طراحی سایت رایگان در گوگل

طراحی سایت رایگان در گوگل


طراحی سایت رایگان در گوگل ، حضور در وب برای یافتن آنلاین، به خصوص این روزها ضروری است. طبق آمار Statista.com، نزدیک به یک سوم مصرف کنندگان در ایالات متحده هر روز به دنبال کسب و کار محلی آنلاین هستند. ساخت سایت رایگان در گوگل ساده است: وب سایت ها برای جذب مشتریان جدید ضروری هستند.

یک وب سایت از راه های دیگر نیز ارزشمند است، طراحی سایت رایگان در گوگل مانند نمایش محصولات شما و افزایش سرنخ ها. با این حال، وب سایت شما نیازی به هزینه گزافی ندارد و جدیدترین ویژگی ها را شامل می شود. اگر کسب‌وکار کوچکی هستید که فقط می‌خواهید به مشتریان اطلاع دهید که چه کسی هستید و چه می‌کنید، یک وب‌سایت رایگان Google ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی

[wp-story id=”4317″]

طراحی سایت رایگان در گوگل چیست ؟

سازنده وب سایت رایگان Google بخشی از Google My Business است و به مشتریان کمک می کند شما را به صورت آنلاین کشف کنند.

هنگام ایجاد وب سایت شما، Google اطلاعات نمایه کسب و کار GMB شما را می گیرد و از آن برای بلوک های ساختمان وب سایت شما استفاده می کند. جدای از برخی سفارشی‌سازی‌ها، شما می‌توانید از آنجا بروید.

اگرچه هیچ هزینه ای وجود ندارد، وب سایت های رایگان گوگل ظاهری حرفه ای دارند و مجموعه ای از تم های معاصر را ارائه می دهند.

سایت ساز گوگل برای همه افراد حتی برای مبتدیان مناسب است. بدون نیاز به تخصص فنی با یک وب سایت رایگان Google و هیچ نگرانی در مورد پشتیبان گیری گسترده وجود ندارد.

حتما بخوانید : طراحی سایت اقساطی

ساخت سایت رایگان در گوگل

مزایای استفاده از تکنولوژی ساخت سایت رایگان در گوگل چیست ؟

  • نیازی نیست به رسانه‌های اجتماعی تکیه کنید : هر مشتری بالقوه‌ای در رسانه‌های اجتماعی نیست و بسیاری از آنها ممکن است در پلتفرم‌هایی که شما دوست دارید نباشند. داشتن یک وب‌سایت شخصی که در آن افراد می‌توانند نام شما یا آنچه را که می‌فروشید در گوگل جستجو کنند و اطلاعات شما را بدون ورود به فیس‌بوک یا توییتر بیابند، می‌تواند این مشتریان را جذب کند.
  • سهولت استفاده : یکی از مزایای اصلی یک وب سایت رایگان گوگل، سادگی آن است و وب سایت هایی با ظاهر عالی ارائه می دهد. به عنوان مثال، حتی نسخه رایگان وردپرس می تواند برای مبتدیان مطلق، با منوها، صفحات، زیر منوها و غیره بسیار زیاد به نظر برسد.
  • این موارد ضروری را فراهم می کند: اگر به دنبال کل تجربه تجارت الکترونیک نیستید، طراحی سایت رایگان در گوگل یک وب سایت رایگان گوگل تمام چیزی است که برای دسترسی به مخاطبان گسترده تر نیاز دارید.

در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که چرا باید از یک وب سایت رایگان گوگل برای آنلاین شدن استفاده کنید.

حتما بخوانید : طراحی سامانه

آموزش ویدئو ای طراحی سایت رایگان در گوگل در آپارات

چرا باید از طراحی سایت رایگان گوگل استفاده کنیم ؟

ساخت سایت رایگان در گوگل ، تنها 64 درصد از مشاغل کوچک دارای وب سایت هستند. در همین حال، 70 درصد از مشتریان بالقوه بیشتر از یک کسب و کار دارای وب سایت خرید می کنند.

این بدان معناست که 36 درصد از مشاغل ممکن است 70 درصد از خریداران را از دست بدهند.

وب‌سایت‌ها کسب‌وکارها را مشروع‌تر جلوه می‌دهند، به خصوص اگر وب‌سایت حرفه‌ای به نظر برسد. وب‌سایت‌های Google، که تقریباً زمان زیادی برای راه‌اندازی آن‌ها صرف نمی‌کنند و به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند، می‌توانند به نظر برسید که ساعت‌ها وقت و هزاران دلار صرف کرده‌اید تا عالی به نظر برسند.

طراحی سایت رایگان در گوگل اگر وب‌سایت رایگان Google شما را پیدا کرد، چرا از سهولت راه‌اندازی و ویژگی‌های رایگان آن استفاده نکنید؟

 سایت رایگان در گوگل

برای ورود به سایت گوگل برای ساخت سایت رایگان : webdesigner.withgoogle

ویژگی های وب سایت ساز رایگان گوگل

نکته شماره یک که وب سایت های تجاری گوگل را از سایرین متمایز می کند این است که به طور خودکار سایت را برای شما می سازد. می‌توانید مواردی را که نیاز دارید تغییر دهید، اما اگر یک حساب Google برای کسب‌وکار من دارید و گزینه وب‌سایت را انتخاب کنید، به‌طور خودکار اطلاعات یک سایت را با استفاده از قالبی که انتخاب می‌کنید برای شما پر می‌کند.

اجازه ندهید سادگی آن شما را فریب دهد. یک وب‌سایت رایگان «Google برای کسب‌وکار من» امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

به عنوان مثال، بهینه سازی داخلی را در اختیار شما قرار می دهد تا مشتریان بتوانند:

  • تماس بگیرید یا به شما پیام دهید
  • سفارش دهید
  • دریافت قیمت برای خدمات
  • خدمات خود را رزرو کنید یا تحویل را ترتیب دهید

علاوه بر این، یک وب‌سایت رایگان Google به شما امکان می‌دهد از طریق:

  • تصاویر
  • داستان ها
  • نوشته ها

سایر ویژگی های قابل ذکر عبارتند از:

  • ادغام با Google Maps و Calendar
  • چرخ فلک تصویر و لینک های ویدئویی
  • ارتباط با گوگل درایو

علاوه بر موارد فوق، گوگل به‌روزرسانی‌های خودکار، تبلیغات و همچنین سازگاری با موبایل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همانطور که می بینید، طراحی سایت رایگان در گوگل یک وب سایت رایگان گوگل چیزهای زیادی به صاحب کسب و کار جدید ارائه می دهد، اما چگونه با دیگران مقایسه می شود؟

ساخت وب سایت رایگان در گوگل

آموزش ویدئویی در یوتیوب.

برای مشاهده ویدئو های بالا در یوتیوب حتما باید از وی پی ان استفاده کنید و پیشنهاد میکنیم از دست ندهید ویدئو های بالا رو .

تفاوت وردپرس با سایت ساز رایگان گوگل

فرمت یک صفحه ای سازنده وب سایت گوگل بسیاری از گزینه های دیگر را در بخش سادگی شکست می دهد.

علاوه بر این، تقریباً بدون هیچ تلاشی یک وب سایت ایجاد می کند، جایی که محصول Google از ابزارهای مشابه متمایز است. همچنین به شما امکان می دهد تصاویر را با چند کلیک وارد کنید، و می توانید تجزیه و تحلیل ها را ردیابی کنید، بنابراین در مجموع، موارد ضروری را به شما ارائه می دهد.

مزایای استفاده از طراحی سایت رایگان در گوگل نسبت به وردپرس

اگرچه ممکن است برای برخی ساده به نظر برسد، اما گوگل یک وب سایت کاربردی و با ظاهر عالی به شما ارائه می دهد و با کمی تخیل، نتایج چشمگیری ارائه می دهد.

برای الهام گرفتن، به کارهایی که Steel Mailbox با صندوق پستی خود انجام داد، نگاه کنید. این وب‌سایت کسب‌وکار Google با اصولی شروع می‌شود که می‌توان از اطلاعات کسب‌وکار آن‌ها استخراج کرد (به عنوان مثال، عملکرد مسیرها)

اگر روی «همبرگر» در بالا سمت چپ کلیک کنید، گزینه‌هایی را می‌بینید که شرکت برای افزودن انتخاب کرده است، که شما را به قسمت‌های مختلف صفحه می‌برد. یکی از ویژگی های جالبی که آنها اضافه کردند، لیستی از انواع صندوق پستی با تعاریف مختصری از هر یک بود.

 طراحی سایت رایگان در گوگل این به افرادی که برای خرید صندوق‌های پستی خرید می‌کنند، اجازه می‌دهد بدون نیاز به جستجو در سایت غیر Google Steel Mailbox بفهمند که به چه نوع نیاز دارند.

طراحی سایت رایگان گوگل

اگر مشتری روی یکی از آن پیوندهای آبی کلیک کند، مستقیماً به نوع صندوق پستی مورد نظر منتقل می شود. اگر آنها از طریق سایت اصلی رفتند – و شما می توانید هم یک سایت تجاری ساده گوگل و هم یک سایت عمیق تر داشته باشید – احتمالاً باید برای یافتن دقیق آنچه که نیاز دارند، حفاری بیشتری انجام دهند.

چه ویژگی عالی برای مشتریان در حال حرکت.

وقتی صحبت از این نوع وب‌سایت می‌شود، شاید ضعیف‌ترین بخش آن بهینه‌سازی مداوم سئو باشد، اما می‌توانید از ابزاری رایگان یا پولی برای یافتن کلمات کلیدی و گنجاندن آنها در توضیحات و پست‌های خود استفاده کنید.

معرفی دیگر سایت ساز های گوگل

در این قسمت قرار هست چند سایت ساز رایگان دیگر رو به شما معرفی کنیم .

وردپرس چیست

ساخت سایت رایگان در گوگل ، در حالی که وبلاگ نویسان، شرکت های Fortune 500 و کسب و کارهای کوچک از وردپرس برای ساخت وب سایت های خود استفاده می کنند ، این در واقع یک سیستم مدیریت محتوا است .

شما دو گزینه برای شروع دارید. WordPress.com نسخه رایگان را در اختیار شما قرار می دهد، در حالی که WordPress.org نسخه پولی را ارائه می دهد.

در سطح رایگان، مهم ترین تفاوت بین گوگل و وردپرس این است که می توانید چندین صفحه در سایت خود ایجاد کنید، در حالی که گوگل فرمت یک صفحه ای دارد.

وقتی به سطوح پرداختی رسیدید، می توانید عملکردهای اضافی اضافه کنید.

در حالی که وردپرس عملکردهای بسیار بیشتری نسبت به وب سایت های گوگل ارائه می دهد، مهم نیست از چه سطحی استفاده می کنید، باید از ابتدا شروع کنید. هیچ چیزی به صورت خودکار پر نمی شود. با این وجود، اگر تازه یاد می‌گیرید، آموزش‌های آنلاین زیادی وجود دارد و نیازی به کدنویسی ندارید.

Wix

Wix یکی دیگر از سازنده های وب سایت رایگان است، اگرچه برنامه های برتر و تجارت الکترونیک را نیز ارائه می دهد. شروع کار ساده است. برای شروع فقط با فیس بوک یا گوگل وارد شوید یا ثبت نام کنید.

مانند وردپرس، سطح رایگان از نظر عملکرد نسبتاً محدود است. با این حال، اگر مایل به پرداخت هستید، می توانید به صدها الگو، انواع تجزیه و تحلیل اضافی و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

Wix 500 قالب مختلف ارائه می دهد و ویژگی کشیدن و رها کردن آن به این معنی است که مبتدیان می توانند بدون نیاز به تخصص فنی از آن استفاده کنند طراحی سایت رایگان در گوگل .

ویژگی های دیگر عبارتند از:

  • گالری های رسانه ای
  • بهینه سازی موبایل
  • فونت های نامحدود
  • یک طرح سئو شخصی

Wix همچنین کدنویسی برای ردیابی بازدیدکنندگان ارائه می دهد، در حالی که  ابزار تجزیه و تحلیل آن فروش، ترافیک و رفتار بازدیدکنندگان شما را نشان می دهد.

ساخت سایت رایگان

آموزش طراحی سایت رایگان در گوگل

پس از راه‌اندازی صفحه «Google برای کسب‌وکار من» (مراحل تفصیلی در بخش بعدی است)، می‌توانید وب‌سایت گوگل رایگان سایت خود را در یک راه‌اندازی استاندارد ببینید. سپس می توانید سفارشی سازی را از آنجا شروع کنید.

فهرست نزدیک‌ترین سایت نمونه شما شامل کارهایی است که می‌توانید در حال حاضر انجام دهید، مانند افزودن عکس، متن، و تم. دورتر سمت چپ شامل:

  • خانه
  • نوشته ها
  • بررسی ها
  • پیام ها
  • محصولات
  • بینش

کمی وقت بگذارید تا با این گزینه ها آشنا شوید و اینکه هر کدام کدام را انجام می دهند.

از صفحه اصلی، همچنین می توانید:

  • نمایه خود را با افزودن ساعات کاری، توضیحات و آرم تکمیل کنید
  • به روز رسانی مشتریان در مورد اخبار و رویدادها
  • یک آدرس ایمیل سفارشی @yourbusiness ایجاد کنید
  • راه اندازی تورهای فضیلت و ایجاد تبلیغات

می‌توانید تم‌ها را ببینید، تصاویر را با گالری عکس اضافه کنید، و دسته‌های سایت خود را از منوی دیگر ویرایش کنید.

برای راه اندازی بهترین سایت، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. موضوع خود را انتخاب کنید: برای سفارشی کردن، واضح ترین نقطه شروع نگاه کردن به تم ها است. ده مورد برای انتخاب وجود دارد که همگی با رنگ ها و سبک های متن متفاوت هستند. روی آنها یکی یکی کلیک کنید تا ببینید کدام موضوع بیشتر با سبک کسب و کار شما و تصویری که می خواهید منتقل کنید مطابقت دارد.
  2. افزودن عکس: روی گوشه سمت راست بالای تصویر هدر کلیک کنید، عکس خود را بکشید یا یکی را از رایانه خود آپلود کنید. برای افزودن تصاویر دیگر، روی «عکس‌ها» در سمت چپ کلیک کنید.
  3. ویرایش: با کلیک کردن روی دکمه آبی رنگ «ویرایش» در زیر عکس‌ها، متن را ویرایش کنید.
  4. تغییرات اضافی : برای تغییر تنظیمات، انتشار یا برای مشاوره در مورد جذب مشتری، روی «بیشتر» کلیک کنید.

به همین راحتی! شما ساختن وب سایت رایگان گوگل خود را به پایان رسانده اید و باید آماده باشید تا به صورت آنلاین مورد توجه قرار بگیرید ساخت سایت رایگان در گوگل .

طراحی سایت رایگان

چگونه وب سایت گوگل رایگان خود را بسازید

طراحی سایت رایگان در گوگل قبل از ساختن وب سایت خود، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، صفحه Google برای کسب و کار من را راه اندازی کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

  1. به سایت ساز گوگل بروید.شما به دنبال عنوان “وب سایت” هستید. این سومین مورد در بالای صفحه است.
  2. نام کسب و کار خود را اضافه کنید و روی فلش آبی کلیک کنید.
  3. دسته بندی کسب و کار خود را اضافه کنیداگر خدمات یا صنعت شما واضح نیست، کلاسی را اضافه کنید که بهترین نماینده شرکت شما است. روی «بعدی» کلیک کنید.
  4. تنظیمات برگزیده مکان خود را انتخاب کنید.اکنون، گوگل از شما می پرسد که آیا می خواهید مکان کسب و کار شما در وب سایت شما نمایش داده شود یا خیر. یا «بله، می‌خواهم در وب‌سایت من ظاهر شود» یا «نه، ترجیح می‌دهم نباشم» را انتخاب کنید. بسته به نوع کسب و کار، ممکن است لازم باشد آدرسی را وارد کنید. گزینه مناسب را انتخاب کنید و روی “بعدی” کلیک کنید.
  5. انتخاب کنید که آیا کسب و کار شما خدمات یا خدمات ارائه می دهد.انتخاب کنید که آیا کسب و کار شما خدمات یا خدمات ارائه می دهد. این مرحله اختیاری است.
  6. منطقه خود را اضافه کنید و روی «بعدی» کلیک کنید.
  7. شماره تلفن خود را اضافه کنید
  8. جزئیات آدرس کسب و کارتان، از جمله کشور و کد پستی را اضافه کنید.
  9. حساب خود را تأیید کنید
  10. این کار را با کلیک کردن بر روی صفحه «صفحه اصلی»، که در بالای منو در سمت چپ مشاهده می کنید، و دنبال کردن پیوند «تأیید» انجام دهید.
مزایای طراحی سایت رایگان در گوگل

شما آماده شروع ساختن وب سایت رایگان گوگل خود هستید!

ایجاد یک وب سایت Google رایگان با پرسش های متداول

نتیجه گیری نهایی مقاله طراحی سایت رایگان در گوگل

حضور آنلاین این روزها یک ضرورت است. اگر مشتریان بالقوه نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند، احتمالاً مشتریان خود را از دست می دهید.

طراحی سایت رایگان در گوگل ، با این حال، ساخت یک وب سایت به معنای صرف هزینه زیاد یا نیاز به تخصص فنی نیست. در عوض، می‌توانید با شروع یک وب‌سایت رایگان Google و راه‌اندازی آن در چند مرحله ساده شروع کنید.

ساخت سایت رایگان در گوگل ، وقتی آنلاین شدید، می‌توانید از سرنخ‌های اضافی، مشتریان بیشتر و تبدیل‌های بیشتر بهره ببرید—همه چیزهایی که برای افزایش نرخ موفقیت کسب‌وکارتان و رشد یک شرکت پر رونق نیاز دارید.

منبع : neilpatel.com

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *