لینک جویس چیست

لینک جویس چیست تکنیک سئو که به موجب آن قدرت از یک صفحه وب به صفحه دیگر از طریق لینک های داخلی به منظور بهبود رتبه صفحه دوم منتقل می شود لینک جویس .

این تکنیک معمولاً با استفاده ، تبلیغات در سینما از تشبیه یک لیوان آب میوه توضیح داده می‌شود: تصور می‌کنیم که یک وب‌سایت یک لیوان آب (وب‌سایت) است که در آن یک سوراخ (پیوند) منفرد ایجاد می‌کنیم که تمام مایع از آن خارج می‌شود (اقتدار)

لینک جویس چیست

اگر طراحی سایت معماری ، به جای فقط یک سوراخ، سوراخ های بیشتری ایجاد کنیم، مایع – و قدرت وب – از طریق سوراخ های مختلف به اشتراک گذاشته می شود. لینک جویس چیست ، این تکنیک بر این اساس است که گوگل صفحات را مطابق با اختیارات آنها رتبه بندی می کند و از طریق لینک ها از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می شود. گوگل هر پیوند دریافتی به یک وب سایت را به عنوان ابراز اطمینانی که توسط صفحه میزبان پیوند ارائه می شود تفسیر می کند.

Link juice به سادگی راهی برای توصیف نحوه انتقال و اشتراک گذاری لینک های وب سایت (داخلی و خارجی) در سراسر وب جهانی است.

لینک جویس چیست و مفهوم آن در سئو

جویس لینک چیست

لینک جویس جویس لینک یک کالای مایع با ارزش است، بسیار شبیه بنزین در ماشین. مایعات از منابع خارجی مانند گوگل و شبکه های اجتماعی خرید سایت آماده املاک به صفحات وب شما سرازیر می شود، هر افت برای اطمینان از رتبه بندی جستجوی بالاتر و در نتیجه موفقیت وب سایت شما حیاتی است لینک جویس چیست.جویس لینک یک کالای مایع با ارزش است، بسیار شبیه بنزین در ماشین. مایعات از منابع خارجی مانند گوگل و شبکه های اجتماعی به صفحات وب شما سرازیر می شود، هر افت برای اطمینان از رتبه بندی جستجوی بالاتر و در نتیجه موفقیت وب سایت شما حیاتی است لینک جویس چیست.

پیوند آب اغلب به ارزش پیوندی اشاره دارد که یک پیوند می تواند به هدف منتقل کند.

بسیاری تصور می کنند که این تنها یک معیار است که توسط نمودار پیوند تعریف شده است، به عنوان مثال LRT Power، Ahrefs UR یا در صفحه رتبه صفحه Google لینک جویس .

جنبه‌های دیگر، یعنی اعتماد پیوند، ارتباط متن لنگر ، رتبه‌بندی ارگانیک از نظر کمیت و کیفیت، هنگام صحبت در مورد یک مفهوم عمومی مانند آب پیوند مهم هستند که باید در نظر گرفته شوند.

چگونه لینک جویس را به جریان بیاندازیم

  • هر لوله پیوند دهنده را با استفاده از پیوند متنی لنگر کلمه کلیدی مرتبط وصل کنید
  • لوله های خود را فقط به صفحات مربوطه وصل کنید
  • مطمئن شوید که تمام محتوای شما آب می شود وگرنه خشک می شود
  • صفحاتی که بیشترین میزان آب را دریافت می کنند، پیشرفت خواهند کرد
  • آب لینک از سایت های دیگر یک کالای ارزشمند است و به شما کمک می کند رتبه بالاتری کسب کنید، بنابراین برای پیشرفت به سایت های شاداب زیادی متصل شوید!
کاربرد لینک جویس در سئو

صفحاتی در وب سایت شما که بیشترین پیوند را توسط وب سایت های با کیفیت و رتبه بالا (بک لینک ها) در صنعت یا محدوده موضوعی شما، از جمله یوتیوب، گوگل یا شبکه های اجتماعی شما، به “منبع اصلی” شما تبدیل می شوند. به این بک لینک می گویند .

لینک جویس چیست ، این صفحات منبع اصلی اکثریت آب پیوند شما را ذخیره می کنند، این صفحات معمولاً صفحاتی مانند صفحه اصلی یا صفحه مقالات شما هستند. هر یک از صفحات “منبع” شما به صفحات دیگر در وب سایت شما لینک می شود (پیوند داخلی). هدف این است که اجازه دهید پیوند پیوند به آرامی از یک وب سایت با رتبه بالا خارجی (مثلاً فوربس) به منبع اصلی شما (صفحه اصلی یا مقاله) جریان یابد و جریان آن به سایر صفحات وب سایت شما بدون از دست دادن حتی یک قطره ادامه یابد.

لینک جویس اگر بتوانید به این هدف برسید، قدرت رتبه بندی وب سایت شما افزایش می یابد و در نتیجه جستجو و ترافیک ارگانیک به وب سایت شما افزایش می یابد.

چگونه لینک جویس های قبلی خود را تعمیر کنیم

لینک جویس

شما باید از تغییر مسیر در پیوند داخلی جلوگیری کنید. این همیشه ممکن نیست، اگرچه با تغییر و تکامل وب‌سایت‌ها، ظروف و لوله‌ها نیاز به جابجایی دارند لینک جویس چیست و در انجام این کار، گاهی اوقات لوله‌ها ترکیده و شکسته می‌شوند. این می تواند فاجعه بار باشد زیرا منبع شما، آب میوه خوشمزه شما، از بین می رود. خب، چه کار کنیم؟

آب میوه را تغییر مسیر دهید

  • 301 = تغییر مسیر دائمی
  • 302 = تغییر مسیر موقت

لینک جویس یک 301 معادل یک سوراخ کوچک در یک لوله است که قبل از رسیدن به ظرف مورد نظر، مقدار کمی آب نشت می کند. اگرچه ایده آل نیست، این بهترین راه برای تعویض لوله ها هنگام جابجایی ظروف است. 301 بهترین راه برای انتقال لینک آب بدون از دست دادن سهام است.

302 سوراخی 10 برابر بزرگتر است و اجازه می دهد تا 10 برابر آب بیشتری خارج شود. 302 موقتی است، به اندازه 301 ارزش سهام منتقل نمی شود و نباید استفاده شود مگر اینکه راه حلی کوتاه مدت باشد

تغییر مسیر زنجیره ها و تأثیر آنها بر آب پیوند​​​​​​​

سوراخ‌های متعدد (تغییر مسیرها) می‌تواند باعث ترکیدن لوله و ترکیدن آن شود که در نتیجه بیشتر آب خوشمزه شما قبل از رسیدن به ظرف خارج می‌شود لینک جویس چیست.

برای جلوگیری از ترکیدن لوله‌ها، احتیاط‌آمیز است که اطمینان حاصل شود که لوله‌ها به خوبی تناسب دارند و ناهماهنگی ندارند. منظورم چیست؟ اطمینان حاصل کنید که URL دقیق است تا از تغییر مسیر جلوگیری کنید و در نتیجه لوله های نشتی آب شما را از دست ندهند.

از مسائل تکراری خودداری کنید

با پیوندهای Canonical به نسخه های اصلی محتوای خود، با اطمینان از اینکه تمام ارزش سهام شما به جای تقسیم شدن در محتوای تکراری، به یک صفحه هدایت می شود، پیوند بیشتری را حفظ می کنید.

جویس لینک با کیفیت بسیار مهم است

کمپین های یوتیوب، Behance، فوربس، گاردین، گوگل، بینگ و رسانه های اجتماعی همگی آب با کیفیتی ارائه می دهند و بنابراین تأثیری سالم و مثبت بر وب سایت شما خواهند داشت.

جویس لینک سمی

به طور آزاردهنده، برخی از آب میوه های بسیار سمی وجود دارد که می تواند به وب سایت شما آسیب برساند. اگر برای بک لینک ها، لینک هایی از لینک جویس چیست “مزرعه پیوند” یا هر سایتی “از” با محتوای مشکوک هزینه کرده اید، وب سایت شما آسیب می بیند. منظور من از مشکوک چیست؟ 

به طور موثر، محتوایی که سعی دارد گوگل را فریب دهد یا آن را دستکاری کند تا سایت شما را بالاتر ببرد (بازاریابی کلاه سیاه). این نوع پیوندها به لوله‌کشی داخلی وب‌سایت شما بسیار خورنده هستند و شما شروع به خونریزی می‌کنید. این معمولاً “بازاریابی کلاه سیاه” نامیده می شود.

لینک جویس ایجاد اعتماد با آبمیوه سالم باکیفیت یک فرآیند تدریجی آهسته است و از دست دادن آن از طریق تولید لینک و محتوای مشکوک می تواند در یک لحظه اتفاق بیفتد. وب سایت شما ممکن است در لیست سیاه قرار گیرد، که توصیه نمی شود زیرا ممکن است سال ها طول بکشد تا رفع شود!

جویس لینک در سئو

چگونه می توانم جویس لینک بیشتری را برای وب سایت خود دریافت کنم؟

در بازی لینک جویس، یا برنده می شوید — یا می میرید.

واقعاً نه، اما می تواند برای بازاریابان بسیار مفید باشد. برای شروع بازاریابی، روابط عمومی و محتوا، کار زیادی می‌طلبد – اما زمانی که پیشرفت کرد، باید به یک فرآیند تعمیر و نگهداری تبدیل شود.

بدیهی است که بهترین راه برای جذب لینک های بیشتر به وب سایت خود، ایجاد محتوای جذاب، جذاب و قابل اعتماد است.

لینک جویس چیست هنگامی که آن را دارید، آن را تبلیغ کنید. آن را در رسانه های اجتماعی – به ویژه لینکدین و توییتر، فشار دهید، اما ممکن است بسته به صنعت شما متفاوت باشد. با محتوای باکیفیت در نمونه کار خود، می‌توانید به سایت‌های دیگر برای بازگشت لینک کمک کنید، یا یک وبلاگ نویس مهمان را برای تبادل مشابه به سایت خود دعوت کنید.

لینک جویس چیست

لینک جویس چیست ، به دنبال فرصت های آنلاین باشید که در آن محتوای شما می تواند به عنوان یک رهبر فکری فهرست شود یا محصول شما می تواند برای بررسی محصول استفاده شود. منابع را تا حد امکان مستقل کنید – مقالات خبری، پست های وبلاگ، مقالات مجلات، انجمن ها و سایت های رتبه بندی مانند Yelp یا Amazon.

همچنین، جویس لینک مطمئن شوید که پیوند عشق را در اطراف پخش کنید. مهم است که یک صفحه با لینک های سنگین نداشته باشید در حالی که بقیه صفحات شما بی ثمر هستند. عمیق تر از تبلیغ صفحه اصلی خود باشید.

اگرچه ساختن لینک جویس دقیقاً منجر به افزایش فروش نمی شود، اما هر چه وب سایت شما دارای لینک مثبت بیشتری باشد، در گوگل رتبه بالاتری خواهد داشت – و ترافیک ارگانیک بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

تفاوت Link Juice و Pagerank

در عمل، لینک juice مترادف با رتبه صفحه استفاده می شود. به عبارت دقیق تر، Pagerank اصطلاحی است که توسط گوگل ابداع شده است و توصیف می کند که یک لینک چقدر قدرت می تواند در صفحات فرعی به ارث ببرد. رتبه صفحه را می توان به وضوح محاسبه کرد، در حالی که آب پیوند بیشتر ساختاری برای توصیف انتقال قدرت پیوند است لینک جویس.

اگر می خواهید وب سایت شما در SERP ها رتبه بالایی داشته باشد، باید اعتبار و  اعتماد دامنه، یعنی اعتبار، وب سایت خود را علاوه بر بسیاری از عوامل دیگر نشان دهید . 

در صورتی که وب سایتی برای گوگل و سایر موتورهای جستجوگر دارای اطلاعات ارزشمند و مفید و عاری از هرزنامه یا اقدامات غیراخلاقی باشد، لینک جویس چیست قابل اعتماد یا دارای اعتماد دامنه بالایی برای گوگل و سایر موتورهای جستجو محسوب می شود. همچنین اعتماد دامنه را می توان با لینک های ورودی یا سن دامنه افزایش داد. به طور کلی، جنبه های مختلفی وجود دارد که می تواند بر اعتماد دامنه تأثیر بگذارد.

اهمیت لینک جویس ها برای سئو

حتی اگر آب پیوند یک مفهوم انتزاعی باشد، سئوکاران می توانند از آن به عنوان راهنما استفاده کنند. از یک طرف، مهم است که لینک جویس بک لینک های باکیفیت به صورت خارجی به یک وب سایت ارجاع داده شوند تا قدرت لینک زیادی دریافت کند. 

اهمیت لینک جویس در سئو

به این ترتیب، علاوه بر توزیع آب پیوند، مرتبط بودن صفحه را نیز می توان تحت تأثیر قرار داد. مهم است که هر صفحه فرعی همیشه به صورت داخلی با کلمه کلیدی مشابه پیوند داده شود.

از سوی دیگر، همچنین مهم است که این قدرت پیوند به طور بهینه در صفحات فرعی توزیع شود. در این زمینه، یکی از “جریان رتبه بندی صفحه” نیز صحبت می کند. علاوه بر یک پیوند خوب، به ویژه برای پیوند داخلی مهم است که متن های لنگر برای پیوند به صفحات فرعی حاوی کلمات کلیدی مرتبط باشند. 

معیارهای موتور جستجو برای ارزش لینک (قدرت لینک)

موتورهای جستجو از تعدادی معیار به عنوان شاخصی برای ارزیابی کیفیت لینک ها استفاده می کنند. بنابراین، در اینجا به بررسی اجمالی مهم ترین عوامل می پردازیم:

  • جهت گیری وب سایت های مرتبط با محتوا: اگر وب سایت ها با پیوندی که از نظر موضوعی مشابه است به یکدیگر پیوند داده شوند، تأثیر مثبتی بر قدرت پیوند می توان فرض کرد. پیوندهای نامرتبط با موضوع باعث کاهش کیفیت لینک می شوند.
  • عصر لینک: سن یک لینک در اینترنت اطلاعاتی را در مورد قابل اعتماد بودن آن به موتورهای جستجو می دهد. دوام معین کیفیت یک لینک را افزایش می دهد.
  • اقتدار وب سایت ارجاع دهنده: اگر وب سایت های شناخته شده و پربازدید به وب سایت شما پیوند دارند، اینها بک لینک هایی هستند که کیفیت لینک بالایی ایجاد می کنند. صفحاتی که محتوا و در نتیجه ارزش افزوده خاصی را ارائه می دهند، به ویژه موثر هستند زیرا رتبه صفحه را افزایش می دهند.
  • موقعیت پیوند: اگر در محتوای صفحه گنجانده شود، یک بک لینک قدرت پیوند قوی تری نسبت به پیوند فوتر نشان می دهد. لینک ها در صفحه اصلی کیفیت بالاتری نسبت به بک لینک ها در صفحات فرعی دارند. همچنین، سفارش پیوندها برای جریان PageRank اهمیت دارد.
  • تعداد بک لینک ها: تعداد زیاد لینک ها در یک وب سایت قدرت لینک هر لینک را کاهش می دهد.
  • از ارسال هرزنامه لینک باید اجتناب شود زیرا کیفیت پیوند به شدت آسیب می بیند.

چگونه می توانم پیوند پیوند را در وب سایت خود توزیع کنم؟

بنابراین شما یک بک لینک قوی دریافت کردید که فقط اطلاعات خوبی را در مورد آن ارسال می کرد. اما چگونه می‌توانید اجازه دهید «آب پیوند» همچنان در وب‌سایت شما جریان داشته باشد؟

لینک جویس چیست ، اکنون مهم است که سایت خود را به خوبی ساختار دهید. اینجاست که اصطلاح «سیلویی کردن» به میان می آید. شما باید وب سایت خود را به صورت منطقی و بر اساس موضوع مرتب کنید . هدف این است که تمام صفحات فرعی مرتبط با “لینک جویس” کافی ارائه شود.

منبع این مقاله woorank

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *