کسب و کار محلی

کسب و کار محلی ، از تبلیغات چاپی محلی گرفته تا مکانی در صفحات زرد، تا پست‌ها، بروشورها، کوپن‌ها و جزوه‌ها، منابع آنالوگ کلید راه‌اندازی کسب‌وکار جدید بودند. کسب و کار محلی چیست ،  امروزه، کسب‌وکارهای محلی همچنان از این روش‌ها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده می‌کنند. 

کسب و کار محلی

مهم نیست که کسب و کار محلی ،  خود را عمدتاً در دنیای فیزیکی انجام می دهید، اگر کسی نتواند شما را آنلاین پیدا کند ، ممکن است وجود نداشته باشید. در این مقاله، پشتیبانی سایت ،  من قصد دارم به یکی از اصول اصلی بازاریابی محلی – لیست مشاغل محلی نگاه کنم. شما خواهید آموخت که آنها چه هستند، چرا مهم هستند و چگونه بر موفقیت آنلاین و آفلاین شما تأثیر می گذارند.

لیست مشاغل محلی چیست؟

پشتیبانی سایت چیست

فهرست‌های کسب‌وکار محلی، که به عنوان نقل‌قول‌های محلی نیز شناخته می‌شوند، هر نمایه آنلاینی است که نام، آدرس، شماره تلفن و سایر جزئیات کلیدی کسب‌وکار را ذکر می‌کند.

 

فهرست‌ها را می‌توان در فهرست‌های راهنماهای کسب و کار محلی ، پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی، برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها یافت و برای کمک به کاربران نهایی در کشف کسب‌وکارهای اطراف استفاده می‌شود. 

آنها همچنین نقش مهمی در عملکرد سئوی محلی ایفا می کنند و به کسب و کارهای فیزیکی کمک می کنند تا رتبه خود را در زمانی که جستجوگرها عبارت های جستجوی خاص مکان را وارد می کنند رشد کنند. اخیراً، فهرست‌های محلی را می‌توان با داده‌های ساختاریافته علامت‌گذاری کرد و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد دید خود را بیشتر کنند.

حتما بخوانید : استرابورد

چرا فهرست های کسب و کار محلی اهمیت دارد ؟

کسب و کار محلی چیست ، لیست مشاغل محلی مدتهاست که یکی از اصلی ترین موارد سئو برای مشاغل محلی بوده است. آنها بخش مهمی از هر استراتژی محلی باقی می‌مانند، حتی در پی به‌روزرسانی‌های اخیر الگوریتم گوگل.

فهرست‌های کسب و کار محلی ابزاری ضروری برای کمک به کاربران برای یافتن مشاغل در منطقه خود هستند – چه یک “رستوران مکزیکی در نزدیکی من” یا “بهترین دندانپزشک سن دیگو”.

کسب کار محله ای

برای صاحبان مشاغل، فهرست‌های محلی یک ابزار سئو قدرتمند است که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا اعتبار خود را نزد موتورهای جستجو و مشتریان بالقوه به طور یکسان ایجاد کنند. 

دارند. خزنده‌ها فهرست‌های محلی را اسکن می‌کنند و از آنها برای تأیید اعتبار کسب‌وکارهای 

گوگل در فهرست های کسب و کار محلی به دنبال چه چیزی می گردد؟

  • Relevance – Relevance به این موضوع اشاره دارد که نتایج جستجو تا چه اندازه پرسش کاربر را منعکس می کند. وقت گذاشتن برای تکمیل نمایه های فهرست محلی خود (به ویژه GMB) به Google کمک می کند تا کسب و کار شما را بهتر با مخاطبان مناسب مطابقت دهد.
  • فاصله – گوگل همچنین نزدیکی را هنگام تعیین رتبه بندی محلی در نظر می گیرد. اگر کاربران مکان دقیقی را مشخص نکنند، Google از داده‌های موجود در مورد کسب‌وکار شما برای «حدس زدن» به جایی که کسب‌وکار شما در نقشه تعلق دارد استفاده می‌کند.
  • برجستگی – اینجا جایی است که نقل قول ها وارد ترکیب می شوند. برجستگی، از نظر گوگل، به میزان “معروف” کسب و کار شما اشاره دارد. ورودی‌های بیشتر در فهرست‌های بیشتر (معتبر) می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی شما کمک کند، اما تأثیرات آن در فهرست‌های دارای ویژگی‌های بازبینی محلی بیشتر است.

برای بررسی عمیق فاکتورهای رتبه‌بندی کسب و کار محلی، توصیه می‌کنم این پست Moz را بررسی کنید ، که فاکتورهای رتبه‌بندی برتر را برای بسته‌های محلی، نقشه‌ها، ارگانیک و سایر ویژگی‌های محلی مشخص می‌کند.

بوم کسب و کار محلی

عوامل رتبه بندی خاص فهرست مشاغل محلی:

  • تعداد نقل قول ها – تعداد نقل قول های ساختاریافته و بدون ساختار مرتبط با کسب و کار شما.
  • سازگاری و دقت – بررسی می‌کند که اطلاعات NAP با همه فهرست‌ها مطابقت داشته باشد و اطلاعات ارائه‌شده دقیقاً نشان‌دهنده کسب‌وکار شما باشد.
  • کیفیت دامنه‌ای که استنادهای شما در آن فهرست شده‌اند – به اعتبار دامنه در سایت‌هایی که دارای نقل‌قول‌های ساختاریافته و بدون ساختار هستند (مشابه نحوه ارزیابی بک لینک‌ها توسط Google) نگاه می‌کند.

نشانه گذاری ساختار یافته و فهرست های کسب و کار محلی

انواع کسب و کار محلی

Local Business Schema Markup به کسب و کارهای آجری امکان استفاده از طرحواره برای بهبود ظاهر نمایه GMB خود و برجسته کردن ویژگی های خاص وب سایت را ارائه می دهد.

می‌توانید فهرست کامل را در Schema.org بیابید ، اما در اینجا برخی از رایج‌ترین گزینه‌های نشانه‌گذاری محلی وجود دارد:

  • آدرس پستی
  • مختصات جغرافیایی
  • رتبه بندی ها و نظرات
  • ساعات کاری

عناصر کلیدی فهرست مشاغل محلی

خواه گوگل، فیس بوک، Yelp یا هر یک از دایرکتوری های بی شماری که وجود دارد، ارسال به دایرکتوری های کسب و کار محلی ،  فرآیندی خسته کننده است.

هر فهرست NAP احتمالاً اطلاعات زیر را می‌خواهد – و به نفع شماست که در حین پر کردن نمایه‌های خود تا حد امکان جزئیات را ارائه دهید.

کسب و کار محلی چرا مهمه
  1. نام کسب و کار
  2. آدرس حقیقی
  3. سایت اینترنتی
  4. شماره تلفن
  5. شرح کسب و کار
  6. دسته بندی ها
  7. شعار
  8. پروفایل های اجتماعی
  9. تصاویری از فضای داخلی، خارجی و محصولات/خدماتی که ارائه می کنید.
  10. رسانه های اضافی – فیلم ها، توصیفات، و غیره
  11. گواهینامه ها
  12. برندهای ارائه شده
  13. گزینه های پرداخت
  14. شماره تلفن های جایگزین
  15. ویژگی های

سازگاری با فهرست‌های محلی بسیار زیاد است

کسب و کار محلی چیست ، علاوه بر ارائه تمام اطلاعاتی که من به تازگی به آن پرداختم، همچنین بسیار مهم است که هر نقل قولی که ارسال می کنید حاوی اطلاعات یکسان باشد.

به حفظ ثبات در نام، آدرس و شماره تلفن (NAP) کسب و کار خود در هر فهرست توجه بیشتری داشته باشید.

بهترین کسب و کار های محلی
  • یک اختلاف جزئی مانند یک اشتباه تایپی در آدرس یا نام کسب و کار شما می‌تواند منجر به یک تجربه جستجوی گیج‌کننده برای کاربران شما شود – زیرا ممکن است فهرست‌های متعددی را با اطلاعات متناقض ببینند.
  • همچنین لازم به ذکر است که سازگاری به استفاده از تغییراتی مانند «خیابان» در مقابل «خیابان» گسترش می‌یابد. یا «سوئیت B» در مقابل «Ste. ب.» یا اینکه از “LLC” یا “Inc” استفاده می کنید. بعد از نام کسب و کار شما
  • نکته دیگری که باید از آن آگاه باشید این است که ناهماهنگی بین فهرست Google برای کسب و کار من (GMB) و صفحات اجتماعی شما می تواند تأثیر منفی بر رتبه بندی شما داشته باشد – و به شانس شما برای نمایش در نمودار دانش برای جستجوهای محلی آسیب برساند.

فهرست 10 نوع کسب و کار محلی برتر

اجازه دهید حدس بزنم، شما اینجا هستید زیرا صاحب یک کسب و کار محلی هستید، برای یک کسب و کار محلی کار می کنید یا به دنبال مالکیت آن هستید؟
 اگر این شما را توصیف نمی کند، پس این پست برای شما مناسب نیست. اگر به خود می گویید بله، پس این پست فقط برای شماست.

تصور کنید که یک کسب و کار راه اندازی کنید، اما توجه داشته باشید که کار آسانی نیست. از تجربه شخصی خودم صحبت می‌کنم، زمانی که شما آماده باشید و سرمایه‌گذاری کنید، چیزهای زیادی در خطر است. در واقع، هیچ فرمول مطمئنی برای راه اندازی یک کسب و کار به شیوه ای بدون ریسک وجود ندارد.

من معتقدم همه اینها به سخت کوشی، فداکاری و استفاده درست از فرصت هایی که برایتان پیش می آید برمی گردد. به علاوه به دانستن چگونگی دریافت نظرات مثبت Yelp کمک می کند.

کسب و کار محلی ، با این حال، خطوط تجاری خاصی وجود دارد که کاهش نسبت ریسک را تضمین می کند. کل این لیست از مشاغل کوچک برای فروش کارت های هدیه الکترونیکی مناسب است. بیایید نگاهی به این 10 نوع کسب و کار محلی بیندازیم که در ایالات متحده بسیار رایج و در عین حال سودآور هستند.

1. رستوران ها

این واقعیت را نمی توان انکار کرد که آمریکایی ها عاشق غذا خوردن هستند. تقریباً در هر گوشه ای از کشور به راحتی می توانید یک رستوران پیدا کنید. 

سرمایه گذاری و مدل کسب و کار راه اندازی یک رستوران به عوامل متعددی بستگی دارد. مردم از همه اقشار مشتریان بالقوه رستوران شما هستند. گیفت کارت رستوران یک پول ساز ثابت شده است. بنابراین، به نظر من، این بستگی به شخصیت شما، صاحب رستوران و نحوه تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی برای افزایش درآمد رستوران خود دارد.

کسب و کار رستوران ها

2. اسپاهای ماساژ درمانی

کسب و کار محلی چیست ، اسپاهای ماساژ درمانی یکی دیگر از مشاغل رایج محلی است که به افراد کمک می کند تا پول بیشتری کسب کنند.باز هم سرمایه گذاری مورد نیاز و پتانسیل سود بستگی به ویژگی هایی دارد که شما مالک قصد ارائه آن را دارید و موقعیت آبگرم. مشتریان بالقوه اسپاهای ماساژ درمانی شما معمولاً شامل کارمندان معمولی هستند که باید پس از یک روز سخت کاری خود را آرام کنند.

3. فروشگاه های اسباب بازی

والدین بچه‌های کوچک معمولاً مشتریانی هستند که صاحب یک مغازه اسباب‌بازی‌فروشی قصد دارد آن را هدف قرار دهد. من معتقدم که این نوع از کسب و کارهای کوچک به جای سرمایه گذاری های سنگین، در تلاش برای زرق و برق و زرق و برق است که افراد کوچک را جذب می کند. اسباب‌بازی‌های رنگارنگ و پر جنب و جوشی که به نمایش گذاشته می‌شوند می‌توانند باعث جلب توجه کودکان شوند. اگر از درون یک بچه کوچک هستید، این یک انتخاب عالی است.

4. کافه

یک کافه/قهوه در یک مکان ایده‌آل می‌تواند گزینه‌ای برای کسب‌وکار پول باشد. باید از هر تفنگ جوانی در مورد محل پاتوق مورد علاقه‌شان بپرسید، متداول‌ترین پاسخی که می‌خواهید دریافت کنید، یک کافه/قهوه است، البته به غیر از بارها. مشابه با کسب و کار رستوران، نسبت موفقیت این مدل کسب و کار کوچک نیز به این بستگی دارد که شما صاحب کسب و کار چگونه طعم خود را به کافی شاپ بیاورید تا طعمی متفاوت در بین بقیه قهوه خانه ها به آن بدهید. بهترین بخش داشتن یک کافی شاپ این است که کافئین اعتیاد آور است. بنابراین اگر خدمات و کیفیت عالی ارائه دهید، مشتریان وفادار به دست خواهید آورد.

5. بوتیک مد/فروشگاه لباس

کسب و کار محلی بوتیک

این یکی برای کسانی است که جنبه خلاقانه ای دارند. آیا این شما هستید؟ برای اداره یک بوتیک مد نیازی به طراحی لباس های خود ندارید. شما صاحب کسب و کار فروشگاه لباس خود نیز باید چشمی خلاق داشته باشید تا بهترین طرح ها را از برندها/طراحان مختلف انتخاب کرده و در فروشگاه های خود به فروش برسانید. وقتی صحبت از سرمایه گذاری به میان می آید، من معتقدم، هرچه بیشتر در یک بوتیک مد سرمایه گذاری کنید، شانس بیشتری برای افزایش درآمد وجود دارد.

6. کتاب کمیک/فروشگاه تازگی

یک کتاب کمیک و/یا فروشگاه های جدید یکی دیگر از مشاغل محلی رایج در ایالات متحده است که برای شما صاحبان مشاغل این امکان را دارد که از طریق آن درآمد بیشتری کسب کنید.من شخصاً از فروشگاه‌های متعددی بازدید کرده‌ام و مهم‌ترین نکته جذاب انتخاب محصولات بود. اگر صاحب یک فروشگاه کتاب های مصور هستید، شعار موفقیت این است که آخرین داستان های کتاب های کمیک محبوب را دنبال کنید. همچنین شرکت در “روز کتاب کمیک رایگان” راهی مطمئن برای حفظ ثروت و به دست آوردن مشتریان جدید در همان زمان است. آیا می خواهید

7. سالن های آرایش و ناخن

بسیاری از دختران و زنان دوست دارند پس از یک هفته شلوغ، خود را با یک جلسه مانیکور/پدیکور نوازش کنند. از این رو، اگر به دنبال ایده راه اندازی کسب و کار هستید، افتتاح یک سالن مو/ناخن گزینه دیگری است. سرمایه گذاری اصلی شما در چنین کسب و کاری، هنر جلب رضایت مشتریانتان با مهارت هاست. محیط سالن نیز جنبه حیاتی موفقیت آن را ایجاد می کند.

8. فروشگاه های حیوانات خانگی

کسب و کار محلی چیست ، اگر عاشق حیوانات خانگی هستید، پس هیچ گزینه ای بهتر از باز کردن یک فروشگاه حیوانات خانگی و شروع به کسب درآمد بیشتر برای شما وجود ندارد.با این حال، عشق شما به حیوانات خانگی تنها عامل محرک موفقیت آن نیست. این مدل کسب و کار مستلزم دانش کافی در مورد نژادهای مختلف حیوانات و ویژگی و کیفیت متمایز آنها و غیره است.

9. نانوایی ها

کسب و کار محلی ، یک سوال متداول که اگر من به کسی پیشنهاد باز کردن نانوایی را بدهم این است که “نوایی های متعددی در همسایگی من وجود دارد، چرا نانوایی من در بین تعداد زیادی از آنها متمایز است؟” پاسخ در کیفیت نهفته است. روی کیفیت محصولات تمرکز کنید و مشتریان شروع به سرازیر شدن خواهند کرد. این بدان معناست که می توانید روی فاج، کیک، کلوچه و موارد دیگر تمرکز کنید.

منبع خارجی : giftcardsuite

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *