چگونه بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را پیدا کنیم

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت در ایران را پیدا کنیم


چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم ، همه ما این ایمیل ها را دریافت می کنیم: “با خدمات سئوی ما ثبت نام کنید تا وب سایت خود را در یک هفته در صفحه اول گوگل قرار دهید!”. اگر کسب‌وکاری دارید، صندوق ورودی شما احتمالاً مملو از ایمیل‌های اسپم با ادعاهایی مانند این است.

بنابراین چگونه می‌توانید هرزنامه‌ها را مرتب کنید تا یک شرکت SEO را پیدا کنید که واقعاً به تجارت شما کمک کند؟

 ما عواملی را که باید هنگام استخدام یک شرکت سئو در نظر بگیرید، چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم ، از جمله بهترین شیوه ها و پرچم های قرمز گردآوری کرده ایم. اولین نکته شما: آن شرکت هایی که صندوق ورودی شما را با ادعاهای مضحک منفجر می کنند؟ آنها بهترین انتخاب برای کسب و کار شما نیستند .

حتما این صفحات را ببینید :

طراحی سامانه 

طراحی سایت عکاسی

طراحی سایت هتل

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی مارکت پلیس

طراحی سایت اقساطی

چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم

وقتی نوبت به انتخاب یک شرکت سئو برای کمک به تقویت حضور آنلاین شما می رسد، همیشه آسان نیست که بدانید کدام شرکت برای شما مناسب است. 

اجرای یک کمپین آنلاین موفق پیچیده است و هنگامی که یک شرکت، آژانس یا مشاور سئو را استخدام می کنید، به آنها اعتماد می کنید تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنند. اگر شرکت شما در جستجوی خدمات سئو است، مواردی وجود دارد که باید به شما در جستجوی کمک کند.

مدیارست

چرا باید بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم ؟

قبل از بحث در مورد آنچه که باید در ارائه دهنده سئو جستجو کنیم، در نظر بگیرید که چرا به خدمات سئو نیاز دارید .

سئو، چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم ، بهینه سازی برای موتورهای جستجو ، با کمک به رتبه بالاتر وب سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت می کند. 

از آنجایی که امروزه بیشتر مردم برای همه چیز، از جایی که وعده غذایی بعدی خود را تهیه کنند تا لیست املاک و مستغلات، به اینترنت مراجعه می کنند، ترافیک وب می تواند تأثیر زیادی بر سرنخ مشتریان، فروش و شهرت کلی شرکت شما داشته باشد. 

یک وب سایت عالی و با رتبه بالا اعتماد به نفس را به مشتریان القا می کند و می تواند تجارت شما را به طور قابل توجهی رونق بخشد.

چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم ؟

اهدافی را برای آنچه از ارائه دهنده سئو خود انتظار دارید تعیین کنید و از آنها بپرسید که آیا می توانند آنچه شما به دنبال آن هستید را قبل از اینکه متعهد شوید ارائه دهند. البته این اهداف باید واقع بینانه باشند:

اگر شرکتی در یک بازه زمانی کوتاه وعده دستاوردهای ظالمانه می دهد، باید پرچم قرمز را به نمایش بگذارد.

اگر مطمئن نیستید که کسب و کار شما به خدمات سئو نیاز دارد یا خیر، ابزار رایگان ما را برای بررسی امتیاز سئوی وب سایت خود امتحان کنید. چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم ، ما به شما می گوییم که وب سایت شما چقدر بهینه شده است بدون هیچ هزینه ای تا بتوانید تعیین کنید که آیا استخدام یک شرکت سئو برای شما انتخاب مناسبی است یا خیر.

در انتخاب بهترین شرکت سئو باید دنبال چه چیزی باشیم ؟

یافتن شرکت سئوی مناسب به کسب و کار و انتظارات شما بستگی دارد. آنچه ممکن است برای یک شرکت کار کند ممکن است برای شرکت دیگر مناسب نباشد. این عوامل باید در هنگام در نظر گرفتن بهترین آژانس سئو برای شما نقش داشته باشند.

رکورد اثبات شده مسیر

یک شرکت با تجربه سئو باید سابقه ای داشته باشد که ثابت کند می تواند آنچه را که ارائه می دهد دنبال کند. بررسی‌ها ، چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم ، توصیفات مشتری و مطالعات موردی را بررسی کنید تا ببینید چگونه برای مشتریان دیگر عمل می‌کنند. یک شرکت سئو خوب خوشحال خواهد شد که موفقیت های خود را برای کسب کسب و کار شما به نمایش بگذارد.

اگر یکی از کسب‌وکارهای دیگری را که بهینه‌سازی کرده‌اند می‌شناسید، کلمات کلیدی اصلی آن کسب‌وکار را جستجو کنید و ببینید که وب‌سایت‌های آن‌ها چقدر در گوگل یا سایر موتورهای جستجو رتبه‌بندی می‌کنند. همچنین می‌توانید درخواست ارجاع از شرکتی که با آن کار کرده‌اید را در نظر بگیرید.

هنگام در نظر گرفتن سوابق یک شرکت، باید در نظر بگیرید که آنها چقدر خودشان را بازاریابی می کنند. اگر می‌خواهید یک شرکت به کسب و کار شما در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی انتخابی شما کمک کند، اگر کسب و کار آن‌ها حتی در صفحه اول نباشد، چه می‌گوید؟ 

«بهترین شرکت سئو در (منطقه شما)» را در گوگل جستجو کنید و با بررسی شرکت‌هایی که در ابتدا مطرح می‌شوند شروع کنید – اگر آنها خودشان موتورهای جستجو را بهینه‌سازی نکرده باشند، احتمالاً نمی‌توانند شما را به آنجا برسانند.

تنظیم انتظارات واقع بینانه

اگر شرکتی به خود می بالد که خدمات آن ها وب سایت شما را در یک هفته اول در گوگل قرار می دهد، از خود دوری کنید. سئو به زمان و کار سخت نیاز دارد، بنابراین باید مراقب وعده های دروغین یا ادعاهای مضحک باشید.

یک شرکت قابل اعتماد سئو اهداف روشن و جدول زمانی مورد انتظار برای دستیابی به آن اهداف را مشخص می کند. ممکن است ناامید کننده باشد که نمی توانید نتایج فوری را ببینید، اما این به سادگی واقع بینانه نیست. به شرکتی اعتماد کنید که در مورد آنچه انجام می‌دهند و اینکه چه زمانی و چگونه به نتایج دلخواه شما می‌رسند شفاف باشد.

تجربه در صنعت طاقچه شما

یک شرکت سئو ممکن است مشتریان خوشحال و سابقه اثبات شده ای داشته باشد، اما آیا آنها تجربه ای در صنعت خاص شما دارند؟ 

اگر آن‌ها با کسب‌وکارهایی در جایگاه شما کار کرده‌اند، این نشانه خوبی است که ممکن است برای شما مناسب باشند. اگر آنها در جایگاه خاص شما کار نکرده اند، هنوز هم می توانند بر اساس تجربیات دیگر خود انتخاب خوبی باشند، اما مهم است که در نظر بگیرید که آیا آنها صنعت شما را درک می کنند یا خیر.

خدمات شخصی

خدمات شما چقدر شخصی خواهد بود؟ اگر یک شرکت غرق در تجارت است، مهم است که مطمئن شوید که آنها هنوز هم برای رفع نیازهای شما وقت دارند و به راحتی می توان به آنها دسترسی پیدا کرد تا به موقع پاسخ دریافت کنید. چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم ، شما می خواهید با شرکتی کار کنید که به رابطه شما اهمیت می دهد و وقت دارد تا سوالات شما را بپذیرد و وظایفی را که قول می دهد انجام دهد.

یک سوال خوب برای پرسیدن این است که مدیر حساب شما به طور همزمان چند حساب را مدیریت می کند – ممکن است او مشغول باشد، اما اگر شما یکی از بیش از 60 یا 70 مشتری هستید، ممکن است آنها بیش از حد غرق شوند که روی تجارت شما تمرکز نکنند.

مدیر حساب شما تنها کسی نیست که روی تمام جنبه های خدمات سئو کار می کند، اما آنها نقطه اصلی تماس هستند. یک عدد خوب 30 مشتری یا کمتر است. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر آنها فقط 2 مشتری دیگر داشته باشند، ممکن است به این معنی باشد که آنها شرکتی با تجربه کافی نیستند.

شیوه های شفاف

با شرکتی کار کنید که در مورد نحوه انجام کاری که انجام می دهند شفاف باشد. روش‌های سئو مبهم (همچنین به عنوان سئو کلاه سیاه شناخته می‌شود) وجود دارد که برخی از شرکت‌ها سعی می‌کنند اساساً گوگل یا سایر موتورهای جستجو را فریب دهند، اما این روش‌ها در نهایت شکست خواهند خورد.

به دنبال شرکتی باشید که از بهترین روش‌ها برای سئو استفاده می‌کند و می‌تواند توضیح دهد که چگونه و چرا از روش‌هایی که استفاده می‌کنند پیروی می‌کنند چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم

یک شرکت سئوی خوب خوشحال خواهد شد که توضیح دهد که چه کاری انجام می دهد و چگونه انتظار دارد که به کسب و کار شما کمک کند. شما باید بفهمید که پول شما به کجا می رود، چگونه از آن استفاده می شود و خدمات آنها چگونه به کسب و کار شما سود می رساند.

هزینه

هنگام تصمیم گیری مالی برای کسب و کارتان، هزینه همیشه عاملی است. وقتی نوبت به انتخاب یک شرکت سئو می رسد، نباید برای خدمات هزینه بیشتری بپردازید، بلکه باید مراقب هر چیزی که مشکوک است ارزان باشید. 

اگر یک شرکت یا مشاور سئو هزینه بسیار کم هزینه می کند، احتمالاً چیزی در مورد کیفیت خدماتی که به نوبه خود دریافت خواهید کرد می گوید. ممکن است مجبور باشید کمی بیشتر برای یک شرکت سئو معتبر بپردازید، اما بازگشت سرمایه ( ROI ) شما در پایان روز آن را ارزشمند می کند. 

بپرسید که شرکت سئوی بالقوه شما چگونه از مشتریان هزینه می کند. آیا هزینه ثابت، ساعتی یا بر اساس خدمات ارائه شده وجود دارد؟

 اگر آنها یک هزینه ثابت برای همه ارائه دهند، این ممکن است پرچم قرمز را افزایش دهد – قیمت باید نشان دهنده سطح خدماتی باشد که شرکت شما دریافت می کند و چقدر کار باید انجام شود. یک شرکت سئو با کیفیت بالا هزینه و آنچه را که با آن قیمت دریافت می کنید را تجزیه و تحلیل می کند.

لوکیشن شرکت سئو

بسیاری از کارهای واقعی که شرکت سئوی شما انجام می دهد را می توان بدون توجه به موقعیت مکانی انجام داد، زیرا کار عمدتاً به صورت آنلاین انجام می شود. با این حال، اگر می‌خواهید با شخصی که می‌توانید شخصاً با او ملاقات کنید

(بدون زمان و هزینه اضافی پرواز) کار کنید، چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم موقعیت مکانی ممکن است عاملی برای تجارت شما باشد. یک شرکت محلی ممکن است بازار کسب و کار شما را بهتر درک کند زیرا آنها نیز در این منطقه کار می کنند.

اگر به راحتی در مورد اهداف و انتظارات از طریق تلفن صحبت می کنید، شرکت SEO شما نباید محلی باشد. عوامل دیگری نیز وجود دارند که مهمتر از موقعیت مکانی هستند و مطمئناً بهتر است با یک شرکت سئو معتبر در شهری متفاوت کار کنید تا یک شرکت نامرغوب در نزدیکی خود.

نتیجه گیری چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم

چگونه بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم ، اکنون که می دانید به دنبال چه چیزی باشید – و از چه چیزهایی اجتناب کنید – می توانید شرکت SEO مناسب برای کسب و کار خود را پیدا کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید که چه خدمات سئو برای کسب و کار شما مفید است، با ما تماس بگیرید تا یک مشاوره راه اندازی کنیم یا اینجا را تا امروز با ما تماس بگیرید.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *