طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت عکاسی


طراحی سایت عکاسی ، امروزه حضور در دنیای دیجیتال و فضای مجازی به یکی از اصلی ترین فعالیت ها برای گسترش کسب و کار تبدیل شده است به طوریکه فضای رقابتی بسیار شدیدی نیز در این فضا دیده می شود.

نه تنها عکاسان بلکه تمامی فعالیت و شغل های دیگر در دنیای مجازی در حال نقش آفرینی هستند تا به این طریق خود را به مخاطبان معرفی کنند. حال آنکه عکاسی از جمله مشاغلی است که برای حفظ مخاطب و جذب آن ها نیازمند نقش آفرینی در فضاهایی همچون اینستاگرام و یا وب سایت خواهد بود. و اگر برای کسب و کارتان طراحی سایت عکاسی انجام دهید قطعا از بقیه رقبا جلوتر میوفتید .

[wp-story id=”4317″]

طراحی سایت عکاسی چیست ؟

طراحی سایت عکاسی به عنوان یکی از اصلی ترین روش های اشتراک گذاری تصاویر ضبط شده توسط عکاسان حرفه ای تلقی می شود چرا که به واسطه این روش به راحتی می توان پرستیژ  کاری را در معرض دید مخاطب قرار داد.

اگر می خواهید در رابطه با طراحی سایت عکاسی هر چه بیشتر و بهتر بدانید تا انتها ما را همراهی کنید تا هر آنچه را که لازم است در این باره بدانید خدمت شما همراهان ارجمند ارائه دهیم.

چرا به طراحی سایت عکاسی نیاز داریم؟

همه عکاسان و کسانی که به حرفه ثبت و ضبط تصویر علاقه مند هستند برای برند سازی حرفه خود نیازمند طراحی سایت خواهند بود؛ حال آنکه چه عکاسان حرفه ای و چه عکاسان مبتدی به واسطه این روش می توانند گام مهمی در جهت پیشرفت کاری خود بردارند

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، تعداد بیشماری از مشاغل به سمت فعالیت در بسیار مجازی سوق داده می شوند و به همین دلیل قطعا برند سازی در حرفه عکاسی نیز نیازمند حرکت در این مسیر خواهد بود.

حتما بخوانید : طراحی سامانه

معرفی خدمات کامل تبلیغاتی و طراحی سایت مدیارست

در این قسمت شما عزیزان میتوانید ویدئو کاملی از خدمات ما که در مدیارست ارائه میشود رو ببینید و متوجه کیفیت خدمات ما بشوید . ما در مدیارست یک کسب و کار رو از 0 تا 100 برای کارفرما های عزیز انجام میدهیم .

در این ویدئو تمام خدمات ما از جمله تبلیغات ، طراحی سایت و مدیریت شبکه های اجتمایی رو میتونید ببینید . همین حالا با مدیارست تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده کنید .

همچنین کاتالوگ خدمات ما هم در زیر میتوانید ببینید و حتی دانلود کنید با کیفیت فوق العاده عالی .. مدیارست با 10 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و تبلیغات یکی از پیشرو ترین ، قدیمی ترین و بهترین شرکت تبلیغاتی در ایران هست که میتوانید به مدیارست اعتماد کنید .

مدیارست قدیمی ترین ، بزرگترین و بهترین شرکت طراحی سایت در ایران میباشد که تو 2 سال گذشته با بیش از 579 پروژه و درصد رضایت 95% درصد توانسته ایم بهترین عملکرد رو داشته باشیم .

نظرات مشتریان

طراحی سایت آتلیه عکاسی به صورت اقساطی

معرفی خدمات طراحی سایت اقساطی در مدیارست

همچنین یکی از بهترین و پر طرفدار ترین خدماتی که ما در مدیارست اضافه کردیم طراحی سایت به صورت اقساطی میباشد . شما مشتریان عزیز میتوانید به راحتی کسب و کار خود را آغاز کنید و با شرایطی که ما برای شما فراهم کردیم میتوانید به بهترین و راحت ترین شکل ممکن مبلغ آنرا پرداخت کنید پس همین حالا با ما تماس بگیرید .

حتما بخوانید : طراحی سایت معماری

راه های ارتباطی با مدیارست برای طراحی وب سایت عکاسی

تماس با شرکت

شما عزیزان میتوانید در ساعات کاری با ما تماس بگیرید .

46114826 – 021

مراجعه حضوری به شرکت مدیارست

برای مراجعه حضوری و درخواست جلسه با مدیارست از طری شماره های تماس قرار خود را ست کنید .

نشانی شرکت مدیارست :

تهران، آیت الله کاشانی، جنت آباد
پاساژ الماس، طبقه 4 اداری واحد 25

پشتیبانی و مشاوره رایگان در واتساپ

هزینه طراحی سایت عکاسی چقدر هست ؟

هزینه طراحی سایت عکاسی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد . اما ما در مدیارست بر خلاف دیگر شرکت های طراحی سایت که برای هر بخشی هزینه های بسیار زیادی رو دریافت میکنند ما با بهترین قیمت ممکن که فک میکنم تو آماری که سال گذشته به دست آمد ما با اختلاف ارزان ترین شرکت طراحی سایت در ایران شناخته شدیم . کیفیت کار ما فوق العاده زیاد هست و قیمت ها بسیار پایین .

پیشنهاد میکنیم حتما با مدیارست تماس بگیرید و هزینه طراحی سایت عکاسی رو از ما به صورت تلفنی مشاوره بگیرید . ولی به طور کلی قیمت های طراحی سایت عکاسی ما بین 10 میلیون تا 20 میلیون میباشد .

فرم زیر را تکمیل کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما تماس بگیرند .

درخواست تماس

اهمیت طراحی وب سایت عکاسی

1 – مخاطب با بازدید از وب سایت طراحی شده به این امر پی می برد که با یک عکاس حرفه ای و جدی در کار روبرو است؛ همین موضوع خود می تواند دلیلی برای افزایش همکاری با مخاطب نیز باشد.

در واقع فعالیت در سایت عکاسی به این معنا است که حرفه ای گری در فعالیت عکاس به چشم می خورد.

طراحی وب سایت عکاسی
طراحی سایت برای عکاسی

2 – از دیگر دلایل اهمیت طراحی وب سایت عکاسی می توان به خدمات رسانی ۲۴ ساعته در آن اشاره کرد؛ بر این اساس عکاس حرفه ای در تمامی طول شبانه روز می تواند به فعالیت بپردازد و با مخاطب خود ارتباط بگیرد.

محدودیت زمانی و مکانی از جمله مواردی است که گاهی برخی از حرفه ها مانند عکاسی را دچار محدودیت می کند اما این محدودیت ها در طراحی سایت هیچ جایی ندارد چرا که امکان فعالیت تمام وقت در سایت وجود دارد.

3 – گاهی برای همکاری با یک شرکت نیازمند ارایه نمونه کار خواهید بود و این مسئله زمانی مشکل تصور می شود که امکان مراجعه حضوری وجود نداشته باشد؛

در اینگونه مواقع یک سایت حرفه ای به خوبی می تواند حق مطلب را بدون محدودیت زمانی و مکانی ادا کند.

ساخت سایت عکاسی
طراحی سایت مخصوص عکاسی

4 – شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای گسترش کسب و کار خود قصد تبلیغات داشته اید اما هزینه های سرسام آور اجرای بیلبورد یا پخش تراکت شما را از این کار منصرف کرده باشد.

خبر خوب برای شما این است که فعالیت و تبلیغ در دنیای مجازی به مراتب تاثیرات بیشتری را در جذب مخاطب و به دنبال آن افزایش درآمد خواهد داشت.

5 – فراموش نکنید که طراحی سایت عکاسی تنها به منظور ارائه نمونه کار به مخاطب به کار نمی رود بلکه در کنار این هدف می توان به خوبی زمینه را برای افزایش درآمد مهیا کرد؛

بر این اساس بر گزاری دوره های آموزشی آنلاین و یا فروش پکیج های آموزشی می تواند درآمد را به چندین برابر افزایش دهد.

طراحی سایت آتلیه عکاسی
طراحی وب عکاسی

6 – به واسطه طراحی وب سایت عکاسی می توان تعداد نا محدودی از نمونه کار های عکاسی را در اختیار مخاطب قرار داد و به این طریق به جلب نظر مخاطب پرداخت.

7 – توجه داشته باشید که اگر قرار باشد برای معرفی فعالیت خود به سراغ چاپ بروشور بروید، باید هزینه های زیادی را کنار بگذارید اما ارایه نمونه کار در سایت، با هزینه اندکی و بازده بالا قطعا پیشنهاد بهتری خواهد بود.

اشتراک رضایت مشتریان قبلی با مشتریان احتمالی آینده از دیگر دلایل پر اهمیت برای طراحی سایت خواهد بود؛

چرا که در یک وب سایت امکان ارایه تجربیات مشتریان گذشته وجود دارد و این مسئله خود نوعی روش تبلیغاتی به شمار می رود.

طراحی سایت برای عکاس

ایجاد امنیت شغلی با طراحی سایت آتلیه عکاسی

همانطور که گفتیم برای معرفی کسب و کار به مخاطبان نیازمندان استفاده از روش های تبلیغاتی خواهید بود اما مشکلی که در این میان وجود دارد، هزینه های بالای تبلیغات است.

در طرف مقابل می توان با در معرض قرار دادن نمونه کار های عکاسی در وب سایت رسمی، بدون هزینه اضافی به جذب مخاطب پرداخت. در واقع مسئله را اینگونه می توانیم تشریح کنیم که نه تنها در کار عکاسی بلکه در هر شغل و حرفه دیگری می توان به ایفای نقش در کار و معرفی آن به مخاطب فعالیت کرد؛ قطعا وجود چنین فضایی می تواند به نوعی امنیت شغلی را به وجود آورد.

چه امکاناتی باید در طراحی وب سایت عکاسی در نظر گرفته شود

طراحی سایت برای عکاسی ، که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، از اهمیت خاصی برخوردار است اما فراموش نکنید که این کار نیازمند مهارت و توجه زیادی است و باید در قالب مشخصی انجام گیرد. برای راه اندازی چنین سایتی باید در قالب قوانین حرفه ای چندین امکان ویژه را در اختیار مخاطب قرار دهید که هر کدام از این ویژگی ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.

گالری تصاویر

هزینه سایت عکاسی

اولین و مهم ترین بخش از طراحی سایت عکاسی به بخش گالری عکاسی برمی گردد؛

جاییکه انواعی از تصاویر مختلف به عنوان نمونه کار در سایت قرار داده می شود.

در واقع تمامی هنر عکاسی و ذوق عکاس در این قسمت قابل نمایش است به همین دلیل در طراحی آن باید توجه ویژه ای داشته باشید. گاهی عکاسی با موضوعات مختلف انجام می شود و به همین دلیل برای نظم دهی بیشتر به سایت می توان تصاویر را در  دسته بندی های مختلف در سایت قرار داد.

بخش تبادل نظرات مشتریان پیشین

قطعا مشتریانی که بخواهند با شما ارتباط بگیرند برای اطمینان بیشتر در رابطه با توانایی حرفه ای در عکاسی، به سراغ نظر مشتریان پیشین می روند؛

به همین دلیل مهیا کردن شرایطی برای بیان نظرات مشتریان گذشته خالی از لطف نخواهد بود.

طراحی سایت آتلیه و عکاسی

پل های ارتباطی

مخاطب پس از مشاهده نمونه و کار و اطمینان از کیفیت کار از طریق مطالعه نظرات مشتریان گذشته، قصد برقراری ارتباط را دارند؛ حال آنکه پل های ارتباطی برای مخاطبان  می تواند حضوری و با غیر حضوری باشد اما به هر صورت لازم است که تمامی این پل های ارتباطی در اختیار مخاطبان قرار گیرد.

درباره ما

طراحی سایت عکاسی در مدیارست

در بخش درباره ما به توضیحاتی در رابطه با حیطه کاری، افتخارات کسب شده، گواهینامه های مربوطه و حتی بیان گرایش تحصیلاتی پرداخته می شود تا به این طریق اطلاعات کامل و جامعی در اختیار مخاطب قرار داده شود.

ارایه مقالات

از دیگر قسمت های مهم طراحی سایت عکاسی می توان به قسمت وبلاگ اشاره کرد؛ جاییکه اقدام به ارائه مقالات به روز شده و تخصصی در حیطه گرایش های مختلف عکاسی می شود.

فراموش نکنید که استفاده از مقالات به روز و تخصصی نه تنها اینکه به جذب مخاطبان بیشتر کمک می کند بلکه به نوعی گوگل را متقاعد می کند که جایگاه برتری را به شما اختصاص دهد و این همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

لیست تعرفه خدمات

خواه یا ناخواه همواره قیمت خدمات از جمله موارد مهمی است که مخاطب به آن توجه می کند البته این اهمیت نباید به اندازه ای باشد که از کیفیت خدمات دریافتی صرف نظر شود.

به همین منظور برای ارایه اطلاعات دقیق تر به مخاطب لازم است که تعرفه این خدمات به صورت شفاف در سایت درج شود. پیشنهاد می شود که برای شفافیت بیشتر، لیستی متشکل از انواع خدمات قابل ارائه به همراه تعرفه آن ها در دسترس مخاطب قرار بگیرد.

ارائه منوی حرفه ای

گاهی ظاهر به هم ریخته و نا مرتب یک سایت موجب سردرگمی مخاطب و حتی انصراف از خرید او می شود اما در طرف مقابل در صورتیکه مخاطب با ورود به سایت با دسته بندی مرتبی رو برو شود، قطعا تاثیر مثبتی بر روی عملکرد او خواهد داشت.

توجه داشته باشید که دسته بندی بخش های مختلف سایت باید به گونه ای باشد که مخاطب به راحتی بتواند بخش مورد نظر خود را پیدا کند.

در نظر گرفتن بخش خرید

گاهی طراحی وب عکاسی ، بیشتر جنبه فروش پکیج دارد و گاهی نیز به روزترین دوره های آموزشی، هدف اصلی طراحی سایت است؛

به هر حال در هر صورت باید برای این منظور قسمت های مرتبط در نظر گرفته شود.

فروش پکیج آموزشی، ثبت کلاس های آنلاین، خرید دوره های مختلف و … از جمله مواردی است که باید در طراحی سایت به آن ها پرداخته شود.

طراحی وب عکاسی برای مدیارست

همچنین اینکه به منظور پرداخت آنلاین برای دسترسی به خدمات می بایست اقدام به طراحی قسمتی تحت عنوان پرداخت آنلاین کرد.

نکاتی که در طراحی سایت عکاسی باید مد نظر داشته باشید

فراموش نکنید که طراحی وب سایت عکاسی یک امر کاملا حرفه ای بوده و نیاز به مهارت دارد؛ از این روز برخی از نکاتی را که لازم است در طراحی سایت مد نظر داشته باشید ارائه خواهیم کرد؛ قطعا رعایت تمامی این موارد می تواند تاثیر شگرفی در جذب مخاطب داشته باشد.

از سرعت سایت غافل نشوید

طراحی سایت و بارگذاری تصاویر در آن باید به گونه ای باشد که مخاطب را در هنگام ورود به سایت معطل نکند. در واقع گاهی حجم تصاویر بارگذاری شده در سایت به اندازه ای زیاد است که مخاطب با کلیک بر روی آدرس سایت، ثانیه های زیادی را معطل می شود که قطعا این موضوع تاثیر منفی بر نظر مخاطب خواهد داشت.

هزینه طراحی سایت عکاسی

در مجموع باید گفت که طراحی سایت آتلیه عکاسی باید به گونه ای باشد که سرعت دانلود سایت در سطح قابل قبولی قرار بگیرد.

توجه به رنگ و فونت

فراموش نکنید که طراحی ظاهری سایت اعم از رنگ پس زمینه و نیز فونت نوشتار آن تاثیر زیادی بر نظر مخاطب دارد چرا که با ورود به سایت اولین چیزی که به چشم می آید، زیبایی بصری سایت است؛ از این رو لازم است که هارمونی مناسبی را بین جنبه های مختلف ظاهر سایت برقرار کنید.

استفاده از دسته بندی مناسب

گاهی حیطه ای را که در آن فعالیت می نمایید تنها مربوط به یک گرایش خاص نیست؛ در اینگونه مواقع بهتر است که دسته بندی مناسبی را برای بخش های مختلف سایت خود در نظر داشته باشید.

یک دسته بندی مناسب از بخش های مختلف مانند عکاسی از طبیعت، عکاسی از مجالس عروسی، مجالس تولد و … می تواند به نوعی ذهن مخاطب را دسته بندی کند و او را هر چه سریع تر به مقصود خود برساند.

از قالب های اختصاصی کمک بگیرید

کسانی که در حیطه طراحی سایت عکاسی فعالیت می کنند قطعا می دانند که انواعی از تم های آماده برای استفاده در طراحی سایت موجود هستند و از طرف مقابل هم می توان بدون استفاده از این تم های آماده، اقدام به طراحی تم های خاص و یونیک کرد.

مزایای طراحی سایت عکاسی

هر دو نوع از این تم ها در جایگاه خود می تواند بسیار کمک کننده باشد اما به هر حال اگر مهارت طراحی تم اختصاصی وجود داشته باشد، بهتر است که اقدام به طراحی یک تم منحصر به فرد و یونیک شود.

بهینه سازی سایت

فراموش نکنید که اگر سایت طراحی شده نتواند در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد، احتمالا کار سختی را برای جذب افزایش درآمد خود خواهد داشت چرا که معمولا مخاطبان با انجام یک جست و جو در گوگل، به سراغ اولین نتایج بالا آمده می روند.

برای اینکه یک وب سایت عکاسی بتواند جایگاه مناسبی را در موتور های جست وجو گر گوگل کسب کند، باید به صورت بهینه و سئو شده طراحی گردد که قطعا این کار در حیطه افراد تخصصی در حوزه سئو خواهد بود.

مزایای طراحی سایت عکاسی

دنیای بدون تصویر را تصور کنید؛ سرد و بی روح است! نه تنها در دنیای امروزه بلکه در گذشته نیز همواره عکس و عکاسی یکی از جنبه های جذاب زندگی انسان بوده به طوریکه اکنون این حرفه به یکی از مشاغل کسب درآمد تبدیل شده است.

قطعا فعالان این حوزه قصد دارند تصاویر ثبت شده خود را با مخاطب به اشتراک بگذارند که در این میان یکی از بهترین روش های اشتراک تصاویر، ساخت سایت عکاسی است. در واقع از طریق طراحی سایت عکاسی به خوبی می توان رزومه کاری خود را در اختیار مخاطب قرار داد تا در طرف مقابل نیز شرایط برای مقایسه انواع نمونه کار ها برای مشتری مهیا باشد.


از دیگر مزایای طراحی سایت عکاسی می توان به قابلیت استفاده چند زبانه از وب سایت اشاره کرد؛ جاییکه به راحتی می توان برای تعاملات گسترده تر و جذب مشتریان بین المللی از چندین زبان استفاده کرد. این مزیت موجب می شود تا محدودیت مکانی برای انجام فعالیت های عکاسی وجود نداشته باشد و همین موضوع خود زمینه ساز افزایش فروش نیز خواهد بود.

چرا برای طراحی سایت عکاسی باید مدیارست را انتخاب کنیم ؟

همانطور که قبلاً هم توضیح دادیم، طراحی وب سایت عکاسی یک امر کاملا حرفه ای است و نیاز به تجربه و مهارت دارد از این رو برای این منظور باید از متخصصین کاربلد کمک بگیرید تا در نهایت بهترین خدمات را در کنار تعرفه مناسب دریافت کنید.

خبر خوب برای شما عزیزان که مدیارست با بهره گیری از تیمی متشکل از متخصصین حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات از جمله طراحی سایت عکاسی به شما عزیزان است.

طراحی سایت عکاسی ، همراه متخصصین مدیارست با سال ها تجربه موفق در زمینه طراحی سایت، اکنون در زمینه ساخت سایت عکاسی از به روز ترین متد های روز دنیا کمک گرفته تا در نهایت پشتیبان شما برای موفقیت در عرصه عکاسی باشند. پیشنهاد می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع خدمات مدیارست و همچنین آگاهی از تعرفه های این خدمات با مشاورین مرکز تماس حاصل فرمایید.

پاسخ سوالات متداول شما

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *