انواع سئو کلاه سفید

انواع سئو کلاه سفید امسال سالی پرتلاطم برای سئو بوده است. بسیاری از به روز رسانی های موتورهای جستجو، خرید سایت آماده املاک چه اعلام شده و چه اعلام نشده، در مدت زمان کوتاهی صاحبان وب سایت ها را تحت تأثیر قرار داده است.

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ، ممکن است بپرسید: حالا چه کار می کند؟ مطمئن ترین راه برای سرمایه گذاری دلار بازاریابی برای رشد کوتاه مدت و بلند مدت وب سایت شما چیست؟سئو کلاه سفید چیست 

انواع سئو کلاه سفید

تکنیک های سئو کلاه سفید: تاکتیک های برتر بازاریابی در سال 2022

پاسخ آخرین پاسخی است که برخی افراد چند سال پیش انتظار داشتند: سئو کلاه سفید.

در این مقاله، طراحی سایت معماری  شما می خواهید یاد بگیرید که کلاه سفید در عصر مدرن به چه معناست، چه چیزی آن را مهم می کند و 9 تکنیک مهم سئو کلاه سفید که در حال حاضر و آینده اهمیت خواهند داشت. انواع سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید

اگر قرار است در مورد تکنیک های سئو کلاه سفید صحبت کنیم، ایده خوبی است که با اطمینان از اینکه همه در یک صفحه هستیم شروع کنیم. انواع  سئو کلاه سیاه 

سئو white hat

سئو کلاه سفید چیست

سئو کلاه سفید چیست سئو کلاه سفید اصطلاحی است که تمام تکنیک هایی را که با حسن نیت و با قوانین و انتظارات موتورهای جستجو و کاربران آنها عمل می کنند، در بر می گیرد. فریم ورک چیست اگر سعی نمی کنید الگوریتم رتبه بندی موتورهای جستجو را فریب دهید، تضعیف یا پیشی بگیرید، احتمالاً کاری که انجام می دهید سئو کلاه سفید است.

کلاه سفید

این همیشه بهترین روش برای انجام کارها نبوده است. ومپ سرور چیست در اوایل، روزهای وحشی‌تر بهینه‌سازی موتورهای جستجو و بازاریابی وابسته ، بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها اولین پرداخت‌های کلان خود را از تاکتیک‌های پنهانی مانند پر کردن کلمات کلیدی، کپی نامرئی، و ارسال هرزنامه لینک‌ها دریافت کردند.

بنابراین، چه چیزی تغییر کرده است؟ چرا سئو کلاه سفید اینقدر مهم شده است؟ چند پاسخ وجود دارد.

چرا سئو کلاه سفید مهم هست

انواع سئو کلاه سفید در حالی که تکنیک‌های سئو کلاه سیاه زمانی نوید افزایش قابل اعتماد ترافیک وب‌سایت از موتورهای جستجو را می‌داد، از کجا بک لینک بخریم اگر می‌دانستید از چه تاکتیک‌هایی استفاده کنید، سئو کلاه سفید به طرز ناامیدکننده‌ای کند می‌شد و به استانداردهایی وابسته بود که گوگل و سایر موتورهای جستجو در مورد آنها بسیار مخفیانه بودند.

با این حال، اخیراً به دلیل موجی از فناوری جدید، استانداردهای جستجو و شفافیت، سئو کلاه سفید نسبت به استراتژی های سئو کلاه سیاه امیدوارتر شده است. سئو کلاه سفید چیست

whitehat

سئو کلاه سفید چیست ما درک می کنیم که موتورهای جستجو در حال حاضر به دنبال چه چیزی هستند. ما می دانیم که کدام استراتژی های سئو کلاه سفید با این استانداردها مطابقت دارند.

این فقط این نیست که تاکتیک های سئو کلاه سفید در وهله اول خطر کمتری دارند. استراتژی‌های سئو کلاه سیاه، مانند لینک‌های هک‌شده و چرخش مقاله، پاداش‌هایی را که زمانی انجام می‌دادند را وعده نمی‌دهند.

دلایل خوبی برای اتخاذ استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی کلاه سفید نسبت به سئو کلاه سیاه وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که پیروی از قوانین تنها چیزی است که لازم است. دیگر قرار دادن یک کلمه کلیدی در عنوان یا زیر عنوان کافی نیست.

برخی از نکات و تکنیک های کلاه سفید وجود دارد که برای صاحبان وب سایت هایی که سعی می کنند در موتورهای جستجو رتبه بندی کنند مؤثرتر است.

9 تکنیک و انواع سئو کلاه سفید

این مهم است که نه تنها بفهمید چه تاکتیک‌هایی کار می‌کنند، انواع سئو کلاه سفید  بلکه باید بدانید که چگونه آنها را کنار بگذارید تا بیشترین تفاوت را برای شما ایجاد کنند. آنچه در ادامه می‌آید همه چیزهایی است که آژانس من ( The Search Initiative ) در مورد آنچه که در حوزه سئو کلاه سفید بهترین کار را انجام می‌دهد و نحوه انجام درست آن، آموخته است.

مزایای سئو کلاه سفید

1. محتوای با کیفیت را در اولویت قرار دهید

سئو کلاه سفید چیست محتوا پادشاه بود، حالا هر چه از یک پادشاه برتری دارد – شاید امپراتور؟ در هر صورت، محتوای وب‌سایت شما یکی از مهم‌ترین عوامل رتبه‌بندی جستجو در موتورهای جستجو است و بسیاری آن را به سمت مهم‌تر شدن در آینده می‌بینند.

هر چند این به سادگی نوشتن محتوای مرتبط «خوب» نیست. موتور جستجوی گوگل محتوای سایت شما را بر اساس طیف وسیعی از سیگنال های مختلف ارزیابی می کند که شامل…

  • طول
  • موضوع
  • توزیع کلمات کلیدی
  • پیوندها (و لنگرهای آنها)
  • سن

راه درست برای نوشتن محتوا این است که مطمئن شوید که طولانی، مرتبط و دارای منبع مناسب است. ابزاری مانند Surfer برای ارائه یک تجزیه و تحلیل سریع از مشخصات ایده آل برای برنامه ریزی یک مقاله عالی است.

شما باید هر زمان که یک قطعه محتوا ایجاد می کنید از قبل برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات کافی برای پر کردن مقاله خود با اطلاعات ارزشمند دارید. و این برای سئو کلاه سیاه و سفید هم صادق است.

شما می خواهید محتوای شما به اندازه کافی جالب و معتبر باشد تا از دیگران لینک بگیرید. این بخش مهمی از تکنیکی خواهد بود که کمی بعد در مورد آن بحث خواهیم کرد.

یک محتوای با کیفیت می تواند موتوری برای توسعه یک صفحه، چندین صفحه یا کل یک وب سایت باشد. با این حال، محتوا به زمان طولانی نیاز دارد، گاهی اوقات حتی بهترین محتوا بین 3 تا 5 ماه برای بلوغ نیاز دارد .

سئو کلاه سفید چیست روی ایجاد مقالاتی تمرکز کنید که هنوز در آن زمان مرتبط هستند.

ناگفته نماند که سایت شما برای ارضای هدف کاربر الزامی است. همانطور که مورد بعدی نشان خواهد داد، این چیزی است که شما باید روی آن تمرکز کنید بدون توجه به تکنیکی که استفاده می کنید.

2. ارضای هدف کاربر

انواع سئو کلاه سفید موتور جستجوی گوگل مدت‌هاست که در ارائه نتایج جستجویی که با انگیزه‌های جستجوگران مطابقت داشته باشد، وسواس زیادی داشته است، مأموریتی که «نیت کاربر» نامیده می‌شود. این تقریباً بیشتر از سئو کلاه سفید گرفته شده است.

هر به روز رسانی در مورد ایجاد تعداد و دقت عواملی است که در حدس زدن قصد کاربر نقش دارند. در حال حاضر، هزاران سیگنال از این دست وجود دارد و برای اختصاص دادن جایگاه سایت شما در دنیای آنلاین، به ورودی زیادی نیاز ندارند.

هر کاری که انجام می‌دهید، از محتوای خود گرفته تا طرح‌بندی سایت و تصاویر، باید بر اساس هدف کاربرانی باشد که از طریق موتورهای جستجوی آنلاین به سایت شما می‌روند.

چندین تکنیک برای انجام این کار استفاده می شود. ابتدا، در فرآیند خرید در نظر بگیرید که سایت شما به کجا تعلق دارد. آیا کاربران شما به دنبال اطلاع رسانی هستند؟ برای متقاعد شدن به چیزی که از قبل می خواهند؟ برای خرید همین الان؟

پاسخ باید شما را راهنمایی کند که چگونه وب سایت خود را توسعه دهید. اگر پاسخ اطلاعات است، پس بیشتر اطلاعات شما باید روی آن متمرکز شود. اگر آن‌ها می‌خواهند خرید کنند، هنگام فرود، محصول باید در دید آنها جلو و مرکز باشد.

سئو سفید چیست

اکنون به راحتی می توان انتظارات کاربر را تحلیل کرد. می‌توانید از ابزارهای TF*IDF برای تعیین – با دقت بسیار بالایی – استفاده کنید که کاربران انتظار دارند چه موضوعاتی را در هر جایگاه پوشش دهد و هر موضوعی چه نوع برجسته‌ای داشته باشد.

البته، همه بهترین نکات نوشتن سئو به معیارهای همیشگی مانند محتوا و هدف کاربر بستگی ندارد. برخی از عوامل رتبه بندی جستجو در چند سال گذشته بسیار تغییر کرده اند، از جمله اهمیت موبایل.

3. تمرکز بر روی موبایل اول

اگر سایت خود را به روز نکرده اید تا ابتدا روی کیفیت موبایل تمرکز کنید، عقب افتاده اید. موتور جستجوی گوگل برای اولین بار در سال 2016 شروع به تاکید بر نتایج جستجوی تلفن همراه کرد، زمانی که آنها یک برچسب سازگار با موبایل را اعلام کردند که برای هدایت جستجوگران به سمت محتوایی که به راحتی در دستگاه های تلفن قابل خواندن باشد، طراحی شده است.

انواع سئو کلاه سفید

این اخطار با دستورالعمل‌های جدید در مورد محتوای مناسب (نمونه‌های تصویر در لینک قبلی ارائه شده است)، انواع سئو کلاه سفید تبلیغات نمایشی و پنجره‌های بازشوی انتخاب ایمیل همراه بود. محتوای سایتی که بدون توجه به کاربران تلفن همراه طراحی شده است ممکن است به طور کلی آسیب ببیند، نه فقط از جانب کاربران تلفن همراه.

خوشبختانه ساخت یک سایت سازگار با موبایل چندان سخت نیست. گوگل اپلیکیشن تست موبایل پسند خود را منتشر کرده است که در آن می توانید بررسی کنید که وب سایت شما جریمه نشده است و بفهمید کجا باید تغییراتی ایجاد کنید. خوب، طراحی وب یک سئو کلاه سفید نیست، اما درک اهمیت آن و اطمینان از مطابقت سایت شما با استانداردهای گوگل است.

علاوه بر این، با تمرکز بر روی کاربران تلفن همراه، مخاطب دیگری وجود دارد که نیاز به توجه خاصی دارد. اهمیت روزافزون هدف محلی، ایمن کردن فهرست کسب و کار من در Google را ضروری کرده است.

4. فهرست کسب و کار محلی خود (GMB) را ادعا کنید

ارائه SERPهای محلی مرتبط تنها یک راه دیگر است که الگوریتم Google در تلاش برای مطابقت با هدف کاربر است. به طور طبیعی، کاربرانی که به دنبال خدمات خانگی، رستوران‌ها یا تفریحات در فضای باز هستند، نمی‌خواهند نتایج جستجو را صدها مایل دورتر ببینند.

ممکن است این جستجوها بسیار بیشتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. تحقیقات اخیر نشان داده است که 82 درصد از خریداران گوشی های هوشمند جستجوهای “نزدیک به من” را انجام داده اند.

سئو کلاه سفید چیست

اولویت بندی جستجوگران محلی یک فرصت بزرگ برای اکثر صفحات وب و مشاغل است زیرا به آنها این شانس را می دهد که بزرگترین ماهی در یک حوضچه بسیار کوچکتر باشند. موفقیت را بسیار دست یافتنی تر می کند. بهترین راه برای استفاده از این جستجوها ادعای صفحه GMB برای شرکت شما است.

GMB ها، هنگامی که ادعا می شوند، در یک کادر ویژه بالای سایر نتایج جستجوی گوگل به نام بسته نقشه ظاهر می شوند. مکان فیزیکی همه مشاغل مرتبط به جستجوگران نشان داده می شود و به نمایه ای که شامل آدرس، شماره تلفن، نظرات، قیمت ها، URL وب سایت و موارد دیگر است دسترسی دارند.

ادعای GMB خود به آسانی درخواست آن و تکمیل مراحل تایید است .

یک نقطه ورود ویژه برای جستجوگران محلی یک راه عالی برای بهبود تجربه کاربر است، اما شما می توانید با دید وسیع تری از معنای آن، کارهای بسیار بیشتری انجام دهید.

5. تجربه کاربری (UX) را در اولویت قرار دهید

انواع سئو کلاه سفید برآورده کردن خواسته ها برای وب سایت UX بهتر یکی از راه هایی است که تاکتیک های سئو کلاه سفید در سال های اخیر بسیار جلوتر از تکنیک های سئو کلاه سیاه بوده است. گوگل اکنون طیف گسترده ای از سیگنال ها را در اختیار دارد که به آن ها اجازه می دهد تا تجربیات بد سایت را شناسایی (و مجازات کنند).

در پایان، حتی در گذشته، سیگنال‌هایی مانند نرخ پرش به آن‌ها کمک می‌کرد تا تشخیص دهند که یک سایت چه زمانی تجربه بدی را ارائه می‌دهد. حتی بدون تجزیه و تحلیل، نیازی نیست که یک متخصص سئو باشید تا بپذیرید که اگر کاربر فوراً یک سایت را ترک کند، الزامات برآورده نمی شود.

ساختن برای UX در گذشته سخت‌تر بود زیرا تمام بخش‌های وب‌سایت را در بر می‌گرفت. با این حال، بخشی از حرکت رو به رشد گوگل به سمت شفافیت شامل انتشار یک راهنمای UX عظیم است که ده ها استاندارد مختلف را پوشش می دهد.

اولویت دادن به UX سایت به آسانی پیاده سازی این دستورالعمل هاست که به ساختن وب سایت خود ادامه می دهید.

معنای UX عالی از همان روزهای اولیه موتورهای جستجو تغییر زیادی نکرده است، اما استراتژی بعدی استراتژی است که تاریخچه بسیار دشوارتری داشته است. کلمات کلیدی میدان اصلی جنگ بین سئو کلاه سیاه و موتورهای جستجو بوده اند.

6. تحقیقات کلیدواژه عالی

تکنیک های قدیمی استفاده از کلمات کلیدی – انتخاب یک مجموعه و سپس کاشت آنها در هر کجا که ممکن است – رسماً مرده است. موتور جستجوی گوگل دیگر به کلمات کلیدی ساده پاسخ نمی دهد.

در عوض، مجموعه کاملی از سیگنال‌ها را در اطراف عبارات خاص در نظر می‌گیرد تا مشخص کند که آیا آنها به درستی، معتبر و با در نظر گرفتن نیازهای کاربر استفاده می‌شوند یا خیر.

«کلید واژه‌ها» دیگر به اصطلاحات منفرد اشاره نمی‌کند، بلکه به کل مجموعه عباراتی که در یک جا استفاده می‌شوند، شامل عبارات طولانی‌تر که به قصد و زمینه استفاده از آنها اشاره می‌کنند، اشاره دارد.

تکنیک‌هایی که برای استفاده صحیح از کلمات کلیدی به کار می‌روند، استفاده از همه آنها، استفاده طبیعی از آنها و اطمینان از تناسب آنها با موضوعاتی است که در آن معرفی می‌شوند. ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نقش جدیدی در کمپین ها ایفا می کنند. صفحه وب خواه یک کسب و کار باشد یا وبلاگ ها باید به طور کل نگریست. 

بار دیگر، TF*IDF یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد فهرست کامل عباراتی است که توسط وب‌سایت‌های با عملکرد برتر استفاده می‌شود. ابزارهای تجزیه و تحلیل سئو در مقیاس بزرگتر، مانند Ahrefs و SEMRush، به نحوه استفاده از کلمات کلیدی نگاه می کنند و به شما کمک می کنند اثربخشی آنها را در قسمت های خاص و در طول زمان پیگیری کنید.

7. تمرکز بر بازاریابی محتوا

انواع سئو کلاه سفید بازاریابی محتوا یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی است. مانند روشی که به محتوای با کیفیت خود اقتدار، اعتبار و طول عمر بیشتری می دهید فکر کنید. این یک استراتژی سئو کلاه سفید است که خبر خوبی برای وبلاگ نویسان است و یکی از ترفندهایی است که اغلب مبتدیان سئو از آن غافل می شوند.

به عنوان یک تکنیک سئو کلاه سفید، شامل روش هایی است که می توانید قطعات با کیفیت بالا را در مقابل افراد مناسب، امیدوارم بالقوه یا مشتریان دریافت کنید. این را می‌توان با اشتراک‌گذاری از طریق رسانه‌های اجتماعی، پیوند دادن صفحات به ، انتشار در سایت‌های معتبرتر یا تحویل مستقیم با فهرست‌های پستی انجام داد. سئو کلاه سفید چیست

8. از Schema Markup استفاده کنید

گوگل الگوریتم قدرتمندی دارد که به عوامل زیادی متکی است، اما جادو نیست. مانند هر کد دیگری، ممکن است در درک زمینه یک اطلاعات خاص یا گاهی اوقات، آنچه را که حتی به آن نگاه می کند، دچار مشکل شود.

انواع سئو کلاه سفید نشانه گذاری طرحواره روشی برای ساختاردهی داده ها در وب سایت شما است به طوری که موتور جستجوی Google سرنخ های بیشتری را در مورد اینکه چه اطلاعاتی ارائه می شود و چرا دریافت می کند. این فراتر از متا تگ های ساده و تگ های عنوان است.

 

با سئو کلاه سفید در آینده ثابت بمانید

انواع سئو کلاه سفید نکته مهم در مورد استفاده از استراتژی‌های سئو کلاه سفید این است که تکنیک‌هایی که استفاده می‌کنیم تا چه حد در آینده مقاوم هستند. بیشتر تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه در درازمدت مورد توجه قرار می‌گیرند، حتی زمانی که موتورهای جستجو دقیقاً نحوه عملکرد آنها را نمی‌دانند. آن‌ها می‌توانند تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه را فقط بر اساس نتایج جستجویی که منطقی نیستند، دنبال کنند، و از آنجا، فقط باید به عقب کار کنند. سئو کلاه سفید چیست

انواع سئو کلاه سفید و توضیحات نهایی

به زبان ساده سئو کلاه سفید  برعکس  سئو کلاه سیاه است.

سئو کلاه سفید چیست  اساساً سئوی است که وقتی نمی خواهید از تکنیک های غیراخلاقی سئو کلاه سیاه مانند پر کردن کلمات کلیدی یا پنهان کاری استفاده کنید که می تواند سایت شما را از فهرست خارج کند، به آن پایبند می شوید.

انواع سئو کلاه سفید

به استفاده از تکنیک ها و تاکتیک های سئو اشاره دارد که بر روی  مخاطبان انسانی مخالف موتورهای جستجو تمرکز می کند و کاملاً با قوانین و سیاست های موتورهای جستجو همخوانی دارد.

 

ویدئو های مربوط به تکنیک های سئو کلاه سفید

چرا مهم هست تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید را بدانیم

این یک سوال خوب است زیرا مهم است که بدانید سئو کلاه سفید چگونه کار می کند – این دانش شما را از استخدام یک آژانس سئو مبهم که استراتژی های کلاه سیاه مخالف را اتخاذ می کند، باز می دارد.

 

.

سئو کلاه سفید چیست

سئوی کلاه سفید – این کاری است که ما در آژانس بازاریابی سئوی خود یعنی  Pearl Lemon  انجام می دهیم (اما معمولاً در حین انجام آن کلاه سفید بر سر نمی‌گذاریم. ما افراد بی‌تفاوت‌تری هستیم.) 

برخی از نمونه ها عبارتند از، اما محدود به موارد زیر نیست:

    • بهینه سازی کلمات کلیدی
    • اطمینان از زمان بارگذاری سریع و بهبود سایر عوامل تعیین کننده عملکرد سایت
    • معماری سایت خوب – این باعث بهبود  تجربه کاربر و در نتیجه رتبه بندی بهتر می شود
    • ارسال مهمان
    • بیانیه های مطبوعاتی
    • کیفیت بالا، محتوا و کلمات کلیدی مرتبط

تاکتیک های کلاه سفید بالا به شما کمک می کند تا وب سایت خود را در SERP رتبه بندی کنید. کمی زمان بگذارید، اما سئو کلاه سفید در دراز مدت برنده خواهد شد.

انواع سئو کلاه سفید اگر نمی‌خواهید  دانش سئوی خود را تقویت کنید، همیشه می‌توانید ما را استخدام کنید تا به نیازهای سئوی شما رسیدگی کنیم و  نتایج رشد دیجیتالی را  که به دنبال آن هستید ارائه دهیم.

منبع این مقاله سایت diggitymarketing

نتیجه گیری این مقاله انواع سئو کلاه سفید

در ساده‌ترین مفهوم، سئو کلاه سفید اصطلاحی است که برای توصیف استفاده از استراتژی‌ها و تکنیک‌های سئو استفاده می‌شود که بر روی یک مخاطب هدف خاص تمرکز می‌کنند بدون اینکه هیچ گونه سیاست و قانون موتور جستجو را به خطر بیندازند. سئو کلاه سفید به جای تمرکز بر رتبه بندی سئو یک وب سایت، به دنبال بهبود تعامل انسانی آنلاین است.

سئوی کلاه سفید که اغلب به آن سئوی اخلاقی می‌گویند، «بر اساس قوانین عمل می‌کند» و از هیچ استراتژی غیرقانونی فقط برای بهبود رتبه سئوی وب‌سایت استفاده نمی‌کند.

استراتژی سئو کلاه سفید یک تعهد بلند مدت است و فقط باید توسط کسب و کاری که مایل به سرمایه گذاری طولانی مدت در وب سایت خود هستند استفاده شود. برخی از رایج ترین استراتژی های سئو کلاه سفید شامل استفاده از کلمات کلیدی مناسب، ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، ساخت لینک، ارسال مهمان و نوشتن محتوا است. همه این استراتژی ها در درجه اول بر جلب رضایت مخاطبان انسانی متمرکز هستند. ابزارهای سئو آنلاین زیادی در بازار وجود دارد.

انواع سئو کلاه سفید ، پس از نوشتن محتوا، می‌توانید از طریق جستجوگر سرقت ادبی محتوا را بررسی کنید که چقدر محتوا منحصر به فرد است.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

3 دیدگاه

  • یکی از بهترین مقاله هایی بود که درباره انواع سئو کلاه سفید خوندم. ممنونم از مدیارست بابت این مقاله عالی و کامل خسته نباشید

  • سئو کلاه سفید و تکنیک های آن در این مقاله به صورت خیلی کامل درج شده بود واقعا ممنونم ازتون و خسته نباشید لطفاً انواع سئو کلاه سفید هم بفرمایید

  • انواع سئو کلاه سفید یکی از بهترین تکنیک های هست که میتونیم به راحتی به صدر رتبه های گوگل بیایم و با خیال راحت بمونیم در رتبه های بالا حتما از سئو کلاه سفید استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *