سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه


وب سایت شما از دو طریق دیده می شود، موتورهای جستجو و کاربران. در سئو کلاه سیاه و کلاه سفید سایت شما دیده می شود اما با شرایط متفاوت.

سئو کلاه سیاه یا سئو کلاه سفید، کدام انتخاب شماست؟

برای دیده شدن و بالا رفتن ترافیک سایت خود باید زمان زیادی را صرف کنید. اگر طبق قوانین موجود در سئو، سایت خود را راه اندازی کرده و جلو ببرید قطعا یک نتیجه قابل قبول و مداوم را خواهید گرفت، اما در برخی از مواقع شما ترجیح می دهید قوانین سئو را زیر پا بگذارید، مدت زمان لازم برای بازدهی سایت را فراموش کرده، هزینه های لازم را پرداخت نکنید، اما سایت خود را در جایگاه بالای جستجو ها قرار دهید که البته این کار ممکن است به جریمه شدن شما ختم شود.

تبلیغات اینترنتی
تبلیغات اینترنتی

روش های ایجاد سئو کلاه سیاه:

قبل از ایجاد سئو کلاه سیاه دقت داشته باشید، انجام این کار برخلاف قوانین سئو می باشد و ممکن است سایت شما دچار جریمه شده و در نهایت از موتورهای جستجو حذف شوید.


مطالب پیشنهادی: سئو چیست


• خرید بک لینک: یکی از روش های سئو کلاه سیاه خرید بک لینک می باشد. به دلیل اطلاعات نادرست، مرتبط نبودن بک لینک ها با محتوا، خیلی سریع موتورهای جستجو موضوع را تشخیص داده و شما را مجبور به پرداخت جریمه خواهند کرد.
• یکی از روش هایی که سئوکاران در سئو کلاه سیاه از آن استفاده می کنند تولید محتواهای طولانی با تعداد کلمات کاربردی بالا می باشد. گوگل به این توانایی رسیده است که می تواند این مطالب را شناسایی کرده و سایت مورد نظر را مورد جریمه قرار بدهد.
• استفاده بیش از اندازه از کلمات کلیدی نیز یکی دیگر از روش های سئو کلاه سیاه می باشد. استفاده مکرر از کلمات در قوانین سئو خطا محسوب شده و برای سایت شما عواقبی را نیز به دنبال خواهد شد.
• نرم افزارهای بک لینک سازی: نرم افزارهای بک لینک سازی به صورت خودکار برای وب سایت شما بک لینک تولید می کنند. تولید بیش از اندازه بک لینک توسط نرم افزارها و تشخیص آن توسط موتورهای جستجو به دلیل غیرطبیعی بودن آنها، منجر به جریمه شدن شما خواهد شد.

روش های ایجاد سئو کلاه سفید:

با رعایت قوانین و اصول سئو کلاه سفید سایت شما پیشرفت چشمگیری پیدا خواهد کرد. بدون احساس ترس و نگرانی سایت خود را راه اندازی کنید و به فعالیت سالم خود بپردازید. برخی از قوانین سئوکلاه سفید را مرور خواهیم کرد:
• لینک سازی داخلی و خارجی در سئو
• بررسی وضعیت رقبا و پیشی گرفتن از آنها در سئو
• به کارگیری کلمات کلیدی مرتبط با محتوا در سئو
• ایجاد محتواهای چندرسانه‌ای همچون تصاویر و اینفوگرافی‌ها، فایل‌های صوتی و ویدئو کلیپ‌ها
• بروز رسانی محتواهای پیشین و ایده های نو در تولید محتوا شما را نسبت به رقبا یک پله بالاتر خواهد برد.
• افزایش سرعت بارگذاری سایت از اهمیت خاصی برخوردار است. شما می توانید با استفاده از سیستم CDN سرعت بارگذاری سایت خود را بالا ببرید.
• تولید محتوا تخصصی و با کیفیت یکی از مهم ترین راهکارها در سئو کلاه سفید می باشد، چرا که فقط تولید محتوا می تواند کاربران را در سایت شما نگه دارد.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *