چرا نباید فالوور فیک بخریم

چرا نباید فالوور فیک بخریم


چرا نباید فالوور فیک بخریم ، احتمالاً همه شما این نوع تبلیغات را دیده اید: «به ازای 4 دلار برای 500 دنبال کننده | 100% فالوور واقعی اینستاگرام» یا «خرید فالوور اینستاگرام | فالوورهای واقعی سریع.» اگر کسب‌وکاری هستید که در تلاش برای جلب توجه آنلاین هستید، یا کسی که می‌خواهد سریعاً یک تأثیرگذار شود، این تبلیغات می‌توانند بسیار وسوسه‌انگیز به نظر برسند. اما تسلیم نشوید. دلایل معتبری وجود دارد که چرا نباید فالوور اینستاگرام بخرید.

به همین ترتیب، تبلیغاتی که برای فروش لایک اینستاگرام به شما ارائه می دهند وسوسه نشوید. چرا نباید فالوور فیک بخریم ، آنها به همین ترتیب سود درازمدت کمی برای شما خواهند داشت و ممکن است به وضعیت حساب شما آسیب بزنند.

حتما بخوانید : سایت افزایش فالوور واقعی

3 دلیل مهم که چرا نباید فالوور فیک بخریم

وقتی صحبت از آن به میان می‌آید، سه دلیل اصلی وجود دارد که می‌توانید یک حساب کاربری اینستاگرام را انتخاب کنید:

چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم
  1. شما می خواهید با دوستان و/یا خانواده ارتباط برقرار کنید، به آنها نشان دهید که چه کاری انجام می دهید و ببینید در زندگی آنها چه اتفاقی می افتد – اگر این شما هستید، دلیلی برای خرید فالوور وجود ندارد تا شبکه بزرگتری داشته باشید. شما آنها را نمی شناسید، بنابراین هیچ هدفی برای درگیر شدن با آنها نخواهید داشت. آنها قطعا هیچ علاقه ای به پست هایی که شما به اشتراک می گذارید نخواهند داشت.
  2. شما یک برند/کسب و کار هستید که می خواهید چیزی را به بازار عرضه کنید – مطمئناً چیزی به دنبال کننده های جعلی نمی فروشید.
  3. شما یک اینفلوئنسر هستید – نمی‌توانید روی یک فالوور جعلی تأثیر بگذارید – تنها کاری که می‌کند این است که شما را نیز جعلی جلوه می‌دهد.

چنانچه قصد دارید با کمترین هزینه برای کسب و کار خودتان سایت طراحی کنید همین حالا روی کلمه ، طراحی سایت اقساطی ، کلیک کنید .

خرید فالوورهای جعلی برای کسی منطقی نیست. هر کسی می تواند فالوورهای جعلی را شناسایی کند. چه چیزی می توانید از تمرین به دست آورید؟

دلایل واضحی وجود دارد که چرا نباید فالوور فیک بخریم ، می تواند برای حساب اینستاگرام شما مضر باشد.

حتما بخوانید : چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم

چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخرید:

در این قسمت به بررسی مهم ترین و جدید ترین نکات میپردازیم که با دونستن این 8 نکته میفهمید که چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخرید .

حتما بخوانید : اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

1. فالوورهای جعلی اینستاگرام با اکانت شما درگیر نمی شوند

حتی یک لحظه هم باور نکنید که از فالوورهای خریداری شده اینستاگرام خود، تعامل واقعی را به دست خواهید آورد. گاهی اوقات آنها اصلاً افراد واقعی نیستند، فقط حساب های ربات جعلی هستند.

مهم ترین دلایل که چرا نباید فالوور فیک بخریم

بهترین تعاملی که می توانید از این حساب ها امیدوار باشید، یک نظر خودکار “پست خوب” است.

این به ویژه برای هر کسی که خود را به عنوان یک تأثیرگذار تصور می کند مهم است. هر برندی که بخواهد با اینفلوئنسرها کار کند، قبل از اینکه تصمیم بگیرد با اینفلوئنسرها کار کند، اعتبار “اینفلوئنسر” را بررسی می کند.

واضح است که اگر می خواهید یک تأثیرگذار در نظر گرفته شوید، باید بر رفتار فالوورهای خود تأثیر بگذارید. اگر فالوورهای شما با شما درگیر نیستند، به هیچ وجه آنها را تحت تأثیر قرار نمی دهید.

حتما بخوانید : تفاوت reach با impressions

مثال :

به طور مشابه، اگر حساب یک برند را اداره می‌کنید، برای فالوورهایی که هرگز با پست‌های شما ارتباط برقرار نمی‌کنند، استفاده کمی نخواهید داشت. حداقل، شما می خواهید فالوورهای شما به پست های شما نگاه کنند، حتی اگر آنها را دوست نداشته باشند یا به اشتراک بگذارند. فالوورهای خریداری شده هرگز چیزی را که پست می کنید نخواهند دید.

برخی از نشانه‌های معمولی فالوورهای جعلی شامل پروفایل‌های خالی فاقد عکس نمایه، تعداد کمی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده و عدم تعامل هوشمندانه است. بسیاری از این حساب‌های نادرست به‌طور قابل‌توجهی افراد بیشتری را نسبت به فالوورهایشان دنبال می‌کنند.

البته همیشه به این سادگی نیست. افرادی که اکانت های جعلی را اداره می کنند اغلب به قانون عمل متقابل تکیه می کنند. اکثر مردم به طور خودکار فردی را که آنها را دنبال می کند دنبال می کنند. حساب‌های جعلی معمولاً هزاران اکانت را دنبال می‌کنند چرا نباید فالوور فیک بخریم .

تقریباً به همان اندازه فالوور دریافت می‌کنند، و چند روز بعد افراد را آن‌فالو می‌کنند (که متوجه این واقعیت نمی‌شوند که آنفالو شده‌اند). این باعث می‌شود نسبت‌های آن‌ها قابل قبول‌تر باشد، بنابراین آنها می‌توانند دوباره این روند را با مجموعه‌ای از اینستاگراممرهای ناآشنا انجام دهند.

2.  در مقایسه با حساب‌های واقعی، نامتناسبی دارید

تشخیص حساب‌هایی که تعامل کمتری نسبت به حساب‌های معمولی دارند، کار سختی نیست.

اکانت های واقعی اینستاگرام از الگوهای تعامل نسبتا مشابهی پیروی می کنند. مارکرلی اکانت 2 میلیون اینفلوئنسر را تجزیه و تحلیل کرد و متوجه شد که اینفلوئنسرهای اینستاگرام با:

  • کمتر از 1000 دنبال کننده به طور متوسط ​​حدود 8 درصد تعامل دارند
  • 1000 تا 10000 فالوور به طور متوسط ​​4٪ تعامل
  • 10000 تا 100000 دنبال کننده به طور متوسط ​​2.4٪ تعامل
  • 100000 تا 1 میلیون فالوور به طور متوسط ​​1.8٪ تعامل
  • > 1 میلیون دنبال کننده به طور متوسط ​​1.7٪ تعامل

در حالی که این اعداد فقط میانگین هستند، باید به هر حسابی که سطح تعاملی دارند که با این میانگین ها با حاشیه قابل توجهی متفاوت است، مشکوک نگاه کنید.

این شامل مواردی می‌شود که تعامل خیلی زیاد به نظر می‌رسد. برخی از اینستاگرام‌نویسان و وبلاگ‌نویسان به حلقه‌هایی پیوسته‌اند که در آن درباره مطالب یکدیگر نظر می‌دهند و به اشتراک می‌گذارند. در حالی که اینها به اندازه حساب‌های جعلی ایجاد شده توسط ربات‌ها بد نیستند، اما برای برندی که می‌خواهد با اینفلوئنسرهای واقعی ارتباط برقرار کند، ارزش کمی دارند.

مثال :

چرا نباید فالوور فیک بخریم ، به طور مشابه، اگر لایک بخرید، می‌تواند آمار تعامل شما را به خارج از محدوده قابل قبول برساند و حساب شما را مشکوک نشان دهد.

یکی دیگر از راه‌های تشخیص تعامل نادرست، مقایسه نسبت لایک‌ها به نظرات روی عکس‌هایی است که دیگران به اشتراک می‌گذارند. در حالی که اگر تعداد لایک‌های زیاد اما کامنت‌های کمی در یک سری از پست‌ها مشاهده می‌کنید، در اینجا نسبت‌های “تنقی” وجود ندارد، احتمالاً اینستاگراممر لایک خریده است.

3. ممکن است در پایان با نظرات نامناسب ربات روی پست ها مواجه شوید

گاهی اوقات نظراتی از طرف فالوورهای جعلی دریافت می کنید – اما آنها به زبانی کاملاً متفاوت با زبان شما هستند. چرا نباید فالوور فیک اینستاگرام بخریم ، شما هیچ ایده ای در مورد آنچه آنها می گویند نخواهید داشت (مگر اینکه از چیزی مانند Google Translate استفاده کنید). ممکن است متوجه شوید که این نظرات واقعاً تبلیغاتی برای اسباب بازی های جنسی یا گروه های سیاسی افراطی هستند.

یکی از تاکتیک‌های رایج با حساب‌های ربات، دادن نظرات عمومی روی پست‌ها است. گاهی اوقات ممکن است نتوانید از واقعی بودن یک نظر مطلع شوید. یک مشکل گاه به گاه که ممکن است متوجه شوید زمانی است که این نظرات عمومی برای یک پست خاص کاملاً نامناسب هستند. به عنوان مثال، ممکن است پستی منتشر کنید که مرگ یکی از اعضای خانواده یا حیوان خانگی را اعلام کند. نظر “پست خوب” یا “خوب” یک فالوور جعلی برای سایر افرادی که حساب شما را بررسی می کنند خوب به نظر نمی رسد.

4. فالوورهای خریداری شده اسپم را با خود بیاورند

در حالی که بسیاری از فالوورهای خریداری شده شما کاملا جعلی هستند، برخی دیگر جبهه ای برای هرزنامه هستند. با خرید این فالوورهای جعلی، حساب خود را به روی سطل های پست های هرزنامه باز می کنید. این ممکن است فقط در حساب اینستاگرام شما نباشد. اگر آدرس ایمیل خود را هنگام خرید اکانت ها ارائه کرده اید (یا حتی آن را در پروفایل اینستاگرام خود نوشته اید)، فرصت دیگری را برای این افراد فراهم می کنید تا اسپم خود را پخش کنند.

این هرزنامه‌ها اکنون به دنبال کنندگان شما دسترسی دارند تا هرزنامه شما را نیز تحویل دهند. برخی از فالوورهای شما آنها را دنبال می کنند (فقط به این دلیل که می بینند شما دارید) و وقتی کیفیت این حساب ها را کشف کنند، فالوورهای واقعی شما ممکن است شما را آنفالو کنند.

5. اینستاگرام فالوورهای جعلی را شناسایی و پاک می کند

اینستاگرام می خواهد اعضایش تجربه کاربری لذت بخشی داشته باشند. بنابراین تلاش زیادی برای یافتن و ریشه‌کن کردن حساب‌های دروغین انجام می‌دهد. اینستاگرام به طور منظم پاکسازی می‌کند و حساب‌های جعلی را جستجو می‌کند. آنها تجربه قابل توجهی در یافتن حساب های جعلی دارند و همه علائم را می دانند که باید مراقب آنها باشند.

ممکن است فکر نکنید که برای فالوورهای خود هزینه زیادی پرداخت کرده اید، اما اگر این فالوورها بلافاصله پس از خرید آنها ناپدید شوند، باز هم بسیار زیاد خواهد بود.

6. خرید فالوورهای جعلی برخلاف شرایط خدمات اینستاگرام است

اینستاگرام به طور فعال مردم را از خرید فالوور منع می کند. آنها نه تنها فالوورهای جعلی را پاکسازی می کنند، بلکه حق تعلیق حساب هایی را که در این عمل دخیل هستند را نیز محفوظ می دارند. اگر به دلیل درگیر شدن در اقدامات ناموفق تعلیق شوید، قطعا اعتبار حساب شما ضعیف خواهد بود.

اینستاگرام ممکن است بار اول به شما نسبت به اعمال غیر صادقانه مشکوک شود، اما برای بار دوم این کار را نخواهد کرد.

7. داشتن فالوورهای جعلی اعتبار شما را به عنوان یک اینفلوئنسر از بین می برد

اگر مجبور هستید به خرید فالوور متوسل شوید، چرا نباید فالوور فیک بخریم شک دارید که یک تأثیرگذار واقعی باشید. مطمئناً هر برندی که به طور بالقوه می تواند شما را استخدام کند، به این موضوع نگاه می کند.

اینفلوئنسرهای واقعی فالوورهای خود را به صورت ارگانیک ایجاد می کنند. البته این کار زمان می برد. اما این خطر واقعی وجود دارد که اگر سعی کنید از میانبرها استفاده کنید، اعتبار خود را از دست خواهید داد.

همانطور که در بالا اشاره کردم، مسیرهای تعامل واضحی برای حساب های واقعی وجود دارد. اگر سطح تعامل شما بالاتر یا پایین تر از این مسیرها باشد، مردم به ارزش شما به عنوان یک تأثیرگذار شک خواهند کرد.

در واقع این می تواند برای برندهایی که اکانت اینستاگرام را اجرا می کنند نیز مشکل ایجاد کند. اگر مردم متوجه شوند که حساب شما به هر شکلی غیرعادی به نظر می رسد، شروع به پرس و جو از ارزش شما به عنوان یک تجارت می کنند. آنها به این فکر خواهند کرد که آیا شما در زمینه های دیگر فعالیت های تجاری خود نیز ناصادق هستید یا خیر.

شما باید روی ایجاد یک دنبال کننده ارگانیک کار کنید. پست های با کیفیت را به اشتراک بگذارید برای دریافت فریادهای (واقعی) از افراد در اینستاگرام کار کنید، و برخی از دنبال کنندگان آنها می آیند و به آنچه شما ارائه می دهید نگاهی می اندازند.

حتی می‌توانید خرید برخی از تبلیغات اینستاگرام را در نظر بگیرید، که باعث افزایش دسترسی شما می‌شود و امیدواریم فالوورهای واقعی را جذب کنید. اگر بودجه ای برای «خرید» فالوور دارید، بهتر است آن پول را صرف تبلیغات کنید و دامنه پست های خود را به افرادی که واقعاً به آنچه به اشتراک می گذارید علاقه مند هستند گسترش دهید.

8. با استفاده از فالوورهای جعلی پولی به دست نخواهید آورد

در نهایت باید از خود بپرسید که چرا می خواهید فالوور بخرید. این افراد چه اکانت های واقعی و چه کاملا جعلی باشند، هیچ پولی برای محصولات شما خرج نمی کنند. آنها مردم را به شما ارجاع نمی دهند.

اگر امیدوار هستید که یک تأثیرگذار باشید، برندها ترجیح می دهند در صورت خرید فالوور با شما کار نکنند (چون تشخیص آنها بسیار آسان است). برندها اینفلوئنسرهای خود را تنها بر اساس تعداد فالوورهایشان انتخاب نمی کنند. اکنون ابزارهای زیادی برای کمک به برندها وجود دارد. پلتفرم‌ها و آژانس‌ها در مورد افرادی که کتاب‌های خود را تحویل می‌گیرند، گزینش می‌کنند. آنها نمی خواهند با کار با اکانت های ناشایست نیش بخورند.

اگر شما یک برند هستید، افزایش کاذب شماره حساب شرکت شما فایده ای ندارد. هیچ یک از این افراد به سایت شما نمی آیند و محصول شما را نمی خرند.

با پاکسازی مداوم اکانت های جعلی که خریداری می کنید توسط اینستاگرام، به سرعت شاهد ناپدید شدن پولی خواهید بود که خرج می کنید.

پس برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید چیکار کنیم ؟

مدیارست آزمایشی را انجام داد که در آن یک حساب اینستاگرام ایجاد کردند و برای آن فالوور خریداری کردند. آنها دریافتند که هیچ تعاملی از طرف فالوورهای خریداری شده دریافت نکرده اند. 

حتی ماه‌ها بعد، حتی یک فالوور هم به ما دوبار ضربه نزده است.» آن‌ها دریافتند که دنبال‌کنندگانی که خریداری کرده‌اند عبارت بودند از «ترکیبی عجیب از نوجوانانی که سلفی‌های بدون پیراهن پست می‌کردند، حساب‌هایی که اصلاً پستی نداشتند، و بیش از چند ربات که در وب‌کم پورنو می‌فروشند». به طور مناسب، مدیارست حساب آزمایشی خود را، @fruitless.strategy نامید و به نام خود عمل کرد.

شما هرگز از فالوورهای اینستاگرامی که خریداری می کنید درآمد کسب نخواهید کرد.

برای افزایش فالوور های خودتون به طور طبیعی و واقعی با مدیارست تماس بگیرید ما شمارو به بهترین شکل ممکن راهنمایی خواهیم کرد .چرا نباید فالوور فیک بخریم پشتیبانی ما از طریق واتساپ و تماس میباشد .

نتیجه گیری نهایی مقاله چرا نباید فالوور فیک بخریم

اینفلوئنسر مارکتینگ هاب ابزاری را ایجاد کرده است که بسیاری از نگرانی های شما را در مورد اعتبار اینفلوئنسرهای بالقوه از بین می برد. می‌توانید دسته اینستاگرام هر اینفلوئنسر را در بررسی  اعتبار مخاطب [BOT] ما وارد کنید ، و راهنمای عالی در مورد واقعی بودن حساب به شما ارائه می‌دهد.

ما در این مقاله به بررسی مهم ترین دلایلی پرداختیم که شما باید بدانید چرا نباید فالوور فیک بخریم پس نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید ما پاسخ گوی شما هستیم .

منابع خارجی این مقاله سایت hubspot میباشد .

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *