طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شود. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب است. طراحی رابط نویسنده، از جمله کد استاندارد و نرم افزار اختصاصی؛ طراحی تجربه کاربر و بهینه سازی موتور جستجو . 

 

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می شود. زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب است. طراحی رابط.

 

مدیارست یک پلتفرم تبلیغاتی جامع است که با بهره‌گیری از نیروهای متخصص در حوزه تبلیغات، برندینگ، روابط عمومی و رسانه، خلاقانه‌ترین و علمی‌ترین کمپین‌های تبلیغات و برندینگ را پیاده‌سازی و اجرا می‌کند. مدیارست با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود تبلیغاتی و رسانه‌ای، کمک می‌کند تا تصویری متفاوت و رسا از برند خود به مخاطبان عرضه کنید

تیم ما در مدیارست تمام ابزارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای نظیر تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات محیطی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی، مشاوره تبلیغات و فروش، برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی، برگزاری ورکشاپ‌های آموزشی، طراحی و پشتیبانی وبسایت، طراحی هویت سازمانی و چاپ اقلام گرافیکی و هدایای تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند.

_

آمارهای
ما

300+مشتری راضی
37تعداد متخصصین ما
698+تعداد پروژه

اهداف ما

_

هدف اصلی مدیارست ایجاد بستری است که تمام برندها و کسب و کارها بتوانند بسته به ظرفیت و نیاز خود بهترین بهره‌برداری را از فضاهای تبلیغاتی و رسانه‌ای موجود داشته باشند و نام برند خود را به بهترین شکل در زبانها جاری کنند.

_

تیم
اصلی مدیارست

مهندس امین جناب

موسس شرکت، مدیر

سپیده فتحی

مدیر پشتیبانی

امیر نقی لو

مدیر فروش

نازنین درفشی

کارشناس فروش

رعنا مرادی

گرافیست و طراح

سجاد میرصفوی

طراح سایت و متخصص سئو

مشتریان ما

_