چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم

چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم


چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم ، tiktok به سرعت به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی، به ویژه در میان نسل های جوان تبدیل شده است. سایت افزایش فالوور تیک تاک این پلتفرم به دلیل ویدیوهای کوتاه خود که اغلب رقص ها و سایر چالش های محبوب را به تصویر می کشد، چگونه در TikTok رشد کنیم شناخته شده است. 

در حالی که برخی ممکن است TikTok را به عنوان یک پلتفرم رسانه اجتماعی چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم که فقط برای سرگرمی است ببینند، برندهای بزرگ به سمت TikTok حرکت می کنند تا از مخاطبان زیادی که اکنون در این برنامه هستند سرمایه گذاری کنند. از آوریل 2020، TikTok دارای 800 میلیون کاربر در سراسر جهان است. 

سایت افزایش فالوور تیک تاک ، چه از TikTok برای پیوستن به چالش‌های رقص سرگرم‌کننده یا برای تبلیغ برند خود استفاده کنید، اگر می‌خواهید هر کسی محتوای شما را ببیند، به دنبال‌کنندگان نیاز دارید. بیاموزید که چگونه فالوورهای TikTok را به دست آورید تا بتوانید در این پلتفرم جدید محبوب وایرال شوید! 

چگونه در TikTok رشد کنیم

  1. مخاطب هدف خود را انتخاب کنید
  2. از سرویس رشد TikTok استفاده کنید
  3. Trends TikTok را دنبال کنید
  4. از هشتگ ها استفاده کنید
  5. روند، رقص یا چالش خود را ایجاد کنید
  6. در کانال های دیگر تبلیغ کنید 
  7. از Call to Action استفاده کنید

مخاطب هدف خود را انتخاب کنید

اگر می خواهید فالوورهای بیشتری در TikTok داشته باشید، خوب است بدانید که چه نوع دنبال کنندگانی را هدف قرار داده اید. چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم در حالی که ممکن است تا زمانی که تعداد افراد شما را دنبال می‌کنند سختگیر نباشید، داشتن یک استراتژی هدفمند تمرکز روی رشد را آسان‌تر می‌کند.

چگونه در TikTok رشد کنیم ، فالوورهای هدف شما چه کسانی هستند. اگر برای سرگرمی از TikTok استفاده می کنید، احتمالاً مخاطبان هدف شما افرادی هستند که هم سن و سال شما با همان حس شوخ طبعی یا علایق هستند. 

بعد از شناسایی مخاطبان هدف چه کنیم

در نظر بگیرید که این علایق چیست و علاقه مند به دیدن چه نوع محتوایی هستید. اگر کاربران محبوب TikTok وجود داشته باشند که محتوای مشابهی را ارسال می کنند، ممکن است مخاطبان هدف یکسانی را به اشتراک بگذارید. دنبال کنندگان حساب های مکمل را هدف قرار دهید یا از استراتژی های مشابه TikTokkers مورد علاقه خود استفاده کنید!

اگر برندی هستید که در TikTok تبلیغ می کنید، سایت افزایش فالوور تیک تاک ، مخاطبان هدف شما باید مانند سایر مخاطبان رسانه های اجتماعی شما باشند.

 به عنوان مثال، یک برند لباس زنانه، زنان و دخترانی را که علاقه مند به خرید لباس هایشان هستند، هدف قرار می دهد، مشابه استراتژی بازاریابی استاندارد آنها. جمعیت هدف خود را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید و سعی کنید محتوایی را در TikTok ایجاد کنید که برای آن کاربران جذاب باشد! 

TikTok از مخاطبان جوان‌تری تشکیل شده است، اما کاربرانی در هر سنی وجود دارند. با این حال، اگر برند شما می‌خواهد به نوجوانان و جوانان دسترسی پیدا کند، TikTok یک پلت فرم عالی برای آن کاربران است. 

41 درصد از کاربران TikTok بین 16 تا 24 سال سن دارند، بنابراین هر برندی که آن گروه سنی را هدف قرار می دهد می تواند از تبلیغات در این پلت فرم بهره مند شود. 

از سرویس رشد TikTok استفاده کنید

اگر در مورد جذب سریع فالوور جدی هستید، چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم ابزار رشد TikTok را امتحان کنید. ابزارها و خدماتی وجود دارند که می توانند بدون هیچ کاری از جانب شما به جذب دنبال کنندگان TikTok کمک کنند. 

تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای عالی را منتشر کنید که با برند شما و مخاطبان هدف شما مطابقت داشته باشد و این ابزارها بقیه کارها را انجام خواهند داد. خدمات رشد TikTok مورد علاقه ما را بررسی کنید! 

بهترین سایت افزایش فالوور تیک تاک

  1. Social Buddy 
  2. TokUpgrade
  3. Social-Viral 
  4. Media Misters
  5. Feed Pixel 

Social Buddy 

Social Buddy انتخاب شماره 1 ما برای خدمات رشد TikTok است. این ابزار از بازاریابی شبکه های اجتماعی پیشرفته برای کمک به افزایش ارگانیک فالوورهای TikTok شما استفاده می کند. Social Buddy پیروان واقعی و هدفمند را بدون ربات یا حساب جعلی تضمین می کند. 

Social Buddy از هدف گیری پیشرفته برای کمک به یافتن دنبال کنندگانی استفاده می کند که واقعاً به ویدیوهای شما علاقه مند هستند، چگونه در TikTok رشد کنیم ، بنابراین احتمال بیشتری وجود دارد که محتوای شما را دنبال کنند، لایک کنند و به اشتراک بگذارند. آن‌ها از معیارهای هدف‌گیری مانند جایگاه، صنعت، رقبا، حساب‌های مکمل و هشتگ‌های مرتبط استفاده می‌کنند تا کاربرانی را پیدا کنند که با محتوا و علایق شما مطابقت دارند.

این ابزار رشد به حساب شما کمک می کند تا مورد توجه کاربران واقعی قرار گیرد، بنابراین تا زمانی که محتوای جالب و هدفمند ارسال می کنید، آنها باید شما را دنبال کنند! Social Buddy رشد TikTok خود را آسان می کند – تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی ایجاد ویدیوهای عالی تمرکز کنید سایت افزایش فالوور تیک تاک .

امکانات: 

  • رشد طبیعی و ارگانیک
  • دنبال کنندگان واقعی TikTok
  • هدف گذاری پیشرفته 
  • هدف گذاری رقبا
  • مدیر حساب اختصاصی و پشتیبانی مشتری

TokUpgrade

سایت افزایش فالوور تیک تاک

TokUpgrade یکی دیگر از خدمات رشد TikTok است که به کاربران کمک می کند تا TikTok مشهور شوند! این سرویس کاملاً مدیریت شده رشد فالوور TikTok شما را برای شما افزایش می دهد. TokUpgrade فالوورهای واقعی و مرتبطی را برای شما به ارمغان می آورد که نه تنها تعداد فالوورهای شما را افزایش می دهند، بلکه نرخ تعامل را نیز بهبود می بخشند . 

TokUpgrade دنبال کنندگان آینده شما را بر اساس افرادی که رقبای شما را دنبال می کنند، نام های کاربری خاصی که می خواهید هدف قرار دهید و تأثیرگذاران در صنعت شما هدف قرار می دهد. سپس این سرویس به‌طور خودکار از طرف شما فعال می‌شود و ویدیوهای دیگران را لایک می‌کند تا آنها با حساب شما درگیر شوند. 

TokUpgrade قرار گرفتن در معرض دید شما را در TikTok افزایش می دهد و به آرامی به رشد مخاطبان شما کمک می کند. با گذشت زمان، دنبال کنندگان واقعی با علاقه واقعی به ویدیوهای خود خواهید داشت.

امکانات:

  • فالوورهای TikTok را به دست آورید
  • هدف گذاری پیشرفته
  • نام های کاربری خاص را هدف قرار دهید
  • تعاملات خودکار
  • لیست سیاه حساب ها و کلمات کلیدی خاص
  • مدیر حساب اختصاصی
  • بدون ربات 

Social-Viral 

how-to-get-followers-on-tiktok

معروف شدن TikTok را آسان می کند. چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم با استفاده از این ابزار می توانید فالوورهای TikTok را با نرخ بسیار پایین خریداری کنید. این سرویس بدون نیاز به رمز عبور یا اطلاعات ورود به سیستم، فالوورهای با کیفیتی را برای شما ارسال می کند. 

Social-Viral یک ابزار رشد برای همه رسانه های اجتماعی است، بنابراین می توانید از آن برای خرید دنبال کنندگان TikTok یا استفاده از آن در حساب دیگری استفاده کنید. این برنامه با اینستاگرام، توییتر ، فیس بوک و اسپاتیفای نیز کار می کند. Social-Viral فوراً به شما فالوور می دهد، بنابراین منتظر رشد حساب شما نیست. 

این ابزار با قیمتی بسیار ارزان از فالوورهای فوری بهره می برد. با Social-Viral فقط با چند دلار می توانید 100 دنبال کننده داشته باشید. همچنین می‌توانید لایک‌ها و بازدیدها را در TikTok خریداری کنید تا ویدیوهای شما ویروسی شوند. 

امکانات: 

  • دنبال کنندگان، لایک ها و بازدیدهای TikTok را بخرید
  • مقرون به صرفه 
  • فالوورهای معتبر 
  • تحویل سریع 
  • دنبال کنندگان در اینستاگرام، توییتر، فیس بوک و اسپاتیفای نیز هستند

Media Misters

سایت افزایش فالوور تیک تاک

برای کسانی که به دنبال رشد TikTok هستند، Media Mister می‌تواند فوراً فالوور، لایک و بازدید برای شما ارسال کند. سفارش دادن با Media Mister آسان است . چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم تنها کاری که انجام می دهید این است که تعداد دنبال کنندگان، لایک ها یا بازدیدهایی را که می خواهید انتخاب کنید و پیوند نمایه TikTok یا ویدیوی خاصی را که می خواهید هدف قرار دهید ارائه دهید.

Media Mister رشد ارگانیک یا تعامل واقعی را ارائه نمی دهد، اما راهی بسیار سریع برای افزایش شهرت TikTok شما است.

امکانات: 

  • دنبال کنندگان TikTok را بخرید
  • لایک‌ها و بازدیدهای TikTok را بخرید
  • تحویل سریع بر اساس تعداد فالوورها
  • قیمت مقرون به صرفه 
  • با اکثر کانال های اجتماعی کار می کند

Feed Pixel 

فالوور تیک تاک را زیاد کنیم

سایت افزایش فالوور تیک تاک یکی دیگر از پلتفرم های مدیریت رسانه های اجتماعی برای شبکه های اجتماعی مختلف از جمله TikTok است. این ابزار می تواند لایک، بازدید، فالوور و موارد دیگر را به حساب های اجتماعی شما بیاورد. 

Feed Pixel در 150 بازار و 75 زبان در دسترس است، بنابراین این ابزار برای همه به خوبی کار می کند. گزینه رشد TikTok آن‌ها شامل لایک‌ها و بازدیدها می‌شود، زیرا این می‌تواند موقعیت اجتماعی شما را تقویت کند و به پست‌های شما کمک کند بدون خرید فالوور ویروسی شوند. البته امکان خرید مستقیم فالوور نیز وجود دارد. حتی می توانید برای بهبود معیارهای تعامل، سهام بخرید.

Feed Pixel یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای خرید فالوورهای TikTok و تعامل است. برای صرفه جویی 30 درصدی یکی از بسته های آنها را انتخاب کنید. 

امکانات:

  • دنبال کنندگان، بازدیدها، اشتراک گذاری ها و لایک های TikTok را بخرید
  • در 150 بازار و 75 زبان موجود است 
  • مقرون به صرفه 
  • تحویل سریع
  • پشتیبانی 24/7

6 روش که چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم

در این بخش ما قصد داریم چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم ، با انجام این چندین روش که در زیر به ان اشاره کردیم میتوانید به راحتی فالوور های تیک تاک خودتان را افزایش دهید .

Trends TikTok را دنبال کنید

در TikTok، چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم روندهای رایجی برای دنبال کردن و تکرار وجود دارد. اینها شامل چالش ها، رقص ها و موارد دیگر است.

 بسیاری از کاربران TikTok رقص های محبوب را با آهنگ هایی مانند “Savage” یا “Say So” اجرا می کنند. همانطور که در زیر نشان داده شده است، چالش هایی مانند چالش «تغییر سوئیچ» نیز وجود دارد. 

این روندها و چالش ها راهی عالی برای جذب کاربران بیشتر به صفحه TikTok شما هستند. وقتی چالش، رقص یا موضوع خاصی در حال ترند است، بسیاری از کاربران آن موضوعات یا هشتگ ها را بررسی می کنند.

 پرش از مسیر یک روند محبوب می تواند دید شما را بهبود بخشد و دنبال کنندگان بالقوه بیشتری را به TikToks شما بیاورد! 

از هشتگ ها استفاده کنید

سایت افزایش فالوور تیک تاک هشتگ ها در همه شبکه های اجتماعی از جمله TikTok مفید هستند. استفاده از یک هشتگ مرتبط، یافتن پست های شما را برای کاربران TikTok آسان تر می کند، به خصوص اگر به هشتگ یا موضوع شما علاقه مند باشند. 

به عنوان مثال، اگر یک برند آرایشی دارید یا آموزش های آرایشی را پست می کنید، استفاده از #makeup یا سایر هشتگ های مرتبط با آرایش می تواند کاربرانی را که به دنبال نوع محتوایی که پست می کنید جذب کند.

 این کاربران به احتمال زیاد به پست های شما علاقه مند هستند و اگر ویدیوهای شما را دوست دارند، ممکن است انتخاب کنند که شما را دنبال کنند! 

برای یافتن هشتگ‌هایی که محبوب‌ترین و مرتبط‌تر با برند یا مخاطبان هدف شما هستند، در مورد هشتگ‌های محبوب در TikTok تحقیق کنید. 

از یک هشتگ محبوب فقط به دلیل محبوبیت استفاده نکنید، اما اگر در رابطه با ویدیوهای شما منطقی نباشد، هیچ دنبال کننده جدیدی برای شما به ارمغان نخواهد آورد. 

بسیاری از کاربران TikTok از هشتگ #fyp در پست های خود استفاده می کنند. چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم این مخفف به معنای «صفحه برای شما» است که به برگه «برای شما» در TikTok اشاره دارد که بسته به ترجیحات، علایق و افرادی که دنبال می‌کنید، ویدیوهای خاص کاربر را ارائه می‌دهد. 

بسیاری از کاربران هشتگ #fyp را به امید اینکه محتوای خود را در صفحه For You به اشتراک بگذارند، اضافه می کنند. این می تواند دید بسیار زیادی را برای پست های شما به ارمغان بیاورد، مانند تب کاوش اینستاگرام. 

روند، رقص یا چالش خود را ایجاد کنید

راه دیگر برای جذب فالوور به حساب TikTok خود این است که روند خود را ایجاد کنید و دیگران را تشویق کنید که به آن بپیوندند!

 اگر با فالوورهای بسیار کمی شروع می کنید، ممکن است این کار دشوار باشد، بنابراین این نکته برای کسانی که پایه فالوور مناسبی دارند و به دنبال رشد بیشتر هستند، بهتر است. 

این استراتژی، به خصوص برای برندهای بزرگتر، خوب عمل کرده است. یک مثال چالش #InMyDenim Guess یا چالش #MakeMomSmile Colgate است. 

ایجاد چالش خود و تشویق دیگران به مشارکت می تواند آگاهی بیشتری از برند را به همراه داشته باشد. همچنین محتوای تولید شده توسط کاربر را در اختیار شما قرار می دهد تا در فید خود به اشتراک بگذارید تا فالوورها و لایک های بیشتری را به همراه داشته باشید. 

در کانال های دیگر تبلیغ کنید

در کانال های دیگر تبلیغ کنید

حساب TikTok خود را تبلیغ کنید و ویدیوها را در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. 

بسیاری از TikToks پس از اشتراک‌گذاری در کانال‌های مختلف مانند توییتر و اینستاگرام ، چگونه در TikTok رشد کنیم ویروسی می‌شوند، بنابراین حتماً محتوای خود را در کانال‌ها به اشتراک بگذارید و پیوندهایی به صفحه TikTok خود اضافه کنید تا مردم بتوانند شما را پیدا کرده و دنبال کنند! 

از Call to Actions استفاده کنید 

اگر می خواهید مردم شما را دنبال کنند، چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم بگویید! استفاده از تماس برای اقدام می‌تواند به تشویق کاربران کمک کند تا ویدیوهای شما را دوست داشته باشند، شما را دنبال کنند یا اقدامات دیگری انجام دهند. 

از کاربران TikTok بخواهید که اگر ویدیوهای شما را دوست دارند، شما را دنبال کنند یا چالش هایی را برگزار کنند و از آنها بخواهید که برای ورود دنبال کنند! سایت افزایش فالوور تیک تاک اگر هدایایی برگزار می‌کنید، حتی می‌توانید افراد را وادار کنید تا دوستانتان را در ویدیوهایتان دنبال کنند ، لایک کنند و تگ کنند تا فالوورهای بیشتری را به حساب خود بیاورند.

نتیجه گیری مقاله چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم ؟

چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم ، TikTok پلتفرم ویدیویی جدیدی است که همچنان در حال رشد است. سایت افزایش فالوور تیک تاک دنبال کنندگان TikTok بیشتری دریافت کنید تا بتوانید به آخرین روندها بپیوندید و برند خود را در این شبکه اجتماعی محبوب تبلیغ کنید.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *