از کجا بک لینک بخریم

از کجا بک لینک بخریم تا به حال در آنجا نشسته اید و فکر کرده اید که چگونه شخص دیگری توانسته است ، طراحی سایت معماری  رتبه اول را در گوگل برای جایگاه هدف شما به دست آورد؟ یا اینکه چرا با وجود اینکه رقابت عمده ای برای کلمات کلیدی شما وجود ندارد، رسیدن به اوج غیرممکن به نظر می رسد؟ احتمالاً به این دلیل که به اندازه کافی بک لینک های do-follow ندارید. چرا باید بک لینک بخریم

از کجا بک لینک بخریم

از کجا بک لینک بخریم بک لینک ها مهمترین بخش هر کمپین سئو هستند، و شما می توانید آن را به گونه ای در نظر بگیرید انواع سئو کلاه سیاه که گویی گوگل هر لینک به وب سایت شما را به عنوان “رای” می بیند که چرا شما باید در نقطه اول باشید. خرید سایت آماده املاک  هرچه لینک های متنی لنگر با کیفیت بیشتری به سایت شما اشاره کنند، در جستجوی گوگل برای هر یک از کلمات کلیدی خود رتبه بهتری کسب خواهید کرد.

خرید بک لینک

از کجا بک لینک بخریم که پنالتی نشویم

چرا باید بک لینک بخریم  ما طیف گسترده ای از انواع مختلف بک لینک ها را برای سئو ارائه می دهیم، از جمله بک لینک های متنی ، بوکمارک های اجتماعی ، پست مهمان و بک لینک های PBN ، فریم ورک چیست  نظرات وبلاگ مرتبط با جایگاه dofollow و موارد دیگر. اکنون اگر قبلاً در مورد بک لینک های DA / PA بالا تحصیل نکرده اید، ممکن است متوجه نشوید که چرا به چنین بک لینک هایی نیاز دارید که به سایت شما اشاره می کنند.

بک لینک کلاه سفید

از کجا بک لینک بخریم تنوع پیوندها اکنون مهمتر از همیشه است. ومپ سرور چیست با توجه به اینکه بسیاری از وب مسترهای مخرب به دنبال استفاده از تکنیک های “کلاه سیاه” پشتیبانی سایت ،  برای دریافت خودکار هزاران لینک هستند، شرکت های موتور جستجو وب سایت ها را با مقدار زیادی از یک نوع پیوند جریمه می کنند. برای اینکه بیلدینگ لینک شما تا حد امکان طبیعی به نظر برسد، ما لینک هایی از منابع مختلف خواهیم داشت که به وب سایت شما اشاره می کنند. . پروفایل بک لینک چیست  

خرید بک لینک برای سئو از زمانی که موتورهای جستجو از لینک ها به عنوان یک فاکتور رتبه بندی استفاده می کردند، به خصوص الگوریتم PageRank گوگل رایج بوده است

گوگل همیشه گفته است که با خرید و فروش لینک برای اهداف رتبه بندی مخالف است و در شناسایی لینک های خریداری شده بهتر عمل کرده است.

با این حال، خرید لینک هنوز یک روش معمول است. این به این دلیل است که بسیاری می گویند با استفاده از این استراتژی موفقیت را تجربه کرده اند و این یکی از سریع ترین راه ها برای افزایش اعتبار وب سایت آنهاست. اما البته با خطراتی همراه است.

تا به حال فکر کرده اید چرا؟ 

فقط برای روشن بودن، این پست برای ترویج خرید پیوندها یا چشم پوشی از کسانی که از این استراتژی استفاده می کنند نیست. این پست برای صحبت در مورد نحوه خرید لینک و مزایا و معایب آن ایجاد شده است تا به مردم کمک کند تصمیم بگیرند که آیا باید این کار را انجام دهند یا خیر. 

دلایل دشوار شدن ساخت بک لینک

  • فهرست های دایرکتوری پولی
  • پست های مهمان پولی
  • قرار دادن پیوندهای پولی
  • شبکه های وبلاگ خصوصی
خرید بک لینک از کجا

چرا باید بک لینک بخریم این روش نوعی تکنیک سئو کلاه سیاه یا کلاه خاکستری در نظر گرفته می شود زیرا برخلاف دستورالعمل های وبمستر گوگل است . طبق دستورالعمل ها، خرید و فروش لینک ها شکلی از طرح های پیوند است زیرا قصد دارد الگوریتم PageRank را دستکاری کند. خرید لینک نیز برای کاربران گمراه کننده است.

دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا مردم لینک ها را برای سئو خریداری می کنند. اول اینکه باعث صرفه جویی در زمان می شود و دوم اینکه نتایج سریع هستند. لینک بیلدینگ معمولی زمان و تلاش زیادی را می طلبد. استراتژی های مختلف زیادی وجود دارد، اما رایج ترین آنها مبتنی بر محتوا هستند.

شما باید ابتدا محتوای عالی در وب سایت خود بسازید تا آن را قابل اعتماد کنید. سپس، یا منتظر می‌شوید تا سایر وب‌مسترها به محتوای شما توجه کنند تا به عنوان منبع به شما پیوند دهند یا می‌توانید با وب‌مستران دیگر ارتباط برقرار کنید. این فرآیند می‌تواند ماه‌ها تلاش طول بکشد و حتی ممکن است به تعداد لینک‌هایی که می‌خواهید دست پیدا نکنید.از کجا بک لینک بخریم

اگر قصد خرید بک لینک دارید، می‌خواهید مطمئن شوید که لینک‌هایی که دریافت می‌کنید، لینک‌های بی‌کیفیت و اسپم نیستند که در درازمدت به اعتبار وب‌سایت شما آسیب می‌زند. برای نمونه یا بینش عمیق در مورد خدمات شرکت بخواهید، و باید ایده خوبی از پیوندهایی که می توانید برای پول خود انتظار داشته باشید به دست آورید.

اما آیا برای این کار وقت دارید؟

وب سایت A – این وب سایت دارای 10000 پیوند است که همگی از نمایه های انجمن یا نظرات وبلاگ می آیند . تمامی بک لینک ها ایندکس می شوند و در آمار وب سایت نشان داده می شوند. پس از رتبه 5، ناگهان به 100 سقوط می کند. این به این دلیل است که برای لینک های با کیفیت پایین جریمه شد.

چرا باید بک لینک بخریم در واقع، بله، شما انجام می دهید. خرید بک لینک یکی از مهم ترین بخش های هر کمپین سئوی مقرون به صرفه پس از ساخت وب سایت است. بدون بک لینک های سئو با کیفیت که به وب سایت شما اشاره می کنند، وب سایت خود را در بالای صفحه نمی بینید.

 با خرید بک لینک، کیفیت و کمیت لینک های وب سایت خود را افزایش می دهید، اهمیت درک شده از صفحات خود توسط موتورهای جستجو را افزایش می دهید و به وب سایت خود کمک می کنید تا رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کند.

خرید بک لینک چیست؟

با این حال، برای کسانی که لینک می خرند، کارها بسیار آسان تر است. آنها بودجه ای اختصاص می دهند، با وب سایت ها تماس می گیرند، پرداخت خود را ارسال می کنند، و تمام شد

هرچه بودجه بیشتری داشته باشند، لینک های بیشتری می توانند خریداری کنند. همچنین انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد زیرا وب مسترها به افرادی که از آنها لینک می خرند اجازه می دهند تصمیم بگیرند که چه محتوایی را منتشر کنند، کجا پیوندها قرار می گیرند، متن لنگر و غیره.

چرا بک لینک بخریم

چرا باید بک لینک بخریم ؟

چرا باید بک لینک بخریم یکی دیگر از مزایای کلیدی داشتن تعداد زیادی بک لینک با کیفیت بالا، ترافیک ارجاع است. به جای اینکه گوگل فقط به سایت شما لینک دهد، هزاران وب سایت بر اساس جایگاه خود دارید که مستقیماً به وب سایت شما برای کسب اطلاعات بیشتر اشاره می کنند. این بهترین راه برای هدایت ترافیک مرتبط با هدف به وب سایت پولساز شما است.

راه های زیادی برای دریافت بک لینک به سایت شما وجود دارد و برخی از آنها برای رتبه بندی شما بهتر از سایرین خواهند بود. یکی از کارهایی که نمی خواهید انجام دهید این است که ساعت ها از زمان ارزشمند خود را صرف ایجاد پیوند به صورت دستی کنید، در حالی که می توانید از شخص دیگری بخواهید این کار را انجام دهد در حالی که شما روی هدف اصلی خود تمرکز می کنید. پول درآورد

مزایا خرید بک لینک

از کجا بک لینک بخریم  متداول ترین روش ها برای دریافت بک لینک به سایت شما از طریق وبلاگ ها و انجمن هایی است که مستقیماً به جایگاه شما مرتبط هستند. اگر گوگل با 100 وبلاگ در مورد Health برخورد کند که بر اساس جایگاه سلامت و تناسب اندام به وب سایت شما پیوند می دهند، فکر می کند که وب سایت شما در بحث سلامت مد روز است. این منجر به رتبه های بالاتر می شود.

فایده خرید بک لینک

اکنون انواع مختلفی از پیوندها در اطراف وجود دارد، و در نهایت به کیفیت بستگی دارد، نه کمیت. هزاران نفر را در وب خواهید یافت که بهترین خدمات بک لینک را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهند.

 با این حال، وقتی آن را در گوگل بررسی می‌کنید، صدها سایت را می‌بینید که حتی قیمت پایین‌تری برای بک لینک‌های بیشتر ارائه می‌دهند، اما اکثر این شرکت‌ها لینک‌های شما را در سراسر وب اسپم می‌کنند و وب‌سایت شما را ممنوع می‌کنند.

و اینجاست که ما وارد می‌شویم. ما اینجا هستیم تا بهترین بک لینک‌های با کیفیت را در وب با قیمت‌های بی‌رقیب به شما ارائه دهیم. ما می‌توانیم بک‌لینک‌های باکیفیتی را به شما بدهیم که برای ارتقای رتبه‌ها، افزایش ترافیک و کسب سود بیشتر به آن نیاز دارید.

اگر سوالی دارید یا مطمئن نیستید که کدام بسته برای وب سایت شما بهتر عمل می کند، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید. ما اینجاییم تا کمک کنیم!

هزینه بک لینک چقدر است؟

و اینجاست که ما وارد می‌شویم. ما اینجا هستیم تا بهترین بک لینک‌های با کیفیت را در وب با قیمت‌های بی‌رقیب به شما ارائه دهیم. ما می‌توانیم بک‌لینک‌های باکیفیتی را به شما بدهیم که برای ارتقای رتبه‌ها، افزایش ترافیک و کسب سود بیشتر به آن نیاز دارید.

اکنون انواع مختلفی از پیوندها در اطراف وجود دارد، و در نهایت به کیفیت بستگی دارد، از کجا بک لینک بخریم نه کمیت. هزاران نفر را در وب خواهید یافت که بهترین خدمات بک لینک را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهند. با این حال، وقتی آن را در گوگل بررسی می‌کنید

مزایای خرید بک لینک

شما باید ابتدا محتوای عالی در وب سایت خود بسازید تا آن را قابل اعتماد کنید. سپس، یا منتظر می‌شوید تا سایر وب‌مسترها به محتوای شما توجه کنند

اکنون انواع مختلفی از پیوندها در اطراف وجود دارد، و در نهایت به کیفیت بستگی دارد، نه کمیت. هزاران نفر را در وب خواهید یافت که بهترین خدمات بک لینک را با بهترین قیمت به شما ارائه می دهند. با این حال، وقتی آن را در گوگل بررسی می‌کنید، صدها سایت را می‌بینید که حتی قیمت پایین‌تری برای بک لینک‌های بیشتر ارائه می‌دهند، اما اکثر این شرکت‌ها لینک‌های شما را در سراسر وب اسپم می‌کنند و وب‌سایت شما را ممنوع می‌کنند.

عوامل موثر بر هزینه بک لینک

چرا باید بک لینک بخریم با این حال، برای کسانی که لینک می خرند، کارها بسیار آسان تر است. آنها بودجه ای اختصاص می دهند، با وب سایت ها تماس می گیرند، پرداخت خود را ارسال می کنند،

و تمام شد! هرچه بودجه بیشتری داشته باشند، لینک های بیشتری می توانند خریداری کنند. همچنین انعطاف پذیری زیادی را ارائه می دهد زیرا وب مسترها به افرادی که از آنها لینک می خرند اجازه می دهند تصمیم بگیرند 

از کجا بک لینک بخریم

دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا مردم لینک ها را برای سئو خریداری می کنند. اول اینکه باعث صرفه جویی در زمان می شود و دوم اینکه نتایج سریع هستند.  لینک بیلدینگ معمولی زمان و تلاش زیادی را می طلبد. استراتژی های مختلف زیادی وجود دارد، اما رایج ترین آنها مبتنی بر محتوا هستند.

نوع وبسایت

از کجا بک لینک بخریم شما باید ابتدا محتوای عالی در وب سایت خود بسازید تا آن را قابل اعتماد کنید. سپس، یا منتظر می‌شوید تا سایر وب‌مسترها به محتوای شما توجه کنند تا به عنوان منبع به شما پیوند دهند یا می‌توانید با وب‌مستران دیگر ارتباط برقرار کنید

این فرآیند می‌تواند ماه‌ها تلاش طول بکشد و حتی ممکن است به تعداد لینک‌هایی که می‌خواهید دست پیدا نکنید. با این حال، برای کسانی که لینک می خرند، کارها بسیار آسان تر است. آنها بودجه ای اختصاص می دهند، با وب سایت ها تماس می گیرند، پرداخت خود را ارسال می کنند

کیفیت محتوا

در نگاه اول، خرید لینک یک برد آسان است، اما معایب زیادی برای آن وجود دارد. گران است و اگر بخواهید از وب سایت های با کیفیت بالاتر پیوند دریافت کنید، گران تر می شود.

قدرت برند

اما پول تنها بدهی نیست که می پردازید. همانطور که گفته شد، این یک تکنیک سئو کلاه سیاه است و تکنیک هایی که برخلاف دستورالعمل های گوگل هستند، بدون هزینه ارائه نمی شوند.

آموزش رایگان ساخت بک لینک ( هدیه مدیارست به شما )

چرا باید از شما بک لینک بخرم؟

چه در حال خرید لینک برای تقویت سئوی خود باشید و چه وب سایتی باشید که به عنوان نوعی کسب درآمد برای وب سایت خود لینک می فروشد، خطر جریمه شدن توسط گوگل بالاست. این بزرگترین نقطه ضعف استفاده از این استراتژی است. هنگامی که با یک پنالتی ضربه می خورید، بهبودی تقریبا غیرممکن است.

چرا بک لینک بخریمم

اگر Google متوجه شد که شما در حال خرید لینک هستید، یک ” اقدام دستی ” صادر می کند که می تواند در زیر برگه عملکرد دستی در کنسول جستجوی گوگل با عنوان “پیوندهای غیر طبیعی به سایت شما” مشاهده شود. هنگامی که این جریمه را دریافت کردید، تنها اقدام شما این است که از ابزار Disavow استفاده کنید و تمام لینک هایی را که خریداری کرده اید را غیرفعال کنید و تمام پولی که خرج کرده اید از بین برود. بخش بدتر این است که رد کردن پیوندهای شما تضمینی برای بازیابی وب سایت شما نیست.

چرا باید بک لینک بخریم  تمامی بک لینک ها و محصولات سئوی ما 100% کلاه سفید هستند. قیمت های ما مقرون به صرفه و بی نظیر است از کجا بک لینک بخریم

ویدئو مربوط به بک لینک ها در یوتیوب

روش هایی که نباید از خرید بک لینک استفاده کنید

روش بد خرید بک لینک برای سئو بیشتر به 3 دسته تقسیم می شود که هر یک از آنها به نظر من یک راه احمقانه برای ایجاد لینک هستند.

  • خرید بک لینک از وب سایت های سایه دار
  • خرید لینک برای سئو از Fiverr
  • خرید لینک PBN
از کجا بک لینک بخریم

از کجا بک لینک بخریم مطمئنا، احمقانه ممکن است یک کلمه خشن برای شنیدن باشد. اما خب، این حقیقت است، و من واقعاً اهمیتی نمی‌دهم، تا زمانی که بتوانم از گرفتار نشدن سایر تازه‌کارها در دام پرداخت پول برای پیوندهایی که بیشتر از کمک به سایت آنها آسیب می‌زند، جلوگیری کنم.

هدف خرید بک لینک ها چیست

بک لینک به زبان ساده پیوندی است که از یک وب سایت به وب سایت دیگر متصل می شود.

در بهینه سازی موتورهای جستجو ، بک لینک ها نقش اصلی را در رتبه بندی وب سایت ایفا می کنند زیرا بک لینک ها مانند رای موتورهای جستجو و عمدتاً گوگل هستند.

 

چرا باید بک لینک بخریم

هر چه آرای وب سایت بیشتر باشد که الگوریتم گوگل آن را مشاهده می کند و رتبه بالاتری دارد زیرا افراد بیشتری به عنوان رای به آن لینک می دهند و می گویند محتوا خوب است بنابراین گوگل می خواهد محتوایی را که کاربران می پسندند را در بالای نتایج جستجو نشان دهد.

قبل از اینکه بدانیم چرا برای وب سایت خود بک لینک نخرید بیایید ببینیم دلایلی که مردم برای خرید بک لینک به جای ساختن آنها دارند چیست.

چرا نباید بک لینک بخریم

اکنون که تصوری تقریبی از این دارید که چرا مردم به جای ساختن آنها، نانوایی می خرند. 

 بیایید 5 دلیل برای عدم خرید بک لینک برای وب سایت خود ببینیم.

در اینجا یک مرور سریع از دلایل وجود دارد.

  1. خرید بک لینک می تواند منجر به جریمه گوگل شود.
  2. اکثر بک لینک هایی که خریداری می کنید کیفیت بسیار پایینی دارند.
  3. خرید بک لینک بسیار بسیار گران است.
  4. خرید بک لینک نیز سرمایه گذاری خوبی نیست.
  5. ایجاد بک لینک یک مهارت عالی برای یادگیری است.

بیایید هر دلیل را با جزئیات بیاموزیم .

مهم ترین دلیل اینکه چرا شما کسی هستید نباید بک لینک بخرید این است که برخلاف دستورالعمل های وبمستر گوگل است و خرید بک لینک به عنوان یک طرح لینک در نظر گرفته می شود که می تواند شما را به یک اقدام دستی بزرگ و جریمه علیه سایتتان رها کند، بسیار سخت است بازیابی از چنین جریمه ای گوگل.

از کجا بک لینک بخریم می توانید تصویر زیر را ببینید که در آن گوگل به وضوح بیان می کند که خرید یا فروش هر نوع بک لینک یک اشتباه بزرگ است و می تواند به عملکرد شما در نتایج جستجو بسیار آسیب برساند چرا باید بک لینک بخریم .

منبع این مقاله سایت stanventures

چرا باید به خرید لینک فکر کنید؟

جدا از این واقعیت که همه بچه های باحال این کار را انجام می دهند:

  • خرید لینک بیشتر از همیشه
  • همه سایه های کلاه، همه اندازه های شرکت ها
  • با افزایش قیمت ها، شرکت های بیشتری برای وارد کردن آن به خانه تلاش می کنند.

گوگل ، چرا باید بک لینک بخریم ، در طی این سال ها در تشخیص اینکه چه لینک هایی خریداری شده اند بسیار بهتر شده است.

از کجا بک لینک بخریم

در بهترین حالت، آنها فقط ارزش SEO را که پیوند می توانست به وب سایت شما منتقل کند نادیده می گیرند. اگر (و اگر بزرگ است) گوگل تشخیص دهد که لینک شما پولی است. و در بدترین حالت، ممکن است وب سایت شما را جریمه کنند – به خصوص اگر متوجه شوند که شما این کار را زیاد انجام می دهید.

اما این موضوع صاحبان وب سایت و آژانس های سئو را در موقعیت سختی قرار می دهد، زیرا بک لینک ها هنوز یک فاکتور رتبه بندی بسیار مهم هستند.

سئو نیز بسیار رقابتی است. کسب و کارهای بیشتری در بهینه سازی وب سایت خود و بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو سرمایه گذاری می کنند

چرا نباید به خرید بک لینک های سئو فکر کنید؟

چرا باید بک لینک بخریم

از کجا بک لینک بخریم ، با این حال، این بدان معنا نیست که لینک های پولی با خطری همراه نیستند. اگر این کار را به درستی انجام ندهید، هنوز هم می توانید چاله ای را برای خود حفر کنید که بیرون آمدن دوباره از آن زمان، پول و تلاش بیشتری نیاز دارد. برای برخی از افراد، این خطر کافی است که نمی‌خواهند آن را به خود مشغول کنند.3

در اینجا دلایلی وجود دارد که اگر گوگل شما را تشخیص دهد، بک لینک های سئو را نخرید:

  • هدر دادن پول : شما می توانید با مشکل پرداخت برای یک لینک و انتشار آن روبرو شوید، فقط برای گوگل. شما پول را خرج کرده اید و هیچ سودی نخواهید داشت.
  • نمایه لینک آسیب دیده : برخی از وب سایت هایی که پیوندهای پولی را می پذیرند ممکن است توسط گوگل جریمه شوند. اگر یک یا چند لینک از آنها داشته باشید، می تواند به کل پروفایل بک لینک شما آسیب برساند و به رتبه بندی شما آسیب برساند.
  • جریمه دستی : اگر گوگل فکر می کند که شما در حال تمرین یک کمپین خرید لینک هستید، ممکن است تصمیم بگیرد که یک جریمه دستی برای وب سایت شما اعمال کند. این می تواند برای هر وب سایتی ویرانگر باشد و بازیابی آن زمان و کار بیشتری را می طلبد.

از کجا بک لینک بخریم ، گوگل احمق نیست آنها بیش از دو دهه است که بازی موش و گربه را با افرادی که سعی در بازی با این سیستم دارند، انجام می دهند.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *