ایده طراحی سایت فروشگاهی ، احتمالا تا الان به این موضوع فکر کرده اید که یک شعبه فعال فروشگاه و کسب و کار خود را در محیط اینترنت نیز راه اندازی کنید. اگر هنوز هم بر سر دوراهی هستید و نمی دانید که صرف هزینه برای طراحی سایت فروشگاهی فایده ای دارد یا نه، تنها کافیست ادامه این مطلب را با ما همراه باشید تا تصمیم خود را قطعی کنید.


عصر تکنولوژی بر تمامی مشاغل تاثیر گذاشته است. به صورتی که شما باید همراه با سرعت دیجیتال و دنیای وب پیشرفت کنید و از فعالیت های سنتی خود فاصله بگیرید. در این مقاله به بررسی کامل 5 ایده طراحی سایت فروشگاهی ، که میتواند فروش خیلی خوبی برای شما داشته باشد میپردازیم .

چرا داشتن ایده برای طراحی سایت فروشگاهی مهم هست ؟

افرادی که در یک حوزه خاص مشغول به فعالیت هستند و با عنوان همکار و رقیب شناخته می شوند، همواره در تلاشند که با خلاقیت ها و ایده های متفاوت بتوانند از رقبای خود جلو بیفتند و درنتیجه سود و فروش خود را چند برابر کنند.

مهم ترین و در عین حال ضروری ترین قدم برای این پیشرفت، فعالیت در حوزه دیجیتال می باشد که همراه با راه اندازی یک سایت فروشگاه اینترنتی امکان پذیر است. اما صرفا طراحی سایت قرار نیست شما را دچار تحول بزرگی کند داشتن ایده طراحی سایت فروشگاهی ، خیلی مهم هست و لازم است که متفاوت از دیگر افراد فعالیت کنید تا بتوانید به موفقیت های چشم‎گیری برسید.

معرفی بهترین شرکت برای طراحی سایت فروشگاهی

کارشناسان مدیارست نه تنها بهترین افراد در حوزه برنامه نویسی و طراحی سایت می باشند، بلکه به خاطر طراحی بیش از 100 سایت فروشگاهی جذاب و متفاوت و داشتن تجربه بالا در این حوزه، می توانند به شما کمک کنند تا با پشتیبانی و ایجاد ایده های متنوع در سایت خود به فروش میلیونی دست پیدا کنید.

این شرکت تا به امروز توانسته بیش از 300 مشتری راضی داشته باشد و در حال حاضر یکی از بزرگترین آفرهای خود را تدارک دیده تا با تخفیف های باورنکردنی و در عین حال پرداخت هزینه طراحی سایت فروشگاهی به صورت اقساطی، در کنار شما باشد تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.

در ادامه این مقاله برای شما چند ایده متفاوت و جذاب از طراحی سایت فروشگاهی ، در نظر گرفته ایم که بتوانید با قدم های محکم تری وارد فضای کسب درآمد از دنیای وب شوید.


5 ایده جذاب برای سایت فروشگاهی


در این قسمت با توجه به حوزه فعالیتی خود می توانید چند ایده برای طراحی سایت فروشگاهی و طرح متفاوت بدست آورید تا هرچه زودتر برای طراحی سایت کسب و کار خود اقدام کنید. در عین حال این طرح های خلاقانه به کمک شما می آیند تا اگر قصد شروع یک فعالیت تجاری در بستر وب را دارید، بر روی این موارد سرمایه گذاری نمایید.


ایده 1 – فروش لوازم جانبی و لوازم یدکی:

مهم نیست که حوزه فروش لوازم جانبی یا لوازم یدکی شما در چه زمینه ای است. به طور کلی تمامی لوازم جانبی و یدکی مربوط به خودرو، موبایل، وسایل برقی، ماشین آلات صنعتی یا … حاشیه سود مناسبی به دنبال دارند.

مورد قابل توجهی که وجود دارد این است که دنیای لوازم جانبی و به خصوص لوازم یدکی همیشه برای افراد به خصوص ایرانیان جذاب و پراستقبال می باشد. برای مثال اگر شما یک سایت فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی موبایل راه بیندازید، می توانید سود بسیار بالایی را کسب کنید.

این موضوع از آنجایی امکان پذیر است که طی بررسی ها مشخص شده بعضی از این محصولات را می توان تا 500 درصد سود به فروش رساند. اما باید بدانید که دنیای نت متفاوت است و شما هرچقدر حاشیه سود خود را پایین تر آورده و کیفیت را بیشر کنید به درآمد بالاتری دست پیدا می کنید!

در عین حال این نکته را در نظر بگیرید که فروش بیشتر در صورتی امکان پذیر است که در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. این امر به وسیله کارشناسان سئوی شرکت مدیارست امکان پذیر است. در عین حال شرکت تبلیغاتی ما می تواند به شما کمک کند تا دیجیتال مارکتینگ را به طور کامل بیاموزید و از آن برای سایت و فروش بیشتر خود استفاده کنید.


ایده 2 – فروش پوشاک :

این مورد را دست کم نگیرید که دیگر داشتن یک مغازه در پاساژ نمی تواند شما را به فروش بالایی برساند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که لباس هایی با تنوع بیشتری را در اینترنت بیابند و سپس برای خرید اقدام کنند.

شما اگر بتوانید یک برندسازی معتبری در فضاهای مجازی بدست آورید، می توانید فروش خود را تا حد زیادی بالا ببرید و با داشتن یک سایت فروشگاهی مناسب، اعتبار خود را بیشتر کنید تا فروشتان چند برابر شود.

در عین حال با توجه به مشکلاتی که برای پلتفرم های خارجی همچون اینستاگرام، واتساپ و تلگرام در ایران به وجود آمده است، داشتن یک سایت که به صورت همیشگی و بدون مشکل فعالیت کند و مشتریان بتوانند با خیال راحت و اعتماد کامل، به خرید محصولات مدنظر خود بپردازند به عنوان یک گزینه مناسب برای کسب درآمد به حساب می آید.

شرکت مدیارست می تواند در کمترین زمان ممکن و به صورت طراحی سایت اقساطی ، طراحی سایت فروشگاهی شما را انجام دهد و در عین حال با توجه به روش های تبلیغاتی مختلفی که سالها در آن تجربه دارد به شما کمک کند تا به سرعت تبدیل به یک برند خوش نام شوید و فروش خود را چندین برابر کنید.


ایده 3 – فروش صنایع دستی:

یکی از بهترین ایده برای طراحی سایت فروشگاهی همین است ، این ایده را دست کم نگیرید چراکه می تواند برای شما درآمد دلاری به دنبال داشته باشد. افراد زیادی هستند که علاقه مفرطی به محصولات تولید شده با هنر دست دارند.

برای مثال فروش قالی و قالیچه دستبافت، صنایع دستی هر منطقه، گلیم، بدلیجات هنر دست و … می توانند فروش خوبی داشته باشند.

طراحان شرکت مدیارست برای این امر می توانند سایت های ویژه ای را طراحی کنند که به صورت بین المللی نیز قابل دسترسی باشند. در عین حال درگاه های پرداخت امنی را برای شما راه‎اندازی می کنند تا بتوانید در این حوزه به عنوان یک برند شناخته شده معرفی شوید.


ایده 4 – سایت های خدماتی :

حتی اگر شما محصول فیزیکی خاصی برای فروش نداشته باشید، می توانید خدمات خود را ارائه دهید و درآمد خوبی را از این راه بدست آورید.

برای مثال شما ممکن است در زمینه خدمات مکانیکی، کار در منزل، آرایشگری، آموزش در زمینه های مختلف و … فعالیت کنید. حتی ممکن است شما یک ادیتور حرفه ای یا تولیدکننده محتوا باشید و لازم است که مشتریان بتوانند برای استفاده از خدمات ارائه شده توسط شما هزینه ای را پرداخت کنند.

طراحی سایت های خدماتی به صورت اقساطی نیز باید توسط یک تیم مجرب انجام شود چراکه طراحی منوها، صفحه اول، صفحه درباره ما، امکان چت آنلاین، فرم های تماس، تجربه مشتریان، درگاه پرداخت و … در این مدل سایت ها نیازمند خلاقیت و مهارت بالا می باشد.


ایده 5 – فروشگاه اینترنتی کالای دست دوم:

واردشدن به بازار خرید و فروش کالاهای دست دوم می تواند همیشه برای شما پر سود باشد. درواقع شما اگر بتوانید همانند یک سمساری اینترنتی فعالیت کنید وارد یک شغل پر رونق می شوید.

برای این امر شما می توانید با صرف هزینه کم و به صورت اقساطی، فروشگاه اینترنتی خود را توسط کارشناسان مدیارست راه اندازی کنید و با تبلیغات و روش فروش مناسب، به درآمدهای میلیونی دست یابید.

از آنجایی که در حال حاضر به خاطر تورم و بالارفتن نجومی قیمت کالاهای نو، مردم به سمت خرید کالاهای دست دوم رو آورده اند؛ از این رو شما می توانید این شغل را به صورت یک ایده ناب و مناسب در نظر بگیرید و در آن موفق شوید.

برای آنکه بدانید این ایده می تواند تا چه اندازه جذاب باشد، کافیست به سایت eBay سر بزنید که یک سایت خارجی معروف در این زمینه است.

برای آنکه در این کار خلاقانه و متفاوت تر از دیگران عمل کنید، می توانید وارد فروش لوازم دست دوم اختصاصی یک حوزه شوید. برای مثال فروش موبایل و لپ تاپ دست دوم یا فروش لوازم منزل دست دوم. ایده دیگر در این زمینه، امکان فروش کالا توسط مردم است.

چگونه ایده برای طراحی سایت فروشگاهی نتیجه میده ؟

اگر سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که مردم هم بتوانند کالاهای دست دوم را برای فروش بارگذاری کنند، درنهایت شما می توانید پس از خرید و فروش در سایت، درصد فروش خود را بردارید و به راحتی کسب سود کنید.

همه این موارد در صورتی امکان پذیر است که یک مشاور حرفه ای در حوزه کسب و کارهای تازه به کمک شما بیاید. کارشناسان ما علاوه بر طراحی اختصاصی سایت مدنظرتان، می توانند در این حوزه نیز به شما کمک کنند تا با شناخت درست مسیر، به موفقیت و درآمد بالا برسید.


این موارد بخش کوچکی از کسب و کارهای اینترنتی هستند که می توانند برای رشد و پیشرفت شما کمک کننده باشند. در عین حال شما می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید تا متناسب با حوزه کاری شما، پیشنهادات و ایده برای طراحی سایت فروشگاهی ، مناسبی را ارائه کنند که بتوانید سایت اختصاصی خود را در بازار 24 ساعته و همیشگی اینترنت راه اندازی کنید و به سود برسید.

در عین حال طراحی سایت اقساطی که توسط شرکت ما در حال حاضر ارائه شده است، راه حل مناسبی برای شماست که بتوانید با آرامش خاطر به این بازار بزرگ و جهانی بپیوندید. پس برای تضمین آینده شغلی خود همین حالا اقدام کنید و با ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری نهایی

در این مقاله به بررسی کامل موضوع ایده طراحی سایت فروشگاهی ، پرداختیم . اگر قصد داریم یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود طراحی کنید تا بتوانید به فروش های خیلی زیادی برسید میتوانید همین حالا با ما شماره های ما در مدیارست تماس بگیرید .

ما با بهترین قیمت و کیفیت سایت شما میسازیم . موفق باشید .

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *