کسب و کار خانگی برای کودکان

کسب و کار خانگی برای کودکان ، آیا می خواهید فرزندانتان همین الان شروع به کسب درآمد کنند؟ ایده کسب و کار خانگی برای کودکان ، اما، هیچ ایده ای برای کسب و کار کوچک ارزان در ذهن ندارید؟ شما جای درست آمده اید. همه ما موافقیم که بچه ها عاشق خلاق بودن و انجام کارها هستند، درست است؟ مهم است که ارزش کسب درآمد را از سنین پایین به آنها آموزش دهیم. بنابراین آنها می توانند از مهارت ها و تجربیات به دست آمده خود برای یافتن بهترین مشاغل آنلاین استفاده کنند که ممکن است به آنها اجازه دهد تا تجارت خود را ادامه دهند

کسب و کار خانگی برای کودکان

اگر قصد دارید برای کودکان خود فقط با پرداخت 1 میلیون تومان کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و به درامد برسند حتما حتما این مقاله را بخوانید ، طراحی سایت اقساطی ،  بسیار بسیار مهم هست .

حتما بخوانید : کسب و کار محلی چیست

ایده کسب و کار خانگی برای کودکان ، و به همین دلیل است که ما آماده ایم تا بسیاری از ایده های بزرگ برای کسب و کار کوچک برای بچه ها را به شما نشان دهیم. کسب و کار خانگی برای کودکان  ، پروژه هایی که کوچولوهای شما (یا دیگر نه چندان کوچک) می توانند انجام دهند و در واقع…

  • پول خوبی دربیار
  • مسئولیت پذیری را بیاموزید
  • اخلاق کاری را یاد بگیرید
  • هنر خرید، فروش و طرد شدن را در اوایل زندگی و غیره بیاموزید.

حتما این صفحات را ببینید :

چرا کسب و کار خانگی برای کودکان اهمیت دارد

وقتی به تمام ایده‌های کسب‌وکار بچه‌هایی که در دوران رشد داشتم فکر می‌کنم، کسب و کار خانگی برای کودکان ، تنها چیزی که یادم می‌آید کاری با آن انجام می‌دهم، کسب‌وکار فروش کیسه لوبیا بود که با بهترین دوست دوران کودکی‌ام شروع کردم. هزینه مواد بیشتر از آن چیزی بود که ما وارد کردیم. ما مشتری نداشتیم (بیشتر به این دلیل که تنها شکل بازاریابی ما فروش یک یاردی بود). تا پایان تابستان منصرف شدیم.

اهمیت کسب و کار خانگی برای کودکان

کسب درآمد از طریق کارهای روزمره، کمک هزینه، چمن زنی، فروش چیزی در روز بازار مدرسه و غیره واقعاً می تواند سر یک بچه را در تلاش برای کشف راه های بیشتر برای کسب درآمد نقد کند.

این فهرست از 16 ایده خوب برای کسب و کار کودک را بررسی کنید که فرزندتان می تواند برای شروع درآمد بیشتر استفاده کند!

این به این دلیل است که راه اندازی یک کسب و کار برای کودکان و (تلاش) برای اداره آن بسیار متفاوت از دریافت حق الزحمه کاری، چمن زنی دو بار در ماه، یا حتی نگهداری از کودکان است.

کدوم کسب و کار خانگی برای کودکان بهتر است برای شروع

هنگام انتخاب از بین ایده های کسب و کار کودک که می خواهم به اشتراک بگذارم، چند چیز را در نظر بگیرید:

  • فصلی بودن: آیا فرزند شما یک کسب و کار فصلی می خواهد یا کسب و کاری که بتواند در طول سال درآمدزایی داشته باشد؟ ایده کسب و کاری را انتخاب کنید که منعکس کننده آن باشد.
  • سطح توانایی : آیا آنها قادر به اجرای این نوع کسب و کار هستند یا چیزی است که در مورد آن به آموزش نیاز دارند؟
  • هزینه های اولیه: آیا ایده کسب و کار برای شروع تجهیزات، مجوزها، مواد و غیره هزینه زیادی دارد؟ آیا این چیزی است که شما بچه ها می توانید از عهده آن برآیید یا باید به جای آن گزینه ای با هزینه کمتر انتخاب کنند؟
  • مقدار/نوع افراد مورد نیاز : آیا آنها می توانند تنها با خودشان این تجارت را راه اندازی کنند یا به یک شریک برای کمک نیاز دارند؟ آیا آنها برای اداره این کسب و کار به والدینی نیاز دارند زیرا بخش های خاصی از آن به فردی بالای 18 سال نیاز دارد؟

حتما بخوانید : دلیل شکست کسب و کارها

49 ایده کسب و کار خانگی برای کودکان

کسب و کار کودکان

پس بیایید مستقیما وارد شویم و تمام ایده های تجاری عالی برای بچه ها را کشف کنیم، درست است؟

به یاد داشته باشید که هنگام شروع کار فرزندان خود را راهنمایی کنید تا با انجام کارهایی که دوست دارند به موفقیت در کسب و کار کوچک دست یابند. باشه؟

بیا انجامش بدیم!

قبل از اینکه به 49 ایده کسب و کار خانگی برای کودکان ، بپردازیم، بیایید در مورد اینکه چه چیزی باعث می شود یک کسب و کار خوب برای کودک شما شروع شود صحبت کنیم.

مهم ترین شغل برای کودکان

یکی از مهم ترین شغل هایی که میتوانیم برای کودکان بگوییم این هست که از همین سن کودکی کودکان خود را با کسب و کار اینترنتی اشنا کنید . کسب و کار اینترنتی میتواند از همین سن کودکی درامد های بسیار زیاد برای شما حاصل شود . برای مشاهده روی ، طراحی سامانه ، کلیک کنید .

1 . مدرس آکادمیک

اگر به دنبال گزینه های کسب و کار مدرسه برای فرزند خود هستید، پس از تدریس خصوصی آکادمیک لذت خواهید برد. این دانش عمومی است که برخی از دانش آموزان در برخی از دروس مدرسه با مشکل مواجه هستند. و تنها چیزی که آنها نیاز دارند کمی آموزش برای بالا بردن نمراتشان است.

و اینجاست که فرزند شما وارد می شود. کسب و کار خانگی برای کودکان  فرض کنید آنها در ریاضیات، خواندن، جبر، هندسه یا هر موضوع دیگری واقعاً خوب هستند. آنها می توانند به دانشجویان دیگر تحت پوشش یک دوست تحصیلی، اما با پرداخت هزینه، آموزش دهند.

اما مطمئن باشید که تدریس خصوصی تحصیلی را در وقت اضافه انجام می دهد نه در ساعات مدرسه. بچه های دیگر در حال حاضر در حال انجام تدریس خصوصی آکادمیک هستند. به عنوان مثال، این بچه های دبیرستانی که داوطلبانه خدمات تدریس خصوصی آکادمیک را ارائه می دهند. نگاهی بیاندازید.

2 . بازیگر

حقیقت این است: بازار بزرگی برای بازیگران کودک وجود دارد. مشکوک؟ ادامه مطلب

کانال دیزنی به تنهایی سالانه بیش از 1200 بازیگر را استخدام می کند که برخی از آنها بدون تجربه قبلی حرفه ای هستند. این روزها برای هر «نگاه» نقش‌هایی وجود دارد: بازیگران لازم نیست بلوند و چشم آبی باشند، و عینک یا بریس اغلب خوب است.» 

بنابراین، اگر فرزندتان عاشق بازیگری است، اجازه دهید استعداد بازیگری خود را پرورش دهد. او می تواند در نهایت یک ستاره سینما شود! شما هرگز نمی دانید … مگر اینکه تلاش کنید.

آیا نمی دانید که آنها از کجا می توانند بازیگری را شروع کنند؟

  • در کلاس
  • روی صحنه
  • در فیلم های کوتاه
  • در تولیدات داخلی
  • در آگهی های بازرگانی
  • در ویدیوهای آنلاین

3 . نوشتن نظرات اسباب بازی برای آمازون

آیا فرزند شما نسبت به اسباب بازی ها و نوشتن علاقه مند و علاقه مند است؟  نوشتن نظرات اسباب بازی برای آمازون تمام این جنبه های عالی را در بر می گیرد. ایده کسب و کار خانگی برای کودکان نوشتن نظرات نه تنها مهارت ها و اعتماد به نفس آنها را تقویت می کند، بلکه می تواند به آنها فرصتی دهد تا مقداری پول و اسباب بازی های رایگان به دست آورند! 

آن‌ها می‌توانند کار کوچکی را شروع کنند و در نهایت با ترکیبی از بررسی‌های مکرر و علامت‌گذاری نظراتشان به‌عنوان «مفید» توسط سایر خریداران آمازون، به یک Amazon Vine Viewer تبدیل شوند.

همچنین برخی از شرکت‌ها هستند که دریافت کالاها را به صورت ارزان یا رایگان در ازای بررسی صادقانه ساده می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری برای آنها ایجاد کنید، چند مورد را با استفاده از کوپن های ارائه شده دریافت کنید و صداقت آنها را آزاد کنید. 

4 . هنرمند

کسب و کار خانگی برای کودکان  آیا کودک شما هنری است؟ آره؟ عالی! زیرا او می تواند تجارت هنری خود را راه اندازی کند.

از آن زمان به بعد او می تواند آثار هنری خود را (عمدتاً نقاشی یا طراحی) ایجاد کند و آنها را مستقیماً به خریداران مشتاق از جمله خودتان بفروشد.

در اینجا چند کسب و کار هنری جالب وجود دارد که ارزش بررسی دارند:

بهترین کسب و کار خانگی برای کودکان

5. نویسنده

آیا آریانا یک دختر کوچولوی شایان ستایش و با استعداد نیست که اتفاقاً نویسنده هم هست؟ شما نمی توانید اعتماد به نفس و بینش او را تحسین نکنید، درست است؟

خوب، خبر خوب این است که فضای کافی برای نویسندگان کودک وجود دارد، از جمله فرزند شما که مشتاق نوشتن است. اما چگونه می توان تشخیص داد که آیا آنها یک نویسنده بالقوه هستند؟ برای نشانه های حکایت کننده نویسنده اینجا را بررسی کنید .

در تمام این مدت، شما باید از کودک خود حمایت کنید و به او کمک کنید تا استعداد نویسندگی خود را پرورش دهد. در اینجا چند نکته مفید از یک نویسنده کودک آورده شده است.

6. پرستار بچه

والدینی که بچه‌های کوچک دارند اغلب به یک پرستار بچه نیاز دارند تا بتوانند کارهای سریع انجام دهند. بنابراین، این یکی از بهترین ایده های کسب و کار نوجوانان برای بچه های بزرگتر شماست: نگهداری از کودک با هزینه.

مراقبت از بچه های کوچکتر از طرف والدین یا قیم می تواند سرگرم کننده باشد، به خصوص اگر کودک شما دوست دارد وقت خود را با کودکان نوپا بگذراند.

ایده کسب و کار خانگی برای کودکان علاوه بر مراقبت از کودک، برخی وظایف اضافی نیز با نگهداری از کودک همراه است. بنابراین، به عنوان یک پرستار کودک ممکن است از شما خواسته شود:

  • کارهای سبک خانه داری را انجام دهید. به یاد داشته باشید که بچه ها ممکن است نامرتب باشند
  • پوشک را عوض کن پوشک خاکی نوزادان تا 10 بار در روز
  • بپزید/به کودک غذا بدهید
  • شیشه شیر کودک را آماده کنید
  • در انجام تکالیف به بچه ها کمک کنید
  • چند تنقلات برای بچه ها آماده کنید

7. هنرمند بالن

بادکنک های دنیوی دیروز چنین هستند. امروزه بادکنک های معمولی را می توان پیچانده و به خلاقیت های شگفت انگیز تبدیل کرد. گزینه های بی پایان شامل یک سگ، یک گل، یک شمشیر و موارد دیگر است.

تمام چیزی که کودک شما برای شروع این تجارت سرگرم کننده و پرسود نیاز دارد یک ذهن هنری است. و اجازه دهد تخیل او را در اختیار بگیرد.

بهترین مکان هایی که او می تواند ارائه خدمات هنرمند بالن را آغاز کند عبارتند از:

پول در اوردن کودکان
  • رستوران ها
  • پذیرایی عروسی
  • مراکز خرید
  • موزه ها
  • پارک های کودکان
  • جشنواره های کودک
  • جشن های تولد

و حدس بزنید چه، اگر جوان شما واقعاً این ایده تجاری هنری را دوست دارد، می تواند آن را تا بزرگسالی دنبال کند. فکر می کنید ما اغراق می کنیم؟ خوب، به این ویدیوی بعدی نگاه کنید. شما نمی توانید از خلاقیت های هنری بالن این خانم شگفت زده شوید. و این کار اوست!

8. آگهی دهنده دوچرخه

بچه شما دوچرخه گرفت؟ به او کمک کنید آن دوچرخه را به یک ماشین تبلیغاتی تبدیل کند.

تعجب می کنید که چگونه؟ به خواندن ادامه دهید. می بینید، همانطور که کودک شما با دوچرخه در اطراف شهر می چرخد، بیشتر مردم در واقع متوجه می شوند و نگاه می کنند.

به همین دلیل، کودک شما می تواند با ارائه فضای تبلیغاتی روی دوچرخه خود، یک تجارت سرگرم کننده ایجاد کند. هنگامی که کودک شما از دوچرخه سواری در اطراف شهر لذت می برد، مصرف کنندگان محلی پیام تبلیغات را مشاهده خواهند کرد. اینگونه است که امروزه برخی از کسب و کارها به مخاطبان هدف خود دست می یابند کسب و کار خانگی برای کودکان  .

9. وبلاگ نویس

وبلاگ نویسی منبع درآمد خوبی برای بسیاری از بزرگسالان و کودکان است. و نوجوان شما نیز می تواند با ایجاد یک وبلاگ و کسب درآمد از آن، تکه ای از کیک را دریافت کند.

اول، اجازه دهید آنها جایگاهی را انتخاب کنند که به آنها علاقه دارد. طاقچه به معنای منطقه ای از تخصص است. به عنوان مثال، کاردستی، باغبانی، اعتماد به نفس و غیره. در مرحله بعد، فرزند شما نیاز دارد:

  • نام دامنه
  • میزبانی وب سایت مانند WordPress ، Wix ، Hostgator، Namecheap و غیره.
  • محتوا (این جایی است که او برای خوانندگانش می نویسد)

به این بهترین سایت های وبلاگ برای کودکان نگاهی بیندازید و الهام بگیرید.

10. کتابفروش

فروش کتاب یکی از بهترین ایده های تجاری است. فرزند شما می تواند کتاب های دست دوم را بفروشد (اگر مجموعه بزرگی از آنها دارید)، یا می توانید راه هایی برای تهیه آنها بیابید.

و از آنجایی که فناوری زندگی را برای همه آسان‌تر کرده است، چرا با داشتن یک کتابفروشی آنلاین از مزایای آن استفاده نکنید.  این یک تجارت کوچک آسان است که فرزند کوچکتر شما می تواند از عهده آن برآید، برخلاف چیزی مانند مراقبت از چمن. بهتر از این، کودک شما می تواند در بازارهای آنلاین کتاب بفروشد مانند:

11. وب سایت ساز

بر کسی پوشیده نیست که کسب و کارهای بیشتری از فضای دیجیتال با آنلاین شدن استفاده می کنند. اما فقط در جایی کار می کند که شخصی صاحب وب سایت باشد.

با این حال، بزرگترین چالش برای بسیاری از صاحبان مشاغل و گروه هایی که مایل به داشتن یک وب سایت هستند، زمان است. بنابراین، اگر کودک شما مهارت‌های طراحی وب دارد، می‌تواند با طراحی وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک به مردم محلی کمک کند تا کسب و کار خود را آنلاین کنند.

12. دکور کیک

در طول زندگی خود، حتماً کیکی را دیده اید که آنقدر تزئین شده است که بریدن آن تقریبا غیر قابل تحمل است. (اما با این وجود به شهر شکم ختم شد).

کیک های زیبا از کارهای تزیین کنندگان کیک هستند که از هنر شکری استفاده می کنند تا کیک ها از نظر بصری جذاب به نظر برسند.

کودک شما می تواند خدمات تزئین کیک را به نانوایان، دوستان و اعضای خانواده که میزبان رویدادهای ویژه هستند ارائه دهد.

کسب و کار کودکان

13. آب نبات ساز

ایده کسب و کار خانگی برای کودکان ، آب نبات مورد علاقه بسیاری از افراد جوان و پیر است. بنابراین، کودک شما می تواند با فروش آب نبات از تقاضای فزاینده برای آب نبات استفاده کند. 

او می تواند آب نبات را به صورت آنلاین یا محلی بسازد و بفروشد – بسته به طرح تجاری او.

در اینجا چند نوع آب نبات وجود دارد که مورد علاقه بسیاری است:

  • آب نبات چوبی و ترش : آب نبات های سختی هستند که برای لیسیدن یا مکیدن راحت تر روی چوب نصب می شوند.
  • آب نبات پنبه ای : شامل 100٪ شکر است. محبوب در پارک های تفریحی.
  • شیرین بیان: یک آب نبات نیمه نرم با طعم شیرین بیان.
  • آب نبات های سخت: به شیرینی های آب پز نیز معروف هستند. آنها به آرامی در دهان حل می شوند.
  • آدامس: این آب نبات جویدنی است. همچنین به عنوان آدامس حباب یا آدامس شناخته می شود.
  • آدامس ها: آب نبات های جویدنی بر پایه ژلاتین هستند که در طیف وسیعی از رنگ ها، شکل ها و طعم ها موجود هستند.
  • شکلات: شکلات از دانه های کاکائو برشته شده تهیه می شود. و این همان چیزی است که برای تهیه آب نبات شکلاتی استفاده می شود.
  • کارامل: تافی های نرم، معمولا قهوه ای رنگ.

اما گزینه های خود را به لیست بالا محدود نکنید. شما می توانید دستور پخت آب نبات خود را تهیه کنید. درست مثل آلینا مورس که خوراکی های شیرین درست می کند که دندان های شما را تمیز می کند .

14. طراح لباس

یکی از مهیج ترین ایده های جذاب کارآفرینی که کودک شما احتمالاً به آن پایبند است، کسب و کار خانگی برای کودکان  طراحی مد است. زمینه های تخصصی در طراحی لباس، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است. در اینجا برخی از ایده های لباس وجود دارد که ارزش بررسی دارند:

  • کمربند
  • زیر شلواری
  • پوشش رسمی
  • عینک
  • کفش
  • لباس ورزشی
  • روسری
  • کیف های دستی

15. طراح کتاب رنگ آمیزی

این تجارت به مهارت در طراحی و طراحی نیاز دارد. به نظر می رسد کاری است که فرزند شما به راحتی می تواند انجام دهد؟ سپس گام بعدی این است که کودک شما یک کتاب رنگ آمیزی بسازد و آن را بفروشد.

در اینجا نحوه ساخت کتاب رنگ آمیزی از ایده تا چاپ آورده شده است:

  • ایده: موضوعی را انتخاب کنید، مخاطبان خود را بیابید، تقاضا را بررسی کنید
  • برنامه ریزی: عنوانی را انتخاب کنید، روش های الزام آور را بررسی کنید، محدودیت صفحه تعیین کنید، در مورد قالب فکر کنید
  • ایجاد: نقاشی های دستی روی کاغذ/تبلت، ایجاد صفحات رنگ آمیزی دیجیتال، طراحی جلد
  • چاپ: فایل خود را به درستی تنظیم کنید، کاغذ مناسب را انتخاب کنید، بهترین صحافی را انتخاب کنید، یک چاپگر با کیفیت اختصاص دهید

16. سازنده محتوا

تولید محتوا به سادگی تولید قطعات مفید اطلاعات برای استفاده در پلتفرم های رسانه ای است. محتوا را می توان در موارد زیر استفاده کرد:

  • وبلاگ ها
  • کتاب های الکترونیکی
  • خبرنامه ها
  • مجلات
  • روزنامه ها از جمله

 

روش های درامد زایی کودکان

اگر فرزند شما نویسنده ای مشتاق با درک عالی از املا و دستور زبان است، پس تولید محتوا کسب و کاری است که او باید حتما امتحان کند.

فرزند شما محتوایی را که ایجاد کرده است می فروشد و برای زمان و تلاش خود پول می گیرد.

17. برگزارکننده رویداد

ایده این است که یک رویداد یا مهمانی را سازماندهی کنید و سپس برای خدمات پول دریافت کنید. متداول ترین رویدادها تولد، عروسی و سایر مناسبت های خاص است.

این ایده تجاری به نوجوان شما نیاز دارد که:

  • یک ارتباط دهنده عالی
  • خلاق
  • فوق العاده سازماندهی شده
  • قابل اعتماد
  • جزئیات محور 

بسته به اندازه و هدف رویداد، کودک شما ممکن است مجبور باشد از سایر ارائه دهندگان خدمات مانند عکاسان، دی جی ها و یک توست مستر کمک بگیرد.

در اینجا یک برگه تقلب برای برنامه ریزی رویدادهای عالی وجود دارد. نگاهی بینداز

18. پخش زنده بازی های ویدیویی

کسب و کار خانگی برای کودکان بهترین

بنابراین در اینجا نحوه درست کردن خمیر توسط کودک شما آورده شده است.

هنگامی که او یک استریمر توییچ شد، کسب و کار خانگی برای کودکان می‌تواند با سهمی از درآمد سایت که از کمک‌های مالی، هزینه‌های اشتراک، فروش کالاهایشان و تبلیغاتی که در کانال خودش ایجاد می‌شود، درآمد کسب کند.

اگر تا به حال نام Twitch.tv را نشنیده اید ، آمار و حقایق این توییچ برای شما جالب خواهد بود.

19. استیکر بسازید

آیا اگر فرزند شما چند برچسب پولساز خوب به دست بیاورد عالی نیست؟ شرط می‌بندیم که خوشحال می‌شوید.

مدتی است که استیکرها وجود دارند. حتی باشگاه های برچسب در مدارس وجود دارد. اما، چه چیزی بیشتر، این است که ساخت استیکر می‌تواند به یک تجارت عالی برای هر بچه‌ای که مایل به کسب درآمد اضافی باشد تبدیل شود.

این فیلم آموزشی مفید در مورد نحوه ساخت استیکر از خانه را تماشا کنید و از آن بیاموزید.

20. مدرس موسیقی

اگر نوجوان شما یک نوازنده با استعداد است، می تواند به سایر کودکان همسایه که ممکن است علاقه مند به یادگیری مهارت های جدید موسیقی باشند، درس بدهد.

او می تواند به آنها یاد دهد که چگونه یک ساز موسیقی مانند پیانو، گیتار، ویولن یا درام را در میان سازهای دیگر بنوازند. همچنین، او همچنین می تواند آواز خواندن و خواندن نت های موسیقی را به آنها آموزش دهد.

چگونه به عنوان یک معلم موسیقی شروع کنیم 

  • دروس خصوصی موسیقی خود را در رسانه های اجتماعی، مدرسه، فروشگاه های موسیقی و غیره تبلیغ کنید.
  • خدمات موسیقی خود را از طریق دهان به دهان و با دوستان و خانواده تبلیغ کنید.
  • یک کانال YouTube ایجاد کنید و آموزش های موسیقی را به صورت آنلاین ارائه دهید.

این مقاله هر 3 روز یک بار بروزرسانی خواهد شد

21 - باغبانی و مراقبت از چمن

مراقبت از باغ پشتی در خانه خود یا شخص دیگری به بچه ها می آموزد که مسئولیت پذیر باشند. آنها یاد خواهند گرفت که به طور معمول از گیاهان مراقبت کنند و این یک راه مفید برای کسب درآمد در دوران کودکی است. به طور مشابه، مراقبت از چمن نیز یک کار طاقت فرسا است که کودک شما می تواند از صاحبان خانه های شلوغ بگیرد تا مقداری پول نقد به دست آورد. توجه داشته باشید که آنها نمی توانند با ابزارهای برقی مانند ماشین های چمن زنی کار کنند که گاهی اوقات می تواند فرصت های آنها را محدود کند.

ایده های پاداش برای کودکان و نوجوانان

  • پادکستر
  • نمایش عروسکی و سایر هنرهای نمایشی
  • ارائه خدمات/اجرای وظایف
  • فروشنده صدف دریایی
  • فروشنده دونات
  • فروشنده رویدادهای ورزشی و کنسرت های خارجی
  • فروشنده نوشابه
  • فروشنده کارت بازرگانی
  • فروش شاهکارهای شما
  • برف روبی
  • خدمات شاتل
  • تولید یا تولید در مقیاس کوچک
  • صابون ساز
  • مدیریت رسانه های اجتماعی
  • مربیگری ورزشی
  • چیدن چوب
  • طراح تیشرت
  • دستگاه فروش خودکار
  • وبلاگ نویسی ویدیویی
  • Voice Artist/ Voice Over Artist
  • شخصیت/ستاره یوتیوب
  • زین فروشنده
  • تحویل روزنامه (مسیر کاغذی)
  • کمک به اسب
  • تصویرگر
  • نظرسنجی های آنلاین
  • کفش های کتانی تاشو

جمع بندی مقاله کسب و کار خانگی برای کودکان

شما با ما موافق هستید که پتانسیل زیادی برای پول درآوردن فرزندتان وجود دارد.

و بهترین زمان برای او برای یادگیری درس های تجاری ارزشمند همراه با تجربه عملی اکنون است.

کسب و کار خانگی برای کودکان  ، بنابراین، کارآفرین جوان خود را تشویق کنید تا هر یک از این مشاغل کودکان را راه اندازی کند که باعث درآمدزایی می شود. ایده کسب و کار خانگی برای کودکان ، شما به فرزندتان در زندگی یک شروع خواهید داد.

منبع خارجی smallbiztrends

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *