سایت فروشگاهی چیست ، در این مقاله قصد داریم به شما عزیزانی که نمیدادی سایت فروشگاهی چیست یا فرق آن با سایت های دیگه رو نمیدونید به طور کامل توضیح دهیم . پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

سایت فروشگاهی
سایت فروشگاهی

سایت فروشگاهی چیست و چرا باید سایت فروشگاهی راه بیندازیم ؟

سایت فروشگاهی چیست ، فروشگاه آنلاین، وبسایتی است که مردم می توانند خرید خود را غیرحضوری انجام دهند. تمامی فرایند این گونه فروشگاه ها در بستر اینترنت انجام می شود. کاتالوگ محصولات در کنار عکس و توضیح مشخصات کامل آنها، در سایت ها موجود است و باعث می شود که مردم بتوانند بدون دغدغه و به راحتی محصولات موردنظر خود را تهیه کنند.

این نوع مبادلات، با نام تجارت الکترونیک شناخته می شوند و در حال حاضر نیز یکی از پردرآمدترین و سودزاترین روش های فروش در دنیا هستند.

کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای آنکه بتوانند فعالیت خود را گسترش دهند، نیاز دارند که در مناطق بیشتری مشتری بدست آورند. برای این امر به تاسیس شعبه در شهرهای مختلف می پردازند که نه تنها سرمایه زیادی نیاز دارد، بلکه ممکن است نتیجه بخش هم نباشد.

بهترین راه حل برای افزایش فروش

از این رو ساده ترین و در عین حال کاربردی ترین راه حل، راه اندازی سایت فروشگاهی چیست ، که کسب و کار شما را به صورت ملی (تمام کشور) و حتی بین المللی پوشش می دهد و توسعه می بخشد. تیم طراحی شرکت مدیارست این امکان را نیز برای شما فراهم کرده است که بتوانید از گرینه ای با نام طراحی سایت فروشگاهی اقساطی بهره بگیرید که دیگر حتی دغدغه پرداخت هزینه طراحی سایت هم نداشته باشید.

تصور کنید که شما یک شعبه 24 ساعته تاسیس کرده اید که 7 روز هفته باز است و مشتریانی از سراسر کشور می توانند از سایت شما خرید کنند؛ اما نه تنها برای راه اندازی آن سرمایه ای پرداخت نکرده اید، بلکه از سود همین فروش آنلاین می توانید به راحتی اقساط ماهانه فروشگاهتان را پرداخت کنید. پس بهتر است بیش از این تعلل نکنید و همین الان فروشگاه آنلاین خود را راه بیندازید.

برای ثبت سفارش طراحی سایت به صورت اقساطی همین حالا با شماره های مدیارست که داخل فوتر هست تماس بگیرید یا وارد صفحه اقساطی شوید ، برای مشاهده روی کلمه طراحی سایت اقساطی ، کلیک کنید .

چیست سایت فروشگاهی
چیست سایت فروشگاهی

چرا سایت فروشگاهی؟

طبق آمار در سال 2021، مشخص شد که تقریبا بیش از 20 درصد خرده فروشی های جهانی به صورت آنلاین انجام شده است. این موضوع نشان می دهد که پیشرفت فروش در اینترنت به صورت چشمگیری در حال رشد است و بدون شک اگر کسب و کارها از همین الان برای آینده و طراحی سایت فروشگاهی خود اقدام نکنند، محکوم به شکست خواهند شد.

در عین حال استراتژی بازاریابی اینترنتی نیز می تواند به شما کمک کند که حتی اگر فروشگاه حضوری ندارید، باز هم فروش بی نظیری را تجربه کنید. بهتر است بگوییم که بسیاری از سایت های فروشگاهی موفق، نه تنها محصولی در انبار ندارند بلکه اصلا فروش حضوری هم ندارند. بیایید بیشتر درباره این موضوع جذاب صحبت کنیم.

شما جوان مستعدی هستید که قصد دارید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید؛ ولی نه تنها سرمایه کافی ندارید بلکه هنوز هم نمی دانید که فروش چه محصولی می تواند برای شما سودزا باشد. یک راهکار تضمینی برای شما، راه اندازی وب سایت فروشگاهی است که از طریق همکاری در فروش بتوانید کسب درآمد کنید.

اگر شما هم به فکر فرو رفتید و تصمیم گرفتید که دیگ کسب و کار خود را دگرگون کنید و سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید همین حالا روی کلمه ، طراحی سایت فروشگاهی ، کلیک کنید یا با شماره های مدیارست تماس حاصل بفرمایید .

ایده برای طراحی سایت فروشگاهی

برای این کار می توان چند پیشنهاد مختلف به شما داد. اول اینکه به سراغ فروشگاه های محله خودتان بروید و ببینید چه مغازه هایی هنوز به صورت کاملا سنتی کار می کنند و وارد فضای وب نشده اند. با یک پیشنهاد جذاب و درآمدزا می توانید از محصولاتشان عکس بگیرید و در وب سایت خود قرار دهید و در صورت فروش، شما درصد سود خود را بردارید. پیشنهاد دوم هم می تواند بدین صورت باشد که به سراغ فروشگاه های آنلاینی بروید که گزینه همکاری در فروش دارند.

یعنی آنها عکس و مشخصات محصول را با قیمت همکاری در اختیار شما می گذارند و شما فقط باید برای آنها به صورت بازاریابی اینترنتی مشتری پیدا کنید. درنهایت هزینه محصول را که از مشتری گرفتید، در سایت فروشگاه همکار پرداخت می کنید و آنها خودشان محصول را با مشخصات شما برای مشتری ارسال می‎کنند.

به صورت کلی این روش های فروش به خصوص در مراحل اولیه که هیچ سرمایه ای ندارید، می تواند برای شما درآمد خوبی ایجاد کند. در عین حال شرکت مدیارست نیز برای آنکه در این زمینه به شما کمک کند، گزینه طراحی سایت فروشگاهی اقساطی را برای شما فراهم کرده تا نیاز نباشد که هزینه بالایی را در ابتدای کار پرداخت کنید.

در عین حال کارشناسان ما برای شما سایتی طراحی می کنند که از نظر جذابیت بصری و در عین حال کاربردی بودن، بهترین نمونه موجود باشد. اما برای آنکه با قسمت های کاربردی سایت های فروشگاهی طراحی شده توسط مدیارست بیشتر آشنا شوید، ادامه این مطلب را با ما همراه باشید تا بیشتر درباره سایت فروشگاهی چیست بدانید ..

حتما بخوانید : ایده سایت فروشگاهی

چرا سایت فروشگاهی مهم هست
چرا سایت فروشگاهی مهم هست

چطور سایت فروشگاهی ما یک سر و گردن از بقیه بهتر باشد؟

استراتژی بازاریابی اینترنتی تعبیه شده در سایت های فروشگاهی که شرکت مدیارست برای شما طراحی می کند، سایت شما را به راحتی می تواند حرفه ای تر از رقیبانتان کند. معمولا افراد صرفا سایت هایی که به فروش یک یا چند محصول متفاوت می پردازند را همانند فروشگاه های حضوری می بینند.

یعنی مغازه ای که دارای یک ویترین برای مشاهده عموم مردم است و سایر محصولات را در داخل فروشگاه گذاشته تا مشتری بتواند خرید خود را انجام دهد. اما یک سایت فروشگاهی می تواند امکانات بی شماری را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید با کمک آنها به فروش بالاتری برسید.

استفاده از شبکه های اجتماعی، ساخت ویدئوهای آموزشی، تهیه وبلاگ آموزشی، تبلیغات گسترده‎تر و… همگی از ویژگی های یک سایت درآمدزا است که در ادامه بیشتر توضیح می دهیم.

طراحان ما سعی می کنند قسمت های مختلفی را متناسب با نوع فروشگاه و محصولاتی که دارید، برای شما کدنویسی کنند. در این صورت اگر بخواهید یک مطلب آموزشی مناسبی را در مورد محصولات خود بنویسید، کارشناسان سئو و تولید محتوای مدیارست آن محتوا را به بهترین شکل ممکن ویرایش می کنند و در قسمت وبلاگ سایت شما قرار می دهند.

همچنین ایده پردازی درباره ویدئوهای آموزشی پیرامون نحوه استفاده صحیح از محصولات یا نکات کلیدی درباره نگهداری و مراقبت از آنها را برای شما انجام می دهند تا بازخورد و درنهایت فروش شما بالا برود. با توجه به تمام آنچه گفته شد می توانید متوجه شوید که چرا می گوییم شرکت مدیارست یک تیم پویا، قدرتمند، خلاق و حرفه ای است. فقط کافیست صفر تا صد کار خود را به دست ما بسپارید.

نمونه ای از فروشگاه های اینترنتی

در این قسمت نمونه های سایت فروشگاهی اینترنتی که میتواند سود خیلی خوبی برای شما به ارمغان بیارد . در بالا هم درباره موضوع سایت فروشگاهی چیست ، صحبت کردیم .

1. فروشگاه محلی:

هر فروشگاهی که محصولاتی برای عرضه به مشتری دارد، وقتی در محله یا منطقه ای خاص معروف شود به راحتی می تواند کار خود را با راه اندازی سایت فروشگاهی گسترش دهد.

برای مثال فروشگاه لوازم‎التحریر، فروشگاه موادغذایی، فروشگاه پوشاک و … . همچنین بعضی از محصولات تولیدی همچون صنایع دستی یک منطقه خاص وجود دارد که صرفا متعلق به مردم بومی همانجاست. از طرفی دسترسی همه افراد به این مکان های دورافتاده امکان پذیر نیست. درنتیجه وبسایت های فروشگاهی می توانند به این افراد کمک کنند تا فروش خود را چند برابر کنند و همه مردم بتوانند از محصولات آنها استفاده نمایند.

2. عمده فروشان:

تعجب نکنید! این صنف می تواند درآمدهای میلیونی عجیبی را از طریق راه اندازی سایت بدست آورد. خرده فروشان و مغازه داران بسیاری هستند که ترجیح می دهند محصولات موردنیاز خود را از راه دور و بدون مراجعه حضوری در شهرهای دیگر خریداری کنند. برای این کار شما می توانید سفارش مغازه داران را از طریق معرفی محصولات خود در سایت بگیرید و بهترین محصولات را برای آنها ارسال کنید.

3. تولیدی ها:

دور از ذهن نیست که تولیدی ها هم بتوانند مشتریان خود را مثل عمده فروشان از بستر اینترنت بیابند. در عین حال این مکان وجود دارد که علاوه بر فروش عمده، قسمت خرده فروشی نیز راه اندازی شود تا تولیدکننده از هر دو طریق بتواند سود کند. این موضوع به خصوص برای طراحان لباس و تولیدی های پوشاک بسیار کمک کننده است.

4. فروشگاه شخصی:

ممکن است شما در زمینه تولید جواهرات دستساز فعالیت کنید و بخواهید که آنها را به افراد مختلفی بفروشید. یک سایت تخصصی زیورآلات می تواند به شما کمک کند تا تعداد سفارش شما به حد عجیبی بالا برود. کارشناسان مدیارست در زمینه تولیدمحتوای مناسب و دیجیتال مارکتینگ نیز می توانند به شما کمک کنند تا بازاریابی ویژه ای داشته باشید.

نتیجه گیری نهایی مقاله سایت فروشگاهی چیست

در هر صورت باید بدانید که سرآغاز هر موفقیتی، شروع آن کار است. مرحله اول تمامی این اتفاقات هم این است که شما سایت خود را راه اندازی کنید و این شرایط استثنایی را از دست ندهید. تیم مدیارست در خدمت شماست تا تمامی پتانسیل و تجربه خود را در اختیارتان بگذارد و به شما کمک کند تا بتوانید به درآمد دلخواه خود برسید.

طراحی سایت اقساطی نیز طرح ویژه و بسیار مناسبی است که با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه می‎تواند به کمک شما بیاید تا قدم محکمی در جهت رسیدن به اهداف خود بردارید. فراموش نکنید که شرکت ما یک پلتفرم تبلیغاتی کاربردی را نیز برای شما آماده می کند تا بتوانید از شروع کار خود حرفه ای عمل کنید. تنها کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از خدمات ویژه ما اطلاع یابید.

امید واریم در این مقاله تونسته باشیم که شمارو با مفهوم سایت فروشگاهی چیست ، آشنا کرده باشیم اگر سوالی دارید خوشحال میشیم زیر همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید .

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *