طراحی سایت فروشگاهی ، یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر کسب و کاری باید در طول فعالیت خود به آن بپردازد . اگر شما در این صفحه هستید یعنی قصد دارید کسب و کار خود را متحول کنید . شما با استفاده از طراحی یک سایت فروشگاهی میتوانید تا 70 درصد از رقبای خود جلوتر باشید و تجربه یک فروش فوق‌العاده را داشته باشید. پس حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826


مدیارست قدیمی ترین و بهترین شرکت طراحی سایت در ایران میباشد که با بهترین قیمت و کیفیت میتوانید طراحی سایت فروشگاهی خود را به ما بسپارید تا آینده شغلی خود را تضمین کنید .

این ویدئو را حتما مشاهده کنید و با شماره ای که داخل ویدئو گذاشته شده تماس بگیرید تا ضمن استفاده از مشاوره رایگان ما از پلن های دیجیتال مارکتینگ ما که طبق تجربه راه اندازی بیش از 100 کسب و کار موفق در ایران به دست آمده استفاده کنید .

چرا باید به مدیارست اعتماد کنیم ؟

امروزه اغلب کسب و کارها از حالت سنتی خارج شده اند و همگام با تکنولوژی پیش می روند .

همچنین مردم تمایل زیادی به خرید آنلاین دارند و همین موضوع سبب شده است که بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت فروشگاهی ، باشند تا بتوانند از این طریق میزان فروش محصولات خود را افزایش دهند.

چرا برای طراحی سایت فروشگاهی به مدیارست باید اعتماد کنیم

خدمات مدیارست برای کسب و کار ها

مدیارست علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی ، بیش از 30 خدمات منحصر به فرد دیگر برای کسب و کارها هم انجام میدهد که میتوانید در کاتالوگ زیر اینهارا ببینید . همانطور که مشخص هست و خودتان هم میتوانید ببینید ما میتوانیم کسب و کار شمارو از 0 تا مرحله های موفقیت برسانیم .

اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

مشاوره رایگان مارو از دست ندهید

تنها کافیست فرم روبرو را تکمیل کنید تا متخصصین ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند و برای کسب و مارتان از پیشنهاد های همکاران ما استفاده کنید .

مشاوره رایگان مارو از دست ندهید

درخواست تماس

نمونه کار های طراحی فروشگاه اینترنتی در مدیارست

طراحی سایت فروشگاهی ، لذت درآمد شبانه روزی

از آنجایی که طراحی سایت با در نظر گرفتن اصول سئو نیازمند دانش ویژه ای است، توصیه می‌کنیم که اینکار را به متخصصین این امر بسپارید. در ادامه این مقاله از مدیارست همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری از طراحی سایت فروشگاهی ، آشنا شوید.

اگر شما نیز علاقه مند هستید تا یک سایت فروشگاهی قدرتمند را ایجاد کنید و با کمک آن خدمات و یا محصول خود را به صفحه اول گوگل بیاورید، در قدم اول باید تمامی اصول فنی و ظاهری طراحی فروشگاه اینترنتی و سئو را رعایت کنید.

حتما بخوانید : طراحی سامانه

مشاوره رایگان طراحی سایت فروشگاهی
مشاوره رایگان طراحی سایت فروشگاهی

در ادامه این مقاله به بررسی این خدمات میپردازیم همچنین به معرفی کامل بهترین شرکت طراحی سایت و سئو مدیارست در ایران میپردازیم پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

طراحی سایت فروشگاهی اقساطی

یکی از بهترین خدماتی که در مدیارست ارائه میشود طراحی سایت به صورت اقساطی میباشد که دیگ شما عزیزان هیچ بهانه ای برای شروع کسب و کار اینترنتی خود ندارید تنها کافیست همین حالا روی کلمه طراحی سایت اقساطی ، کلیک کنید اطلاعات کامل را بخوانید .

حتما بخوانید : طراحی سایت پزشکی

حتما بخوانید : طراحی مارکت پلیس

این ویس رو حتما گوش کنید

طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست

وقتی اقدام به طراحی سایت فروشگاهی می کنید، مثل این است که یک شعبه جدید را برای فروشگاه خود افتتاح می کنید. شعبه ای که در تمامی روزهای سال به صورت شبانه روزی باز می باشد و ویترین آن در معرض دید طیف گسترده ای از مخاطبان قرار دارد.

پشتیبانی سایت فروشگاهی

کاربرانی که از سایت فروشگاهی شما دیدن می کنند، می توانند تنها با چند کلیک ضمن اینکه از جزئیات محصول مورد نظر مطلع گردند، کالای مورد نظر را نیز خریداری نمایند. اما همانگونه که در فروش حضوری، خوش برخورد بودن فروشنده و داشتن ظاهر آراسته او بسیار مهم می باشد؛ در سایت های فروشگاهی نیز این موضوع بسیار مهم است که از ظاهر و امکانات خوبی برخودار باشد تا بتواند مشتریان را جذب کند.

سایت های فروشگاهی صرفا مختص به فعالیت های مرتبط با فروش کالا نمی باشند؛ بلکه افراد می توانند از سایت های فروشگاهی برای موارد دیگری همچون کافه ها، رستوران ها و … نیز استفاده کنند.

حتما بخوانید : طراحی سایت آرایشی

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی مدیارست

طراحی فروشگاه اینترنتی با دیگر سایت ها چه تفاوتی دارد؟

یک سایت فروشگاهی در واقع همانند یک مغازه لوکس است که صفحه اصلی آن همانند ویترین مغازه ها در بر دارنده گلچینی از بهترین محصولات و اجناس می باشند.

تفاوتی که سایت های فروشگاهی با دیگر سایت ها دارند، نحوه مدیریت اینگونه سایت ها می باشد.

در واقع نحوه مدیریت سایت های فروشگاهی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی تغییراتی را در آن اعمال کرد؛ چراکه در این سایت ها ممکن است نیاز باشد که در بازه های زمانی کوتاهی قیمت ها، موجودی کالاها و … به صورت لحظه ای بروزرسانی گردد.

چرا طراحی سایت فروشگاهی مهم هست

حتما بخوانید : پشتیبانی سایت

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید اینترنتی هستند و این موضوع یعنی اینکه قبل از اینکه سری به فروشگاه حضوری بزنند، محصول مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کنند تا ضمن اینکه قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنند، بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن نیز خرید خود را انجام دهند.

بنابراین اگر شما نیز بخواهید جایی در این فروش داشته باشید، حتما باید اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایید.

حتما بخوانید : طراحی سایت معماری

مزیت های طراحی سایت های فروشگاهی چیست؟

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی ، برای افزایش فروش بر هیچ کس پوشیده نیست و در واقع به عنوان یک رویکرد لازم و ضروری مطرح می باشد. چراکه با طراحی سایت نه تنها میزان مشتریان و اعتبار فروشگاه بیشتر می شود؛ بلکه مدیریت مشتریان برای مدیر فروشگاه نیز آسان تر می گردد.

در ادامه قصد داریم به مزیت های طراحی سایت های فروشگاهی اشاره کنیم :

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی

1 – شناخته شده تر شدن کسب و کار و افزایش شناخت منطقه ای

سایت فروشگاهی

کاربران برای خرید محصولی در شهر محل زندگی خود، اسم محصول را کنار نام شهر در گوگل جستجو می کنند.

از سویی دیگر اگر شما رتبه و امتیاز خود را در گوگل بهبود بخشیده باشید، به راحتی می توانند شما را پیدا کنند و به محصولاتی که در اختیار آن ها قرار می دهید، دسترسی داشته باشند.

2 – صرفه جویی در زمان و هزینه از مزیت های طراحی سایت فروشگاهی

ساخت فروشگاه اینترنتی در ایران

سبک زندگی انسان ها تغییر کرده است و به دلیل افزایش مشغله های زندگی، زمان کمتری را برای خرید حضوری اختصاص می دهند.

در واقع مشکلاتی همچون ترافیک و عدم وجود جای پارک در مقابل مراکز خرید و فروشگاه ها نیز خرید حضوری را سخت تر و زمانبرتر می کند.

به خاطر همین اغلب مردم به دلیل اینکه مایل به صرفه جویی در زمان خود هستند، ترجیح می دهند که خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند. شما با طراحی فروشگاه های اینترنتی ، می توانید از این فرصت استفاده کنید و طیف وسیعی از خریداران را از طریق سایت خود پاسخگو باشید.

3 – بررسی جزئیات و استفاده از داده ها در طراحی سایت فروشگاهی

شرکت طراحی سایت فروشگاهی

با استفاده از سایت های فروشگاهی می توان آمار دقیقی از میزان فروش، نرخ سبد خرید، نرخ تبدیل، مدت زمان بازدید صفحات مختلف، سن و جنسیت مشتریان و کاربران و … را مشاهده کرد و از این آمار برای بهبود فروش و همینطور پیش برد اهداف فروشگاه استفاده کرد.

توصیه مدیارست این است که علاوه بر استفاده از آمارگیر خود سایت فروشگاهی، گوگل آنالیتیکس را نیز نصب کنید تا بتوانید به دنیای نامحدودی از اطلاعات سایت خود دسترسی داشته باشید. بهره گیری از تجربیات کارشناسان مدیارست می تواند در این زمینه راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد.

4 – امکان مدیریت بهتر سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت اینترنتی

وقتی یک سایت فروشگاهی داشته باشید، با استفاده از آن به امکاناتی شامل سیستم حمل و نقل، سیستم حسابداری و مدیریت مالی، سیستم انبارداری و … دسترسی خواهید داشت که این موضوع کار را برای شما آسان تر می کند تا مدیریت بهتری بر روی کسب و کار خود داشته باشید.

5 – پرداخت ایمن

ساخت فروشگاه اینترنتی

در طراحی سایت های فروشگاهی ، یک درگاه پرداخت معتبر طراحی می شود که این موضوع به بالاتر رفتن تعامل کاربران کمک می کند؛ همانند بسیاری از سایت های فروشگاهی همچون دیجی کالا، ترب و … می توان از درگاه پرداخت شاپرک و … به منظور ایجاد شرایطی برای پرداخت ایمن بهره مند شد.

6 – حذف برخی از هزینه های خرید حضوری

طراحی فروشگاه اختصاصی

اگر تصمیم بر فروش آنلاین و طراحی سایت های فروشگاهی گرفته باشید، لازم است بدانید که نیازی به پرداخت برخی هزینه ها شامل اجاره و یا خرید مغازه، پرداخت هزینه های جانبی شامل پرداخت قبوض، عوارض و … نخواهید داشت.

شما در واقع می توانید با طراحی سایت فروشگاهی با هزینه کمتری به سودی بیشتر دست پیدا کنید.

7 – امکان قرار دادن خبرنامه در سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

یکی از قابلیت های سایت های فروشگاهی که البته مزیت های زیادی را نیز به همراه دارد، این است که شما می توانید در این سایت ها خبرنامه های مرتبط با فروشگاه خود را منتشر کنید .

خبرنامه هایی که خبر از اتمام موجودی یک محصول و یا موضوعات مد نظر شما را به کاربران می دهد.

از ویژگی های طراحی سایت با مدیارست این است که شما می توانید با بهره مندی از خبرنامه، از کاربرانی که مایل هستند نیز ثبت نام به عمل آورید و یا با در دست داشتن ایمیل آن ها، اضافه شدن محصولات جدید به لیست فروش و یا شارژ مجدد یک محصول را به آن ها اطلاع دهید. 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی در مدیارست

اگر مایل هستید که وارد دنیای حرفه ای کسب و کار آنلاین شوید و فروشگاه اینترنتی و حرفه ای خود را راه اندازی کنید، توصیه می شود که از طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی استفاده کنید.

مهندسین مدیارست برای طراحی سایت های فروشگاهی از برنامه نویسی به زبان asp.net react 6 استفاده می کنند که این امکان را به شما می دهد به صورت حرفه ای تری وارد کسب و کار آنلاین شوید.

از مزیت های طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی این است که تمامی گرافیک ها و امکانات سایت دقیقا مطابق با میل شما خواهد بود و هدف در آن ها این است که تمامی موارد و اصول سئو در آن ها رعایت گردد.

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی موفق با در مدیارست

در طراحی سایت فروشگاهی ، افراد باید خود را به جای مشتریان قرار دهند و با حدس زدن انتظارات احتمالی آن ها سعی کنند که آن ها را برآورده کنند.

از مهم ترین ویژگی های سایت های فروشگاهی موفق لود شدن با سرعت بالا، برخورداری از توضیحات کافی و مناسب برای محصولات، کاربری آسان و سهولت در استفاده از امکانات سایت، امکان دریافت مشاوره و گفت و گو با فروشندگان، ارائه پیشنهاد های تخفیفی و … است.

بنابراین با اینکه طراحی وب سایت فروشگاهی به شیوه ای تخصصی برای موفق شدن در این فضا لازم است، اما کافی نیست؛ شما باید با سایت فروشگاهی خود امکانات کاملی را به مشتریان عرضه دهید. بنابراین باید هر آنچه که یک مشتری نیاز دارید را شناسایی کنید و آن را در فروشگاه خود قرار دهید.

به عنوان مثال یک سایت فروشگاهی فعال در زمینه پوشاک، باید با در نظر گرفتن حق انتخاب مشتریان، محصولات خود را در رنگ ها، سایزها و انواع مدل ها در سایت خود به فروش برساند تا پاسخگوی تعداد زیادی از مشتریان باشد.

ضمن اینکه در طراحی سایت باید کاربری آسان آن مد نظر قرار داده شود تا کاربران بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. پس از راه اندازی سایت آنچه که اهمیت دارد، این است که تلاش کنید بر اساس الگوریتم های گوگل پیش بروید تا بتوانید با به دست آوردن رتبه و جایگاه مناسب، محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید. اصول سئو برای به دست آوردن رتبه در گوگل و موفق شدن بسیار مهم است.

معرفی خدمات مدیارست برای طراحی سایت فروشگاهی

در مدیارست، برای طراحی سایت های فروشگاهی به موارد زیر توجه می گردد و متناسب با نیاز مشتریان این خدمات در یک سایت فروشگاهی برای کاربران در نظر گرفته می شود:

طراحی سایت فروشگاهی چیست
طراحی سایت فروشگاهی چیست
  • استفاده از طراحی خاص و کاربر پسند
  • تعریف تمامی محصول همراه با دسته بندی و درج مشخصات
  • ایجاد زمینه ای برای تبادل نظر درباره هر یک از محصولات
  • استفاده از تصاویر مختلف و یا ویدیو برای معرفی محصول
  • قرار دادن جدول مشخصات فنی محصولات
  • ایجاد زمینه ای برای سفارش محصول در زمان کوتاه
  • ایجاد سبد خرید برای هر یک از محصولات
  • اطلاع رسانی اخبار سایت از طریق ایمیل
  • استفاده از روش های پرداخت مختلف و اتصال به درگاه های پرداخت الکترونیکی
  • استفاده از روش های مختلف حمل و نقل کالا
  • در نظر گرفتن انتخاب شیوه پرداخت شامل تسویه در محل و یا تسویه در سایت
  • مدیریت سفارشات، نحوه پرداخت و همینطور نحوه ارسال کالا
  • ایجاد پروفایل کاربری برای مشتریان به منظور پیگیری سفارشات و یا تغییر دادن آن ها
  • استفاده از انواع فیلترها و جستجوهای پیشرفته برای دسترسی به محصول بر اساس نام محصول، بارکد محصول، مشخصات سبد خرید و …
  • به کار گیری سئو به منظور قرار گرفتن در رتبه بهتری از گوگل
  • اطلاعات فروشگاه شامل آدرس و شماره تلفن
  • طراحی پنل مدیریت برای بررسی وضعیت سفارشات و تحویل و همینطور موجودی کالاها
  • و …

مدیارست به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید تمامی این خدمات را در سایت فروشگاهی خود داشته باشید و محصولات خود را به بهترین شکل به مشتریان عرضه کنید.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست

یکی از موضوعاتی که برای اغلب مشتریان مهم می باشد، هزینه طراحی سایت فروشگاهی ، است؛ هزینه طراحی سایت های فروشگاهی نسبت به سایت های شرکتی به دلیل اینکه دارای امکانات بیشتری همچون سبد خرید، مقایسه محصولات، فیلتر محصولات و قرار گرفتن آن ها در دسته بندی های مختلف و … هستند؛

به مراتب کار سخت تری می باشد. بدیهی است که طراحی سایت فروشگاهی نسبت به طراحی سایت های دیگر مانند وبسایت ها کمی گران تر می باشد. شما عزیزان می توانید پس از دریافت مشاوره از کارشناسان مدیارست و همینطور ارائه انتظارات خود، از هزینه طراحی سایت فروشگاهی در این مجموعه تخصصی مطلع گردید.

مدیارست انتخاب اول برای طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما نیز مایل هستید که فروشگاهی در بستر اینترنت داشته باشید، باید اقدام به طراحی سایت فروشگاهی نمایید و محصولات خود را در آن به نمایش گذاشته و به فروش برسانید. افراد مختلف با مراجعه به این صفحات در صورتی که محصول مورد نظر خود را پیدا کنند، با مقایسه کیفیت و قیمت اقدام به ثبت سفارش می کنند.

اما این شما هستید که باید با در نظر گرفتن طراحی منحصر به فرد برای سایت فروشگاهی خود، خریدارانی که به قصد خرید جستجو کرده اند را جذب کنید. بنابراین باید خود را به جای مشتری بگذارید تا انتظارات او را شناسایی کنید و در نهایت بتوانید سایتی که پاسخگوی این انتظارات باشد را طراحی نمایید.

حتی اگر صاحب یک کسب و کار حضوری هستید، طراحی وب سایت فروشگاهی به توسعه کسب و کار شما کمک می کند. مدیارست در کنار شما عزیزان می باشد تا بتوانید به بهترین شکل و با کمترین هزینه، کسب و کار خود را در بستر اینترنت نیز گسترش دهید.

ممکن است در ابتدا هزینه راه اندازی سایت فروشگاهی برای شما هزینه زیادی به نظر برسد، اما فراموش نکنید بازدهی سایت های فروشگاهی به اندازه ای بالا می باشد که می توانید این مبلغ را در مدت زمان کوتاهی به دست آورید.

برای اطلاع از جزئیات طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست و همینطور استعلام قیمت می توانید با کارشناسان مدیارست در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

رعایت اصول مهم در طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست

از موضوعات مهم در طراحی سایت فروشگاهی این است که افراد سایت خود را بر اساس نیاز مشتریان طراحی کنند. هدف کارشناسان فنی مدیارست این است که تمامی مواردی که در موفقیت یک سایت فروشگاهی در نظر گرفته می شود، رعایت گردد. در ادامه به مهم ترین اصول طراحی سایت فروشگاهی اشاره شده است:

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با قابلیت دسترسی بالا

از مهم ترین اهداف طراحی سایت فروشگاهی این است که کاربران به صورت 24 ساعته به سایت شما دسترسی داشته باشند و در هر ساعتی از شبانه روز از آن دیدن کنند. به همین دلیل بسیار مهم است که با خرید هاست باکیفیت در دسترس بودن سایت خود را تضمین کنید.

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

بسیار اهمیت دارد که پس از طراحی سایت، با استفاده از اصول سئو، در رتبه یک گوگل قرار بگیرید. در طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست، اصول سئو در کد نویسی در نظر گرفته می شود و پس از راه اندازی، سایت در فاز جدیدی قرار می گیرد و باید بر روی سئو محتوا کار شود.

طراحی سایت فروشگاهی سازگار با تبلت ها و گوشی های هوشمند

طراحی سایت فروشگاهی ، باید به گونه ای باشد که با انواع گوشی ها، تبلت های هوشمند و … سازگار باشد. چراکه امروزه افراد برای سایت گردی از تلفن های همراه هوشمند و تبلت استفاده می کنند، ضمن اینکه سازگاری سایت فروشگاهی با گوشی های هوشمند منجر به بهبود رتبه بندی در گوگل نیز می شود که در نهایت منجر به افزایش بازدید از سایت و بهتر شدن رتبه آن می گردد.

لزوم نماد اعتماد الکترونیکی در طراحی سایت فروشگاهی

یکی از اصول طراحی سایت فروشگاهی این است که مدیران فروشگاه سعی کنند که اعتماد مشتریان را در فضای مجازی جلب کنند؛ در واقع خریداران زمانی اقدام به خرید می کنند که مطمئن باشند در دام کلاهبرداران اینترنتی نیافتاده اند.

یکی از بهترین راهکارهای حل این موضوع دریافت نماد اعتماد الکترونیک می باشد که یک نشان دیجیتالی است از سوی وزارت صنعت و معدن به فروشگاه هایی که به اصول کلی تعیین شده پایبند باشند، اعطا می گردد.

به همین دلیل بسیار مهم است که سایت فروشگاهی طراحی شده توسط مدیارست، دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد که در واقع مجوز تاسیس یک فروشگاه در بستر اینترنت است.

طراحی سایت فروشگاهی در مدیارست

پشتیبانی همیشگی

از دیگر خدمات مدیارست که پس از طراحی سایت به مشتریان ارائه می شود، پشتیبانی ارائه خدمات پس از فروش است. در واقع آنچه که مدیارست را از دیگر مجموعه های فعال در زمینه طراحی سایت های فروشگاهی متمایز می کند، ارائه خدمات پشتیبانی همیشگی است. بسیاری از مجموعه ها یا روی مبحث پشتیبانی کار نکره اند و یا این خدمات را با دریافت هزینه به کاربران ارائه می دهند.

پس از طراحی سایت فروشگاهی، تیم فنی مدیارست در کنار شماست و هر گونه سوال و یا مشکلی که داشته باشید، می توانید با واحد پشتیبانی در تماس باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنید.

رعایت نظم برای جلب مخاطبان

برخی از افراد فکر می کنند که هر چه طراحی شلوغ تری را برای یک سایت فروشگاهی در نظر بگیرند، یعنی در نگاه اول این موضوع را به مشتری منتقل می کنند که محصولات تکمیلی دارند و در مقابل هر چه صفحه اول و یا ویترین یک سایت فروشگاهی خلوت تر باشد، نشان دهنده ضعف آن سایت می باشد.

اما واقعیت این است که رعایت نظم در معرفی محصولات بسیار مهم است؛ در واقع محصولات باید در سایت به صورت خلوت تر و مرتب تری در کنار یکدیگر قرار بگیرند و این نظم و انسجام کلی سایت است که نظر کاربر را به خود جلب می کند.

ضمن اینکه برای رنگ های پس زمینه نیز باید از رنگ های مناسبی استفاده شود؛ ترکیب رنگی پس زمینه و همینطور نوشته هایی که بر روی آن قرار می گیرد، نباید منجر به آزار چشم کاربر شود؛ چراکه در اینصورت صفحه را بسته و به جستجوی صفحه دیگری خواهد بود.

لازم است تمامی اطلاعاتی که کاربر به آن نیاز دارد، به منظور تصمیم گیری اولیه در بالای صفحه قرار داشته باشد. به طوری که مشتریان برای دسترسی به اطلاعات کاربردی به دنبال آن نباشند. البته نیازی نیست در این زمینه نگران باشید، چراکه مشاوران طراحی سایت فروشگاهی مدیارست در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

ویژگی های یک طراحی سایت فروشگاهی موفق

شما برای آنکه بتوانید میلیون ها بازدیدکننده از وب سایت های مختلف را به سمت سایت فروشگاهی خود بکشانید، باید بتوانید جذابیت ها و خلاقیت هایی را روی سایت خود پیاده سازی کنید که درنهایت به نتیجه دلخواه برسید. از این رو مشاوران مدیارست می توانند به شما کمک کنند تا تمامی ویژگی های لازم برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی مناسب را بیابید و از آنها استفاده کنید.

در عین حال طراحان سایت این شرکت، سایت ها را به گونه‎ای کدنویسی می کنند که نتیجه نهایی آن کاربرپسند باشد. در ادامه چند ویژگی ضروری برای داشتن یک فروشگاه آنلاین حرفه ای را بیان می کنیم.

1. سهولت در استفاده:

وقتی از مخاطب صحبت می کنیم یعنی ما باید سایتی را طراحی کنیم که از نظر ظاهری و دسترسی به قسمت های مختلف، اصل سادگی و در عین حال ظرافت و خلاقیت در آن رعایت شده باشد. بیش از 70 درصد مخاطبان درنهایت از سایت هایی خرید می کنند که استفاده از آنها راحت تر است.

پیچیدگی های غیرضروری در یک سایت نه تنها باعث پیشرفت کار نمی شود، بلکه کاربر را سردرگم می کند و فروش هم کمتر می شود. طراحان حرفه ای مدیارست نه تنها سادگی را در اولویت خود قرار داده‎اند، بلکه اصول استاندارد و خلاقیت‎های جذابی را به فضای ویترین سایت شما می دهند که نتیجه بسیار مثبتی دارد.

2. کیفیت عکس محصولات:

عکس و ویدئوهایی را که برای معرفی محصولات خود در سایت می گذارید، باید بتوانند نمای کلی و در عین حال ظرافت و جزئیات را به خوبی نشان دهند.

در این صورت مشتری می تواند به راحتی جنس و کیفیت کار را تشخیص دهد و تصور کند که به صورت حضوری در حال خریدکردن است. این موضوع به تنهایی می تواند درصد فروش را به حد زیادی بالا ببرد. تمامی این امکانات در طراحی سایت فروشگاهی ، توسط شرکت مدیارست در دسترس شماست.

حتما بخوانید : سایت بهتر است یا اینستاگرام

کسب درامد با طراحی سایت فروشگاهی

چطور با سایت فروشگاهی به درآمدهای بالا برسیم؟

در ابتدا باید بگوییم که مهم نیست شما فروشگاه حضوری دارید یا نه. نکته مهم این است که شما بتوانید در هر جایگاهی که هستید به فروش بالایی دست یابید که با طراحی سایت فروشگاهی ، به این امتیاز دست پیدا میکنید.

قطعا اصول بازاریابی فروش حضوری متفاوت تر از بازاریابی اینترنتی است. شما باید بدانید که صرفا طراحی سایت فروشگاهی کافی نیست و فرایند پس از راه اندازی سایت هم از اهمیت بالایی برخوردار است. برای آنکه بتوانید در فروش به صورت آنلاین موفق باشید، در مرحله اول باید اعتماد مشتری را جلب کنید.

درواقع شما باید فضا را به گونه ای در ذهن مشتری تداعی کنید که انگار خودش در مغازه شما دارد قدم می زند و اجناس را لمس می کند.

درنتیجه عکس برداری مناسب از تمامی ویژگی های محصول، معرفی کامل آن و همچنین صداقت در کار می تواند مشتری را برای خرید ترغیب کند. در عین حال توجه کنید که طراحی سایت فروشگاهی باید ویژگی هایی مثل درگاه پرداخت امن، نماد اعتماد الکترونیک و سهولت در استفاده از سایت را داشته باشد.

پس برای اینکه مشاوره کاملی در این زمینه به دست آورید کافیست که همین الان روی گزینه طراحی سایت فروشگاهی کلیک کنید و شماره خود را بگذارید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی در مدیارست

نتیجه گیری نهایی مقاله طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ، در این مقاله به طور کامل و جامع توضیح داده شد و این تصمیم با شماست که کسب و کار خودتان را دست یک شرکت طراحی سایت معتبر بسپارید یا شرکت هایی که باعث میشه بدتر فقط ضرر کنید . وقت رو هدر ندین و همین حالا با ما تماس بگیرید .

مقاله های مرتبط :

طراحی سایت چقدر زمان میبرد

نمونه سایت فروشگاهی

ایده سایت فروشگاهی

سوالات متداول طراحی سایت فروشگاهی

منبع : shopify

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

8 دیدگاه

  • یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت فروشگاهی در ایران مدیارست بود واقعا پرسنل آموزش دیده ای داشتن و خیلی خوب سایت طراحی کردن واقعا راضی هستم خدا خیرتون بده قیمت هاتون خیلی عالیه

    • سلام خانوم حیدری عزیز ممنون از حسن انتخاب شما امید وارم کسب و کار پربرکتی داشته باشید موفق باشید .

  • من سال ۱۳۹۷ شما سایت فروشگاهی منو طراحی کردید و تا همین امروز هرروز دعاتون میکنم واقعا عالی بودید به سایتم که نگاه میکنم خیلی لذت میبرم دستتون درد نکنه

    • سلام دوست عزیزم خیلی خوشحالم که تونستیم کسب و کار شما دوست عزیز رو دگرگون کنیم موفق باشید .

  • سلام وقتتون بخیر من بوتیک دارم حدود ۵۰۰ مدل لباس دارم. شما خودتون دیزاین برای طراحی سایت فروشگاهی من میدین ینی خودتون ایده طراحی بدین.

    • سلام دوست عزیزم بله ما طرح های اختصاصی مخصوص کسب و کار خودتان برایتان در طراحی سایتتان به کار میبریم .

  • سلام وقتتون بخیر قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر هست و اینکه چقدر زمان زمان لازم هست برای تحویل پروژه ؟

    • سلام دوست عزیزم وقتتون بخیر معمولا 10 روز زمان تحویل سایت های اختصاصی هست برای دریافت قیمت لطفا با شماره 446114826 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *