بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت ، اگر در حال شروع یاد گیری برنامه نویسی هستید، ممکن است تعجب کنید که بهترین زبان های برنامه نویسی برای مهاجرت کدامند. در این مقاله با برخی از بهترین زبان های برنامه نویسی که هر متخصص رایانش ابری باید بداند آشنا خواهید شد.

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت

رایانش ابری طیف وسیعی از خدمات محاسباتی از جمله پایگاه‌های داده، ذخیره‌سازی، تجزیه و تحلیل، هوشمندی، نرم‌افزار، شبکه‌ها و بسیاری موارد دیگر را بر روی وب برای افزایش نوآوری، صرفه‌جویی در مقیاس و منابع انعطاف‌پذیر فراهم می‌کند. این شامل فناوری های مختلفی است که تأثیر قابل توجهی بر قابلیت استخدام توسعه دهندگان دارد.

زبان برنامه نویسی چیست

یک زبان برنامه نویسی توسط شخص برای تعامل با کامپیوتر استفاده می شود. بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت ،  دستورالعمل هایی به دستگاه هایی که از این زبان استفاده می کنند داده می شود که با خروجی مورد انتظار دنبال می شود. کدگذاری اصطلاحی است که توسط یک برنامه نویس برای دادن دستورالعمل به رایانه استفاده می شود. اگر زبان های برنامه نویسی وجود نداشتند، نرم افزاری وجود نداشت.

بهترین زبان برنامه نویسی برای آینده

حتما بخوانید : دیباگ کردن چیست

محبوب ترین زبان های برنامه نویسی

جاوا یک زبان برنامه نویسی محبوب است که پایتون را دنبال می کند که هر دو ساده و سرراست هستند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که یادگیری و درک این زبان بسیار آسان است. اینستاگرام و پینترست هر دو با استفاده از پایتون ساخته شده اند. نام های شناخته شده دیگر در دنیای برنامه نویسی PHP، جاوا اسکریپت و سی شارپ هستند.

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت کدام هست

زبان برنامه نویسی برای مهاجرت

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت ، ابر را می توان به روش های بی شماری مورد بهره برداری قرار داد، از جمله زیرساخت به عنوان سرویس (IaaS)، پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS)، نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) و بسیاری موارد دیگر. این امر با استفاده از زبان های برنامه نویسی امکان پذیر شده است.

رایانش ابری بدون شک روش جدیدی را برای استفاده از منابع فناوری ایجاد کرده است. این به نوبه خود دارای چندین مزیت از جمله افزایش امنیت، افزایش سرعت، هزینه کم توسعه و بهره وری بالاتر است.

اگر در فضای ابری کار می‌کنید یا در مسیر آموزش گواهینامه AWS هستید، باید بهترین زبان‌های برنامه‌نویسی را برای رایانش ابری انتخاب کنید. خبر خوب این است که این زبان ها به راحتی در بازار مدرن در دسترس هستند. همه آنها در حمایت جامعه، قابلیت ها و ساختار متفاوت هستند.

برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه، در زیر برخی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای مهاجرت آورده شده است :

1. جاوا

جاوا به طور گسترده به عنوان یک زبان برنامه نویسی همه منظوره شناخته می شود. بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت ،  امروزه، این زبان خود را به عنوان یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای رایانش ابری معرفی کرده است و توسط میلیون ها توسعه دهنده استفاده می شود و در بیش از 15 میلیارد ترمینال در سراسر جهان اجرا می شود. بنابراین جای تعجب نیست که جاوا جایگاهی را در رأس لیست ما پیدا کند.

زبان برای مهاجرت

جاوا بسیار متنوع است – قابلیتی که آن را به یکی از معدود زبان هایی تبدیل می کند که می توان از آن برای ایجاد برنامه های کاربردی برای وب سایت ها، رایانه های رومیزی، دستگاه های تلفن همراه و بازی های ویدیویی استفاده کرد. این زبان برای تمامی کارهای برنامه نویسی مناسب است.

مزایای یادگیری زبان برنامه نویسی java

  • شی گرا است. بنابراین، می توان از آن برای ایجاد کدهای قابل استفاده مجدد و برنامه های ماژولار استفاده کرد.
  • بدون عارضه قابل استفاده است.
  • این مستقل از پلت فرم است. این بدان معناست که می توان آن را بدون هیچ مشکلی از یک رایانه به رایانه دیگر منتقل کرد.
  • یادگیری آن آسان است.
  • برنامه های رایانش ابری ایجاد شده با استفاده از جاوا می توانند در سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، iOS، بلک بری، لینوکس و غیره اجرا شوند.

به لطف ویژگی‌های امنیتی، استحکام و سهولت استفاده، جاوا یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی رایانش ابری است که هنگام انتخاب گواهینامه و آموزش AWS باید در صدر فهرست شما قرار گیرد.

اگر می خواهید معماری بدون سرور را درک کنید، می توانید به راحتی با استفاده از چند زبان برنامه نویسی از جمله جاوا این کار را انجام دهید. این ویژگی تلفیقی AOT (پیش از زمان) از چارچوب های مختلف است که به شما امکان می دهد به طور کارآمد یک اندازه توزیع بزرگ و شروع طولانی طولانی را بررسی کنید.

همه ابرهای اصلی از جمله خدمات وب آمازون (AWS)، Microsoft Azure و Google Cloud Platform (GCP) پشتیبانی درجه یک از جاوا را در SDK های خود ارائه می دهند، چیزی که ظرفیت توسعه دهندگان را افزایش می دهد و فرآیند توسعه را ساده می کند.

2. PHP

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت ، PHP یک زبان برنامه نویسی است که یادگیری و دستکاری آن آسان است و در دنیای رایانش ابری به طور فزاینده ای محبوب شده است. چه بخواهید وب سایت ها را خودکار کنید یا عملکردهای دیگری را انجام دهید، این زبان برنامه نویسی ایده آل برای شما است.

این زبان دارای یک بافر خروجی قدرتمند است و به طور یکپارچه بر روی سرورهای ویندوز و یونیکس اجرا می شود. پویایی فوق‌العاده‌ای دارد که آن را به انتخابی فوق‌العاده در هنگام توسعه برنامه‌هایی با عناصر پویا تبدیل می‌کند.

بهترین زبان مهاجرت

چیزی که PHP را برای اکثر توسعه دهندگان در عرصه رایانش ابری محبوب می کند این است که می توان از آن با طیف گسترده ای از سیستم های مدیریت پایگاه داده استفاده کرد و در سیستم عامل های مختلف به راحتی اجرا می شود. به عنوان یک زبان شی گرا، می تواند به شما در توسعه برنامه های کاربردی وب پیچیده و بزرگ کمک کند.

PHP قابل اعتماد، ایمن، سریع و مقرون به صرفه است. بنابراین، این یک زبان محاسبات ابری است که باید برای برآوردن نیازهای توسعه منحصر به فرد از آن استفاده کنید.

3. NET

برنامه نویسی برای خارج

ASP.NET یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی متعلق به مایکروسافت است. بیشتر برای توسعه برنامه های کاربردی وب و وب سایت هایی با عملکردهای متعدد استفاده می شود. یکی از دلایلی که خود را به عنوان یک زبان محاسبات ابری فوق العاده معرفی کرده است، توانایی آن در ارائه صفحات وب پویا و راه حل های پیشرفته است که می توانند در مرورگرهای مختلف مشاهده شوند.

مزایای زبان برنامه نویسی asp.net

  • استفاده از کدهای بزرگ را هنگام توسعه برنامه های بزرگ به حداقل می رساند.
  • در توسعه صفحات وب پویا موثر است.
  • این مستقل از زبان و بسیار آسان برای استفاده است.
  • این منطق و محتوا را از هم جدا می کند تا ناراحتی های توسعه برنامه را به حداقل برساند.
  • از احراز هویت داخلی ویندوز برای ایمن سازی برنامه ها استفاده می کند.

4. پایتون

این لیست نمی تواند بدون ذکر پایتون – یک زبان سطح بالا که توسط میلیون ها توسعه دهنده در سراسر جهان استفاده می شود، کامل شود. علیرغم اینکه یک زبان برنامه نویسی بسیار مورد احترام است، به طرز شگفت انگیزی خوانا است و می تواند توسط افراد تازه کار و کهنه کار استفاده شود.

بهترین زبان برنامه نویسی برای خارج

پایتون ویژگی های مختلف با تکنولوژی بالا مانند سرعت، بهره وری، توسعه جامعه و منبع باز، بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت ،  کتابخانه های پشتیبانی گسترده، ماژول های شخص ثالث و موارد دیگر را برای بهبود برنامه نویسی ترکیب می کند. چه بخواهید برنامه‌های تجاری، بازی‌ها، سیستم‌های عامل، برنامه‌های محاسباتی و علمی، یا برنامه‌های طراحی گرافیکی و پردازش تصویر ایجاد کنید، پایتون شما را تحت پوشش قرار داده است. یادگیری آن شانس شما را برای اجرای کنسرت های پرسود و پیوستن به گروه متخصصان مشهور محاسبات ابری افزایش می دهد.

Python به طور گسترده در AWS Cloud استفاده می شود و به طور بومی توسط AWS Lambda پشتیبانی می شود . این یک زبان عالی برای استفاده برای توسعه برنامه های بدون سرور در خدمات وب آمازون است.

5. گولنگ

شاید Golang آن زبان برنامه نویسی نباشد که هر روز درباره آن می شنوید، اما بدون شک یکی از بهترین ها در حوزه رایانش ابری است. این یک زبان ساده و سریع است که معمولا برای توسعه سرور استفاده می شود. به دلیل ابزارهای بسیار پیشرفته برای مدیریت همزمانی و موازی و چارچوب قوی آن، به طور فعال برای توسعه برنامه های کاربردی برای توسعه اینترنت اشیا، پهپادها و روبات ها استفاده می شود.

6. یاقوت سرخ

به عنوان یک مبتدی، احتمالاً به دنبال یک زبان برنامه نویسی هستید که ترکیبی عالی از عملکرد، سهولت استفاده و قابلیت اطمینان را ارائه دهد. روبی این و خیلی چیزهای دیگر را ارائه می دهد! این یکی از زبان های برنامه نویسی رایانش ابری است که به لطف اکوسیستم وسیع خود دارای طیف گسترده ای از مزایای است.

وقتی روبی را به دست آورید، هزاران فرصت را در رایانش ابری باز خواهید کرد زیرا منابع زیادی برای توسعه برنامه های بی شماری دارد. بیش از 60000 چارچوب و کتابخانه برای انتخاب دارد. از این رو می توانید از آن برای توسعه هر نرم افزار ابری که فکر می کنید استفاده کنید. اگر به عنوان یک مبتدی با مشکلی مواجه شدید، یک جامعه فعال از توسعه دهندگان وجود دارد که به شما کمک می کنند.

7. JS

اگر به دنبال یک زبان برنامه نویسی ابری سریع و مقیاس پذیر هستید، باید Node.js را در نظر بگیرید. این زبان به راحتی قابل دستکاری است و در توسعه اپلیکیشن های انتها به انتها بسیار موثر است. دارای یک الگوی ارتباطی غیرمسدود، رویداده و ناهمزمان است که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا تعداد زیادی اتصال را مدیریت کنند. بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت ، این زبان که بر روی موتور Google JS اجرا می شود، بسیار سریع است، که آن را در میان بسیاری از توسعه دهندگان مدرن مورد علاقه قرار می دهد.

برنامه نویسی ابری به یکی از جالب ترین چیزها در دنیای تکنولوژی محور که امروز در آن زندگی می کنیم تبدیل شده است. این امر منجر به توسعه زبان های برنامه نویسی جدید برای تکمیل زبان های سنتی و ارائه سریع، قابل اعتماد، موثر و مقرون به صرفه طراحی و اجرای برنامه های کاربردی مختلف شده است.

قبل از اینکه یک زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید – به خصوص به عنوان یک مبتدی – مطمئن شوید که دقت لازم را انجام داده اید تا یکی را انتخاب کنید که نیازها و اهداف شغلی شما را برآورده کند. در پایان، بهترین زبان های برنامه نویسی برای محاسبات ابری در واقع همان زبان هایی هستند که شما را در دستیابی به پتانسیل کامل خود پشتیبانی می کنند. بنابراین، عاقلانه و بهترین آرزوها را برای حرفه برنامه نویسی ابری خود انتخاب کنید.

گفتگوی اختصاصی و تجربیان یک برنامه نویس ایرانی در آلمان

بهترین زبان برنامه نویسی برای مهاجرت ، اگرچه بسیاری از مردم از رایانه استفاده می کنند، تعداد کمی از آنها واقعاً نحوه کار رایانه را درک می کنند. فقط مهندسان کامپیوتر می توانند نرم افزار و برنامه های کاربردی را برای ما ایجاد کنند تا از آنها استفاده کنیم.

ویدئو های مربوط به زبان برنامه نویسی در یوتیوب

منبع خارجی migrationtranslator

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *