هشتگ در اینستاگرام چیست

هشتگ در اینستاگرام چیست


هشتگ در اینستاگرام چیست وقتی صحبت از فرهنگ پاپ و محتوای رسانه های اجتماعی می شود، ساخت هشتگ در اینستاگرام تقریباً همه چیز یک چیز مشترک دارند: هشتگ. اما هشتگ چیست؟

نه، این برچسبی نیست که قیمت هش براون شما را نشان دهد. هشتگ در اینستاگرام چیست در واقع، این ابزاری خارق‌العاده و کم‌استفاده است تا با محتوا یا پیام خود به دنبال‌کنندگان زیادی دست پیدا کنید.

حتما بخوانید : اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

ساخت هشتگ در اینستاگرام زندگی سیاهان اهمیت دارد؟ تقریباً هر محتوایی که در رسانه‌های اجتماعی در رابطه با جنبش اجتماعی بسیار مهم و به‌موقع پست می‌شود، با #blacklivesmatter یا #blm پست شده است، که همه آن پست‌ها را در دسته‌بندی متمایز خود دسته‌بندی می‌کند و امکان جستجوی آسان را فراهم می‌کند.

سؤالات، نگرانی‌ها، اخبار، نظرها…همه آن‌ها به‌طور مرتب و قابل دسترس در توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی موجود دسته‌بندی شدند. این از نظر قرار گرفتن در معرض انبوه برای مخاطبان در سراسر جهان بسیار مهم است.

بیایید هشتگ گاهی اشتباه اما مهم در فرهنگ آنلاین امروزی را بررسی کنیم.

هشتگ در اینستاگرام چیست؟

  • هشتگ کاراکتر «#» است و قبل از کلمات و عبارات کلیدی در محتوای رسانه های اجتماعی قرار می گیرد
  • استفاده از هشتگ باعث فعال شدن کلمه یا عبارت می شود، به این معنی که عکس، به روز رسانی یا توییت شما زمانی که دیگران آن هشتگ خاص را جستجو می کنند ظاهر می شود.
  • نظرات و مکالمات در مورد موضوعات معمولاً تحت یک هشتگ (#blacklivesmatter) یا یک تغییر مشابه (#blm) یافت می شوند.

بیایید توییتر را در این زمینه بررسی کنیم. چند کاربر توییتر به معنای لایک ها و علاقه های متعدد است. خواه این علایق غذا، موسیقی یا سیاست باشد، ساخت هشتگ در اینستاگرام هشتگ‌ها برای تفکیک مکالمات به دسته‌های قابل جستجو وجود دارند.

حتما بخوانید :

، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که فالوورهای اینستاگرام را به کالای مورد علاقه برای کسانی که در این پلتفرم هستند تبدیل می‌کند. چه از اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم شخصی یا برای تبلیغ یک برند، تجارت یا وبلاگ استفاده کنید، همه دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری می خواهند. 

حتما بخوانید : چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم

افزایش فالوور رایگان اینستاگرام
افزایش فالوور رایگان اینستاگرام

برندسازی مداوم تشخیص برند شما را برای فالوورها آسان‌تر می‌کند و به سبک و صدای برند شما کمک می‌کند. اگر می‌خواهید با فالوورهای خود به برند وفاداری کنید، به یک هویت برند واضح و ثابت نیاز دارید. از هشتگ ها و برچسب های موقعیت مکانی استفاده کنید

به عنوان مثال، می توانید یک هشتگ برای یک کنفرانس خاص ایجاد کنید، به طوری که ارتباطات و اطلاعات مربوط به آن کنفرانس و در آن کنفرانس در یک هشتگ مجزا شود. تمام محتوای مرتبط تحت یک هشتگ قابل دسترسی. 

چرا باید از هشتگ در اینستاگرام استفاده کنیم ؟

علاوه بر متمرکز کردن مکالمات حول موضوعات خاص، می‌توانید با استفاده از هشتگ، اشتیاق، اشتیاق یا علاقه خود را با میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به اشتراک بگذارید.

در حالی که زمانی ما محدود به اشتراک گذاری علایق خود با حلقه نزدیک از دوستان در جامعه خود بودیم، هشتگ ها دنیا را به روی ما باز کرده اند. یک کاربر در کالیفرنیا می‌تواند هشتگ‌ها را در مورد هر موضوعی که به آن علاقه دارد جستجو کند و فوراً پست‌هایی را از افراد سراسر جهان با همان علاقه پیدا می‌کند.

هشتگ‌ها با هم متحد می‌شوند و با هم همکاری می‌کنند، و این امر به ویژه از نظر سیاسی و رویدادهای مهم جهانی که همه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند مرتبط و سودمند است.

آیا می خواهید بحث خود را با افرادی که به همان اندازه به فوتبال علاقه دارند گسترش دهید؟ #فوتبال را جستجو کنید و با محتوای کاربر از انتخاب خود غافل خواهید شد. آیا باید آن را به یک منطقه خاص تر محدود کنید؟ #collegefootball یا هشتگ در اینستاگرام چیست را جستجو کنید.

Voila – می توانید جستجوی هشتگ خود را تنظیم کنید و فوراً آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید. آن را به عنوان یک موتور جستجوی بسیار تعریف شده در نظر بگیرید. 

چگونه از هشتگ استفاده کنیم ؟

هشتگ ها از توییتر سرچشمه گرفته اند و از آن زمان در بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام و فیس بوک فراگیر شده اند. این روزها دیدن پست‌های زیادی که از هشتگ همه‌جا استفاده نمی‌کنند سخت سخت می‌شوید.

با این حال، وقتی صحبت از موضوعات محبوبی می شود که افراد زیادی به آن علاقه مند هستند، ایجاد و استفاده از هشتگ هایی که دیگران فعالانه به دنبال آن هستند، ضروری است.

اهمیت هشتگ در اینستاگرام چیست ؟

برای مثال، پست‌های مربوط به را نیز می‌توان با استفاده از هشتگ #اعتراض و #آزادی یافت، اما با انجام این کار، پست‌هایی در مورد طیف وسیع‌تری از این موضوعات از سراسر جهان ارسال می‌شود. بنابراین، مهم است که تا حد امکان خاص باشید.

یک هشتگ موثر منحصر به فرد است و می تواند مکالمه را در سراسر مرزهای ملی شناسایی کند. به عنوان مثال، یک هشتگ رایج هنگام جستجوی پست های مربوط به روزنامه نگاری مبتنی بر داده، #ddj است. هشتگ‌هایی مانند اینها سریع نوشته می‌شوند و متن زیادی در توییتر مصرف نمی‌کنند، به عنوان مثال، در جایی که یک پست به 280 کاراکتر یا کمتر محدود می‌شود.

ایده اصلی در مورد هشتگ ها این است که کلمات کلیدی قابل دسترسی به راحتی به پست های شما اختصاص داده شوند. در اپلیکیشن بصری و اشتراک‌گذاری عکس اینستاگرام، پست‌های دارای هشتگ با پست‌های دیگر با استفاده از همان پست‌ها گروه‌بندی می‌شوند و بنابراین به راحتی برای سایر کاربران قابل شناسایی و جستجو هستند.

با این حال، اگر هشتگ ها خیلی طولانی، نادرست یا نامشخص باشند، احتمال اینکه دیگران آن هشتگ را پیدا کنند و از آن استفاده کنند محدود است. ساخت هشتگ در اینستاگرام به راحتی می توانید اجازه دهید محتوای شما در میلیون ها میلیون پست از این طریق گم شود.

بسیار مهم است که بتوانیم به طور موثر از هشتگ ها در فضای رسانه ای فعلی استفاده کنیم. حجم عظیمی از اطلاعات و تعامل در رسانه‌های اجتماعی وجود دارد، و هشتگ‌ها برای فیلتر کردن موارد نامربوط و برجسته کردن در حوزه خاص مورد علاقه شما ضروری هستند.

انطباق با جدیدترین محیط دیجیتال از نظر پیمایش در رگبار دائمی اطلاعات و محتوا بسیار مهم است، و این شامل تسلط بر هشتگ ضعیف اما قدرتمند است.

آینده هشتگ ها به کجا میرسد ؟

اگرچه قوانین کلی برای استفاده موثر از هشتگ ها وجود دارد ، اما هیچ کس نمی تواند تصمیم بگیرد که کدام یک برای پست های شما درست یا نادرست است. در اصل، شما می توانید به میل خود از هشتگ ها استفاده کنید و حتی می توانید هشتگ هایی را روی پست هایی قرار دهید که هیچ ارتباطی با محتوای آنها ندارند.

اعتقاد بر این است که در برخی مواقع نوعی تنظیم شاخص در توییتر وجود خواهد داشت، به عنوان مثال، ربات ها از استفاده صحیح از هشتگ های خاص اطمینان حاصل می کنند.

به عنوان مثال، گفته می‌شود #فوتبال یکی از پرکاربردترین هشتگ‌ها در جهان است، اما این به معنای انحصاری بودن آن نیست. هر کسی می‌تواند از آن در هر پستی که انتخاب می‌کند استفاده کند، و پست‌هایی می‌توانند در نتایج جستجوی #فوتبال نشان داده شوند که هیچ ارتباطی با خود ورزش ندارند.

ممکن است افراد از این تاکتیک برای نمایش پست های خود در معرض مخاطبان گسترده تر استفاده کنند، اما این امر اجتناب ناپذیر است که به مرور زمان دیگر امکان ارائه نادرست محتوای شما وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، یکی از دلایلی که ایجاد مقررات سختگیرانه در مورد هشتگ ها می شود این است که پلتفرم های رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای برای بازیابی اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند. در این رابطه، بسیار مهم است که بتوان موارد نامربوط را از موارد مربوطه فیلتر کرد.

ساخت هشتگ در اینستاگرام روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌ها دائماً از توییتر به عنوان منبعی برای اخبار و اطلاعات فوری استفاده می‌کنند، به این معنی که تعاریف سنتی رسانه‌های اجتماعی و جمع‌آوری اخبار تغییر کرده است.

به زودی شاهد افزایش عظیمی در استفاده از رسانه های اجتماعی و هشتگ ها به عنوان روشی برای بازیابی اطلاعات خواهیم بود که قطعاً به تنظیم هشتگ نیاز دارد.

نتیجه گیری نهایی هشتگ چیست

اگر در بازی رسانه‌های اجتماعی تازه کار هستید، هشتگ‌ها ممکن است کمی منحنی یادگیری باشند ، اما از نظر جمع‌آوری و اشتراک‌گذاری موثر اطلاعات کاملاً منطقی هستند.

روزهایی که رسانه های اجتماعی فقط راهی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها با دوستان در فیس بوک بود، گذشته است. اگر کسی یاد بگیرد که چگونه از هشتگ ها به طور موثر استفاده کند، دنیا به معنای واقعی کلمه در نوک انگشتان شماست. حالا بیایید برچسب گذاری کنیم!

تعداد هشتگ های مجاز در اینستاگرام چند تا است ؟

از آنجایی که اینستاگرام به گسترش ابزارهای کشف‌پذیری و سئوی خود ادامه می‌دهد، منطقی است که آن‌ها از کاربران می‌خواهند هشتگ‌های کمتر و مرتبط‌تری را آزمایش کنند .

این می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا پست‌های شما را به‌طور دقیق در جریان‌های محتوای پیشنهادی ، هشتگ در اینستاگرام چیست مانند فید حلقه‌های اینستاگرام یا به‌روزرسانی‌شده دسته‌بندی و توصیه کنند. برگه های جستجوی هشتگ:

همچنین می‌تواند راهی برای اینستاگرام برای ساده‌سازی استفاده از هشتگ‌های اسپم باشد. گاهی اوقات، کاربران برای به حداکثر رساندن 30 عدد اختصاص داده شده، هشتگ های نامربوط را اضافه می کنند.

با این حال، وقتی به نحوه رسیدن تعداد تأثیر هشتگ ها نگاه کردیم (پس از تجزیه و تحلیل بیش از 18 میلیون پست فید اینستاگرام)، متوجه شدیم که استفاده از هشتگ های بیشتر معمولاً بهترین نتایج را به همراه دارد. 

همانطور که می بینید، در حالی که پست هایی با 20 هشتگ بالاترین میانگین نرخ دسترسی را دریافت می کنند ، پست هایی که 30 هشتگ دارند بسیار عقب تر هستند. 

ما تعجب کردیم که آیا این روند در سال های اخیر تغییر کرده است یا خیر، و دیدیم که نتایج در سال 2020 هنوز کاملاً ثابت است: 

و حتی جالب تر: میانگین نرخ دسترسی به طور قابل توجهی افزایش می یابد زیرا تعداد هشتگ ها بیش از 5 در هر پست افزایش می یابد – همانطور که در نمودارهای منحنی تندتر منعکس شده است.

وقتی صحبت از میانگین نرخ تعامل به میان می آید ، استفاده از 30 هشتگ اینستاگرام در هر پست فید بیشترین لایک و کامنت را به همراه دارد: 

با این حال، ساخت هشتگ در اینستاگرام یک اندازه برای همه مناسب نیست، بنابراین می‌خواهید عملکرد هشتگ‌های خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

هشتگ در اینستاگرام چیست و به یاد داشته باشید: هشتگ ها یک بازی طولانی مدت هستند و یک راه حل سریع برای دسترسی یا تعامل نیستند. اما در ترکیب با محتوای ارزشمند و آهنگ پست ثابت، می‌توانید به مخاطبان جدید و بسیار جذاب دسترسی پیدا کنید.

منبع خارجی : منبع 1

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *