سفارش تبلیغات تلویزیونی اینطور نیست که تبلیغات تلویزیونی رو به انقراض باشد، اما مدل کسب و کار تبلیغات تلویزیونی در دوران گذار است. بله، گروهها همچنان برای تماشای تبلیغات در طول Super Bowl دور هم جمع میشوند، تبلیغات تلویزیونی چیست اما همه چیز قطعاً از زمان اوج تبلیغاتی که در نمایش مردان دیوانه به تصویر کشیده شد، تغییر کرده است ، زمانی که یک آگهی تلویزیونی میتواند دنیا را تغییر دهد – هزینه تبلیغات تلویزیونی ، یا حداقل آمار فروش یک شرکت را تغییر دهد.
یکی از مهم ترین صفحات و پر بازدید ترین صفحاتی که در سال 2022 در مدیارست هست کلمه ، طراحی سامانه ، هست . حتما این را مشاهده کنید .
سفارش تبلیغات تلویزیونی از مدیارست
انواع تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات تلویزیونی هنوز یکی از مؤثرترین راهها برای ایجاد آگاهی در مورد یک محصول یا نام تجاری است ، اما هزینههای تبلیغاتی در حال انتقال به حوزه دیجیتال است و شرکتهای رسانهای در تلاش برای یافتن راهحل هستند. هزینه تبلیغات تلویزیونی ، در اینجا خلاصه ای از نحوه عملکرد تبلیغات تلویزیونی و نحوه تغییر آن آورده شده است.
حتما بخوانید : طراحی سایت نیازمندی ها ، چگونه کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم
تبلیغات تلویزیونی چیست
تبلیغات تلویزیونی چیست ، با میلیاردها بیننده وفادار پراکنده در هر قاره، رسانه تلویزیونی توسط بسیاری از کارشناسان بازاریابی به عنوان بستر نهایی برای تبلیغات هدفمند در نظر گرفته می شود .
تبلیغات تلویزیونی شبیه تبلیغات رادیویی است به این معنا که یک فروش خاص را در مدت زمان محدود پخش می کند.
پر بازدیدترین صفحه سال 1401 مدیارست را همین حالا بخوانید : طراحی سایت اقساطی
انواع تبلیغات تلویزیونی ، یک پخش تبلیغاتی تلویزیونی 30 یا 60 ثانیه ای در طول رویدادی مانند سوپر بول یا المپیک می تواند ، تبلیغات در سینما ، به راحتی به چشم و گوش میلیاردها مشتری بالقوه برسد. تبلیغات تلویزیونی چیست ، ممکن است تولید و پخش تبلیغات تلویزیونی گرانتر از سایر انواع تبلیغات باشد، اما این قدرت را نیز دارد که به طور همزمان با گستردهترین مخاطبان ارتباط برقرار کند.
اکثر تبلیغات تلویزیونی 30 یا 60 ثانیه طول می کشند، به اندازه ای طولانی هستند که به بینندگان اطلاعات مربوطه بدهند . سفارش تبلیغات تلویزیونی ، یا نظر خاصی در مورد محصول یا خدمات ایجاد کنند، اما آنقدر طولانی نیستند که توجه بیننده را از دست بدهند. ، تبلیغات تلویزیونی عموماً در وقفه های استراتژیک ، خرید سایت آماده املاک ، در طول برنامه اصلی و چند دقیقه تا پایان ساعت بعدی قرار می گیرند.
حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی
مزایای تبلیغات تلویزیونی
هزینه تبلیغات تلویزیونی ، تلویزیونی بسیار مهم است. بازیگران می توانند به جای استفاده از یک صداپیشه مجرد برای خواندن نسخه تبلیغاتی روی تخت موسیقی، سفارش تبلیغات تلویزیونی ، تصویری بصری ایجاد کنند که جذابیت تبلیغات را بیشتر می کند. برای مثال، تصاویر یک خانواده شاد که دور یک میز شام جمع می شوند، می توانند جذابیت سری جدیدی از سوپ های کنسرو شده را افزایش دهند. تبلیغات تلویزیونی چیست یک مرد جذاب که با مدل های زیبا احاطه شده است می تواند جذابیت جنسی یک ادکلن جدید را نیز نشان دهد.
حتما بخوانید : کسب و کار خانگی برای کودکان
- تبلیغات تلویزیونی یکی از مؤثرترین راهها برای ایجاد آگاهی از محصول یا برند است، اما هزینههای تبلیغاتی در حال تغییر به سمت دیجیتال است.
- در طول سالها، مدل تبلیغات تلویزیونی با ظهور دستگاههای DVR، TiVo، سرویسهای درخواستی و استریم مجبور به تغییر مکرر شده است.
- بر اساس برآوردها، شبکههایی مانند NBC، ABC، Fox، CBS و CW بین 8 تا 10 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی برای تماشای پربیننده در سالهای 2021-2022 کسب خواهند کرد. 1
- پخش جریانی و شرکتهای درخواستی مانند نتفلیکس و هولو، که آگهیهای تبلیغاتی کمی یا بدون تبلیغات درج میکنند، رقابت واقعی را برای شبکهها نشان میدهند.
- تبلیغات برای رقابت با ویدیوهای ویروسی کوتاهتر میشوند و دامنه توجه در جمعیتشناسی کلیدی کاهش مییابد.
انواع تبلیغات تلویزیونی
انواع تبلیغات تلویزیونی ، برای مشاغلی که بودجه تبلیغاتی محدودی دارند، مهم است که زمان مناسب را با قیمت مناسب برای پخش آگهی انتخاب کنید. یک کمپین تبلیغاتی موفق نتیجه بسیاری از تصمیمگیریهای صحیح است، هزینه تبلیغات تلویزیونی از جمله تعداد دفعات نمایش آگهی، تعداد افرادی که در هر بار پخش آن تبلیغ را تماشا میکنند و میزان تعاملی که تبلیغ ایجاد میکند.
سفارش تبلیغات تلویزیونی ، برای مثال، بسیاری از تبلیغکنندگان تلویزیونی به تبلیغات صفحه دوم روی میآورند . هدف از این تبلیغات این است که بینندگان را به دستگاه های تلفن همراه خود (آن “صفحه نمایش دوم”) ، بکشاند تا در طول برنامه زنده با شرکت در وب سایت خود درگیر شوند.
هزینه تبلیغات تلویزیونی ، برندها و شرکتهای رسانهای همچنین تلاش میکنند تا مشخصات جمعیتی بینندگان – مانند سن و جنسیت – را با هر برنامه تطبیق دهند تا محصول خود را برای این مخاطبان خاص بازاریابی کنند. محبوبیت برنامه و تعداد دفعاتی که آگهیدهنده با پخش آگهی موافقت میکند، همگی بر هزینه کل اجرای آگهی تأثیر دارند.
هزینه تبلیغات تلویزیونی
سفارش تبلیغات تلویزیونی ،هزینه تبلیغات تلویزیونی بروزرسانی سال 1401 میباشد و بر اساس هر ثانیه میباشد قیمت ها برای خرید پکیج ها و مشاوره رایگان با شماره های شرکت در بخش تماس با مدیارست ارتباط بر قرار کنید .
تبلیغات در شبکه یک تلویزیون
- تبلیغات در شبکه یک تلویزیون ، هزینه پخش زیرنویس تبلیغاتی در برنامه های شبکه یک هر ثانیه مشابه تعرفه لیست زیر میباشد.
- میانگین هزینه هر ثانیه تبلیغ در شبکه یک حدود 89,158,235 تومان میباشد.
-
تکرار بامدادی سریال 2،470،000
-
برنامه صبحگاهی 3,505,000
-
برنامه های ترکیبی و ترکیبی اجتماعی صبحگاهی 44,650,000
-
8:00 خبر 3,950,000
-
تکرار صبح مجموعه شبانه 21,825,000
-
فیلم سینمایی 131,950,000
-
ورزش و مردم 198,425,000
-
21:00خبر 262,900,000
-
مسابقه دستپخت و برنامه شبانگاهی 65,475,000
تبلیغات در شبکه دو تلویزیون
تبلیغات در شبکه دو تلویزیون ، هزینه پخش زیرنویس تبلیغاتی در برنامه های شبکه دو هر ثانیه مشابه تعرفه لیست زیر میباشد. میانگین هزینه هر ثانیه تبلیغ در شبکه دو حدود 76,315,962 تومان میباشد. |
-
برنامه صبحگاهی 1،220,000
-
سینما صبح 1,220,000
-
برنامه های کودک و نوجوان عصرگاهی 14,575,500
-
فیلم سینمایی 42,650,000
-
برنامه عصرگاهی 7,775,000
-
20:30 خبر 325,375,000
-
مجموعه شبانه 327,275,000
-
تکرار صبح مجموعه شبانه 22,825,000
-
جشنواره سینمایی 15,572,500
تبلیغات در شبکه سه تلویزیون
- تبلیغات در شبکه سه تلویزیون ، مشابه تعرفه لیست زیر میباشد.
- میانگین هزینه هر ثانیه تبلیغ در شبکه سه حدود 161,292,065 تومان میباشد.
-
برنامه صبحگاهی 3,505,000
-
برنامه های مستند- صبحگاهی 21,835,000
-
برنامه طبیب 131,950,000
-
خبر ورزشی ظهر 337,375,000
-
برنامه سمت خدا 305,650,000
-
گزارش ورزشی 22,825,000
تبلیغات در شبکه پنج تلویزیون
تبلیغات در شبکه پنج تلویزیون ، هزینه پخش زیرنویس تبلیغاتی در برنامه های شبکه پنج هر ثانیه مشابه تعرفه لیست زیر میباشد. میانگین هزینه هر ثانیه تبلیغ در شبکه پنج حدود 40,271,538 تومان میباشد. |
-
برنامه صبحگاهی 570,000
-
تماشا خانه صبح 2,040,000
-
تکرار سریال صبح 14,552,500
-
تکرار به خانه بر می گردیم 14,542,500
-
سریال شبانه 43,650,000
-
فیلم سینمایی 43,620,000
مزایای تبلیغات تلویزیونی
- رسانه انبوه: انواع تبلیغات تلویزیونی ، تلویزیون به سرعت و به طور موثر به مخاطبان زیادی می رسد. این آن را برای تبلیغکنندگانی که میخواهند تا حد امکان به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنند، ایدهآل میکند.
- درخواست برای همه: تلویزیون یکی از این رسانه های تبلیغاتی است که نیازی به سواد خواندن مخاطب ندارد. این می تواند توسط افراد در هر گروه سنی و سطح سواد مصرف شود.
- متقاعد کننده: هزینه تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات تلویزیونی به دلیل استفاده از بینایی، صدا و حرکت در متقاعدسازی بسیار موثر است.
- یک ارتباط عاطفی ایجاد می کند: تبلیغات تلویزیونی اغلب بر احساسات متکی هستند تا پیام خود را به خانه هدایت کنند. این را می توان از طریق موسیقی، تصاویر و حتی داستان انجام داد.
- قابل اندازه گیری: اثرات تبلیغات تلویزیونی را می توان از طریق نظرسنجی ها، مطالعات آگاهی از برند و داده های فروش اندازه گیری کرد. این به تبلیغکنندگان کمک میکند تا تشخیص دهند که آیا کمپینهایشان موفق هستند یا خیر.
- جلب توجه : تبلیغات تلویزیونی برای جلب توجه بیننده و نگه داشتن آن در طول مدت تبلیغ طراحی شده اند. این کار از طریق تصاویر خلاقانه، موسیقی و جلوه های ویژه انجام می شود.
- قابل اعتماد: تبلیغات تلویزیونی نسبت به سایر کانال های بازاریابی مانند تبلیغات آنلاین قابل اعتمادتر دیده می شود. این به این دلیل است که تبلیغات تلویزیونی وارث اعتمادی است که بینندگان به خود کانال دارند.
- رسانه برای توسعه شخصیت برند: تلویزیون یک رسانه مهم برای توسعه شخصیت برند است، زیرا به تبلیغکنندگان اجازه میدهد به جای اینکه به مخاطبانشان بگویند برند در مورد چیست، نشان دهند.
آیا تبلیغات تلویزیونی برای کسب و کار من مناسب هست
مزایای تبلیغات تلویزیونی این است که تلویزیون نسبت به روزنامه ها و ایستگاه های رادیویی محلی مخاطبان بسیار بیشتری را جذب می کند و این کار را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد تبلیغات تلویزیونی ای که در طول یک برنامه پخش میشود .
در حال حاضر تلویزیون ها برای چندین دهه جزء اصلی یک خانه معمولی هستند. مردم از آنها برای سرگرمی، اخبار و حتی به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده می کنند. اما یکی دیگر از کاربردهای رایج تلویزیون، تبلیغات است. مدت هاست که تبلیغ کنندگان از تبلیغات تلویزیونی برای فروش محصولات یا خدمات خود به مصرف کنندگان استفاده می کنند.
این تبلیغات می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، اما همه آنها یک هدف دارند: متقاعد کردن بینندگان برای خرید آنچه می فروشند. این تبلیغات تلویزیونی است و بخش مهمی از آمیخته بازاریابی برای بسیاری از شرکتها است.
معایب تبلیغات تلویزیونی
- گران قیمت: تبلیغات تلویزیونی یکی از گران ترین کانال های بازاریابی موجود است. زیرا تولید یک آگهی تبلیغاتی با کیفیت و پخش آن از تلویزیون مستلزم هزینه های زیادی است.
- هدفمند نیست: تبلیغات تلویزیونی به مخاطبان زیادی می رسد، اما خیلی هدفمند نیست. این بدان معناست که تبلیغکنندگان در نهایت برای دستیابی به افرادی که به محصول یا خدمات خود علاقهای ندارند، هزینه پرداخت میکنند.
- آزادی خلاق محدود: زمان محدودی که برای تبلیغات تلویزیونی در دسترس است به این معنی است که تنها کارهای زیادی وجود دارد که می توان خلاقانه انجام داد. این میتواند برای تبلیغکنندگانی که میخواهند از دیگران متمایز شوند، یک چالش باشد.
- غیر تعاملی: تبلیغات تلویزیونی یک رسانه یک طرفه است، به این معنی که خیلی تعاملی نیست. این می تواند تعامل با مخاطب را دشوار کند و آنها را وادار به اقدام کند.
- برای موثر بودن نیاز به تکرار دارد: تبلیغات تلویزیونی خیلی موثر نیست مگر اینکه چندین بار تکرار شود. این می تواند برای تبلیغ کنندگان گران و وقت گیر باشد.
- انعطافپذیری کمتر: ویرایش یک آگهی تلویزیونی پس از تولید، هم هزینه بر و هم زمان بر است. این بدان معنی است که تبلیغ کنندگان باید قبل از پخش آن از خلاقیت خود مطمئن شوند.
- در سال های اخیر کاهش یافته است: سفارش تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات تلویزیونی چیست ، انواع تبلیغات تلویزیونی ، هزینه تبلیغات تلویزیونی ، محبوبیت تلویزیون در سال های اخیر کاهش یافته است، زیرا افراد بیشتر و بیشتری در حال قطع بند ناف هستند. این بدان معناست که افراد کمتری برای مشاهده تبلیغات تلویزیونی در دسترس هستند.
چرا تبلیغات تلویزیونی برای کسب و کار مهم هست ؟
تلویزیون همچنان مؤثرترین راه برای برقراری ارتباط سریع با مخاطبان انبوه و در چندین دستگاه است. سفارش تبلیغات تلویزیونی بنابراین مقیاس و همچنین عملکرد را ارائه می دهد – ترکیبی منحصر به فرد. تلویزیون نه تنها سرگرمی می کند، بلکه اطلاع رسانی، راهنمایی و ایجاد بحث می کند.
مقیاس و تأثیر: با افزایش مخاطبان دو صفحهنمایش متصل که در آن بسیاری از «نمایشهای فروشگاه» برندها به راحتی در کف دست شما قرار میگیرند، این امر بیش از همیشه قابل مشاهده است.
یک مخاطب بزرگتر و پاسخگو: بازار تلویزیون بریتانیا یکی از پیشرفته ترین و متنوع ترین بازارهای جهان است. این فرصت را برای هدف قرار دادن مخاطبان خاص ارائه می دهد، اما همچنین به تبلیغ کنندگان خود اجازه می دهد تا به مخاطبان بیشتری نسبت به هر رسانه دیگری دسترسی پیدا کنند. تلویزیون تجاری (همه ایستگاه ها به استثنای بی بی سی) در هر روز به 71.4 درصد از جمعیت بریتانیا می رسد. این عدد در طول یک ماه تقویمی به 98.2٪ افزایش می یابد.
هدفگیری: فرصتهای هدفگیری در هر دو حالت خطی و غیرخطی (ویدئو در صورت تقاضا، حمایت مالی، برنامههای با بودجه تبلیغکننده و غیره) بسیار زیاد است. با استفاده از متغیرهای تلویزیونی مانند برنامه، روز هفته، ساعات روز، ایستگاه، سکو و منطقه، میتوان مخاطبانی را که بیشترین پذیرش را برای پیام برند شما دارند و بیشترین احتمال را برای پاسخگویی دارند، به صفر رساند.
ما در مدیارست چه کاری انجام میدهیم
مدیارست که در سراسر بازارهای EMEA فعالیت می کند، یک آژانس برنامه ریزی و خرید است که از رسانه برای هدایت کسب و کار شما استفاده می کند. نقش ما این است که از ابزارها، تجزیه و تحلیل ها و تجربه خود استفاده کنیم تا اساساً کمپین های تلویزیونی خود را از بین ببریم – چه تازه وارد کانال شده باشید و چه در تبلیغات تلویزیونی تثبیت شده باشید.
مقیاس این فرصت در تبلیغات تلویزیونی هیجانانگیز است و همچنین میتواند برای تبلیغکنندگانی که اولین بار هستند دلهرهآور باشد. اما با رویکرد صحیح، میتوانید به پاداش آن پی ببرید و در عین حال ریسک کسبوکارتان را کاهش دهید.
ما همچنین در تلاش برای شناسایی دلتای بین هدف گذاری و ارزش قیمت گذاری هستیم. این یک جزء کلیدی در ایجاد کمپین هایی است که عملکرد کارآمد تجاری را برای مشتریان ما به ارمغان می آورد.
ما تلویزیون را به گونهای اجرا میکنیم که عملکرد را در سراسر طیف KPIهای مشتری، از کسب تا حفظ و شهرتسازی ارائه میکند. ما این کار را با بهرهبرداری از شکافها در مجموعه دادههای ناقص برای ایجاد مزیت رقابتی ناعادلانه برای شرکای مشتری خود انجام میدهیم. فراتر از خرید تلویزیون سنتی، ما همچنین در زمینه ویدیوی درخواستی (VOD)، نانو اسپات (حمایت مالی تلویزیونی) و فعالیت در زمان اوج برتری داریم.
گزارش و بینش ها از سفارش تبلیغات تلویزیونی
با استفاده از دادههای شما، بهروزرسانیهای عملکرد زنده در کمپین و همچنین تجزیه و تحلیل کامل پس از کمپین را در برابر KPIهای کسب و کار شما ارائه میکنیم.
همه مشتریان ما به داشبورد امن ARMalytics® خود (موجود در وب و برنامه) دسترسی کامل دارند که نمای واضحی از تحویل و عملکرد کمپین نشان میدهد، هزینه تبلیغات تلویزیونی ، از جمله تجزیه و تحلیل تلویزیون زنده در سطح بالای خط، و گزارش دقیق اسناد تلویزیونی، در علاوه بر ردیابی کمپین رقبا در بازار شما.
سفارش تبلیغات تلویزیونی ، برای ایجاد کمپینهای استراتژیک که بر اهداف کسبوکار کیفی بلندمدت تمرکز دارند، استفاده میکنیم و در مجموع رویکردی منسجم و منسجم برای برنامهریزی و خرید تلویزیون ایجاد میکنیم. و اجرای عملکرد
تبلیغات تلویزیونی ای که در طول یک برنامه پخش میشود
تبلیغات تلویزیونی به فرآیند ایجاد و پخش آگهی های تبلیغاتی در تلویزیون با هدف تبلیغ یک محصول یا خدمات اشاره دارد. تبلیغات تلویزیونی یکی از رایج ترین و موثرترین راه ها برای دستیابی به مشتریان است. این به این دلیل است که دسترسی، فرکانس و تأثیر گسترده ای را ارائه می دهد.
در حالی که OTT ها و محتوای دیجیتال در حال حاضر برای جلب توجه با صنعت تلویزیون رقابت می کنند، تلویزیون ها هنوز رسانه غالب برای تبلیغات هستند.
در واقع، یک فرد به طور متوسط روزانه حدود 4 ساعت را صرف تماشای تلویزیون می کند. تبلیغات تلویزیونی که در طول یک برنامه پخش میشود این فرصتهای زیادی را برای تبلیغکنندگان فراهم میکند تا پیام خود را در مقابل مشتریان بالقوه دریافت کنند
نتیجه تبلیغات تلویزیونی در سال 2022
تبلیغات تلویزیونی به معنای انتقال یک پیام، معمولاً برای بازاریابی یک محصول یا خدمات است. تبلیغات تلویزیونی به شما این امکان را می دهد که کسب و کار، محصول یا خدمات خود را به مخاطبان وسیعی نشان دهید و به آنها بگویید. این به شما اجازه می دهد تا در واقع مزایای مالکیت را نشان دهید. میتوانید نشان دهید که محصول یا خدمات شما چگونه کار میکند و چگونه بستهبندی شده است تا مشتریان احتمالی بدانند که در محل فروش به دنبال چه چیزی باشند.
جمع بندی
وقتی بینندگان بیشترین توجه را داشته باشند به دستشان می رسد. این به شما امکان می دهد پیام خود را با دید، صدا و حرکت منتقل کنید، که می تواند به کسب و کار، محصول یا خدمات شما اعتبار فوری بدهد. این به شما فرصتی می دهد تا خلاق باشید و شخصیتی را به کسب و کار خود بچسبانید که می تواند به ویژه برای مشاغل کوچکی که به مشتریان تکراری متکی هستند مؤثر باشد.
ترجمه از investopedia
بدون دیدگاه