محتوای همیشه سبز چیست

محتوای همیشه سبز چیست


چگونه محتوا همیشه سبز تولید کنیم

محتوای همیشه سبز چیست ، یکی از مهم ترین و بهترین شیوه های سئو و رتبه گرفتن در مقالات سخت و پر رقابت همین محتوای همیشه سبز هست که باید بدانید چگونه محتوا همیشه سبز تولید کنیم ، هر کسی که با سئو آشنایی دارد احتمالاً با عبارت “محتوا پادشاه است” آشنا است.

حتما بخوانید : سوشال سیگنال چیست

این عبارت در واقع توسط بیل گیتس در سال 1996 در مقاله ای با همین عنوان ابداع شد. محتوای همیشه سبز چیست ،گیتس پیش بینی کرد که محتوا نیروی محرکه اینترنت خواهد بود و او درست می گفت. بیش از 20 سال بعد، محتوا واقعاً پادشاه است. بیشتر از آن: محتوای تازه پادشاه است.

محتوای تازه و مرتباً به روز شده، سئوی وب سایت را بهبود می بخشد، ترافیک را افزایش می دهد و همچنین اعتبار وب سایت را در موتورهای جستجو مانند Google بهبود می بخشد .

محتوای همیشه سبز چیست ؟

محتوای همیشه سبز محتوایی است که قدیمی نمی شود.

نام آن از  گیاه همیشه سبز گرفته شده است که گیاه یا درختی است که برگ های سبز خود را در تمام طول سال حفظ می کند.

حتما بخوانید : درخواست طراحی سایت

ما می دانیم که به چه چیزی فکر می کنید – مطمئناً همه محتوا در یک مقطع زمانی قدیمی می شود.

اما چیزی که این محتوا را همیشه سبز می کند این واقعیت است که حول موضوعی می چرخد ​​که همیشه برای خوانندگان مرتبط و مفید است، مهم نیست در سیاست، محتوای همیشه سبز اخبار یا هر جای دیگری در جهان چه می گذرد.

این مثال عالی از محتوای همیشه سبز را در نظر بگیرید:چگونه یک تخم مرغ را سرخ کنیم

این پست در سال 2017 منتشر شده است و یک نمونه کلاسیک از محتوای همیشه سبز است. از این گذشته، روش هایی که می توانید تخم مرغ را سرخ کنید واقعاً تغییر نمی کند!

مؤسسه بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا را به عنوان “رویکرد بازاریابی استراتژیک متمرکز بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و ثابت برای جذب و حفظ یک مخاطب کاملاً مشخص – و در نهایت، هدایت اقدامات سودآور مشتری” تعریف می کند.

چرا محتوای همیشه سبز برای سئو مهم است؟

چگونه محتوا سبز تولید کنیم

محتوا هر نوع رسانه ای است که اطلاعات را به اشتراک می گذارد و (امیدواریم) ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند. محتوای همیشه سبز به شکل پست‌های وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدئو، آزمون‌ها ارائه می‌شود – در واقع هر قطعه رسانه‌ای که می‌توانید آنلاین قرار دهید.

#1. ترافیک منظم را ماه به ماه جذب کنید.

مهمترین دلیل برای ایجاد محتوای همیشه سبز این است که به طور منظم ترافیک ارگانیک به سایت خود وارد کنید. 

هدف گوگل ارائه محتوای همیشه سبز ، مرتبط ترین و مفیدترین پاسخ ها به پرسش های مردم است. ایجاد محتوای همیشه سبز روشی است که می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در رتبه بالایی قرار دارد و می توانید جریان منظمی از ترافیک ارگانیک را به وب سایت خود جذب کنید.

مردم همیشه محتوای شما را جستجو می کنند، بنابراین همیشه ترافیک دریافت خواهید کرد.

به همین سادگی.

نگاهی به اتفاقاتی که با Ahrefs افتاد. این شرکت شروع به تمرکز بر محتوای همیشه سبز به جای محتوایی کرد که به سرعت منسوخ شده بود (مانند روندها و اخبار). نتیجه؟ آنها شاهد افزایش چشمگیری در بازدیدها و بازدیدها از وبلاگ خود بودند.

#2. آهنرباهای پیوندی ایجاد می کند

هنگامی که محتوای با کیفیت بالا منتشر می کنید، لینک های خارجی را جذب می کنید – این بهترین سلاح SEO در زرادخانه شما است.

فرض کنید شما یک اینفوگرافیک ایجاد می‌کنید که به یک سوال رایج در جایگاه شما پاسخ می‌دهد، صاحبان سایت‌های دیگر ممکن است این تصویر را با پیوند و اعتبار به شما در محتوای خود بگنجانند، محتوای همیشه سبز چیست و شرکت‌ها یا رسانه‌های دیگر بخواهند به آن پیوند داده و آن را به اشتراک بگذارند. همچنین به محتوایی تبدیل می شود که وقتی کسی سوالی می پرسد، مردم در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

چرا همه اینها اهمیت دارد؟

زیرا  داده ها  ثابت می کند که لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین فاکتورهای رتبه بندی برای هر وب سایتی است.

وب سایت هایی که برای کلمات کلیدی با رقابت بالا رتبه بندی می کنند، پروفایل پیوند فوق العاده قوی دارند:

#3. محتوای شما ارزشی پایدار و ترکیبی ارائه می دهد

چگونه محتوا همیشه سبز تولید کنیم

مردم همیشه به دنبال اطلاعات هستند. این قرار نیست تغییر کند. بنابراین اگر بتوانید به سؤالات آنها پاسخ دهید، اینجاست که می توانید نشان دهید که ارزش واقعی ارائه می دهید.

حتما بخوانید : سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام

این خبر خوبی برای نتایج بلندمدت بازاریابی دیجیتال شماست. هر نوع محتوا در طول زمان ارزش یکسانی نخواهد داشت. با ایجاد محتوای همیشه سبز، می توانید اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما در ماه آینده به همان اندازه که الان است موثر خواهد بود.

محتوای وب سایت شما باید به سؤالات مشتریان پاسخ دهد، اخبار را به اشتراک بگذارد یا هر گونه اطلاعات مرتبط با صنعت شما را به اشتراک بگذارد. 

محتوا قدرت هدایت ترافیک به وب سایت شما را دارد، زیرا اطلاعاتی را ارائه می دهد که مشتریان بالقوه به آن علاقه مند هستند. از صفحات محتوا، مشتریان می توانند به صفحات پولی هدایت شوند که در آن محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند.

محتوای تازه به چه محتوایی میگن ؟

 همیشه سبز محتوا چیست

حتی در میان کسانی که محتوا را درک می کنند، در مورد معنای محتوای تازه سردرگمی وجود دارد.

محتوای تازه به‌روزرسانی یا تغییرات کوچک در صفحات موجود در وب‌سایت شما ایجاد نمی‌کند. در حالی که برخی تغییرات و اصلاحات اساسی در صفحات موجود ممکن است رتبه را در موتورهای جستجو مانند گوگل بهبود بخشد، به روز رسانی های جزئی به طور چشمگیری سئو را بهبود نمی بخشد.

محتوای تازه به معنای افزودن صفحات جدید و تازه است. یکی از رایج ترین اشکال محتوا، وبلاگ است. پست های وبلاگ جدید صفحات جدیدی را به یک وب سایت اضافه می کنند. 

افزودن این صفحات می تواند به رتبه وب سایت شما برای کلمات کلیدی بیشتر کمک کند و سئوی کلمات کلیدی مرتبط با صنعت وب سایت را تقویت کند محتوای همیشه سبز چیست .

محتوای جدید در صفحات وب سایت کاملاً جدید به سایت شما کمک می کند تا طیف وسیع تری از کلمات کلیدی را هدف قرار دهد. این به وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد تا کلمات کلیدی و عبارات طولانی‌تری مرتبط با تجارت خود را هدف قرار دهند. صفحات محتوای تازه همچنین پیوندهای جدیدی برای وب سایت شما برای اهداف پیوند داخلی و خارجی ایجاد می کنند. بک لینک برای سئو ضروری است.

چرا محتوای تازه مهم است؟  

در حالی که واضح است که محتوا می تواند با پاسخ دادن به سوالات مشتریان، ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند، بسیاری از کسب و کارها نمی دانند که چرا محتوا برای سئو اهمیت دارد.

از دیدگاه انسانی، محتوای تازه باعث می شود بازدیدکنندگان به وب سایت شما بازگردند. اگر یک سایت خبری مورد علاقه دارید، از بررسی آن و مشاهده محتوای جدیدی ناامید خواهید شد. در حالی که محتوای به روز شده به ویژه برای وب سایت هایی مانند رسانه های خبری مهم است، همه وب سایت ها به محتوای تازه نیاز دارند تا کاربران را علاقه مند نگه دارند و سئو را افزایش دهند.

محتوای تازه و جذاب، بازدیدکنندگان جدیدی را به سایت شما می آورد و بازدیدکنندگان قدیمی را نگه می دارد. محتوا می‌تواند بازدیدکنندگانی را جذب کند که ممکن است قبلاً به دنبال محصولات یا خدمات شما نبوده باشند، اما ممکن است از طریق نوشتن دقیق محتوا، هدف‌گذاری مجدد و بهینه‌سازی نرخ تبدیل به مشتریان تبدیل شوند.

محتوای همیشه سبز و سئو

 همیشه سبز محتوا

محتوا ترافیک را به سمت وب سایت شما هدایت می کند و سئو را بهبود می بخشد و به رتبه سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو کمک می کند. محتوای تازه به چند دلیل می تواند به سئو کمک کند، که برای درک بهتر رابطه بین سئو و بازاریابی محتوا به آنها می پردازیم.

بهینه سازی کلمات کلیدی ارگانیک

بهینه سازی کلمات کلیدی برای سئو مهم است. محتوای همیشه سبز ، دامنه و صفحات فرود شامل کلمات کلیدی مرتبط هستند تا به الگوریتم های موتورهای جستجو کمک کنند تا وب سایت را بخوانند و بفهمند تا ترافیک مربوطه به مکان مناسب هدایت شود.

اگر وب سایت شما یک سایت تجارت الکترونیکی برای لوازم روشنایی است، باید مطمئن شوید که وب سایت شما شامل کلمات کلیدی و عبارات رایج مربوط به خرید لوازم روشنایی است. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا مشخص کنند که وب سایت شما چیست و آن را در نتایج موتور جستجوی مناسب قرار دهد.

در گذشته، وب‌سایت‌ها بدون ارائه محتوای جذاب یا مرتبط، کلمات کلیدی را در وب‌سایت‌های خود جمع می‌کردند. به این کار پر کردن کلمات کلیدی می گویند و گوگل دیگر به این عمل پاداش نمی دهد. اکنون، کلمات کلیدی باید به صورت ارگانیک در صفحات مرتبط مورد استفاده قرار گیرند تا بهینه سازی کلمات کلیدی و سئو انجام شود.

محتوای تازه بهینه‌سازی کلمات کلیدی را بهبود می‌بخشد زیرا می‌توانید بهترین و مرتبط‌ترین کلمات کلیدی را برای کمک به رتبه‌بندی وب‌سایت خود برای آن عبارات بگنجانید. انتشار صفحات جدید با این کلمات کلیدی به موتورهای جستجو یادآوری می کند که وب سایت شما با آن کلمات کلیدی مرتبط است و موقعیت یابی موتور جستجو و سئوی کلی را بهبود می بخشد.

خزنده های موتورهای جستجو

محتوای همیشه سبز چیست

اگر می دانید موتورهای جستجو چگونه کار می کنند ، باید از خزنده ها یا عنکبوت هایی که در صفحات وب موجود می خزند آگاه باشید. از آنجایی که این خزنده‌ها محتوای جدیدی را برای فهرست‌بندی پیدا می‌کنند، صفحات تازه را تشخیص می‌دهند و می‌توانند ببینند چه زمانی یک وب‌سایت به‌طور فعال به‌روزرسانی می‌شود. 

هنگامی که محتوای بیشتری از یک وب سایت نمایه می شود، می تواند رتبه بندی در نتایج موتورهای جستجو را بهبود بخشد.

علاوه بر این، هر چه بیشتر محتوای جدید منتشر کنید، سایت شما مجدداً ایندکس می شود. گوگل به تنهایی وب سایت شما را بررسی می کند یا می توانید URL های جدید را به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید. هنگامی که موتورهای جستجو صفحه جدیدی را در وب سایت شما تشخیص می دهند، آن را می خزند تا بتوان آن را ایندکس کرد. این می تواند صفحات دیگر را دوباره فهرست کند و سئو را در سراسر وب سایت شما بهبود بخشد.

فعالیت کاربر ثابت

محتوای همیشه سبز چیست به روز رسانی محتوای وب سایت شما به بازدیدکنندگان امکان دیدن بیشتری می دهد. انتشار منظم محتوای تازه می تواند به شما در ایجاد مخاطبی در بازگشت کمک کند که ترافیک منظم بیشتری را به سایت شما هدایت می کند. 

هرچه افراد بیشتری به وب سایت شما بیایند و ترافیک ایجاد کنند، وب سایت شما از اعتبار بیشتری در موتورهای جستجو برخوردار است. این امر سئو را بهبود می بخشد و به رتبه بالاتر صفحه شما در موتورهای جستجو کمک می کند.

مرجع لینک سازی و وب سایت

همانطور که گفتیم، افزودن صفحات جدید یک لینک جدید برای وب سایت شما با یک URL منحصر به فرد ایجاد می کند. ایجاد این لینک ها برای رشد وب سایت شما و ایجاد صفحات مرتبط مهم است. پیوند بین صفحات نیز می تواند به اشتراک گذاری ترافیک و بهبود سئو کمک کند.

بک لینک ها یا لینک های ورودی برای سئو بسیار مهم هستند. محتوای همیشه سبز ، هنگامی که وب سایت دیگری یک لینک به وب سایت شما دارد، این یک بک لینک است. بک لینک ها اعتبار ایجاد می کنند، زیرا یک وب سایت به دیگری ارجاع می دهد. این به سئو کمک می کند زیرا به وب سایت شما قدرت بهتری می دهد.

انتشار محتوای تازه فرصت بیشتری را برای سایر وب سایت ها فراهم می کند تا به وب سایت شما پیوند دهند. این بک لینک ها به موتورهای جستجو مانند گوگل نشان می دهد که وب سایت شما در موضوع یا صنعت شما معتبر است. 

ایجاد اعتبار وب سایت به رتبه بندی وب سایت کمک می کند، زیرا گوگل می خواهد اطلاعات دقیق، با کیفیت بالا و معتبر را در پاسخ به سؤالات جستجو ارائه دهد.

مطالعه موردی بازاریابی محتوا

محتوای همیشه سبز

برای اینکه به شما نشان دهیم محتوا چقدر برای سئو مهم است، یک مطالعه موردی را از وب سایت ما، Social Buddy ، بررسی کنید. در ژانویه 2019، پست‌های مداوم را در وبلاگ Social Buddy شروع کردیم و تأثیر آن واضح است. تنها با اضافه شدن پست های وبلاگ ثابت، ترافیک به شدت افزایش یافته است.

نتیجه گیری نهایی مقاله محتوای همیشه سبز چیست

جف بزوس، رئیس سابق آمازون زمانی گفت: «روی چیزهایی تمرکز کنید که تغییر نمی‌کنند». در بازاریابی محتوا، این محتوای همیشه سبز است.

اگر می خواهید شاهد افزایش نتایج بازاریابی محتوای خود و ایجاد برنده های سئو باشید، باید پست های همیشه سبز را در استراتژی بازاریابی محتوای خود قرار دهید. ایجاد آن می‌تواند زمان‌بر باشد، اما بازگشت سرمایه بی‌معنی است – اغلب سال‌ها پس از اولین انتشار، محتوای همیشه سبز چیست ، بازدیدکنندگانی را خواهید دید که به محتوای همیشه سبز شما باز می‌گردند.

اما مطمئناً محتوای همیشه سبز تنها یک تکه از این پازل است.

برای تسلط واقعی بر رتبه بندی محتوا، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به درستی بهینه شده است، کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار می دهد، بک لینک تولید می کند و موارد دیگر.

اینجاست که ما وارد می شویم.

محتوای همیشه سبز چیست ، همین امروز حسابرسی دیجیتال رایگان خود را مطالبه کنید. شما یک تماس استراتژی 30 دقیقه ای رایگان با یکی از اساتید رشد ما و همچنین یک ممیزی رایگان از بازاریابی آنلاین فعلی خود و یک برنامه بازی چند کاناله 6 ماهه، از جمله بازاریابی محتوا، دریافت خواهید کرد.

منبع خارجی nailpatel

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *