طراحی سایت مارکت پلیس

طراحی سایت مارکت پلیس طراحی سایت مارکت پلیس


طراحی سایت مارکت پلیس ، زمینه ای را برای صاحبان کسب و کارهای مختلف فراهم می کند تا بتوانند محصولات خود را بارگذاری کرده و به صورت اینترنتی به فروش برسانند. اسم دیگر مارکت پلیس طراحی سایت چند فروشندگی و طراحی مارکت پلیس میباشد .

به تعبیری ساده، طراحی سایت مارکت پلیس ، در واقع یک مرکز خرید آنلاین بزرگ می باشد که محصولات متنوع از برندهای گوناگون در سراسر کشور در آن به فروش می رسند و کاربران می توانند در هر موقعیت مکانی و در هر ساعتی از شبانه روز از آن ها خریداری کنند.

طراحی مارکت پلیس

حتما بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

هدف از طراحی سایت مارکت پلیس یا چند فروشندگی چیست ؟

هدف از طراحی سایت مارکت پلیس ، این است که هم مشتریان و هم فروشندگان بتوانند به آسانی و به ساده ترین صورت ممکن، اقدام به خرید و فروش نمایند.

سایت های چند فروشندگی در واقع به عنوان واسطه عمل می کنند و طیف گسترده ای از محصولات را که از سوی فروشندگان مختلف ارائه می شود را در اختیار کاربران قرار می دهند؛ این کار ضمن اینکه کار فروشندگان را سهولت می بخشد، امنیت خرید و فروش را نیز برای خریداران تضمین می کند.

در ادامه همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با سایت مارکت پلیس، با مزیت های طراحی سایت چند فروشندگی با مدیارست نیز آشنا شویم.

حتما بخوانید : طراحی سامانه

نسخه صوتی این مقاله

مشاوره رایگان طراحی سایت اقساطی
مشاوره رایگان طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت مارکت پلیس با چه هدفی انجام می شود ؟

طراحی سایت چند فروشندگی

مارکت پلیس  (MARKETPLACE) یا چند فروشندگی در واقع نوعی از فروشگاه های اینترنتی می باشد که بستری را برای تامین کنندگان و فروشندگان فراهم می کند تا بتوانند محصولات خود را در آن قرار داده و به فروش برسانند.

در سیستمی که تحت عنوان مارکت پلیس طراحی می شود، مدیر فروشگاه بر فروش، پیگیری سفارش، بخش مالی فروشندگان و … نظارت دارد. همینطور مدیر سیستم چند فروشندگی و در واقع فردی که اقدام به طراحی سایت مارکت پلیس می کند تا بستری را برای دیگر فروشندگان جهت فروش محصولاتشان فراهم کند، از فعالان به عنوان تامین کننده و یا فروشنده، مبلغی را به عنوان کمسیون دریافت می کند.

از بزرگ ترین مارکت پلیس ها می توان در خارج از کشور به سایت آمازون و در داخل کشور به سایت دیجی کالا اشاره کرد؛ نحوه کار این سایت های چند فروشندگی اینگونه است که کسانی که قصد فروش محصولات خود را از طریق اینترنت دارند، مجبور نیستند که خود یک فروشگاه اینترنتی را اداره کنند، در عوض می توانند از محبوبیت یک سایت و فروشگاه آنلاین بهره مند گردند.

حتما بخوانید : طراحی سایت پزشکی

نکته مهمی که وجود دارد، این است که مارکت پلیس با فروشگاه آنلاین متفاوت می باشد؛ در فروشگاه آنلاین صرفا یک فروشنده محصولات خود را برای فروش در سایت بارگذاری می کند و تنها یک کسب و کار در حال فعالیت است؛ اما مارکت پلیس ها، زمینه ای را برای فروش یک محصول به واسطه فروشندگان مختلف فراهم می کنند.

سایت چند فروشندگی

معرفی ویدئویی مدیارست

مدیارست بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران میباشد که از سال 1397 به طور حرفه ای طراحی سایت مارکت پلیس ،  خود را آغاز کرده و تا امروز توانسته بیش از 690 پروژه موفق را تحویل کارفرما دهد .

در این ویدئو به طور کامل و جامع میتوانید خدماتی که ما در مدیارست به بهترین کیفیت و استاندارد های روز دنیا برای شما انجام میدهیم را ببینید .

ما کسب و کار شمارو از 0 تا 100 به طور کامل و حرفه ای پیش میبریم و به شما تضمین میدهیم که بعد از گذشت نهایت 5 ماه به درامد های میلیونی میرسید . پس حتما شماهم به ما اعتماد کنید .

حتما بخوانید : تبلیغات پروکسی تلگرام

کاتالوگ خدمات طراحی سایت چند فروشندگی مدیارست

مشاوره رایگان مارو از دست ندهید

تنها کافیست فرم روبرو را تکمیل کنید تا متخصصین ما در اسرع وقت با شما عزیزان تماس بگیرند و برای کسب و مارتان از پیشنهاد های همکاران ما استفاده کنید .

درخواست تماس

برخی از نمونه کار های ما

انواع روش های طراحی مارکت پلیس در مدیارست

کارشناسان مدیارست، قبل از اینکه اقدام به طراحی سایت مارکت پلیس نمایند، ابتدا نیازهای دقیق شما را بررسی می کنند تا اقدام به طراحی سایت چند فروشندگی متناسب با نیازهای شما و همینطور بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، کنند.

حتما بخوانید : طراحی سایت هتل

طراحی سایت مارکت پلیس مشابه با سایت های معروفی همچون دیجی کالا و علی بابا با روش کنترل پنل اختصاصی قابل انجام می باشد که هزینه بیشتری را نیز نسبت به طراحی سایت چند فروشندگی با وردپرس نیاز دارد چراکه توسط تیم فنی اجرایی می گردد و در زمان طولانی تری نیز انجام می شود.

اما اگر در ابتدای راه هستید و به دنبال روش های ارزان قیمت برای طراحی وبسایت مارکت پلیس می باشید، می توانید سایت خود را با وردپرس نیز اجرا کنید.

1.طراحی سایت مارکت پلیس با ورپرس

وردپرس محبوبترین CMS متن باز در جهان می باشد که امکان طراحی سایت مارکت پلیس با آن نیز وجود دارد. طراحی سایت چند فروشندگی با وردپرس برای کسانی که قصد راه اندازی یک سایت ارزان قیمت را دارند، گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

اغلب افراد برای شروع، وردپرس را انتخاب می کنند تا با پرداخت هزینه کمتر، تجربه بیشتری را در این زمینه به دست آورند.

طراحی سایت چند فروشندگی با وردپرس

از مزیت های وردپرس این است که می توان انواع پروژه ها را با آن اجرا کرد، اما پس از طراحی سایت مارکت پلیس با وردپرس، ویژگی های موجود به راحتی قابل سفارش سازی نیست و اغلب افرادی که از وردپرس استفاده می کنند، از برخی امکانات از پیش طراحی شده بهره مند می شوند.

ضمن اینکه سایت های طراحی شده با وردپرس ممکن است در برخی زمان ها دچار مشکلاتی از جمله کندی و یا عدم پشتیبانی نیز شود.

حتما بخوایند : طراحی سایت معماری

2.طراحی سایت مارکت پلیس با کنترل پنل اختصاصی

طراحی سایت مارکت پلیس اختصاصی

طراحی مارکت پلیس با کنترل پنل اختصاصی همان روشی می باشد که در مارکت پلیس های معروفی همچون دیجی کالا استفاده می شود.

این روش برای افرادی که می خواهند یک مارکت پلیس حرفه ای با امکانات سفارشی شده داشته باشند، بسیار مناسب است.

در این روش مشکلاتی که در وردپرس وجود دارد، برطرف می شود و از یک معماری تخصصی متناسب با خواسته های کارفرما برای اجرای مارکت پلیس استفاده می گردد. مدیارست سال ها در زمینه طراحی کنترل پنل اختصاصی برای سایت های چندفروشندگی فعال است و این خدمات را با کمترین هزینه در زمان بسیار کوتاهی در اختیار شما قرار می دهد.

حتما بخوانید : طراحی سایت آرایشی

لیست قیمت طراحی سایت مارکت پلیس

ویژگی های طراحی سایت مارکت پلیس در مدیارست

با طراحی سایت مارکت پلیس در مدیارست، شما می توانید از ویژگی هایی که این برند در اختیار کاربران قرار می دهد، بهره مند شوید.

پنل مدیریت اختصاصی برای هر فروشنده

از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های طراحی سایت مارکت پلیس در مدیارست، این است که به هر یک از فروشندگان یک پنل مدیریتی جداگانه اختصاص داده می شود. ضمن اینکه کار کردن با این پنل مدیریتی نیز بسیار آسان می باشد و کاربران بدون نیاز به دانش فنی و بدون وابستگی به مدیر مارکت پلیس قادر به استفاده از آن خواهند بود.

رعایت استاندارهای سئو در طراحی سایت مارکت پلیس

سئو شامل مجموعه اقداماتی می باشد که در زمان طراحی و پس از طراحی بر روی سایت اعمال می گردد؛ اقدامات سئو شامل مواردی است که رتبه سایت را بهبود می بخشد. هر چه سئو سایت بهینه تر باشد، مارکت پلیس در گوگل رتبه و جایگاه بهتری خواهد داشت.

سرعت بالای سایت مارکت پلیس

از ویژگی های طراحی سایت چند فروشندگی در مدیارست، سرعت بالای سایت می باشد؛ سرعت بالای سایت منجر به کسب رضایت کاربران می شود. کارشناسان مدیارست برای بهبود سرعت سایت از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند.

پشتیبانی 24 ساعته

مدیارست، دارای پشتیبانی 24 ساعته می باشد که از طریق ارسال تیکت و یا تماس تلفنی انجام می شود؛ پشتیبانی سیستم های چند فروشندگی، به صورت صفر تا صد از نظر فنی سایت را پشتیبانی می کند.

طراحی پنل و داشبورد حرفه ‌ای بر اساس نیاز خواسته کاربران

کارشناسان مدیارست، برای اینکه بتوانید فرآیند های درونی وبسایت خود را آنالیز کنید، از یک پنل اختصاصی کاربری برایتان استفاده می کنند.

استفاده از پنل و داشبورد در طراحی سایت چند فروشندگی بسیار مهم می باشد، چراکه کاربران، بسیاری از زمان خود را صرف این قسمت ها می کنند.

طراحی سایت marketplace

طراحی انواع سایت های مارکت پلیس

طراحی مارکت پلیس در انواع مختلفی امکان پذیر است که به تناسب خواسته و نیاز کاربر از میان آن ها انتخاب می شود :

  • مدل عمودی : مدل عمودی برای مارکت پلیس هایی استفاده می شود که عرضه کننده یک محصول خاص به کاربران هستند.
  • مدل افقی : در سایت های چندفروشندگی که به صورت افقی طراحی می شوند، هر محصولی به کاربران و مشتریان عرضه می شوند و همانند یک پاساژ بزرگ با انواع مغازه ها و محصولات هستند.
  • مدل جهانی : در این مدل از مارکت پلیس ها، هر نوع محصولی اعم از تولیدات داخلی و یا خارجی در تمامی زمینه ها به فروش می رسد.

مزایای طراحی سایت مارکت پلیس

مزیت سایت مارکت پلیس
مزیت سایت مارکت پلیس

شاید برای شما نیز این سوال وجود داشته باشید که چرا باید به سراغ طراحی سایت مارکت پلیس رفت و این نوع از تجارت آنلاین، دارای چه مزیت هایی می باشد؛ مزایای سایت چند فروشندگی بسیار است اما در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره شده است :

1.عدم نیاز به انبار برای مدیر سایت

از مهم ترین مزیت های مارکت پلیس برای مدیران این سایت های چند فروشندگی، این است که بدون نیاز به سرمایه و همینطور محلی برای انبارداری و نگهداری محصولات، می توانند کسب درآمد کنند. مدیران برای اینکار فقط به یک سایت نیاز دارند تا بتوانند از طریق آن محصولات خود را در اختیار دیگر فروشندگان قرار دهند.

2.وجود فضای رقابتی برای موفقیت بیشتر با طراحی سایت مارکت پلیس

از مهم ترین عوامل موفقیت در مارکت پلیس ها، ایجاد فضای رقابتی می باشد. در واقع کارکرد سایت های چند فروشندگی به گونه ای می باشد که حس رقابت را در میان فروشندگان تشدید می کند.

3.امکان فروش راحت تر

فروشندگان مختلف در سایت های مارکت پلیس راحت تر می توانند محصولات خود را به فروش برسانند؛

چراکه اگر این سایت های چند فروشندگی از رتبه خوبی در گوگل برخوردار باشند، بازدید کنندگان بیشتری نیز خواهند داشت و این به معنای بازدید بیشتر از محصولات یک برند است.

مارکت پلیس

4.کاهش هزینه بازاریابی و تبلیغات با طراحی سایت مارکت پلیس

لازمه موفقیت سایت های فروشگاهی، تبلیغات و بازاریابی می باشد؛ در واقع وقتی فروشنده ای برای فروش محصولات خود به یک سایت چند فروشندگی می پیوندد، تبلیغات را بر عهده مدیر سایت می گذارد. این موضوع به معنای تبلیغات گسترده و بازاریابی با حداقل هزینه می باشد.

5.فروش بیشتر و درآمد بیشتر با مارکت پلیس

مارکت پلیس ها زمینه مناسبی برای مشتریان فراهم می کنند تا بتوانند قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنند و محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنند.

از سویی دیگر مارکت پلیس به معنای یک کسب و کار 24 ساعته و فعال در تمامی روزهای سال است؛ فعالیت بی وقفه و قرار داشتن در معرض گسترده ترین طیف مخاطبان، فروش بیشتر و درآمد بیشتر را برای فروشندگان و مدیر سایت به دنبال دارد.

خدمات طراحی سایت مارکت پلیس، پلتفرم و اتوماسیون ها در مدیارست

ساخت سایت مارکت پلیس

از مهم ترین خدمات طراحی مارکت پلیس، پلتفرم و اتوماسیون ها در مدیارست می توان به موارد زیر اشاره کرد :

فروشگاه آنلاین و سیستم چند فروشندگی

  • امکان تعریف کالاهای متنوع با قابلیت ایجاد انواع کوپن ها و کدهای تخفیف
  • قابلیت تعریف چندین فروشنده برای فروش یک کالا با امکان زمینه ای برای مقایسه قیمت ها
  • ایجاد فرآیند ثبت سفارش، سبد خرید، درگاه پرداخت اینترنتی و تمامی مراحل مرتبط با ثبت سفارش و پرداخت هزینه
  • امکان ایجاد پنل اختصاصی و یا پروفابل کاربری برای هر کدام از فروشندگان
  • قابلیت گزارش گیری از میزان فروش هر کدام از فروشنده ها، تعداد بازدید ها و …
  • برخورداری از سیستم مدیریت محتوا SEO Friendly به منظور مدیریت بهتر محصولات و محتواها

توسعه انواع پنل های اختصاصی

  • طراحی پنل های اختصاصی سایت مارکت پلیس متناسب با نیاز کاربران
  • ایجاد تغییرات در پنل های اختصاصی شامل تغییر در پروسه سفارش، سطوح دسترسی، چاپ آنلاین و …
  • قابلیت توسعه هر نوع فرآیند مطابق با نظر کارفرما
  • ایجاد بستری برای گزارش گیری حرفه ای تر متناسب با داده های مورد نیاز کارفرما
  • مشاوره رایگان به منظور بهینه تر شدن سایت

انواع اتوماسیون‌های اداری

  • قابلیت تعریف انواع اتوماسیون ها
  • ایجاد سیستم حسابداری و پشتیبانی
  • ایجاد سیستم اعلان های داخلی، پیامک و ایمیل جهت اطلاع رسانی به ادمین ها
  • برخورداری از قابلیت اختصاصی سازی پروسه ها و همینطور نحوه گردش کار
  • ایجاد زمینه ای برای گزارش گیری حرفه ای تر بر مبنای داده های مورد نیاز کاربر

روش های درآمدزایی با سایت مارکت پلیس

درامد زایی با طراحی مارکت پلیس
درامد زایی با طراحی مارکت پلیس

اگر قصد دارید به سراغ طراحی مارکت پلیس ، بروید، در ابتدا باید از خودتان بپرسید که می توانید یک مدیریت و بازاریابی حرفه ای انجام دهید یا نه؟

مزیت رقابتی شما نسبت به سایر سایت های چند فروشندگی چیست؟ درواقع باید بدانید که طراحی سایت مارکت پلیس نیاز به فروشندگی شما یا ارائه محصول ندارد بلکه شما باید فروشندگان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان در صنف های مختلف را بیابید و از آنها بخواهید که محصولاتشان را در سایت شما برای فروش بارگذاری کنند.

می توان گفت که مخاطبان هدف شما مجموعه ای از بازاریان یا ارائه دهندگان خدمات هستند که می خواهند فروش خود را گسترش دهند.

شرکت مدیارست جدا از اینکه می تواند به شما کمک کند تا طراحی مارکت پلیس حرفه ای داشته باشید، گزینه های پیشرفته ای را در اختیار شما می گذارد که بتوانید به عنوان یک مزیت رقابتی در نظر بگیرید و کار خود را رونق ببخشید.

پس ابتدا لازم است که فرم کار خود را انتخاب کنید ( مدل افقی، مدل عمودی یا جهانی ) و پس از جذب مشتری، در زمینه بازاریابی حرفه ای قدم بردارید. این فرایند تخصصی را می توانید به تیم طراحی سایت مارکت پلیس مدیارست بسپارید تا بهترین مشاوره ها را دریافت نمایید.

چرا مدیارست را برای طراحی سایت چند فروشندگی انتخاب کنیم؟

در این مقاله سعی کردیم ضمن اینکه تعریفی از مارکت پلیس به شما ارائه دهیم، از اهمیت طراحی سایت چند فروشندگی ، نیز برایتان توضیحاتی را ارائه دهیم که چگونه می توانند به یک کسب و کار پرسود کمک کنند. در واقع درک درست از سیستم های چند فروشندگی است که در وهله اول به مدیران سایت و در وهله بعدی به فروشندگان کمک می کند تا موفق شوند.

اگر شما قصد طراحی مارکت پلیس دارید اما در انتخاب تیم فنی جهت طراحی و راه اندازی سایت خود دچار تردید هستید، توصیه می کنیم مجموعه مدیارست را انتخاب کنید. برای این توصیه نیز دلایل کافی داریم:

1 – ضمانت بازگشت وجه در طول طراحی سایت مارکت پلیس

مدیارست دارای ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت کاربران می باشد؛ بنابراین در صورت هر گونه نارضایتی در طول مرحله اول، تمامی مبلغ بدون هیچ شرطی به کاربران بازگشت داده می شود.

2 – مشاوره رایگان در طول کار

از خدمات مدیارست، ارائه مشاوره رایگان در طول کار است؛ به طوری که کاربران در تمامی مراحل طراحی و توسعه سایت، می توانند با متخصصان تیم فنی مجموعه در ارتباط باشند و حتی در صورت نیاز از مشاوره حضوری مجموعه بهره مند گردند.

3 – کدنویسی  SEO ORIENTED از مراحل طراحی سایت مارکت پلیس

سئو در مبحث رتبه بندی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل بسیار مهم است که نکات سئو در تمامی مراحل مد نظر قرار داده شود. با مدیارست می توانید از سئو تکنیکال سایت خود اطمینان خاطر داشته باشید.

4 – طراحی منحصر ‌به ‌فرد

آنچه که مدیارست را از دیگر مجموعه های فعال در زمینه طراحی سیستم های چند فروشندگی متمایز می کند، خلاقیت و همینطور طراحی منحصر به فرد سایت مارکت پلیس است.

در این مجموعه هدف تیم فنی، طراحی سیستم چندفروشندگی متناسب با سلیقه کاری و تم کاری و همینطور نظرات کارشناسان با مطلوب ترین طراحی است.

در صورتی که برای طراحی سایت مارکت پلیس به راهنمایی نیاز دارید و یا مایل هستید از جزئیات بیشتری از طراحی سایت در مدیارست مطلع گردید، از طریق راه های ارتباطی درج شده در انتهای مقاله می توانید با تیم فنی مدیارست در ارتباط باشید و پس از دریافت پاسخ سوالات خود، سفارش طراحی سایت چند فروشندگی خود را ثبت نمایید.

پشتیبانی مدیارست بعد از تحویل پروژه چگونه است ؟

فرآیند طراحی سایت مارکت پلیس در مدیارست دارای دوره پشتیبانی می باشد؛ در صورتی که دوره گارانتی و پشتیبانی رایگان مارکت پلیس به پایان برسد، شما می توانید مجدد قرارداد پشتیبانی خود را تمدید کنید تا اینگونه از جهت نگهداری نرم افزار و توسعه هایی که در آینده مایل هستید در سایت خود اعمال کنید، اطمینان حاصل نمایید.

همواره تیم فنی و متخصص آماده پشتیبانی از سایت شما می باشند و هر زمان که نیاز باشد می توانید از آن ها راهنمایی دریافت کنید.

طراحی سایت مارکت پلیس اقساطی

یکی از بهترین خدماتی که ما در مدیارست ارائه میدهیم طراحی سایت اقساطی میباشد .

حتما این ویدئو را مشاهده کنید و وارد صفحه مربوط به طراحی سایت اقساطی شوید تا توضیحات کامل تر رو مشاهده کنید .

ما از 0 تا 100 کنارتان هستیم با کمترین هزینه و درجه 1 ترین کیفیت خدمات .

همین حالا با ما تماس بگیرید .

نتیجه گیری نهایی طراحی سایت مارکت پلیس

طراحی سایت مارکت پلیس ، اهمیت بسیار زیادی برای کسانی دارد که فروشگاه اینترنتی دارند . ما در مدیارست با بهترین کیفیت و قیمت سایت های چند فروشندگی را طراحی میکنیم با بیشترین و بهترین امکانات ممکن . همین حالا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تیم مدیارست استفاده کنید .

سوالات متداول

مشاهده طرح ها dribbble

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *