روش تبدیل بازدید کننده سایت به خریدار

روش تبدیل بازدید کنندگان سایت به خریدار داشتن نوع مناسب از ترافیک وب سایت چیزی است که مترادف با تجارت آنلاین موفق شده است زیرا هیچ راهی بهتر از ایجاد ترافیک برای به دست آوردن حضور آنلاین وجود ندارد. دانستن اینکه چه تعداد بازدیدکننده در روز از سایت خود دریافت می کنید یک چیز است، اما گام بعدی در افزایش سرنخ ها پس از ایجاد جذابیت، ارائه محتوای با کیفیت است.

حتما بخوانید : گزارش سئو چیست

اگر وب سایت خود را قبلاً راه اندازی کرده اید، پس این پتانسیل را دارید که به یکی از بازیکنان بزرگ انگلستان تبدیل شوید. اما اگر هنوز در تلاش برای ایجاد ترافیک هستید، روش تبدیل بازدید کنندگان سایت به خریدار ، با توجه به رقابت گسترده در لنکاوی، تنظیم استراتژی های خود عملی است. بنابراین، می توانید از خدمات یک آژانس دیجیتال در پرستون یا هر شرکت دیگری که در بازاریابی آنلاین متخصص است، استفاده کنید.

حتما بخوانید : پشتیبانی سایت

چگونه تبدیل بازدید کنندگان سایت به خریدار را انجام دهیم ؟

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که سعی می کنید توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنید، و آنها فقط تا زمانی که بازی بازاریابی خود را ارتقا دهید بالقوه باقی خواهند ماند. با اجرای این نکات، در اینجا نحوه استفاده از وب سایت خود آورده شده است:

یک Call-to-action (CTA)  جذاب بسازید

روش تبدیل بازدید کنندگان سایت به خریدار ، Call-to-action (CTA) یکی از بهترین راه ها برای تبدیل یک کاربر تصادفی وب سایت به مشتری شما است. به عنوان مثال، اگر محتوای وب سایت شما در مورد محصولی صحبت می کند که در حال فروش آن هستید، عاقلانه است که پیوندی به محصول در جایی در مقاله داشته باشید. 

با این حال، مشکل این است که برخی از عبارات دعوت به اقدام تا حدی مورد سوء استفاده قرار گرفته اند که دیگر برای بازدیدکنندگان جذاب نیستند.

قبل از شروع ساخت CTA خود، باید هدف پست را بدانید. آیا این یک پست رسانه اجتماعی است که محصول شما را بازاریابی می کند؟ 

اگر چنین است، عبارت CTA نیز باید همان را منعکس کند. همیشه توصیه می‌شود با یک کلمه عملی مانند «تماس»، «خواندن» یا «دانلود» شروع کنید، روش تبدیل بازدید کنندگان سایت به خریدار ، و آنچه در ادامه می‌آید باید احساس فوریت را ایجاد کند. برای مثال، می‌توانید بگویید «امروز تماس بگیرید» یا «اکنون دانلود کنید».

در آخر، حتما جایزه را ذکر کنید. هر کاربر وب سایت قبل از اینکه روی پیوند کلیک کند، دوست دارد بداند چه چیزی در آن وجود دارد.

ways-to-convert-website-visitors-into-buyers

CTA خود را به صورت استراتژیک تعیین کنید

داشتن یک عبارت جذاب برای CTA یک چیز است، اما موقعیت آن در پاراگراف می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. شما مجبور نیستید آن را در سراسر پست پراکنده کنید تا بتوانید سرنخ های بیشتری را جذب کنید، زیرا انجام این کار باعث می شود مقاله شما ناامید به نظر برسد و برای بسیاری از مشتریان بالقوه مانعی ایجاد می کند. پس در عوض چه کاری باید انجام دهید؟

بالا، وسط و پایین صفحات بهترین مکان برای CTA شما هستند. فروش قیف باید در صفحات سطح بالا ظاهر شود و گزینه هایی مانند کتاب های الکترونیکی و بارگیری کاغذ را ارائه دهد. 

در همین حال، پیشنهادات دیگر را می توان در صفحات سطح پایین ادغام کرد. اگر در این زمینه مهارت ندارید، می توانید از برخی از بهترین ابزارهای قیف برای ایجاد و بهینه سازی فروش خود استفاده کنید.

همچنین، کارشناسان توصیه می کنند که CTA خود را در سمت راست قرار دهید تا وسط یا چپ. در اینجا فرض بر این است که محتوای سمت راست توجه بسیاری از مردم را به خود جلب می کند. این از نظر علمی ثابت نشده است، اما آزمایش این ایده ضرری ندارد.

روش تبدیل بازدید کنندگان به خریدار

هدیه ای برای خرید و تشکر از مشتری در نظر بگیرید

آیا صفحه “تشکر” در وب سایت خود دارید؟ این بهترین مکان برای قرار دادن برخی از پیوندهای CTA است. هنگامی که یک بازدیدکننده محتوای شما را بررسی کرد و از محصولاتی که در بازار عرضه می شوند راضی بود، ساده ترین مسیر را به صفحه محصول ترجیح می دهند. البته، طرح ریزی مجدد از طریق کل محتوا یک گزینه است، اما همه وقت ندارند.

به یاد داشته باشید، تبدیل بازدید کنندگان سایت به خریدار ، این مکان‌های پیشنهادی تبدیل سرنخ را تضمین نمی‌کنند، اما شانس آن را افزایش می‌دهند. بنابراین، مطمئن شوید که تا جایی که ممکن است گزینه های زیادی را امتحان کنید تا زمانی که شروع به دیدن نتایج رضایت بخش کنید.

صفحات فرود تعاملی

شما به اندازه کافی تلاش کرده اید تا بازدیدکنندگان خود را متقاعد کنید که روی پیوندهای CTA کلیک کنند، و نکته بعدی این است که مطمئن شوید مشتریان بالقوه شما به یکصفحه فرود خوش ساخت هدایت می شوند . اینجاست که بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات خود را قبل از ادامه ارسال کنند.

یک صفحه فرود خوب نباید ناوبری اصلی سایت را داشته باشد، بنابراین بازدیدکنندگان می توانند تمام تمرکز خود را روی پر کردن فرم متمرکز کنند. صفحه فرود همچنین باید دارای جزئیات کافی باشد که توضیح دهد پیشنهاد چیست و چگونه به نفع مشتری بالقوه است.

تبدیل بازدید کنندگان به خریدار

نتیجه گیری مقاله روش موثر برای تبدیل بازدیدکنندگان سایت به خریدار

تولید ترافیک وب سایت چیزی است که بسیاری از مردم مایل به یادگیری هستند. البته این اولین قدم به سوی موفقیت آنلاین است، اما به همین جا ختم نمی شود. 

وظیفه بعدی شما این است که آن بازدیدکنندگان را متقاعد کنید و آنها را سرنخ خود قرار دهید، و بهترین راه برای انجام این کار ایجاد یک عبارت دعوت به اقدام خوب است. 

روش تبدیل بازدید کنندگان سایت به خریدار ، برای دریافت بهترین CTA های خود، مطمئن شوید که پیوند پیوست شده مشتریان بالقوه شما را به یک صفحه فرود خوش ساخت هدایت می کند. به این ترتیب، آنها برای استفاده از محصول شما انگیزه پیدا می کنند.

منبع leadfeeder

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *