چرا استفاده از تگ اسکیما درSEO  سایت مهم است؟

سکیما یک راه عالی برای کمک به وب‌سایت شما در رقابت سئو با صفحات دیگر است. در اینجا به شما توضیح می‌دهیم که چرا شما به این تگ نیاز دارید و چطور می‌توانید آن را به صفحات وب خود اضافه کنید.

اسکیما (Schema.org ) شکلی از میکرو دیتا است که پس از اضافه شدن به یک صفحه‌وب, یک حاشیه طرح افزایشی را ایجاد می‌کند( معمولا به عنوان یک موتور جستجو قوی) که باعث دیده‌شدن سایت در نتایج جستجو می‌شود. در واقع این نتایج، نتایجی هستند که در بالای SERP نشان داده می‌شوند که علاوه بر نشانی اینترنتی(URL) و متا به کاربران اطلاعات بیشتری می‌دهد.

موتورهای جستجوی قوی – از جمله گوگل , یاهو , بینگ , و یاندکس – در سال ۲۰۱۱ شروع به هم‌کاری برای ایجاد Schema.org کردند .

اسکیما به خصوص در عصر Hummingbird و RankBrain. اهمیت ویژه‌ای دارد. این که چگونه یک موتور جستجو متن یک پرس و جو را تفسیر می‌کند , کیفیت یک نتیجه جستجو را تعیین می‌کند .

آیا تگ اسکیما جایگاه سایت شما در نتایج جستجو را بهتر می‌کند؟

هیچ مدرکی دال بر این که میکرودیتا تاثیر مستقیمی بر رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک دارد، وجود ندارد. با این حال, باعث می‌شود صفحات وب شما به طور برجسته‌تری در SERPs ظاهر شوند. نتایج نشان می‌دهد که این قابلیت, نرخ‌های کلیک را بهبود می‌بخشد.

طبق تحقیقی که توسط acmqueue انجام‌ شد, کم‌تر از یک سوم نتایج جستجوی گوگل از نشانه‌گذاری Schema.org  استفاده می‌کنند که در واقع فرصت خوبی برای سبقت گرفتن از رقبا محسوب می‌شود.
این باعث افزایش حضور برند شما به عنوان برندهای پایه محصول می‌شود و می‌تواند مشتریان بالقوه را جذب کند.

رعایت کردن اصولی هرچند کوچک در سئو می‌تواند سرعت رشد شما را چند برابر کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *