کار برای نوجوانان

کار برای نوجوانان


کار برای نوجوانان ، همه نوع شغل برای نوجوانان در دسترس است. فرصت ها بسته به امکانات محلی متفاوت خواهد بود، اما درس های غیرقابل انکاری وجود دارد که نوجوانان اولین دستمزد خود را دریافت می کنند. ما تعدادی از رایج ترین نقش ها را بررسی می کنیم.
بیشتر نوجوانان وقتی به والدین خود می گویند “برو کار پیدا کن” نگاهی بی تهی به آنها می کنند.

من پدر و مادر دو نوجوان اولیه هستم و این مکالمه ای است که به زودی منتظر آن هستم. کار برای نوجوانان ، من کاملاً منتظر آن نگاه توخالی و عبارت پر استفاده زمانی هستم که آنها می خواهند از موضوع گفتگو اجتناب کنند: “منظورت چیست؟”

شاید فقط خانواده من هستند، اما به نظر می رسد نوجوانان نیاز دارند که همه چیز برای آنها توضیح داده شود. آنها عمیقاً همه چیز را درک می کنند، اما تا زمانی که چند بار از بین نرود، به نوعی واقعی نیست. انشالله اگر توضیح درست باشد قبول کنند.

حتما بخوانید : طراحی وب سایت عکاسی

کسب و کار برای نوجوانان در سال 2022

مسئله این است که وقتی نوبت به شغل برای نوجوانان می رسد، «به دست آوردن شغل» به دور از یک موضوع ساده است. این یکی از اولین بارهایی است که بچه ها باید بیرون بروند و واقعاً پول خود را به دست آورند. ما در این مقاله بسیاری از مشاغل عالی برای نوجوانان را لیست خواهیم کرد، اما امنیت برخی از آنها چندان ساده نیست. بنابراین ما چند نکته اضافی برای استخدام برای والدین و فرزندان ارائه خواهیم داد. در این مقاله به موارد زیر خواهیم پرداخت:

این مقاله هم حتما مطالعه کنید بسیار مهم هست : کار برای کودکان

کسب و کار برای نوجوانان
  • 10 بهترین شغل برای نوجوانان
  • 5 شغل آنلاین برای نوجوانان
  • 5 شغل تابستانی برای نوجوانان
  • 5 شغل ورزشی برای نوجوانان

شما باید شرایط سنی را برای کشور خاص خود بررسی کنید زیرا آنها متفاوت خواهند بود و برخی از نقش ها به میزان قابل توجهی از بلوغ عاطفی و ظرفیت فکری نیاز دارند. 

بیشتر نوجوانان از سن 15 سالگی به بالا می توانند با این مشاغل درآمد کسب کنند

 یافتن شغل در دوران نوجوانی تنها به افرادی که می شناسید نیست. سایت ها و اپلیکیشن های شغلی زیادی وجود دارند که می توانند نوجوانان جویای کار را با کارفرمایان بالقوه مرتبط کنند. جستجوی گوگل نیز مفید خواهد بود. فعال بودن و جستجوی کارفرمایان محلی ایده دیگری برای باهوش ترین جویندگان کار است. به آنها نامه بفرستید، به آنها بگویید به دنبال چه چیزی هستید و استخدام شما چه سودی برای آنها خواهد داشت.

10 بهترین شغل برای نوجوانان

کار برای نوجوانان یا شغل برای نوجوانان ، مشاغل بی شماری برای نوجوانان وجود دارد، بنابراین در اینجا ده مورد از محبوب ترین آنها وجود دارد. بیشتر بزرگسالان یکی از این مشاغل را در دوران جوانی خود تجربه کرده اند:

پرستار بچه

مراقبت از فرزندان خردسال دیگران در حالی که والدین آنها دور هستند و کار دیگری انجام می دهند، برای نوجوانان جوان سودآوری قدیمی است. ممکن است به آموزش کمک های اولیه نیاز داشته باشید و مراجع قبلی به ایجاد یک شغل نوجوانی پایدار کمک می کند.

یکی از پر بازدید ترین صفحاتی که در مدیارست هست حتما ببینید : طراحی سامانه

کسب برای نوجوانان

برای نوجوانانی که خواهر و برادر کوچک‌تر دارند، نگهداری از کودک به طور طبیعی انجام می‌شود. شما آنها را حمام می کنید، به آنها غذا می دهید، آنها را سرگرم می کنید، آنها را آموزش می دهید و به طور کلی در کنار آنها هستید. پاداش و سرگرم کننده.

فروشنده

دستیاران فروشگاه، همکاران فروش و صندوقدارها معمولاً افرادی هستند که در ابتدای کار خود هستند یا افرادی که در انتهای کار خود قرار دارند. بسیاری از مغازه ها را نوجوانان تشکیل می دهند و همیشه کارهای دستی زیادی در کنار خدمات رسانی به مشتریان وجود دارد.

خرده فروشی یک صنعت با گردش مالی بالا است، بنابراین جریان دائمی کارگران نوجوان برای هر مغازه ای یک موهبت است. اگر با مدیریت ادامه دهید، از نظر ساعات کاری کار منعطفی است.

کارگر مهدکودک

کمک به مراقبت از کوچکترین کودکان در مهدکودک ها یک کار رایج برای نوجوانان است. تعویض پوشک، تهیه غذا، آموزش گلدان، سازماندهی بازی ها و خواندن کتاب های بی شمار همگی بخشی از کار روزانه است. تخیل و خلاقیت ضروری است کار برای نوجوانان .

شغل برای نوجوانان

نقش کارمند مهدکودک به مقدار زیادی صبر نیاز دارد، اما می تواند برای نوجوانان علاقه مند به آموزش یا مراقبت از کودکان در آینده مناسب باشد.

باریستا

باریستاها باید در مهارت‌های نوشیدنی‌سازی مهارت داشته باشند، اما نقش به همان اندازه ارائه یک تجربه کوچک دلپذیر به مشتریانشان و سرو کردن نوشیدنی‌ها است. فردی که طبیعتاً روحیه شادی دارد در این نقش شکوفا می شود و مشتریان برمی گردند.

بسیاری از قهوه‌خانه‌ها و کافه‌ها آموزش‌های باکیفیتی از نظر خدمات عالی به مشتریان ارائه می‌دهند، چیزی که در بسیاری از مشاغل بعدی ضروری خواهد بود.

پاک کننده

این یکی از مشاغل کمتر پر زرق و برق برای نوجوانان است، اما یکی از مشاغلی است که نمی توان آن را خودکار کرد و با پیشرفت های فناوری، آن شغل کثیف و بدبختی نیست که در گذشته بود. شاید یکی از بهترین مشاغل برای نوجوانان نباشد، اما همچنان محبوب است.

شاید نوجوانان در نظافت منازل مسکونی چندان فعال نباشند، اما در نظافت صنعتی و اداری فرصت هایی وجود دارد. سطح آمادگی جسمانی و انعطاف پذیری باید بالا باشد.

باغبان

در حالی که نوجوانان ممکن است سطح تجربه لازم برای انجام هر کار باغبانی را نداشته باشند، کارهای فیزیکی زیادی در باغبانی و محوطه سازی وجود دارد که نیاز به انرژی و اشتیاق جوانی دارد. یک کار لذت بخش برای انجام در تابستان، که ممکن است در زمستان به برف برداری تبدیل شود.

چه در حال چمن زنی، کار برای نوجوانان ، کوتاه کردن لبه ها، کاشت بوته ها، چیدن بوته ها یا آبیاری تخت گل هستید، باغبانی یک راه عالی برای حرکت و هوای تازه است.

کارمند فست فود

کسب و کار خوب برای نوجوانان

کلیشه یک نوجوان خالخالی که در یک رستوران فست فود کار می کند به قدمت تپه ها است. این یک شغل پر زرق و برق نیست، اما برای نوجوانانی که خواهان دستمزد منظم هستند، مناسب است.

کارگران فست فود در تمام طول روز روی پای خود هستند، بنابراین بسته های انرژی و انعطاف پذیری برای ادامه کار مورد نیاز است. شغل معمولاً تکراری است، بنابراین سطوح انگیزه باید بالا باشد.

سگ راه رفتن

سگ‌بازی یکی از محبوب‌ترین مشاغل برای نوجوانان است. چه کسی دوست ندارد وقت خود را در میان طبیعت با دسته ای از سگ های نیش هیجان انگیز بگذراند؟ صاحبان سگ به حیوانات خانگی خود به عنوان بخشی از خانواده نگاه می کنند، اما ممکن است زمانی نداشته باشند که ورزش مورد نیاز خود را به آنها بدهند.

هنگامی که یک گروه ثابت از مشتریان دارید، می توانید چندین سگ را در یک زمان پیاده روی کنید و درآمد قابل توجهی کسب کنید. پیاده‌روی سگ‌ها نیز می‌تواند به‌طور انعطاف‌پذیری حول مطالعات سازماندهی شود.

تحویل بسته/غذا

در حالی که ممکن است یک نوجوان گواهینامه رانندگی کامل نداشته باشد، بسیاری از رانندگان تحویل غذا از موتور سیکلت و دوچرخه استفاده می کنند. در شهرهایی که ترافیک بد است، تحویل غذا اغلب از طریق وسایل حمل و نقل کوچکتر انجام می شود که برای نوجوانان باز است. پیک دوچرخه بودن یک راه عالی برای تناسب اندام است.

شغل خوب برای نوجوانان

تحویل به موقع و کارآمد مهم است و افراد تحویل با کیفیت سنجیده می شوند. غذا باید هنگام خروج از آشپزخانه گرم و ایده آل تحویل داده شود.

ماشین شویی

در حالی کار برای نوجوانان که بسیاری از مردم اتومبیل های خود را برای شستن در یک کارواش اتوماتیک می برند، سنت شستن دستی ماشین شما هنوز بسیار زنده است. نوجوانان مبتکری که برای سفارشی در محله‌های خود پرسه می‌زنند، اغلب در آخر هفته با یک سطل دیده می‌شوند.

متصدی کارواش یکی دیگر از مشاغل رایج برای نوجوانان است – ممکن است آنها شستشو را انجام ندهند، اما در صورت نیاز، پرداخت را می گیرند و وظایف عملیاتی اولیه را انجام می دهند.

سریع برای یک شغل محبوب درخواست دهید. مطمئن شوید که در هشدارهای شغلی در برنامه ها و وب سایت ها ثبت نام کرده اید. شما باید در اسرع وقت برای برخی از نقش ها درخواست دهید زیرا آنها به سرعت فوق العاده پر می شوند. کارفرمایان منتظر نمی مانند تا تعداد زیادی از متقاضیان را برای انتخاب جمع آوری کنند. اگر از نظر تجربه مناسب هستید، اول آمدن اغلب اول است.

5 کسب و کار آنلاین برای نوجوانان

بسیاری از نوجوانان عادت دارند زمان زیادی را جلوی دستگاه های خود بگذرانند، بنابراین افزایش مشاغل آنلاین تعجب آور نیست. 

مدیریت رسانه های اجتماعی

من کسی نیستم که بگویم شغل به عنوان یک ستاره اینستاگرام گزینه مناسبی برای یک نوجوان است. بیایید با آن روبرو شویم، تنها درصد کمی از نوجوانان این کار را به عنوان یک تأثیرگذار انجام می دهند، اما کارهای دستی بیشتری در رسانه های اجتماعی برای مشتریان شرکتی وجود دارد که می تواند توسط یک نوجوان انجام شود. 

کسب و کار آنلاین برای کودکان

به مدیریت فیدهای اجتماعی آنها، تعامل با فالوورها و خلاقیت با برخی از پست های خود کمک کنید. همه چیز را نمی توان خودکار کرد، بنابراین این یک فعالیت عالی برای یک نوجوان است.

طراح وب سایت

بسیاری از سازندگان وب سایت وجود دارند که برای نوجوانان به اندازه کافی ساده هستند، اما از آنجایی که بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک به هیچ وجه در زمینه وب نیستند، ساخت، طراحی و نگهداری وب سایت ها مهارت مفیدی است. توانایی در کدنویسی اولیه کمک می کند اما ضروری نیست.

طراحان وب‌سایت نوجوان می‌توانند از طریق سایت‌های کار تخصصی گیگ کار پیدا کنند یا خودشان در رسانه‌های اجتماعی کمی توسعه کسب‌وکار انجام دهند. یک مقدمه عالی برای دنیای کار.

یکی از مهم ترین صفحاتی که باید بخوانید : طراحی سایت اقسطی

ورود داده ها

ورود داده ها فعالیتی است که معمولاً برای نوجوانان مسن تر انجام می شود زیرا در صورت بروز خطا می تواند عواقب جدی داشته باشد. بسته به ماهیت ورود داده ها و صنعت کارفرما، می تواند به خوبی پرداخت کند. 

شما نیاز دارید که اطلاعاتی باورنکردنی داشته باشید و سرعت تایپ کلمه در دقیقه چشمگیر داشته باشید. شغل ورود اطلاعات از نظر درآمد خوب است، اما مهارت هایی را که ممکن است در شروع یک حرفه مورد نیاز باشد به هیچ فردی آموزش نمی دهد.

خدمات مشتری

همه دوست دارند با یک شخص واقعی سر و کار داشته باشند و در حالی که برخی از مسائل مربوط به خدمات مشتری به کارمندان مسن واگذار می شود، کار برای نوجوانان شرکت های زیادی وجود دارند که خدمات اولیه ای را ارائه می دهند که می تواند توسط نوجوانان مدیریت شود. 

کار مخصوص نوجوانان

در بسیاری از کشورها ممکن است لازم باشد 16 سال به بالا داشته باشید، اما اگر اتصال اینترنتی خوب، هدست باکیفیت و رفتار آرام با تلفن دارید، می‌توانید ادامه دهید. نقش های خدمات مشتری می تواند بسیاری از مهارت های تجاری مهم را به نوجوانان بیاموزد.

تکمیل نظرسنجی و تماشای تبلیغات

پرداخت پول برای تکمیل نظرسنجی ها و تماشای تبلیغات آنلاین می تواند کمی روحیه شما را نابود کند، اما اگر نوجوانی بخواهد پول نقد سریعی را از طریق دستگاه های تلفن همراه خود بدون نیاز به درگیر کردن مغز خود به دست آورد، این یک گزینه مناسب است. 

باز هم، صنعت تبلیغات آنلاین درگیر درگیر شدن ربات‌های هوش مصنوعی است، بنابراین این یک فعالیت رایج برای نوجوانانی است که می‌خواهند کمی پول جیبی اضافی داشته باشند و می‌توانند آن را از هر جایی که دوست دارند انجام دهند.

از محدودیت های سنی آگاه باشید. برخی از مشاغل این مقاله تا زمانی که بیش از 15 سال در ایالات متحده نداشته باشید در دسترس نخواهد بود زیرا نوجوانان جوان تر فقط می توانند 3 ساعت در روز کار کنند. این ممکن است برای کشورهای دیگر متفاوت باشد، و ارزش بررسی دارد.

5 کار برای نوجوانان

در حالی که تعطیلات و تفریح ​​با دوستانشان در اولویت اولویت نوجوانان است، بسیاری از آنها تابستان ها را صرف کسب درآمد برای نیازهای مختلف خود می کنند.

معرفی 5 کار برای نوجوانان

مشاور کمپ

کمک به کودکان کوچکتر در یک کمپ تعطیلات بسیار متنوع است و معمولاً برای بسیاری از نوجوانان مراسمی است. “زمان مرخصی” آنها را می توان به سرگرمی با مشاوران دیگر سپری کرد و در مورد کار تیمی، مهارت های ارتباطی و مسئولیت پذیری چیزهای زیادی یاد می گیرند.

مشاوران کمپ نقش مهمی در حفظ اردو دارند – این کار فیزیکی است، بنابراین سطح مناسبی از آمادگی جسمانی مهم است. نوجوانان می خواهند تا جایی که ممکن است درگیر شوند.

کارگر کارناوال، نمایشگاه یا شهربازی

دومین چیز پس از رفتن به شهربازی، کار در شهربازی است. مطمئناً، بسیاری از نقش‌هایی که برای نوجوانان باز می‌شود، اموری تکراری و ساده هستند، اما شما در تمام طول روز لبخندها را می‌بینید و صدای فریادهای بازدیدکنندگان را می‌شنوید. شما می توانید دوران کودکی خود را دوباره زنده کنید کار برای نوجوانان .

نگرش های مشتاقانه و لبخندهای دائمی اجباری است، که در صورت داشتن مسائل دیگری در زندگی می تواند خسته کننده شود. این کار برای تیپ‌های خوش‌بین و شاداب عالی است.

نجات غریق

کار به عنوان نجات غریق در ساحل، استخر یا مرکز آبزیان فقط برای کسانی است که شناگران عالی هستند و همچنین باید مدارک مختلفی را بگذرانید (بسته به کشور). زندگی جوان در دستان شماست، بنابراین هوشیاری بسیار مهم است.

کار خوب با درامد بالا برای نوجوانان

نجات غریق یکی از تأثیرگذارترین مشاغل برای نوجوانان برای یک کارفرمای آینده است، زیرا شما باید تمام روز هوشیار باشید، باید با شرایط دشوار کنار بیایید و برای انجام کار به شما اعتماد می شود.

راهنمای تور

جاذبه های توریستی زیادی وجود دارد که به کمک زیادی نیاز دارند و نیازی به مدرک ندارند. ممکن است به ماشین ها کمک کنید تا پارک کنند، امتیاز آب نبات را اجرا کنید، بازدیدکنندگان را در اطراف یک پیچ و خم هدایت کنید یا به بازدیدکنندگان در مورد بهترین کارها توصیه کنید.

راهنمایان تور برای به حداکثر رساندن لذت بازدیدکنندگان در آنجا هستند، بنابراین آنها باید ارتباط‌دهنده و حل‌کننده مشکلات مشتری محور باشند. 

میوه چیدن

این کار کمرشکن است، اما مشاغل بدتر از گذراندن یک یا دو تابستان در مزارع برای چیدن میوه وجود دارد. میوه های مختلف در طول فصل تابستان رسیده می شوند، بنابراین شما به معنای واقعی کلمه می توانید انتخاب کنید. البته، شما باید نزدیک یک یا دو مزرعه زندگی کنید.

دستمزد برای چیدن میوه معمولا کم است، کار برای نوجوانان اما اگر تناسب اندام برای شما مهم است، یکی از آن نقش هایی است که می توانید خود را از نظر فیزیکی به چالش بکشید. هرچه بیشتر انتخاب کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت.

من رزومه ای ندارم، اما آیا نیاز به نوشتن نامه حمایتی دارم؟ شما ممکن است تجربه ایجاد یک رزومه را نداشته باشید، اما قطعاً یک نامه انگیزشی بنویسید که در آن توضیح دهد که چرا این نقش را می خواهید و چه چیزی می توانید بیاورید. شروع یک گفتگو را تشکیل می دهد.

5 کسب و کار ورزشی برای نوجوانان

برای نوجوانان ورزشکار، تبدیل شدن به یک نقش حمایتی در یک محیط ورزشی، گام بعدی متداول و راه عالی برای کسب درآمد کمی است. آنها می توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

کار آینده دار برای نوجوانان

مربیگری نوجوانان

بیشتر نوجوانان مدتهاست که تمایل خود را برای حرفه ای شدن در ورزش از دست داده اند، اما در حالی که ممکن است هنوز در تعطیلات آخر هفته با دوستان خود این ورزش را انجام دهند، یکی دیگر از گزینه های کسب درآمد، تحصیل برای مدارک اولیه مربیگری است.

نوجوانان به عنوان کمک مربی در هر نوع ورزش نوجوانان درگیر هستند. ممکن است خودشان کمی کوچینگ انجام دهند، اما مشارکت آنها معمولاً بیشتر سازمانی است.

داور خردسال

داوران حرفه‌ای برای داوری ورزش‌های نوجوانان دستمزد زیادی دریافت نمی‌کنند و همیشه داوطلبان زیادی وجود ندارند، بنابراین کسب صلاحیت داوری برای کار با جوان‌ترین شرکت‌کنندگان نیز راهی عالی برای ادامه فعالیت با ورزشی است که دوست دارید.

داوران نوجوان باید آماده میانجیگری در تعارضات، تصمیم گیری های دشوار و انجام سوء استفاده های اجتناب ناپذیر با نگرش درک باشند. آنها به پوست ضخیم نیاز خواهند داشت.

کیسه گلف

بسیاری از مشاغل برای نوجوانان شامل کار در کنار بزرگسالان است، اما نقش یک کیسه گلف جذاب است. شما می توانید کیف را برای یک بزرگسال حمل کنید و به آنها در مورد نکات ظریف این دوره بگویید، اما همچنین می توانید در سطح معمولی با آنها چت کنید.

کیسه های گلف باید تناسب اندام داشته باشند، اما همچنین باید شنوندگان و مکالمه گران خوبی باشند. مردم گلف بازی می کنند تا بخار خود را از بین ببرند – از نظر ذهنی و جسمی. گاهی اوقات چت کردن خوب است.

فروش کالا

کار به عنوان صندوقدار در یک استادیوم یا در امتیازات غذا یا کالا برای کسی که می خواهد در تعطیلات آخر هفته کار کند، شغل ثابتی است. دانش‌آموزان می‌توانند نیروی کار انعطاف‌پذیری را برای بازی‌های بزرگ‌تر و بسیاری برای تیم ورزشی خود در طول سال‌های تحصیلی خود فراهم کنند.

کار در سمت دستیار فروش برای یک نوجوان یک کار عالی است. کار خیلی پیچیده نیست، اما مسئولیت زیادی دارد.

مربی تناسب اندام جوان

کار برای نوجوانان ، جلسات تناسب اندام نوجوانان با کودکان کوچکتر در سال های اخیر رایج شده است. والدین یک کودک 7 ساله ممکن است دوست نداشته باشند که توسط یک بزرگسال مربی شود و ممکن است فکر کنند که با مربی نزدیک به سن آنها بیشتر سرگرم خواهند شد.

مربیان نوجوان نوجوان می توانند تناسب اندام را سرگرم کننده کنند و انرژی و اشتیاق لازم را داشته باشند تا کلاس های تناسب اندام خود را به جریان بیندازند. این نقش به ویژه در کمپ های تابستانی محبوب است.

مهارت های نرم خود را تمرین کنید. مشاغل برای نوجوانان مکان مناسبی برای تمرین مهارت های نرم است که در اولین مشاغل “مناسب” آنها پس از تحصیلات بعدی بسیار مفید خواهد بود. شما بدون شک چیزهای زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارید، بنابراین ادامه دهید .

منبع : indeed چنانچه قصد دارید این مطلب رو به زبان انگلیسی هم بخوانید میتوانید وارد این سایت شوید .

نتیجه گیری نهایی مقاله کسب و کار برای کودکان

در این مقاله ما به بررسی بیش از 25 شغل و کسب و کار برای نوجوانان پرداخته ایم . این مقاله هر هفته بروزرسانی خواهد شد و این تصمیم با خودتون هست که ببینید تو چه حوزه ای نوجوانان شما علاقه مند هستند تا در آن شغل کار کنند و از کار کردن لذت ببرند .

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *