طراحی سامانه ، سامانه‌های تحت وب، نوعی از نرم‌افزار‌های کلاینت و سرور هستند که از شیوه‌های خاصی برای طراحی و توسعه آن‌ها استفاده می‌شود. این سامانه‌ها در مقایسه با نرم‌افزار‌های ویندوزی مدرن‌تر و کاربردی‌تر بوده و قابلیت استفاده بیشتری دارند.

سامانه های تحت وب نرم افزارهای کلاینت و سرور هستند که فوق العاده مدرن تر و جدید تر با امکانات طراحی سامانه جدید تر از نرم افزار های ویندوزی به وجود اماده اند .

حتما بخوانید : طراحی سایت فروشگاهی

ویدئو معرفی خدمات طراحی سامانه در مدیارست

چرا باید سامانه توسط مدیارست طراحی شود .

یکی از ویژگی های خوبی که طراحی سامانه در شرکت مدیارست هست این هست که سامانه ها با جدیدترین متد کد نویسی طراحی شده اند . با بهترین کیفیت و قیمت شما میتوانید سامانه خود را طراحی کنید . ما در مدیارست به شما تضمین میکنیم که کیفیت سایت هایی که طراحی میکنیم در تمان دنیا زبان زد هست و حرف اول را میزند .

تیم ما تشکیل شده است از 10 نفر متخصص برنامه نویسی با بیش از 3 سال سابقه در زمینه برنامه نویسی در ایران و خارج . برای درخواست طراحی سامانه فقط کافیست با شماره های ما تماس بگیرید ما 24 ساعته پاسخ گوی شما عزیزان هستیم .

حتما بخوانید : طراحی سایت پزشکی

طراحی سامانه به چه صورت است؟

سایت‌های اینترنتی یک نمونه از سامانه‌ها هستند. در واقع سامانه‌های تحت وب، همانند نرم‌افزار‌ها روی کامپیوتر کاربر نصب نمی‌شوند بلکه کاربر می‌تواند با استفاده از Browser‌هایی چون گوگل کروم، فایرفاکس، اپرا و… به آن دسترسی پیدا کند.

طراحی سایت اقساطی در مدیارست . کلیک کنید

طراحی سامانه ، از مهمترین ویژگی‌های سامانه‌های آنلاین یا تحت وب می‌توان به سرعت بالای آن‌ها اشاره کرد که هیچ ارتباطی با توانایی‌های سخت‌افزاری کاربر ندارد. سامانه‌های تحت وب شامل انواع سایت‌های شخصی، سایت‌های سازمانی، پورتال‌ها و… می‌شوند. ما در این مقاله جامع قصد داریم به نکات مهمی پیرامون سامانه‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

حتما بخوانید : طراحی سایت عکاسی

درخواست تماس

برای ثبت درخواست تماس و مشاوره رایگان با شما در ضمینه طراحی سایت فرم را تکمیل کنید متخصصین ما در ساعات کاری با شما تماس میگیرند و مشاوره کامل و سوالات شمارو با صبوری کامل پاسخ گو خواهند بود .

این فرم را پر کنید شاید مسیر زندگی شما هم مثل 800 کسب و کاری که تونستیم مسیر زندگیشان را تعقییر بدیم برای شما هم تعقییر کند .

ویدئو معرفی خدمات مدیارست در طراحی سامانه

مدیارست بزرگترین ، قدیمی ترین و بهترین شرکت طراحی سایت و سامانه در ایران میباشد که با بیش از 850 پروژه موفق تبدیل شده به یکی از بهترین استارتاپ های ایران . ما در مدیارست شمارو تا درامد های عالی همراهی میکنیم .

مشاهده پروپزال جامع و کامل از خدمات مدیارست

در این کاتالوگ بسیار زیبا شما مشتریان عزیز میتوانید تمامی خدمات مدیارست رو ببینید . همانطور که میتوانید ببینید ما تمام ان چیزی هستیم که کسب و کار شما نیاز دارد . از طراحی سایت و سئو تا تبلیغات و برندینگ که تیم متخصص ما تا انتهای این مسیر کنار شما هست .

حتما بخوانید : طراحی مارکت پلیس

به نقل از مدیارست ، طراحی سامانه مخصوص ارگان های دولتی و خصوصی میباشد که میتوانن سیستم خود را بروز تر کنند و مردم ، کاربران و مشتریان خود را با استفاده از این تکنولوزی جدید و عالی راضی تر از همیشه نگه دارند .

وبسایت رسمی مدیارست

اهمیت طراحی سامانه

طراحی سامانه ها

حتما بخوانید : تبلیغات پروکسی تلگرام

امروزه با الکترونیکی و اینترنتی شدن همه خدمات در بخش‌های مختلف زندگی، وجود سامانه‌های آنلاین که تأمین‌کننده نیاز بشر امروز در بخش‌های مختلف آموزشی، فروشگاهی، خدماتی و… هستند بیش از هر زمان دیگری ضروی به نظر می‌رسد.

برای این که سامانه‌ها عملکرد مناسبی داشته باشند و از سرعت کافی برای استفاده کاربران برخوردار باشند نیاز است که کار طراحی، پیاده‌سازی و اجرای آن‌ها توسط اشخاصی با آگاهی، دانش، مهارت و تجربه‌های لازم انجام گیرد.

همانطور که اشاره کردیم اجرای سامانه‌ها نیازمند یک مرورگر است. این نرم‌افزار‌ها بر خلاف آنچه در نرم‌افزار‌های ویندوز می‌بینید برای نصب و اجرا نیازی به دانلود یا خرید سی دی ندارند.

منظور از تحت وب بودن سامانه‌ها صرفاً آنلاین بودن آن‌ها نیست بلکه برای تبادل اطلاعات با این سامانه‌ها از طریق یک ارتباط شبکه‌ای با سرور پایگاه داده آن‌ها صورت می‌گیرد. مهمترین دلایلی که به محبوبیت طراحی سامانه‌ های تحت وب منجر می‌شوند عبارتند از:

  • در مقایسه با سایر برنامه‌های نرم‌افزاری ویندوزی، نگهداری از سامانه‌های تحت وب آسان‌تر است و از سازگاری بیشتری برخوردار هستند.
  • از سامانه‌های تحت وب می‌توان در انواع سیستم عامل‌ها از جمله ویندوز، لینوکس، Mac و… استفاده کرد. در واقع هر سیستم عاملی که از مرورگر‌ها پشتیبانی کند می‌تواند برای سامانه‌های تحت وب نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • در این نوع از سامانه‌ها نیازی به تأیید فروشگاه برنامه تلفن همراه نیست.
  • نیازمند به روزرسانی نیست.
  • قابلیت دسترسی به این سامانه‌ها به صورت شبانه روزی و در تمام اوقات سال است.
  • این سامانه‌ها گزینه‌ای مقرون به صرفه برای هر سازمانی محسوب می‌شوند.
  • نیازی به بارگیری و نصب ندارند.

انواع وب سرور در طراحی سامانه

سامانه طراحی

چهار نوع وب سرور شناخته شده وجود دارد که عبارتند از:

حتما بخوانید : طراحی سایت نیازمندی ها

وب سرور Apache

این سرور که با نام Apache HTTP Server شناخته می‌شود یک وب سرور رایگان و منبع باز است که محتوای وب را از طریق اینترنت به کاربر نمایش می‌دهند.

وب سرور IIS

وب سرور IIS یا (Internet Information Services) یکی از محصولات مایکرؤسافت است و سروری است که تمام ویژگی‌های Apache را به کاربران ارائه می‌کند. اما بزرگترین عیب آن این است که این سرور منبع باز نیست و به همین دلیل اضافه کردن مدول‌های شخصی و اصلاح آن دشوار خواهد بود. این سرور همه پلتفرم‌هایی که در سیستم عامل ویندوز راه‌اندازی می‌شوند را پشیتبانی می‌کند.

وب سرور Nginx

پس از Apache، Nginx یکی دیگر از سرور‌های منبع باز است. این سرور متشکل از پروکسی سرور IMAP/POP۳ است. مهمترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای این وب سرور در نظر گرفت شامل عملکرد بالا، پایداری، پیکره‌بندی ساده و کاربرد منابع کم می‌شود.

وب سرور LightSpeed

این وب سرور در واقع جایگزین خوبی برای Apache با عملکرد بالا است و چهارمین وب سرور محبوب در اینترنت و یک وب سرور تجاری محسوب می‌شود.

انواع سامانه‌های تحت وب

طراحی یک سامانه قوی در مدیارست

سامانه‌های تحت وب عموماً در سه دسته طبقه‌بندی می‌شوند که هریک از این دسته‌ها با ویژگی‌های خاص خود تعریف می‌شود و این دسته‌بندی مشخص خواهد کرد که برای طراحی و برنامه‌نویسی این سامانه‌ها از چه زبان‌ها و چه پایگاه‌هایی باید استفاده شود. دسته‌بندی سامانه‌های تحت وب عبارتند از:

  • سامانه‌های اطلاعاتی یا پورتال‌ها که عموماً برای مدیریت و اتوماسیون‌های درون سازمانی در حوزه‌های مختلف طراحی می‌شوند. مواردی که طراحی این سامانه‌ها در نظر گرفته می‌شود با توجه به نیاز‌های مدیریتی و کاربری خواهد بود.
  • سامانه‌ها و سایت‌های فروشگاهی که عموماً برای معرفی و فروش انواع محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهمترین ویژگی اکثر این سامانه‌ها وجود درگاه پرداخت آنلاین است.
  • سامانه‌های مدیریت محتوا که برای انتشار محتوا و مدیریت آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. سایت‌های آموزشی، مجلات الکترونیکی، سامانه‌های نمایش فیلم و… همگی در این دسته قرار می‌گیرند.

فرق وب سایت و سامانه تحت وب

وب سایت به گروهی از صفحات وب قابل دسترسی جهانی اطلاق می‌شود که به هم پیوسته‌اند و دارای یک نام دامنه واحد هستند.

این وب سایت‌ها به شکل فردی، تجاری یا سازمانی قابل توسعه و نگهداری است. یک وب سایت در یک وب سرور مستقل یا چندگانه میزبانی می‌شود. از طریق شبکه‌ای مانند اینترنت یا شبکه محلی خصوصی از طریق آدرس IP قابل دسترسی خواهد بود.

اما سامانه تحت وب یک نرم‌افزار یا برنامه است که با کمک یک مرورگر قابل دسترسی است. به صورت پیش فرض معمولاً سامانه‌ها را با زبان‌هایی چون HTML، CSS و Javascript ایجاد می‌شود و توسط مرورگر‌های اصلی پشتیبانی می‌شوند.

طراحی سامانه‌ها

طراحی سامانه در مدیارست

طراحی سامانه‌ های تحت وب، وب سایت‌ها یا سایت، با نام وب دیزاین شناخته می‌شود و به همه مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات، فروش محصولات و یا اطلاع‌رسانی اطلاق می‌شود.

طراحی سامانه چه کاربردی دارد؟

سامانه یا پورتال را می توان یک فضای منحصر به فرد برای هرکسی به حساب آورد که وارد آن صفحه می شود. مثلا شما پورتال دانشجویی خود را تصور کنید.

این طراحی سامانه ، مختص شماست و تنها با نام کاربری و رمز عبور شما می تواند اطلاعات شخصی و انحصاری که دارید را نمایان کند. درنتیجه استفاده عمومی از سامانه ها نمی شود و صرفا هر فردی متناسب با نیازی که دارد به صورت شخصی سازی شده می تواند از پورتال خود استفاده نماید.

بدون شک ارگان های دولتی و خصوصی به این مدل سامانه ها احتیاج دارند و شاید بزرگترین مشکلی که در دید اول با این فضا پیدا می کنند، سرعت کند و مشکلات بروزرسانی است.

تیم مدیارست توانسته از جدیدترین روش های طراحی سامانه تحت وب استفاده کند تا مشکل لود شدن پورتال‎ها رفع گردد و در عین حال جذابیت و سرعت عمل هم بالا برود. روش کار با این مدل طراحی سامانه بسیار راحت‎تر است و نیاز مخاطب در کمترین زمان ممکن رفع می گردد.

در هر صورت برای آنکه بتوانید یک تیم مجرب و حرفه ای برای طراحی سامانه موردنیاز خود بیابید، تنها کافیست با کارشناسان مدیارست تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مراحل طراحی سامانه
مراحل طراحی سامانه

حتما بخوانید : سایت بهتر است یا اینستاگرام

مراحل طراحی سامانه

طراحی سایت یا سامانه شامل ۴ مرحله اصلی است که در ادامه به بررسی هریک از آن‌ها خواهیم پرداخت:

گام نخست؛ طراحی

با توجه به نیاز‌ها و زمینه فعالیت سامانه، ابتدا باید نمای کلی آن طراحی شود. سپس به صفحات داخلی می‌پردازیم. نحوه چیدمان المان‌ها، نمایش جایگاه‌ها، فونت‌ها و… در این نمای کلی مشخص خواهند شد. به این بخش از طراحی سامانه وایر فریم گفته می‌شود.

گام دوم؛ طراحی گرافیک سامانه

در مرحله قبل محل قرارگیری همه عناصر سامانه مشخص شد و در این مرحله باید به صورت گرافیکی این طرح را به نمایش در آورد. به این ترتیب با کمک نرم‌افزار‌های مخصوص و با توجه به زمینه فعالیت سامانه رنگ‌بندی‌ها و سایر موارد مرتبط با گرافیک سامانه طراحی می‌شوند. تیم طراحی مدیارست تشکیل شده از بهترین طراحان حال حاضر ایران .

ما به بهترین شکل ممکن روی ظاهر گرافیکی سایت شما کار خواهیم کرد تا بهترینن نتیجه و بازخورد را از مشتریان خود بگیرید پس همین حالا با ما تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان و مفید را از ما هدیه بگیرید .

گام سوم؛ کدنویسی و برنامه‌نویسی

طراحی مدیارست برای سامانه ها

برنامه‌نویسی یکی از تخصصی‌ترین مراحل در طراحی سامانه‌ ها محسوب می‌شود. برنامه‌نویسی سامانه‌ها با توجه به کاربری و زمینه فعالیت آن‌ها انجام می‌گیرد. گاهی می‌توان از سیستم‌های مدیریت محتوا مثل ورد پرس استفاده کرد و گاهی می‌توان از یک فریم ورک اختصاصی بهره برد. در این مرحله هزینه‌ها و نیاز مشتری مهمترین عامل تصمیم‌گیری در مورد نوع برنامه‌نویسی و کد‌نویسی خواهد بود.

زبان برنامه نویسی مدیارست react 6 هست که جدیدترین و بهترین زبان برنامه نویسی حال حاضر دنیا میباشد و با بالاترین سرعت در دسترس کاربران قرار میگیرد . تا همینجا هم متوجه شدید که در مدیارست جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای طراحی سامانه به کار میرود .

گام چهارم؛ راه‌اندازی سامانه

در این مرحله با انتخاب نام سامانه (دامنه) و اختصاص دادن یک هاست به آن می‌توان آن را پیکر‌بندی کرده و در دسترس قرار داد.

عناصر مهم طراحی سامانه

در طراحی سامانه از عناصر بصری استفاده می‌شود. مهمترین عناصری که در طراحی سامانه باید مورد توجه قرار گیرند عبارتند از:

طرح اصلی

طرح اصلی شامل همه جلوه‌های بصری، گرافیک‌ها، تبلیغات، متنها و… می‌شود. در واقع در این بخش شما ویترین اصلی سامانه خود را طراحی می‌کنید که مهمترین عامل جذب مخاطب شما خواهد بود.

تم رنگی

انتخاب تم رنگی باید با توجه به زمینه کاربری سامانه، روانشناسی رنگ‌ها و سلیقه شما انجام گیرد. این تم می‌تواند به صورت مونوکورم و تنها یک رنگ باشد و یا از طیف‌های رنگی مختلف در آن استفاده شده باشد.

گرافیک

طراحی سامانه برای دکتر

گرافیک شامل مواردی چون لوگو، عکس‌ها، کلیپ آرت، آیکون‌ها و… می‌شود. این بخش به بهبود طراحی سامانه کمک ویژه‌ای می‌کند و قرارگیری آن‌ها در جایگاه مناسب و استفاده از رنگ‌های مناسب برای آن‌ها می‌تواند اصلی‌ترین نکته در این بخش باشد.

فونت

انتخاب فونت نیز نقش مهمی در طراحی سامانه دارد. به یاد داشته باشید که بسیاری از مرورگر‌ها تنها طیف محدودی از فونت‌ها را بارگذاری می‌کنند. بنابراین بهتر است که در انتخاب فونت دقت بسیاری داشته باشید تا نمایش سامانه شما با مشکل مواجه نشود.

چه کسانی می‌توانند کار طراحی سامانه را انجام دهند؟

کار طراحی سامانه‌ های مبتنی بر وب یا وب سایت‌ها یک کار کاملاً تخصصی است. معمولاً یک طراح سایت کار طراحی سامانه‌ها را بر عهده می‌گیرد. گاهی پروژه‌ها بسیار بزرگ هستند و نیاز است که هر بخش از پروژه توسط یک طراح انجام شود.

معمولاً طراحی بخش‌های مختلف یک سامانه یا سایت به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرند. مثلاً برای طراحی بخش‌های بیرونی یا اصطلاحاً ظاهر و شکل سامانه از طراحان Front-end و برای بخش‌های داخلی‌تر که شامل کد‌ها و طراحی بخش‌های مدیریتی سایت می‌شوند از طراحان Back-end استفاده می‌شود.

طراح Front-end چه کسی است؟

طراحی سامانه در تهران

منظور از Front-end تمامی بخش‌ها و یا کد‌های بخش‌هایی از سامانه است که در معرض دید قرار می‌گیرند. بنابراین طراحی همه جلوه‌های بصری و رابط کاربری یک سامانه بر عهده یک طراح Front-end خواهد بود.

باید به این نکته توجه کرد که طراحی و توسعه بخش‌های ظاهری یا همان فرانت‌اند یک سامانه به مهارت‌های برنامه‌نویسی با زبان‌های HTML، CSS، JAVASCRIPT نیاز دارد. بنابراین لازم است یک توسعه دهنده Front-end تسلط خوبی به این زبان‌های برنامه‌نویسی داشته باشد. در مورد سامانه‌های بزرگ و با کاربری‌های ویژه نیاز است که یک تیم طراحی حرفه‌ای روی قسمت‌های گرافیکی مثلاً تصاویر، تنظیم رنگ‌ها و… به شکل تخصصی کار کند.

طراح Back-end چه وظایفی در طراحی سامانه دارد؟

معمولاً طراحان یا توسعه‌دهندگان بک‌اند مسئولیت کدنویسی ساختار و ستون‌های اصلی سامانه را بر عهده دارند. در حقیقت همه امکانات و عملکرد‌های یک سایت در بخش بک‌اند آن طراحی و کد‌نویسی می‌شوند. برای طراحی و برنامه‌نویسی بک‌اند یک سامانه نیاز است که به برنامه‌نویس به زبان‌های برنامه‌نویسی Python، ASP و PHP تسلط کامل داشته باشد.

سامانه چیست

برای طراحی سامانه چه ابزاری نیاز است؟

اولین چیزی که یک طراح یا برنامه‌نویسی سامانه برای انجام کار خود به آن نیاز دارد یک سیستم کامپیوتری قدرتمند است که قادر به اجرای برنامه‌های گرافیکی حرفه‌ای و برنامه‌های کد‌نویسی باشد.

ابزار‌های طراحی سامانه در حقیقت همان زبان‌های برنامه‌نویسی و فریم ورک‌های مربوط به آن‌ها است که کمک می‌کند تا با توجه به زمینه کار سامانه و سلیقه صاحبان آن بتوان آن‌ها را به خوبی انتخاب کرد.

رابط کاربری در طراحی سامانه

رابط کاربری پل ارتباطی میان سامانه و کاربران آن است. بنابراین اگر قصد دارید که سامانه شما در میان رقبا از بیشترین استقبال برخوردار باشد باید به نیاز‌های کاربران در آن پاسخ دهید. در واقع کاربر باید بتواند به راحتی در سامانه مورد نظر آنچه را می‌خواهد بیابد. مثلاً در یک سامانه فروشگاهی فرآیند خرید باید ساده و سریع باشد و مخاطب برای انجام آن با مشکلی مواجه نشود.

ویژگی‌های یک طراحی مناسب برای سامانه

طراحی سامانه خوب

اگر به دنبال طراحی و برنامه‌نویسی سامانه آنلاین خود هستید، باید بدانید که کدام ویژگی‌ها می‌تواند شما را از رقبا در زمینه کاری پیش اندازد. یک سامانه جامع، استاندارد و کاربرپسند دارای ویژگی‌های زیر است:

  • طراحی مناسب رابط کاربری _ UI
  • طراحی استاندارد و اصولی تجربه کاربری _ UX
  • طراحی با جدیدترین متد‌های روز دنیا
  • سرعت مناسب بارگذاری در سامانه
  • واکنش گرا و ریسپانسیو بودن سامانه
  • وجود تصاویر بهینه در سایت
  • کدنویسی‌های روان و استاندارد
  • رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی سامانه برای موتور‌های جستجو
  • امنیت بالا

در ادامه به تفصیل هریک از ویژگی‌های بالا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

طراحی مناسب

یک سامانه جامع و کاربردی باید از طراحی مناسب برخوردار باشد. بهتر است که شما قبل از اقدام به طراحی سامانه خود ابتدا مدل‌ها و طرح‌های جدید و مدرن در زمینه‌های کاربری یکسان را مشاهده کرده و از آن‌ها الهام بگیرید.

قدیمی بودن طراحی سامانه باعث می‌شود که مخاطب محتوای سامانه شما را مورد قضاوت قرار داده و آن را قدیمی پندارد. به یاد داشته باشید که شکل ظاهری سامانه شما در واقع همانند ویترین یک مغازه اولین چیزی است که توجه مخاطب را جلب می‌کند پس باید بیش از هرچیزی روی آن تمرکز و توجه داشته باشید.

سرعت مناسب بارگذاری

منظور از سرعت بازگذاری سامانه آن است که سامانه شما در هر دستگاه کامپیوتری از جمله لپ تاپ، دسکتاپ، موبایل، تبلت و… با سرعت مناسبی لود شود. این مسأله باعث رضایت کاربران خواهد بود و تجربه کاربری خوبی را به همراه خواهد داشت.

طراحی سامانه سازمانی

واکنشگرا بودن و ریسپانسیو بودن سامانه

بعد از سرعت مهمترین مسأله آن است که سامانه مورد نظر در دستگاه‌های مختلف کامپیوتری با زیبایی تمام و به شکل استانداردی نمایش داده شود. امروزه کاربران موبایل بیش از هر کاربر دیگری از سایت‌ها و سامانه‌های آنلاین استفاده می‌کنند بنابراین ریسپانسیو بودن یک سامانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و دسترسی همه کاربران را با هر دستگاهی که در اختیار دارند به سامانه امکان‌پذیر می‌سازد.

تصاویر بهینه

بهینه‌سازی تصاویر برای فضای وب کمک می‌کند تا سامانه شما از سرعت بالایی برخوردار باشد. در غیر این صورت کاربران حجم زیادی از اینترنت مصرفی خود را برای لود کردن تصاویر سامانه از دست خواهند داد که این مسأله تجربه کاربری بدی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کدنویسی روان و استاندارد

کد‌نویسی روان و استاندارد سامانه کمک می‌کند تا سامانه آنلاین شما با سرعت و امنیت بسیار بالایی در دسترس باشد. ضمن این که شخصی‌سازی آن نیز راحت‌تر خواهد بود. در این صورت اگر به مرور زمان بخواهید قابلیت‌های جدیدی برای سامانه خود در نظر بگیرید می‌توانید با کمک هر طراحی این کار را به راحتی انجام دهید.

سئو سامانه

طراحی سامانه تحت وب در تهران

سئو یا بهینه‌سازی سایت و سامانه بر اساس الگوریتم‌های موتور‌های جستجو از جمله مهمترین مباحثی است که در طراحی سامانه‌های آنلاین باید به آن‌ها پرداخت. در واقع توجه به سئو است که باعث می‌شود خیلی زود شما توسط مخاطبینی که در جستجوی محصولات و خدمات شما هستند دیده شوید.

در واقع میتوان گفت یکی از مهم ترین کارهایی که ما در طراحی سامانه در مدیارست انجام میدهیم همین بحث سئو سامانه میباشد . ما طبق جدیدترین آپدیت های الگوریتم های گوگل سایت شما مشتریان گرامی را بهینه میکنیم .

تیم سئو مدیارست تشکیل شده از بیش از 10 متخصص سئو با بیش از 6 سال سابقه کار در زمینه فعالیت در مبحث سئو و دیجیتال مارکتینگ با قوی ترین رزومه کاری . شما با خیال راحت میتوانید به تیم سئو ما اعتماد کنید .

امنیت سامانه

یکی دیگر از ویژگی‌های یک طراحی سامانه حرفه‌ای در نظر گرفتن امنیت آن است. در واقع اعتبار شما و سامانه‌ای که طراحی کرده‌اید در گرو امنیتی است که برای آن رقم می‌زنید.

اصول راه‌اندازی یک سامانه بهینه

برای این که سامانه طراحی شده به شکل بهینه‌ای قابل استفاده باشد و بتواند خیلی زود پیشرفت کرده و به توسعه دست یابد نیاز است که این اصول را در طراحی و راه‌اندازی آن رعایت کرده باشید:

  • انتخاب نام دامنه مناسب
  • برخورداری از هاست مناسب (اجاره فضایی برای ورود، ذخیره اطلاعات و محتویات سامانه)
  • طراحی سامانه به شکلی زیبا و کاربردی
  • طراحی سیستم مدیریت و کنترل سایت کاربردی و در عین حال ساده

هزینه طراحی سامانه چقدر است؟

همانطور که در ابتدا هم بیان کرده بودیم، هزینه طراحی سامانه بستگی به شکل طراحی و قابلیت‌های آن دارد. بزرگی پروژه، زبان برنامه‌نویسی مورد نظر و بخش‌های مختلفی که برای سامانه خود در نظر می‌گیرید تعیین‌کننده مقدار هزینه طراحی سامانه هستند.

اگر با ما همین حالا تماس بگیرید علاوه بر قیمت یک پروپزال رایگان هم از اقداماتی که رو سایت شما انجام میشود را میتوانید ببینید . این تماس ممکنه به طور کامل آینده شغلی شما را دگرگون کند پس وقت را هدر ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید .

طراحی سامانه با CMS آماده یا اپن سورس

در این شکل از طراحی‌ها شما می‌توانید قالب مورد نظر برای سایت خود را دانلود کرده و روی هاست آپلود کنید. البته استفاده از قالب‌های آماده اگرچه مقرون به صرفه و ارزان بوده و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد اما با محدودیت‌هایی در بخش‌های مدیریتی سایت همراه خواهد بود.

همچنین اگر قرار است سامانه شما یک پروژه حرفه‌ای باشد بهتر است سراغ روش‌های دیگر طراحی و برنامه‌نویسی سامانه بروید، چرا که عموماً تأمین امنیت برای قالب‌های آماده نیز کار سختی است و امنیت پایین نیز باعث کاهش اعتبار شما خواهد بود.

نرم‌افزار‌های اپن سورس برای طراحی سامانه

در حال حاضر نرم‌افزار‌های اپن سورس یا منبع باز بسیاری برای طراحی سامانه یا سایت‌های اینترنتی وجود دارد که کار کردن با آن‌ها ساده بوده و برای راه‌اندازی سامانه‌ها کاربردی به نظر می‌رسند. مشهورترین CMS یا نرم‌افزار‌های طراحی سایت در حال حاضر عبارتند از:

  • نرم‌افزار طراحی سامانه DotNetNuke) DNN)
  • نرم‌افزار طراحی سامانه joomla
  • نرم‌افزار وردپرس word press
  • نرم‌افزار طراحی سامانه Drupal

نتیجه گیری نهایی طراحی سامانه تحت وب

همانطور که دیدید ما در این مقاله به طور کامل به معرفی خدمات طراحی سامانه مدیارست پرداختیم / پس اگر شما هم قصد دارید برای خودتان یک سامانه تحت وب داشته باشید همین حالا با ما تماس بگیرید تا ما شمارو کامل راهنمایی کنید .

سوالات متداول

منبع و لینک خارجی : jotform.com

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

20 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *