سایت بهتر است یا اینستاگرام !!؟ شاید برای شما هم این پرسش مطرح شده باشد که برای کسب و کارم کدام گزینه بهتر است!

به دلیل پرسش های زیاد شما مخاطبان عزیز، امروز دقیقاْ قصد داریم در همین مورد سایت بهتر است یا اینستاگرام ، برای شما صحبت کنیم؛ تا شما هم بتوانید به راحتی تصمیم درست در انتخاب سایت یا اینستاگرام را بگیرید، برای رسیدن به پاسخ این سوال لطفاً در ادامه همین مقاله با ما همراه شوید.

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

حتما بخوانید : طراحی سایت اقساطی

سایت بهتر است یا اینستاگرام
سایت بهتر است یا اینستاگرام

مقایسه سایت با اینستاگرام

در این مقاله سعی داریم اینستاگرام و سایت را از نظر مزایا و معایب کمی با هم مقایسه کنیم تا مفهوم هر کدام برای کسب و کار برای شما واضح تر شود؛

همانطور که می دانید یکی از محبوب‌ ترین شبکه ‌های اجتماعی در ایران اینستاگرام است، یکی از مزایای اینستاگرام این است که اولاْ رایگان است، و نیاز به سرمایه اولیه برای راه اندازی آن را ندارید، دوماْ که کار کردن با آن بسیار ساده است.

و اما از معایب آن می‌توان به موضوع نداشتن دسته بندی در اینستاگرام اشاره کرد، به طور مثال شما در سایت می توانید هر کدام از محصولات خودتون رو در دسته بندی های جداگانه قرار دهید و مشتری به سرعت می تواند محصول خود را جستجو و پیدا کند.

سایت بهتره یا اینستاگرام

حتما بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

معایب داشتن کسب و کار در اینستاگرام

اما در اینستاگرام این گونه نیست و مشتری برای اینکه بتواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند باید تک تک پست های شما را به ترتیب بگردد تا به محصول مورد نظر خود برسد.

از دیگر معایب در اینستاگرام می توان به موضوع به روز رسانی قیمت محصولات اشاره کرد، از آنجایی که قیمت محصولات روز به روز در حال تغییر است به روز رسانی قیمت محصولات در اینستاگرام بسیار کار مشکل و وقت گیری می باشد، اما در وب‌ سایت‌ ها اینگونه نیست و شما می توانید به راحتی قیمت محصولات خود را به روز رسانی کنید.

از دیگر معایب در اینستاگرام می توان به موضوع پرداخت هزینه ها اشاره کرد، چرا که در اینستاگرام این قابلیت که شما را مستقیم به درگاه پرداخت آنلاین متصل کند، اما در سایت ها شما می توانید به طور مستقیم و امن به درگاه های پرداخت آنلاین متصل شوید و هزینه های محصولات خود را پرداخت کنید.

یکی دیگر از معایب در اینستاگرام فیلترینگ است، که متاسفانه در حال حاضر با آن مواجه هستیم، که شبکه های مجازی با فیلترینگ همیشه در خطر اند و هیچ وقت در امان نیستند، سایت بهتر است یا اینستاگرام ، در حال حاضر همین فیلترینگ باعث تعطیلی اکثر کسب و کارها در اینستاگرام شده، و هیچگونه پشتیوانه ای هم برای جلوگیری از ضرر و زیان به کسب و کارهای اینترنتی وجود ندارد.

از آنجایی که ما در کشوری هستیم که متاسفانه با کشور سازنده اینستاگرام دچار مشکلات سیاسی می باشد، اعتماد کردن به این نوع کسب و کار دارای ریسک بسیار بالایی می باشد.

اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

حتما بخوانید : ایده سایت فروشگاهی

معایب کسب و کار در اینستاگرام

مزایای داشتن کسب و کار در گوگل

اما در سایت ها مسئله فیلترینگ بسیار محدودند و یا می‌توان گفت که اصلاْ فیلترینگ برای سایت ها صورت نمی گیرد، چون در سایت ها از سرور های مختلفی استفاده می کنند، و اگر سرور مرکزی شما در کشوری باشد که با آن در اختلاف باشیم شما می توانید سرورتان را از یک کشور دیگر تهیه کنید.

شما می‌توانید از هر کشوری که خودتان دوست داشته باشید سرورتان را تهیه کنید، حتی کشور خودمان ایران هم در حال حاضر از سرورهای زیادی هم از لحاظ سرور های اولیه راه اندازی وب سایت، و هم سرورهای دانلودی ارائه می دهد و شما دیگر ترس از منحل شدن به یکباره کسب و کارتان را ندارید.

و اما یکی از بزرگترین معایب اینستاگرام این است که شما هر چقدر هم که برند خودتون رو معرفی کنید و از تعداد زیادی فالوور بهره ببرید، در نهایت که برای شما نیست و شما به عنوان یک مستاجر در اینستاگرام فعالیت می کنید.

چرا که شما یک زیرمجموعه در اینستاگرام محسوب می شوید و تمام تلاش شما در راه بزرگ تر شدن اینستاگرام قدم بر می دارد، حتی خود اینستاگرام می تواند اکانت شما را مسدود و یا حذف کند بی آنکه شما بتوانید کوچکترین اعتراض قانونی از آن بکنید.

اما در سایت ها شما هر چقدر تلاش کنید و برای دیده شدن برندتون هرچقدر که هزینه کنید، برای خودتان کردید، و سایت شماست که در نهایت دیده و بزرگ می شود؛ مثل سایت دیجی کالا و یا سایت آپارات.

 این نکته را در نظر داشته باشید که اگر تمامی قوانین گوگل و کسب و کارهای اینترنتی را به درستی رعایت کنید و هر آنچه که نیاز هست به موقع به روز رسانی کنید، شک نکنید که به وب سایت شما هم میتواند به زودی مثل دیجی کالا و یا هر برند معروف دیگری شود.

از بزرگترین امتیازهای سایت ها این است که در این نوع کسب و کار هیچگونه رابطه و ضابطه ای برای جایگاه گرفتن در صفحه اول گوگل وجود ندارد، و به قول معروف هر چقدر زحمت بکشی همون قدر مزد خواهی گرفت.

اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

مزایای داشتن سایت

از کجا سفارش طراحی سایت بدهیم

حال شاید این سوال برای شما مطرح شود که حالا چطور سایتم رو راه اندازی کنم و یا چقدر هزینه برای راه اندازی آن باید پرداخت کنم؟

در جواب باید بگوییم که طراحی سایت این روزها به نظر کار ساده ای شده و هر فردی فکر میکنه با کمی دانش می تونه سایت طراحی کنه!

اما نکته اینجاست که آیا سایتی که خودتان راه اندازی می کنید از تمامی قوانین و الگوریتم های گوگل پیروی می کند؟

اما تجربه چندین ساله ما در مدیارست  به ما ثابت کرده که راه اندازی و طراحی سایت یک کار تخصصی است و باید این کار را به متخصصان خاص خودش سپرد، به طور مثال؛ شاید اگر شما یک گوشی نوکیا معمولی داشته باشید و باتری آن خراب شده باشد خودتان بتوانید یک باتری خریداری کنید و آن را به راحتی تعویض کنید، اما اگر ال سی دی همان گوشی خراب شده باشد مصلما کار شما نیست و باید آن را به متخصصش واگذار کنیم.

سایت ها هم همین گونه است شاید شما با چهارتا سرچ ساده بتوانید آموزش های طراحی سایت را ببینید و یاد بگیرید، اما این موضوع را هیچ وقت فراموش نکنید؛ هیچ وقت هیچکس فوت و فن های حرفه ای اش را به طور رایگان به اشتراک نمیگذارد.

سایت بهتر است یا اینستاگرام ، همچنین مطمعن باشید سایت هایی که بدین گونه راه ‌اندازی میشوند هیچ وقت نمی تواند جزو سایت هایی باشد که در صفحه اول گوگل دیده می شوند.

اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

از کجا سایت طراحی کنیم

هزینه طراحی سایت

اکنون که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید شاید دلتان بخواهد بدانید که هزینه راه اندازی سایت چقدر است؟

در جواب باید بگوییم که سایت ها دارای اجزای جداگانه ای برای راه اندازی دارند که هر کدام متغیراند، به طور مثال؛ (دامنه، هاست، پلاگین و…) که هرکدام یک هزینه جداگانه و در مدت زمان مشخص دارند،
اما هزینه ها خیلی ناچیزند که در مجموع هزینه‌های بالایی ندارد، به طور مثال؛ شما برای خرید و ثبت یک دامنه از ۱۰ هزار تومان میتوانید هزینه کنید تا ۲ میلیون تومان، که هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

در کل میتوان گفت وب سایت همانند یک مغازه شخصی است، و اینستاگرام مثل یک مغازه اجاره ای است، که هر چقدر زحمتش را بکشید بالاخره یک روز باید آن را به مالکش واگذار کنید، اما وب سایت مثل یک مغازه شخصی است و تمام تلاش شما سرمایه شما می شود.

اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

نحوه افزایش فروش در اینستاگرام

در نتیجه سایت بهتر است یا اینستاگرام ؟ بررسی کلی

اما در کلام پایانی و بعد از مقایسه مزایا و معایب این دو با هم باید بگوییم که سایت بهتر است یا اینستاگرام ، بهتر است این دو  را به نوعی مکمل همدیگر بدانیم، چرا که آنها در کنار هم می توانند درصد موفقیت و فروش شما و درآمد شما را افزایش دهند.

اما چون شبکه های مجازی اعتبار چندانی نداشته و ندارند، پس استفاده مستقل از آنها و هزینه کردن بر روی آنها کار اشتباهی است، چرا که اکثر ماها در طی این چند سال بارها و بارها دیدیم که یک شبکه مجازی معروف می شود اما بعد از مدتی یک شبکه مجازی دیگر می آید و جای آن را می گیرد و شما تمام وقت و هزینه هایی که کردین برباد می رود، اما سایت مثل یک ملک است که تا خودتان نخواهید کسی نمی‌تواند مالکیت آن را از شما بگیرد.

شرکت ما با چندین سال تجربه در زمینه طراحی سایت در حوزه های مختلف با اطمینان کامل در اختیار شماست، و شما می توانید بدون کوچکترین دقدقه ای طراحی سایت خودتون رو به مدیارست بسپارید، تا با حداقل هزینه های ممکن بتوانید صاحب یک سایت حرفه ای در حوزه فعالیت خودتان شوید.

ما مدعی بهترین شرکت طراحی سایت در ایران نیستیم، اما مدعی خوش انصاف ترین شرکت طراحی سایت در کشور هستیم، این حرف ما نیست، حرف اکثر مشتریانی است که با ما کار کرده اند، و نتیجه رضایت آنها این ادعا را به ما اثبات کرده است.

اغلب مشتریانی که با ما تماس می گیرند پیش از اینکه طراحی سایت خودشان را به ما بسپارند با شرکت‌های نامعتبری کار کرده بودند که آنها نه تنها نتوانسته بودند خواسته های مشتری را برآورده کنند، بلکه با هزینه‌ های سنگینی که از مشتریان گرفته بودند، باعث خسارات زیادی به آنها شده بودند.

شاید امروزه سایت های زیادی در این حوزه در حال فعالیت می باشند، اما باید بدانید که این کار یه حرفه تخصصی است و نیاز به دانش خاص خود را دارد.

اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

ویژگی های یک سایت خوب چیست؟

از مهم ترین ویژگی ها در طراحی یک سایت خوب، یک سایت بهینه شده و با یک ظاهر حرفه‌ای می‌باشد، چرا که موتورهای جستجو به ظاهر سایت و همچنین بهینه سازی آن اهمیت زیادی می دهند.

اما نیاز به نگرانی نیست ما تمام این نگرانی ها را پیش بینی کردیم و با کادری مجرب و متخصصی که تمامی الگوریتم های لازم و ضروری برای یک سایت را برای شما پیاده سازی می کنند، تا شما بتوانید به راحتی از امکانات سایتتون استفاده کنید.

معرفی انواع سایت

انواع وبسایت در مدیارست

سایت ها انواع مختلفی دارند که شما باید قبل از سفارش طراحی سایت آنها را بشناسید و بعد اقدام به سفارش کنید.
ما در ادامه همین مقاله از انواع سایت هایی که بیشترین کاربرد و طرفدار را دارند برای شما شرح می دهیم تا شما را در انتخاب نوع سایتتون بتوانیم کمی کمک و راهنمایی کرده باشیم سایت بهتر است یا اینستاگرام .

وبسایت ها از نظر نوع به سه دسته تقسیم بندی می شوند؛

اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

  • سایت های استاتیک: سایت های استاتیک آنهایی هستند که طراحی آن با زبان html و css و جاوا اسکریپت انجام می شود، این وبسایت‌ ها اینگونه نیستند که شما خودتان به راحتی بتوانید آن را طراحی و یا بروزرسانی کنید، چرا که طراحی یا بروزرسانی آنها فقط توسط یک طراح سایت و یا یک برنامه نویس حرفه ای امکان پذیر است.

اما مزیت این نوع سایت ها در مقایسه با دیگر سایت ‌ها حجم پایین کد های آن می باشد، و همین امر باعث شده تا سایت های استاتیک سرعت بارگذاری بسیار بالاتری نسبت به سایر سایت ها داشته باشد در نتیجه باعث سئوی بهتر و جایگاه بهتر در گوگل می شود.

  • سایتهای دینامیک: سایت های دینامیک بدینگونه هستند که توسط برنامه نویس و سیستم مدیریت محتوا ساخته می شوند به زبان ساده تر، این گونه سایت ها به دلیل سیستم مدیریت محتوا ای که دارند قابلیت بروزرسانی و مدیریت کردن مطالب و محتوای سایت توسط صاحب خود سایت امکان پذیر است.

  • سایت های متحرک: این گونه سایت ها از گرافیک بسیار بالا استفاده می‌کنند و همین امر باعث شده تا توسط موتورهای جستجوگر خوانده نشوند، همچنین این نوع سایت ها دارای سئوی  خیلی بدی هستند و تمام این معایب هم به دلیل گرافیک بالایی که دارند می باشد.

اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

و اما سایت ها از لحاظ کلی به چند دسته اصلی که در سراسر دنیا وجود دارد تقسیم بندی می شوند:

  • سایت های فروشگاهی
  • سایت های شرکتی
  • سایت های اشتراک گذاری عکس
  • سایت های اشتراک گذاری ویدیو
  • سایت های وبلاگی
  • سایت های دایرکتوری
  • سایت های شبکه های اجتماعی
  • سایت های آموزشی

همانطور که می بینید از اسم هرکدام مشخص است که هرکدام در چه زمینه هایی فعالیت دارند، که شما می توانید با توجه به نوع کسب و کارتان سایتی که مناسب شما باشد انتخاب کنید.

اما اگر باز هم در انتخاب نوع سایتتون تردید دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی مشخص شده در سایت با کارشناسان و مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و هرگونه سوال و راهنمایی که داشتید را از آنها بخواهید تا آنها شما را در انتخاب صحیح وبسایت تون راهنمایی کنند.

طراحی سایت یا اینستاگرام در مدیارست

نتیجه گیری نهایی مقاله سایت بهتر است یا اینستاگرام

در این مقاله به بررسی کامل موضوع سایت بهتر است یا اینستاگرام پرداختنیم و این انتخاب با خودتون هست که کسب و کار در اینستاگرام راه اندازی کنید یا یک سایت بزنید برای خودتان و فروش های خیلی زیادی را تجربه کنید ، ولی در هر صورت کارشناسان ما آماده مشاوره دادن به شما هستند کافیست همین الان با ما تماس بگیرید .

اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

منبع : hallakate

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *