طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی ، یکی از پر درامد ترین و مهم ترین حوزه های رقابتی در صنعت وب ایرانی هست . طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در تهران ، در حال حاضر طبق تحقیقات انجام شده بیش از 70 درصد مشتریان برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی در گوگل سرچ میکنند .

این صفحه از سایت مدیارست را حتما باید بخوانید ، تنها با پرداخت 1 میلیون تومان میتوانید سایت اختصاصی کد نویسی شده خود را تحویل بگیرید ، طراحی سایت اقساطی ، کلیک کنید

 طراحی سامانه ، به همین دلیل هست که اگر شما در زمینه فروش لوازم آرایشی فعالیت میکنید باید حتما طراحی سایت آرایشی و بهداشتی خود را انجام دهید در غیر این صورت بیش از 70 درصد مشتریان گوگل را از دست میدهید و رقیبان شما روز به روز از شما قوی تر و پولدار تر میشوند .

حتما بخوانید : طراحی سایت نیازمندی ها

یکی از مهم ترین اهمیت ها و فرصت هایی که طراحی سایت آرایشی و بهداشتی به صاحبان سایت میدهد این هست که میتواند محصولات خود را به مشتریانی که در سراسر ایران حضور دارند بفروشند .

مشاوره رایگان با مدیارست :

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی

معرفی ویدئویی شرکت طراحی سایت آرایشی و بهداشتی مدیارست

مدیارست | Mediarest

همچنین بخوانید : طراحی سامانه

مدیارست در یک نگاه

حتما بخوانید : هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی ، چگونه فروش را افزایش میدهد ؟

یکی از مهم ترین قسمت های یک شرکت و یا تولید کننده لوازم ارایشی این هست که باید بتواند سایتی طراحی کند که تمامی دسته بندی ها و محصولات خود را به راحتی در اختیار مشتریان خود قرار دهد .

از مزیت های مهمی که در سایت های ارایشی و بهداشتی وجود دارد این هست که مشتریان میتواند انبوهی از مدل ها و برند های لوازم ارایشی را مشاهده کنند و با یکدیگر مقایسه کنند و بر حسب نیاز خود اقدام به خرید کنند . پس تا همینجا دلیل اصلی این که چرا 70 درصد مردم در گوگل دنیال لوازم ارایشی هستند را فهمیدید .

حتما بخوانید : پشتیبانی سایت

شما با استفاده از گزاشتن امکاناتی مثل مقایسه محصولات ، عکس های محصول و توضیحات محصول و مشخصات کلی محصولات و همچنین اضافه کردن دکمه خرید از سایت میتوانید فروش خود را افزایبش دهید .

کاربرانی که دنبال لوازم ارایشی و بهداشتی هستند برایشان مهم هست که مشخصات عمومی را از میان انبهوه برند ها ببیننند و با یکدیگر مقایسه کنند و مزایا و معایب هر کدام را ببینند تا خریدی راحت تر و مطمعن تر داشته باشند .

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در تهران

مدیارست بزرگترین و معتبر ترین شرکت طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در ایران هست که با بیش از 7 سال سابقه در زمینه طراحی سایت و تبلیغات میتواند شمارو به بزرگترین فروشندگان آرایشی و بهداشتی تبدیل کند .

با ما تماس بگیرید .

ویژگی های مهم طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در تهران

• امکان دسته بندی کردن محصولات و برند ها
• دسته بندی محصولات بهداشتی مردانه و زنانه
• ایجاد صفحه ای برای مقایسه برند ها
•امکان مشاهده نظرات مشتریان درباره محصولات
• ایجاد کد های تخفیف ویژه برای کابران
• امکان ایجاد صفحه محصولات پر فروش و تخفیفی
• ساخت بلاگ برای محتوا گزاری
• برای هر محصول راهنمای خرید و انتخاب درج کنید
• امکان فروش محصولات به مشتریان سراسر ایران

cosmetics design website

کاتالوگ معرفی کامل خدمات مدیارست

سئو و بهینه‌سازی سایت‌های آرایشی و بهداشتی چیست ؟

همانطور که در بالا ذکر کردیم سایت های ارایشی و بهداشتی یکی از پر رقابت ترین مشاغل در گوگل هستند به همین دلیل هست که شما برای افزایش فروش خود باید به دنبال سئو و بهینه سازی سایت باشید .

شما با سئو میتوانید در کلمات کلیدی خود و محصولاتی که دارید بالاتر از رقبای خود در نتایج گوگل نشان داده شوید و همین کار باعث میشود که شما حجم فروش بسیار زیادی را به چشم ببینید .

ما در مدیارست علاوه بر طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در کنارش برای شما پروژه سئو هم به عهده میگیریم و شمارو در 70 درصد کلمات کلیدی کسب و کارتان به صفحات اول گوگل میرسانیم . با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان از ما هدیه بگیرید

امکانات یک سایت آرایشی و بهداشتی چیست ؟

تعداد فروشندگان لوازم ارایشی بسیار زیاد هست و روز به روز به کسانی که علاقه مند به طراحی سایت آرایشی و بهداشتی میشوند بیشتر میشود ، پس خیلی بهتر هست که هرچه سریع تر سایت خود را راه اندازی کنید تا از بقیه جلوتر باشید .

در قسمت برند های محصولات میتوانید توضیحات کامل و جذابی از آن برند درج نمایید تا مشتریان کامل با برند هایی که شما میفروشید اشنا شوند و در انتخاب خودشان هوشمندانه عمل کنند . همیشه نوشتن یک محتوای خوب و کاربر پسند باعث افزایش فروش میشود .

همچنین یکی دیگر از قابلیت های مهمی که سایت هایی که ما میسازیم دارند این هست ک که شما میتوانید مقالات خود را درج کنید . طبق تجربه ما یکی از بهترین مقالاتی که کاربران سایت های ارایشی و بهداشتی دنبال آن هستند تاریخچه برند ها و محصولات هست .

یکی دیگر از بخش های مهم قالب های اختصاصی ما بخش ویدئو گذاری هست . در این قسمت شما میتوانید ویدئو معرفی محصولات خود را قرار دهید . طبق تحقیقات ویدئو میتواند تا 90 درصد فروش شمارا و همچنین اعتماد مشتریان را افزایش دهد .

در طراحی سایت آرایشی و بهداشتی شما میتوانید دسته بندی ها محصولات رو قرار دهید و جدا سازی کنید تا مشتریان بتوانند راحت تر به هدف خود در سایت شما بگردند . همچین شما میتوانید برند های خود را هم دسته بندی کنید و یک رابط کاربری فوق العاده ای در سایت پیاده سازی کنیم .

cosmetics design website

جدول امکانات طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در تهران

cosmetics

لیست قیمت مدیارست

امکانات / پلن‌هاپلن طراحی پایهپلن طراحی حرفه‌ایپلن طراحی VIP
راهنمای جدول : قسمت هایی که خالی هستند یعنی انجام میشوند

طراحی تم اختصاصی برند شرکت
زمان تحویل15 روز کاری20 روز کاری30 روز کاری
طراحی گرافیکی مینیمال جهت افزایش سرعت سایت
طراحی گرافیکی ساده و سبک بدون المان‌های اضافه
کدنویسی بهینه جهت تسریع اجرای سایت
امکان انتخاب از ۱۰۰ قالب آمادهطراحی اختصاصی
انتخاب از ۱۰ قالب آمادهطراحی اختصاصی
بهينه سازي خودكار خروجی صفحات
بهينه سازي بهينه سازي
ذخيره سازي صفحات به صورت cache
معرفی تیم همکاران
طرح‌ها و پروژه‌ها
امکان مدیریت کاربران
گالری محصولات
طراحی بخش اخبار
سامانه چت آنلاین با بازدیدکنندگان سایت
معرفی محصولات و خدمات
گالری نمونه کارها
صفحه درباره ما و معرفی
صفحه تماس با ما
تنظیمات امنیتی
آمار بازديدكنندگان
نصب ابزار حرفه ای سئوتماس
نمونه کارهای انجام شدهتماس
امکان ایجاد نظرسنجیتماستماس
آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئوتماستماس
طراحی سفارشی لوگوتماستماستماس
انواع فرم ثبت اطلاعات کاربرانتماستماستماس
طراحی فرم پذیرش نمایندگیتماستماستماس
اضافه کردن زبان دوم سایتتماستماستماس
طراحی فرم استخدامتماستماس
اطلاعات کارکنان و چارت سازمانیتماس
طراحی اختصاصی فرم تماستماس
امکان مدیریت مشتریان
انواع فرم ارتباط با مدیر سایت
طراحی بخش بلاگ
صفحه معرفی نمایندگان
بخش مقالات
دامنه رایگان
مشاوره تجارت الکترونیک
آموزش رایگان در شرکت وب‌رمز
ورود محتوای صفحات سایت۱ صفحه۵ صفحه۱۰ صفحه
طراحی اسلاید هوم۱ اسلاید۳ اسلاید
قابلیت ثبت سفارش آنلاینتماستماس
قابلیت پرداخت آنلاینتماستماس
انواع فرم ثبت سفارشتماستماس
مشاوره دریافت سریع نماد اعتماد
پرسش‌های متداولتماستماس
میزبانی حرفه‌ای رایگان۱ گیگابایت۲ گیگابایت۴ گیگابایت

نمونه کارهای طراحی سایت در مدیارست

در این قسمت برند هایی که به ما اعتماد کرده اند را میبینید :

چه چیزی مدیارست را به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت زیبایی در ایران نامیده است ؟

چه چیزی یک فروشگاه زیبایی را عالی می کند؟ خوب، پاسخ می تواند محدوده باشد، اما به احتمال زیاد به خود محصولات مربوط می شود: تنوع، قیمت، کیفیت و غیره. اما در اینجا یک سوال دشوارتر وجود دارد: چه چیزی یک وب سایت زیبایی آنلاین را متمایز می کند؟

بسیاری از خرده فروشان کسب و کار خود را به فضای دیجیتال منتقل کرده اند که اگر به دنبال خرید آنلاین لوازم آرایشی هستید، دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. مطمئناً، خریداران می خواهند بدانند که می توانند به برند اعتماد کنند. اما آنها همچنین می خواهند بتوانند محصولات مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کنند و آنها را سریع می خواهند.

از کجا بفهمیم که سایت زیبایی ما هم مثل نمونه کارها عالی خواهد شد ؟

البته از طریق شرکت مدیارست

وقتی صحبت از یک  وب سایت تجارت الکترونیک می شود، رفتارهای خریدار اهمیت دارد و داده های زیادی برای پشتیبانی از طراحی وب خوب وجود دارد.

سی و نه درصد از مردم در صورتی که بارگذاری وب سایت خیلی طول بکشد، تعامل با آن را متوقف می کنند. علاوه بر این، 38 درصد از مصرف کنندگان سایتی را ترک می کنند که جذاب، بی نظم و آشفته است.

ساخت سایت آرایشی و بهداشتی

اینها تنها تعدادی از آمارهایی است که قدرت طراحی وب را بر رفتارهای مصرف کننده و سفر خریدار اثبات می کند. بنابراین اگر می‌خواهید بفروشید، وب‌سایت شما باید آن قسمت را بررسی کند.

و مطمئناً، اگر در تجارت زیبایی هستید، باید خوب به نظر برسید و این صنعت را به استاندارد طلایی مقاصد دیجیتالی زیبا، جذاب و با قابلیت تبدیل تبدیل کنید. بیایید نگاهی به 10 تا از بهترین وب سایت ها در زمینه لوازم آرایشی بیندازیم و ببینیم چه چیزی می توانیم از آنها بیاموزیم.

نمونه سوالات پر تکرار طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

اگر نمی توانید پاسخ مورد نظر خود را پیدا کنید، با ما تماس بگیرید :

46114826 – 021

آیا پس از تکمیل این وب سایت مالک آن خواهم بود؟

آره. شما صاحب آن هستید، می توانید آن را هر کجا و هر زمان که دوست دارید ببرید. ما فقط در صورت لزوم میزبانی می کنیم، اگرچه اکثر اعضای ما آن را راحت می دانند، زیرا زمانی که مشکلی پیش می آید فقط باید یک تماس تلفنی برقرار کنند. (و این کار را می کند. هیچ فناوری کامل نیست.)

آیا پس از راه اندازی سایت، تعمیر و نگهداری مداوم سایت رو انجام میدهید ؟

بله، به عنوان بخشی از میزبانی. این به معنای تعمیر و نگهداری فنی است. مطمئن شوید که همه چیز به کار خود ادامه می دهد اگر به‌روزرسانی‌های منظم محتوا مورد نیاز است.

چه نوع زبان برنامه نویسی ای در طراحی سایت آرایشی و بهداشتی استفاده میشود ؟

زبان برنامه نویسی ASP.NET6 که بهترین زبان حال حاضر برنامه نویسی هست .

چگونه کلمات کلیدی کسب و کار مارا پیدا میکنید ؟

ما در مورد کلمات کلیدی مرتبط با تجارت تحقیق می کنیم و مطمئن می شویم که از آنها استفاده می شود. بدیهی است که محتوای متنی که ارائه می‌کنید به آن کلمات کلیدی موجود در آن نیز نیاز دارد.

آیا برای کسب و کار ما لوگو هم طراحی میکنید ؟

بله ما خبره ترین گرافیست هارا در مدیارست داریم که میتوانند تمام طرح های گرافیکی شما را نیز به عهده بگیریم .

از قالب اختصاصی استفاده میکنید یا قالب های از پیش ساخته شده ؟

در مدیارست ما هم از قالب های اختصاصی استفاده میکنیم هم از قالب های آماده . بسته به نیاز خودتان میتوانید ثبت سفارش کنید .

توضیحات مربوط به سایت های زیبایی

زیبایی یعنی یافتن راه هایی برای ایجاد احساس بهتر در مورد خود و بیان آنچه در درون خود دارید. اگر شاد، خندان، سالم و خوش بین باشید، طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در تهران نمی توانید خیلی کمتر از زیبایی باشید. زیبایی درونی بیشترین اهمیت را دارد اما زیبایی بیرونی همچنان مهم است.

cosmetics website

پوست شما بزرگترین عضو بدن شماست، پس با آن خوب رفتار کنید. می توانید هر روز با یک پاک کننده و مرطوب کننده خوب از پوست خود مراقبت کنید. خطوط تولید ارزان قیمتی وجود دارد که به همان اندازه گران قیمت کار می کنند. چند محصول را امتحان کنید تا زمانی که محصولی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

استفاده از کرم پودر آرایش ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. با کوتاه نگه داشتن ناخن ها و سوهان زدن به صورت هفتگی از آنها مراقبت کنید. موهای شما به ویتامین و تغذیه نیاز دارند، بنابراین از شامپو و نرم کننده ای استفاده کنید که برای نوع موی شما مناسب باشد. این مهم است که موهای سرتان عالی به نظر برسد، اما ابروها یا مژه هایتان را هم فراموش نکنید!

چرا انقد طراحی سایت آرایشی و زیبایی مهم هست ؟

درست است که اگر شاد، خندان، سالم و خوش بین باشید، نمی توانید کمتر از زیبایی باشید. زیبایی درون تنها به این نیست که انسان خوبی باشید، بلکه به این است که بهترین خودتان باشید.

زیبایی درونی شما در رفتار شما با دیگران و رفتار آنها با شما نشان داده می شود. این معیار میزان عشق و احترامی است که ما برای خودمان به عنوان افراد قائل هستیم. این چیزی است که ما را از اطرافیانمان منحصر به فرد می کند. آیا چیزی مهمتر از زیبایی درون وجود دارد؟

cosmetics website design

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی در تهران ، نه واقعا! یک روز دیگر دوستی قدیمی را در فروشگاه دیدم که به نظر می رسد سال هاست خوب نخوابیده است – و نه! او همیشه خسته به نظر می رسد زیرا در هیچ سطحی احساس خوبی نسبت به خود ندارد: از نظر جسمی، عاطفی یا معنوی. او نمی داند اگر زندگی اش متفاوت بود چقدر می توانست زیبا باشد!

زیبایی یعنی داشتن اعتماد به نفس، مراقبت از خود و بیان اینکه چه کسی هستید.

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی ، اگر یک رژیم مراقبت از پوست عالی داشته باشید، بهترین محصولات را برای نوع موهای خود بیابید و ابروهای خود را حفظ کنید، از اینکه چقدر احساس بهتری دارید شگفت زده خواهید شد. این چیزهای کوچک می توانند تفاوت را در احساس شما نسبت به خودتان ایجاد کنند.

چگونه درخواست طراحی سایت آرایشی و بهداشتی خود را ثبت کنیم ؟

اگر یک وب سایت لوازم آرایشی شگفت انگیز می خواهید که از رقبا متمایز باشد، با یک طراح حرفه ای کار کنید. یک طراح را بیابید و استخدام کنید تا چشم انداز شما را زنده کند، یا یک مسابقه طراحی را میزبانی کنید و از طراحان سراسر جهان ایده بگیرید. ما در مدیارست 20 متخصص حرفه ای طراحی سایت در اختیار داریم .

ما از 0 تا 100 یک کسب و کار را اینترنتی میکنیم و تا مرحله درآمدی که مد نظرتون هست ما کنارتان خواهیم بود فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید . ما 24 ساعته پاسخ گوی شما عزیزان هستیم .

طراحی سایت آرایشی و بهداشتی ، یکی از بیشترین پروژه هایی که ما در مدیارست برای مشتریامون انجام دادیم سایت های آرایشی ، پزشکی ، بهداشتی بودند به همین دلیل هست که ما طی تجربه هی بسیار زیادی که تو این 6 سال به دست آوردیم میتوانیم دقیقا عین اون چیزی که از یک سایت رو میخواید براورده کنیم .

سایت های ما تا 6 ماه بعد از تحویل پروژه گارانتی دارد که ما تمام خدمات پشتیبانی سایت رو تا 6 ماه به شما رایگان میدهیم و بعد از آن شما کارفرمای عزیز میتوانید پشتیبانی خود را با قیمتی خیلی ناچیز تمدید کنید .

یک وبسایت آرایشی و بهداشتی خوب چیست ؟

یک وب‌سایت عالی به دنیا نشان می‌دهد که شما چه کسی هستید، باعث می‌شود مردم شما را به یاد بیاورند و به مشتریان بالقوه کمک می‌کند بفهمند که آیا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کرده‌اند یا خیر. وب سایت ها همه اینها را از طریق رنگ، شکل و سایر عناصر طراحی به اشتراک می گذارند. بیاموزید که چگونه طراحی سایت آرایشی و بهداشتی خود را به داستان برند شما بازگو کنید.

رنگ های طراحی وب

انتخاب رنگ های مناسب وب سایت می تواند نقاط قوت کسب و کار شما را برجسته کند و به شما کمک کند مشتریان مناسب را جذب کنید.

ساخت یک وبسایت چگونه است

ایجاد یک وب سایت می تواند پیچیده باشد. این راهنما شما را قدم به قدم در فرآیند ایجاد یک وب سایت راهنمایی می کند.

انواع وب سایت

8 نوع مختلف وب سایت وجود دارد. پیدا کنید آنها چه هستند، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک نیازهای شما را برآورده می کند.

نتیجه گیری نهایی

ما در این صفحه به شما به بررسی کامل تمام نکات و نمونه کارهای مدیارست در زمینه طراحی سایت آرایشی و بهداشتی پرداخته ایم . پس این تصمیم با خودتون هست که همین الان تصمیم بگیرید آینده شغلی خود را روشن کنید . همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تیم مدیارست استفاده کنید .

سوالات متداول

منبع خارجی 99designs

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *