طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی


طراحی سایت پزشکی ، همانطور که مستحضر هستید امروزه بسیاری از کسب و کار های مختلف برای معرفی فعالیت خود به مخاطبان، از دنیای مجازی کمک می گیرند به طوریکه تا حدود زیادی رقابت بسیاری از این مشاغل در دنیای دیجیتال مشاهده می شود. همچنین در این مقاله به هزینه طراحی سایت پزشکی هم میپردازیم .

رفته رفته فعالیت در فضای دیجیتالی به مراکز پزشکی و سلامت هم کشیده شده است تا جاییکه امروزه بسیاری از پزشکان از طریق اینترنت با بیماران خود در ارتباط هستند. طراحی سایت پزشکی ، از جمله مواردی است که پزشکان به واسطه آن می توانند فعالیت و تخصص خود را به افراد معرفی کرده و به نوعی کار خود را گسترش دهند.

طراحی وب سایت پزشکی

به دلیل اهمیت بالای این موضوع در صدد آمده ایم تا در ادامه هر آنچه که به طراحی سایت پزشکی مرتبط است را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ امید است پس از مطالعه این مطلب، به پاسخ تمامی سوالات خود در این رابطه رسیده باشید.

حتما بخوانید : طراحی سامانه

چرا طراحی سایت پزشکی اهمیت دارد؟


معمولا رقابت میان تمامی مشاغل کشور وجود دارد و در این میان کسب و کار هایی موفق تر هستند که بهتر بتوانند خود را به مشتری معرفی کرده و با مخاطب ارتباط بگیرند؛ علم پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

برای پیدا یک پزشک خوب و حاذق معمولا اولین کاری که انجام می شود، مراجعه به گوگل و جست و جو در اینترنت است؛ به همین دلیل است که قطعا فعالیت در این فضا می تواند به نوعی بازاریابی به حساب آید طراحی وب سایت پزشکی .

هزینه طراحی سایت پزشکی


در واقع بیمار با جست و جو در اینترنت و فضای مجازی می تواند هر چه بیشتر و بهتر پزشک مورد نظر خود را بشناسد و در نتیجه به او اعتماد کند. فراموش نکنید که ساخت سایت پزشکی یک کار ساده و پیش پا افتاده نیست؛ بلکه نیاز به مهارت، تجربه و آشنایی با قوانین سئو دارد. به همین دلیل است که پیشنهاد می شود در این مسیر از متخصصین حاذق برای طراحی سایت پزشکی با متخصصین مدیارست تماس بگیرید.

دیده شدن تخص پزشکان

ارائه خدمات پزشکی با هزینه کمتر

راهنمای بیماران برای انتخاب پزشک

معرفی کامل مدیارست برای انجام پروژه طراحی سایت پزشکی

مدیارست بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران میباشد که از سال 1397 به طور حرفه ای طراحی سایت پزشکی خود را آغاز کرده و تا امروز توانسته بیش از 690 پروژه موفق را تحویل کارفرما دهد .

ویدئو معرفی مدیارست

در این ویدئو به طور کامل و جامع میتوانید خدماتی که ما در مدیارست به بهترین کیفیت و استاندارد های روز دنیا برای شما انجام میدهیم را ببینید .

ما کسب و کار شمارو از 0 تا 100 به طور کامل و حرفه ای پیش میبریم و به شما تضمین میدهیم که بعد از گذشت نهایت 5 ماه به درامد های میلیونی میرسید . پس حتما شماهم به ما اعتماد کنید .

کاتالوگ خدمات طراحی سایت پزشکی مدیارست

نمونه کارهای طراحی وب سایت پزشکی در مدیارست

مشاوره رایگان مارو از دست ندهید

تنها کافیست فرم روبرو را تکمیل کنید تا متخصصین ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند و برای کسب و مارتان از پیشنهاد های همکاران ما استفاده کنید .

درخواست تماس

ویژگی های طراحی سایت پزشکی

یک سایت طراحی شده در زمینه پزشکی باید از نظر همه جوانب کار، به خوبی بررسی شده و به صورت کاملا حرفه ای طراحی گردد؛ به طوریکه مخاطب با ورود به سایت، به سرعت به هدف خود برسد. در مجموعه ویژگی های مثبتی که می توانیم برای طراحی سایت پزشک عنوان کنیم، عبارتند از:

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی

  • طراحی ساده و مناسب

سایت پزشکی باید کاملا ساده و به دور از شلوغی و ازدحام محتوا باشد؛ چرا که به هر اندازه صفحه پیش رو شلوغ و نامرتب باشد، کاربر را به سرعت خسته می کند. لازم به ذکر است که طراحی هر سایت پزشکی متناسب با حیطه کاری پزشک و نوع خدمات ارایه داده شده به کاربر انجام می شود؛ به طور مثال طراحی سایت پزشک متخصص کودکان با یک پزشک بیماری های قلبی تفاوت های خواهد داشت.

  • امکان دسترسی آسان

طراحی سایت پزشکی باید به گونه ای انجام بگیرد که کاربر به سرعت به نیاز های خود دسترسی پیدا کند؛ به این معنا که بخش های مختلف سایت، در دسترس تر باشند. به هر اندازه جست و جو در سایت آسان تر باشد به همان اندازه، جذب کاربر برای ماندن در سایت بیشتر می شود.

  • استفاده از تصاویر با کیفیت
ساخت سایت پزشکی

تصاویری که در سایت پزشکی استفاده می شود باید کاملا مرتبط با موضوع باشد؛ همچنین اینکه استفاده از تصاویر با کیفیت در کنار انتخاب هارمونی مناسب می تواند جذابیت بصری کار را افزایش دهد. انتخاب ابعاد تصاویر و محل قرار گیری آن ها از جمله مباحث تخصصی است که باید از متخصصین طراحی سایت کمک گرفته شود.

  • استفاده از کلیپ های مرتبط

قطعا تاثیر فیلم در فهم مطالب بیشتر از تصویر است به همین دلیل لازم می دانیم که از کلیپ های کوتاه، مفید، با کیفیت و مرتبط با موضوع اصلی استفاده شود.

  • به روز رسانی پیوسته مطالب

مطالبی که در سایت بارگزاری می شوند، نباید تکراری و قدیمی باشند چرا که یک کاربر ممکن است چندین مرتبه به سایت پزشک مورد نظر خود مراجعه کند. به همین دلیل است که گفته می شود مطالب موجود در سایت باید به صورت پیوسته به روز رسانی و ویرایش شود به طوریکه بتواند نیاز های جدید کاربران را پوشش دهد.

  • سئو سایت

و در نهایت آخرین و البته مهم ترین ویژگی طراحی سایت پزشکی مربوط به سئو سایت است؛ جاییکه برای حفظ جایگاه سایت پزشکی در گوگل تلاش می شود. زمانیکه یک کاربر به جست و جوی یک موضوع می پردازد معمولا به سراغ سایت های می رود که در صفحه اول گوگل بالا آمده است؛

به همین دلیل استاندارد سازی طراحی سایت باید به گونه ای انجام بگیرد که سایت طراحی شده، در بین نتایج اولیه گوگل دیده شود. سئو سایت و عملیات استاندارد سازی محتوای سایت، امری کاملا حرفه ای بوده و باید توسط متخصصین این حوزه انجام گیرد.

قسمت های مختلف یک سایت پزشکی

هر سایت پزشکی بر حسب فعالیت های که پزشک انجام می دهد و بر حسب حیطه تخصصی او متفاوت طراحی می شود اما در مجموع می توان گفت که این سایت ها دارای قسمت های زیر به عنوان بخش های اصلی سایت پزشکی خواهند بود.

1 – ثبت نام کاربران

شاید تاکنون برای شما هم پیش آمده باشد که برای بهره گیری از یک خدمت در سایت، مجبور به ثبت نام در سایت بوده اید؛

این قسمت در واقع همان قسمت ثبت کاربر خواهد بود که برای بهره مندی از خدماتی همچون رزرو نوبت، دریافت مشاوره و یا ویزیت آنلاین می بایست در ابتدا در سامانه ثبت نام کنید.

2 – اطلاعات پزشکی و مقالات

گاهی ارایه یک سری مطالب در قالب مقالات پزشکی در سایت پزشکی می تواند ضمن ارایه اطلاعات بیشتر به کاربر، موجب جلب اعتماد بیماران شود.

در واقع کاربر با ورود به طراحی وب سایت پزشکی در جست و جوی اطلاعات به روز شده در حیطه بیماری مشخص است؛ بنابراین بهتر است که در این قسمت از مقالات علمی روز دنیا و اطلاعات پزشکی دسته اول استفاده شده و پیوسته نیز به روز رسانی گردد.

3 – درباره ما

در بخش درباره ما، به اطلاعاتی در رابطه با حیطه کاری، تخصص، مقالات علمی، افتخارات و گواهینامه های پزشک پرداخته می شود به طوریکه بیمار با مراجعه به این بخش، به اطلاعات جامعی از پزشک مورد نظر دست پیدا کند.

مطالعه رزومه پزشک و تجربه کاری او بهترین روش برای شناخت بیشتر پزشک و نیز اعتماد به او به شمار می رود به همین دلیل است که گفته می شود نباید نسبت به تکمیل این قسمت بی توجه بود.

تماس با ما

یکی از اصلی ترین قسمت های طراحی سایت پزشک، مربوط به بخش تماس با ما است؛

جاییکه تمامی راه های ارتباطی با پزشک برای کاربران شرح داده می شود. شماره تماس، پیامک، واتس اپ، ایمیل، آدرس مراجعه حضوری، ساعات مراجعه حضوری، روز های حضور پزشک در مطب و … از جمله اطلاعاتی است که باید در این قسمت ثبت شود.

رزرو آنلاین

امروزه بسیاری از پزشکان امکان رزرو نوبت به صورت اینترنتی را برای بیماران خود فراهم کرده اند و حتی برخی از این پزشکان نیز امکان ویزیت آنلاین دارند.

در قسمت رزرو آنلاین قابلیت برخورداری از این امکانات برای کاربران مهیا می شود تا ضمن صرفه جویی در زمان، از پرداخت هزینه های مرتبط با رفت و آمد برای مراجعه حضوری به پزشک پیشگیری شود.

ورود و خروج

کاربری که عملیات ثبت‌نام در سایت را انجام داده باشد، در دفعات بعدی مراجعه به سایت نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارد و تنها کافیست از قسمت ورود، به سایت مراجعه کند. همچنین اینکه کاربر باید با دسترسی آسان به قسمت خروج از سایت بتواند به راحتی از سایت خارج شود.

لینک های جست و جو

در صورتیکه یک سایت پزشکی به صورت همزمان چندین صفحه را پشتبانی کند و یا اینکه نیاز به ارایه صفحات دیگر به کاربران احساس شود، باید لینک صفحات مورد نظر در سایت قرار داده شود. از طرف دیگر ارایه این لینک های داخلی، کار را برای جست و جوی راحت کاربران ساده می کند.

اهمیت سئو در طراحی سایت پزشکی

توجه داشته باشید زمانیکه کاربر یک عبارت را در گوگل سرچ می کند، یک سری از نتایج در رابطه با عبارت سرچ شده برای او به نمایش در می آید که در این میان همواره نتایج اولیه، بیشترین بازدید را خواهند داشت.

اما سوال اینجاست که موتور جست و جو گر گوگل چگونه تشخیص می دهد که چه سایت هایی را در ابتدا نتایج دهد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که منظور از سئو سایت، طراحی سایت به صورت حرفه ای و استاندارد است به گونه ای که گوگل را مجاب به نمایش سایت در نتایج اولیه خود می کند.

توجه داشته باشید که منظور از استاندارد سازی سایت، توجه به محتوا، کلمات کلیدی و سایر تکنیک های لازم برای ارتقا رتبه سایت است بنابراین می توان گفت که سئو سایت یک عمل کاملا تخصصی بوده که در این زمینه نیاز به همراهی یک متخصص سئو سایت خواهید داشت.

حتما بخوانید : طراحی سایت معماری

هزینه طراحی سایت پزشکی در سال 1401

اینکه بخواهیم در رابطه با هزینه طراحی سایت پزشکی به رقم مشخص اشاره کنیم ناممکن به نظر می رسد چرا که فاکتور های مهمی در تعیین این هزینه دخیل است.

طبیعتاً به هر اندازه که امکانات سایت طراحی شده بیشتر باشد، به همان اندازه هزینه کار نیز افزایش پیدا می کند. به طور مثال برخی از پزشکان تنها نیاز به یک سایت پزشکی برای معرفی خدمات خود به بیماران دارد و از طرفی پزشک دیگر قصد دارد که علاوه بر معرفی حوزه کاری خود برای جذب مخاطب، امکان رزرو نوبت آنلاین و یا ویزیت آنلاین را نیز در سایت قرار دهد؛ طبیعتاً زمانیکه بابت طراحی سایت دوم صرف می شود، بیشتر است و از این رو هزینه طراحی سایت پزشکی ، آن نیز بیشتر خواهد بود.

فاکتور دیگری که در تعیین هزینه طراحی سایت پزشکی تاثیر گذار خواهد بود، زبان برنامه نویسی است. بر این اساس طراحی سایت پزشکی با وردپرس دارای هزینه متفاوتی از سایت طراحی شده با کد نویسی است. در این رابطه باید گفت که زبان کد نویسی سخت تر و دشوار تر بوده اما کیفیت بالاتری را نیز ارایه می کند؛ از این رو هزینه کار در این رابطه نیز بیشتر عنوان می شود.

لیست قیمت طراحی سایت پزشکی در سال جدید

طراحی سایت پزشکی اقساطی به چه صورتی هست ؟

یکی از مهم ترین خدماتی که ما در مدیارست داریم طراحی سایت اقساطی میباشد . فقط کافیست وارد صفحه مربوط به طراحی سایت اقساطی بیشید و توضیحات کامل تر رو در آنجا مشاهده کنید .

شما میتوانید در سریع ترین زمان ممکن کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید و به مرور زمان هزینه پروژه طراحی سایت پزشکی اقساطی خود را بدون هیچ بهره و افزایش قیمتی دریافت کنید .

اهمیت طراحی سایت پزشکی برای بیماران


همانطور که پیش از این نیز توضیح دادیم، امروزه اینترنت به یکی از اصلی ترین ابزار های مورد نیاز بشر تبدیل شده است به طوریکه افراد بسیاری از سوالات و ابهامات ذهنی خود را با مراجعه به اینترنت پوشش می دهند.

طراحی سایت پزشکی ، بهترین فضا برای ارایه مقالات به روز دنیا هستند به طوریکه افراد با یک جست و جوی ساده بتوانند به پاسخ سوالات ذهن خود برسند؛ از این رو می توان به دسترسی اسان به اطلاعات به روز شده پزشکی به عنوان مزیت سایت پزشکی برای بیماران اشاره کرد.


همچنین اینکه افراد در هر نقطه از کره زمین می توانند می توانند به صورت ۲۴ ساعته از خدمات سایت پزشکی استفاده کرده، مشاوره بگیرند و در نهایت خدمات لازم را دریافت کنند؛ این موضوغ علاوه بر صرفه جویی در زمان، از پرداخت هزینه های گزاف رفت و آمد نیز جلوگیری می کند.

مشاهده نتایج آزمایشات پزشکی از دیگر خدماتی است که می توان به واسطه سایت پزشکی در اختیار کاربران قرار داد؛ همچنین اینکه با ایجاد پرونده پزشکی در سایت، امکان دسترسی به مدارک پزشکی و اطلاعات موجود در آن بدون محدودیت زمانی و مکانی وجود دارد.

اهمیت طراحی سایت پزشکی

 شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در صورت دریافت خدمات مشاوره ای و ویزیت آنلاین، چگونه هزینه خدمات پرداخت می شود؟ لازم به ذکر است که اگر طراحی سایت به صورت حرفه ای و استاندارد انجام بگیرد، امکان پرداخت آنلاین تعرفه در سایت نیز فراهم می شود.

حوزه فعالیت طراحی سایت پزشکی

پزشکی هم همانند مشاغل دیگر نیاز به جذب مخاطب و به نوعی بازاریابی دارد؛ حال آنکه بهترین شیوه و به روز ترین فعالیت ها برای جذب مخاطب و کسب درآمد فعالیت در اینترنت با راه اندازی سایت پزشکی است.

در واقع هر پزشک می تواند با راه اندازی وب سایت ویژه خود، علاوه بر اینکه فعالیت های خود را به مخاطبان معرفی کند، به نوعی ارتباط قوی و راحتی را نیز با کاربران برقرار کند. لازم به ذکر است که فعالیت در این حوزه برای تمامی مشاغل در حیطه پزشکی بالا مانع است؛ این مشاغل عبارتند از:

پزشک عمومی، جراح، چشم پزشک، روانپزشک، متخصص تغذیه، متخصص صنایع غذایی، دندان پزشک، داروساز، مامایی، درمان گری در منزل، مهندسی پزشکی، فوریت های پزشکی، مهندسی بهداشت محیط، گفتار درمانگر، متخصص بیهوشی، فیزیوتراپیست و دامپزشکی.

مراحل طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی را به چه شرکتی بسپاریم؟


تصور کنید که برای درمان یک مشکل قلبی نیاز به یک پزشک دارید؛ در اینگونه مواقع به سراغ چه پزشکی می روید؟ قطعا پیدا کردن یک متخصص قلب و عروق در اولویت کار قرار خواهد گرفت چرا که در اینگونه مواقع قطعا یک پزشک متخصص قلب و عروق بیشتر از یک پزشک عمومی کمک کننده خواهد بود.

دقیقا چنین جریانی نیز برای مراجعه به یک متخصص خوب و کاربلد برای طراحی سایت پزشکی قابل تصور است؛ به این معنا که لازم است برای طراحی یک سایت حرفه ای و استاندارد به سراغ متخصصین با تجربه در این زمینه بروید.


امکان نوبت دهی آنلاین برای کاربران، ایجاد پرونده در سایت برای دسترسی راحت تر بیماران، اعلام زمان کاری پزشک، ارایه مکان مطب پزشک به صورت گوگل مپ، امکان برقراری چت آنلاین، امکان تبادل اطلاعات با بیماران به صورت تمام وقت، بهینه سازی سایت به منظور قرار گیری در نتایج اولیه گوگل، ایجاد حساب کاربری، امکان برقراری ویزیت آنلاین و … همگی از امکاناتی است که متخصصین طراحی سایت در اختیار پزشکان قرار می دهند.

با طراحی سایت پزشکی، سرعت در پیشبرد خدمات را تجربه کنید!

امروزه سرعت بیشرفت و سیر دیجیتالی شدن فعالیت ها بسیار زیاد است به طوریکه سرعت و دقت بسیاری از فعالیت های بشر به واسطه اینترنت و فضای مجازی، افزایش پیدا کرده است. طبیعی است که هر فعالیت و حرفه ای اگر بخواهد خود را در زمره مشاغل حرفه ای قرار دهد، باید بتواند خود را در مسیر استفاده از دنیای دیجیتالی قرار دهد؛ جاییکه سرعت انجام بسیاری از این فعالیت ها افزایش پیدا کرده است.

تصور کنید که منشی یک پزشک تمامی نوبت های پزشک را به صورت حضوری در اختیار بیماران قرار می دهد و در طرف مقابل پزشک دیگر از قابلیت نوبت دهی آنلاین استفاده می کند؛ تفاوت سرعت خدمات دهی این دو پزشک در چیست؟


طبیعی است که در صورت انجام فعالیت های نوبت دهی از طریق اینترنت، از ازدحام فراوان بیماران در مطب پزشک پیشگیری به عمل می آید و همین موضوع خود زمینه ساز افزایش سرعت خدمات دهی پزشک خواهد داشت؛ بر این اساس ضمن صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد مراجعین، از لحاظ روانی نیز فشاری بر روی بیماران احساس نمی شود.


نتیجه گیری نهایی مقاله طراحی سایت پزشکی


دنیای اینترنت دنیای پیچیده و البته جذابی است که پیوسته با گذشت زمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما نیز جزو گروه پزشکان در کشور هستید و قصد دارید فعالیت خود را با طراحی سایت پزشکی ادامه دهید اما در انتخاب متخصص مورد اعتماد در این کار دچار تردید شده اید، پیشنهاد ما با شما تیم حرفه ای مدیارست خواهد بود؛ جاییکه تمامی خدمات شرح داده شده در بالا به صورت کاملا حرفه ای و با قیمت های رقابتی در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.

طراحی سایت پزشکی ، این شرکت طراحی سایت پزشکی با گروهی از متخصصین مجرب آماده طراحی انواع سایت های پزشکی با اصولی ترین روش های روز دنیا خواهد بود. خبر خوب برای شما عزیزان اینکه مشاورین مرکز مدیارست به صورت تمام وقت آماده پشتیبانی از سایت و پاسخ دهی به سوالات شما خواهد بود؛ برای بهره گیری از خدمات مجموع کافیست با مشاورین مرکز در ارتباط باشید.

سوالات متداول

منبع خارجی ” alvarotrigo

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *