سایت خارجی افزایش فالوور واقعی

سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام ، آیا می خواهید اکانت اینستاگرام خود را افزایش دهید؟ اینستاگرام یکی از محبوب ترین کانال های رسانه های اجتماعی است، سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان بنابراین حضور قوی در این پلتفرم برای بسیاری از مشاغل، برندها و افراد روزمره مهم است. شما برای دسترسی به فالوورهای بیشتری نیاز دارید و انجام آن کار آسانی نیست. 

حتما بخوانید : طراحی سامانه این صفحه مهم ترین و پر بازدید ترین صفحه در مدیارست هست . حتما وارد این صفحه بشید .

این صفحه از سایت مدیارست را حتما باید بخوانید ، تنها با پرداخت 1 میلیون تومان میتوانید سایت اختصاصی کد نویسی شده خود را تحویل بگیرید ، طراحی سایت اقساطی ، کلیک کنید

به همین دلیل است که سایت خارجی افزایش فالوور واقعی ، بسیاری از کاربران در یک سرویس رشد اینستاگرام سرمایه گذاری می کنند تا به آنها کمک کند فالوورهای خود را افزایش دهند.

حتما این صفحات را ببینید :

طراحی سایت هتل

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی مارکت پلیس

حتما بخوانید : هشتگ در اینستاگرام چیست

معرفی بهترین شرکت تبلیغاتی و خدمات اینستاگرام در ایران

مدیارست | Mediarest

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی

بهترین شرکت تبلیغاتی و خدمات اینستاگرام در ایران مدیارست هست که با بیش از 15 سال سابقه و بیش از 30 مشاور و متخصص در زمینه اینستاگرام در ایران فعالیت میکند و صفر تا 100 ( کسب درامد ) پیج اینستاگرام را به عهده میگرد با بهترین هزینه و پشتیبانی 24 ساعته

حتما بخوانید : بازاریابی اینستاگرامی

ما در مدیارست پشتیبانی و مشاوره کسب و کار رایگان داریم . کافیست در ساعات اداری با شماره شرکت 46114826 – 021 تماس حاصل بفرمایید . ما کنارتان هستیم

خدمات مدیارست برای کسب و کارها

  • مدیریت پیج اینستاگرام
  • تبلیغات از 0 طراحی تا 100 اکران تبلیغات
  • پست و محتوا گذاری
  • استوری گذاشتن
  • انجام تکنیک ها و روش افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام
  • تولید محتوا کاملا اختصاصی

حتما بخوانید : تعریف تبلیغات

فرم درخواست تماس با شما

در صورتی که تمایل دارید کارشناسان ما با شما تماس بگیرند کافیست فرم زیر را تکمیل کنید . ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس میگیریم و راهنمای شما در کسب و کارتان هستیم .

درخواست تماس

بهترین سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

برخی از سرویس های رشد به شما فالوورهای جعلی می فروشند ، سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام که در دراز مدت به حساب شما آسیب می زند، اما تعدادی از خدمات رشد اینستاگرام با کیفیت امروزه در دسترس هستند که به طور ارگانیک و ایمن باعث افزایش فالوورهای شما می شوند. بهترین خدمات رشد اینستاگرام را بررسی کنید تا حضور آنلاین خود را افزایش دهید. 

آمار اینستاگرام

این 19 سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام :

  1. Social Buddy
  2. Kicksta
  3. Social Sensei
  4. Ampfluence
  5. Combin
  6. Upleap
  7. Instamber
  8. Instazood
  9. Mr. Insta 
  10. Insvtarazzo
  11. Flock Social 
  12. Tree Frog
  13. Firing Table
  14. Social Captain
  15. HypePlanner
  16. Viral Race
  17. AiGrow
  18. AiSchedul
  19. Tracker Insight
  20. Twicsy

1 – Social Buddy اولین سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

Attract real Instagram followers

Social Buddy یکی از بهترین خدمات رشد اینستاگرام است که امروزه در دسترس است. تحقیقات ما Social Buddy را بر اساس نتایج، ایمنی و قیمت، به عنوان ارائه‌دهنده خدمات رشد شماره یک برای کاربران اینستاگرام انتخاب کرد.

این ابزار رشد از رشد ارگانیک برای افزایش فالوور اینستاگرام شما به تدریج و به طور طبیعی در طول زمان استفاده می کند. برخلاف بسیاری از ابزارهای رشد اینستاگرام، Social Buddy به شما کمک می کند فالوورهای واقعی را پیدا کنید – نه حساب های جعلی یا ربات های اینستاگرام. 

Social Buddy نه تنها به افزایش فالوور در اینستاگرام کمک می کند، سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام ، بلکه به بهبود تعامل شما نیز کمک می کند . Social Buddy از هدف گیری پیشرفته برای یافتن دنبال کنندگانی استفاده می کند که واقعاً به محتوایی که در حساب خود پست می کنید علاقه مند هستند و با آنها درگیر می شوند. 

سایت خارجی افزایش فالوور واقعی ، آن‌ها از عوامل هدف‌گیری مانند مکان، علایق، هشتگ‌های مرتبط با جایگاه یا صنعت حساب شما برای کسب‌وکارها و موارد دیگر استفاده می‌کنند. Social Buddy همچنین فالوورها را بر اساس رقبا یا تأثیرگذاران در جایگاه شما هدف قرار می دهد. 

در حالی که برخی از خدمات رشد ربات هستند، Social Buddy توسط افراد واقعی اداره می شود. هر مشتری یک تماس با پشتیبانی دریافت می کند، بنابراین می توانید از طریق ایمیل، تلفن یا چت سؤال بپرسید. Social Buddy یک سرویس رشد ایمن و قابل اعتماد اینستاگرام است. 

ویژگی های Social Buddy: 

  • رشد ارگانیک اینستاگرام
  • هدف گیری هوش مصنوعی پیشرفته
  • افزایش تعامل
  • پشتیبانی مدیر حساب
  • فرآیند ثبت نام آسان
  • بدون تعهد – ماه به ماه 
  • سرویس فالوور TikTok نیز در دسترس است

2 – Kicksta دومین سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

Kicksta یک ابزار محبوب و قدرتمند رشد اینستاگرام است این سرویس رشدی ارگانیک را بدون استفاده از ربات‌ها، هرزنامه‌ها یا دنبال‌کنندگان جعلی ارائه می‌دهد. با Kicksta، فالوورهای واقعی دریافت خواهید کرد که به حساب شما نیز مرتبط هستند. 

Kicksta از فناوری هوش مصنوعی برای یافتن، هدف قرار دادن و تعامل با فالوورهای بالقوه در اینستاگرام استفاده می کند. هنگامی که با Kicksta ثبت نام می کنید، نام رقبای شما در اینستاگرام، اینفلوئنسرهای مرتبط در جایگاه شما، برندهای مکمل و سایر اهداف را می پرسند. 

سپس، سایت خارجی افزایش فالوور واقعی آن‌ها حساب‌هایی را هدف قرار می‌دهند که از آن حساب‌های رقیب یا مکمل پیروی می‌کنند و با این فرض کار می‌کنند که به برند شما نیز علاقه‌مند خواهند بود. Kicksta دنبال کردن و لایک کردن پست‌های دیگران را خودکار می‌کند – سپس، آن حساب‌ها احتمالاً شما را دنبال می‌کنند و با محتوای شما نیز درگیر می‌شوند. 

از طریق هدف‌گیری هوش مصنوعی و لایک‌ها و فالو‌های خودکار، Kicksta می‌تواند حساب اینستاگرام شما را به طور ارگانیک رشد دهدیک طرح استاندارد و یک طرح ممتاز در دسترس است، اما اگر می‌خواهید پشتیبانی تلفنی یا هدف‌گیری پیشرفته‌تری داشته باشید، باید برای طرح ممتاز تلاش کنید.

 ویژگی های Kicksta: 

  • رشد ارگانیک و ثابت اینستاگرام 
  • هدف گیری هوش مصنوعی
  • فرآیند ثبت نام آسان
  • بدون تعهد – ماه به ماه

3 – Social Sensei

Social Sensei یکی دیگر از خدمات بزرگ رشد اینستاگرام است که توسط بسیاری از مشاغل و حساب های شخصی آنلاین استفاده می شود. این ابزار رشد نه تنها برای اینستاگرام، بلکه برای فیس بوک، یوتیوب، تامبلر و پینترست نیز کار می کند. 

Social Sensei از رشد واقعی و انسانی استفاده می کند – بدون ربات، بدون اسکریپت، بدون نرم افزار، و بدون دنبال کنندگان جعلی. آنها متعهد به رشد بلند مدت هستند. همه مشتریان یک مدیر پروفایل اختصاصی دریافت می کنند که در مورد حساب شما و اهداف شما برای ایجاد یک برنامه بلندمدت می آموزد.

 آنها یک برنامه بازاریابی کامل رسانه های اجتماعی را ارائه می دهند، نه فقط دنبال کنندگان. ثبت نام برای یک بسته کامل می تواند شامل دنبال کنندگان، استراتژی محتوا، ایجاد محتوا و موارد دیگر باشد. سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام این فرآیند با یک مشاوره رایگان برای بحث در مورد اهداف و برند شما آغاز می شود. 

Social Sensei از هدف گذاری پیشرفته برای یافتن دنبال کنندگانی استفاده می کند که احتمالاً محتوای شما را دنبال می کنند و با آن درگیر می شوند. این سرویس رشد اینستاگرام ارگانیک است. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند از استراتژی رسانه‌های اجتماعی و طرح کسب‌وکار برای تبدیل دنبال‌کنندگان به سرنخ لذت ببرند . با این حال، طرح ها گران هستند، از 95 دلار در ماه تا 995 دلار در ماه و بالاتر برای مشاغل. 

ویژگی های Social Sensei: 

  • استراتژی رشد ارگانیک
  • هدف گذاری پیشرفته
  • مشاور حسابداری 
  • استراتژی رسانه های اجتماعی
  • تولید محتوا

4 – Ampfluence 

best-instagram-growth-services

Ampfluence یکی دیگر از بهترین خدمات رشد اینستاگرام است که وعده می دهد نفوذ شما را در اینستاگرام تقویت کند. مانند همه بهترین خدمات رشد اینستاگرام، Ampfluence رشد ارگانیک اینستاگرام و فالوورهای واقعی را تضمین می کند، نه حساب های جعلی. 

Ampfluence از ربات‌ها یا «ترفندها» استفاده نمی‌کند و یک سرویس 100% انسانی است. هدف آنها افزایش فالوورهای شما بدون ربات یا نرم افزار خودکار است.

 سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در عوض، آنها بر دنبال کنندگان با کیفیت و هدف گذاری تمرکز می کنند. اگر با Ampfluence ثبت‌نام می‌کنید، با مشاوره شروع می‌کنید تا درباره حساب، نام تجاری، اهداف و انواع فالوورهایی که می‌خواهید هدف بگیرید، بیشتر بدانید. 

پس از مشاوره، تیم Ampfluence تحقیقاتی را برای یافتن حساب‌های مناسب برای هدف، بر اساس رقبا، رهبران صنعت، حوزه‌های اجتماعی و موارد دیگر انجام می‌دهد. آن‌ها با حساب‌های دیگری درگیر می‌شوند تا شما روابطی ایجاد کنید که به طور ارگانیک فالوورها و نرخ تعامل شما را افزایش دهد. 

یک سرویس رشد امن اینستاگرام مانند بسیاری دیگر در این لیست است، اما در سمت گران تر قرار دارد. برنامه ها از 129 دلار در ماه شروع می شوند، اما هیچ تعهدی وجود ندارد، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید لغو کنید.

ویژگی های Amfluence: 

  • رشد طبیعی و ارگانیک
  • هدف گذاری مخاطب مبتنی بر تحقیق
  • افزایش تعامل
  • پشتیبانی ایمیل 
  • گزارش دهی (فقط با طرح های سطح دوم و سوم موجود است)
instagram-growth-services

Combin هم یک سرویس رشد اینستاگرام و هم یک راه حل برنامه ریزی محتوا و ابزار برنامه ریزی پست است. می‌توانید خرید Combin را صرفاً برای رشد اینستاگرام، فقط برای زمان‌بندی، یا برای افزایش دنبال‌کننده‌ها و برنامه‌ریزی و زمان‌بندی پست‌هایتان انتخاب کنید. 

ابزار رشد ترکیبی با هدف قرار دادن، تعامل و افزایش تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام کار می کند. آنها فیلترهای زیادی را برای هدف قرار دادن دنبال کنندگانی که به محتوای شما علاقه مند هستند ارائه می دهند .

بنابراین احتمال بیشتری دارد که پست های شما را دنبال کنند و درگیر شوند. سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام این پلتفرم از یادگیری ماشینی برای یافتن و هدف قرار دادن حساب‌های با کیفیت برای تعامل استفاده می‌کند. 

همچنین شامل مدیریت مخاطب است، بنابراین می‌توانید ببینید چه کسی شما را دنبال نمی‌کند و آن‌ها را به‌صورت انبوه لغو دنبال کنید. همچنین اقدامات تکراری را خودکار می کند، بنابراین می توانید با چندین حساب و پست به طور همزمان درگیر شوید تا تعامل را افزایش دهید. انبوه را دنبال کنید، لغو فالو کنید، لایک کنید و روی حساب‌ها و پست‌ها به صورت دسته‌ای با Combin نظر دهید. 

با Combin می توانید چندین اکانت اینستاگرام را همزمان مدیریت کنید یا روی یکی تمرکز کنید. آنها یک آزمایش اولیه رایگان یا گزینه های ماهانه برای حساب های شخصی یا تجاری ارائه می دهند.

5 – Upleap

growth-services

Upleap یکی دیگر از سرویس های محبوب رشد اینستاگرام است که رشد ارگانیک و توجه شخصی را ارائه می دهد. هنگامی که با Upleap ثبت نام می کنید، یک مدیر اختصاصی برای مدیریت و رشد حساب اینستاگرام شما برای شما دریافت خواهید کرد. این پلتفرم با ابزار خود ادعا می کند 300٪ سریعتر رشد می کند. 

Upleap فقط حساب‌های واقعی را پیدا می‌کند، فالو می‌کند و با آنها درگیر می‌شود، بنابراین شما یک لیست فالوور پر از فالوورهای جعلی و غیرمجاز نخواهید داشت. 

آنها وعده نتایج واقعی برای بهبود برند اینستاگرام شما را می دهند، خواه یک حساب شخصی، یک برند تجاری، یک فروشگاه آنلاین یا هر حساب دیگری باشد. آنها مشتریانی از صنایع مختلف دارند. 

هنگامی که با Upleap ثبت نام کردید، با یک مدیر حساب راه اندازی خواهید شد. با مدیر حساب خود کار کنید تا رقبا، هشتگ های مرتبط یا هر نوع دنبال کننده ای که فکر می کنید از محتوای شما لذت می برد را هدف قرار دهید. 

سپس، بنشینید و در حالی که همچنان به پست کردن محتوا ادامه می دهید، رشد حساب خود را تماشا کنید. Upleap هدف گیری هوشمندی را ارائه می دهد که تعامل شما را افزایش می دهد. آنها حتی استوری های اینستاگرام را برای شما مشاهده می کنند تا حساب شما فعال تر به نظر برسد و با فالوورها تعامل بیشتری داشته باشد.

Upleap یک آزمایش رایگان ارائه می دهد، اما فقط سه روز طول می کشد. پس از آن، می‌توانید بسته‌های ماهانه یا سالانه را با گزینه‌هایی برای طرح Lite، استاندارد یا Premium انتخاب کنید. 

ویژگی های Upleap: 

  • روش های رشد ارگانیک
  • مدیر حساب و پشتیبانی اختصاصی
  • تماشای داستان خودکار
  • افزایش تعامل 
  • آزمایشی رایگان (فقط 3 روز

6 – Instamber

best growth services

Instamber یک سرویس رشد برای اینستاگرام، توییتر و تیک تاک است، بنابراین می توانید تمام شبکه های اجتماعی خود را در یک پلتفرم مدیریت کنید. 

در اینستاگرام، Instamber به عنوان دستیار بازاریابی شما کار می کند و از طرف شما با مخاطبان جمعیتی هدف شما درگیر می شود. به این ترتیب، می توانید روی ایجاد محتوای جالب تمرکز کنید تا دنبال کنندگان خود را مجذوب و درگیر نگه دارید!

Instamber یک سیستم هدف گیری هوشمند برای یافتن مخاطبان مناسب برای حساب شما دارد، بنابراین با اتوماسیون حساب شما به طور پیوسته رشد خواهد کرد.

 می توانید پیشرفت خود را با Instamber دنبال کنید و هدف گذاری را از داشبورد کاربر پسند آن تنظیم کنید. الگوریتم هدف گیری آنها از هوش مصنوعی برای کار از طرف شما استفاده می کند. 

Instamber 24/7 از طرف شما کار می کند، سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام بنابراین لازم نیست یک دقیقه را برای کارهای تکراری مانند ارتباط دادن و تعامل با دنبال کنندگان تلف کنید. با خودکار کردن فالو کردن، لایک کردن، نظر دادن و تماشای استوری ها، می توانید اینستاگرام خود را فعال نگه دارید و در عین حال بر رشد کسب و کار خود تمرکز کنید. 

ویژگی های Instamber:

  • اقدامات خودکار برای رشد طبیعی
  • هدف گیری هوشمند بر اساس هشتگ ها، موقعیت مکانی، جنسیت، زبان و حساب های رقیب
  • داشبورد کاربر پسند برای تجزیه و تحلیل 
  • پشتیبانی تخصصی
  • امنیت و انطباق حساب

7 – Instazood

best instagram

Instazood یکی دیگر از ابزارهای بازاریابی عالی است که فالوورها را به پروفایل اینستاگرام شما سوق می دهد. یکی دیگر از بهترین ارائه دهندگان خدمات رشد اینستاگرام، Instazood از اتوماسیون برای جذب کاربران اینستاگرام به حساب شما استفاده می کند. اجازه دهید این ابزار به‌عنوان مدیر رسانه‌های اجتماعی شما کار کند و رشد حساب را تماشا کنید!

مانند استراتژی‌های رشد سایر سرویس‌ها، Instazood از روش فالو/آنفالو و لایک استفاده می‌کند تا توجه کاربران را به پروفایل اینستاگرام شما جلب کند. 

Instazood همچنین می‌تواند استوری‌ها را به‌طور خودکار برای شما مشاهده کند، پیام‌هایی برای سلام کردن به دنبال‌کنندگان جدید ارسال کند، سایت خارجی افزایش فالوور واقعی یا حتی از طرف شما پست کند. با این حال، اگر نمی‌خواهید این پلتفرم رشد اقدامات خاصی انجام دهد، کنترل کامل حساب خود را دارید. می توانید فیلترها را تنظیم کنید و اقدامات حساب های خود را سفارشی کنید.

برای استفاده آسان و ایمن است، با یک وب سایت و برنامه سازگار با موبایل برای ردیابی پیشرفت شما. اهداف خود را بر اساس جمعیت شناسی مخاطب، پیشنهادات هشتگ یا موقعیت جغرافیایی به راحتی فیلتر کنید و این ربات اینستاگرام بقیه کارها را انجام خواهد داد.

ویژگی های Instazood:

  • استراتژی رشد اتوماسیون بازاریابی
  • هدف گیری مخاطب طاقچه
  • فیلترها و سفارشی سازی 
  • خدمات مشتری
  • مدیریت پست و برنامه ریزی

8 – Mr. Insta: 

instagram

مستر اینستا بهترین سرویس رشد اینستاگرام برای دریافت فالوور رایگان – حداقل به مدت دو روز است. آزمایش رایگان دو روزه آنها به شما اشاره ای به استراتژی بازاریابی اینستاگرام آنها ارائه شده در سرویس برتر آنها می دهد. با مستر اینستا می توانید هر تعداد فالوور خریداری کنید. با این حال، پایگاه فالوورهای شما به تدریج رشد می کند، بنابراین همچنان مانند یک استراتژی رشد طبیعی به نظر می رسد.  

مستر اینستا یک برنامه رشد آسان اینستاگرام با گزینه هایی برای خرید از 250 تا 10000 دنبال کننده ارائه می دهد. رشد اینستاگرام خود با این ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی آسان است. آنها همچنین لایک های اینستاگرام، بازدید از استوری و موارد دیگر را می فروشند، بنابراین می توانید با این ربات اینستاگرام خدمات بازاریابی مختلفی را در یک پلتفرم دریافت کنید. 

اگر به دنبال نتایج سریع هستید، مستر اینستا می تواند به رشد پیوسته طرفداران شما کمک کند. آنها حتی “پر کردن مجدد رایگان” را ارائه می دهند – اگر پس از تحویل فالوورهای خود را از دست دهید، آنها شماره ای را که از دست داده اید دوباره پر می کنند. این ربات اینستاگرام همچنین خدماتی را برای سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند توییتر، پینترست، یوتیوب و غیره ارائه می دهد. 

ویژگی های Mr. Insta: 

  • خرید فالوور اینستاگرام، لایک و موارد دیگر
  • تحویل آهسته و طبیعی 
  • ضمانت پر کردن مجدد
  • دو روز آزمایشی رایگان

9 –  Instarazzo

Instarazzo ابزار عالی دیگری برای کمک به تلاش های بازاریابی اینستاگرام شما است. این پلتفرم از یک استراتژی رشد ارگانیک برای جذب فالوور به حساب شما استفاده می کند. سایت خارجی افزایش فالوور واقعی Instarazzo به ارسال هزاران دنبال کننده به مشتریان کمک کرده است و آنها می توانند تنها با کمی تلاش از طرف شما همین کار را انجام دهند.

وقتی ثبت نام می کنید، Instarazzo به عنوان آژانس بازاریابی خودکار شما عمل می کند و از طرف شما برای تعامل با سایر پروفایل های اینستاگرام، لایک می کند، دنبال می کند و نظر می دهد

. آن‌ها حساب‌های موجود در جایگاه شما را هدف قرار می‌دهند، بنابراین مخاطبان شما بیشتر احتمال دارد که آن‌ها را دنبال کنند و با آن‌ها همکاری کنند! Instarazzo همچنین می‌تواند پیام‌های مستقیم خودکار، زمان‌بندی پست و مدیریت نظرات را ارائه دهد. 

با این ارائه دهنده خدمات می توانید چندین حساب اینستاگرام را در یک داشبورد مدیریت کنید. آنها یک تیم پشتیبانی عالی با تمرکز بر رضایت مشتری دارند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که حساب شما در دستان خوبی است.

 این سرویس مبتنی بر ابر را می توان به راحتی از طریق تلفن شما در دسترس قرار داد، بنابراین همیشه می توانید هدف گذاری را تنظیم کنید یا در هر زمان لغو کنید. آزمایش 3 روزه رایگان آنها را به عنوان یک آزمایش در نظر بگیرید!

ویژگی های Instarazzo: 

  • رشد اینستاگرام از طریق روش های فالو و لایک 
  • DM خودکار، زمان‌بندی پست، مدیریت نظرات 
  • هدف گیری مخاطب طاقچه
  • چندین حساب را در یک داشبورد مدیریت کنید

10 – Flock Social

instagram growth

Flock Social یکی دیگر از ابزارهای رشد قابل اعتماد برای اینستاگرام است، و آنها قول نمی دهند که هیچ ربات، فالوور ارواح یا حساب جعلی وجود نداشته باشد. هدف تیم Flock Social کمک به ایجاد روابط معتبر با فالوورهای جدید آنلاین است – این فقط مربوط به تعداد فالوورها نیست.

تعداد طرفداران شما در واقع با Flock Social افزایش می یابد، زیرا آنها از تعامل واقعی و دنبال کنندگان هدفمند برای بهبود حضور شما در اینستاگرام استفاده می کنند. هدف آن‌ها همچنین شامل تبدیل‌ها است، بنابراین می‌توانید سرنخ‌ها، فروش یا سایر KPIها را برای کسب‌وکار خود هدایت کنید. 

ثبت نام با Flock Social آسان است، بنابراین شما آماده خواهید بود که در عرض چند دقیقه رشد خود را شروع کنید. رشد تضمین شده است و بسیاری از کاربران هزاران دنبال کننده جدید را در طول زمان گزارش می دهند!

ویژگی های اجتماعی Flock Social

  • رشد طبیعی
  • تعاملات واقعی 
  • دنبال کنندگان هدفمند
  • بدون فالوور ارواح، ربات، یا هرزنامه 

روش انتخاب بهترین سایت خارجی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

ما 10 مورد از بهترین گزینه ها را برای رشد اینستاگرام فهرست کرده ایم، اما چگونه می دانید کدام یک را انتخاب کنید؟ چند فاکتور وجود دارد که باید هنگام جستجوی سرویسی در نظر بگیرید تا به شما کمک کند فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید. 

نتیجه گیری مقاله سایت خارجی افزایش فالوور واقعی

سایت خارجی افزایش فالوور واقعی ، رسانه های اجتماعی بخش مهمی از حضور آنلاین شما هستند. از آنجایی که اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی است، می‌تواند به طور جدی به کسب و کار شما برای داشتن تعداد زیادی فالوور و تعامل آنلاین کمک کند.

سایت خارجی افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام ، رشد اکانت اینستاگرام شما با یکی از بهترین خدمات رشد اینستاگرام که امروزه در دسترس است آسان است. 

سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

آیا تمام تلاش خود را برای جذب فالوورهای بیشتر اینستاگرام انجام داده اید، اما هنوز از وضعیت IG خود راضی نیستید؟ ممکن است زمان آن رسیده باشد که استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را تنظیم کنید و یاد بگیرید که از یک برنامه فالوور اینستاگرام برای افزایش تعداد فالوورهای خود استفاده کنید.

به دست آوردن فالوورهای ارگانیک در اینستاگرام می تواند دردسرساز باشد. علاوه بر دانستن اینکه چگونه به طور ارگانیک و به روش صحیح فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید، نیاز به برنامه ریزی دقیق و تلاش برای ایجاد مخاطبان زیادی دارد. 

شما باید روی اصول رشد اینستاگرام تمرکز کنید، مانند افزودن هشتگ های برتر اینستاگرام، ایجاد یک نمایه جذاب و زمان بندی پست ها. شاید یکی از عالی‌ترین راه‌ها برای افزایش فالوور، استفاده از سرویس‌های رشد ایمن اینستاگرام باشد.

در واقع، استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند AiGrow برای افزایش فالوورهای اینستاگرام، رویکرد خوبی برای ساختن حساب کاربری شماست.

اکنون با ما همراه باشید تا همه آنچه را که باید درباره اپلیکیشن فالوور اینستاگرام بدانید را بخوانید.

اپلیکیشن فالوور اینستاگرام یک برنامه یا سرویس آنلاین است که ویژگی های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد که برای رشد یک حساب کاربری IG لازم است. در واقع، برخی از آنها به سادگی برنامه های جعلی فالوور اینستاگرام هستند، اما چند برنامه واقعی وجود دارد  که رشد ارگانیک اینستاگرام و افزایش فالوور را تضمین می کند.

سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان 17 : AiGrow

سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

AiGrow یک مجموعه مدیریتی و خدمات رشد همه‌جانبه اینستاگرام است. بنابراین واضح است که AiGrow چیزی بیش از یک برنامه ساده فالوور اینستاگرام است. این یک سرویس رشد ارگانیک فراگیر است که به عنوان بهترین برنامه برای دریافت رایگان فالوور اینستاگرام نیز شناخته می شود.

با رتبه اول در لیست ما از برترین برنامه های فالو اینستاگرام، به حساب ها کمک می کند تا فالوورهای واقعی و ارگانیک اینستاگرام را به دست آورند. 

با این ابزار رشد IG، می توانید حداقل 300 فالوور در ماه و با فعالیت های رشد مقیاس شده، حداکثر 1000 فالوور اینستاگرام در ماه داشته باشید. این سرویس حتی شامل یک مدیر حساب کاربری اختصاصی اینستاگرام برای کمک به هدایت و افزایش تلاش‌های رشد است.

مدیر حساب شما مسئول مدیریت فعالیت‌های رشد روزانه است که AiGrow برای افزایش دنبال‌کنندگان شما انجام می‌دهد. هنگامی که حساب خود را ایجاد کردید ، با استفاده از موتور رشد هوش مصنوعی داخلی، اهداف را مشخص خواهید کرد. 

شما می توانید این اهداف را بر اساس چندین هشتگ، مکان، رقبا و دسته های تجاری تعیین کنید. سپس یکی از مدیران حساب AiGrow برای بررسی اهداف و اهداف شما با شما تماس خواهد گرفت. پس از تکمیل، آنها شروع به ایجاد فعالیت های رشد روزانه برای کمک به رشد فالوورهای اینستاگرام شما خواهند کرد.

ویژگی های AiGrow

بیایید کمی عمیق تر به ویژگی های خارق العاده AiGrow بپردازیم.

  • برنامه رشد مدیریت شده
  • حذف انبوه پست ها
  • مدیر اکانت اینستاگرام اختصاصی
  • اشتراک گذاری ویدیوی یوتیوب در اینستاگرام
  • ابزار لینک در بیو رایگان
  • پیام انبوه اینستاگرام
  • نظارت را ذکر می کند
  • انتخاب کننده برنده هدیه
  • تقویم محتوای اینستاگرام
  • جستجوی چندگانه هشتگ
  • تجزیه و تحلیل و نظارت بر رقبا
  • سرویس لغو انبوه
سایت افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

سایت شماره 18 افزایش فالوور اینستاگرام: AiSchedul

AiSchedul واقعاً یکی از فوق العاده ترین ابزارهای مدیریت اینستاگرام است. چه یک بازاریاب رسانه های اجتماعی باشید و چه صاحب کسب و کاری که سعی در رشد نام تجاری خود در IG دارید، در مدیریت حساب اینستاگرام شما فوق العاده موثر است.

l دقیقاً یک برنامه دنبال کننده اینستاگرام در نظر گرفته نمی شود. با این حال، نقش مهمی در افزایش نرخ تعامل اینستاگرام شما و متعاقبا افزایش صدها و هزاران فالوور شما دارد. 

علاوه بر این، با استفاده از AiSchedul، یک مدیر حرفه‌ای اینستاگرام دریافت می‌کنید که می‌تواند هر جنبه‌ای از رشد شما را طبق شرایط استفاده از اینستاگرام مدیریت کند . و خبر خوب این است که آنها یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه را برای همه کاربران صرف نظر از هدف آنها ارائه می دهند!

تحت تاثیر قرار؟! اکنون، بیایید ببینیم AiSchedul چه ویژگی‌های استثنایی را ارائه می‌کند که آن را به یکی از بهترین‌ها برای کمک به شما برای دریافت فالوور اینستاگرام رایگان تبدیل می‌کند. 

ویژگی های AiSchedul:

  • چندین حساب (تا 80 حساب) را بدون هزینه اضافی مدیریت کنید
  • پست ها، داستان ها و حلقه های خود را ماه ها قبل برنامه ریزی کنید
  • پست ها و داستان ها را به طور همزمان منتشر کنید
  • پیشنهاداتی برای پست های خلاقانه اینستاگرام دریافت کنید
  • عملکرد و نرخ تعامل حساب خود را تجزیه و تحلیل کنید
  • نکاتی را برای هشتگ های برتر اینستاگرام دریافت کنید
  • محتوای پرطرفدار را تجزیه و تحلیل کنید
  • هر چیزی را از هر جایی بازنشر کنید
  • هشتگ های پرطرفدار را تجزیه و تحلیل کنید
  • مسابقات و هدایای خودکار را میزبانی کنید و برندگان را انتخاب کنید
  • با ایجاد پیوندهای خارجی، دکمه های فراخوان ایجاد کنید
  • تمام حساب های خود را از یک پلتفرم واحد از هر دستگاه مناسب با هر سیستم عاملی (iOS، Android OS، MacOs…) نظارت کنید.
افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان خیلی راحت است، درست است؟ AiSchedul یک پلت فرم جامع است که می تواند به شما کمک کند اولین 10 هزار دنبال کننده خود را در اینستاگرام داشته باشید و آن را بهبود بخشید. اما، عملکرد آن به این محدود نمی شود. مدیر حساب شما ماهرانه محتوای شما را به گونه ای مدیریت و برنامه ریزی می کند که بهترین نتایج را به همراه داشته باشد. 

آیا می خواهید فالوور به دست آورید و از نردبان استعاری موفقیت رسانه های اجتماعی بالا بروید؟ AiSchedul را به مدت هفت روز به صورت رایگان امتحان کنید و ببینید که چگونه پیش می رود! می توانید همینجا ثبت نام کنید !

سایت خارجی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام رایگان 19 : Tracker Insight

سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام

فالوورها – Tracker Insight یک برنامه فوق العاده برای فالوورهای اینستاگرام است، چه صاحب کسب و کار یا فقط یک کاربر رسانه های اجتماعی. 

با استفاده از این برنامه، یک ابزار ردیاب IG فوق العاده برای نظارت بر همه دنبال کنندگان خود دریافت می کنید. یعنی لیستی از تمام فالوورهای جدید، فالوورهای از دست رفته، لایک کننده ها، کسانی که شما را فالو نمی کنند، همه فالوورهای ارواح و حتی کامنت های حذف شده به شما داده می شود. 

ویژگی ها در اینجا متوقف نمی شوند. آنها همچنین لیستی از پست های شما را ارائه می دهند که بیشترین تعامل اینستاگرام را از بین مخاطبان شما داشته است. 

بنابراین، اگر به دنبال اپلیکیشنی برای ردیابی فالوورهای خود هستید و همچنین به شما نشان می‌دهد که چه نوع محتوایی کار می‌کند، سایت خارجی افزایش فالوور واقعی به دنبال Follower-Tracker Insight بروید. 

مزایا :

  • آنها عملکرد پست های شما را تجزیه و تحلیل می کنند.
  • به علاوه، می توانید به راحتی فالوورهای خود را ردیابی کنید.

معایب:

  • این برنامه فقط با iOS سازگار است. 
  • شما باید اشتراک بخرید. 
  • برخلاف AiGrow ، اگر از خدمات راضی نیستید، نمی‌توانید اشتراک را لغو کنید و درخواست بازپرداخت کنید. 
  • اخیراً کاربران این اپلیکیشن فالوورها از خرابی های متعدد هنگام استفاده از آن شکایت کرده اند. برخی نیز گزارش داده اند که گاهی اوقات داده های دقیقی را نمایش نمی دهد. 

20 – سایت Twicsy

Twicsy یک پلتفرم برتر برای سرمایه گذاری بر روی تعداد زیادی فالوور ممتاز برای حساب اینستاگرام شما است. سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان ، اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که حساب شما از فالوورهای جعلی که ممکن است به الگوریتم اینستاگرام هشدار دهند اجتناب کند، از Twicsy بسیار راضی خواهید بود. این شرکت فقط فالوورهای باکیفیت می فروشد که در صورت تمایل می توانند حتی از مخاطبان هدف شما بیایند.

سایت فالوور رایگان ، شرکت هایی که می خواهند جایگاه خود را در اینستاگرام ارتقا دهند، اکنون می توانند با کمک تیم پشتیبانی مشتری Twicsy این کار را انجام دهند. با آنها در مورد اهداف خود در پلتفرم صحبت کنید، برخی از پست های خود را به آنها نشان دهید و هشتگ هایی را که بیشتر استفاده می کنید ذکر کنید. آنها می توانند کاربران اینستاگرام با کیفیت بالا را به عنوان فالوور جذب کنند، نه ربات یا فالوور جعلی اینستاگرام.

شما می توانید با استفاده از کارت اعتباری یا کارت نقدی خود در پلتفرم Twicsy پرداخت کنید، در حالی که پلتفرم های پرداخت آنلاین مانند PayPal نیز یک گزینه هستند. Twicsy همچنین گزینه ای برای خرید لایک ها و بازدیدهای اینستاگرام (هر دو با تحویل سریع) ارائه می دهد. 

Twicsy که توسط اینفلوئنسرهای شناخته شده اینستاگرام از سراسر جهان استفاده می شود، اولین سرویس رشد اینستاگرام برای سال 2021 است.

21 – سایت Buzzoid

اگر به دنبال خرید فالوور اینستاگرام هستید، Buzzoid یکی از محبوب ترین سرویس هایی است که می توانید پیدا کنید. تیم پشتیبانی مشتری Buzzoid وقتی صحبت از کمک به شما برای اهداف کمپین رسانه‌های اجتماعی به میان می‌آید، بی‌تأثیر است. اگر به دنبال بهبود نرخ تعامل پروفایل اینستاگرام خود هستید، می توانید این کار را با استفاده از فالوورهای اینستاگرام یا بسته های لایک Buzzoid انجام دهید.

بهترین سایت افزایش فالوور اینستاگرام رایگان ، این شرکت بسته هایی از فالوورهای ارگانیک را می فروشد که می توانید برای حساب اینستاگرام خود خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که شما برای دنبال کردن اکانت شما توسط افراد واقعی پول می پردازید، نه ربات هایی که در عرض چند هفته حساب شما را لغو فالو کنند.

اگر به دنبال فالوورهای ارگانیک زیادی هستید و می خواهید مدرک اجتماعی مبنی بر داشتن تعداد فالوورهای زیاد در تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی داشته باشید، Buzzoid مکانی برای بازدید است. این تیم همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا بسته‌ای از لایک‌های تکراری اینستاگرام را روی همه پست‌های خود تنظیم کنید، همراه با تعداد فالوور واقعی که نیاز دارید.

چرا باید از سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان استفاده کنیم ؟

سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان ، ما می‌خواهیم که بتوانید خودتان ببینید که آیا می‌توانیم با دادن فالوور رایگان به وعده‌های خود عمل کنیم یا خیر.

 امیدواریم یکی از مشتریان راضی ما باشید. این فوق العاده خواهد بود! این مانند یک آزمایش رایگان است تا به شما نشان دهد چرا مدیارست Skweezer یک ابزار ضروری برای ویروسی شدن اینستاگرام است. 

سایت خارجی افزایش فالوور واقعی از این برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر فالوورهای بیشتری داشته باشید، محبوبیت شما افزایش می یابد.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *