راهنمای وریفای کردن اکانت توییتر

راهنمای وریفای کردن اکانت توییتر ، رسانه های اجتماعی راهی عالی برای تقویت برند یا کسب و کار شما شده اند. آموزش دریافت تیک آبی توییتر ، هرازگاهی می‌توانید از طریق اشتراک‌گذاری یا ارسال مجدد تبلیغات رایگان کسب کنید. با این حال، تایید شدن در توییتر می تواند برند شما را یک قدم جلوتر ببرد. 

وقتی توییتر تایید می‌شوید، راهنمای وریفای کردن اکانت توییتر ، یک علامت آبی در کنار نام شما ظاهر می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات فعلی خود از جمله آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را تأیید کنید و سپس با پر کردن یک فرم درخواست کنید که کاربر تأیید شده شوید. 

حتما بخوانید : تاثیر سوشال مدیا در سئو

آموزش دریافت تیک آبی توییتر ، در اینجا نحوه تأیید در توییتر را توضیح می دهیم. هنگامی که تأییدیه توییتر می‌شوید، مزایای بسیار خوبی وجود دارد، بنابراین از آن برای تقویت برند یا تجارت خود استفاده کنید!

get verified on twitter

حتما بخوانید : پشتیبانی سایت

چرا باید وریفای کردن اکانت توییتر انجام دهیم ؟

چند دلیل وجود دارد که تأیید شدن توییتر می تواند به طور قابل توجهی تجارت شما را تقویت کند. مزایای آشکار شامل دریافت فالوورهای بیشتر است. همچنین به کسب و کار شما در توییتر اقتدار بیشتری می بخشد و اهمیت شما را به عنوان یک تأثیرگذار افزایش می دهد. 

در حساب توییتر خود، می‌توانید انتخاب کنید که اعلان‌های DM را فقط از سایر کاربران تأیید شده و افرادی که دنبال می‌کنید دریافت کنید، از پیام‌های گروهی انصراف دهید، و اطمینان حاصل کنید که هنگام ارسال مجدد محتوای سایر کاربران تأیید شده، بازتوییت‌های شما هرگز پنهان نمی‌شوند. 

وریفای کردن اکانت توییتر

با رسانه های اجتماعی،به دست آوردن فالوورهای بیشتر و جلب توجه مثبت بیشتر به عنوان یک تأثیرگذار همیشه یک امتیاز است. راهنمای وریفای کردن اکانت توییتر ، شما نمی خواهید توییت های شما توسط سایر کاربران مخفی یا غیر قابل اعتماد تلقی شود.

تأیید شدن مطمئناً اعتبار نام تجاری شما را در توییتر افزایش می دهد و اعتماد و احترام جامعه را با نشان علامت چک آبی در نمایه شما جلب می کند. 

حتما این صفحات را ببینید :

طراحی سامانه 

طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت هتل

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی مارکت پلیس

طراحی سایت اقساطی

راهنمای وریفای کردن اکانت توییتر

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای تایید توییتر در نظر بگیرید. 

1. شماره تلفن خود را تأیید کنید. 

برای تأیید تلفن خود، ابتدا آخرین شماره تلفن را وارد کنید. سپس کدی را برای تأیید اینکه توییتر از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند وارد کنید.

2. آدرس ایمیل را تایید کنید.

هنگامی که آدرس ایمیل خود را در توییتر به روز کردید، آنها یک ایمیل تأیید برای شما ارسال می کنند. روی لینکی که برای شما ارسال می کنند کلیک می کنید و ایمیل شما تایید می شود. 

3. پروفایل خود را به روز کنید. 

برای ویرایش یا افزودن اطلاعات به نمایه خود، روی دکمه «ویرایش نمایه» در حساب خود، که معمولاً در سمت راست آمار حساب شما قرار دارد، کلیک کنید. می‌توانید عکس نمایه، نام، عکس روی جلد، وب‌سایت، تولد و بیوگرافی خود را تغییر دهید. 

برخی از نکات در مورد آنچه که باید در نمایه خود بگنجانید این است که دقیقاً نشان دهنده چیستی نام تجاری یا کسب و کار شما باشد. راهنمای وریفای کردن اکانت توییتر ، در بیو خود، ماموریت یا حوزه تخصصی شرکت خود را ذکر کنید.  از لوگوی برند خود به عنوان تصویر نمایه خود استفاده کنید و بیوگرافی و کل نمایه خود را تا حد امکان آموزنده، دقیق و جالب کنید!

4. توییت ها را روی «عمومی» تنظیم کنید. 

در تنظیمات امنیتی و حریم خصوصی خود، علامت کادر «حریم خصوصی توییت» را بردارید تا توییت‌های شما عمومی شوند. شما می‌خواهید مطمئن شوید که فالوورها و سایر کاربران می‌توانند توییت‌های شما را ببینند، لایک کنند و برای تبلیغات بهتر به اشتراک بگذارند. 

با پر کردن اطلاعات خود می توانید حداقل شرایط لازم برای تأیید توییتر را داشته باشید. در فرمی که برای بررسی راستی‌آزمایی ارسال می‌کنید، آنها یک کادر در انتها دارند که در آن با 500 کاراکتر به آنها می‌گویید چرا باید حساب شما تأیید شود. 

آنها همچنین حداقل دو لینک وب سایت برای شناسایی حساب شما می خواهند. در نهایت، توییتر تصمیم می‌گیرد که کدام حساب‌ها بیشتر برای منافع عمومی جذاب هستند و آن‌ها را تأیید می‌کند. آنها در اعلامیه خود در مورد تأیید حساب ها، فهرستی از زمینه هایی را ارائه کردند که در تصمیم آنها نقش دارد: 

  • کسب و کار
  • روش
  • فیلم
  • دولت
  • روزنامه نگاری
  • رسانه ها
  • موسیقی
  • سیاست
  • دین
  • ورزش ها

اغلب آنها به دنبال تأیید چهره ها یا سازمان های مهم در این زمینه ها در میان سایر زمینه های کلیدی مورد علاقه هستند. حتی اگر بعد از درخواست تأیید نشدید، می‌توانید 30 روز دیگر دوباره امتحان کنید.

آموزش دریافت تیک آبی توییتر

آموزش دریافت تیک آبی توییتر ، علیرغم داشتن حداقل شرایط، ممکن است توییتر حساب شما را به اندازه کافی برای تأیید اعتبار در نظر نگیرد. تعداد فالوورهایی که در توییتر دارید و زمینه تخصصی شما ممکن است در این زمینه نقش داشته باشد، اما راهی برای اطلاع دقیق وجود ندارد. 

با این حال، راه‌هایی وجود دارد که توییتر قبل از شروع فرآیند تأیید، کمی بیشتر به نمایه شما توجه کند. 

مطمئن شوید توییتر شما فعال است 

نمایه راهنمای وریفای کردن اکانت توییتر ، شما باید حداقل به مدت شش ماه قبل از درخواست تأیید به طور مداوم فعال باشد. این بدان معناست که هر روز قبل و بعد از ارسال فرم درخواست تأیید، با هر پیام مستقیم یا ذکری درگیر شوید. 

برای افراد: از عنوان شغلی مهمتر خود استفاده کنید

شما می خواهید خود را کمی در بیو بفروشید. با چشمگیرترین عنوان یا اعتبار خود شروع کنید. اگر به نظر می رسد نمی توانید به چیز خاصی فکر کنید، دستاوردهای فعلی خود را در نظر بگیرید و آنها را به ذکرهای مهم تبدیل کنید. 

در اینجا فقط چند نمونه آورده شده است: 

  • یک وبلاگ راه اندازی کرد → بنیانگذار @BlogName
  • نویسنده محتوا → منتشر شده در @Publication 
  • به شرکت ها کمک می کند → حلال مشکل 
دریافت تیک آبی توییتر

برای سازمان‌ها: مشخصاتی را به بیوگرافی توییتر خود اضافه کنید

مانند حساب‌های فردی، آموزش دریافت تیک آبی توییتر ، پروفایل‌های سازمانی نیز نیاز به تبلیغ شخصی در بیوگرافی شما دارند. شما می خواهید هر دستاوردی را فهرست کنید تا کسب و کار یا نام تجاری خود را برجسته کنید. 

می‌توانید جزئیات مربوط به سازمان، چند سال فعالیت تجاری، جوایز یا نقاط عطف مهمی که به دست آورده‌اید، یا هر اطلاعات مرتبط دیگری را ذکر کنید. 

در پاراگراف خود درباره تایید شدن در توییتر با جامعه توییتر همدلی کنید

اگر نمایه شما تأیید شود، چگونه به جامعه توییتر کمک می کند؟ این سؤال مهمی است که می‌خواهید هنگام مطرح کردن دلیل تأیید اعتبار حسابتان به آن پاسخ دهید. 

بیان اینکه چگونه دوست دارید با دیگران ارتباط برقرار کنید، حقایق قابل اعتماد و پشتیبانی را در توییتر ارائه دهید، و تجربیات سایر کاربران را بهبود بخشید، تنها نمونه هایی از نحوه همدلی شما با جامعه است. 

نتیجه گیری راهنمای وریفای کردن اکانت توییتر

آموزش دریافت تیک آبی توییتر ، با تایید شدن در توییتر می توانید در شبکه های اجتماعی احساس یک سلبریتی کنید. و یادگیری نحوه تأیید در توییتر ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد! 

راهنمای وریفای کردن اکانت توییتر ، داشتن یک نمایه توییتر تایید شده می تواند به شما کمک کند فالوورهای بیشتری کسب کنید و به برند یا تجارت خود توجه کنید. همچنین می‌تواند به ساده‌سازی پیام‌های مهم کمک کند تا بر ایجاد روابط با سایر کاربران تأیید شده یا مارک‌های مهمی که دنبال می‌کنید تمرکز کنید.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *