روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام

روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام


روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام ، بیش از 1 میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند. آموزش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام ، 81 درصد از این کاربران می گویند که اینستاگرام به آنها کمک می کند تا در مورد محصولات و خدمات تحقیق کنند و از هر سه نفر، دو نفر می گویند اینستاگرام به آنها کمک کرد تا احساس نزدیکی به یک برند داشته باشند.

تعامل با برند در رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین استراتژی های شما برای رشد است.  روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام و یکی از کلیدهای آن تعامل؟ لایک اینستاگرام 

حتما بخوانید : سایت خارجی افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

روش افزایش لایک اینستاگرام

لایک‌ها، نظرات، بازدیدها و اشتراک‌گذاری مجدد همگی باعث افزایش تعامل شما می‌شوند. بنابراین یک برند چه کاری باید انجام دهد؟

در این مقاله دقیقاً توضیح خواهیم داد که چگونه با ده استراتژی ساده، لایک بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم. 

حتما این صفحات را ببینید :

طراحی سایت اقساطی

طراحی سامانه

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت هتل

لایک اینستاگرام چیست و چرا اهمیت دارد؟

لایک های اینستاگرام، شاید بدیهی است که افراد دیگری به شما می گویند که محتوای شما را دوست دارند. و، اعتراف کنید، باز کردن پلتفرم و دیدن همه آن اعلان‌های کوچک خوب است که به شما اطلاع می‌دهند که محتوای شما با مردم طنین‌انداز شده است، اینطور نیست؟ 

البته، در حالی که افزایش لایک واقعی در اینستاگرام در پست‌های شما خوب است، اما این قلب‌های کوچک برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام که امیدوارند دسترسی و اقتدار خود را در این پلتفرم افزایش دهند، اهمیت زیادی دارند. لایک‌های اینستاگرام یکی از راه‌هایی است که الگوریتم اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که کدام محتوا به مخاطبان بزرگ‌تری منتقل شود و کدام سازندگان راحت‌تر محتوای خود را به اشتراک بگذارند. 

آنها را به عنوان سیگنال های رتبه بندی مشابه آنچه که موتورهای جستجو هنگام تعیین نحوه فهرست بندی و رتبه بندی وب سایت ها به دنبال آن هستند، در نظر بگیرید.

و فقط به این دلیل که اینستاگرام با پنهان کردن تعداد لایک هایی که یک پست دریافت می کند بازی می کند، فکر نکنید که آنها کمتر اهمیت دارند. حتی اگر تعداد لایک‌ها عمومی نباشد، تعداد لایک‌ها همچنان یک سیگنال تأثیرگذار مهم برای پلتفرم است، بنابراین بسیار مهم است که یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام طراحی کنید تا لایک‌ها و تعامل بیشتری در محتوای خود داشته باشید. به خواندن نکات ما برای دریافت لایک بیشتر ادامه دهید!


چگونه لایک های بیشتری در اینستاگرام به دست آوریم: 11 نکته

گرفتن لایک و فالو بیشتر در اینستاگرام کار آسانی نیست. فقط کافی است از هر یک از اینفلوئنسرهای برتر اینستاگرام در مورد زمان و انرژی که برای ایجاد فالوورهای خود صرف کرده اند بپرسید – و اینکه چقدر زمان و انرژی برای ادامه رشد نیاز است. اما فقط به این دلیل که آسان نیست به این معنی نیست که غیرممکن است. در واقع، سه حوزه وجود دارد که می‌توانید برای شروع مسیر خود برای جمع‌آوری لایک‌های بیشتر در حال حاضر به آنها توجه کنید:

  • محتوای بهتر اینستاگرام ایجاد کنید:  آنچه در اینستاگرام پست می کنید اهمیت دارد. از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی بصری است ، مهم است که محتوای شما از نظر بصری جذاب باشد. محتوایی که پست می‌کنید تأثیر زیادی روی افرادی که به حساب خود جذب می‌کنید می‌گذارد و اگر عالی نباشد، مردم نمی‌توانند به آن بچسبند.
  • محتوای خود را تبلیغ کنید:  هنگامی که محتوای عالی ایجاد کردید، باید آن را با استفاده از پست های متقاطع، هشتگ ها و موارد دیگر تبلیغ کنید.
  • با سایر سازندگان همکاری کنید:  تصاحب حساب های تجاری، مشارکت ها، و حتی مشارکت در محتوایی که سایر سازندگان پست می کنند، می تواند راه درازی را برای جلب علاقه و جذب بیشتر محتوای شما داشته باشد.

اکنون که سه حوزه کلیدی را که باید روی آنها تمرکز کنید پوشش دادیم، بیایید دقیقاً به این موضوع بپردازیم که دقیقاً چه کاری می توانید در هر یک از این زمینه ها انجام دهید تا لایک و تعاملی که در محتوای اینستاگرام خود دریافت می کنید افزایش دهید .

10 نکته و روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام

با این نکات ساده تعامل بیشتری در پست های خود داشته باشید!

تداوم و استمرار داشته باش

یکی از ضروری ترین قوانین در ایجاد لایک و فالوور، پست کردن مداوم است. برای به حداکثر رساندن بازدیدها و لایک ها، باید زمانی که افراد آنلاین هستند پست ارسال کنید. 

یکی از مهم ترین دلایل شکست کسب و کار های اینستاگرامی این هست که تداوم در پست و محتوا گذاری ندارند ولی اگه شما میخواهید به درامد و موفقیت در اینستاگرام برسید باید استمرار و صبر داشته باشید . بهترین روش افزایش لایک واقعی اینستاگرام این است که همش تو چشم مشتری باشید .

سعی کنید به طور منظم در زمان های ترافیکی بالا پست کنید.  

حتما بخوانید : بازاریابی اینستاگرامی چیست

عکس های با کیفیت و خاص را به اشتراک بگذارید 

 افزایش لایک اینستاگرام

بسیار خوب، ما می دانیم که این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید لایک های واقعی را در اینستاگرام دریافت کنید، این کار از طریق عکس های کاملاً اسکرول است. این برنامه همه چیز درباره تصاویر است و برندها و تأثیرگذارانی که جذاب ترین تصاویر را ارسال می کنند، بیشترین لایک را دریافت می کنند. 

در مورد آن فکر کنید. مردم بی خیال در اینستاگرام می چرخند تا زمانی که یک عکس عالی باعث توقف آن ها شود. شما می خواهید آنها در پست های شما مکث کنند!

حتما بخوانید : کمپین بازاریابی موفق

با نکات و ترفندهایی برای عکس‌های خوب آشنا شوید و یک برنامه ویرایش عکس را دانلود کنید تا تصویر نهایی خود را کامل کنید. 

کپشن رو دست کم نگیرید

با همه چیزهایی که در مورد عکس ها گفتیم، ممکن است فکر کنید زیرنویس ها چندان مهم نیستند. 

اشتباه! 

زیرنویس‌ها برای جذب مخاطب و ایجاد محتوایی با قابلیت «مثل» کلیدی هستند. عکس باعث می‌شود آن‌ها روی پست شما متوقف شوند، اما کپشن باعث ایجاد ارتباط و لایک می‌شود. 

زیرنویس‌های طولانی‌تر با کلمات کلیدی مرتبط به شما کمک می‌کنند تا در جستجوها ظاهر شوید و دنبال‌کنندگان را به داستان برندتان جذب می‌کنند. روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام در یک کپشن خوب، باید شخصیت خود را بیان کنید و به دنبال کنندگان خود کمک کنید تا یک عنصر انسانی را در پست شما ببینند. از همدلی و ارتباط استفاده کنید. 

هشتگ هارو درست استفاده کنید ( معجزه رخ میدهد ) بهترین روش افزایش لایک واقعی اینستاگرام

get instagram likes

یکی از نکات مهم برای افزایش لایک اینستاگرام این است: از هشتگ های مناسب استفاده کنید!

می‌توانید از هشتگ‌ها استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف شما را پیدا می‌کنند، شما را دنبال می‌کنند و محتوای شما را دوست دارند.

ما چند نکته داریم که می توانید فوراً از آنها استفاده کنید:

  • خیلی گسترده نباشید: از هشتگ هایی که خیلی کلی هستند استفاده نکنید زیرا محتوای شما احتمالاً در میلیاردها پست دیگر دفن می شود. در عوض، می‌خواهید به هشتگ‌هایی فکر کنید که مخاطب خاص شما را جذب کند. اینها کسانی هستند که به شما لایک می دهند.  
  • از 3 تا 11 هشتگ استفاده کنید: از هشتگ های زیاد استفاده نکنید زیرا ممکن است شما را ناامید یا ساده به نظر برساند. اما شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که حداقل از تعداد انگشت شماری استفاده می کنید تا شانس دیده شدن را به حداکثر برسانید.
  • هشتگ های برند را در نظر بگیرید: برندهایی مانند کوکاکولا (#ShareACoke)، مک دونالد (#McDStories) و کالوین کلاین (#MyCalvins) هشتگ های منحصر به فرد خود را تبلیغ می کنند. می توانید فالوورهای خود را تشویق کنید تا با هشتگ خود به اشتراک بگذارند و جذابیت بیشتری برای برند یا تجارت خود ایجاد کنید. 
روش افزایش لایک اینستاگرام

برندها و اکانت های مربوطه را تگ کنید

افزایش لایک واقعی در اینستاگرام یک راه عالی برای گرفتن لایک، تگ کردن برندهای دیگر است. اگر عکس شما شامل محصولات یا محتوای برند دیگری است، آنها را تگ کنید. احتمال زیادی وجود دارد که پست شما را دوست داشته باشند یا حتی شما را مجدداً به اشتراک بگذارند و تگ کنند. 

این استراتژی برچسب‌گذاری آداب خوبی است اما می‌تواند دید، اقتدار و البته لایک‌های شما را نیز افزایش دهد.

از برچسب های موقعیت مکانی استفاده کنید

کاربران اینستاگرام از برچسب های موقعیت مکانی برای یافتن توصیه هایی برای سفر، غذاخوری و حتی خرده فروشی استفاده می کنند. روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام ، از برچسب‌های مکان استفاده کنید تا بر اساس منطقه محلی یا مقصد محبوب مرتبط با کاری که انجام می‌دهید، جاذبه بیشتری داشته باشید. 

مطمئن شوید که عکس شما با موقعیت مکانی مرتبط است و می تواند در میان جمعیت متمایز شود.

مسابقات و چالش هایی را راه اندازی کنید

چگونه در اینستاگرام لایک بگیریم؟ آنها را بخواهید!

بله، افزایش تعامل می تواند به همین سادگی باشد. از یک جایزه محصول، همکاری یا مسابقه برای افزایش ترافیک استفاده کنید – و مطمئن شوید که یکی از شرایط لازم برای شرکت دادن، لایک دادن است. 

how to get instagram likes

این کمپین ها می توانند فوق العاده موفق باشند، به خصوص اگر با برند دیگری همکاری کنید. همکاری ها هر دو برند می شود و لایک ها و نظرات را از طریق الزامات رقابت افزایش می دهد. 

کاربران را برای تگ کردن یک دوست به چالش بکشید

مشابه نکته بالا، شما همچنین می توانید از کاربران بخواهید که دوست خود را تگ کنند یا به چالش بکشید. تصور کنید که 1000 کاربر دارید و همه آنها دوستی را تگ می کنند که سپس از صفحه شما بازدید می کند – بازدیدهای خود را دو برابر کرده اید!

می‌توانید الزامات برچسب‌گذاری را در یک مسابقه یا هدایایی بگنجانید یا به سادگی یک عنوان زیبا برای تشویق مردم به اشتراک‌گذاری قرار دهید. 

به عنوان مثال: “کسی که دوست دارید با او به ایرلند سفر کنید را تگ کنید!”

از ترند های پیج های پر مخاطب استفاده کنید

ناگفته نماند که برای گرفتن لایک، باید محتوای خوبی ارسال کنید. اما آنچه به عنوان محتوای “خوب” یا محبوب واجد شرایط است، می تواند اغلب تغییر کند. مردم وقتی می بینند که یک روند به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد، دوست دارند.

برای ماندن در صدر روندها، حساب‌های اینفلوئنسر یا برندهایی را دنبال کنید که نفوذ قابل توجهی در فضای آنلاین دارند. ببینید چه چیزی برای آنها کار می کند. آموزش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام چه نوع گرافیکی ارسال می کنند؟ از چه عکس هایی استفاده می کنند؟ چگونه خودشان را توصیف می کنند؟

یکی دیگر از راه های عالی برای ایجاد محتوای پرطرفدار، استفاده از میم ها است. برخی از محبوب‌ترین برندها، پست‌هایی را بر اساس طنز و میم‌های رایج ایجاد می‌کنند. این پست‌ها تمایل زیادی به مشاهده، لایک‌ها و اشتراک‌گذاری مجدد دارند.

از تمام امکانات اینستاگرام استفاده کنید

پست‌ها دیگر تنها راه تعامل در اینستاگرام نیستند. اکنون می توانید چندین نوع محتوا ایجاد کنید، از جمله:

  • داستان ها
  • لایو اینستاگرام
  • IGTV
  • reels

بسیاری از کاربران اغلب به جای جدول زمانی خود، با داستان ها درگیر می شوند. اما برای به دست آوردن لایک بیشتر، به افرادی نیاز دارید که واقعاً از پست شما بازدید کنند. راه حل؟ پست خود را مستقیماً در استوری خود به اشتراک بگذارید تا دنبال کنندگان شما آن را در بالای فید خود ببینند روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام .

در پست های خود از لوکیشن استفاده کنید

پست‌های اینستاگرام با برچسب‌های موقعیت مکانی  79 درصد بیشتر  از پست‌های بدون آن درگیر می‌شوند، بنابراین راهی عالی برای گرفتن لایک است!

مطمئن شوید که برچسب‌های موقعیت مکانی را در پست‌هایی که مرتبط هستند قرار دهید، تا افراد بیشتری در مخاطبان هدف شما را پیدا کنند و با محتوای شما درگیر شوند. این امر به ویژه در صورتی مهم است که شما یک کسب و کار محلی کوچک هستید که به دنبال ارتباط با مردم منطقه خود هستید.

برچسب‌های موقعیت مکانی برای داستان‌ها نیز اعمال می‌شوند – از برچسب موقعیت مکانی استفاده کنید تا آن را در داستان موقعیت مکانی برجسته کنید و دسترسی خود را افزایش دهید!

در گروه های تعاملی اینستاگرام شرکت کنید

برای بسیاری از کاربران، گروه‌های تعامل اینستاگرام (یا پادها) یک چیز مرموز است. با این حال، گروه های تعامل می توانند یک استراتژی شگفت انگیز برای گرفتن لایک در اینستاگرام باشند!

گروه تعاملی در اینستاگرام چیست؟

به طور خلاصه، گروه نامزدی اینستاگرام به گروهی از کاربران گفته می‌شود که موافقت می‌کنند پست‌های یکدیگر را پس از انتشار لایک و کامنت بگذارند.

روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام ، اساساً آنها یک خط‌مشی «لایک برای دوست داشتن» ایجاد می‌کنند، اما با استفاده از کاربران واقعی و صاحبان مشاغل دیگر که از تلاش‌های بازاریابی یکدیگر حمایت می‌کنند، نه ربات‌های اسپم. آنها ابزاری عالی برای دریافت لایک در اینستاگرام هستند، به خصوص اگر تازه شروع کرده اید.

روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام

هنگامی که کاربر یک پست را آپلود کرد، آن را از طریق یک پیام مستقیم بزرگ با گروه تعامل به اشتراک می گذارد و همه شرکت کنندگان در گروه تعامل بلافاصله پست را لایک کرده و در مورد آن نظر می دهند.

پست شما به معنای واقعی کلمه می تواند از 0 تا 100 لایک در چند دقیقه افزایش یابد (بسته به تعداد کاربران در گروه تعامل). این واقعیت که کاربران بلافاصله پس از ارسال پست با آن ارتباط برقرار می‌کنند، الگوریتم اینستاگرام را نیز به خوبی نشان می‌دهد و به محتوای شما کمک می‌کند تا لایک‌های بیشتری در اینستاگرام دریافت کند – در بخش بعدی در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد!

در ساعات پر ترافیک پست منتشر کنید

در نتیجه پیشرفت‌های الگوریتم اینستاگرام ، یکی از مهم‌ترین عوامل برای لایک کردن در اینستاگرام، ارسال پست در زمانی است که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند!

وقتی پست شما به سرعت درگیر می‌شود،آموزش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام به الگوریتم می‌گوید که محتوای خوبی است و بنابراین احتمالاً در فیدهای کاربران بیشتری نشان داده می‌شود و حتی اگر خوش شانس باشید در صفحه کاوش ظاهر می‌شود.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام اغلب مورد بحث است، بسیاری از مشاغل و افراد تاثیرگذار تاریخ و زمان مشخصی را برای ارائه تعامل بهینه اعلام می کنند.

با این حال ، در Hopper HQ به مدیریت هزاران اکانت اینستاگرام کمک می‌کنیم و درک می‌کنیم که بهترین زمان برای ارسال پست بسته به کاربر و مخاطب هدف کاملاً متفاوت است .

نتیجه گیری نهایی مقاله روش افزایش لایک واقعی اینستاگرام

آموزش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام ، اگر به این فکر می کنید که چگونه لایک های بیشتری در اینستاگرام به دست آورید، دیگر دنبال این نباشید! این ده نکته و ترفند ساده را برای افزایش لایک، تعامل و در نهایت تأثیرگذاری امتحان کنید.

روش افزایش لایک واقعی در اینستاگرام ، رسانه های اجتماعی برای حضور آنلاین کسب و کار شما مهم هستند و  حتی می توانند تلاش های سئوی شما را بهبود بخشند. همین امروز روی استراتژی رسانه های اجتماعی خود کار کنید!

بر کسی پوشیده نیست که اینفلوئنسرهای اینستاگرام می توانند درآمد خوبی داشته باشند. اما اگر زمان زیادی را در این پلتفرم صرف کرده‌اید و بدون برنامه پست می‌گذارید، همچنین می‌دانید که گرفتن آن لایک‌های ارزنده آنقدرها هم که می‌خواهید باور کنید آسان نیست. 

این نیاز به کمی بیشتر از گرفتن یک عکس و ارسال آن با یک توضیح دلپذیر دارد. اگر می خواهید لایک بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید یک استراتژی اینستاگرام داشته باشید. خوشبختانه، اگر به این فکر می‌کنید که چگونه لایک‌های بیشتری در اینستاگرام به دست آورید، به جای درستی آمده‌اید. در این مقاله، تمام کارهایی را که برای دریافت لایک و تعامل بیشتر در پست‌های اینستاگرام، استوری‌ها، حلقه‌ها و IGTV خود باید انجام دهید، به شما معرفی می‌کنیم.

منبع خارجی hootsuite

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *