11 تا از بهترین سرویس های چت آنلاین خارجی + ایرانی ( مرداد 1401 )

بهترین سرویس های چت آنلاین خارجی ، اگر وب سایت شما دارای نرم افزار خدمات مشتری چت زنده نیست، ممکن است زمان آن رسیده باشد که گزینه های پشتیبانی مشتری وب سایت خود را ارتقا دهید. بهترین سیستم های چت آنلاین ، چت زنده به طور فزاینده ای در بین توسعه دهندگان وب سایت و کاربران وب سایت محبوب شده است. 

در واقع چت زنده محبوب ترین روش تماس برای مشتریان آنلاین است. بهترین سرویس های چت آنلاین خارجی ، یک نظرسنجی نشان داد که 46٪ از مشتریان چت زنده را به گزینه های دیگر مانند ایمیل، تلفن و رسانه های اجتماعی ترجیح می دهند. 

حتما بخوانید : EAT چیست

هنگامی که در حال ساختن یا بهبود وب سایت کسب و کار خود هستید، چت زنده یک ویژگی مهم است که باید در نظر بگیرید. اگر در حال خرید بهترین نرم‌افزار چت زنده برای وب‌سایت خود هستید، دانستن اینکه کدام نرم‌افزار پشتیبانی چت ساده‌ترین و مفیدترین برای مشتریان شما خواهد بود، دشوار است. 

سرویس چت انلاین چیست ؟

حتما بخوانید : بهترین ابزار های بررسی رتبه سایت در گوگل

سرویس چت انلاین چیست ، چت زنده یک سرویس پشتیبانی مشتری برای وب سایت ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی یک چت باکس به سایت خود اضافه کنید که می تواند به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد، صفحات مفیدی را پیشنهاد دهد و حتی سرنخ ایجاد کند و فروش داشته باشد. 

چت زنده یک راه محبوب برای مشتریان برای دسترسی به مشاغل است، بنابراین بخش مهمی از هر وب سایتی است که سعی در تعامل با بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتری دارد. سرویس چت آنلاین چیست ، اکثر وب سایت ها دارای قابلیت چت هستند. 

معرفی بهترین سرویس های چت آنلاین خارجی

حتما بخوانید : پشتیبانی سایت

بهترین سرویس های چت آنلاین ، ما تحقیقات را برای شما انجام داده‌ایم، بنابراین می‌توانید بهترین برنامه‌های چت زنده را برای بهبود عملکرد وب‌سایت خود بیابید! با لیست ما نرم افزار چت مناسب برای نیازهای خود را بیابید. 

  1. PureChat
  2. Freshchat
  3. Live Chat
  4. JivoChat
  5. Provide Support
  6. ZenDesk
  7. Online Chat Centers
  8. Sendinblue
  9. Chaport
  10. Beingo
  11. ClickDesk

PureChat

 سیستم  چت آنلاین ایرانی

Pure Chat به خود می بالد که “ساده ترین و سریع ترین راه برای افزودن چت زنده به وب سایت شما” است و ممکن است در این مورد درست باشد. کاربران Pure Chat سهولت استفاده و سرعت راه اندازی را از دیگر دلایل انتخاب این نرم افزار ذکر می کنند. 

تنها کاری که برای راه اندازی Pure Chat باید انجام دهید این است که یک قطعه کد را در وب سایت خود کپی کنید یا یک افزونه آسان را نصب کنید.

چت خالص قابل تنظیم است، بنابراین می توانید آن را با اهداف تجاری و سبک وب سایت خود مطابقت دهید. چت های نامحدودی را ارائه می دهد، بنابراین اگر وب سایت شما ترافیک زیادی دریافت می کند، لازم نیست نگران خرید یک بسته بزرگتر باشید. 

برقراری ارتباط از طریق چت خالص آسان است، زیرا برنامه های موبایل Android و iOS را ارائه می دهد تا بتوانید مکالمات را در حال حرکت مدیریت کنید. 

می‌توانید از پاسخ‌های آماده برای سؤالات متداول استفاده کنید، از یک فرم اطلاعات قبل از چت برای هدایت مشتریان به سایت خود و موارد دیگر با «چت خالص» استفاده کنید. 

امکانات: 

  • چت های نامحدود
  • اپلیکیشن های موبایل iOS و اندروید
  • تاریخچه چت نامحدود
  • سفارشی سازی ویجت پیشرفته
  • داشبورد قدرتمند با تجزیه و تحلیل 
  • اطلاعات بازدیدکنندگان و مکان را می گیرد
  • ادغام با سایر نرم افزارها 
  • پاسخ های آماده
  • فرم های اطلاعات قبل از چت 
  • وقتی چت در دسترس نیست، فرم ایمیل کنید

طرفداران: 

  • برنامه های موبایل برای اپراتورها 
  • رونوشت های چت نامحدود برای مراجعه مجدد 
  • کاملا قابل تنظیم 
  • راه اندازی آسان 

معایب: 

  • اعلان‌های چت گاهی اوقات دیر وارد می‌شوند 

جمع بندی :

PureChat یکی از ساده‌ترین گزینه‌های چت زنده است که برای کسانی که می‌خواهند راه‌حلی ساده برای خدمات مشتری داشته باشند. حتی اگر تجربه طراحی وب ندارید، بهترین سرویس های چت آنلاین خارجی باید بتوانید پشتیبانی مشتری را با چت خالص راه اندازی و سفارشی کنید.

Freshchat

بهترین سیستم  چت آنلاین ایرانی

بخش کوچکتری از پلتفرم بزرگتر Freshworks است که مجموعه کاملی از نرم افزارهای تجاری است. ابزار Freshchat یک نرم‌افزار پیام‌رسانی برای مشتریان است که ارتباط برقرار کردن را آسان می‌کند، چه بازدیدکنندگان از وب، تلفن همراه یا رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند. این ابزار چت برای مشاغل در هر اندازه و نوع عالی کار می کند. 

Freshchat همه پیام‌های شما را در یک مکان نگه می‌دارد، خواه از وب‌سایت شما، فیس‌بوک، پیامک، چت تجاری اپل، واتس‌اپ یا سایر پلتفرم‌های پیام‌رسانی باشند. برای گزینه‌های چت کارآمدتر، می‌توانید مکالمات با ربات‌ها و پاسخ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را خودکار کنید. 

کمپین های پیشگیرانه دسترسی شما را بهبود می بخشد و می توانید این کمپین ها را بر اساس رفتار مشتری، اقدامات منحصر به فرد و سایر شرایط قرار دهید. Freshchat همچنین می تواند با ابزارها و پلتفرم های دیگر شما ارتباط برقرار کند و بهبود عملکرد و بازاریابی وب سایت شما را آسان کند. 

امکانات:

  • نرم افزار چت برای پلتفرم های مختلف پیام رسانی
  • صندوق ورودی یکپارچه
  • پاسخ های خودکار و جریان های سفارشی با ربات های هوش مصنوعی 
  • کمپین های فعال بر اساس محرک های مشروط
  • برنامه ریزی قرار ملاقات
  • سرنخ ها را واجد شرایط می کند
  • رها شدن سبد خرید را کاهش دهید
  • ادغام های فراوان 

طرفداران: 

  • از Freshworks به مجموعه ای از ابزارهای نرم افزار آنلاین برای مشاغل متصل شوید
  • صندوق ورودی یکپارچه در پلتفرم های مختلف چت 
  • گل های سفارشی و جذاب با اتوماسیون هوش مصنوعی

معایب: 

  • شکایت از اعلان های ناموفق و پیام های از دست رفته 

نتیجه گیری :

Freshworks مجموعه ای از ابزارهای شناخته شده و معتبر است و Freshchat یکی از ابزارهای تأثیرگذار در میان بسیاری از ابزارهای دیگر است. اگر به دنبال ابزاری برای چت زنده هستید که کارایی داشته باشد، Freshchat یک گزینه عالی است. 

Live Chat

بهترین سیستم  چت آنلاین

یک پلت فرم خدمات مشتری چشمگیر است، زیرا می تواند چت زنده در وب سایت شما و همچنین پشتیبانی مشتری در رسانه های اجتماعی ، پیام کوتاه، ایمیل و موارد دیگر را تقویت کند. با LiveChat، می‌توانید همه پیام‌های پشتیبانی مشتری خود را روی یک داشبورد ساده کنید و همه مکالمات مشتریان خود را در یک مکان پیگیری کنید. 

LiveChat می‌تواند تجربیات مشتریان شما را تا حد زیادی بهبود بخشد و در عین حال منجر به فروش، و تبدیل‌ها شود.

 می‌توانید با فرم‌های سفارشی و هوش مصنوعی، بهترین سرویس های چت آنلاین کارت‌های محصول را در چت‌ها به اشتراک بگذارید تا فروش را افزایش دهید، و گزارش‌های درآمدی را دریافت کنید تا دقیقاً از چت وب‌سایت و سایر خطوط پشتیبانی مشتری مطلع شوید که ROI شما دقیقاً چیست. 

با فناوری هوش مصنوعی، LiveChat می‌تواند به‌طور خودکار بازدیدکنندگان را بر اساس نیازشان تقسیم‌بندی کند و آنها را به سمت بخش مناسب هدایت کند، خواه پشتیبانی، فروش یا سایر کمک‌ها باشد. 

LiveChat دارای ادغام آسان با بیش از 170 وب سایت و ابزار بازاریابی رایج است، بنابراین می توانید به طور یکپارچه LiveChat را به گردش کار خود اضافه کنید. 

امکانات:

  • سفارشی سازی آسان 
  • آرشیو چت
  • پاسخ های آماده
  • پیام های هدفمند
  • مسیریابی چت
  • به اشتراک گذاری آسان فایل
  • گزارشات و تحلیل های عمیق
  • بلیط های پشتیبانی ایجاد کنید
  • امنیت و رمزگذاری
  • پایگاه دانش برای خودیاری 
  • دکمه های پاسخ سریع، چرخ فلک های محصول و کارت های محصول
  • برنامه ریزی قرار ملاقات
  • یک داشبورد برای همه چت های پشتیبانی مشتری 

طرفداران:

  • همه مکالمات مشتریان شما را در یک داشبورد نگه می دارد
  • تجزیه و تحلیل قوی و گزارش در مورد رضایت مشتری، فروش و موارد دیگر
  • ارائه پاسخ های جذاب تر با ویژگی های مختلف آسان است 

معایب:

  • شکایات مربوط به تاخیر که زمان انتظار مشتری را طولانی می کند
  • اتصالات از دست رفته 

نتیجه گیری :

برای کسب‌وکارهایی که مشتریان از طریق پلتفرم‌های مختلف ارتباط برقرار می‌کنند، LiveChat یک راه عالی برای ساده‌سازی تمام تعاملات مشتری شما در یک داشبورد با کاربری آسان و بسیار کاربردی است .

JivoChat

بهترین سیستم  چت آنلاین خارجی

JivoChat یک پیام رسان تجاری است که چت زنده وب سایت شما، تلفن، ایمیل و شبکه های اجتماعی را به هم متصل می کند. با JivoChat، می توانید تمام مکالمات مشتریان خود را در یک مکان پیگیری کنید، بنابراین هرگز پیام یک مشتری مهم را از دست ندهید. 

با JivoChat، بهترین سرویس های چت آنلاین همه پیام‌های شما در یک برنامه راحت قرار می‌گیرند، بنابراین نمایندگان می‌توانند به راحتی چندین تعامل را در یک زمان حفظ کنند و به سرعت به سؤالات و سؤالات مشتری پاسخ دهند. اگر مشتریان نیاز دارند با شخصی تلفنی صحبت کنند، انتقال آنها به یک نماینده موجود در عرض چند ثانیه آسان است. 

استفاده از JivoChat آسان است و ادغام های زیادی با ابزارهای دیگر شما و محرک های خودکار برای سؤالات و درخواست های رایج ارائه می دهد. 

چت ربات وب سایت بر روی هر پلتفرم و مرورگری کار می کند، خواه مشتریان روی دسکتاپ یا موبایل باشند. JivoChat همچنین دارای سرعت بسیار خوبی است، بنابراین مشتریان منتظر نمی مانند.

امکانات:

  • چت زنده برای هر دستگاه و مرورگری
  • با شبکه های اجتماعی، تلفن، ایمیل و وب سایت ارتباط برقرار می کند
  • 20 زبان را ترجمه می کند
  • دعوتنامه های فعال 
  • ویجت JivoChat برای نمایندگانی که می توانند چندین مکالمه را همزمان مدیریت کنند
  • پاسخ های آماده
  • اطلاعات بازدید کننده و مکان
  • روی اطلاعات منبع کلیک کنید
  • انتقال آسان گوشی
  • نام تجاری قابل تنظیم

طرفداران: 

  • راه اندازی آسان
  • همه خطوط پشتیبانی مشتری را ساده می کند
  • خدمات مشتری مفید 

معایب: 

  • تنظیمات می تواند بیشتر قابل تنظیم باشد
  • برخی از کاربران از پیام های پیشگیرانه بیش از حد شکایت دارند 


نتیجه گیری :

JivoChat گزینه عالی دیگری است که می تواند تمام بلیط های پشتیبانی مشتری شما را در یک مکان نگه دارد و ربات چت وب سایت شما را با تلفن، ایمیل و فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی متصل کند. این گزینه برای 5 نماینده اول شما رایگان است، بنابراین یک نرم افزار چت زنده مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک است. 

Provide Support

سیستم  چت آنلاین خارجی

ارائه پشتیبانی به درستی نامگذاری شده است، زیرا این ویجت چت زنده به پشتیبانی از مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت شما کمک می کند و در عین حال پاسخ دادن به سؤالات را برای نمایندگان شما آسان می کند. این ویجت چت ساده اما قدرتمند است: سریع، ایمن است و روی همه دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مدرن کار می‌کند. 

با ارائه پشتیبانی، تعداد نامحدودی چت برای هر نماینده دریافت می کنید، بنابراین لازم نیست نگران کوتاهی خود باشید. حتی می توانید چت زنده خود را به چندین دامنه اضافه کنید اگر دارای چندین ویژگی وب سایت هستید. آنها دارای زمان راه اندازی سریع دو دقیقه هستند، بنابراین راه اندازی و اجرای چت زنده در سایت شما آسان است. 

چت ارائه پشتیبانی خود را بر اساس موقعیت آن در وب‌سایت، اندازه، رنگ‌های آن، سفارشی کنید و در فرم‌های پیش‌چت یا آفلاین اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند اطلاعاتی را ارائه دهند. ارائه ابزارک چت پشتیبانی می‌تواند در هر وب‌سایتی، صرف نظر از اهداف، سبک وب‌سایت یا عوامل دیگر شما، قرار گیرد. 

امکانات:

  • چت زنده قابل تنظیم
  • رونوشت های چت
  • انتقال فایل
  • ادغام گوگل آنالیتیکس
  • دعوتنامه های فعال
  • پیام های از پیش تعریف شده
  • نظرسنجی قبل و بعد از چت
  • غلط گیر املا
  • فرم های آفلاین 

طرفداران:

  • بدون محدودیت چت برای نمایندگان 
  • آسان برای نمایندگان 
  • گزارش عالی 

معایب: 

  • مشکلات انتقال چت 
  • با پلتفرم های دیگر مانند رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار نمی کند 

نتیجه گیری :

ارائه پشتیبانی پر زرق و برق ترین گزینه نیست، اما استفاده از آن آسان و راه حلی محکم برای ارائه خدمات به مشتریان در وب سایت شما است.

ZenDesk

ZenDesk یکی از بزرگترین نام ها در پشتیبانی آنلاین مشتری است، بنابراین آنها طیف گسترده ای از محصولات را برای هر کسب و کاری دارند. ZenDesk یک مجموعه فروش و همچنین یک گزینه پشتیبانی ارائه می دهد، بنابراین می توانید بسته ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با اهداف و نیازهای شما باشد.

با ZenDesk، می‌توانید همه کانال‌های خود را به هم متصل کنید تا بدون توجه به جایی که مشتری به آن مراجعه کند، همان خدمات عالی را دریافت کند. 

یک سیستم فروش بلیط، پیگیری همه بلیط‌های پشتیبانی شما را آسان می‌کند و می‌توانید به سؤالات رسانه‌های اجتماعی در همان محل چت زنده وب‌سایت خود پاسخ دهید. 

ZenDesk’s AnswerBot از هوش مصنوعی برای پیشنهاد مقالات به مشتریان استفاده می کند و ارائه اطلاعات را آسان تر و کارآمدتر می کند. ویژگی‌های چت آنها همچنین اطلاعات مشتری را جمع‌آوری می‌کند تا نمایندگان تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در دسترس داشته باشند. 

امکانات:

  • راه حل های فروش و پشتیبانی
  • پلتفرم Omnichannel برای نمایندگان با رسانه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها ارتباط برقرار می کند
  • چت زنده و پیام های هوش مصنوعی
  • AnswerBot برای پاسخ‌های خودکار هوشمند
  • اطلاعات بازدیدکنندگان را جمع آوری می کند
  • ابزار ایجاد جریان برای چت خودکار
  • پشتیبانی از سیستم فروش بلیط
  • مرکز کمک
  • داشبوردهای قابل تنظیم یا از پیش ساخته شده برای گزارش
  • صدها برنامه و ادغام

طرفداران: 

  • نرم افزار قوی با قابلیت های متعدد
  • همه چت های خود را در یک مکان سازماندهی شده نگه دارید
  • پاسخ های هوشمند هوش مصنوعی

معایب: 

  • برای مجموعه کاملی از ویژگی ها گران است 

نتیجه گیری : 

ZenDesk یکی از بهترین نرم افزارهای پشتیبانی آنلاین موجود است و چت زنده آنها یک گزینه عالی است. اگر فقط چت زنده می خواهید، ZenDes k گزینه های مقرون به صرفه ای دارد، اما مجموعه کامل ابزارهای پشتیبانی چشمگیرتر آنها سرمایه گذاری بزرگتری خواهد بود.

Online Chat Centers

سیستم های چت آنلاین خارجی

Online Chat Centers یک نرم افزار پشتیبانی چت زنده رایگان برای مشاغل در سراسر جهان است. این سیستم پشتیبانی چت زنده در سه سطح ارائه می شود: یک طرح رایگان، یک طرح ممتاز که فقط از 5 دلار در ماه شروع می شود برای مشاغل کوچک، و یک گزینه Enterprise که عملکرد کامل و ویژگی های ویژه را ارائه می دهد. 

نرم افزار Online Chat Centers کاملاً قابل تنظیم است، بنابراین می توانید یک سیستم چت زنده ایجاد کنید که با رنگ ها و سبک وب سایت شما و نیازها و ارزش های کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. این پشتیبانی از چت زنده در زمان واقعی تضمین می کند که مشتریان به سوالات خود به سرعت پاسخ داده می شوند.

بهترین سرویس های چت آنلاین ، بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید، چت زنده مراکز چت آنلاین ویژگی‌هایی مانند ترجمه هم‌زمان، چت‌های همزمان نامحدود، تاریخچه چت و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. هر طرحی اطلاعات بازدیدکنندگان و موقعیت جغرافیایی را جذب می کند، بنابراین می توانید درباره افرادی که از سایت شما بازدید می کنند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

امکانات:

  • پنجره های چت قابل تنظیم
  • دعوت به چت خودکار
  • پیام های آفلاین 
  • مرور مشترک با ردیابی ماوس در زمان واقعی 
  • کنفرانس چت و ارسال
  • قالب های قابل تنظیم 
  • اطلاعات بازدیدکنندگان و موقعیت جغرافیایی
  • چند اپراتور/کاربر (وابسته به طرح) 
  • ترجمه زبان
  • تاریخچه ی گفتگو
  • نظارت ناظر
  • گزارش گیری پیشرفته

طرفداران:

  • یکی از بهترین گزینه های چت زنده رایگان 
  • امکانات فراوان 
  • اگر می‌خواهید قابلیت‌های بیشتری را اضافه کنید، ویژگی‌های A la carte برای هر طرح وجود دارد 

معایب:

  • ترجمه از طریق مترجم گوگل همیشه عالی کار نمی کند 
  • اشکالات جزئی 

نتیجه گیری :

اگر به دنبال یک نرم افزار ساده اما موثر برای پشتیبانی از مشتری در وب سایت خود هستید، مراکز گفتگوی آنلاین یک گزینه عالی است. این یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های چت زنده است که بدون افت کیفیت در دسترس است.

Sendinblue

بهترین سیستم های چت آنلاین خارجی

Sendinblue یک پلت فرم کامل فروش و بازاریابی است که شامل یک راه حل پشتیبانی چت عالی برای وب سایت ها و مشاغل در هر اندازه است. ویژگی چت آنها ارتباط مستقیم با مشتریان را آسان می کند و تولید سرنخ و تلاش های فروش شما را بهبود می بخشد. 

تنظیم Sendinblue آسان است. به سادگی ظاهر جعبه چت خود را با رنگ ها، آرم و سبک خود سفارشی کنید و سپس آن را در چند ثانیه با یک کد کوتاه نصب کنید. دقیقاً مانند آن، می‌توانید به سؤالات مشتری از صندوق ورودی Sendinblue خود پاسخ دهید.

با Sendinblue، می‌توانید ببینید بازدیدکننده شما به چه صفحه‌ای نگاه می‌کند، بنابراین بهتر می‌توانید آنها را از طریق منابع وب‌سایت خود هدایت کنید. رهبران تیم می توانند تیم خود را سازماندهی کنند و مکالمات را بر اساس موضوع و در دسترس بودن تعیین کنند، بنابراین هیچ سوالی بی پاسخ نمی ماند. 

امکانات:

  • جعبه چت قابل تنظیم با رنگ ها، سبک ها و گزینه های لوگو
  • نصب آسان
  • صندوق ورودی چت ساده 
  • ببینید مشتریان چه صفحه ای را مشاهده می کنند
  • مدیریت گردش کار سازمان یافته
  • با CRM و سایر ادغام ها متصل می شود
  • تقسیم بندی مشتریان
  • ابزارهای بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی پیامکی
  • اتوماسیون بازاریابی 

طرفداران:

  • پلت فرم بازاریابی کامل 
  • صندوق ورودی ساده 
  • ساده در نصب و اجرا 

معایب:

  • چت ویژگی اصلی نیست

نتیجه گیری نهایی :

چت زنده Sendinblue در بسته بازاریابی بزرگتر آن قرار دارد، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور به شکستن بانک هستید – نسخه رایگان طرح بازاریابی شامل ویژگی ربات چت است و همچنین می توانید به ابزارهای بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. 

Chaport

Chaport قصد دارد به وب سایت شما کمک کند تا با تعامل با مشتریان با یک چت بات ساده اما موثر، فروش و سرنخ بیشتری را به سمت وب سایت شما هدایت کند. ویجت چت زنده آنها به گونه ای طراحی شده است که یک ابزار پیام رسان مدرن و بصری طراحی شده است که استفاده از آن برای نمایندگان و مشتریان آسان است.

پیام‌های آفلاین Chaport، برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان وب‌سایت را آسان می‌کند، حتی اگر آفلاین باشید. آنها را از طریق ایمیل به هم متصل می کند، بنابراین نمایندگان شما می توانند سؤالات آنها را در صندوق ورودی خود ببینند. 

مشتریان می توانند از طریق چت زنده، فیس بوک، تلگرام یا وایبر با کسب و کار شما تماس بگیرند و همه اینها از طریق داشبورد Chaport شما ارائه می شود. 

می‌توانید با Chaport چت‌های گروهی ایجاد کنید یا به چت‌های دیگر نمایندگان برای یافتن پاسخ‌های سریع مراجعه کنید. برای نمایندگان، یک برنامه آسان وجود دارد که می‌توانید از آن بر روی دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه خود استفاده کنید تا از پشتیبانی مشتری مطلع شوید. شما همچنین می توانید Chaport را با CRM یا ابزارهای دیگر با ادغام آسان متصل کنید.

امکانات:

  • ویجت چت زنده مدرن و قابل تنظیم 
  • اشتراک گذاری فایل
  • بینش تایپ
  • پیام های آفلاین
  • اپلیکیشن عامل آسان 
  • اطلاعات دقیق بازدید کننده
  • دعوت نامه های خودکار
  • چت های گروهی
  • گزارش های زمان واقعی
  • تاریخچه ی گفتگو
  • فرم پیش چت برای تولید سرنخ

طرفداران: 

  • برای فروش و تولید سرنخ عالی است
  • پاسخ‌های ذخیره‌شده، چت‌های گروهی و سابقه گپ، مکالمات قدیمی را نگه می‌دارد
  • گزارش گیری و تجزیه و تحلیل قوی 

معایب: 

  • با تمام درخواست‌های پشتیبانی از رسانه‌های اجتماعی یا تلفن یا ایمیل ارتباط برقرار نمی‌کند

نتیجه گیری نهایی :

Chaport یک نرم افزار چت زنده متمرکز است. تمام ویژگی های مورد نیاز و بیشتر را دارد، بدون هیچ گونه افزودنی مزاحم یا گیج کننده. همچنین یک راه حل مقرون به صرفه است که می تواند به بهبود ROI در وب سایت شما کمک کند. 

ClickDesk

کلیک دسک بر تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری متمرکز است. این برنامه چت زنده آسان دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است، مانند چت صوتی و ویدیویی مبتنی بر مرورگر برای مکالماتی که به چیزی بیش از پیام‌رسانی نیاز دارند.

 HelpDesk به طور خودکار در ابزار چت زنده نیز ادغام می شود. 

نمایندگان ClickDesk می‌توانند با یک برنامه تلفن همراه آسان برای مکالمات و بلیط‌های پشتیبانی، مکالمات را در حال حرکت انجام دهند. بهترین سرویس های چت آنلاین ، آنها حتی می توانند پیوندهای رسانه های اجتماعی را در چت ها اضافه کنند تا در صورت نیاز مشتریان را به سمت رسانه های اجتماعی سوق دهند، یا ابزارهای دیگر را با ادغام های یک کلیک متصل کنند. 

پنل عامل فوق العاده سریع و سازماندهی شده است، بنابراین به راحتی می توان همزمان از چندین مکالمه مطلع شد. ClickDesk گزارش و تجزیه و تحلیل ارائه می دهد تا بتوانید عملکرد خود را با جذب بازدیدکنندگان آنلاین بیشتر مشاهده کنید.

امکانات:

  • برنامه چت زنده در زمان واقعی
  • چت صوتی و تصویری در مرورگر
  • نرم افزار HelpDesk
  • ادغام رسانه های اجتماعی
  • اپلیکیشن موبایل برای پشتیبانی آنلاین
  • گزارش و تحلیل
  • اطلاعات مشتری و مکان
  • احوالپرسی چت فعال
  • نظرسنجی قبل از چت

طرفداران:

  • چت صوتی و تصویری 
  • برنامه تلفن همراه برای پشتیبانی از مشتری در حال حرکت
  • آسان برای استفاده از چت زنده 

معایب:

  • شکایت از اتصالات از دست رفته
  • بدون قابلیت اشتراک گذاری فایل
  • خدمات مشتری ضعیف

نتیجه گیری :

ClickDesk یکی دیگر از گزینه های عالی برای هر کسی است که به دنبال اضافه کردن یک ربات چت به سایت خود است. یکپارچه‌سازی HelpDesk باعث می‌شود به راحتی از پیام‌ها مطلع شوید، و سایر ویژگی‌ها این نرم‌افزار را به یک نرم‌افزار درجه یک تبدیل می‌کنند.

سوالات متداول بهترین سیستم چت آنلاین خارجی

نتیجه گیری نهایی مقاله بهترین سیستم های چت آنلاین

بهترین سرویس های چت آنلاین خارجی ، اکثر نرم افزارهای چت در لیست ما یک طرح رایگان ارائه می دهند، بنابراین می توانید آنها را بدون هیچ هزینه ای امتحان کنید. 


هزینه ابزارهای چت زنده به ویژگی های ارائه شده و همچنین تعداد نمایندگان یا تعداد چت های مورد نیاز بستگی دارد. 
یک وب سایت با ترافیک بیشتر به عوامل بیشتری نیاز دارد تا در ارتباط باشد، بنابراین هر چه وب سایت و تجارت شما بزرگتر باشد، بهترین سرویس های چت آنلاین ، احتمالاً هزینه آن بیشتر خواهد شد. 

نظرتان مهم هست

0

User Rating: 4.48 ( 2 votes)

درباره ی mediarest

مطلب پیشنهادی

کلمات کلیدی جراحی پلاستیک

50 تا از بهترین کلمات کلیدی جراحی پلاستیک ( کلمات کلیدی جراحی پلاستیک )

بهترین کلمات کلیدی جراحی پلاستیک یک زمینه رقابتی است که تعداد زیادی از پزشکان و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

WeCreativez WhatsApp Support
تیم مشاوران مدیارست آنلاین هستند تا به صورت کاملا رایگان سوالات شما درباره طراحی سایت ، سئو و ... پاسخ گو باشند .
سلام چگونه کمکتون کنم ؟