چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم


چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ، بازاریابی دیجیتال انقلابی در راه عرضه محصولات خود به بازار کسب و کارها ایجاد کرده است. افراد بیشتر و بیشتری برای لذت و بهره وری فوری به اینترنت روی می آورند – به همین دلیل است که برای کسب و کار شما مهم است که آن را به خوبی درک کنید! در اینجا شش دلیل وجود دارد که چرا کسب و کار شما باید دیجیتالی شود.

حتما بخوانید : بوم مدل کسب و کار چیست

اینترنتی شدن به چه معناست؟

چند سال پیش، تقریباً هر کسب و کاری از کاغذ برای حفظ سوابق تجاری خود استفاده می کرد. 

هنگامی که رایانه ها راه خود را به چشم انداز کسب و کار پیدا کردند، چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم بسیاری از شرکت ها به استفاده از صفحات گسترده روی آوردند. 

در عصر کنونی فناوری، شما برای یافتن کسب‌وکاری که از نوعی فناوری مبتنی بر ابر برای مدیریت سوابق کسب‌وکار و سایر فرآیندهای تجاری استفاده نمی‌کند، مبارزه خواهید کرد. اما دیجیتالی شدن تنها در این مورد نیست، اگرچه برای این فرآیند ضروری است.

digital-business

دیجیتالی شدن به معنای تنظیم شیوه‌های فعلی کسب‌وکارتان یا ارائه تکنیک‌های کاملاً جدید است که برای انطباق با نیازهای بازار همیشه در حال تغییر با تکیه بر فناوری برای کمک طراحی شده است.

 به زبان ساده، شما باید در تمام شیوه های کسب و کار داخلی و خارجی خود تجدید نظر کنید و فناوری های جدید را برای بهبود تجربه مشتری و ساده کردن عملکرد کسب و کار اتخاذ کنید.

چرا باید کسب و کار شما اینترنتی شود؟

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ، اگرچه بهبود کارایی کسب و کار و توانایی برآوردن خواسته‌های مشتریان برای کسب‌وکار شما ضروری است، اما هزینه و زمان زیادی را که برای یک تحول دیجیتال کامل انجام می‌شود توجیه نمی‌کند. برای کمک به درک اینکه چرا کسب و کار شما باید از تحول دیجیتال استقبال کند، برخی از مزایای کلیدی آن را برجسته کرده ایم.

1- کارایی و سرعت

main-reasons-why-your-business-should-go-digital
.

مزیت اصلی دیجیتال مارکتینگ کارایی آن است. با استفاده از ابزارهای خودکار، می توانید زمان زیادی را برای خود و تیم خود ذخیره کنید.

 راه اندازی یک سیستم ردیابی سرنخ یا کمپین بازاریابی ایمیلی فقط چند کلیک طول می کشد، در حالی که پیاده سازی دستی این سیستم ها ساعت ها یا حتی روزها طول می کشد. با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف، می‌توانید کارها را به راحتی و به سرعت تعیین کنید و در عین حال از عدم وجود خطا اطمینان حاصل کنید. 

این نوع کمک به شما این امکان را می دهد که شروع به کار روی چیزهای مهم تری کنید.

علاوه بر این، با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، می توان پیشرفت و نتایج خود را به طور موثرتری اندازه گیری کرد. 

حتی اگر بخش بازاریابی نداشته باشید، چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم به سرعت خواهید دید که چه تعداد از بازدیدکنندگان کلمات کلیدی خاصی را جستجو کرده اند یا کدام شبکه های اجتماعی بیشترین ترافیک را به وب سایت شما آورده اند. با در دست داشتن این اطلاعات، می توانید استراتژی سئو یا کمپین های رسانه های اجتماعی خود را بهبود ببخشید.

reasons-why-your-business-should-go-digital

 به این ترتیب، بازاریابی دیجیتال به همه افراد شرکت اجازه می دهد تا از آخرین اخبار در مورد تجارت و همچنین روندهای آنلاین به روز بمانند .

2 – تجزیه و تحلیل مخاطبان هدف از طریق ابزارهای تحلیلی

یکی از نکات کلیدی در بازاریابی دیجیتال، درک مخاطبان خود از طریق تجزیه و تحلیل است. 

با استفاده از ابزارهای مختلف، می‌توانید منابع ترافیک را با اطلاعاتی در مورد اینکه کدام کانال‌ها بهترین نتایج را برای شرکت شما به ارمغان می‌آورند و چه محتوایی از نظر تعامل با رسانه‌های اجتماعی یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو مؤثرتر بوده است، تجزیه و تحلیل کنید.

حتما بخوانید : ابزار های تحلیل سایت

دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می دهد که مشخصات دقیقی از هر مشتری ایجاد کنید تا خدمات و محصولات خود را با نیازهای آنها تطبیق دهید. در نتیجه، هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت یا پروفایل های رسانه های اجتماعی خود، برای مخاطب جذاب تر و مرتبط تر خواهد بود.

همچنین به شما این امکان را می دهد که با مشتریان تماس مستقیم داشته باشید تا به آنها گوش دهید، بفهمید آنها چگونه برند شما را درک می کنند، چه نوع سؤالاتی در مورد محصولات / خدمات شما دارند و غیره. به این ترتیب، می توانید استراتژی هایی را بر اساس مشتری ایجاد کنید. بازخوردی که در نهایت منجر به نتایج کسب و کار بهتر می شود

3 – زمان پاسخگویی سریعتر به مشکلات مشتریان

هنگامی که یک فروشگاه آنلاین یا وبلاگ دارید که در آن افراد برای دریافت پاسخ سوالات خود یا به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در رابطه با محصولات/خدمات شرکت خود، چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم در مورد پست های مختلف نظر می دهند، پس به پاسخی فوری نیاز دارید که همه را راضی کند (در صورت امکان).

 با دیجیتالی‌سازی، می‌توانید این موارد را در زمان واقعی مدیریت کنید، در حالی که اعضای تیم شما روی چیزهای مهم‌تری کار می‌کنند.

به عنوان مثال، هنگامی که یک فروشگاه تجارت الکترونیکی را راه اندازی می کنید، بسیار مهم است که بتوانید به سوالات مشتریان خود به موقع پاسخ دهید زیرا این امر به جلب اعتماد آنها کمک می کند و باعث می شود آنها به وب سایت شما بازگردند. 

با استفاده از ابزارهای آنلاین مختلف برای خدمات مشتری، چت زنده یا اتوماسیون کمپین بازاریابی ایمیلی و غیره، می‌توانید برای انواع سؤالاتی که از مشتریان بالقوه می‌آیند، بدون هیچ هزینه اضافی برای نیروی انسانی، پاسخ‌های درستی ارائه دهید

4 – اتوماسیون کارهای تکراری

برخی از فرآیندهای تکراری در بازاریابی دیجیتال وجود دارد که برای صرفه جویی در منابع انسانی که در غیر این صورت باید این وظایف را بارها و بارها به صورت دستی انجام دهند، باید خودکار شوند. به عنوان مثال، صدها کار تکراری وجود دارد که هنگام اجرای استراتژی سئوی خود باید آنها را اجرا کنید، مانند ایجاد لینک یا به روز رسانی متا تگ ها.

هنگامی که یک برنامه بازاریابی دیجیتال برای شرکت خود ایجاد کردید، این وظایف خودکار در پس زمینه بدون هیچ گونه دخالت دیگری از جانب شما انجام می شود.

 در نتیجه، چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم شما قادر خواهید بود از طریق استراتژی هایی مانند مدیریت محتوا یا وبلاگ نویسی مهمان، پیوند ایجاد کنید که زمان می برد و به طور بالقوه می تواند توسط افراد دیگر (به عنوان مثال، فریلنسرها) انجام شود.

نمونه‌های دیگر شامل ارسال خودکار خبرنامه‌ها در تاریخ‌های خاص بر اساس ترجیحات مشتری (به‌جای ارسال دستی) یا افزودن خودکار مشترکین جدید به فهرست ایمیل هنگام خرید محصولات خاص از طریق فروشگاه آنلاین شما است. 

همچنین می‌توانید تعداد نامحدودی از پیام‌های پاسخ‌گوی خودکار ایجاد کنید که به‌طور خودکار ارسال می‌شوند تا از انجام کارهای تکراری مانند نوشتن دستی پیام‌های تشکر هنگام خرید محصول یا خدمات از شرکت شما جلوگیری کنید.

5 .  رقابت پذیری کسب و کار بالاتر

فشار رقابتی یکی از بزرگترین دلایلی است که باعث می شود اکثر مشاغل در تحول دیجیتال سرمایه گذاری کنند. اکثر شرکت‌هایی که برای دیجیتالی شدن قدم برداشته‌اند  ، این کار را به این دلیل انجام داده‌اند که اگر رقبایشان از فناوری استقبال نکنند، از آنها پیشی خواهند گرفت.

6 .  هدف گذاری بهتر و رضایت مشتری

مگر اینکه کسب و کار شما در تحول دیجیتال سرمایه گذاری کند، درک اطلاعات مشتریان، یافتن اطلاعات مفید در مورد نیازهای مشتریان و ویژگی های مخاطبان و سفارشی کردن محصولات یا خدمات خود برای مطابقت با نیازهای بازار برای شما مشکل خواهد بود چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم .

با سرمایه گذاری در فناوری، کسب و کار شما می تواند تجربه دیجیتال قوی تری را ارائه دهد، در نتیجه حفظ مشتری و رضایت مشتری را افزایش می دهد.

7 .  منابع جدید درآمد

یکی دیگر از مزایای دیجیتال شدن این است که کسب و کار شما می تواند محصولات و خدمات جدیدی ارائه دهد که می تواند کانال های درآمد جدیدی را باز کند. 

پیش بینی می شود که تقریباً نیمی از درآمد تا سال 2022 از طریق محصولات یا کانال های دیجیتال باشد. این امر از طریق شرکت هایی مانند Sleek Tech PTE Ltd مشهود است که خدمات ادغام تجاری آنلاین را ارائه می دهد .

اگرچه این تغییر به احتمال زیاد ناشی از ارائه خدمات حرفه ای از طریق فضاهای آنلاین خواهد بود، پیش بینی ها نشان می دهد که تعداد خدمات حرفه ای افزایش می یابد و منجر به توسعه محصولات و خدمات درآمدزا می شود.

8 .  نام تجاری خود را رشد دهید

باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم

ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم که در آن بیشتر چشم اندازها برای تقریباً هر کسب و کاری به صورت آنلاین وجود دارد.

 به همین دلیل، کسب و کار شما باید بر روی ساخت برند خود به صورت آنلاین تمرکز کند. هر کسب و کاری در عصر دیجیتال باید قبل از اینکه توجه خود را به سهم بازار معطوف کند، ابتدا بر روی اشتراک ذهنی تمرکز کند.

دستیابی به این امر و جلب نظر عموم می تواند به برند شما کمک کند تا در بین اکثر مصرف کنندگان به رسمیت شناخته شود. چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم این امر با استفاده از رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای قابل دستیابی است. شکست در ساخت برند با استفاده از پلتفرم‌های دیجیتال باعث می‌شود که کسب‌وکارها ذهنیت اساسی و سهم بازار را از دست بدهند .

9 –  دیر یا زود هر کسب و کاری آنلاین میشود

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم

فناوری‌های دیجیتال، حفظ ارتباطات دائمی بدون محدودیت زمانی و جغرافیایی را برای کسب‌وکارها آسان‌تر می‌کند. چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ، بخشی از جمعیت متصل همچنان به رشد سریع خود ادامه می دهد. ادغام فناوری های دیجیتال در عملیات تجاری در سراسر جهان نیز تأثیر قابل توجهی بر بهره وری، سودآوری و رشد دارد.

بسیاری از شرکت ها هنوز کسب و کار دیجیتال را به سطح مورد نیاز در آغوش نگرفته اند. انجام زودهنگام این کار به شما امکان می دهد از آرامش در بین رقبای خود استفاده کنید و از بقیه افراد متمایز شوید.

همانطور که می بینید، شکست در پذیرش تحول دیجیتال و ادغام آن در شیوه های کسب و کار شما باعث می شود که در کوتاه ترین زمان از تجارت خارج شوید. شرکت هایی که موفق به اجرای استراتژی های دیجیتالی نمی شوند از رقبای خود و رهبران بازار دیجیتال عقب خواهند ماند.

نتیجه گیری چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ؟

به همین دلیل، باید انتقال به راه‌اندازی کسب‌وکار دیجیتال را آغاز کنید و از مزایایی که ارائه می‌کند، از جمله رقابت‌پذیری بالاتر، هدف‌گیری بهتر و رضایت مشتری و منابع جدید درآمد، لذت ببرید. 

چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشیم ، راه‌اندازی کسب‌وکار دیجیتال همچنین به شما امکان می‌دهد برند خود را رشد دهید، پادزهری برای اختلال در صنعت ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد در حالی که سایر کسب‌وکارها در تحول دیجیتال عقب می‌مانند، رهبری را بر عهده بگیرید

منبع خارجی : freepctech

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *