انواع سئو کلاه خاکستری

انواع سئو کلاه خاکستری در آخرین پست من، در مورد انواع سئو کلاه سفید بحث کردیم و اینکه چرا بهترین راه برای نزدیک شدن به افزایش ترافیک به یک سایت و کسب رتبه خوب در SERP است. ما به طور خلاصه به انواع سئو کلاه سیاه اشاره کردیم و اینکه چرا این یک عمل خطرناک است که احتمالاً رتبه سایت را به شدت کاهش می دهد، اما در مورد سئو کلاه خاکستری چطور؟ سئو کلاه خاکستری چیست

سئو کلاه خاکستری چیست

طراحی سایت معماری در زیر همه چیزهایی را که باید در مورد این استراتژی بهینه سازی موتور جستجو بدانید، از جمله سئو کلاه خاکستری، پروفایل بک لینک چیست ، تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ،  و لیستی از محبوب ترین فعالیت های کلاه خاکستری برای افزایش رتبه بندی موتورهای جستجو را خواهید یافت انواع سئو کلاه خاکستری .

سئو کلاه خاکستری چیست ، باید ها و نباید های آن

سئو کلاه خاکستری چیست توجه: سئو کلاه خاکستری با نام “سئو کلاه خاکستری” نیز شناخته می شود. کلمه خاکستری دارای دو املا است: چرا باید وبسایت داشته باشیم خاکستری و خاکستری. و از آنجایی که این یک پست وبلاگ بهینه سازی شده برای سئو است، تعریف تبلیغات ،  من بین این دو تغییر در سراسر محتوا جابه جا می شوم تا رتبه بندی هر دو عبارت کلیدی را بهبود بخشم. (این سئو در عمل است.)

انواع سئو کلاه خاکسری

پشتیبانی سایت ، کلیک کنید

انواع سئو کلاه خاکستری سئو کلاه خاکستری یک روش سئو است که ترکیبی از سئو کلاه سفید و کلاه سیاه است. سئوی کلاه خاکستری ریسک بیشتری نسبت به سئو کلاه سفید دارد، زیرا از دستورالعمل های موتور جستجو برای افزایش رتبه صفحه در SERP ها استفاده می کند. تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری، سیاه را به رنگ سفید در می‌آورند.

این تعریف اساسی برای سئو کلاه خاکستری است. بیایید اکنون به برخی از محبوب ترین استراتژی های بهینه سازی موتور جستجوی کلاه خاکستری که امروزه استفاده می شود بپردازیم.

انواع سئو کلاه خاکستری چیست

سئو کلاه خاکستری چیست این همان چیزی است که نام آن نشان می دهد. جایی در وسط سفید و مشکی است ، طراحی سایت معماری ، سفارش تبلیغات تلویزیونی ، لینک جویس چیست ، devops چیست ، asp.net core چیست ، بهترین زبان برنامه نویسی در ایران ، درخواست طراحی سایت ، و اگر توسط یک متخصص استفاده شود، باز هم می تواند موثر باشد. با این حال، اگر 100% از کاری که انجام می‌دهید مطمئن نیستید و از آنجایی که ما در حال حاضر عمدتاً محتوا محور هستیم، می‌توان گفت که رویکرد کلاه خاکستری بازی با آتش است.

  • پنهان کاری
  • خرید دامنه های قدیمی
  • محتوای تکراری
  • خرید لینک
  • اتوماسیون رسانه های اجتماعی و خرید فالوور
انواع سئو کلاه خاکستری چیست

توضیح هرکدام از تکنیک های سئو خاکستری

در این راهنما، ما به این سوال پاسخ خواهیم داد که “سئو کلاه خاکستری چیست؟” 

شاید نام سئو کلاه سفید یا سئو کلاه سیاه را شنیده باشید، اما تکنیک های سئو کلاه خاکستری چیست؟

تکنیک های سئو خاکستری

1. استفاده از دامنه های منقضی شده

این یک استراتژی رایج سئو کلاه خاکستری است که مرز بین سئو سیاه و سفید است.

این به خرید دامنه ای اشاره دارد انواع سئو کلاه خاکستری  که مالک اجازه داده است منقضی شود، اما هنوز هم به دلیل تعداد و کیفیت بک لینک هایی که هنوز به سایت اشاره می کنند، دارای اختیارات زیادی است.

روش سئو کلاه خاکستری با دامنه های منقضی شده به دو صورت قابل استفاده است:

  • استفاده از ریدایرکت 301 برای هدایت تمام قدرت پیوند به دامنه فعلی خود برای بهبود اعتبار آن.
  • رفتن به سایتی مانند Wayback Machine ، یافتن آرشیو محتوای قدیمی، و انتشار مجدد آن در سایت برای بازگرداندن آن به حالت قبل از انقضای دامنه. این می تواند به شما یک وب سایت موفق فوری با ترافیک هدفمند بدهد. سئو کلاه خاکستری چیست

2. خرید یا تجارت لینک

خرید لینک و لینک های تجاری دومین تکنیک های محبوب سئو کلاه خاکستری است که مدیران وب سایت ها برای افزایش اعتبار و رتبه بندی وب سایت های خود استفاده می کنند.

با این حال، طرح‌های پیوند مانند این از نظر فنی تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه هستند زیرا دستورالعمل‌های وبمستر گوگل را نقض می‌کنند .

این روش سئو کلاه خاکستری به چهار شکل اصلی ارائه می شود:

  • خرید قرار دادن پیوند در یک مقاله موجود که در گوگل ایندکس شده است.
  • خرید یک فرصت پست مهمان که شامل یک پیوند به وب سایت شما می شود.
  • تجارت لینک با صاحب سایت دیگری (یعنی من به شما لینک می دهم و شما به من لینک می دهید).
  • تجارت یک محصول یا خدمات در ازای پیوند در سایت شخصی.

3. استفاده از شبکه های وبلاگ خصوصی (PBN)

سئو کلاه خاکستری چیست شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) گروهی از وب‌سایت‌هایی است که شما کنترل می‌کنید و از آنها برای ایجاد بک لینک به یک وب‌سایت استفاده می‌شود تا به رتبه بالاتر در گوگل کمک کند. انواع سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری چیست

هدف از PBN برای اهداف سئو کلاه خاکستری این است که به یک دامنه مرکزی پیوند داده شود تا بیشترین ارزش لینک را برای بهبود اعتبار به آن منتقل کند.

بک لینک های PBN در واقع یک استراتژی سئو کلاه سیاه هستند، اما اگر بدون اینکه کسی از آن اطلاعی داشته باشد، آن را واقعا خصوصی نگه دارید و مسیرهای خود را به گونه ای پوشش دهید که گوگل نتواند تشخیص دهد که شما مالک تمام وب سایت ها هستید، این تکنیک در سئو کلاه خاکستری قرار می گیرد. قلمرو

4. ساخت میکرو سایت ها و وبلاگ ها

سئو کلاه خاکستری چیست ساخت یک میکرو سایت یا وبلاگ یک تکنیک سئو کلاه خاکستری است که می تواند رتبه بندی موتور جستجوی شما را بدون جریمه شدن بهبود بخشد.

این یک نوع PBN است اما بسیار ایمن تر است زیرا شما مالک دامنه هایی نیستید که از آنها برای پیوند دادن به سایت خود استفاده می کنید. آنها همچنین یک شبکه عمومی هستند، نه خصوصی.

نمونه‌های متداول ساخت سایت‌های کوچک برای اهداف سئو شامل راه‌اندازی یک وبلاگ در چندین سایت وب 2.0 و مدیریت محتوا با اعتبار دامنه بالا، مانند Medium، Weebly، Blogger، Tumblr، Live Journal و غیره است.

5. محتوای چرخشی

انواع سئو کلاه خاکستری محتوای چرخشی یکی دیگر از روش‌های رایج سئو کلاه خاکستری است که می‌تواند برای رتبه‌بندی در گوگل کار کند. با این حال، این غیراخلاقی است و عمل خوبی برای پیروی طولانی مدت نیست.

اما در اینجا نحوه کار این است:

محتوای چرخان زمانی است که شما محتوایی را از وب سایت دیگری می گیرید و سپس آن را به صورت جمله به جمله بازنویسی می کنید تا توسط نرم افزار سرقت ادبی قابل شناسایی نباشد.

پس از چرخش محتوا، آن را در سایت خود ارسال می کنید تا بتواند برای کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه بندی شود. چرخش محتوایی مانند این به شما این امکان را می دهد که جریمه محتوای تکراری احتمالی را دور بزنید، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

6. ایجاد محتوای تکراری

سئو کلاه خاکستری چیست محتوای تکراری یکی دیگر از تاکتیک های خاکستری سئو است که این روزها در دنیای بهینه سازی موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد.

این تکنیک شامل کپی و چسباندن بلوک های بزرگ محتوا در همان وب سایت یا دامنه های مختلف است.

سه روش برای استفاده از محتوای تکراری برای سئو وجود دارد:

  • برای هدف قرار دادن انواع مشابه از عبارت های جستجو بدون نیاز به نوشتن محتوای جدید. رایج ترین مثال در مورد  کلمات کلیدی SEO محلی است  که در آن چندین صفحه برای هر شهر محلی ایجاد می شود. هر صفحه دارای محتوای تکراری است به جز نام شهر که با شهر مورد نظر تعویض شده است. این استراتژی به صفحه مناسب اجازه می دهد تا برای عبارت هدف رتبه بندی کند در حالی که صفحات دیگر سرکوب می شوند.
  • کپی کردن محتوا از یک وب سایت دیگر و ارسال در یک دامنه قوی، گاهی اوقات می تواند از منبع اصلی محتوا پیشی بگیرد، بنابراین سایت هدف می تواند ترافیک را بدزدد.
  • می توان از محتوای تکراری برای پر کردن چندین نسخه از یک متن به موتور جستجو استفاده کرد، به این امید که یکی از آنها برای کلمات کلیدی مورد نظر رتبه بالایی داشته باشد.

7. خودکار کردن محتوا

خودکارسازی محتوا زمانی است که از نرم افزار برای خودکارسازی فرآیندهای دستی مورد نیاز در تولید محتوا استفاده می کنید. انواع سئو کلاه خاکستری هدف این است که وبلاگ خود را با یک جریان مداوم محتوا تغذیه کنید تا فرصت بیشتری برای رتبه بالاتر در گوگل و به دست آوردن ترافیک داشته باشید.

اتوماسیون محتوا به دو صورت انجام می شود:

  • با حذف محتوا از سایر وب سایت ها و ترکیب آن در یک صفحه در سایت خود. از چرخش Aritlce ​​نیز می‌توان در اینجا استفاده کرد تا محتوا را منحصربه‌فرد و غیرقابل تشخیص کند.
  • با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی برای نوشتن خودکار محتوا برای سایت شما. ابزارهای ایجاد محتوای هوش مصنوعی از تولید زبان طبیعی (NLG) برای نوشتن محتوا بدون دخالت انسانی استفاده می‌کنند.

8. افزایش چگالی کلمات کلیدی با متن پنهان

استفاده از متن مخفی یک روش سئو کلاه سیاه است که دستورالعمل های وبمستر گوگل را نقض می کند. با این حال، سئوی کلاه خاکستری سعی می کند این قوانین را با ترفندهایی برای مخفی کردن کلمات کلیدی از کاربر تغییر دهد، اما همچنان اجازه می دهد تا آنها توسط موتور جستجو خزیده شوند.

سئو کلاه خاکستری

رایج ترین تکنیک های سئو کلاه خاکستری برای پنهان کردن متن عبارتند از:

  • مکان یابی متن پشت تصویر
  • استفاده از CSS برای قرار دادن متن خارج از صفحه.
  • تنظیم اندازه فونت بر روی 0.

آیا سئو کلاه خاکستری غیرقانونی است؟

سئو کلاه خاکستری چیست  غیرقانونی نیست. هیچ قانونی توسط تکنیک های سئو کلاه خاکستری نقض نمی شود. با این حال، سئو کلاه خاکستری برخلاف روش‌های ممنوعه موتورهای جستجو است که می‌تواند سایت شما را از صفحات نتایج موتور جستجو ممنوع کند

تکنیک های سئو خاکستری

سئو کلاه خاکستری در مقابل سئو کلاه سیاه

تفاوت سئو کلاه خاکستری با سئو کلاه سیاه در این است که کلاه خاکستری از تکنیک هایی استفاده می کند که همیشه مغایر مستقیم دستورالعمل های موتورهای جستجو نیستند. این منطقه خاکستری بهینه سازی موتور جستجو همان چیزی است که سئو کلاه خاکستری را وسوسه انگیزتر از روش های سئو کلاه سیاه می کند.

سئو کلاه خاکستری در مقابل سئو کلاه سفید

تفاوت سئو کلاه خاکستری با سئو کلاه سفید در این است که سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری نسبت به سئو کلاه سفید دارد. یک تکنیک بهینه سازی موتور جستجوی کلاه خاکستری ممکن است سایت شما را از موتورهای جستجو و سایت های وابسته به آنها ممنوع کند یا نکند. سئو کلاه سفید 100٪ ایمن است.

خلاصه سئو کلاه خاکستری

امیدوارم از این راهنمای در مورد انواع سئو کلاه خاکستری لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، کلاه خاکستری (همچنین به عنوان سئو کلاه خاکستری شناخته می شود) یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو است که سئو کلاه سفید و کلاه سیاه را برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و دیده شدن برای یک وب سایت ترکیب می کند.

چرا سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری چیست از بسیاری جهات، تکنیک های سئو کلاه خاکستری فقط روش های سئو کلاه سیاه هستند که به صورت سفید ظاهر می شوند. صرف نظر از این، بسیاری از صاحبان وب سایت در این تاکتیک های سئو کلاه خاکستری شرکت می کنند تا ترافیک بیشتری را به سایت های خود به دست آورند، بنابراین خوب است بدانید که چگونه این روش ها به صورت آنلاین کار می کنند.

ویدئو مربوط به سئو کلاه خاکستری در یوتیوب

انواع سئو کلاه خاکستری ، برای مشاهده این ویدئو ها حتما باید فیلتر شکن و یا vpn خود را روشن کنید  و سپس باید مجدد این صفحه را بارگذاری کنید تا ویدئو ها نمایش داده شود سئو کلاه خاکستری چیست

این مطلب ترجمه شده سایت bloggerspassion

سئو کلاه خاکستری چیست و چند تکنیک محبوب سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری چیست ،  سومین کلاه مجموعه است، اما این بار به رنگ خاکستری است. این بین سئو کلاه سیاه و سفید قرار می گیرد.

انواع سئو کلاه خاکستری ، به طور خاص، مجموعه ای از روش های مرجع طبیعی است که با هدف SEO کلاه سفید انجام می شود، اما از روش های فریبنده مانند SEO کلاه سیاه استفاده می کند. نیازی به گفتن نیست که این کلاه سیاه به عنوان یک مرجع طبیعی غیرقانونی است و بنابراین توسط موتور جستجوی گوگل ممنوع شده است.

سئو کلاه خاکستری

در هر صورت، مراجع کلاه خاکستری معمولاً در محدوده‌های قابل تحمل توسط موتور جستجوی Google استفاده می‌شوند. در کوتاه مدت، یافتن منابع طبیعی خوب با پیروی از قوانین تعیین شده توسط موتورهای جستجو، واقعاً دشوار است.

آیا بازی با کارت سئو کلاه خاکستری خطراتی دارد؟

برای انجام این کار، باید مرزهای تعیین شده بین سئو کلاه سفید و کلاه سیاه را بدانید تا خطر تغییر تصادفی دومی به روشی دیوانه وار وجود نداشته باشد. موتورهای جستجو و گوگل در وهله اول گرفتار نخواهند شد و جریمه نخواهید شد.

وقتی گوگل یک وب سایت را ممنوع می کند، رتبه آن را کاهش می دهد. بنابراین، کاهش رتبه سایت آسیب دیده، دید آن را کاهش می دهد، که برای ترافیک آن و در نتیجه فعالیت بالادستی شرکت جدی است.

انواع سئو کلاه خاکستری

در برخی موارد، گوگل ممکن است به عنوان مجازات، وب سایت قابل اعتراض را از نتایج خود حذف کند. این شرکت در این موتور جستجو کاملا نامرئی و در نتیجه بدون هیچ ردی است.

لینک ها یکی از ارکان اساسی سئو هستند. اتفاقی که می افتد این است که یک سایت معمولاً به سختی می تواند به طور طبیعی با شما ارتباط برقرار کند، بنابراین برای افزایش سرعت سئو، می توان پیوندهای بین صفحات مختلف را خریداری/تغییر داد.

سئو کلاه خاکستری چیست ،  بدون در نظر گرفتن طبیعی بودن پیوندهای بزرگی ایجاد می کند و کلاه سفید پیوندهای مصنوعی ایجاد نمی کند. از سوی دیگر، انواع سئو کلاه خاکستری ،  کلاه خاکستری پیوندهای مصنوعی ایجاد می کند، اما به خاطر داشته باشید که گوگل چنین اقداماتی را نمی شناسد.

نتیجه گیری این مقاله انواع سئو کلاه خاکستری

انواع سئو کلاه خاکستری

همانطور که رنگ نشان می دهد، سئوی کلاه خاکستری به عنوان تاکتیک های کلاه سفید به اضافه چند تاکتیک که قوانین موتورهای جستجو را کمی تغییر می دهد، تعریف می شود.

 برخی از متخصصان سئو معتقدند که در واقع چیزی به نام سئو کلاه سفید 100٪ خالص وجود ندارد، بلکه فقط کلاه خاکستری و سیاه وجود دارد. مزیت اصلی سئو کلاه خاکستری این است که به طور بالقوه می تواند نتایج سریع تری نسبت به استراتژی های سئو کلاه سفید به تنهایی ایجاد کند، در حالی که ریسک قابل توجهی کمتری نسبت به استراتژی های سئو کلاه سیاه دارد.

چرخش مقاله را می توان یک تکنیک خاکستری برای ایجاد محتوا در نظر گرفت. در چرخش مقاله، چندین نسخه از یک مقاله برای ایجاد کپی‌های منحصر به فرد نوشته می‌شود. سپس این مقاله‌های «بی‌نظیر» به وب‌سایت‌های دیگر ارسال می‌شوند تا پیوندهایی به سایت خودشان ایجاد کنند. 

انواع سئو کلاه خاکستری ، این تکنیک برای جلوگیری از جریمه‌های محتوای تکراری استفاده می‌شود و حتی نرم‌افزارهایی وجود دارند که محتوا را به شکلی ظریف بازنویسی می‌کنند تا آن را برای موتورهای جستجو منحصر به فرد جلوه دهند.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *