طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل


طراحی سایت هتل ، حرفه‌ای برای هتل‌ها و به طور کلی برای همه حرفه‌های گردشگری به یک امر ضروری تبدیل شده است. چه این هتل‌ها ایرانی باشند چه از کشورهای دیگر، طراحی سایت اقامتگاه ، بیشترین درخواست همواره در وب که توسط مشتریان ثبت می‌شود رزرو محل اقامت است. طراحی سایت هتل راه حل کارآمدی است که تمامی‌این درخواست‌ها را به سمت خود کشانده و تبدیل به مشتری کند.

در حالت ایده آل، وب سایت یک هتل حتی به بازدیدکنندگانش اجازه می‌دهد که مستقیماً اتاق خود را رزرو کنند. در این مقاله به بررسی کامل مزایا و معایب طراحی سایت هتل میپردازیم همچنین بهترین شرکت طراحی سایت در ایران هم همراه با نمونه کار های قوی به شما معرفی میکنیم برای انجام پروژه طراحی سایت شما پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

حتما بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت هتل و اقامتگاه

طراحی سایت اقامتگاه ، به عنوان یک هتلدار، شما چاره‌ای ندارید و در عصر امروز باید حضور آنلاین داشته باشید که این موضوع برای صاحبان هتل اجتناب ناپذیر شده است، در نتیجه مهم‌ترین حضوری که می‌توانید در فضای آنلاین داشته باشید شامل ایجاد یک وب سایت برای هتل است.

وب سایت نباید فقط اطلاعات اولیه در مورد تاسیس شما را ارائه دهد. برعکس باید ویترینی باشد که در آن مشتریان بالقوه پاسخ تمام سوالات خود را بیابند.

طراحی سایت هتل در مشهد

در نتیجه برای ایجاد وب سایت هتل خود، دو گزینه دارید؛ یک اینکه خودتان آن را با استفاده از سایت‌سازها ایجاد کنید، دو اینکه از یک آژانس طراحی سایت کمک بگیرید . ما با ارائه مزایا و معایب این دو گزینه به شما در انتخاب‌تان کمک خواهیم کرد. همچنین چند نکته برای راهنمایی شما در زمان ایجاد وب سایت هتل شرح خواهیم داد طراحی سایت اقامتگاه .

مشاوره رایگان و حرفه طراحی سایت اقامتگاه و هتل

قبل از هر اقدامی و خواندن ادامه این مطلب فقط کافیست شماره تماس خود را در فرم زیر وارد کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و از مشاوره رایگان متخصصین حرفه ای مدیارست استفاده کنید . این جلسه تلفنی چند دقیقه ای ممکنه آینده کسب و کار شمارو فوق العاده موفق سازد پس حتما این فرم را همین حالا پر کنید .

حتما بخوانید : طراحی مارکت پلیس

درخواست تماس

** تماس مستقیم با کارشناسان ما **

0
تعداد مشتریان ما
0
تعداد پروژه های انجام شده
0
تعداد متخصصان ما

چرا طراحی وب سایت هتل مهم هست ؟

طراحی با سلیغه شما

در مدیارست شما هرجوری که بخواید و هر رنگ بندی و امکاناتی که نیاز داشته باشید در سایت شما اعمال میکنیم .

رتبه بالا در گوگل

با طراحی سایت هتل در مدیارست رتبه سایت شما در نتایج گوگل در بالاتر از همه رقبا قرار میگیرد و فروش ، مشتری و برندینگ خیلی قوی میسازید .

پشتیبانی راحت

با داشتن سایت خیلی راحت تر میتوانید مشتریان خود را مدیریت کنید و سوالاتشان را پاسخ دهید و از رضایتمندی کامل مشتریان برخوردار شوید .

حتما بخوانید : طراحی سایت پزشکی

چرا برای طراحی سایت هتل و مراکز اقامتی باید مدیارست را انتخاب کنیم ؟

طراحی فوق العاده حرفه ای

در مدیارست طراحی سایت ها با جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا انجام میشود و سلیغه کاربران در نظر گرفته میشود تا بهترین سایت ممکن ساخته شود .

پشتیبانی 24 ساعته

در 24 ساعت شبانه روز همکاران ما انلاین هستند تا پاسخ گوی سوالات شما عزیزان باشند . همین نکته مهم میتواند بیش از 90 درصد رو انتخاب ما به عنوان طراح پروژه شما تاثیر گذار باشد .

طراحی رسپانسیو

این به این معنا هست که سایت هایی که در مدیارست ساخته میشوند کاملا با صفحه های موبایل و تبلت هم واکنس گرا هستند و به قشنگی نشان داده میشوند .

مشاهده خدمات و کاتالوگ مدیارست

در این قسمت شما میتوانید به طور کامل و با گرافیکی حرفه ای به راحتتی کاتالوگ تمام خدمات تیم حرفه ای مدیارست را ببینید تا با خیال راحت شرکت طراحی سایت خود را انتخاب کنید . همانطور که در کاتالوگ زیر میبینید ما در مدیارست از 0 تا 100 یک کسب و کار پشت شما هستیم و شمارو تا مرحله درامد زایی پیش میبریم .

همچنین میتوانید این کاتالوگ را به صورت ویدئویی هم ببینید . ویدئو زیر را حتما ببینید .

چگونه یک طراحی سایت هتل حرفه‌ای ایجاد کنیم ؟

برای طراحی سایت رزرو هتل یا‌ هاستل، هر راه حلی که انتخاب کرده‌اید (سایت خود را توسط یک آژانس دیجیتال مارکتینگ ساخته یا آن را به طور فریلنسری و با هزینه کمتر) در در هر صورت، زمین بازی برای شما یکی است و باید بتوانید سایت خود را کارآمد کرده تا مشتریان با خیالی راحت در سایت شما اقدام به رزرو هتل کنند.

امکانات مهم در طراحی سایت اقامتگاه و هتل

بازدیدکننده‌ای که وارد وب سایت هتل می‌شود به دنبال چیست؟ به طور قطع او قصد دارد موارد زیر را به خوبی دریافت کند:

آدرس هتل

در طراحی سایت هتل ، نقشه موقعیت جغرافیایی مهم‌ترین نیاز مشتری است . اما حتی بهتر است که بتواند مکان‌های ضروری در اطراف آن را نیز نشان دهد، به عنوان مثال، دفتر گردشگری، پارکینگ‌ها، موزه‌ها، ایستگاه‌ها و غیره.

همچنین با حساب گوگل خود می‌توانید کسب‌وکار خود را در گوگل تعریف کنید. ایجاد حساب کاربری رایگان است و به شما امکان می‌دهد دید خود را در نتایج موتورهای جستجو افزایش دهید.

قیمت‌ها و امکانات تماس

رزرو آنلاین باید در سراسر سایت قابل دسترسی باشد (در حالت ایده آل، رزرو آنلاین خود را در بالای صفحه قرار دهید).

به همین ترتیب، ارائه قیمت فوری مهم است تا به کاربر اینترنت اجازه دهد قضاوت کند که آیا قیمت شما مناسب است یا خیر.

طراحی سایت هتل و مراکز اقامتی

رقابت در سایت

با ارائه قیمت‌های اختصاصی در وبسایت هتل خود ، به بازدید کننده خود اطلاع می‌دهید که شما نمی‌تواند آن را با قیمت کمتری در جای دیگری پیدا کند. به این ترتیب شما شرایطی را برای بهبود تجربه کاربری و رقابت با مراکز رزرو ایجاد می‌کنید.

اتاق‌ها و خدمات ارائه شده

علاوه بر مشخصاتی که باید در مورد آنها دقت کرد (سطح اتاق‌ها، تهویه مطبوع، وای فای، دسترسی معلولان و غیره)، از ارائه تصاویر فوق العاده ، به اندازه کافی بزرگ دریغ نکنید، به طوری که با نمایشگر تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند تداخل نداشته باشد. در مورد کیفیت تصاویر که فرمت آنها باید حداقل 960 پیکسل باشد دقت داشته باشید.

صفحه تماس

در صفحه تماس با ما باید به وضوح آدرس ایمیل ، شماره تلفن ، موقعیت مکانی هتل، شبکه‌های اجتماعی شما (فیس بوک، اینستاگرام ، پینترست) و حتی فرم اشتراک خبرنامه نمایش داده شود.

طراحی وب سایت هتل رسپانسیو یعنی چه ؟

بیش از 60 درصد از بازدیدکنندگان از طریق تبلت یا گوشی هوشمند به یک وب سایت حرفه‌ای می‌آیند . طراحی ریسپانسیو امروزه اجتناب ناپذیر است و بدون استراتژی سئو محتوای صفحه انجام نمی‌شود . گوگل معتقد است که یک صفحه وب بدون توجه به شبکه مورد استفاده باید بتواند در کمتر از 2 ثانیه بارگزاری شود .

طراحی ریسپانسیو وب سایت هتل، بدان معنی است که کاهش اندازه تصاویر ضروری است، به طوری که آنها خیلی سنگین نباشند (اما با کیفیت خوب باقی بمانند).

شما می‌توانید راه‌های حرفه ای و رایگان را در وب پیدا کنید که می‌تواند حجم تصاویر شما را بین 70 تا 80 درصد کاهش دهند.

طراحی سایت رزرو هتل

سایت باید “کامل واکنش گرا” باشد، یعنی بر روی انواع تجهیزات (تلفن هوشمند، تبلت، لپ تاپ و دسکتاپ) به درستی نمایش داده شود. در نهایت، تمام تگ‌های html باید در همه زبان‌ها وجود داشته باشد. گوگل موتور جستجویی است که در فواصل زمانی معینی به تمام صفحات وب سایت‌هایی که قوانینش را می‌پذیرند، سر می‌زند. هر چه سایت بیشتر فعال، محبوب و به درستی سئو و ریسپانسیو شده باشد، بیشتر به آن سر زده و مطالبش را فهرست می‌کند.

اگر صفحات به درستی ریسپانسیو نشده باشند، الگوریتم گوگل آن را “درک” نمی‌کند. در نتیجه یا آن را ایندکس نمی‌کند، صفحه را نمی‌بیند یا بد ایندکس می‌کند زیرا محتوای صفحه شما را اشتباه باید ارائه دهد. با این حال، درک نشدن توسط گوگل به معنای ظاهر نشدن در گوگل و در نتیجه عدم وجود در وب است.

سئو سایت هتل به چه صورتی هست

در وب، سایت‌های رزرواسیونی وجود دارد که وب سایت‌های هتل‌ها با آنها رقابت می‌کنند. اما نکته اینجاست که بیشتر کاربران از این پلتفرم‌ها برای یافتن هتل استفاده می‌کنند، سپس مستقیماً به دنبال وب سایت هتل می‌گردند تا بهترین نرخ را دریافت کنند.

برای اینکه در وب دیده شوید، موتورهای جستجو باید شما را فهرست کنند و در رتبه بندی خود از شما حمایت کنند. اگر گوگل بخواهد یک وب سایت هتل را در نتیجه اول نشان دهد باید سئوی با کیفیتی داشته باشد. اگر از این سئو غافل شوید، ممکن است یک وب سایت هتل عالی داشته باشید، اما کسی آن را نخواهد دید.

طراحی وب سایت هتل

چگونه با سایت هتل خود موثر باشیم؟

شما اکنون ایده‌های ملموس و دقیقی در مورد طراحی وب سایت هتل دارید . اگر این نکات کوچک را با احتیاط عملیاتی کنید، می‌توانید وب‌سایت هتل خود را به مخاطبان گسترده‌تری بشناسانید و مهمتر از همه، شما قادر خواهید بود این کار را به طور خودکار و بدون وابستگی به کسی انجام دهید.

چرا طراحی سایت هتل بهترین راه حل است؟

شما می‌توانید برای ساخت وب سایت هتل خود به یک مرکز متخصص مانند یک آژانس طراحی سایت یا یک فریلنسر مراجعه کنید، اما لزوماً این موارد در درجه دوم اهمیت قرار دارد. مهم این است که چه کسی و چه مرکزی می‌تواند سایتی به شما تحویل دهد که بتواند ۲۴ساعته رزرواسیون هتل شما را انجام دهد.

شما همچنین می‌توانید راه حل بسیار مقرون به صرفه تری را انتخاب کنید، یعنی استفاده از سایت‌سازهای آنلاین برای ساخت وب سایت هتل خود که شاید بتوانند برخی از نیازهای شما را رفع کنند.

اگر از CMS مانند وردپرس استفاده می‌کنید، باید دانش کامپیوتر داشته باشید، زیرا این ابزارها نسبتاً پیچیده هستند و باز هم نیاز به متخصص وردپرس خواهید داشت.

مهمترین صفحات، هنگام ایجاد وب سایت هتل شما (اتاق – قیمت – خدمات – تماس با ما) باید به راحتی از منوی سایت شما قابل کلیک باشد. به طوری که بازدیدکنندگان شما بتوانند بلافاصله متوجه شوند که چه اطلاعاتی در مورد هر یک از آنها نیاز دارند.

مزایای طراحی سایت هتل در شرکت طراحی سایت مدیارست

ساخت سایت هتل داری مدیارست

برای طراحی سایت هتل و مراکز اقامتی سفارشی، بدون اکتفا به سایت‌سازها یک آژانس طراحی وب تخصصی بیش از حد به شما توصیه می‌شود. بسته به نیازهایی که بیان می‌کنید و ویژگی‌های شما، یک آژانس طراحی سایت می‌تواند شما را به سمت بهترین انتخاب‌ها راهنمایی کند تا سایت شما به اهداف مورد نظرتان برسد.

مسلماً بودجه در ابتدا قابل توجه تر است ولی باید توجه داشته باشید که این یک سرمایه گذاری واقعی است! اما به لطف سئو بهتر و رزروهای بیشتر می‌توان آن را به سرعت سودآور کرد. در ادامه به بررسی برخی مزایا ای که آژانس‌های طراحی سایت مدیارست داره خواهیم پرداخت :

1 – زمان فعالیت اصلی شما

از آنجایی که این کار را به یک ارائه دهنده خدمات طراحی سایت سپردید، مجبور نخواهید بود طراحی صفحات وب خود را مدیریت کنید. شما فقط باید مشخصات و انتظارات خود را ارسال کنید و نتیجه نهایی را تأیید کنید (یا تغییرات مورد نظر را درخواست کنید). در این مدت شما به کسب و کار هتلداری خود ادامه خواهید داد و از کسب و کار اصلی خود غافل نمی‌شوید.

2 – یک وب سایت هتل منحصر به فرد

آژانس‌های طراحی وب برای بررسی رقابت شما وقت می‌گذارند. آنها مزایای سایت‌های همکاران شما را حفظ خواهند کرد تا با آنها برابری کنند یا حتی از آنها پیشی بگیرند. آنها به شما یک وب سایت ارائه می‌دهند که قابل قیاس با رقبای شما نیست و کاملا منحصر به شما بوده و فقط برای شما طراحی شده است.

3 – استقرار قابلیت‌های نامحدود

آیا ماژول رزرو آنلاین می‌خواهید؟ ممکن است ! آیا می‌خواهید مشتریان شما بتوانند از طریق چت زنده با شما تماس بگیرند؟ امکانش هم هست! فرم تماس؟ مشکلی نیست… همانطور که متوجه شدید، آژانس‌های طراحی وب قادر به توسعه طیف گسترده ای از درخواست‌های شما هستند.

آیا در مدیارست سایت ها با قالب آماده و وردپرس طراحی میشوند ؟

خیر ، طراحی سایت هتل در مدیارست تمام سایت ها با قالب کاملا اختصاصی و زبان برنامه نویسی react 6 که جدیدترین زبان برنامه نویسی روز دنیا میباشد طراحی میشوند و فوق العاده طراحی اختصاصی سایت برای گوگل اهمیت دارند تا سایت هایی که توسط وردپرس و با قالب های اماده طراحی میشوند .

در ادامه به بررسی معایب استفاده از سایت سایز ها میپردازیم تا شما عزیزان به طور کامل در جریان این موضوع و مشکلات قرار بگیرید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید .

معایب طراحی سایت هتل با سایت ساز آماده

در این قسمت به بررسی چندین نکته از معایبی که خرید سایت های آماده طراحی وب سایت هتل در سطح وب هستن میپردازیم .

نیاز به داشتن زمان کافی برای اختصاص دادن به وب سایت:

در واقع ایجاد یک وب سایت زمان زیادی می‌برد که این می‌تواند کار مدیر هتل را بسیار پیچیده کند، زیرا کسب و کار هتل شما به خودی خود مطمئناً در حال حاضر بسیار شلوغ است.

طراحی غیر اصولی

اگرچه قالب‌های سایت پیشنهادی مدرن و زیبا هستند، اما مطمئناً قبلاً توسط رقبای شما استفاده می‌شود. در نتیجه، سایت شما فضایی از “دژاوو” خواهد داشت. ممکن است برای شما سخت باشد که با سایت سازهای آنلاین از رقبا متمایز شوید.

ویژگی‌های محدود

شما به ویژگی‌ها و افزونه‌های ارائه شده توسط سایت‌ساز انتخابی محدود خواهید شد. به ندرت امکان اضافه کردن گزینه‌هایی که شما نیاز دارید توسط ناشر نرم افزار ارائه می‌شود. در نتیجه اگر جاه طلبی‌های زیادی برای وب سایت هتل خود دارید، به سمت سایت‌سازها نروید که باید خود را کاملا محدود کنید.

تا همین جا همین چند تا نکته کافیست تا متوجه بشید که چرا طراحی سایت هتل خودتان را باید با قالب های اختصاصی طراحی کنید و از شرکت هایی که یک طرح قالب رو به صد نفر میفروشند باید فرار کنید . ما در مدیارست سایت هارو با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم .

سایر ویژگی هایی که یک طراحی سایت اقامتگاه میتواند داشته باشد :

ساخت سایت هتل داری

●    رزرو آنلاین هتل برای اینکه مشتری قادر باشد پیش از شروع سفر اتاق دلخواه خود را رزرو کند
●    قرار دادن بخش گالری و اسلاید تصاویر در طراحی سایت هتل برای شناخت بهتر و دقیق‌تر اتاق‌های هتل
●   گذاشتن بخشی برای معرفی انواع اماکن اقامتی
●    نمایش آدرس و مشخصات هتل روی نقشه گوگل با قابلیت نمایش سایت
●    لیست قیمت واحدهای اقامتی در طراحی سایت هتل
●    معرفی تاریخچه هتل به طور کامل
●    قرار دادن انواع روش‌های ارتباطی آنلاین و آفلاین برای رزرو هتل و ارتباط با مشتری
●    ارسال و ارائه پنل کاربری با قابلیت افزودن اتاق به لیست علاقه‌مندی
●    قابلیت نقد و بررسی هتل پس از خروج مشتری از هتل

نمونه کار های طراحی سایت در مدیارست

طراحی سایت هتل در مشهد

همانطور که میدانید یکی از پرطرفدار ترین شهر هایی که مردم برای طراحی سایت هتل در مشهد ، خوب پول میدهند و هتل میروند در آنجا شهر مشهد هست و به راحتی میتوانید برای هتل ها و اقمتگاه های خودتان طراحی سایت اقامتگاه انجام دهید و به راحتی مسافران زیاد و جدیدی به سمت خود بیارید و به سود های فوق العاده زیادی دست پیدا کنید .

ما در مدیارست با بهترین کیفیت و پشتیبانی پروژه های شمارو از 0 تا 100 انجام میدهیم تا شما دیگر دغدغه ای نداشته باشید . حتما همین حالا از راه های ارتباطی گفته شده با ما تماس بگیرید تا بعد از مشاوره رایگان تصمیم خود را برای دگرگون کردن کسب و کارتان بگیرید . طراحی سایت هتل در مشهد میتواند آینده شغلی شمارو تضمین کند .

مزایای ایجاد یک وب سایت هتل با یک آژانس طراحی سایت

  • زمان فعالیت اصلی شما : از آنجایی که این کار را به یک ارائه دهنده خدمات طراحی سایت سپردید، مجبور نخواهید بود طراحی صفحات وب خود را مدیریت کنید. شما فقط باید مشخصات و انتظارات خود را ارسال کنید و نتیجه نهایی را تأیید کنید (یا تغییرات مورد نظر را درخواست کنید). در این مدت شما به کسب و کار هتلداری خود ادامه خواهید داد و از کسب و کار اصلی خود غافل نمی‌شوید.
  • یک وب سایت هتل منحصر به فرد : آژانس‌های طراحی وب برای بررسی رقابت شما وقت می‌گذارند. آنها مزایای سایت‌های همکاران شما را حفظ خواهند کرد تا با آنها برابری کنند یا حتی از آنها پیشی بگیرند. آنها به شما یک وب سایت ارائه می‌دهند که قابل قیاس با رقبای شما نیست و کاملا منحصر به شما بوده و فقط برای شما طراحی شده است.
  • استقرار قابلیت‌های نامحدود : آیا ماژول رزرو آنلاین می‌خواهید؟ ممکن است ! آیا می‌خواهید مشتریان شما بتوانند از طریق چت زنده با شما تماس بگیرند؟ امکانش هم هست! فرم تماس؟ مشکلی نیست… همانطور که متوجه شدید، آژانس‌های طراحی وب قادر به توسعه طیف گسترده ای از درخواست‌های شما هستند.
مزایای طراحی سایت هتل در مدیارست

معایب طراحی وب سایت هتل توسط آژانس‌های طراحی وب

  • بودجه نسبتاً بالا : هزینه راه اندازی ایجاد یک وب سایت هتل از طریق آژانس طراحی سایت هتل ، بسته به نیاز شما، کم و بیش زیاد است. در مقایسه با قیمت اشتراک ماهانه سایت‌سازها، بودجه بالاتری باید برای آن در نظر بگیرید.
  • زمان انتظار قبل از آنلاین شدن : برای ایجاد سایت خود، مانند هر تغییری که به آژانس وب سپرده می‌شود، باید صبور باشید. آژانس‌ها هر ماه چندین پروژه طراحی سایت را انجام می‌دهند. آنها احتمالاً در عرض چند ساعت نمی‌توانند سایت شما را ایجاد کنند. آنها ابتدا مشخصات شما را مطالعه کرده و جستجوی پیشرفته انجام می‌دهند تا بهترین تصویر ممکن را به شما ارائه دهند که همه اینها زمان می‌برد.
پشتیبانی 24 ساعته
طراحی سایت با تکنولوژی جدید کد نویسی
تضمین پایین ترین قیمت
طراحی سایت هتل در مدیارست
تفاوت ما با دیگران
مشاوره رایگان
پشتیبانی 24 ساعته
دارد
طراحی سایت با تکنولوژی جدید کد نویسی
دارد
تضمین پایین ترین قیمت
دارد
طراحی سایت هتل در دیگر سایت ها
خودتان مقایسه کنید
مشاوره رایگان
پشتیبانی 24 ساعته
ندارد
طراحی سایت با تکنولوژی جدید کد نویسی
ندارد
تضمین پایین ترین قیمت
ندارد

سوالات متداول طراحی سایت هتل

نتیجه گیری نهایی مقاله طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل ، یکی از مهم ترین کارهایی هست که هرکسی که هتل ، اقامتگاه یا مرکز تفریحی ای دارند به آن نیاز پیدا میکنند و میتوانند فروش خود را به طرز عجیب غریبی افزایش دهند . همین حالا با ما تماس بگیرید تا از تخفیف 60 % ما هم استفاده کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید .

منبع : hoteltechreport

حتما بخوانید :

طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

طراحی سایت رایگان در گوگل

طراحی سامانه

طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت معماری

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *