ثبت نام starlink.com

ثبت نام starlink.com


ثبت نام در starlink.com ، یک سرویس اینترنتی مبتنی بر ماهواره و بخش شرکت هوافضای ایلان ماسک، SpaceX، در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است. اما برخی از کاربران می‌توانند برای پیش‌سفارش این سرویس ثبت‌نام کنند که هدف آن ارائه «اینترنت پهن باند پرسرعت، کم تأخیر» در سطح جهانی است.

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی

ماهواره استارلینک چیست ؟

Starlink یک پروژه صورت فلکی ماهواره ای است که هزاران ماهواره کوچک را در مدار پایین زمین (LEO) در 550 کیلومتری بالای ما قرار می دهد. ثبت نام در starlink.com ، این سیستم سیگنال های اینترنتی را از ماهواره ها به فرستنده های زمینی ارسال می کند که به نوبه خود به صورت محلی پخش می شوند یا مستقیماً به روتر Starlink شما متصل می شوند.

حتما این صفحات را ببینید :

طراحی سامانه 

طراحی سایت هتل

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت مارکت پلیس

طراحی سایت اقساطی

Starlink مشابه سیگنال تلفن همراه یا 5G نیست.  شما میتوانید از خانه، محل کار، یا مکان راه دور از طریق ماهواره به اینترنت متصل شوید.

حتما بخوانید : سرعت اینترنت استارلینک

ثبت نام starlink.com

در زمان نگارش این مقاله، بیش از 3000 ماهواره Starlink در حال چرخش به دور این سیاره هستند. اسپیس ایکس قصد دارد حداقل 12000 ماهواره را مستقر کند، با برنامه هایی برای 30000 ماهواره برای اطمینان از پوشش اینترنت جهانی از طریق Starlink (برخی از ارقام کل آن را تا 42000 می رساند).

حتما بخوانید : کی اینترنت استارلینک فعال میشود

این رقم در فوریه 2022 کمی کاهش یافت زیرا طوفان ژئومغناطیسی 38 ماهواره استارلینک را اندکی پس از پرتاب آنها خارج کرد. از یک گروه پرتاب حاوی 49 ماهواره، تنها 11 ماهواره از این رویداد جان سالم به در بردند، در حالی که بقیه دوباره وارد جو زمین شدند.

حتما بخوانید : نصب اینترنت استارلینک

اینترنت ماهواره ای چگونه کار می کند؟

اینترنت ماهواره ای مشابه اینترنت کابلی کار می کند، با این تفاوت که چند قسمت متحرک دیگر وجود دارد . در اینجا خلاصه ای کوتاه آورده شده است ثبت نام در starlink.com :

ثبت نام در starlink.com
  1. برای اطلاع از آخرین اخبار فناوری به MakeUseOf بروید. درخواست داده شما از رایانه به یک بشقاب اینترنت ماهواره ای متصل به خانه شما (یا یک مکان نزدیک) منتقل می شود.
  2. بشقاب اینترنتی ماهواره ای درخواست داده را به ماهواره ای که به دور زمین می چرخد ​​ارسال می کند. به نوبه خود، ماهواره درخواست را به ISP ارسال می کند.
  3. ارسال داده‌های شما روند را معکوس می‌کند و داده‌ها را از ارائه‌دهنده به ماهواره، سپس ماهواره به بشقاب اینترنت ماهواره‌ای، به روتر و روی رایانه شما منتقل می‌کند.
  4. به MakeUseOf می رسید و شروع به خواندن می کنید!

Starlink چگونه بر نجوم تأثیر می گذارد؟

تأثیر استارلینک بر نجوم هنوز در حال درک است — اما بازخورد اولیه ناظران آسمان شب و دانشمندان ضعیف است. این نگرانی که استارلینک قرار است منطقه LEO را با نور مصنوعی ماهواره ها آلوده کند، بیشتر به نظر می رسد.

آزمایش SpaceX، DarkSat ، با هدف کاهش آلودگی نوری ماهواره‌ها انجام شد. اسپیس ایکس ادعا می کند که آلودگی نوری ماهواره های آزمایشی را در مقایسه با ماهواره های معمولی Starlink تا حدود 55 درصد کاهش داده است. با این حال، طبق گزارش Phys.org ، این هنوز برای ابزارهای فوق حساس اخترشناسان که می توانند اجرام ستاره ای را چهار میلیارد بار کم نورتر از این آستانه رصد کنند، بسیار روشن است.

در حالی که استارلینک فقط 3000 یا بیشتر ماهواره در آسمان دارد، مشکل بزرگی نیست. اما زمانی که قطاری با ۱۲۰۰۰ ماهواره یا سقف عظیم ۴۰۰۰۰ ماهواره وجود داشته باشد، آلودگی نوری مصنوعی می‌تواند به یک مسئله آشکار تبدیل شود.

زمانی که Starlink برای اولین بار راه اندازی شد و وارد تصورات جمعی ما شد، این شرکت سرعت تا 1 گیگابیت در ثانیه را در صورت عملکرد کامل تبلیغ کرد. با این حال، در سال 2021، این رقم را به 10 گیگابیت بر ثانیه ارتقا داد و این سرویس را بسیار سریعتر از اکثر سرویس‌های اینترنتی گیگابیتی موجود کرد.

ایلان ماسک، مدیرعامل اسپیس‌ایکس در سخنرانی در Satellite 2020 گفت که این شرکت “تأخیر کمتر از 20 میلی‌ثانیه را هدف قرار داده است، بنابراین کسی می‌تواند یک بازی ویدئویی با واکنش سریع در سطح رقابتی بازی کند، که استثنایی خواهد بود.

هنگامی که Starlink برای اولین بار در آگوست 2020 راه اندازی شد، برنامه بتا آن به کاربران در سراسر مناطق عرض جغرافیایی بالا در ایالات متحده و کانادا، مانند سیاتل، شیکاگو و پورتلند محدود شد.

نتایج امیدوارکننده در میان آزمایش‌های سرعت، برای Starlink در آن زمان یک موهبت بود و این شرکت را تشویق کرد تا پرتاب‌های ماهواره‌ای خود را ادامه دهد. به عنوان مثال، در آن زمان در سال 2020، گروهی از Redditors فهرست مفیدی از تست‌های سرعت Starlink را برای نشان دادن محدوده و تنوع مکان‌ها گردآوری کردند.

طبق لیست، سریعترین سرعت تایید شده Starlink 203.74 مگابیت بر ثانیه با پینگ 29 میلی ثانیه بود.
سریعترین پینگ کلی 18 میلی ثانیه بود.
سریع ترین آپلود مشاهده شده 42.58 مگابیت بر ثانیه بود ثبت نام در starlink.com .

 starlink com ثبت نام

آیا Starlink ایمن است؟

Starlink از نظر انتقال داده ایمن است. و مانند اینترنت 5G و وای فای نیست . starlink com ثبت نام از باندهای فرکانسی موجود (باندهای Ka و Ku) استفاده می کند که برای مدت طولانی بدون مشکل برای ارتباطات ماهواره ای استفاده می شود.

در مورد ایمنی واقعی ماهواره استارلینک ، تنها دلیل می‌شود که هر چه چیزهای بیشتری به فضا اضافه کنید، احتمال برخورد بیشتر می‌شود. هر گاه ماهواره ای از فاصله یک کیلومتری دیگری عبور کند، به آن برخورد نزدیک می گویند.

هزار و ششصد مورد از این برخوردها هر هفته اتفاق می‌افتد و طبق گزارش Space.com ، بیش از نیمی از آنها را ماهواره‌های SpaceX تشکیل می‌دهند .

نحوه ثبت نام در استارلینک ( starlink.com )

  1. به وب سایت Starlink بروید .
  2. ایمیل و آدرس خود را وارد کنید تا منطقه خدمات خود را پیدا کنید.
  3. ببینید Starlink چه زمانی را تخمین می زند که به مکان شما خدمات ارائه می دهد.
  4. مبلغ 99 دلار پیش پرداخت کنید که از هزینه ماهانه 99 دلار، هزینه سخت افزار 499 دلاری و حمل و نقل کسر می شود. 

پرداخت واریز 99 دلاری به مصرف کنندگان یک “موقعیت اولویت” در صف خدمات Starlink در منطقه آنها می دهد و این مبلغ برای خرید نهایی اعمال می شود. ، starlink com ثبت نام شرایط و ضوابط برای پیش‌سفارش‌ها بیان می‌کند که Starlink نمی‌تواند تضمین کند که چه زمانی خدمات در دسترس خواهد بود یا نه، و می‌گوید: «ارائه خدمات به عوامل زیادی از جمله تأییدیه‌های نظارتی مختلف بستگی دارد».

Insider در ماه فوریه گزارش داد که مشتریان در چندین کشور از جمله ایالات متحده، مکزیک و استرالیا با موفقیت کیت Starlink را که حاوی روتر، آنتن، منبع تغذیه و پایه است، پیش‌سفارش کرده‌اند. 

ثبت نام در starlink.com در اکتبر 2020، Insider گزارش داد که آزمایشات بتا Starlink در شمال غربی اقیانوس آرام نتایج امیدوارکننده و سرعت دانلود بسیار بالایی را نشان داد. با این حال، نگرانی ها در مورد ازدحام، مقرون به صرفه بودن، و مجوزهای بین المللی هنوز چالش هایی را برای این سرمایه گذاری ایجاد می کند.

ماسک قبلاً گفته بود که Starlink قصد دارد زمانی که جریان نقدینگی “به خوبی” پیش‌بینی شود، عمومی شود.   

 ، starlink com

روش ثبت نام در سایت اصلی استارلینک

  • به صفحه اصلی STARLINK بروید.
  • در منوی بالا، یک منوی کشویی با نام شروع کنید، روی آن کلیک کنید.
  • در منوی بازشو گزینه ای از اولین بار کاربر را مشاهده خواهید کرد، جایی که می خواهید برای اولین بار حساب خود را ثبت کنید. حتما از موسسات خود استفاده کنید. …
  • از دوره ها لذت ببرید!

ثبت نام starlink.com ، به ارسال ماهواره ها به مدار ادامه خواهد داد. کاربران اینترنت ماهواره ای از چشم انداز اتصال به اینترنت سریعتر و کم هزینه در هر کجا که زندگی می کنند و سفر می کنند خوشحال خواهند شد. با افزایش تولید سخت افزار و افزایش خطوط تولید، احتمالاً قیمت نیز کاهش خواهد یافت.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

1 دیدگاه

  • متشکر از مقاله مفیدتون، برای دسترسی به اینترنت استارلینک سخت‌افزار مخصوص نیازه که در مقاله ای من اون رو خوندم جالب بود. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *