تعریف تبلیغات

تعریف تبلیغات ، امروز با بحث « تعریف تبلیغات و انواع آن » با شما هستیم، قبل از آشنایی دقیق تر با رسانه های تبلیغاتی و انواع آن لازم است طراحی سایت معماری تا تعریف تبلیغات (Advertising) را برای شما شرح دهیم. تبلیغات عبارت است از پشتیبانی سایت ، تبلیغ کالا، برند یا خدمات به بیننده و دیگر مخاطبان جهت جلب علاقه، تعامل و در نهایت فروش.

حتما بخوانید : طراحی سامانه

در زمینه ارتباطات، تعریف تبلیغات متکثر است و اهدافی که امکان دستیابی به آنها را فراهم می کند نیز وجود دارد. به طور کلی، به تمام وسایل ارتباطی اطلاق می شود که توسط یک شرکت، یک برند یا یک سازمان به منظور شناخته شدن یک نام تجاری یا محصول به یک هدف، ترغیب آن به خرید یا استفاده از یک سرویس اجرا می شود. استراتژی ارتباط تبلیغاتی را می توان بر روی پشتیبانی های مختلف یا در بسیاری از محیط ها مستقر کرد:

  • رسانه های سنتی:  مطبوعات مکتوب (روزنامه ها، مجلات) ، رادیو ، سینما، تلویزیون .
  • فضاهای عمومی:  خارج از خانه – OOH (بیلبوردها، پناهگاه های اتوبوس )
  • تبلیغات در محل فروش، توزیع تراکت، نمایشگاه های تجاری و غیره؛
  • در اینترنت: بنرهای تعاملی، شبکه های اجتماعی، وب سایت، ایمیل، اینفلوئنسرها و غیره. 

وینستون فلچر تعریف تبلیغات را اینگونه بیان می کند انواع تبلیغات کدام اند :

حتما بخوانید : خرید سایت آماده شرکتی

طراحی سایت اقساطی

چرا مدیارست ؟

مدیارست بزرگترین شرکت تبلیغاتی و طراحی سایت در ایران میباشد که با بیش از 10 سال سابقه تبدیل شده به ، بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ، با ما 46114826 – 021 تماس بگیرید

فرم مشاوره رایگان تبلیغاتی با شما

درخواست تماس

تعریف تبلیغات

تعریف تبلیغات ، تبلیغات یکی از شیوه های ارتباط با مشتریان بالقوه و بالفعل در بازاریابی است. امروزه انواع و اقسام مختلفی خرید سایت آماده املاک از تبلیغات مرسوم شده که معروف ترین آن ها تبلیغات های اینترنتی با استفاده از تکنیک های دیجیتال و ویدئوها است.

حتما بخوانید : طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

زمان بازاریابی چیست

برای مشاوره پروفایل بک لینک در زمینه تبلیغات به صورت گسترده و را به سایت مدیارست بسپارید.
در این مقاله به این سوالات شما پاسخ داده می شود:
• تبلیغات چیست؟
• انواع تبلیغات چیست؟
• تبلیغات اینترنتی چیست؟

حتما بخوانید : طراحی سایت نیازمندی ها

تعریف تبلیغات و انواع آن

حتما بخوانید : بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

تبلیغات چیست؟

انواع تبلیغات کدام اند با توجه به بازار رقابتی که هرروزه کار را برای تولید کنندگان کالا و خدمات سخت تر می کند و محصولات متعددی که هرروز به تعداد آن ها افزوده می شود خیلی مهم است که بتوانیم محصول خود را به مشتریان معرفی کنیم و آموزش های لازم درمورد تعریف تبلیغات ، محصول را به صورت گسترده به همه مشتریان احتمالی ارائه دهیم از طرفی دیگر مشتریان با دیدن تبلیغات متوجه می شوند که محصول دارای شرکتی معتبر است که نیروی پشتیبانی دارند و با اطمینان خاطر بیشتری را محصول را خریداری می نماید.


همچنین لازم نیست مشتری به دنبال محصول مورد نیاز خود بگردد و یا به این فکر کند که اکنون به چه چیزی بیشتر از همه احتیاج دارم ما با تبلیغات موثر قادر خواهیم بود طرز فکری را در مخاطبان به وجود آوریم که به محصول ما احتیاج دارند و یا محصولات و خدمات ما بهترین نوع خود هستند.


درواقع تعریف تبلیغات را اینگونه بیان می کنیم که با رساندن پیام به طور اصولی به مخاطبان می توانیم دیدگاه، نظر و حتی علایقشان را تغییر دهیم.
برای انجام تبلیغات اصولی و اثر گذار نیاز به آموزش و تربیت افراد متخصص هست.


حتما بخوانید:ومپ سرور چیست


تعریف تبلیغات و انواع آن

انواع تبلیغات چیست؟

انواع تبلیغات کدام اند در دنیای امروزی و با توجه به گسترش انواع تبلیغات دست تولید کنندگان برای معرفی محصول خود باز است.
از انواع تبلیغات می توان به پوستر، بنر، تعریف تبلیغات ، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی و تراکت می توان نام برد؛ این روش ها به تازگی مدرنیزه شده اند به طور مثال انواع تبلیغات مدرن تبلیغات اینترنتی و فضای مجازی و ایجاد صفحه ای برای گفتگوی مخاطبان در ارتباط با محصولات است که این نوع تبلیغات به شدت در حال رواج هستند.


انواع تبلیغات کدام اند


1: انواع تبلیغات کدام اند ، تبلیغات کاغذی: تبلیغات چاپی همیشه بد نیست و از مد افتاده است فقط باید جایگاه و زمان مناسب انجام این نوع تبلیغات را یاد بگیریم. گاهی مشتریان دوست دارند ابزار های تبلیغاتی را با دست لمس کنند.
تبلیغات دوره ای: به آگهی گذاشتن در مجلات و روزنامه هایی که به طور دوره ای منتشر می شوند می گویند.
تبلیغات بروشوری: کاربرد این روش زمانی است که مطالبی که می خواهید به مخاطبان ارائه دهید بسیار بیشتر از گجایش در تبلیغات در مجله و روزنامه است.


پست مستقیم: تمامی انواع تبلیغات کاغذی و چاپی را می توان در این حیطه گنجاند. به این معنی که برگه های تبلیغاتی شما برای مشتریان به طور مستقیم ارسال شود.


2: تبلیغات چریکی: اساس این تبلیغات خلاقیت و ایده های جدید است و به هزینه های زیادی احتیاج ندارد فقط باید به زمان و محیط تبلیغات توجه بسیار شود. تبلیغات در فضا های مجازی و تبلیغات دهان به دهان از این نوع هستند.

تبلیغات چیست

3: تبلیغات :broadcastبا توجه به اینکه روش های جدید بازاریابی آسیب زیادی به این نوع تبلیغات زده است ولی همچنان بسیار محبوب است و تولید کنندگان تمایل دارند از طریق تلویزیون و رادیو پیام خود را به مخاطبان برسانند.
4 : تبلیغات محیطی: به تبلیغاتی می گویند که مصرف کننده در داخل خانه به آن دسترسی ندارد و در خیابان ها قرار دارند مانند بیلبورد، پوستر ها در ایستگاه های حمل و نقل عمومی و… .
5: قرار دادن کالا در نمایش های تلویزیونی یکی از انواع تبلیغات است. به این صورت که یک تولید کننده اسپانسر یک برنامه می شود و در ازای محصول مورد نظر را در نمایش های تلویزیونی قرار می دهند.
6: تبلیغات اینترنتی: سایت ها صفحات اینترنتی برای ادامه کار خود به بودجه نیاز دارند که این بودجه را از طریق گذاشتن تبلیغات در صفحات خود کسب می کنند.

تعریف تبلیغات

تبلیغات اینترنتی چیست؟

در تعریف تبلیغات قسمت های بالاتر اشاره ای به انواع تبلیغات اینترنتی کردیم اما تاریخچه تبلیغات اینترنتی به کجا باز می گردد؟ در سال 1995 تبلیغات اینترنتی کار خود را آغاز کردند و هرروزه شاهد رشد بیشتر این نوع تبلیغات هستیم، از انواع ابزار های تبلیغات اینترنتی می توان به اپلیکیشن هایی مانند تلگرام و ایسنتاگرام اشاره کرد.


تبلیغات اینترنتی که به تبلیغات آنلاین نیز معروف است امروزه نقش بسیار مهمی در معرفی محصولات بازی می کنند به طوری که همه برند ها و تولید کنندگان یا از این نوع تبلیغات استفاده کرده اند یا استفاده از آن را در برنامه کاری خود قرار داده اند.

انواع تبلیغات اینترنتی عبارت از تبلیغات بنری، تبلیغات ویدئویی، تبلیغات در رسانه های اجتماعی و تبلیغات ایمیلی هستند.

تبلیغات چیست و انواع آن

توضیحات جامع و تعریف تبلیغات چیست

در زمینه ارتباطات، تعریف واژه تبلیغات ، و اهدافی که امکان دستیابی به آنها را می دهد، متکثر است. به طور کلی، به تمام وسایل ارتباطی اطلاق می شود که توسط یک شرکت، یک برند یا یک سازمان به منظور شناخته شدن یک نام تجاری یا محصول به یک هدف، ترغیب آن به خرید یا استفاده از یک سرویس اجرا می شود. 

استراتژی ارتباطات تبلیغاتی را می توان بر روی پشتیبانی های مختلف یا در بسیاری از محیط ها مستقر کرد:

  • رسانه های سنتی:  مطبوعات مکتوب (روزنامه ها، مجلات) ، رادیو ، سینما، تلویزیون .
  • فضاهای عمومی:  خارج از خانه – OOH (بیلبوردها، پناهگاه های اتوبوس )
  • تبلیغات در محل فروش، توزیع تراکت، نمایشگاه های تجاری و غیره؛
  • در اینترنت: بنرهای تعاملی، شبکه های اجتماعی، وب سایت، ایمیل، اینفلوئنسرها و غیره.

ویدئو های مربوط به تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی

مترادف های تبلیغاتی و حوزه واژگانی تبلیغات

یک مفهوم پیچیده به معنای راه های زیادی برای نام گذاری آن است. در واقع، تبلیغات تنها اصطلاحی نیست که می توان در مورد این رشته تجاری و خلاق صحبت کرد. در اینجا عصاره ای است که تعدادی مترادف، کلماتی با معنای مشابه و همچنین اصطلاحاتی از حوزه واژگانی تبلیغات در انگلیسی و همچنین فرانسوی را جمع آوری می کند :

  • تبلیغات
  • تبلیغات
  • آگهی
  • آگهی
  • تبلیغات
  • اعلامیه
  • اطلاع
  • ترویج
  • تایید
  • بروشور
  • تجاری
  • پخش

عبارات فرانسوی:

  • پویش
  • کمپین ارتباطی
  • کنش ارتباطی
  • اقدام تبلیغاتی
  • پیام تبلیغاتی
  • میخانه
  • ترویج
  • تبلیغات تبلیغاتی
  • ادعاها 
  • اعلامیه
  • تبلیغات
  • فلش تبلیغاتی
  • نقطه
  • تجاری
  • دفترچه 
  • ضمیمه کردن
  • نمایش دادن
  • پوستر تبلیغاتی
  • نمایش تبلیغات
  • انتشار 
  • درج کنید
  • درج تبلیغاتی
  • راه اندازی

اهداف و تعریف تبلیغات چیست و چرا باید تبلیغ کنیم

همانطور که در بالا گفتیم، هدف از تبلیغات برای یک شرکت جلب توجه مشتریانش به برند، محصولات یا خدماتی است که ارائه می دهد. در این منظر، لازم است یک شرکت هدف خود را با آن عادت دهد: عمل خرید بسیار تشویق خواهد شد. 

بله، انواع تبلیغات کدام اند ؛ یکی از اهداف اصلی تبلیغات تشویق مصرف کننده به خرید یک محصول یا خدمت است، با متقاعد کردن او به اینکه محصول یا خدماتی بسیار بهتر از آنچه که رقبا ارائه می دهد، انتظارات او را برآورده می کند. ایجاد نیاز در مصرف کننده یکی از راه هایی است که برای رسیدن به هدف تجاری به کار می رود. 

تعریف تبلیغات

تعریف تبلیغات ، هدف از تبلیغات همچنین می تواند حفظ مشتریانی باشد که قبلاً با ایجاد حس وفاداری به دست آورده اند. هیچ چیز مانند ایجاد حس تعلق در میان مشتریانش نیست (و اپل این را خیلی زود متوجه شد).

به طور خلاصه، تبلیغات می‌تواند در سه مرحله ارتباطی بازی کند و بر رفتار مشتری یا خرید تأثیر بگذارد:

چگونه یک کمپین تبلیغاتی با موفقیت ایجاد کنیم؟

با تمام این اطلاعات، شما همه کارت ها را در دست دارید تا بتوانید تبلیغات موفقی انجام دهید. و این روز خوش شانس شماست، ما 13 قانون طلایی برای یک کمپین تبلیغاتی موفق را برای شما فهرست کرده ایم :

  1. مخاطبان هدف برند خود را به وضوح شناسایی کنید 
  2. انتظارات هدف خود را درک کنید
  3. نیازهای شرکت/برند خود را شناسایی کنید
  4. اهداف تبلیغاتی که می خواهید انجام دهید را مشخص کنید: 
  5. سعی کنید فقط یک پیام را در یک زمان منتقل کنید (برای وضوح)
  6. یک پیام روشن و بدون ابهام ایجاد کنید: تبلیغات مانند هنر قابل تفسیر نیست، نباید جایی برای شک و تردید وجود داشته باشد. داشتن یک شعار یک مزیت است!
  7. هدف خود را با کدهایی که با آنها صحبت می کند آدرس دهید
  8. روی جلوه های بصری خود کار کنید: هر تصویری مهم است، برای اینکه تبلیغ خود را از نظر زیبایی شناختی دلپذیر کنید، افتخار کنید. مراقب باشید که تصویر پیام شما را مخفی نکند. تصویر باید مکمل متن شما باشد. همه چیز در مورد سازگاری است.
  9. متمایز باشید: در رفتن و دیدن آنچه که رقبای شما انجام می دهند تردید نکنید. شما باید بتوانید برای مصرف کنندگان جذاب باشید.
  10. یک طرح رسانه ای ترسیم کنید: این استراتژی است که کمپین های شما بر آن استوار است و به شما امکان می دهد در طول زمان آنها را دنبال کنید و آنها را ثابت کنید.
  11. رسانه مناسب برای برند و هدف خود را انتخاب کنید
  12. انواع تبلیغات کدام اند کمپین های خود را زیر نظر داشته باشید، از تجربیات قبلی و به خصوص از اشتباهات خود درس بگیرید.
  13. اجازه دهید خلاقیت خود را اجرا کند تعریف تبلیغات

هدف از تبلیغات برای یک کسب و کار چیست؟

هدف از تبلیغات

همانطور که در بالا گفتیم، هدف از تبلیغات برای یک شرکت جلب توجه مشتریانش به برند، محصولات یا خدماتی است که ارائه می دهد. در این منظر، لازم است یک شرکت هدف خود را با آن عادت دهد: عمل خرید بسیار تشویق خواهد شد. 

بله، یکی از اهداف اصلی تبلیغات تشویق مصرف کننده به خرید یک محصول یا خدمت است، با متقاعد کردن او به اینکه محصول یا خدماتی بسیار بهتر از آنچه که رقبا ارائه می دهد، انتظارات او را برآورده می کند. ایجاد نیاز در مصرف کننده یکی از راه هایی است که برای رسیدن به هدف تجاری به کار می رود. 

هدف از تبلیغات همچنین می تواند حفظ مشتریانی باشد که از قبل با ایجاد حس وفاداری به دست آورده اند. هیچ چیز مانند ایجاد حس تعلق در میان مشتریانش نیست (و اپل این را خیلی زود متوجه شد).

به طور خلاصه، تبلیغات می‌تواند در سه مرحله ارتباطی بازی کند و بر رفتار مشتری یا خرید تأثیر بگذارد:

  • شناختی : برای معرفی شرکت، برند یا محصول 
  • تأثیرگذار : برای اینکه مردم محصول یا برند را دوست داشته باشند
  • Conative : فشار دادن به هدف برای اقدام/خرید

تعریف تبلیغات ، مهم است که در نظر داشته باشید که هدف تبلیغات باید به وضوح تعریف و کمیت شود. به عنوان مثال، ممکن است یک کمپین ارتباطی برای افزایش آگاهی از برند تا 40 درصد در میان مصرف کنندگان 25 تا 49 ساله بخواهد. هدف واضح است، که اندازه گیری اثربخشی تبلیغات را آسان تر می کند.

شهرت برند

شهرت نام تجاری اغلب با شمارش درصد افرادی که از وجود برند و مقوله اقتصادی که به آن تعلق دارد یا محصولات/خدماتی که ارائه می دهد آگاه هستند سنجیده می شود. مثال: “من نایک را می شناسم، می دانم که این برند لوازم ورزشی می فروشد”.

این شاخص به سه دسته تقسیم می شود:

  • کمک به بدنامی: درصدی از افرادی که یک برند را در فهرستی که به آنها ارائه شده است، می شناسند
  • بدنامی خود به خود: درصد افرادی که به یک سوال با نام یک برند پاسخ می دهند (چه مارک شامپوهایی را می شناسید؟)
  • بالای ذهن: افرادی که به طور خودجوش از یک نام تجاری بدون اینکه سوالی پرسیده شود نقل قول می کنند

تعریف تبلیغات ، شهرت برند نباید با تصویر برند اشتباه گرفته شود.

اهمیت تبلیغات در کسب و کار چیست ؟

تبلیغات دستیابی به گروهی از مشتریان برای معرفی مستقیم یا غیرمستقیم یک محصول یا خدمات خاص است. تبلیغات تحت تأثیر تعدادی متغیر مانند تغییر سلیقه مصرف کنندگان، آگاهی مردم، افزایش درآمد، تحولات اقتصادی و سیاسی و اقتصادی، تغییرات اجتماعی، افزایش نرخ زاد و ولد و تمایل به زندگی بهتر قرار دارند.


امروزه تبلیغات علاوه بر افزایش آگاهی اجتماعی در معرفی یک سرویس یا محصول موثر است. برندهای پایونیر در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است، اقدام می کنند. چنین فعالیت هایی شامل مضرات سیگار، کار کودکان و حفاظت از محیط زیست است. 

شاخه های تبلیغات


تبلیغات باید جهت دار و عاقلانه باشد. در غیر این صورت، نه تنها موثر نیستند، بلکه باعث هدر رفتن بودجه و مهمتر از آن، از دست دادن مشتری می شوند. به همین دلیل، تجزیه و تحلیل بازار و رقبا، شناخت مشتریان و مخاطبان محصول، به علاوه شناسایی عناصر جدایی ناپذیر یک استراتژی تبلیغاتی موفق، باید از قبل مورد توجه قرار گیرد.

اهداف تبلیغات چیست ؟

تبلیغات یکی از حیاتی ترین پدیده ها و عنصر اساسی عملکرد بازار در دنیای مدرن است. تعریف تبلیغات برندها تمایل دارند برای به حداکثر رساندن سودآوری تبلیغات کنند. 

رتبه یک کشور در اقتصاد جهان از تبلیغات ناشی می شود. تبلیغات برای رشد تجارت برند و همچنین مشتریان و بازار مفید است. مشتری می تواند از طریق تبلیغات بینش خود را در مورد یک محصول به دست آورد و پس از آن انتخابی آگاهانه داشته باشد.

  • با افزایش آگاهی، فروش را افزایش دهید.
  • بازار هدف را به اهداف تبلیغات تشویق کنید.
  • موقعیت برند را اصلاح و گسترش دهید. 
  • به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید.
  • جلوگیری از دست دادن مشتری

انواع مختلف تبلیغات

انواع مختلف و تعریف تبلیغات از نظر ضریب نفوذ ATL

ATL مخفف Above the Line است، به این معنی که تبلیغات در اطراف مخاطبان هدف گسترده تری پخش می شود. بنابراین، روشی متمرکز نیست. به عبارت دیگر، تبلیغات ATL یک استراتژی بازاریابی انبوه است که شامل تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات آنلاین، بیلبوردها ، بنرها و تبلیغات در مجلات و روزنامه ها می شود.

زمان مناسب برای استفاده از BTL

BTL بر اساس داده ها انجام می شود و به آن تبلیغات بدون رسانه نیز می گویند. انواع تبلیغات ، نصب استند در مکان های عمومی و ارائه بروشورها و کاتالوگ ها دو وسیله برای انجام BTL هستند. تبلیغات فضای مجازی مانند بازاریابی در اینستاگرام یا ایمیل مارکتینگ دو وسیله آنلاین BTL هستند.

مزایای BTL

مزایای تبلیغات btl

  • بسیار هدفمند است.
  • ROI بالاتر از ATL است.
  • هدایت و کنترل آن روان است.
  • مقرون به صرفه و سازنده است.
  • بهبود تبلیغات در هر زمانی امکان پذیر است.
  • آمار خرید و مشاهده قابل اندازه گیری است.

تعریف تبلیغات ، مخفف Through the Line است و به استفاده همزمان از ATL و BTL اشاره دارد. این روش ثمرات بیشتری دارد، زیرا از استراتژی های تبلیغاتی ATL و BTL استفاده می کند. TTL اعتبار برند را منعکس می کند که برای یک برند بسیار مهم است. به این روش تبلیغات 360 درجه و تبلیغات یکپارچه نیز می گویند.

ماهیت های مختلف یک پیام تبلیغاتی

تبلیغات مدیا

تبلیغات را می توان با توجه به ماهیت پیام تبلیغاتی که قصد دارد به مصرف کننده منتقل کند نیز تعریف کرد. 5 شکل تبلیغات متمایز می شود:

  • تبلیغات آموزنده : امکان ارائه محصول به مصرف کننده را فراهم می کند، او را از وجود آن آگاه می کند، ویژگی ها و ویژگی های آن را به او نشان می دهد. این قالب در ابتدای تولید یک محصول مرتبط است.
  • تبلیغات متقاعد کننده: هدف آن متقاعد کردن مصرف کننده در مورد کیفیت یک محصول با ارائه استدلال های منطقی است، هدف این است که او آن را به محصول رقیب ترجیح دهد. 
  • تبلیغات مکانیکی : تبلیغات با تکرار یک پیام ساده یا یک شعار مؤثر، سعی می کند مصرف کننده را به یک عادت، یک رفلکس، یک خرید خودکار تحریک کند.
  • تبلیغات پیشنهادی : این یک رویکرد روان‌شناختی است که بر مکانیسم‌های ناخودآگاه و تأثیر تصاویر بر آن تکیه می‌کند تا برانگیختن لذت، میل، فانتزی، شناسایی… 
  • تبلیغات فرافکنی : این تبلیغات تأیید می کند که مصرف کننده به یک گروه تعلق دارد یا اینکه محصول تبلیغ شده امکان دسترسی به گروه اجتماعی را که می خواهد به آن بپیوندد را تأیید می کند.

اندازه گیری تاثیر یک تبلیغات و مناسب ترین تعریف تبلیغات

تبلیغات اینترنتی

تأثیر تبلیغات را می توان اندازه گیری کرد:

  • به صورت خودجوش، با پرسیدن از نمونه ای از افراد که آیا تبلیغات یک محصول را دیده اند و تبلیغ چه پیامی را تبلیغ می کند. نتایج این نوع نظرسنجی مرتبط‌ترین است، زیرا درصدی از جمعیت را تعیین می‌کند که می‌توانند به‌طور خودجوش یک تبلیغ و پیام آن را به خاطر بیاورند و یک برند را با آن مرتبط کنند.
  • با کمک: با نمایش آگهی مورد نظر بدون نشان دادن نام تجاری و پرسیدن از افراد که آیا قبلاً این کمپین را دیده‌اند، در کدام رسانه و برای کدام برند.

برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر در مورد تأثیرات یک کمپین تبلیغاتی، امتیازات دیگری را می توان ارزیابی کرد: 

  • امتیاز انتساب : درصد افرادی که یک تبلیغ را با نام تجاری مناسب مرتبط می کنند.
  • امتیاز سردرگمی : درصد افرادی که یک تبلیغ را با نام تجاری اشتباه مرتبط می کنند.
  • امتیاز تایید : درصد افرادی که پیام کمپین تبلیغاتی را زیاد/ کم/ اصلاً دوست داشتند
  • امتیاز انگیزه خرید : درصد افرادی که قصد خرید محصول یا خدمات تبلیغ شده در آگهی را دارند.

تعریف تبلیغات : توسعه تبلیغات دیجیتال به ما این امکان را می‌دهد تا نگاهی جدید به نحوه ارزیابی موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی، حداقل برای آنهایی که در اینترنت منتشر می‌شوند، بیندازیم. ابزارهای متعددی مانند گوگل آنالیتیکس معروف که همه داده ها را از راه اندازی کمپین تا تکمیل آن گزارش می دهد و تأثیر تبلیغات را بر ترافیک وب سایت شما قضاوت می کند، امکان اندازه گیری عملکرد یک تبلیغ را فراهم می کند.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.