تبلیغات پروکسی تلگرام ، یکی از جدیدترین و بهترین شیوه های جذب مشتری ، ممبر و افزایش اعتبار برند شما در شبکه اجتمایی پر مخاطب تلگرام در سال 2022 همین نوع تبلیغ میباشد . شما میتوانید در مدیارست با بهترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن تبلیغات اسپانسری پروکسی خود را شروع کنید .

همین حالا با ما تماس بگیرید .

برای مشاوره در خصوص تبلیغات و طراحی سایت با بهترین قیمت کافیست در ساعات کاری با شماره 021،46114826 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان تیم مدیارست استفاده کنید .

حتما بخوانید : تبلیغات

تبلیغات پروکسی تلگرام

تبلیغات پروکسی تلگرام چیست

تبلیغات پروکسی چیست ، احتمالا اگر شما هم در فضای مجازی زیاد حضور دارید، با پروکسی ها آشنا شده اید. اکثر مردم عادی در ایران زمانی پروکسی ها را شناختند که تلگرام فیلتر شد و پس از آن پروکسی های تلگرام شروع به فعالیت کردند.

تبلیغات پروکسی تلگرام ، درواقع شما با استفاده از این پل های ارتباطی توانستید بدون آنکه فیلترشکنی را باز نمایید به تلگرام دسترسی پیدا کنید. البته باید بدانید که دنیای پروکسی ها صرفا به تلگرام محدود نمی شود و مزایای بسیار زیادی هم دارد. برای مثال شما به راحتی با استفاده از این پل های ارتباطی بین کاربر و اینترنت، می توانید IP خود را مخفی کنید تا به صورت ناشناس از بعضی از سایت ها و اپلیکیشن ها استفاده نمایید.

تبلیغات اسپانسری پروکسی تلگرام
تبلیغات اسپانسری پروکسی تلگرام

در عین حال پروکسی ها این امکان را نیز در اختیار کاربران می گذارند تا بتوانند اتصال به بعضی سایت ها را محدود کنند تا فرزندانشان در یک فضای امن از اینترنت استفاده نمایند.

حتما بخوانید : طراحی سامانه

با توجه به آنچه گفته شد، از قابلیت پروکسی ها اطلاع یافتید اما جالب است بدانید که یکی از جذاب ترین امکاناتی که در توسط تلگرام به وجود آمده، امکان تبلیغات از طریق پروکسی تلگرام می باشد. در ادامه به توضیح کامل تری درباره تبلیغات پروکسی تلگرام ، این موضوع می پردازیم تا بتوانید ممبر تلگرام خود را به راحتی بیشتر کنید و درنهایت درآمدتان هم بیشتر شود.

برای مشاوره در خصوص تبلیغات و طراحی سایت با بهترین قیمت کافیست در ساعات کاری با شماره 021،46114826 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان تیم مدیارست استفاده کنید .

انواع تبلیغات تلگرام را بشناسید

تبلیغات در تلگرام می تواند یکی از پربازده ترین روش های بیشتر کردن مشتریان بالقوه باشد. چندین روش مختلف نیز برای این نوع تبلیغات وجود دارد که هرکدام می تواند نتایج منحصر به فرد خود را بگذارد. در ادامه به معرفی این روش های تبلیغاتی می پردازیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید و بتوانید بهترین گزینه را برای معرفی کسب و کار خود انتخاب نمایید:

حتما بخوانید : طراحی سایت اقساطی

1. تبلیغات بازدیدی تلگرام:

تبلیغات بازدیدی به این صورت است که شما هزینه آن تبلیغ را در صورتی پرداخت می کنید که از پست شما توسط مخاطبان آن کانال یا گروه بازدید انجام شود.

درواقع به ازای هر بار دیده شدن پست تبلیغاتی شما، هزینه تبلیغ از طرف شما پرداخت می گردد. بدون شک این روش زمانی پربازده خواهد بود که شما به سراغ بهترین گروه تبلیغاتی در این حوزه بروید که بازدید تقلبی انجام ندهد. بدون شک گروه مدیارست در این زمینه می تواند بهترین گزینه شما باشد. در این نوع روش تبلیغاتی، کافیست با خیال راحت به ما اعتماد کنید تا تبلیغات پروکسی تلگرام ، نتیجه جذاب آن را مشاهده نمایید.

2. تبلیغات کلیکی تلگرام:

تبلیغات اسپانسری تلگرام ، زمانی که یک کاربر واقعی و غیر تکراری روی پست تبلیغاتی شما در تلگرام کلیک کند، هزینه آن تبلیغ از حساب شما کسر می شود. در این صورت نیز باید دقت کنید که به دام گروه های تقلبی نیفتید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. گروه مدیارست بهترین روش های این مدل تبلیغات کلیکی را برای شما فراهم کرده که متناسب با کسب و کاری که دارید، بتوانید به بهترین اثر آن دست یابید.

برای مشاوره در خصوص تبلیغات و طراحی سایت با بهترین قیمت کافیست در ساعات کاری با شماره 021،46114826 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان تیم مدیارست استفاده کنید .

3.  خرید ممبر واقعی کانال تلگرام (ادد اجباری ممبر):

ممبر واقعی به خصوص برای زمانی می تواند واجب باشد که شما تازه کانالی را راه اندازی کرده اید و قصد دارید که تبلیغات گسترده تری انجام دهید. بدون شک اگر تعداد ممبرهای تلگرام شما کم باشد، افراد جدید نیز به آن کانال اعتماد نمی کنند و درنتیجه تبلیغات پروکسی تلگرام ، دیگر نیز بی فایده می شود.

پس در هر صورت بهتر است که این روش را نیز بسیار جدی بگیرید چراکه گروه مدیارست می تواند به تعداد مدنظر شما ممبر واقعی به کانال اضافه نماید تا بتوانید در سطح های بهتری تبلیغ گسترده انجام دهید.

حتما بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

4. اسپانسر پروکسی تلگرام:

بدون شک یکی از روش های پربازده و بسیار مناسب برای تبلیغات در تلگرام، اسپانسر شدن در پروکسی هاست. در ادامه به معرفی کامل تر این روش تبلیغاتی می پردازیم تا بتوانید با آن بیشتر آشنا شوید.

در عین حال باید بگوییم تبلیغات در کانال های بزرگ تلگرامی یا کانال افراد معروف ( اینفلوئنسر مارکتینگ ) هم می تواند مورد توجه باشد اما انتخاب هرکدام از این موارد نیازمند شناخت کامل فضای تبلیغاتی این حوزه است. بدون شک یک گروه تبلیغاتی حرفه ای مثل مدیارست می تواند بهترین گزینه شما در این زمینه باشد؛

چراکه ابتدا به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان می پردازد و سپس بهترین روش های تبلیغاتی واقعی و پربازده را به شما پیشنهاد می کند. یکی از این روش ها، تبلیغات از طریق تبلیغات پروکسی تلگرام ، است که در حال حاضر یکی از بهترین روش ها در این فضای مجازی به حساب می آید. در ادامه به معرفی کامل تر آن می پردازیم.

هزینه تبلیغات پروکسی تلگرام چقدر هست

هزینه تبلیغات پروکسی تلگرام
هزینه تبلیغات پروکسی تلگرام

هزینه تبلیغات پروکسی تلگرام ، چقدر هست ؟ مدیارست به عنوان بهترین و بزرگترین شرکت تبلیغاتی در ایران با بهترین ارائه دهنده های پروکسی با دنبال کننده های میلیونی قرارداد دارد و با بهترین قیمت تضمین میکنیم تبلیغات پروکسی تلگرام ، شمارو اجرا میکنیم ، تبلیغات پروکسی تلگرام هزینش از 450 هزار تومان شروع میشود و تا 800 هزار تومان ادامه دارد .

ویژگی های تبلیغات پروکسی تلگرام

مدیران تلگرام از سازندگان پروکسی به گونه ای حمایت کرده اند که از این راه بتوانند به کسب درآمد برسند. درواقع در هنگام ساخت پروکسی، سازنده یک فضایی دارد که در آن می تواند یک کانالی را به عنوان اسپانسر پروکسی انتخاب کند.

در اکثر موارد سازندگان، این فضا را در اختیار کانال های تلگرام دیگر قرار می دهند و از آنها هزینه ای را دریافت می کنند. در این صورت وقتی شما به عنوان کاربر عادی از آن پروکسی استفاده می کنید تا بتوانید آنلاین شوید، کانال اسپانسر تلگرام نیز برای شما نمایش داده می شود. در این صورت اگر شما علاقمند به مشاهده محتوای آن کانال باشید، می توانید عضو کانال شوید و به عنوان ممبر واقعی آن کانال شناخته می‎شوید.

برای مشاوره در خصوص تبلیغات و طراحی سایت با بهترین قیمت کافیست در ساعات کاری با شماره 021،46114826 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان تیم مدیارست استفاده کنید .

فرق پروکسی تلگرام با فیلتر شکن چیست؟

تفاوت تبلیغات پروکسی تلگرام با vpn
تفاوت تبلیغات پروکسی تلگرام با vpn

همانطور که گفته شد، وی پی ان ها یک فضای امن برای استفاده از اینترنت را برای شما فراهم می کنند. اما تفاوت عمده ای که بین وی پی ان ( فیلترشکن ) با پروکسی وجود دارد این است که VPN روی آی پی شما کدگذاری های خاصی انجام می دهد تا کاملا اتصال شما ایمن بماند. این در حالیست که این نوع کدگذاری توسط پروکسی انجام نمی شود؛

درنتیجه می توان گفت که VPN امن تر است. اما همانطور که احتمالا خودتان هم متوجه شده اید، ساخت پروکسی راحت تر و در دسترس تر می باشد که نتیجه آن نیز سرعت بیشتر در اتصال به تلگرام می باشد.

این موضوع به خصوص در زمانی که فیلترشکن های دیگر وصل نمی شوند یا سرعت اینترنت بسیار پایین است، می تواند نتیجه بخش تر باشد. در نهایت استقبال مردم به استفده از پروکسی ها بسیار بیشتر شده که منجر به تبلیغات اسپانسری بسیار مناسب هم شده است.

پروکسی برخلاف VPN تغییری در مصرف اینترنت شما به وجود نمی آورد و از این نظر هم به صرفه تر است. همچنین پروکسی تلگرام کاملا رایگان می باشد و سازندگان این پروکسی ها صرفا از طریق گرفتن اسپانسر می توانند از این راه به درآمد دست یابند. این موارد باعث شده که استفاده عمومی از این گزینه برای دور زدن فیلترها بیشتر شود.

درنتیجه شما به راحتی می توانید از همین راه ساده یعنی اسپانسر شدن پروکسی تلگرام، ممبر کانال خود را به صورت واقعی و مناسبی بیشتر کنید.

فواید تبلیغات پروکسی تلگرام

مزایای تبلیغات پروکسی تلگرام
مزایای تبلیغات پروکسی تلگرام

یکی از سازندگان حرفه ای پروکسی که سالهاست در این زمینه تجربه دارد، گروه مدیارست می باشد که جایگاه اسپانسری کانال پروکسی تلگرام را به کسب و کارها اجاره می دهد. در حال حاضر که تلگرام بدون احتیاج به فیلترشکن به راحتی برای تمامی افراد باز می شود، این روش به یکی از بهترین زمینه ها برای تبلیغات و جذب مشتری تبدیل شده است.

درواقع از آنجایی که فیلترشکن ها روی تمامی سیستم یا گوشی شما تاثیر می گذارند و قطع و وصلی بسیار زیادی هم دارند، سهولت استفاده از پروکسی ها منجر شده که مورد استقبال حجم عظیمی از افراد و بیزینس ها قرار بگیرند. همچنین باید بدانید که هر لحظه ممکن است این نوع روش تبلیغاتی به صرفه و جذاب تغییر کند و یا اصلا پروکسی ها به طور کامل حذف شوند.

درنتیجه تا زمانی که این روش تبلیغاتی به صرفه و ساده وجود دارد، لازم است نهایت استفاده را از آن کرد.

وقتی شما از طرف گروه مدیارست به عنوان اسپانسر پروکسی تلگرام معرفی می شوید، کانال شما در بالای صفحه تلگرام افرادی قرار می گیرد که از آن پروکسی استفاده می کنند.

بدون شک این موضوع باعث می شود که شما به راحتی بتوانید با گذاشتن پست های متنوع و یک اسم بسیار مناسب و جذاب، مشتریان بالقوه خود را جذب کنید و تعداد ممبر واقعی کانال تلگرام خود را بالا ببرید.

در هر صورت گروه مدیارست به شما پیشنهاد می کند که اگر خدمات کشوری ارائه می دهید و هر فرد ایرانی می تواند مخاطب هدف شما باشد، لازم است که این نوع تبلیغات ارزان قیمت و پربازده را از دست ندهید. در عین حال برای گرفتن مشاوره بیشتر در این زمینه کافیست که با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره در خصوص تبلیغات و طراحی سایت با بهترین قیمت کافیست در ساعات کاری با شماره 021،46114826 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان تیم مدیارست استفاده کنید .

نکات کلیدی درباره اسپانسری تبلیغات پروکسی تلگرام

باید بدانید که اسپانسر پروکسی تلگرام به شما کمک می کند تا بتوانید ممبر واقعی به کانال خود اضافه نمایید که کمترین ریزش را دارند. همچنین ویوی پست های تلگرام شما به حد عجیبی زیاد می شود که منجر به افزایش اعتماد مشتریان می گردد.

اما قبل از آنکه بخواهید از گروه مدیارست بخواهید که این روش تبلیغاتی را برای شما اجرایی کنند، مدیران تبلیغاتی این شرکت از شما می خواهند که چند نکته مهم را رعایت نمایید تا بیشترین نتیجه را از این نوع تبلیغات بدست آورید. در ادامه به توضیح کامل تری درباره این نکات می پردازیم:

نکات مهم هنگام اجرای تبلیغات پروکسی تلگرام که باید بدانید

در این قسمت به بررسی 6 تا از مهم ترین نکاتی که برای تبلیغات پروکسی تلگرام ، حتما باید رعایت کنید میپردازیم .

نکات مهم برای تبلیغات پروکسی
نکات مهم برای تبلیغات پروکسی

تکمیل پروفایل

تبلیغات پروکسی تلگرام ، در ابتدا پروفایل کانال خود را به روزرسانی کنید. یک اطلاعات کوتاه و کامل از نوع فعالیتی که دارید را در بیوی کانال خود قرار دهید. برای مثال آدرس سایت یا اینستاگرام خود را حتما بنویسید تا از این راه هم بتوانید مخاطبان خود را بیشتر کنید.

همچنین اگر مغازه یا فروشگاه حضوری دارید، آدرس آن را بنویسید تا مخاطب بیشتر به شما اعتماد کند. شماره تماس و پشتیبانی نیز از دیگر مواردی است که نباید آن ها را فراموش کرد.

عکس پروفایل

عکس پروفایل می تواند بسیار مهم باشد. اگر یک لوگو برای شرکت خود دارید، حتما آن را در پروفایل خود بگذارید که کیفیت بالایی هم داشه باشد. در عین حال اگر یک عکس عادی هم می خواهید برای پروفایل خود بگذارید، لازم است که یک عکس باکیفیت و جذاب باشد تا مخاطب به آن جذب گردد.

برای مشاوره در خصوص تبلیغات و طراحی سایت با بهترین قیمت کافیست در ساعات کاری با شماره 021،46114826 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان تیم مدیارست استفاده کنید .

آیدی کانال تلگرام

اسم و آیدی کانال خود را به هیچ وجه فراموش نکنید. یک اسم طولانی که مخاطب نتواند کامل آن را بخواند، نباید انتخاب کنید. به جای آن یک اسم واضح و کوتاه را روی کانال خود بگذارید که نتیجه بخش باشد. برای مثال ( آرایشی نیکو، پوشاک لیلی و … )

پست های با کیفیت

بهترین و باکیفیت ترین پست های خود را آماده کنید و به صورت مداوم ( هر یک دقیقه یک بار ) پست بگذارید. در عین حال پست هایی را بگذارید که عکس و فیلم با حجم کم اما با کیفیت و جذاب داشته باشد تا مخاطب را به خود جذب نمایید. زیر هر پست حتما باید کپشن نویسی کامل و جامعی انجام شود. آیدی ( آدرس کانال ) و نام آن را در تمامی کپشن ها بنویسید.

کال تو اکشن قوی

سعی کنید وقتی می خواهید تبلیغات اسپانسری انجام دهید، مخاطب را با دادن تخفیف های ویژه یا حتی دوره های رایگان و … به خود جلب نمایید. بدون شک این کار می تواند در جذب مخاطب اثرگذاری بسیار بیشتری بگذارد. فراموش نکنید که در این روش تبلیغی شما واقعی ترین و بهترین مشتریان خود را پیدا می کنید، پس باید تمامی تلاش خود را بکنید تا به نتیجه دلخواه دست یابید و مخاطب خود را از دست ندهید.

تبلیغات پروکسی تلگرام تضمینی

می توانید از روش تبلیغات پروکسی تلگرام ، تضمینی هم استفاده نمایید. در این روش شما به ازای اضافه شدن هر کاربر و ممبر واقعی که به صورت اختیاری به کانال شما اضافه شده، هزینه تبلیغات را پرداخت می نمایید. البته این روش برای کسب و کارهای کوچک چندان جوابگو نمی باشد و اغلب سازندگان تبلیغات پروکسی تضمینی ، با توجه به نوع مشتری خود و بیزینسی که دارد، این روش تبلیغی را پوشش می دهند.

جمع بندی تبلیغات پروکسی تلگرام

با توجه به آنچه گفته شد، گروه مدیارست به کمک شما آمده تا بهترین روش تبلیغاتی تلگرام را در اختیارتان بگذارد و شما بتوانید بیشترین بازدهی را از آن بدست آورید. پس کافیست که همین الان با ما تماس بگیرید تا کارشناسان گروه تبلیغاتی مدیارست شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای مشاوره در خصوص تبلیغات و طراحی سایت با بهترین قیمت کافیست در ساعات کاری با شماره 021،46114826 تماس حاصل فرمایید تا از مشاوره رایگان تیم مدیارست استفاده کنید .

تبلیغات پروکسی تلگرام ، فراموش نکنید که بهترین و با کیفیت ترین پروکسی های حال حاضر تلگرام که بدون قطعی هستند، در حال حاضر در اختیار شرکت مدیارست می باشد و نتیجه آن گسترده شدن بازدید از کانال شما و افزایش ممبر واقعی می باشد. پس همین الان برای تبلیغات پروکسی تلگرام توسط گروه مدیارست، اقدام کنید.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *