بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ، بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران ،  به دنبال یک شرکت طراحی وب سایت برتر هستید؟ در اینجا بهترین لیست طراحان وب سایت با بررسی هایی است که بهترین خدمات طراحی وب تجاری را برای شرکت های شما ارائه می دهد. 

شرکت طراحی سایت در ایران

اگر شما هم قصد دارید با کمترین هزینه کسب و کار خود را اغاز کنید ، هم اکنون میتوانید فقط با پرداخت 990 هزار تومان وبسایت کد نویسی شده اختصاصی خود را تحویل بگیرید برای اطلاعات بیشتر روی کلمه ، طراحی سایت اقساطی ، کلیک کنید .

بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران ، شرکت‌های طراحی وب با رتبه برتر صنعت از جدیدترین فناوری‌ها برای ارائه خدمات طراحی و توسعه وب‌سایت برجسته به مشتریان خود استفاده می‌کنند. بنابراین، طراحی سامانه ،  برای جویندگان خدمات طراحی وب با کیفیت بسیار مهم است که تنها بهترین طراح وب را برای پروژه وب خود استخدام کنند.

این مطلب هم بخوانید : پشتیبانی سایت 

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران  ، مدیارست لیستی از شرکت های برتر طراحی وب را برای کمک به مشتریان احتمالی در جستجوی آنها آماده کرده است. این کارشناسان صنعت با سرعت و دقت استثنایی برای ارائه راه حل های طراحی و توسعه وب سایت سفارشی باورنکردنی کار می کنند. بهترین شرکت طراحی وب سایت را از لیست زیر انتخاب کنید تا یک طراحی UI/UX بصری و پاسخگو برای وب سایت خود داشته باشید.

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ، کجاست ؟

وب سایت کسب و کار شما پذیرای دیجیتال شما برای مشتریان و بازدیدکنندگان است. بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ، به آنها یک تجربه راحت و دلپذیر ارائه دهید که اقامت آنها را طولانی تر می کند و آنها را برای بازدیدهای مکرر تشویق می کند.

یک وب سایت یک دارایی بازاریابی حیاتی برای شما است، و اگر کسب و کار سودآوری ایجاد نمی کند، زمان آن رسیده است که یک وب سایت جدید با طراحی وب سفارشی حرفه ای با کلاس بالا ایجاد کنید.

شرکت طراحی سایت ایرانی

این مطلب هم بخوانید : خرید سایت آماده آژانس مسافرتی

ما شرکت طراحی وب سفارشی در ایران هستیم که خدمات طراحی وب الهام‌بخش را با رنگ‌های آرامش‌بخش، تصاویری عالی، طرح‌بندی کاربرپسند، تجربه کاربری راحت و دلپذیر ارائه می‌کنیم که اقامت کاربران را طولانی‌تر می‌کند و در عین حال آنها را برای بازدیدهای مکرر تشویق می‌کند.

معرفی بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران

مدیارست بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران میباشد با بیش از 50 متخصص طراحی و سئو که به صورت مستقیم روی پروژه ها کار میکنند .

مدیارست یک شرکت تبلیغاتی و طراحی سایت میباشد که شما میتوانید 0 تا 100 کسب و کار خودتان را از نقطه شروع تا وقتی به درامد برسید را با خیال راحت به مدیارست بسپارید .

بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران

این مطلب هم بخوانید : خرید سایت آماده املاک

برای بیش از 10 سال، مدیارست خدمات طراحی و توسعه وب سایت با کیفیت بالا را ارائه می دهد که از رقبای شما متمایز است. طراحان وب ما می دانند که وب سایت شما باید عالی به نظر برسد، بهترین شرکت طراحی سایت در ایران  ،سریع بارگذاری شود و مهمتر از همه، بازدیدکنندگان شما را به فروش و سرنخ برای تجارت شما تبدیل کند.

بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران ، طراحان وب سایت ما در تمام انواع شیوه های طراحی گواهینامه دارند و در آنجا بهترین تلاش را می کنند تا وب سایتی متناسب با نیازهای تجاری شما ایجاد کنند. چه زمانی با بهترین ارائه دهنده خدمات طراحی وب در رالی، ایالات متحده آمریکا تماس می گیرید .

خدمات ویژه مدیارست

طراحی وب سفارشی

ما طراحی های وب سفارشی را متناسب با نیازهای خاص شما ایجاد می کنیم و ویژگی های کاربر پسند را به مخاطبان هدف شما ارائه می دهیم. البته، تمام خدمات ما به خوبی با بودجه شما مطابقت دارد.

برندسازی خیلی قوی

با طراحی های وب جذاب بصری ما که ظاهر جذاب، رابط کاربری منظم و طرح ناوبری سریع را نوید می دهد، یک امضای منحصر به فرد به نام تجاری آنلاین خود اضافه کنید.

سئو و بهینه سازی

ما کدهایی را ایجاد می کنیم که بهترین عملکرد را ارائه می دهند و به وب سایت شما اجازه می دهند در صفحات موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.

طراحی حرفه ای

ما وب‌سایت‌های سفارشی را با جدیدترین طرح‌ها، طرح‌بندی و قالب‌هایی می‌سازیم که غنی از ایجاد UI/UX جذاب و بصری به کسب‌وکار هستند و به شما کمک می‌کنند تا آن را بیشتر توسعه دهید!

بهترین شرکت تبلیغاتی

با طراحی‌های سفارشی و خاص صنعت ما می‌توانید جایگاهی برای برند خود ایجاد کنید و ارتباط سریعی با گروه هدف خود برقرار کنید که به شما کمک می‌کند تجارت آنلاین خود را توسعه دهید.

گرافیک کاربر پسند

طراحی وب خوب نه تنها با تصاویری عالی. شما همچنین به ظاهری معتبر، ویژگی های حرفه ای، برتری عملکردی و ساختار مرور آسان نیاز دارید.

نمودار عملکرد مدیارست در سال 1400

مهارت در کدنویسی وب با asp.net
93%
مهارت در برند سازی کسب و کار
88%
مهارت در گرافیک و ظاهر کاربر پسند
84%
سئو و بهینه سازی سایت
100%
درصد پروژه های موفق در سال 1400
93%

جوایز و سرتیفیکیت های مدیارست

نمونه کار های طراحی سایت مدیارست

ارتباط با بزرگترین شرکت طراحی سایت ، مدیارست

آدرس مراجعه حضوری به دفتر :

تهران، آیت الله کاشانی، جنت آباد
پاساژ الماس، طبقه 4 اداری واحد 25

شماره های تماس با شرکت :

46114826 – 021
46114953 – 021
46114705 – 021
46114568 – 021

پیام در واتساپ شرکت :

09109748626

ایمیل شرکت مدیارست : 

info@mediarest.ir

خدمات کامل مدیارست را به صورت ویدئویی ببینید

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ، کانون تبلیغاتی مدیارست، متشکل از تیمی با اراده و جسور است که از اولین گام های کسب و کار شما یعنی مشاوره تبلیغاتی و انتخاب نام برند، طراحی لوگو و هویت بصری تا طراحی و پیاده سازی وب سایت و اپلیکیشن، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین همراه شماست. ما به خوبی نیاز و پیام اصلی شما را درک میکنیم و با ارائه مناسب ترین خدمات برای کسب کارتان، ایده های خلاقانه را وارد فاز اجرایی میکنیم.

 

مجموعه ویدئو های بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ، مدیارست

ویدئو های مدیارست

3 Videos

معرفی دیگر بهترین شرکت های طراحی سایت ، ایرانی و خارجی

برای شروع، ما لیستی از شرکت‌های برتر طراحی وب در سال 2022 را انتخاب کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند کسب‌وکار یا پروژه دیجیتال خود را به یک داستان موفقیت تبدیل کنید. ما به طور مداوم روش رتبه بندی خود را بهبود می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین شرکت ها در این لیست منعکس می شوند.

 نگاهی دقیق به نمونه کارها، رتبه بندی و توضیحات شرکت مشتریان آنها بیندازید تا بهترین مناسب را برای پروژه تجاری خود بیابید. برای دیدن 10+ شرکت برتر در سراسر جهان به پایین بروید. همچنین می‌توانید با انتخاب ویژگی «بر اساس مکان» بهترین شرکت‌ها را در منطقه خود ببینید.

1. SPINX Digital

جایی که تخیل با خلاقیت و فناوری روبرو می شود. SPINX Digital یکی از آژانس های طراحی وب با سریع ترین رشد است که بر ایجاد تجربیات حرفه ای و سفارشی شده کاربران با خدمات استراتژیک و دقیق طراحی وب سایت خود تمرکز دارد. آنها تیمی متشکل از توسعه دهندگان معتبر، بازاریابان دیجیتال و نوآورانی دارند که تخصص عمیق حوزه، فن آوری و مهارت های طراحی را به میز ارائه می دهند.

بهترین شرکت طراحی سایت خارجی

راه حل های دست ساز با درک مناسب از عادات کاربر، نیازهای تجاری و رفتارها، به کسب و کارها در تمام بخش های صنعتی کمک می کند تا بر رقابت مسلط شوند. بهترین شرکت طراحی سایت در ایران مهارت آنها در ایجاد وب سایت های ساده و در عین حال مؤثر، کاربر پسند، واکنش گرا و کاملاً کاربردی نهفته است. آنها با برخی از مشهورترین و مشهورترین مشتریان کار کرده اند تا به آنها کمک کنند تا به نتایج دلخواه خود برسند.

حتما بخوانید : سوشال سیگنال چیست 

خدمات spinx

  • طراحی و توسعه وب
  • راه حل های موبایل و تبلت
  • استراتژی و برنامه ریزی
  • راه حل های CMS سازمانی
  • بازاریابی دیجیتال

2 - Blue Fountain Media

شرکت های طراحی سایت خارجی

در سال 2003 تاسیس شد. مستقر در خارج از نیویورک و دارای دفاتری در شیکاگو و سیاتل. Blue Fountain Media یک آژانس دیجیتال پیشرو مبتنی بر نتایج است که تجربیاتی را طراحی می کند که به هم متصل می شوند. 

این آژانس با بیش از 17 سال تجربه، به هدایت دنیای دیجیتال و توانمندسازی افراد با طراحی وب سایت، توسعه اپلیکیشن، برندسازی و استراتژی، و خدمات دیجیتال مارکتینگ، به ویژه برای کاربران با هدف شناسایی و مرتبط بودن، اعتقاد دارد.

آنها با ارائه تجارب دیجیتالی با برند و انسان محور، شرکت های جهانی را با داده ها، تخصص دامنه عمیق و پتانسیل فناوری های پرطرفدار متحول می کنند. Blue Fountain Media یک شرکت Pactera Edge است که آنها را قادر می سازد تا خدمات ارائه شده خود را بسیار فراتر از آژانس دیجیتال معمولی به مشتریان باهوش در سراسر جهان گسترش دهند.

خدمات Blue Fountain Media

  • برندسازی و استراتژی
  • توسعه وب سایت
  • معماری راه حل ها
  • طراحی را تجربه کنید
  • بازاریابی دیجیتال

3. Eight25Media

Eight25Media یک شرکت نسبتاً جوان، که در سال 2011 تأسیس شد، به مشتریانی که به دنبال خدمات طراحی وب و توسعه برنامه های کاربردی نوآورانه و کاربردی هستند، پاسخ می دهد. چیزی که آنها را متمایز می کند رویکرد چابک آنها نسبت به مشکلات پیچیده و تمرکز بر نتایج است. در سال 2017، آنها به عنوان آژانس طراحی وب شماره 1 در دره سیلیکون انتخاب شدند.

شرکت های طراحی سایت خوب

آنها با بیش از 750 پروژه در کارنامه خود، با استارت آپ ها، کسب و کارهای کوچک و همچنین 500 شرکت فورچون کار کرده اند. 

از B2B، B2C گرفته تا شرکت‌های مبتنی بر SaaS، آن‌ها تخصص عمیقی در حوزه‌های مختلف از جمله رسانه، سرگرمی، فناوری و تجارت الکترونیک دارند. آنها از طریق ترکیبی از برنامه ریزی استراتژیک، طراحی و آخرین فناوری ها، به مشتریان کمک می کنند تا کارایی کسب و کار را تسریع کنند.

خدمات

  • طراحی و توسعه وب
  • توسعه اپلیکیشن موبایل
  • بازاریابی دیجیتال
  • راه حل های CMS سازمانی
  • توسعه برنامه های کاربردی وب

4. Jordan Crown

جردن کراون یک شرکت طراحی و توسعه وب وردپرس پیشرفته مستقر در سیاتل با تیم کوچکی از علاقه مندان به طراحی، توسعه و بازاریابی دیجیتال است که می توانید به پروژه های فناوری اطلاعات خود اعتماد کنید. به عنوان شریک توسعه وب خود، با تیمی با تجربه کار خواهید کرد که کیفیت و زمان تحویل را به خطر نمی اندازد.

آنها سابقه موفقیت آمیز ثابت شده ای با همه مشتریان خود دارند و مقدار زیادی از کار آنها از ارجاعات مشتریان قبلی حاصل می شود. قدرت ارتباطات عالی و طراحی های استثنایی در وب سایت شما برای هر صنعتی از جمله تولید، ساخت و ساز، فناوری و حوزه مشاوره منعکس خواهد شد.

خدمات

  • استراتژی دیجیتال
  • خدمات طراحی وب سایت
  • توسعه وردپرس

بزرگترین اشتباهات در طراحی وب سایت

تحول دیجیتال به لطف همه‌گیری سرعت گرفته است. بهترین شرکت طراحی سایت در ایران  ، مردم دیگر به دنبال بهترین شرکت طراحی وب محلی نیستند. این اجازه می دهد تا انتخاب ها و فرصت های بیشتری را برای انتخاب یک آژانس طراحی وب انتخاب کنید که واقعاً جوراب های شما را با طراحی خلاقانه، جذاب و مدرن خود از بین می برد. شما به این نیاز دارید، بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران ،  زیرا حضور دیجیتال ، صرف نظر از صنعت، تصور مثبتی از شرکت شما ایجاد می کند . 48 درصد از کاربران اینترنت، طراحی وب را عامل شماره یک در تعیین اعتبار یک کسب و کار می دانند.

طراحی سایت مدیارست

صدای ناسازگار

بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران ، چیزی که کاربران را از وب سایت شما دور می کند شامل مواردی مانند صدای نامشخص و نام تجاری است، بنابراین مطمئن شوید که مخاطبان خود را می شناسید ! مهم است که بفهمید با چه کسی صحبت می کنید اگر مطمئن نیستید، آزمایش کنید و اعتبار سنجی کنید.

ناوبری دشوار

ناوبری گیج کننده مانع از داشتن یک سفر کاربر راحت بازدیدکنندگان می شود و قابلیت کشف محتوا را در عمق سایت شما کاهش می دهد. اطلاعات قطع، منسوخ و پنهان به سردرگمی و ناامیدی می افزاید.

تبلیغات بیش از حد استفاده شده

تبلیغات بیش از حد در برخی از سایت ها باعث می شود تا برخی از آنها کمی خاموش شوند و عملکرد وب سایت شما را برای همه کاهش دهند.

متن خیلی زیاد

تشخیص اضافه بار اطلاعات بسیار مهم است – صفحات بازاریابی با منابع و مقالات متفاوت هستند و باید کوتاه و شیرین باشند. مردم واقعاً به جای خواندن بخش های طولانی، محتوا را اسکن می کنند، مگر اینکه یک صفحه مقاله باشد. حتی در آن زمان، مردم هنوز هم در بیشتر موارد از آن عبور می کنند. 

لینک خارجی –  designrush

هزینه استخدام یک شرکت طراحی وب چقدر است؟

فریلنسر (هزینه وب سایت 1000 تا 5000 دلار)

مزایا:

  • هزینه خدمات به دلیل سربار پایین آنها کم است.
  • سرعت – معمولاً فریلنسرها به سرعت حرکت می کنند، تجدید نظرها را سریعتر انجام می دهند و از آنجا که برخی دوست دارند ساعت های طولانی کار کنند به این معنی است که ممکن است پروژه خود را سریعتر انجام دهید.
  • از آنجایی که شما با یک نفر سر و کار دارید، ارتباطات ساده شده است.بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ،  آنها ممکن است پروژه شما را بهتر بشناسند زیرا اطلاعات از اعضای تیم به اعضای تیم منتقل نمی شود.

معایب:

  • آنها ممکن است جوانی باشند و در حال یادگیری در پرواز باشند و اغلب اوقات افراد آزاد برای کسب تجربه هستند.
  • از آنجایی که آنها فقط یک نفر هستند، در همه چیزهایی که برای یک وب سایت نیاز دارید، مانند نوشتن محتوا، سئو، توسعه سفارشی ، طراحی وب و غیره عالی عمل نمی کنند.

یک شرکت طراحی سایت (هزینه وب سایت 5000 تا 30000 دلار)

مزایا:

  • معمولاً باید بتوانید خدمات بیشتری را در قبال پول خود دریافت کنید.
  • شما فرصت هایی را برای افرادی فراهم می کنید که ممکن است در یک محیط بسیار ضعیف زندگی کنند.

معایب:

  • ارتباط معمولاً خراب می شود، به خصوص اگر انگلیسی زبان اصلی آنها نباشد.
  • تنظیم جلسات ممکن است در مناطق زمانی مختلف یک چالش باشد.
  • نیاز به بازپرداخت دارید؟ اگر قبلاً به آنها پرداخت کرده اید، روی بازگرداندن پول خود حساب نکنید.
  • اگر امید به یک تماس سریع برای صحبت در مورد یک موضوع یا یک کار مهم است، پس استخدام یک آژانس فراساحلی بهترین گزینه نیست.
  • آنها ممکن است به ارتباطات بیشتری نیاز داشته باشند زیرا شما به آنها می گویید چگونه وب سایت را بسازند.
  • اگر سایت خراب شود، ممکن است روزها یا هفته ها طول بکشد تا درست شود.

مزایای استفاده از شرکت تبلیغات و طراحی سایت مدیارست

  • نمونه کارها برنده جوایز  – اکنون با این گفته که اگر شما این نمونه کارها را دوست ندارید، انتظار نداشته باشید که شرکت طراحی وب چیزی بسیار متفاوت تولید کند اگر در نهایت با آنها کار کنید. برنده جایزه گاهی اوقات به این معنی است که آژانس برای بازبینی توسط یک پانل، مانند بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ، پول پرداخت می‌کند، یا صرفاً آن‌ها جایزه‌ای را به دلیل پرداخت هزینه برای اسلات فهرست، به عنوان مثال در جایزه Upcity Excellence برنده می‌شوند. این کمی فریبنده است زیرا جایزه به هر کسی که تبلیغ می کند و نقدهای خوبی دارد اهدا می شود.


  • رویکرد مدون – آژانس فرآیند محور است. هر کسب و کار خوبی بر این مفهوم تسلط دارد – کارایی کمتر = سود کمتر برای آژانس طراحی وب، اما همچنین ممکن است به معنای کار بیشتر برای شما برای یافتن اشکالات / اشتباهات باشد. یک آژانس باید رویکردی بسته داشته باشد. فرآیندهای مختلف طراحی وب ما را ببینید .


  • تجربه تیم (هر عضو باید بیش از 5 سال داشته باشد) –بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ،  این واقعاً یک شرکت طراحی وب را متمایز می کند، زیرا اغلب یک شرکت دارای یک کارمند جوان است که جنبه ای از پروژه شما را مدیریت می کند. مطمئن شوید که بیوگرافی همه اعضای تیم و مدت زمانی که آنها در کار خود بوده اند را دریافت کرده اید. شرکت‌های برتر طراحی وب کار با کیفیت بالا ارائه می‌کنند و این فقط با اعضای تیم با تجربه انجام می‌شود.


  • یک نمونه کار بزرگ، با نمونه هایی در صنعت/عمودی شما – اگر چیزی را که دوست دارید نمی بینید، آنها را استخدام نکنید. اگر 1-2 مورد را دوست دارید، تماس بگیرید و ببینید ممکن است نمونه های بیشتری داشته باشند. گاهی اوقات آژانس های طراحی وب آنقدر شلوغ می شوند که نمونه کارهای خود را کهنه و قدیمی می کنند.


  • بررسی ها – بررسی های شخص ثالث را بخوانید – شرکتی که انتظارات را برآورده می کند، باید برخی از بررسی ها را در وب داشته باشد.بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران ،  کلاچ بهترین منبع برای این کار است زیرا آنها با مشتریان خود مصاحبه های تلفنی انجام می دهند و یک مطالعه موردی در مورد پروژه، هزینه پروژه، چه چیزی خوب، نه چندان خوب و نتایج می نویسند.

چرا باید مدیارست را انتخاب کنیم

  • خدمات جامع داخلی – بهترین شرکت‌های طراحی وب دارای تیمی با راه‌حل‌های نهایی و اعضایی هستند که می‌توانند برندسازی، نوشتن محتوا،بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران ، تجزیه و تحلیل، سئو، تبلیغات، طراحی وب و توسعه وب را انجام دهند.


  • مطالعات موردی با داده‌های واقعی – بهترین آژانس‌های طراحی وب معمولاً بیش از ۶ مطالعه موردی عمیق با داده‌ها برای پشتیبان‌گیری از شاخص‌های عملکرد کلیدی خود دارند.


  • رشد شرکت – اگر شرکت در لیست هایی مانند Inc 500 قرار گیرد که نشان دهنده رشد است، نشانه خوبی است. از آنها بپرسید که در ابتدا در مقایسه با الان چند عضو تیم داشتند.


  • سابقه طولانی مدت در تجارت – اگر بدانید که آنها قبلاً بیش از 10 سال در تجارت بوده اند، شانس بیشتری وجود دارد که شرکت در اطراف باشد.


  • ارتباط قوی – در هر رابطه ای حیاتی است، ارتباطات کلید پروژه های طراحی وب است. شما باید از چگونگی ارتباط آنها در طول فرآیند فروش ایده بگیرید. چقدر سریع به درخواست شما برگشتند؟ آیا آنها مسائل را خوب توضیح می دهند؟ آیا پیشنهادات آنها مفصل است؟ مشتریانشان در مورد ارتباطاتشان چه می گویند؟


  • انتظارات صادقانه / درک متقابل – از طرف فروشنده دلخور نشوید. مطمئن شوید که آنها با انتظارات صادق هستند. اگر یک شرکت وعده نتیجه نهایی را بدهد که خارج از کنترل آنها است، این یک علامت هشدار بزرگ است. اغلب اوقات یک آژانس طراحی وب خوب به شما انتظارات را در مورد نتایج مورد انتظار می‌گوید، با چه سرعتی می‌توانید از آنها انتظار پاسخ را داشته باشید (مثلاً ظرف ۲ روز کاری)، چه کسی مسئولیت اشتباهات را بر عهده می‌گیرد و چگونه این اشتباهات برطرف می‌شوند.

فرآیند طراحی وب سایت که یک آژانس باید از آن استفاده کند چیست؟

طراحی سایت تخصصی
طراحی وب اختصاصی
  • اکتشاف – این ممکن است شامل جمع آوری دارایی، مصاحبه یا پرسشنامه، جلسه آغازین برای بررسی انتظارات، ورود به سیستمی برای مدیریت پروژه و فرصتی برای باز کردن هر گونه پرچم قرمز از مصاحبه / پرسشنامه باشد. هدف در اینجا این است که درک عمیق تری از کسب و کار خود به دست آورید تا یک نقشه راه برای نتایج بسازید.


  • تحقیق – این شامل نگاهی عمیق به رقبا، تجزیه و تحلیل و مصاحبه است و منجر به ایجاد نقشه سایت و مخاطبان هدف همراه با استراتژی برای جذب و تبدیل آنها می شود.


  • Wireframing / UX / تست قابلیت استفاده – به این به عنوان طرح استراتژیک برای وب سایت فکر کنید. این شامل منوهای سطح بالا، پیوندهای پاورقی، مکان‌هایی برای تصاویر و ویدیوها ، فراخوان برای اقدام، و پیام‌های سطح بالا می‌شود. اگر بودجه و زمان کافی وجود دارد، همیشه خوب است که این مفروضات را با آزمایش کاربران مخاطبان هدف خود تأیید کنید.


  • ایجاد محتوا – پس از تایید طرح وایرفریم، در این مرحله خوب است شروع به تهیه پیش نویس و نهایی کردن محتوا کنید. یک اشتباه بزرگ که آژانس‌های بی‌تجربه مرتکب می‌شوند، کار با متن ساختگی در مرحله طراحی است که همیشه منجر به دوباره کاری می‌شود.


  • مفاهیم طراحی بصری / تست کاربر – این ظاهر و احساس وب سایت شما را پوشش می دهد، که معمولاً با مفهوم(های) صفحه اصلی شروع می شود. پس از پایان، به صفحات داخلی بروید. اگر زمان و بودجه وجود دارد، اعتبار بخشیدن به مفروضات طراحی خود با مخاطبان هدف خود یک حرکت هوشمندانه است.


  • تولید طراحی – بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ، این شامل شکستن تمام دارایی های طراحی برای توسعه دهنده مانند لوگو، نمادها، تصاویر است.


  • توسعه وب – یک توسعه دهنده مفاهیم طراحی بصری (موکاپ) را می گیرد و آنها را به یک وب سایت کاربردی تبدیل می کند. بهترین شرکت های طراحی وب معمولاً وب سایت های سفارشی را توسعه می دهند، نه اینکه از یک قالب از پیش ساخته شده استفاده کنند. آنها می دانند که چگونه با تماس های API، منطق شرط، محتوای پویا، انواع پست سفارشی و غیره برخورد کنند.

بخش دوم مراحل طراحی سایت

  • تست تضمین کیفیت – بهترین شرکت‌های طراحی وب دارای فرآیند تضمین کیفیت کامل هستند، گاهی اوقات با یک متخصص تضمین کیفیت اختصاص داده شده. آنها سایت را روی همه دستگاه ها و مرورگرهای فعلی آزمایش می کنند.


  • آموزش وب سایتبزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران ، این باید در پروژه وب سایت شما گنجانده شود، حتی اگر قصد به روز رسانی محتوا را ندارید. هدف اصلی ساخت وب سایت شما بر روی یک سیستم مدیریت محتوا این است که یک راه حل کلیدی به شما ارائه دهد، وب سایتی که توسط هر کسی که تجربه برنامه نویسی ندارد می تواند به روز شود. یادگیری نحوه استفاده از این سیستم بدون نیاز به پرداخت هزینه به توسعه دهنده یا آژانس، کلید داشتن یک پروژه کامل است.


  • خدمات مداوم – این اغلب چیزی است که بهترین شرکت‌های طراحی وب ارائه می‌دهند، زیرا می‌دانند که برای دستیابی به نتایج سطح بالا در اهدافی مانند تولید سرنخ، فروش مستقیم و آگاهی از برند، به چیزهای بیشتری از ساختن یک وب‌سایت نیاز دارید. مواردی مانند بازاریابی محتوای مداوم، سئو، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک و نگهداری در دستیابی به اهداف تجاری شما مهم هستند.

جمع بندی این مقاله

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران  ، بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران ، برترین‌ها بر اساس تخصص آنها در مهارت‌های UI و UX، خلاقیت طراحی، نمونه کارهای قبلی و نسبت رضایت مشتری تعیین شدند. از این رو می توانید مطمئن باشید که فقط بهترین ها را بررسی می کنید. بنابراین، با انتخاب یک شرکت طراحی و توسعه وب سایت قابل اعتماد در ایران از لیست زیر، به کسب و کار خود یک حضور آنلاین چشمگیر بدهید

پلتفرم دیجیتال یا رسانه های اجتماعی در سناریوی کنونی جهش هایی را انجام داده اند و به کسب و کارها کمک می کند تا آنلاین شوند و خدمات خود را به صورت دیجیتالی تبلیغ کنند. برای جلب توجه مشتری، هر تعاملی که آنها با خدمات یا شرکت شما دارند باید بر برند شما به طور کلی منعکس شود و وب سایت شما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

یک وب سایت صرفاً مکانی برای فهرست کردن خدمات، ارائه اطلاعات شرکت یا اطلاعات تماس نیست. این نقش مهمی در ارسال پیامی منسجم در مورد اخلاق، زیبایی شناسی برند، تجارب تعامل و سبک عملکرد شما دارد. در واقع 75 درصد از اعتبار کسب و کار بر اساس طراحی وب مورد قضاوت قرار می گیرد.

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ،   اما بسیاری از کسب‌وکارها برای ساختن یک وب‌سایت برای کسب‌وکار خود مردد هستند، زیرا احساس می‌کنند نمی‌دانند چگونه یک سایت را مدیریت کنند، از فناوری آگاه نیستند. ممکن است نگهداری آن گران باشد و غیره. و آنهایی که دانش کمی در مورد توسعه دارند، از هزینه توسعه و عواملی که بر هزینه طراحی تأثیر می‌گذارند نمی‌دانند، بنابراین برنامه را به کلی کنار می‌گذارند.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *