چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟


امروز می خواهیم با موضوع چرا باید وب سایت داشته باشیم با شما همراه باشیم.با پیشرفت تکنولوژی در سال 1991 اولین وب سایت طراحی شده است وب سایت ها برخی از کارهای امروزه را راحت تر کرده اند و می توان حجم زیادی از اطلاعات را در اختیار دیگران گذاشت.

تیم مشاوره طراحی سایت مدیارست با مشاوره درست و اصولی پاسخگوی تمام سوالات شما در زمینه طراحی سایت می باشد.

سوالاتی که در این مقاله به آن ها پاسخ خواهیم داد:

– چرا باید وب سایت داشته باشیم؟
– مزایا و ضرورت داشتن یک وب سایت جیست؟
– طراحی وب سایت چه کمک هایی می تواند به من بکند؟
– ویژگی وب سایت های شخصی چیست؟

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

اولین دلیلی که شرکت شما و بیزینس شما نیاز به وب سایت دارد، این است که شما می توانید در زمان بسیار اندک مشتریان فروانی پیدا کنید. برای مثال در کشور کانادا حدود 36.6 ساعت از ماه را صرف جستجو در اینترنت می کنند. جالب است بدانید که در ایران میانگین استفاده کاربران از فضای مجازی (وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و جستجو) روزانه بین 5 تا 9 ساعت می باشد که بسیار بالا است. بیش از 40 میلیون کاربر اینترنت در ایران وجود دارد.
بنابراین فضای مجازی بدلیل ویژگی هایی که دارد بهترین فضا جهت بازاریابی است. به نظر برخی از کارشناسان فضای مجازی بزرگترین و بهترین فضا برای افزایش فروش و بازاریابی محسوب می شود.


مطالب مرتبط: وب سایت چیست و چگونه کار میکند؟


مزایا و ضرورت داشتن یک وب سایت

– مزایا و ضرورت داشتن وب سایت چیست؟

• امروزه مردم بیشتر از طریق گوشی های موبایل و جستجو در اینترنت تصمیم می گیرند که نزد کدام فروشگاه برای خرید بروند یا به کدام پزشک مراجعه کنند بهتر است.
• طراحی یک وب سایت به کسب و کار شما اعتبار بسیار زیادی می بخشد:
مردم امروزه انتظار دارند مشاغل و بزینس های مختلف یک وب سایت مختص خود را داشته باشند، همانگونه که در قدیم مردم دوست داشتن برای مراجعه حضوری به هر جایی آدرس دقیق داشته باشند تا بتوانند به آن اعتماد کنند.
وب سایت شما در واقع همان فروشگاه یا دفتر کار شما در فضای مجازی محسوب می شود که آدرس مخصوص به خود را دارد و منحصر به فرد است.
• وب سایت در واقع کانال بازاریابی جدید برای شماست:
وب سایت همانند یک بیلبورد تبلیغاتی برای شما محسوب می شود اما نه به صورت فیزیکی بلکه به صورت مجازی که در فضای مجازی امروزه نصب می شوند که روزانه میلیون ها نفر از آن بازدید می کنند و راه جدیدی برای معرفی محصولات و خدمات خود است.
• داشتن وب سایت، امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان را به ما می دهد:
برای مثال هنگامی که مشتری به کفش فروشی شما مراجعه می کند خیلی سخت است شماره تلفن یا آدرس او را بگیرید که در آینده به او اطلاع رسانی کنید اما از طریق وب سایت ها شما می توانید به راحتی هنگام ثبت نام کاربران یا مشتریان اطلاعات تماس و آدرس و … را از آن ها دریافت کنید.
• خرید های اینترنتی سال به سال و روز به روز در حال افزایش است:
طبق تحقیقات در سال 1393 میزان خرید های اینترنتی ایرانیان بیش از 52 هزار میلیارد تومان اعلام شده است این رقم در سال 1395 نزدیک به 99 هزار میلیارد تومان رسیده و همچنان رو به افزایش است.

– ویژگی های وب سایت شخصی چیست؟

• انعطاف پذیری: طراحی وب سایت شخصی باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به راحتی با آن کار کند و به نیازهای او پاسخ داده شود.
• هزینه ی کمتر وب سایت های شخصی: درست است هزینه ی وب سایت های شخصی نسبت به سایر وب سایت ها از جمله وب سایت های فروشگاهی و شرکتی کمتر است اما این به این معنی نیست که این وب سایت ها امکانات کمی دارند.
• واکنش گرا بودن وب سایت شخصی: واکنش گرا بودن یعنی در هر دستگاهی که به اینترنت متصل است، سایت به یک شکل لود شود و قابلیت نمایش در هر ابعادی را داشته باشد.
• مدیریت آسان: یکی دیگر از ویژگی های وب سایت شخصی مدیریت آسان آن نسبت به سایر وب سایت ها از جمله وب سایت های فروشگاهی است. البته در عین حال این مدیریت کاربردی است.

به پایان مقاله چرا باید وب سایت داشته باشیم رسیدیم امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه.

از شما بسیار متشکرم که با این مقاله همراه بودید.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *