سئو کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه چیست ، –تکنیک های سئو کلاه سیاه  عملی بر خلاف دستورالعمل های موتورهای جستجو است ، تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ؛  که برای کسب رتبه بالاتر سایت در نتایج جستجو استفاده می شود. انواع سئو کلاه سفید این تاکتیک های غیراخلاقی برای جستجوگر حل نمی شود و اغلب به جریمه موتورهای جستجو ختم می شود. تکنیک‌های کلاه سیاه شامل پر کردن کلمات کلیدی، پنهان‌سازی و استفاده از شبکه‌های پیوند خصوصی است. انواع سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه چیست ظاهر شدن در نتایج جستجو برای رشد کسب و کار حیاتی است، اما راه درست و غلطی برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. پروفایل بک لینک چیست  هنر تاریک سئو کلاه سیاه راه اشتباهی است. سئو کلاه سیاه به جای حل کردن برای کاربر، به دنبال بازی الگوریتم های موتورهای جستجو است. سئو کلاه سیاه به جای کسب حق کسب رتبه بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو، از تاکتیک های مبهم برای رسیدن شما به آن استفاده می کند. استفاده مداوم از تکنیک های سئو کلاه سیاه احتمالاً به جای بهبود حضور شما در موتورهای جستجو آسیب می زند.

بهینه سازی سئو سایت به روش های ارگانیگ

انواع سئو کلاه سیاه اگر در فضای جستجو تازه کار هستید، هدف موتورهای جستجو مانند گوگل ارائه بهترین نتایج زمانی است که شخصی یک جستجو را کامل می کند.  سفارش تبلیغات تلویزیونی ، لینک جویس چیست ، devops چیست ، asp.net core چیست ، بهترین زبان برنامه نویسی در ایران ،   آنها از مردم می خواهند که تجربه جستجوی عالی داشته باشند و اطمینان حاصل کنند که نتایجی که ارائه می دهند شامل هرزنامه نمی شود. آنها این کار را به طور خودکار از طریق الگوریتم ها یا اقدامات دستی انجام می دهند که هدف آن شناسایی و جریمه افرادی است که در سئو کلاه سیاه شرکت می کنند.

انواع سئو کلاه سیاه

الگوریتم های موتورهای جستجو با گذشت زمان پیچیده تر شده اند، به همین دلیل است که باید به هر قیمتی از سئو کلاه سیاه خودداری کنید. سئو کلاه سفید روش بسیار بهتری برای بهینه سازی موتور جستجو است. این یک رویکرد اخلاقی تر است که از شرایط و دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو پیروی می کند. سئو کلاه سفید شامل ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کاربری بهتر برای افرادی است که از سایت شما بازدید می کنند.

سئو کلاه سیاه چیست در مقابل سئو کلاه سفید

انواع سئو کلاه سیاه سئو کلاه سیاه برخلاف دستورالعمل های تعیین شده توسط موتورهای جستجو است و آنها را برای کسب رتبه های بالاتر دستکاری می کند. می تواند منجر به حذف کامل از نتایج جستجو یا کسب موقعیت پایین تر شود. سئو کلاه سفید روشی اخلاقی تر برای انجام سئو با ایجاد محتوای با کیفیت و تجربه کاربری خوب است.

سئوی سیاه چیست

این مقاله توضیح می‌دهد که تکنیک‌های سئو کلاه سیاه شامل چه مواردی می‌شود، بنابراین می‌توانید هنگام طراحی استراتژی جستجوی ارگانیک خود از آنها اجتناب کنید.

در زمان‌های قدیم سئو کلاه سیاه، این تکنیک‌ها، ترفندها، تاکتیک‌ها یا هر طور که می‌خواهید آن‌ها را بنامید ممکن است کار می‌کردند، تا زمانی که موتورهای جستجو شروع به انجام اقدامات و به‌روزرسانی الگوریتم‌ها برای جریمه کردن وب‌سایت‌ها با استفاده از چنین تکنیک‌های سئو کلاه سیاه کردند. و از آنجایی که موتورهای جستجو دوست ندارند اجازه دهند خود و کاربرانشان فریب بخورند، اقداماتی را انجام دادند تا نتایج جستجو را تا حد امکان تمیز و دقیق نگه دارند.

انواع سئو کلاه سیاه چیست

انواع سئو کلاه سیاه چیست سئو کلاه سیاه معمولاً به عنوان یک عمل تایید نشده تعریف می شود که با این وجود می تواند رتبه یک صفحه را در صفحه نتایج موتور جستجو ( SERP ) افزایش دهد. این اقدامات خلاف شرایط خدمات موتور جستجو است و می تواند منجر به ممنوعیت سایت از موتور جستجو و سایت های وابسته شود. فهرستی از تاکتیک‌ها و استراتژی‌های به کار گرفته شده توسط متخصصان سئو کلاه سیاه در دستورالعمل‌های وب‌مستر Google و دستورالعمل‌های وب‌مستر بینگ آشکارا محکوم شده است .

چرا نبااید از سئوی سیاه استفاده کنیم

سئو کلاه سیاه چیست آیا کاری که انجام می‌دهم برای کاربر ارزش افزوده است یا فقط برای دیدن موتورهای جستجو این کار را انجام می‌دهم؟ یک آزمون تورنسل در مورد اینکه آیا یک تاکتیک سئو برخلاف دستورالعمل وبمستر موتور جستجو است یا خیر. هدف تبلیغات بنری  اگر هیچ ارزشی به کاربر اضافه نشود، اما احتمالاً رتبه‌بندی افزایش می‌یابد، احتمالاً تصمیمات شما کلاه سیاه است. همین آزمایش را می توان برای روش های جستجوی پولی اعمال کرد تا مشخص شود آیا یک فعالیت ppc کلاه سیاه در نظر گرفته می شود یا خیر 

1 - استفاده بسیار زیاد از کلید واژه

پر کردن کلمات کلیدی به تمرین پر کردن محتوای شما با کلمات کلیدی نامربوط در تلاش برای دستکاری مکان رتبه صفحه در صفحات نتایج جستجو اشاره دارد. افزودن انواع مختلف کلمات کلیدی در جایی که هیچ ارزشی اضافه نمی کنند، تجربه بدی را برای کاربران ایجاد می کند. همچنین ممکن است باعث شود صفحه شما برای پرس و جوهای نامربوط رتبه بندی شود.

گوگل پر کردن کلمات کلیدی را اینگونه توضیح می دهد:

  • لیست شماره های تلفن بدون ارزش افزوده قابل توجه.
  • بلوک‌های متنی فهرست شهرها و وضعیت‌هایی که یک صفحه وب سعی در رتبه‌بندی برای آنها دارد
  • تکرار کلمات یا عبارات یکسان آنقدر زیاد که غیرطبیعی به نظر برسد.

در اینجا نمونه ای از پر کردن کلمات کلیدی برای وب سایتی است که نرم افزار بازاریابی خارجی را می فروشد:

ما در تجارت فروش نرم افزار بازاریابی خارجی هستیم . نرم افزار بازاریابی برون مرزی چیزی است که ما می فروشیم. اگر به فکر تهیه نرم افزار بازاریابی خارجی هستید، با یکی از مشاوران نرم افزار بازاریابی خارجی ما تماس بگیرید .

فکر می کنم موافق باشید، این به نظر یک رکورد شکسته است. تشخیص آن بسیار آسان است و گوگل می‌تواند تشخیص دهد که محتوا غیرطبیعی به نظر می‌رسد.

شما ممکن است این جوک را شنیده باشید که “یک کپی رایتر SEO وارد یک بار، کباب پز، میخانه، خانه عمومی، ایرلندی، بارمن، نوشیدنی، آبجو، شراب، مشروب… می شود”. این جوک در مورد پر کردن کلمات کلیدی است و نمونه کامل دیگری از این تمرین است. کلمات همگی شبیه به یکدیگر هستند، اما هیچ ارزشی ندارند زیرا حتی یک جمله را نمی‌نویسند.

شما می توانید برای یافتن اینکه مردم به دنبال چه چیزی هستند، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید، اما استفاده بیش از حد از این کلمات کلیدی در محتوای شما ایده خوبی نیست. به جای پر کردن محتوای خود با کلمات کلیدی نامربوط، روی ایجاد محتوای مفید تمرکز کنید و بر روی موضوعات به جای کلمات کلیدی تمرکز کنید. سئو کلاه سیاه چیست

پنهان کاری Cloaking

Cloaking شامل نمایش یک قسمت از محتوا به کاربران و یک محتوای متفاوت به موتورهای جستجو است. وب‌سایت‌هایی که سئو کلاه سیاه را انجام می‌دهند، این کار را به منظور رتبه‌بندی محتوا برای انواع اصطلاحات بی‌ربط به محتوایشان انجام می‌دهند. وب‌سایت‌های هرزنامه معمولاً این کار را انجام می‌دهند تا از یافتن محتوای هرزنامه توسط ربات موتور جستجو جلوگیری کنند.

Cloaking

انواع سئو کلاه سیاه مناسب سازی محتوای شما برای گروه های مختلف کاربران قابل قبول است. به عنوان مثال، ممکن است وقتی شخصی از یک دستگاه تلفن همراه بازدید می کند، اندازه وب سایت خود را کوچک کنید. همچنین می‌توانید زبان صفحه را بر اساس کشوری که شخصی از آن بازدید می‌کند، تغییر دهید. ناشری مانند Forbes یا Inc ممکن است تبلیغاتی را که در یک صفحه نمایش داده می‌شود به منظور تأمین مالی محتوای خود تغییر دهد. این نمونه ها کاملا قابل قبول هستند. تا زمانی که فقط محتوایی را که برای خزنده های موتورهای جستجو ظاهر می شود تغییر نمی دهید.

در حالی که هیچ قانون سخت و سریعی برای تعیین اینکه چه چیزی قابل قبول است و چه چیزی غیرقابل قبول است وجود ندارد، بهترین توصیه من این است که از خود بپرسید، آیا کاری که قصد انجام آن را دارید برای کاربر حل می کند؟ اگر این کار را کرد، پس قابل قبول است. شما باید با ربات های موتور جستجو که سایت شما را می خزند مانند هر کاربر دیگری رفتار کنید.

اگر کنجکاو هستید که بدانید گوگل وب سایت شما را چگونه می بیند، می توانید از واکشی به عنوان ابزار گوگل استفاده کنید و آن را با آنچه کاربران می بینند مقایسه کنید.

تغییر مسیرهای یواشکی و پنهانی

ریدایرکت شامل ارسال شخصی به آدرس اینترنتی متفاوت از آدرسی است که در ابتدا روی آن کلیک کرده است. سئو کلاه سیاه از تغییر مسیرها خارج از هدفی که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده می کند.انواع سئو کلاه سیاه  در امتداد همان خطوط پنهان، این ممکن است شامل هدایت یک خزنده موتور جستجو به یک صفحه و سایر کاربران به صفحه دیگر باشد.

black hat

سئو کلاه سیاه چیست مثال دیگر هدایت یک صفحه بسیار معتبر با بک لینک های زیاد به یک صفحه نامربوط دیگر است، فقط برای تقویت موقعیت آن در نتایج جستجو. تغییر مسیر 301 اکثریت اختیارات را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل می کند. این بدان معناست که شخصی که سئو کلاه سیاه را تمرین می کند می تواند از تغییر مسیرها صرفاً برای دستکاری نتایج جستجو استفاده کند.

تغییر مسیرها فقط باید برای هدفی که طراحی شده اند استفاده شوند. این ممکن است در صورت تغییر دامنه وب سایت یا ادغام دو قسمت از محتوا باشد. همچنین استفاده از جاوا اسکریپت برای تغییر مسیر کاربران در برخی موارد قابل قبول است. به عنوان مثال، لینکدین شما را به نمایه کامل شخصی هدایت می کند، به جای اینکه در هنگام خروج از سیستم، نسخه عمومی نمایه کاربران را به شما نشان دهد. از سوی دیگر، باید از تغییر مسیرهای یواشکی اجتناب شود. آنها دستورالعمل های موتورهای جستجو مانند گوگل را نقض می کنند.

تولید محتوای فوق العاده بی کیفیت

محتوای بی کیفیت که برای جستجوگر ارزشی ندارد نیز یک روش رایج در سئو کلاه سیاه است. این شامل محتوایی است که از یک وب سایت دیگر توسط یک ربات یا یک شخص حذف شده است. در یک نقطه موتورهای جستجو مانند گوگل در تشخیص محتوایی که از وب سایت های دیگر کپی شده بود خوب نبودند. آپدیت Google Panda در سال 2011 این مشکل را حل کرد. بسیاری از سایت‌های دارای محتوای تکراری در رتبه‌بندی جستجو سریعاً ضربه خوردند. از آن زمان، گوگل در تشخیص محتوای تکراری و بی کیفیت بسیار بهتر شده است.

سئو کلاه سیاه چیست افزودن کلمات کلیدی نامرئی به محتوای خود نیز یک عمل ممنوع است. برخی از وب سایت هایی که به سئو کلاه سیاه مشغول هستند این کار را با همرنگ کردن متن با پس زمینه صفحه انجام می دهند. این بدان معنی است که ممکن است صفحه در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی نامرئی ظاهر شود، حتی اگر محتوای قابل مشاهده ای در مورد آنها در صفحه وجود نداشته باشد. هنگامی که کاربر روی نتیجه کلیک می کند و فکر می کند که موضوع مربوط به موضوعی است که جستجو کرده است، هیچ یک از محتوای مورد نظر خود را پیدا نمی کند زیرا کلمات کلیدی نامرئی هستند. اگر برای کاربر حل می‌کنید، نیازی به پنهان کردن محتوا در وب سایت شما نیست.

طعمه و سوئیچ یکی دیگر از ابزارهای کلاه سیاه برای گمراه کردن موتورهای جستجو است. این شامل ایجاد محتوای پیرامون موضوعی است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید. هنگامی که صفحه در نتایج برای این موضوع رتبه بندی می شود، محتوا با چیز دیگری جایگزین می شود. این یک تجربه منفی برای جستجوگران ایجاد می کند زیرا محتوایی که برای دیدن آنها کلیک می کنند دیگر وجود ندارد. این شیوه ها کاربران و موتورهای جستجو را فریب می دهند و راه خوبی برای انجام سئو نیستند.

نوشتن محتوای اصلی و با کیفیت بخش مهمی از سئو کلاه سفید است. نه تنها برای جلوگیری از جریمه موتورهای جستجو لازم است، بلکه وب سایت شما را نیز متمایز می کند. ایجاد محتوای باکیفیت باعث ایجاد اعتماد در بین مخاطبان هدف می شود و بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند.

لینک های پولی یا اجاره ای

موتورهای جستجو مانند گوگل به شدت خرید و فروش لینک ها را ممنوع می کنند. آن‌ها در وب‌سایت خود بیان می‌کنند که «هر پیوندی که برای دستکاری رتبه صفحه یا رتبه‌بندی یک سایت در نتایج جستجوی Google باشد، ممکن است بخشی از یک طرح پیوند و نقض دستورالعمل‌های وبمستر Google در نظر گرفته شود .» این شامل ارسال محصولات رایگان یک وب سایت در ازای پیوند است. اگر از تبادل قابل قبول مطمئن نیستید، مت کاتز ، رئیس سابق تیم وب اسپم گوگل توصیه می کند به دستورالعمل های FTC توجه کنید..

لینک های پولی یا اجاره ای

سئو کلاه سیاه چیست شما باید از پرداخت هزینه به هر سایت دیگری برای پیوند به محتوای خود اجتناب کنید. گوگل از کاربران می خواهد که مواردی از خرید یا فروش لینک ها را به آنها بگویند. آنها اظهار می دارند که هر دو خریدار و فروشنده پیوندها را به محض شناسایی عمل جریمه می کنند.

اگر در حال خواندن این مطلب با خرید لینک هستید بدون اینکه متوجه شوید این یک تاکتیک سئو کلاه سیاه است، باید در اسرع وقت آنها را حذف کنید. همچنین اگر نمی‌توانید از وب‌مسترها برای حذف پیوندها استفاده کنید، می‌توانید از ابزار پیوندهای رد کردن استفاده کنید. این به Google می‌گوید که هنگام محاسبه رتبه صفحه شما، پیوندهای پولی را نادیده بگیرد

گذاشتن لینک در مزرعه های لینک

انواع سئو کلاه سیاه مزرعه پیوند یک وب سایت یا مجموعه ای از وب سایت ها است که صرفاً با هدف ایجاد پیوند ایجاد شده است. هر وب سایت به سایت یا سایت هایی که می خواهند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند پیوند می زند. موتورهای جستجو وب سایت ها را با مشاهده تعداد لینک هایی که به وب سایت اشاره می کنند و سایر عوامل رتبه بندی می کنند. سئوی کلاه سیاه با استفاده از مزارع پیوند برای افزایش تعداد بک لینک های یک سایت خاص از این امر سوء استفاده می کند

مزرعه لینک

سئو کلاه سیاه چیست مزارع پیوند اغلب دارای محتوای با کیفیت پایین و تعداد زیادی لینک هستند. پیوندها معمولاً حاوی کلمه کلیدی هستند که می‌خواهند سایت برای آن در انکر تکست رتبه بندی کند. موتورهای جستجو مانند گوگل به راحتی می توانند مزارع پیوند را شناسایی کنند و باید از استفاده از آنها خودداری شود. در عوض، باید از تاکتیک‌های سئو کلاه سفید مانند ایجاد محتوای شگفت‌انگیز، نمودارها، داده‌ها، مصاحبه‌ها یا هر محتوای دیگری که به شما اجازه می‌دهد به‌طور طبیعی در طول زمان بک لینک‌ها را به دست آورید، استفاده کنید.

استفاده از pbn یا شبکه های خصوصی

یک شبکه وبلاگ خصوصی (PBN) مجموعه‌ای از وب‌سایت‌های معتبر است که فقط برای ایجاد لینک استفاده می‌شوند. آنها شبیه مزارع پیوند هستند زیرا هر دو هدفشان اغراق در تعداد پیوندهایی است که به یک وب سایت اشاره می کنند. هر سایت PBN به سایتی که می‌خواهد در نتایج جستجو افزایش یابد پیوند می‌دهد اما به یکدیگر پیوند نمی‌دهد.

pbn کلاه سیاه

سئوکاران کلاه سیاه که مایل به ایجاد یک شبکه خصوصی هستند معمولاً دامنه های منقضی شده ای را خریداری می کنند که قبلاً اعتبار ایجاد کرده اند. سئو کلاه سیاه چیست آنها محتوایی مشابه آنچه قبلاً در دامنه قبل از انقضا وجود داشته است می نویسند و پیوندهایی به سایت خود اضافه می کنند. آنها امیدوارند که موتورهای جستجو متوجه نشوند که آنها شبکه ای از وب سایت ها را کنترل می کنند و وب سایت اصلی خود را در نتایج جستجو بسیار بالاتر رتبه بندی کنند.

موتورهای جستجو در شناسایی PBN ها هوشمند شده اند و اگر از PBN برای بهبود حضور جستجوی خود استفاده می کنید، سایت شما ممکن است با جریمه شدیدی مواجه شود. به‌جای تلاش برای ایجاد وب‌سایت‌های جعلی، بر ایجاد محتوای با کیفیت در دامنه خود تمرکز کنید. نگه داشتن محتوای خود زیر یک سقف به این معنی است که سایت شما بسیار معتبر خواهد بود زیرا همه به یک دامنه پیوند می دهند.

سئو کلاه سیاه چیست و چرا نباید از ان استفاده کنیم

در حالی که سئو کلاه سیاه غیرقانونی نیست، دستورالعمل های وب مستر تعیین شده توسط موتورهای جستجو را نقض می کند. به عبارت دیگر، هنوز بر خلاف قوانین است. این بدان معناست که اگر در سئو کلاه سیاه شرکت می کنید، باید به عنوان مجازات با یک جریمه بد روبرو شوید. دریافت جریمه از موتورهای جستجو باعث می شود وب سایت شما در نتایج جستجو سقوط کند یا بدتر از آن، می تواند به طور کامل حذف شود. این بدان معناست که وب سایت شما ترافیک کمتر و در نهایت مشتریان کمتری به دست خواهد آورد.

چرا از سئو کلاه سیاه استفاده نکنیم

سئو کلاه سیاه چیست موتورهای جستجو در تشخیص تکنیک های سئو کلاه سیاه بهتر و بهتر شده اند. امروزه گرفتار شدن برای انجام سئو کلاه سیاه تقریباً اجتناب ناپذیر است. سئو کلاه سیاه نه برای جستجوگر حل می کند و نه برای موتور جستجو حل می کند. در حالی که ممکن است در طول زمان شاهد دستاوردهای کوتاه مدت از سئو کلاه سیاه باشید، موتورهای جستجو راه هایی را که به حضور شما در جستجو آسیب می زند، متوجه می شوند. انواع سئو کلاه سیاه

تکنیک های سئو کلاه سیاه

تکنیک های سئو کلاه سیاه به عنوان مثال، اگر مدیر شرکتی هستید که چیپس می‌فروشد و کسی از شما می‌پرسد که آیا چیپس‌های شکلاتی دارید، شرط می‌بندم که به آنها پاسخ ندهید: «ما چیپس‌های شکلاتی داریم. پرفروش‌ترین محصول ما چیپس‌های شکلاتی است، زیرا این چیپس‌های شکلات طعم بهتری نسبت به چیپس‌های ساده ما دارند و مشتریان ما شکلات را دوست دارند، بنابراین چیپس شکلات تصمیم بهتری خواهد بود. 

تکنیک های سئو کلاه سیاه چیست

انواع سئو کلاه سیاه شکلات چیپسی را امتحان کنید.» اگه اینطوری حرف بزنی انگار دیوونه میشی منظورم این است که واقعاً چه کسی می تواند اینطور صحبت کند؟ همیشه؟ استفاده مکرر از یک کلمه کلیدی در یک مقاله یا یک قطعه کوچک از متن – مانند تعریف یک کلمه با استفاده مکرر از یک کلمه است. این طبیعی و سالم و منحصر به فرد نیست. این تجربه کاربری بدی است و بدتر از همه، شما را به دلیل محتوای بی کیفیت توسط الگوریتم گوگل پاندا جریمه می کند.

 بهتر است از عبارات استفاده کنید و طوری بنویسید که می خواهید با کسی صحبت کنید زیرا G بزرگ به محتوایی که برای افراد نوشته شده است بیشتر از SERP ها ارزش دارد. اما شما قبلاً این را می دانستید، پس چرا آن را عملی نمی کنید؟

سئو کلاه سفید یا سیاه ؟

سئو کلاه سفید یا سیاه ؟ در این ویدئو به بررسی کامل دو مدل سئو پرداخته ایم که با دیدن این ویدئو دیدتان نسبت به انواع سئو باز تر میشه .

سایت را بیش از حد بهینه نکنید

داستان با توضیحات جایگزین تصویر که بیش از حد بهینه شده اند ادامه می یابد. این تکنیک که کمی پیچیده تر از پر کردن کلمات کلیدی است، توسط خزنده های موتورهای جستجو پیدا می شود، حتی اگر تصاویر خود را به جای متن (محتوا) با تعداد نامناسبی از کلمات کلیدی بارگذاری کنید. اگر نتوانید آنها را ببینید، به این معنی نیست که آنقدرها مضر نیستند.

سئو کلاه سیاه چیست

انواع سئو کلاه سیاه ، سئو کلاه سیاه چیست بیایید یک چیز را روشن کنیم: توصیه می شود برای دسترسی بیشتر به مقالات خود تصاویری را به آنها اضافه کنید. مهمتر از آن، شما باید توضیحات جایگزین برای تصاویر خود بنویسید، اما از آن سوء استفاده نکنید تکنیک های سئو کلاه سیاه .

منبع این مقاله سایت hubspot.com

نتیجه گیری مقاله سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه چیست

انواع سئو کلاه سیاه ، از روش های اسپم استفاده می شود. اینها گسترده هستند و می توانند شامل استفاده از تکنیک هایی مانند مزارع پیوند یا پنهان کردن متن و حتی روش های تهاجمی تر باشند. 

یک مثال می تواند پیوند خودکار باشد. هدف نصب بسیاری از لینک ها در صفحات مختلف از طریق برنامه های نرم افزاری خودکار است. اینها معمولاً حاوی محتوای واقعی نیستند، اما متنی بی معنی و خودکار تولید می شوند. امید است که از این طریق محبوبیت لینک افزایش یابد.

نرم افزار Xrumer را می توان به عنوان یک روش اسپم سئو کلاه سیاه استفاده کرد. سئو کلاه سیاه چیست ، شما به طور خودکار در انجمن ها ثبت نام می کنید تا پست های خودکار را در آنجا نصب کنید. این نیز در درجه اول به بهبود محبوبیت لینک کمک می کند. به طور مشابه، لینک ها از طریق خرید خاص دامنه های منقضی شده یا با ساختن یک شبکه دامنه ماهواره ای به دست می آیند. 

ریسندگی مقاله نیز یک روش کلاه سیاه است. برخی از اپراتورهای وب سایت از این تاکتیک ها استفاده می کنند که توسط گوگل ممنوع شده است تا با رقابت مبارزه کنند و وب سایت های خود را عمدا از فهرست موتورهای جستجو حذف کنند.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

4 دیدگاه

  • به طور کلی میشه گفت انواع سئو کلاه سیاه چیزی هست که از دید کاربر مخفی باشه و فقط برای دور زدن گوگل استفاده بشه که این خیلی برای سئو بده مرسی از مدیارست

  • سلام میشه لطفاً درباره تکنیک های سئو کلاه خاکستری هم به طور کامل مقاله بسازید. این مقاله انواع سئو کلاه سیاه عالی بود ممنونم ازتون

  • بهترین مقاله ای بود که درباره سئو کلاه سیاه چیست و انواع آن خوندم. واقعا کامل و عالی به تمامی نکات مهم اشاره کردید. هیچ وقت نباید از سئو کلاه سیاه استفاده کرد سایت پنالتی میشه مرسی از مدیارست

  • سلام وقتتون بخیر
    من تمام پروژه های سئو رو دادم به شما انجام دادید و واقعا راضیم از لحاظ تکنیکالی و سئو عالی کار میکنید. هیچ کدوم از انواع سئو کلاه سیاه هم رو سایتام انجام نشده و واقعا عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *