بهترین سایت های دانلود عکس

بهترین سایت های دانلود عکس


بهترین سایت های دانلود عکس ، آیا به دنبال عکس های آنلاین رایگان برای استفاده بدون هزینه حق امتیاز هستید؟ دیگر نگاه نکنید، بهترین سایت های دانلود عکس رایگان ما فهرستی از بهترین سایت های عکس استوک رایگان از سراسر وب را گردآوری کرده ایم!

 چگونه می توان بهترین سایت های دانلود عکس را پیدا کرد ؟

اگر روی یک پروژه آنلاین کار می‌کنید که به تصاویر بدون حق امتیاز نیاز دارد، بهترین سایت های دانلود عکس ، ممکن است ساعت‌ها در رایانه جستجو کنید تا چیزی پیدا نکنید یا فقط عکس‌هایی با واترمارک روی آنها پیدا کنید. شما می خواهید عکسی عالی برای پروژه خود داشته باشید، و ممکن است پیدا کردن عکسی که با زاویه، طرح رنگ و ترکیب مناسب مناسب باشد دشوار باشد. 

حتما بخوانید : خرید اکانت freepik

 بهترین سایت های دانلود عکس رایگان ، وب سایت های عکس استوک رایگان زیادی وجود دارد که بسیاری از مردم نمی دانند. ما به شما توضیح می دهیم که کجا می توانید بهترین تصاویر حق امتیاز را در اینترنت پیدا کنید.

حتما بخوانید : بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

قوانین بهترین سایت های دانلود عکس چیست ؟

هنگام استفاده از وب سایت های رایگان عکس استوک، بیشتر تصاویر به صورت رایگان در دسترس هستند و می توانند برای هر پروژه ای که می خواهید استفاده شوند. با توجه به دامنه عمومی خلاقیت ، می‌توانید این عکس‌ها را هر طور که می‌خواهید تغییر دهید.

چه نیاز به کپی، بهترین سایت های دانلود عکس ویرایش یا حتی استفاده از تصاویر برای مقاصد تجاری داشته باشید، اگر در این وب سایت ها یافت شوند، همه آنها در پایگاه های داده عمومی رایگان هستند. اگرچه برخی از عکاسان مایلند در عکس های خود منبعی داشته باشند، بنابراین قبل از استفاده از هر عکسی که آنلاین پیدا می کنید، حتماً در مورد تصویر تحقیق کنید. 

بهترین وب سایت ها به صورت رایگان تصاویر استوک

  1. Stocksnap.io
  2. Pexels
  3. Unsplash
  4. Pixabay
  5. PikWizard
  6. Life of Pix
  7. Kaboom Pics
  8. Skitterphoto
  9. Gratisography
  10. SplitShire
  11. Little Visuals
  12. Burst
  13. Raw Pixel
  14. PicJumbo
  15. New Old Stock
  16. Jay Mantri
  17. PicSpree
  18. ISO Republic
  19. Styled Stock
  20. Rgbstock

هزاران عکس استوک رایگان خیره کننده برای استفاده در وب سایت ها و پروژه های خود وجود دارد – بسیاری از آنها بدون ذکر منبع.

حتما بخوانید : خرید اکانت picsart

ما بهترین سایت‌های عکس استوک رایگان را انتخاب کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم عکس‌های مورد نیاز خود را پیدا کنید. همه تصاویر موجود در این سایت‌ها برای مقاصد شخصی، تحریریه یا تجاری رایگان هستند (و با انتخاب ما از بهترین ویرایشگرهای عکس رایگان ترکیب می‌شوند)، اما هنوز چند محدودیت وجود دارد که باید در نظر داشت.

محدودیت‌های اصلی برای عکس‌های افراد قابل شناسایی، محصولات دارای علامت تجاری و دارایی‌های خصوصی (نه تنها خانه‌های مردم، بهترین سایت های دانلود عکس ، بلکه برخی از مکان‌های دیدنی) اعمال می‌شود. 

Stocksnap.io

 بهترین سایت های دانلود رایگان

Stocksnap.io یک پایگاه داده عکس بدون حق امتیاز با گزینه های زیادی برای انتخاب است! تمامی عکس‌های موجود در این پایگاه داده برای ویرایش، کپی و استفاده برای مقاصد تجاری با توجه به دامنه عمومی خلاقیت رایگان است. 

می توانید از موتور جستجوی StockSnap برای جستجوی عکس خاصی که به دنبال آن هستید استفاده کنید. همچنین می‌توانید از سیستم دسته‌بندی مبتنی بر برچسب آن‌ها ، مشابه هشتگ‌های اینستاگرام، استفاده کنید تا به شما کمک کند تصاویری را که حس، حس، حس یا محتوای مناسبی را برای نیازهای شما منتقل می‌کنند، مرور و مکان‌یابی کنید.

Pexels

 بهترین سایت های عکس رایگان

Pexels یک وب سایت عکس استوک است که تصاویر رایگان و با کیفیتی را ارائه می دهد. عکس‌های موجود در این وب‌سایت تحت پوشش دامنه عمومی خلاقیت هستند، بنابراین ویرایش، کپی یا استفاده برای اهداف تجاری آزاد هستند. این سایت یک نوار جستجو و یک سیستم مبتنی بر برچسب ارائه می دهد تا بتوانید تصویر سهام مناسب برای پروژه خود را پیدا کنید!

Unsplash

Pixabay بیش از 1.8 میلیون عکس استوک با کیفیت بالا را به صورت رایگان به کاربرانی که از وب سایت آنها بازدید می کنند ارائه می دهد. در این سایت، می‌توانید از نوار جستجو برای جستجوی نوع تصاویر استوک رایگان برای پروژه خود استفاده کنید.

این وب سایت مجموعه ای از تصاویر کارتونی یا دستی را ارائه می دهد، بهترین سایت های دانلود عکس ، برخلاف سایر وب سایت های لیست شده در این لیست.

PikWizard

 بهترین سایت دانلود عکس رایگان

Pikwizard یکی دیگر از پایگاه داده های عکس استوک رایگان است. برخلاف وب‌سایت‌های قبلی، این سایت مجموعه‌ای از ویدیوها را نیز برای انتخاب ارائه می‌دهد. این وب سایت تحت پوشش دامنه عمومی خلاقیت مشترک نیست، بنابراین قبل از استفاده از این تصاویر برای اهداف تجاری، تحقیق کنید.

این وب سایت همچنین دارای یک نوار جستجو است که در آن می توانید هر عکسی را که برای پروژه خود نیاز دارید جستجو کنید. 

Life of Pix

 سایت های دانلود عکس

LifeofPix یک وب سایت تصویری رایگان است که دارای مجموعه ای از عکس های هنری است که توسط عکاسان برنده جایزه گرفته شده است. تصاویر این سایت از معماری گرفته تا عکس غذا متفاوت است. کیفیت این تصاویر شگفت انگیز است و عکس های هنری و جذاب تری را در این وب سایت خواهید دید.

Kaboom Pics

KaboomPics یک وب سایت عکاسی استوک است که عکس های بسیار جالب و منحصر به فردی برای پروژه های شما دارد. عکس های این سایت واضح، واضح و منحصر به فرد برای هر نوع پروژه ای است که روی آن کار می کنید.

از عکس‌های هنری فنجان‌های قهوه گرفته تا پس‌زمینه‌های با مضمون تعطیلات، این وب‌سایت شما را با تصاویر استوک زیبا و رایگان پوشش می‌دهد!

Skitterphoto

Skitterphoto وب‌سایتی است که به «مکانی برای یافتن، نمایش و اشتراک‌گذاری عکس‌های حوزه عمومی» افتخار می‌کند. این وب‌سایت فهرست طولانی‌ای از گزینه‌های عکس استوک را از دسته‌هایی مانند «حیوانات» تا «حمل و نقل» ارائه می‌کند.

این عکس‌ها مالکیت عمومی هستند، بنابراین می‌توانید این تصاویر را کپی، ویرایش یا حتی برای مقاصد تجاری استفاده کنید. 

Gratisography

Gratisography یک وب سایت جدید عکس استوک است که با طراحی وب سایت ها و عکس هایی که ارائه می دهد مخاطبان جوان را جذب می کند. این وب‌سایت تصاویر آن‌ها را به‌عنوان «واقعاً منحصربه‌فرد، معمولاً غریب و همیشه رایگان» توصیف می‌کند.

از این وب سایت دیدن کنید تا عکس های منحصر به فرد پروژه خود را پیدا کنید که هنری، سرگرم کننده و مهمتر از همه رایگان هستند!

SplitShire

سایت های دانلود عکس رایگان

SplitShire یک وب سایت عکس استوک رایگان است که عکس های زیادی برای انتخاب دارد! این وب‌سایت با «رایگان» توضیح می‌دهد که می‌توانید «هر عکس یا ویدیوی رایگان استوک آپلود شده در SplitShire را دانلود کنید و بدون نگرانی در مورد حق چاپ یا اسناد از آن استفاده کنید».

این عکس ها را می توان برای هر پروژه ای از ایجاد یک وب سایت تا چاپ روی تی شرت استفاده کرد.

Little Visuals

LittleVisuals یک وب سایت عکس استوک است که توسط نیک جکسون ایجاد شده است. متأسفانه خالق این وب سایت درگذشت، اما خانواده او میراث او را از طریق این وب سایت عکس سهام زنده نگه داشته اند.

همه تصاویر موجود در این وب سایت توسط دامنه عمومی خلاقیت محافظت می شوند، به این معنی که می توان از آنها برای مقاصد تجاری استفاده کرد.

Burst

Burst یک وب سایت عکس سهام است که توسط شرکت Shopify ایجاد شده است. عکس های این سایت به طور خاص برای اهداف بازاریابی و تجاری تنظیم شده اند.

بیشتر تصاویر بر اساس موضوعات خاصی با هم گروه‌بندی می‌شوند، برای مثال یک «بسته عکس سایبر دوشنبه» وجود دارد که برای دانلود در دسترس است که دارای تصاویری است که با آن توضیحات مطابقت دارند. 

 بهترین سایت های دانلود عکس

RawPixel یک وب سایت عکس استوک رایگان است که مجموعه ای بی نظیر از تصاویر را ارائه می دهد. 

با استفاده از نوار جستجو و سیستم مبتنی بر برچسب،  بهترین سایت های دانلود عکس رایگان کاربران بسیاری از تصاویر سرگرم کننده، رنگارنگ و رایگان را برای استفاده برای هر پروژه ای پیدا خواهند کرد. این وب سایت دارای مجموعه ای از تصاویر کارتونی و دستی است که برای یک پروژه هنری عالی هستند.

PicJumbo

PicJumbo مجموعه ای از عکس های استوک زیبا را برای انتخاب دارد. این وب‌سایت عکس‌های استوک رایگان، پس‌زمینه و تصاویر با وضوح بالا را برای استفاده در پروژه خود ارائه می‌دهد که آن را از بقیه متمایز می‌کند.

این تصاویر با دسته بندی های مختلف از “flatlay” تا “space for text” برای استفاده در پروژه ها انتخاب شدند!

New Old Stock

NewOldStock یک وب سایت عکس سهام منحصر به فرد است زیرا عکس های بسیار قدیمی را ارائه می دهد! NewOldStock که قدمت آن به دهه 1800 بازمی‌گردد، مجموعه‌های عکس قدیمی کاملی برای پروژه‌های شما دارد!

آن‌ها عکس‌های قدیمی را از بایگانی‌های عمومی ارائه می‌کنند که فاقد محدودیت‌های شناخته شده حق نشر در این سایت هستند. 

Jay Mantri

JayMantri یک وب سایت شخصی عکاس مستقل است که در آن عکس های خود را برای استفاده عمومی پست می کند. تصاویر این سایت بیشتر عکاسی در فضای باز، مناظر و حیوانات است. این عکس‌های استوک رایگان نه تنها زیبا هستند، بلکه می‌توان از آنها برای اهداف مختلفی استفاده کرد. 

PicSpree

 بهترین سایت های دانلود عکس رایگان

PicSpree یک کتابخانه آنلاین تصویر رایگان پر از عکس های زیبا برای هر نوع پروژه است. تمامی تصاویر این وب سایت برای استفاده شخصی و تجاری رایگان است. عکس‌های این وب‌سایت مشابه عکس‌های Shutterstock هستند، وب‌سایتی که عکس‌های استوک را ارائه می‌دهد که رایگان نیستند. 

ISO Republic

ISORepublic یک وب‌سایت رایگان عکس‌های استوک است که در آن می‌توانید تصاویر تأیید شده با محتوای عمومی با وضوح بالا را برای پروژه خود پیدا کنید. تمامی تصاویر این وب سایت برای استفاده، کپی، ویرایش و حتی استفاده برای مقاصد تجاری رایگان است. این وب‌سایت با دسته‌بندی‌های زیادی برای انتخاب عکس‌های HD عالی است.

Styled Stock

StyledStock یک وب سایت عکس استوک زنانه تر است که تصاویر دخترانه و زیبا را ارائه می دهد. بیشتر این تصاویر، عکس‌های عکاسی پس‌زمینه هستند که کاملاً با متن در بالای آن‌ها هماهنگ می‌شوند.

این وب سایت منحصر به فرد است زیرا دارای فیلتری است که به شما امکان می دهد رنگی از عکس ها را که می خواهید جستجو کنید انتخاب کنید. اگر به دنبال یک وب سایت عکس استوک با تصاویر دخترانه و زنانه هستید، StyledStock را بررسی کنید.

Rgbstock

Rgbstock یک پایگاه داده عکس رایگان است که عکس های زیادی را ارائه می دهد که برای پروژه های تجاری مناسب هستند. این وب سایت به دسته هایی مانند «معماری»، «کسب و کار» و «مفاهیم» تقسیم می شود.

همه این عکس‌ها با دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه تماس با صاحب عکس برچسب‌گذاری شده‌اند، بنابراین اگر از این تصاویر برای یک پروژه تجاری استفاده می‌کنید، کار را آسان می‌کنند.

 نتیجه گیری نهایی بهترین سایت های دانلود عکس

این وب‌سایت‌ها برای عکس‌های استوک رایگانی که می‌توانید در اینترنت پیدا کنید عالی هستند و برای هر پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید کار می‌کنند! بهترین سایت های دانلود عکس رایگان ، از این ابزارها در کنار ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی و خدمات نوشتن محتوا برای راه اندازی وبلاگ خود استفاده کنید. 

بهترین سایت های دانلود عکس ، اما به خاطر داشته باشید که بسیاری از این سایت‌ها از عکاسان آماتوری استفاده می‌کنند که ممکن است کاملاً از قوانین مربوط به انتشار مدل‌ها آگاه نباشند.(در برگه جدید باز می شود)برای عکس های افراد، و ممکن است از سوژه های خود نخواسته باشند که معافیت را امضا کنند. اگر مطمئن نیستید، بهتر است مستقیماً با سایت تماس بگیرید.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *