پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت


پشتیبانی سایت ، به یک سری از خدمات برای وب سایت که شامل: انجام فعالیت‌های روزمره سایت، فعالیت‌های فنی سایت، بروز رسانی‌های صورت گرفته و منظم در سایت، حل کردن مشکلاتی که ممکن است برای سایت به وجود آید، نگهداری از سایت، انجام تغییرات و اصلاحات در سایت و … پشتیبانی سایت گفته می‌شود.

حتما بخوانید : طراحی سایت آرایشی و بهداشتی

یکی از بهترین و مهم ترین قسمت هایی که حتما باید بخوایند ، طراحی سایت اقساطی ، حتما حتما این مطلب رو بخوانید و از دست ندهید . پر بازدید ترین صفحه مدیارست هم حتما بخوانید : طراحی سامانه .

معرفی ویدئویی خدمات پشتیبانی سایت در مدیارست

مدیارست

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی


در واقع می‌توان گفت پشتیبانی سایت به خدماتی که در بالا ذکر شده است، ختم نمی‌شود بلکه دارای طیف وسیعی از مسئولیت‌ها در قبال سایت می‌باشد ، طراحی سایت معماری ، و بر اساس نیاز مشتری وظایف افزایش پیدا می‌کند. می‌توان گفت به مجموعه‌ای از امور که برای نگهداری و بروز رسانی سایت انجام می‌شود، پشتیبانی سایت چیست ، پشتیبانی سایت گفته می‌شود. شایان به ذکر است که، بسیار با اهمیت‌تر و مهم‌تر از طراحی سایت می‌باشد.

حتما بخوانید : گزارش سئو چیست

پشتیبانی سایت چیست در مدیارست


استانداردها و الگوریتم‌های گوگل باید مبنایی برای پشتیبانی سایت باشند. در واقع می‌توان گفت از حیاتی ترین و اصلی ترین ، استرابورد ، تبلیغات سوشال مدیا ، بازاریابی اینستاگرامی چیست ، وظایف تیم پشتیبانی وب سایت اطلاعاتی به روز، تلاش و اختصاص دادن زمان زیادی برای این کار می‌باشد. با توجه به الگوریتم‌های گوگل هر 2 ماه تغییراتی ایجاد می‌شود که بروز رسانی سایت توسط تیم پشتیبانی در اینجا نقش کلیدی ایفا می‌کند زیرا در غیر این صورت وب سایت، از سایر رقیب‌های خود عقب می‌ماند.

حتما بخوانید این صفحات رو :

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت هتل

طراحی سایت عکاسی

طراحی مارکت پلیس

طراحی سایت فروشگاهی

خدمات پشتیبانی سایت در مدیارست چگونه است

ما در مدیارست با بیش از 10 متخصص سایت وردپرسی و سئو کار پشتیبانی سایت شما مشتریان عزیز را انجام میدهیم . ما با بیش از 10 سال تجربه با رای مردمی تبدیل شدیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران که میتوانید از نمونه کارهایی که داشتیم ببینید .

تعرفه پشتیبانی سایت در مدیارست

چرا به خدمات پشتیبانی سایت برای وردپرس نیاز داریم ؟

خدمات پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین خدماتی هست که بعد از راه اندازی سایت به آن نیاز دارید . به این دلیل که اقدامات و کارهای خیلی مهمی هست که باید به صورت روزمره در سایت وردپرسی شما انجام شود . ما با جدید ترین تکنیک ها و نکات مهمی که طبق آخرین تعقییرات الگوریتیم گوگل در سال 2022 به وجود آماده سایت شمارو با جدید ترین تکنولوژی ها پیش میبریم .

پشتیبانی سایت

حتما بخوانید : چرا نباید فالوور بخریم

کاتالوگ خدمات ما در مدیارست

در این قسمت ما برای شما عزیزان کاتالوگ خدماتمون رو قرار دادیم تا بتوانید بهتر با ما اشنا شوید ما تمام این خدمات رو با جدید ترین تکنیک ها و روش های روز دنیا برای شما مشتریان و همکاران عزیز انجام میدهیم .

حتما این فایل رو مشاهده کنید .

تعرفه پشتیبانی سایت چقدر هست ؟

تعرفه پشتیبانی سایت به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد که در این قسمت قصد داریم لیستی از اقدامات رو با هزینه ها برای شما قرار دادیم ولی برای قیمت و پشتیبانی دقیق تر باید با مدیارست تماس بگیرید .

پلن پایه
به روزرسانی هسته وردپرس، قالب، افزونه ها و نسخه PHP
رفع مشکلات فنی سایت (نامحدود)
ساماندهی افزونه ها و نصب افزونه های اورجینال
مانیتورینگ Uptime و رفع down شدن احتمالی
تامین امنیت سایت
رفع خطاهای رایج وردپرس (نامحدود)
رصد هفتگی سلامت سایت
انجام درخواستهای مدیر سایت: 4 مورد در ماه
امور مربوط به هاستینگ
تهیه نسخه پشتیبان
پشتیبانی تلفنی و واتساپ
پلن پشتیبانی سئویی سایت
افزایش سرعت سایت
بهینه سازی هاست و پایگاه داده
ثبت سایت در سرچ کنسول و sitemap
ثبت سایت در گوگل آنالیتیکس
ثبت نقشه گوگل در سایت
رفع ارورهای سرچ کنسول تا حد امکان
انتقال سایت به هاستینگ بهتر در صورت نیاز
فعال سازی ssl و رفع خطاهای https
کارهای مربوط به ریدایرکت ها
نصب و کانفیگ افزونه یواست سئو
بهینه سازی فایل robots.txt
فعال سازی بردکرامپ
رفع مشکلات ریسپانسیو سایت
اسکیما گذاری سایت
ارائه گزارش کار سئو تکنیکال
پلن پشتیبانی محتوا و سئو سایت
تولید محتوای محصول یا بلاگ ۴ عدد هزار کلمه در ماه
سئو محتوا و انتشار ۴ عدد در ماه
بررسی سلامت تمام لینکها و رفع ارورهای ۴۰۴
تحقیق کلمات کلیدی و تهیه لیست کلمات هدفمند
بهینه سازی دسته بندی و برچسب ها
بروزرسانی محتواهای قدیمی ۵۰۰ کلمه (۲ عدد در ماه)
نصب و کانفیگ افزونه یواست سئو
پشتیبانی تلفنی و واتساپ

پشتیبانی سایت چیست به دو دسته تقسیم می‌شود:

دسته اول: پشتیبانی فنی سایت
دسته دوم: پشتیبانی محتوایی سایت


دسته اول به کلیه کار ها و فعالیت‌هایی که برای به انجام رساندن آن‌ها نیاز به مهارت، دانش، تجربه و تخصص می‌باشد، پشتیبانی فنی سایت می‌گویند. می‌توان گفت این فعالیت‌ها ارتباط بسیار مستقیمی با حیات اصلی سایت دارند. هر کدام از وظایف پشتیبان فنی سایت اگر در زمان تعیین شده صورت نگیرد، ممکن است سایت از دسترس خارج شود و قادر به ارائه خدمات خود نباشد.

پس لازم به ذکر است که زمان انجام کارها به وسیله پشتیبانی فنی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. ادمین سایت وظایف پشتیبانی سایت را به عهده دارد. به عبارت دیگر دسته‌ای از کارهای مهم و ضروری برای وب سایت توسط ادمین سایت صورت می‌گیرد.


دسته دوم: تمام فعالیت‌هایی که با مدیریت محتوا ارتباط مستقیم دارند پشتیبانی محتوایی سایت گفته می‌شود. این فعالیت ها شامل: تنظیم و تهیه تولید محتوا، قرار دادن مقاله در سایت در دسته بندی‌های مختلف و فعالیت‌هایی از این قبیل شامل پشتیبانی محتوایی سایت می‌شود.

پشتیبانی سایت چیست؟

پشتیبانی وب سایت توسط چه افرادی صورت می‌گیرد؟

پشتیبانی وب سایت ، توسط دو تیم صورت می‌گیرد. تیم اول: تیم پشتیبانی وب سایت می‌باشد و تیم دوم شامل مدیر وب سایت می‌باشد.


مدیر وب سایت

پشتیبانی سایت چیست ، یکی از کم هزینه ترین راهکارها ، از طریق مدیر وبسایت صورت می‌گیرد و تنها مزیت این انتخاب کم هزینه بودن و در واقع توجیه اقتصادی آن می‌باشد. احتمال آن وجود دارد که مدیر وب سایت اطلاعات کافی در این زمینه را نداشته باشد، و وب سایت با مشکل روبرو شود. لازم است که برای همیشه در دسترس بودن وب سایت از تیم پشتیبانی و بروز رسانی مداوم استفاده کنید.


پشتیبانی سایت به وسیله یک تیم

در این حالت برای آنکه از وب سایت شما به صورت کامل پشتیبانی شود نیاز به یک تیم متخصص است. تیم پشتیبانی به روز رسانی‌ها و حل مشکلات وب سایت را به عهده می‌گیرد. پشتیبانی سایت چیست ، تیم پشتیبان باید دوره‌های لازم را برای پشتیبانی صد در صد و رفع مشکلات و ارائه آموزش‌های لازم را در کمترین زمان لازم را داشته باشد.

پشتیبانی سایت چیست

پشتیبانی سایت دارای دو حالت کلی می‌باشد

پشتیبانی سایت ، به دو صورت پشتیبانی حضوری و پشتیبانی غیرحضوری می‌باشد. باید در نظر داشته باشید که پشتیبانی حضوری در ایران هنوز به طور کامل شناخته شده نمی‌باشد و تعداد محدودی از افراد هستند که توانایی پشتیبانی حضوری داشته باشند.

اما پشتیبانی غیر حضوری، مجازی و از راه دور از متداول‌ترین راه‌های پشتیبانی در فضای مجازی می‌باشد. پشتیبانی غیر حضوری به شکل‌های مختلفی از جمله نرم افزارهای گفتگوی آنلاین( تلگرام)، تماس‌های تلفنی و مکاتبه از طریق ایمیل، پیامک و تیکت صورت می‌گیرد.


خدمات و وظایفی که تیم پشتیبانی آماده ارائه می‌باشد

هزینه پشتیبانی سایت

بطور متوسط هزینه پشتبانی سایت ، از پایین ترین نرخ خود یعنی سالی 4000000 تومان شروع شده و بسته نوع قرداد پشتیبانی وب سایت می تواند اعداد خیلی بزرگتری نیز باشد.


این قبیل قراردادها اغلب دارای بندهای مختلف می باشند که با توجه به پیکیج انتخابی شما کارفرما قبول می کند که در قبال کدام عملیات های سایت شما مسئول و پاسخگو باشد.

 شرح وظایفی از ادمین سایت یا پشتیبان به قرار زیر است:

 بازیابی اطلاعاتی و پشتیبان گیری

برای آنکه وب سایت خود را از مشکلات امنیتی و خطاهای فنی محفوظ بدارید لازم است که یک تیم پشتیبانی در کنار وب سایت وجود داشته باشد تا مشکلات مربوط به هاست و دامین را برطرف کند، اعتبار زمانی هاست و دامین را بررسی کند، در دسترس بودن سایت در تمام روز را بررسی کند، سرعت لود را بررسی کند و سطح امنیتی وب سایت را بالا ببرد.


پیگیری از وضعیت عملکرد سایت و سئو


باید توجه داشته باشید که محتوای تولید شده در سایت شما یک پل ارتباطی بین وب سایت و بازدیدکنندگان می‌باشد. پشتیبانی سایت چیست ، به همین دلیل کیفیت اطلاعاتی که در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای ارتقا مطالب وب سایت شما در موتورهای جستجو احتیاج به نیروی تخصصی و ماهری دارید.


بروز رسانی محتوای سایت


تولید محتوای سایت با استاندارد سئو یکی از خدماتی است که تیم پشتیبانی می ‌تواند به شما ارائه دهد. تعداد تولید محتو در ماه و سال می ‌تواند مشخص و تعیین شود. تولید محتوای مرتبط با وب سایت یکی دیگر از وظایف تیم پشتیبانی می‌باشد. ویراستاری متن‌ ها، عدم وجود غلط‌ های املایی و تایپی نیز یکی دیگر از وظایف تیم پشتیبانی می ‌باشد.


قابلیت به روز رسانی‌ها در قالب پنل‌ها، پلاگین‌ها و افزونه‌ها


ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی که از راه اندازی سایت می‌گذرد احساس کنید که به افزونه‌های جدید احتیاج دارید که قالب و تمپلیت‌های جدیدی به همراه داشته باشد. در واقع می‌توان گفت ممکن است با مرور زمان به امکانات بیشتری برای سایت خود احتیاج دارید با کمک گرفتن از تیم پشتیبانی می‌توانید تغییرات خود را اعمال کنید.


به روز رسانی ایمنی وب سایت

حفاظت سایت و ایجاد امنیت سایت از هکرها، اسپم‌ها و حمله هکرها…

ویدئو مهم که باید بدانید

ویدئو مهم از یوتیوب درباره پشتیبانی وبسایت

برای مشاهده این ویدئو مهم در یوتیوب باید حتما فیلتر شکن یا vpn خود را روشن کنید و سپس مجدد این صفحه را بارگذاری نمایید تا ویدو نمایش داده شود .

شرح خدمات پشتیبانی وب سایت

یکی از نکات کلیدی که قبل از انتخاب پکیج و بستن قرارداد باید به آن دقت کنید شرح خدمات پشتیبانی وب سایت است. دلیل آن هم علاوه بر داشتن اشراف کامل بر وظایف کارفرما نسبت به سایت شما جلوگیری از تداخل های کارهای وب سایت با قوانین و مقررات، تداخل با وظایف اشخاص دیگری که بر روی سایت کار می کنند و … می باشد.

5 دلیل برای اینکه شما باید از پشتیبانی سایت استفاده کنید

آیا شما یک وب سایت دارید و فکر می کنید اکنون به پشتیبانی وب سایت نیاز دارید؟ آیا در ابتدا از پشتیبانی وب انصراف دادید، اما اکنون متقاعد شده اید که این یک اشتباه بوده است؟ آیا می خواهید تغییری در سایت فعلی خود ایجاد کنید؟ یک درخواست پشتیبانی برای ما ارسال کنید یا با شماره 46114826 – 021 با ما تماس بگیرید، و ما شما را به مسیر درست برگردانیم.

1 – پشتیبانی وب سایت در مواقعی که زندگی شلوغ می شود کمک می کند

آیا همه ما نمی دانیم که این حقیقت دارد؟ شما نیت خوبی دارید و لیست کارهایی دارید که به شما کمک می کند تا با چیزهایی که می دانید باید اتفاق بیفتند، ادامه دهید، اما همیشه یک چیز وجود دارد که از بین می رود. چند چیز وجود دارد که برای حفظ عملکرد وب سایت شما باید کاملاً حفظ شود – مواردی مانند نام دامنه شما. 

در واقع بسیار آسان است که فراموش کنید آن رشته کوچک (بسیار) مهم کاراکترها را تجدید کنید (مهم نیست چند بار که مدیارست برای شما ایمیل های یادآوری ارسال می کند). خوشبختانه، با پشتیبانی وب سایت، دامنه شما در چک لیست شخص دیگری قرار می گیرد

(اگر پشتیبانی وب با Infomedia دارید، برای هر موردی در چک لیست بیش از یک شخص قرار دارد). 

بنابراین مهم نیست که زندگی شما چقدر شلوغ می شود، وب سایت شما همچنان مشغول جذب ترافیک خواهد بود، زیرا نام دامنه شما منقضی نمی شود – و همچنین هیچ چیز دیگری منقضی نمی شود.

2 – فناوری تاریخ انقضا دارد، اما تیم پشتیبانی وب شما به روز رسانی و نگهداری را انجام می دهد

پشتیبانی سایت چیست ، جدای از آووکادو و خرید یک ماشین جدید، چیزهای کمی وجود دارد که سریعتر از فناوری منقضی یا مستهلک شوند. (کاربران اپل می توانند ارتباط برقرار کنند – اگر برنامه ارتقای خود را عاقلانه انجام ندهید، اپل موظف است آخرین و بهترین مدل را تنها چند هفته پس از خرید آیفون جدید و براق خود عرضه کند.) جدای از آووکادو و خرید یک ماشین جدید، چیزهای کمی وجود دارد که سریعتر از فناوری منقضی یا مستهلک شوند. (کاربران اپل می توانند ارتباط برقرار کنند – اگر برنامه ارتقای خود را عاقلانه انجام ندهید، اپل موظف است آخرین و بهترین مدل را تنها چند هفته پس از خرید آیفون جدید و براق خود عرضه کند.)

وب سایت شما به این سرعت منقضی نمی شود، اما با هر کدام با گذشت ماه و سال، گرایش‌های طراحی جدید، الگوریتم‌های گوگل، ویژگی‌هایی که می‌توان به سایت شما اضافه کرد، و تکنیک‌های تجربه کاربر برای برتری بر مواردی که قبلاً بهترین‌ها بودند، وجود دارد.چه سایت شما نیاز به تنظیم داشته باشد.

پشتیبانی سایت

یک ویژگی جدید اضافه شود، یا فقط چند به روز رسانی تکمیل شده باشد، پشتیبانی وب سایت خدمات کاملی را ارائه می دهد که شما برای دریافت سریع و کارآمد «در داخل و خارج از فروشگاه» نیاز دارید. وقتی داشبورد وردپرس شما می گوید وقتش رسیده است .

می توانید به روز رسانی های خود را انجام دهید؟ البته! اما گاهی اوقات دیگر فناوری‌های سایت شما تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار می‌گیرند، و تیم پشتیبانی وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید همه چیز به‌درستی پس از به‌روزرسانی کار می‌کند و هر چیزی که نیست را برطرف کند.

what is support website

3 – اگر وب سایت شما خراب شود چه می کنید؟ پشتیبانی وب سایت شما را تحت پوشش قرار داده است.

این اغلب اتفاق نمی افتد، اما وب سایت های هک شده یک خطر در صنعت وب هستند. با پشتیبانی وب‌سایت، وب‌سایت شما با جدیدترین، پشتیبانی سایت چیست ، بهترین و قوی‌ترین به‌روزرسانی‌های امنیتی و با اقدامات امنیتی مشابه فورت ناکس که در داخل انجام می‌دهیم، از هک‌ها و شکارچیان احتمالی محافظت می‌شود.

 و اگر، با وجود همه احتمالات، وب‌سایت شما به هر حال از کار بیفتد، ما آن را در کمترین زمان ممکن پشتیبان‌گیری خواهیم کرد، حتی اگر نقض پس از ساعات کاری اتفاق بیفتد.

4 – کسب و کار شما در طول زمان تغییر می کند و پشتیبانی وب سایت ما همچنان ادامه دارد

به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، به راحتی می‌توان در این فکر گیر کرد که کسب‌وکار شما بر اساس همان ایده‌ها، فرآیندهای مشابه، و همان تصوری که همه چیز به همان شکلی که همیشه کار می‌کند، ساخته شده است. 

اما با توجه به فناوری، فرهنگ و تفکر مشتری به عنوان متغیرهایی در دنیای تجارت، باید انتظار تغییر را داشت و وب سایت شما باید پویا باشد. وب‌سایت شما به انعطاف‌پذیری نیاز دارد و باید تازه بماند – این بدان معناست که جدا از محتوا و تصاویر، برخی از قسمت‌های متحرک دیگر باید با گذشت زمان تنظیم و/یا اضافه شوند.

5 – نیازهای مشتریان شما نیز با گذشت زمان تغییر می کند و یک تیم پشتیبانی وب عالی می تواند به شما کمک کند

مشتریان شما متغیرهای همیشه در حال تغییر در مدل کسب و کار شما و مخاطبانی هستند که همیشه می خواهید با پیشنهادات تجاری خود مجذوب آنها شوید. علاوه بر تغییر ترجیحات مشتری، انواع چیزهایی که مشتریان شما به دنبال آن هستند و از شرکت شما نیاز دارند نیز در حال تغییر و تحول خواهند بود.

 به عنوان مثال، شاید وب‌سایت تجارت الکترونیک ساده شما با فروش چند محصول شروع به کار کرده است، اما اکنون مشتریان شما درخواست سفارشی‌سازی می‌کنند، ایده کوپن‌های ایمیل را پیشنهاد می‌کنند و به سایر ویژگی‌هایی اشاره می‌کنند که سایت تجارت الکترونیک ساده شما خارج از چارچوب ارائه نمی‌کند.

پشتیبانی سایت چیست ، جعبه گزینه‌های ارتقا تقریباً بی‌پایان هستند، اما ممکن است نیاز به یک شرکت طراحی وب باشد تا این کار جادویی اتفاق بیفتد، و یک تیم پشتیبانی وب می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

لینک خارجی سایت estlanddesign

کارهایی که پشتیبانی سایت انجام میدهد

تمام وب سایت های ما ساخته شده اند تا در صورت تمایل بتوانید آنها را مدیریت کنید. ما هر راه حل CMS را برای نیازهای کسب و کار شما تنظیم می کنیم و به شما آموزش می دهیم که چگونه backend کار می کند. با این حال، این نیاز به نگهداری طولانی مدت دارد تا وب سایت شما با به روز رسانی های امنیتی، قرار گرفتن در معرض موتور جستجو و طول عمر طراحی همراه باشد.

پشتیبانی سایت

ممکن است بتوانید وب سایت خود را به روز کنید، اما نمی خواهید. نگران نباش خدمات نگهداری وب سایت ما شما را تحت پوشش قرار می دهد. برای خدمات تعمیر و نگهداری وب، ما وب سایت شما را به صورت ماهانه نظارت می کنیم تا مطمئن شویم که طراحی همچنان کاربردی، مقیاس پذیر و پاسخگو است و پیوندهای داخلی کار می کنند. همچنین می‌توانیم محتوا اضافه کنیم، محتوا را برای نیازهای SEO و GoogleAd تغییر دهیم، و ویژگی‌ها یا افزونه‌ها را برای افزایش نمایش و عملکرد ارتقا دهیم.

ویژگی های یک سایت تازه تاسیس

ویژگی‌هایی که با ساخت اولیه وب‌سایت شما راه‌اندازی شده‌اند، همان ویژگی‌هایی هستند که ما تصمیم می‌گیریم برای استفاده و نیازهای شما بهترین هستند. با این حال، با گذشت زمان، اهداف و چشم اندازهای شرکت شما ممکن است تغییر کند. ما می خواهیم وب سایت شما همراه با شما تغییر کند. از آنجایی که وب‌سایت‌هایی که ما ساخته‌ایم از CMS استفاده می‌کنند، به راحتی می‌توانیم ویژگی‌ها را بر اساس نیازهای طراحی یا عملکرد شرکت شما مقیاس کنیم.

پشتیبانی سایت چیست

پشتیبانی سایت ، وردپرس و جوملا مجموعه وسیعی از افزونه ها و اجزای موجود دارند که می توانند عملکرد، ظاهر یا تجربه کاربری وب سایت شما را بهبود بخشند. ما می توانیم به طور مرتب این اجزا را به روز کنیم تا وب سایت شما با نام تجاری در حال رشد شما تکامل یابد.

مهم ترین کار پشتیبانی سایت

سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام راه‌های بیشتری را برای مشتریان فراهم می‌کنند تا مستقیماً با شرکت‌ها برای کمک در تماس باشند. 

اگر یک کسب‌وکار در این کانال‌ها حضور داشته باشد، شرکت تحقیقاتی گارتنر گزارش می‌دهد که مشتریان انتظار دارند پاسخ‌های سریع به پرسش‌ها در رسانه‌های اجتماعی داده شود و به دلیل عدم پاسخگویی، نارضایتی را تجربه می‌کنند، که در نهایت منجر به افزایش ۱۵ درصدی نرخ ریزش برای مشتریان فعلی می‌شود.

what is support website

پشتیبانی سایت در آمریکا چگونه است


از آنجایی که مصرف‌کنندگان برای پشتیبانی به رسانه‌های اجتماعی روی می‌آورند، نمادهای رسانه‌های اجتماعی که به صفحات تجاری پیوند می‌دهند باید به‌طور برجسته در یک وب‌سایت نشان داده شوند. 

آنها را به بخشی از هر صفحه ای که یک شخص بازدید می کند تبدیل کنید، اما آنها را با دقت به کار ببرید تا مشتریان غرق نشوند. اگر کسب‌وکاری در 10 سایت، از جمله شبکه‌هایی که احتمال پشتیبانی کمتری وجود دارد مانند Pinterest و Vine است، فیسبوک و توییتر را برجسته‌تر کنید. 

support website

طبق گزارشی که در سال 2013 توسط NewVoiceMedia منتشر شد  ، اطمینان حاصل کنید که اعضای تیم مدیریت رسانه های اجتماعی برای پاسخگویی صحیح به مسائل رایج و هشدار دادن به افراد مناسب آموزش دیده اند تا شرکت های آمریکایی سالانه بیش از 40 میلیارد دلار را به دلیل خدمات ضعیف به مشتریان از دست بدهند.

 پشتیبانی سایت ، تقریباً 45 درصد از مردم اگر از خدمات مشتری ناراضی باشند، کسب و کار خود را به جای دیگری خواهند برد. پس از دریافت خدمات خوب به مشتریان، 70 درصد افراد حتی وفادارتر خواهند بود، در حالی که 49 درصد بیشتر از شرکت استفاده خواهند کرد.

سوالات متداول پشتیبانی وب سایت

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *