طراحی سایت فروشگاهی رایگان ، آیا حقیقت دارد ؟ اصلا مگه میشه یکی بیاد کلی وقت بزاره و برامون رایگان سایت طراحی کنه بدون هیچی ؟ دوستان گول این کلاه بردار هارو نخورید . ما در این مقاله به بررسی کامل این موضوع میپردازیم و همچنین برخی از سایت ساز هایی که شما به صورت خیلی پایه میتوانید سایت رایگان طراحی کنید رو معرفی کردیم .

تا انتهای این مقاله طراحی سایت فروشگاهی رایگان با ما همراه باشید و نظرات خود را در انتهای این صفحه با ما به اشتراک بگذارید ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما عزیزان هستیم .

اگر قصد دارید برای کسب و کارتان یک سایت حرفه ای طراحی کنید با بهترین و جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا ، روی کلمه ، طراحی سایت فروشگاهی ، کلیک کنید .

 اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

آیا طراحی سایت فروشگاهی رایگان ، حقیقت دارد ؟

اگر تا به حال به این نتیجه رسیده اید که باید یک سایت فروشگاهی یا خدماتی برای کسب و کار خود راه بیندازید، اولین سرچ شما به این سمت می رود که چطور می توان یک طراحی سایت فروشگاهی رایگان انجام داد ؟ قبل از آنکه اطلاعات کامل تری در این زمینه بیان کنیم، باید با یک ضرب المثل جواب این پرسش را خیلی رک و صریح به شما بگوییم.

(پنیر مجانی فقط در تله موش پیدا میشه ) بله کاملا درست است. هیچ چیز باارزشی را نمی توان به صورت رایگان بدست آورد. قطعا طراحان سایت نیز این موضوع را خوب می دانند که کسب و کارهای قدیمی یا جدید نیازمند وب سایت هستند تا بتوانند از این بستر درآمدزا نیز استفاده کنند. درنتیجه چرا باید آن را مفت و مجانی در اختیار شما بگذارند؟ اما بیایید به بررسی بعضی از سایت سازهای رایگانی بپردازیم که احتمالا اسمشان به گوش شما خورده است.

طراحی سایت فروشگاهی رایگان

سایت سازهای رایگان جهان

سایت ساز GetResponse ، سایت ساز Wix و سایت ساز Weebly ، چند مورد از معروف ترین و حتی بهترین سایت سازهای رایگان هستند که امکانات مختلفی را برای شما موجود دارند. اما همانطور که گفتیم، رایگان بودن یک ابزار به معنای باکیفیت بودن آن نیست.

 اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

معایب این گونه سایت سازها معمولا آنقدر زیاد است و در دراز مدت به کار شما آسیب می زند که در همان ابتدای کار بهتر است حتی به سراغشان هم نروید. برای مثال سرعت پایین سایت، عدم انتخاب دامنه سفارشی شده، قالب های رایگان تکراری و حتی بنر تبلیغاتی سایت ساز رایگانی که انتخاب کرده اید، از جمله این موارد است.

اما ممکن است که شما با ابزار دیگری با نام وردپرس آشنایی داشته باشید یا بعضی ها به شما گفته باشند که با وردپرس می توان یک سایت رایگان راه اندازی کرد! بدون شک این حرف کاملا اشتباه است. شما وقتی که وردپرس را به صورت رایگان نصب کردید، آنگاه متوجه می شوید که باید چه هزینه هایی گزافی را پرداخت کنید و درنهایت هم به نتیجه دلخواه نرسید.

خرید دامنه و هاست اولین مرحله از راه اندازی سایت رایگان شماست! هزینه ای که به تنهایی می تواند حداقل 500 هزار تومان برای شما آب بخورد. البته این هزینه خرید هاست و دامنه یک موضوع همیشگی است و در هر صورتی شما باید آن را خریداری کرده و حتی به صورت دوره ای تمدید کنید.

در عین حال در وردپرس باید قالب ها و افزونه هایی بخرید که هزینه های مختلفی دارند. قیمت یک افزونه می تواند تا چند میلیون برای شما حساب شود. گاها کار به جایی می رسد که مجبور می شوید برای حل یک مشکل در وردپرس، کار را برون سپاری کنید تا شاید کمی وضعیت سایت شما بهتر شود!

با توجه به آنچه گفته شد، می توانید به راحتی متوجه شوید که طراحی سایت فروشگاهی رایگان ، دلخواه شما هیچ گاه به صورت رایگان آماده نمی شود و افراد زیادی هستند که به ما مراجعه می کنند و می خواهند سایت خود را از صفر شروع کنند. افرادی که ممکن است چندین سال از یک سایت فروشگاهی مثلا رایگان استفاده کرده باشند ولی چون امکان سفارشی سازی کارها برایشان وجود نداشته و با دردسرهای زیادی روبرو شده اند، اظهار پشیمانی کرده اند و حالا دوباره مجبورند زمان و پول خود را مجدد خرج کنند.

نگران نباشید؛ ما برای شما طراحی سایت فروشگاهی رایگان انجام میدهیم !

آیا طراحی سایت فروشگاهی رایگان حقیقت دارد

بله کاملا درست متوجه شدید. این طراحی سایت فروشگاهی رایگان ، یک ادعای عجیب ولی واقعیست. ارزش پول و جایگاه آن دارد به سمتی پیش می رود که دیگر نمی توان برای انجام هیچ کاری دست روی دست گذاشت. پس شما هم احتمالا دلتان می خواهد که همین الان شروع به ساخت سایت اختصاصی خودتان کنید ولی متاسفانه هزینه آن را ندارید. نگران نباشید.

شرکت مدیارست می تواند به شما کمک کند. طراحی و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین توسط تیم متخصص ما به صورت اقساطی و ارزان انجام می شود تا شما بتوانید به راحتی وارد دنیای تجارت الکترونیک شوید.

 اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

اگر قصد دارید به صورت اقساطی بدون کارمزد برای کسب و کارتان سایت طراحی کنید با بالاترین کیفیت و تکنولوژی روز برنامه نویسی دنیا روی کلمه ، طراحی سایت اقساطی ، کلیک کنید .

با توجه به این ادعا می توان گفت که هزینه پرداختی از طرف شما آنقدر کم می شود که انگار پولی بابت آن پرداخت نکرده اید؛ چراکه سود شما از بابت راه اندازی یک سایت تخصصی و ویژه چندبرابر هزینه ایست که به صورت ماهانه و اقساطی پرداخت می کنید!

تیم طراحی سایت مدیارست با راه اندازی فرمت جدیدی به نام طراحی سایت اقساطی توانسته در این روزهای سخت و بد اقتصادی، در کنار کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار بگیرد و به آنها کمک کند.

تیم ما که متشکل از بهترین و تخصصی ترین طراحان، مشاوران و ایده پردازان حرفه ای دنیای دیجیتال مارکتیگ و برنامه نویسی است، تاکنون بیش از 100 فروشگاه اینترنتی موفق را راه اندازی کرده که نشان از حرفه ای بودن کادر این شرکت دارد. از این رو شما تنها کافیست با شماره های شرکت ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند. فراموش نکنید که طراحی سایت یک کار تخصصی است و هیچ تخصصی رایگان نیست ولی می تواند ارزان باشد.

امکانات طراحی سایت اقساطی توسط مدیارست

شما اگر کل هزینه سایت را کامل پرداخت کنید و یا از گزینه طراحی سایت اقساطی استفاده نمایید، برای کیفیت کار ما هیچ فرقی ندارد. یعنی به شما اطمینان می دهیم که قرار نیست نمونه کار تخصصی خود را فدای هیچ چیزی کنیم و در هر صورتی بهترین و حرفه ای ترین سایت ممکن را برای شما طراحی می کنیم.

در عین حال پشتیبانی سایت های ما به گونه ای است که شما به راحتی می توانید با شرکت ما در ارتباط باشید و از ما راهنمایی و مشاوره بگیرید. اما در ادامه چند مورد از امکانات ویژه و اختصاصی سایت های طراحی شده توسط شرکت مدیارست را به شما معرفی می کنیم تا با خیال راحت از اقتصادی ترین روش طراحی سایت ما استفاده نمایید.

 اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

1. سهولت در استفاده:

این موضوع آنقدر مهم است که به تنهایی می تواند شما را به موفقیت و فروش بالا برساند. جستجوی سریع، منوهای در دسترس و مشخص، امکانات متنوع و کاربرپسند؛

در کنار زیبایی و جذابیت بالای سایت می تواند رضایت مخاطب را به دنبال داشته باشد. در عین حال این موضوع مهم را نیز در نظر بگیرید که پیچیدگی های اضافی و به اصطلاح « خفن » گاها می تواند باعث آسیب رساندن به سایت و فروشگاه شما شود. پس بهترین کار این است که به کارشناسان باتجربه ما در این زمینه اعتماد کنید و کاربرپسندبودن سایت خود را به تیم مدیارست بسپارید.

2. سهولت در پرداخت:

در ابتدای کار باید خودتان را به جای مخاطب بگذارید. در چه صورتی می توانید در فضای مجازی و از طریق اینترنت به پرداخت یک هزینه بالا بپردازید و خیالتان از این بابت راحت باشد که سفارش به دست شما می رسد؟

بدون شک قوانینی برای این موضوع در نظر گرفته شده که با عنوان گرفتن نماد اعتماد الکترونیک برای سایت ها امکان پذیر است. یعنی در این صورت شما مطمئن می شوید که هزینه پرداختی شما در یک بستر امن انجام می شود و در صورت بروز هر مشکلی می توانید از طریق مراجع ذیربط برای حل آن اقدام کنید.

پس پرداخت راحت و مناسب می تواند یکی دیگر از ویژگی های ضروری برای سایت های فروشگاهی باشد که تیم مدیارست توجه ویژه ای به آن دارد. در عین حال ما برای شما چندین روش فروش و درگاه اینترنتی راه اندازی می کنیم تا با خیال راحت تری محصولات خود را به فروش برسانید.

ساخت سایت فروشگاهی  رایگان
ساخت سایت فروشگاهی رایگان

 اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

3. سهولت در گزارش گیری:

دسترسی به اطلاعات مشتریان شما می تواند یکی از ویژگی های مثبت سایت ها باشد. برای مثال شما می توانید از این امکانات برای دادن تخفیفات ویژه یا تبلیغات گسترده استفاده کنید و به راحتی فروش خود را چند برابر کنید.

همچنین امکان گزارش گیری راحت و همیشگی از فعالیت های انجام شده همانند فروش ماهانه، مرجوعی، تخفیفات و … یکی دیگر از ویژگی های جذاب و مثبت سایت ها است. درواقع شما با این قابلیت می توانید دسترسی مناسبی در زمینه گردش مالی فروشگاه خود داشته باشید و با توجه به آن، برنامه ریزی های طولانی مدتی انجام دهید.

جمع بندی نهایی مقاله طراحی سایت فروشگاهی رایگان

بدون شک امکانات و ویژگی های سایت هایی که توسط طراحان شرکت مدیارست انجام می شود بسیار متنوع و متفاوت می باشد. درنتیجه بهترین کار این است که شما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند. در عین حال شما می توانید سایت های سفارشی خود را به صورت ویژه به ما بسپارید تا هرآنچه در ذهن شما وجود دارد را برایتان پیاده سازی کنیم.

برای مثال امکان چت و پشتیبانی آنلاین در فضای سایت، چینش متفاوت محصولات، مدیریت پنل سایت حرفه ای و … از دیگر مواردی است که توسط تیم مدیارست برای شما پیاده سازی می شود.

این موضوع را نیز فراموش نکنید که شرکت ما تیم های حرفه ای در زمینه بازاریابی اینترنتی، تیم خلاقیت و … دارد که همگی می توانند به شما در فروش بالاتر کمک کنند. پس کافیست برای طراحی سایت اقساطی خود همین الان با شماره های شرکت مدیارست تماس بگیرید و وارد دنیای درآمدزای فروش آنلاین شوید.

پس در این مقاله کامل متوجه شدید که طراحی سایت فروشگاهی رایگان ، وجود ندارد ؟

 اگر نیاز به سوال و مشاوره دارید همین الان با مدیارست تماس بگیرید ما اماده دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستیم . تماس بگیرید 02146114826

سوالات متداول

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *