بازاریابی تک به تک چیست؟ بازاریابی تک به تک ممکن است مانند کوهی برای صعود به نظر برسد، اما شروع سفر نتایج فوری را به همراه خواهد داشت و شما را برای آینده ای روشن آماده می کند.
زندگی به عنوان یک بازاریاب می تواند دشوار باشد. شما یک کمپین درخشان ایجاد میکنید، داراییهای عالی را طراحی میکنید و نسخه کاملی را ایجاد میکنید. سپس مسدود کننده های تبلیغاتی مخاطبان شما را کاهش می دهند و این سوال ممکن هست پیش بیاد که چه کاری انجام دهیم تا پیشرفت کنیم و این مقاله با موضوع بازاریابی تک به تک چیست؟ به شما کمک میکند بازاریابی بهتری داشته باشید.
ناگهان هیچ کس کار شما را بدون پست تبلیغاتی نمی بیند. در کنار این مشکلات، انفجار بازاریابی محتوا، افزایش رضایت آنی و مرگ دامنه توجه است.
اغلب، شما چند ثانیه برای ارتباط با کسی دارید. این چشم انداز محتوای رقابتی و شلوغ و عدم توجه، بازاریابان را وادار می کند تا تجربه بهتر و شخصی تر برای مصرف کننده ایجاد کنند.
ما در مورد بازاریابی مطالب زیادی نوشتهایم ، و اینکه چگونه میتوان بینش مصرفکننده را به کسبوکارتان برای بازاریابی بخشبندیشده وارد کرد، مسیر موفقیت در این دنیای رقابتی است.
هدف فعلی در این سفر تکاملی دستیابی به یک دیدگاه مشتری واحد است که به برندها امکان می دهد در بازاریابی یک به یک شرکت کنند.
حتما مطالعه کنید: چگونه یک کمپین بازاریابی موفق راه اندازی کنیم

سیر تکاملی بازاریابی شخصی
بازاریابی تک به تک چیست؟ استدلالی توسط افرادی ارائه شده است که کاملاً نظریه تکامل را درک نمی کنند، که بیان می کند که چشم تا زمانی که به طور کامل شکل نگیرد فایده ای ندارد. این استدلال میگوید که چشم احتمالاً نمیتوانست توسط انتخاب طبیعی تکامل یافته باشد.
در واقع، هر مزیتی، هر چند کوچک، به این معنی است که یک موجود زنده در موقعیت بهتری برای انتقال ژن های خود قرار دارد. توانایی تشخیص تغییر در نور ممکن است برای شکست دادن رقبا کافی باشد و در نهایت منجر به تکامل یک چشم کاملاً شکل گرفته شود.
شما می توانید بازاریابی یک به یک را در منظری مشابه مشاهده کنید. برای برخی، تغییرات تکنولوژیکی و ساختاری مورد نیاز باعث می شود که آنقدر دور به نظر برسد که تلاش برای رسیدن به آن هدف غیرممکنی احساس شود.
من استدلال میکنم که مانند چشم، هر مزیت کوچکی که توسط یک پیشرفت، هر چند کوچک، منتقل میشود،
به شما کمک میکند تا رقبای خود را شکست دهید و شما را در مسیر تکامل به سمت عظمت بازاریابی ادامه دهید.
خوانده شود: بازاریابی محصول چیست

بازاریابی تک به تک چیست؟
بازاریابی یک به یک استراتژی است که از جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و فناوری های دیجیتال برای ارائه بازاریابی شخصی استفاده می کند. پیشرفت در فن آوری های بازاریابی باعث شده است که این زمینه به طور فزاینده ای پیشرفته شود.
HBR گزارش می دهد که شخصی سازی می تواند پنج تا هشت برابر بازده سرمایه گذاری برای هزینه های بازاریابی را ارائه دهد. هر چه شخصی سازی شما بالغ تر باشد، بازده افزایش می یابد.
تجزیه و تحلیل میلیونها خط موضوع ایمیل نشان میدهد که گنجاندن یک نام تنها تأثیری حاشیهای بر تعامل داشته است،
اما ایمیلهایی که توسط اقدامات خاصی ایجاد میشوند، ۳ برابر نرخ باز و ۲ برابر نرخ کلیک دریافت میکنند.
به انواع بازاریابی اینترنتی سر بزنید.

ارائه بازاریابی تک به تک چیست؟
ارائه بازاریابی تک به تک چیست؟ اولین گام در بازاریابی یک به یک جمع آوری داده ها است. ترکیب دادههای فروش، اجتماعی و رفتاری، بینش معناداری را در مورد مشتریان آشکار میکند.
سپس این اطلاعات میتواند به مدلهای تحلیلی پیشرفته وارد شود، که احتمال پاسخ مصرفکننده به انواع مختلف محتوا را محاسبه میکند. سپس پاسخ به محتوای انتخاب شده می تواند به سیستم بازگردانده شود و واکنش های مصرف کننده را برای اطلاع از استراتژی آینده ردیابی کند.
در نهایت، سیستم های توزیع محتوا از این اطلاعات برای ارائه پیام های بازاریابی تک به تک در مکان مناسب در زمان مناسب استفاده خواهند کرد. این باید صفحات فرود شخصی شده، پیشنهادات مناسب و تبلیغات هدفمند را راه اندازی کند.
برای این کار، سیستمهای فنآوری مختلف و سیلوهای داده باید بتوانند با یکدیگر صحبت کنند و امکان انتقال دادهها و تصمیمگیری خودکار و بلادرنگ را فراهم کنند.

شروع به تکامل بازاریابی
در حالی که این سطح از یکپارچگی و اتوماسیون داده ممکن است برای بسیاری دلهره آور به نظر برسد، چشم یکباره ایجاد نشده است. به طور مشابه، بازاریابی تک به تک نیازی ندارد که یک رشته همه یا هیچ باشد.
درجاتی از شخصی سازی وجود دارد، و شروع از هم اکنون می تواند نتایج فوری را افزایش دهد و در عین حال زمینه را برای توسعه بیشتر آینده فراهم کند.
اولین قدم در بازاریابی تک به تک چیست؟ این است که در مورد مشتری و پایگاه مشتری خود تحقیق کنید و بازار را تقسیم بندی کنید.
هوش اجتماعی می تواند اطلاعات دقیقی در مورد مشتریان شما ارائه دهد، فراتر از تعامل آنها با شما و کشف اطلاعات بیشتر در مورد آنها به عنوان یک فرد انسانی گرد.
ساختن پرسونای خریدار می تواند به شما کمک کند تا روی فردی خیالی که نماینده گروه است تمرکز کنید. این گروههای گستردهتر و سطح بالا میتوانند به شما این امکان را بدهند که محتوا و تحویل خود را تنظیم کنید. وبلاگ Hubspot به فروش و بازاریابی تقسیم شده است، و در حالی که من مطمئن هستم Hubspot اطلاعات دقیق تری می داند، جداسازی برای کاربر نهایی مفید است.
میتوانید با بخشهای سطح بالا مانند این شروع کنید، و همچنان به افزودن اطلاعات بیشتر در حد تواناییهایتان ادامه دهید. استفاده از نامها مرحله اولیه است، و سابقه خرید نیز باید نسبتاً آسان باشد، اما قبل از مدتها رفتارهای آب و هوایی نیز خواهید داشت.

عملکرد فوری برای بازاریابی تک به تک چیست؟
انجام این تحقیق در مورد مشتریان و شروع به توسعه بازاریابی شخصی برای اکثر برندها امکان پذیر است. برخی از وسایل نقلیه اولیه برای این شخصی سازی به شرح زیر است:
پرداخت به ازای کلیک – اساساً نتایج موتورهای جستجو حمایت مالی شده است. بخشبندی بازار شما، در همکاری با تحقیقات کلیدواژه، میتواند نشان دهد که خریداران مختلف قصد متفاوتی دارند و با کلمات کلیدی متفاوت جستجو میکنند. این بدان معناست که میتوانید تبلیغات PPC را بر این اساس تنظیم کنید، و باعث میشود که تبلیغ برای آن کاربر مرتبطتر به نظر برسد. رویدادهای بیدرنگ ممکن است فرصتی برای شخصیسازی بیشتر فراهم کنند.
هدفگیری مجدد – تبلیغات نمایشی میتوانند افرادی را که از سایت شما بازدید کردهاند اما برگشتهاند، دوباره جذب کنند. این تبلیغات در سایت های دیگر نمایش داده می شود و فقط برای افرادی نمایش داده می شود که به برند شما یا یک محصول خاص ابراز علاقه کرده اند.
رسانههای اجتماعی – یکی از سادهترین روشهای فعلی شخصیسازی است، زیرا شبکههای اجتماعی کار سختی را در پشت صحنه انجام میدهند. گزینههای هدفگیری متنوعی از جمله مکان، حرفه، سن، جنسیت، علایق یا رفتار در دسترس هستند.
وبسایت – میتوانید وبسایت خود را برای بازدیدهای مکرر بر اساس یک سیستم حساب شخصی سازی کنید
(فکر کنید آمازون خریدهای پیشنهادی شما را سفارشی میکند) یا با استفاده از کوکیها (به میلیونها وبسایت در همه جا فکر کنید).
ایمیل – پایگاه داده ایمیل خود را برای ارائه محتوای مختلف به گروه های مختلف تقسیم بندی کنید. در B2B که می تواند بر اساس صنعت، عنوان شغل یا مرحله سفر خریدار باشد.
نتیجه گیری مقاله بازاریابی تک به تک چیست؟
بازاریابی تک به تک چیست؟ شروع سفر به سمت بازاریابی یک به یک می تواند به ایجاد حرکت در سفر پراکنده و چند نقطه تماس مشتری مدرن کمک کند. اطمینان از مرتبط بودن پیام شما و صحبت کردن به زبان مناسب اولین قدم مهمی است که به سرعت نتایج را نشان می دهد.
هنگامی که بقای بهترین ها باشد، هر مزیتی شما را نسبت به رقبای خود برتری می دهد. همانطور که قابلیتهای بازاریابی شما تکامل مییابد، آوردن دادههای پیچیدهتر به معادله به شما کمک میکند تا از بازی جلوتر بمانید و به شکارچی در صنعت خود تبدیل شوید.
منبع: one to one marketing
بدون دیدگاه