چگونه فالوور اینستا جمع کنیم

چگونه فالوور اینستا جمع کنیم


چگونه فالوور اینستا جمع کنیم
چگونه فالوور اینستا جمع کنیم

چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم ، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که فالوورهای اینستاگرام را به کالای مورد علاقه برای کسانی که در این پلتفرم هستند تبدیل می‌کند. چه از اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم شخصی یا برای تبلیغ یک برند، تجارت یا وبلاگ استفاده کنید، همه دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری می خواهند. 

حتما بخوانید : اینفلوئنسر مارکتینگ چیست

با این حال، ایجاد و مدیریت یک حساب اینستاگرام پررونق کار آسانی نیست. چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم با توجه به رقابت زیاد برای کاربران، داشتن یک استراتژی برای جذب و حفظ فالوورهای جدید در اینستاگرام بسیار مهم است.

 اگر به دنبال رشد اکانت اینستاگرام خود هستید، چند راه مختلف برای دستیابی به اهداف رسانه های اجتماعی خود وجود دارد. 

چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم ؟ 

اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید، به جای درستی آمده اید. ما موثرترین راه‌ها برای افزایش فالوور اینستاگرام شما را با راه‌حل‌های رایگان و پولی گردآوری کرده‌ایم. بهترین راه های افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام را بررسی کنید تا برند خود را بهتر تبلیغ کنید. 

حتما بخوانید : چگونه فالوور تیک تاک را زیاد کنیم

اینها بهترین راه ها برای جذب فالوور در اینستاگرام هستند

  1. اهداف تعیین کنید و یک استراتژی ایجاد کنید
    1. از یک سرویس رشد استفاده کنید
    2. نمایه خود را بهینه کنید
    3. محتوای جذاب و با کیفیت را به اشتراک بگذارید
    4. یک برنامه ارسال را تعیین کنید 
    5. زیرنویس های بهتری بنویس
    6. در برند بمانید
    7. از هشتگ ها و برچسب های موقعیت مکانی استفاده کنید
    8. محتوای ویدیویی را امتحان کنید
    9. با فالوورها درگیر شوید
    10. استوری اینستاگرام را به اشتراک بگذارید 
    11. Call to Action را بنویسید
    12. با اینفلوئنسرها کار کنید
    13. همکاری با برندها
    14. میزبانی مسابقات
    15. در پلتفرم‌ها تبلیغ کنید 
    16. از Analytics استفاده کنید 

ویدئو آموزش چگونه فالوور اینستا جمع کنیم

اهداف تعیین کنید و یک استراتژی ایجاد کنید

get more instagram followers
get more instagram followers

قبل از شروع رشد اکانت اینستاگرام خود، مشخص کنید که قصد دارید به چه چیزی برسید. آیا فقط می خواهید تعداد فالوورهای بیشتر و لایک های بیشتری داشته باشید؟ چگونه فالوور اینستا جمع کنیم  آیا سعی دارید ترافیک را به وبلاگ یا وب سایت خود هدایت کنید؟ آیا می خواهید با مشارکت برند یک تأثیرگذار شوید ؟

حتما بخوانید : تاثیر سوشال مدیا در سئو

مهم است که اهدافی را تعیین کنید تا بتوانید برای رسیدن به آنها تلاش کنید. همچنین خوب است که به جای ایجاد پست های اینستاگرام و حذف هشتگ، از همان ابتدا یک استراتژی بسازید تا برنامه ای داشته باشید.

یکی از عوامل مهمی که باید در هنگام ایجاد استراتژی رسانه های اجتماعی خود در نظر بگیرید، مخاطب هدف است. می خواهید محتوای شما به چه کسانی برسد؟ چه نوع کاربران اینستاگرام به محتوای شما علاقه مند هستند؟ تعیین مخاطب به شما کمک می کند محتوای اینستاگرام خود را برای آن کاربران تنظیم کنید.

از یک سرویس رشد استفاده کنید 

ابزارهای رشد اینستاگرام به افزایش فالوورهای شما برای شما کمک می کند، بنابراین می توانید روی ایجاد محتوای جذاب تمرکز کنید

. اگر به دنبال روشی غیرمستقیم برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود هستید، یک سرویس رشد ساده ترین راه است. اینها معمولاً ابزارهای پولی هستند، اما با هزینه ماهیانه اندک می توانید شاهد رشد تعداد فالوورهای خود با تلاش اندک خود باشید روش افزایش رایگان فالوور اینستاگرام .

ابزارهای رشد اینستاگرام از روش های مختلفی برای هدف قرار دادن و جذب فالوورهای بالقوه استفاده می کنند. به طور معمول، شما باید به مدیر حساب خود جزئیاتی درباره حساب خود ارائه دهید، مانند جایگاه یا صنعت، مکان و مخاطبان هدف. 

از آنجا، چگونه فالوور اینستا جمع کنیم آن‌ها حساب‌هایی را هدف قرار می‌دهند که احتمالاً به محتوای شما علاقه‌مند هستند و با دنبال کردن آن‌ها، یا لایک کردن یا نظر دادن روی پست‌هایشان، توجه آن‌ها را جلب می‌کنند.

سرویس رشد مورد علاقه ما برای اینستاگرام Social Buddy است. ما از Social Buddy استفاده می کنیم زیرا ایمن، قابل اعتماد است و نتایج شگفت انگیزی ارائه می دهد. همچنین در مقایسه با بسیاری از رقبا مقرون به صرفه است. در اینجا درباره Social Buddy بیشتر بدانید .

نمایه خود را بهینه کنید

 more instagram followers
more instagram followers

اگر در اینستاگرام تازه کار هستید، مهم است که مطمئن شوید پروفایل شما کامل و برای موفقیت بهینه شده است. حتی اگر سال‌ها حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید، ممکن است متوجه نباشید که پروفایل شما برای رشد بهینه نشده است.

اول از همه، مطمئن شوید که پروفایل شما عمومی است. اگر اکانت شما خصوصی است، فقط فالوورهای شما می توانند پست های شما را ببینند که جذب فالوور جدید را دشوار می کند. 

تنظیمات حریم خصوصی خود را به صورت عمومی تنظیم کنید تا دنبال کنندگان جدید بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند. همچنین باید اینستاگرام خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید. این رایگان است و شما به Insights اینستاگرام دسترسی دارید تا درباره افرادی که از پروفایل شما بازدید می کنند بیشتر بدانید.

دوم، مطمئن شوید که پروفایل شما کامل است. یک نمایه کامل دارای یک عکس پروفایل، یک بیو و حداقل یک پست است.

چرا عکس پروفایل اینستاگرام مهم هست

 عکس نمایه ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل نشان دهنده شما یا برند شما باشد. بسیاری از کسب و کارها ترجیح می دهند از لوگوی خود استفاده کنند. چگونه فالوور اینستا جمع کنیم اگر یک حساب شخصی دارید، یک عکس با کیفیت بالا و حرفه ای از خود انتخاب کنید. 

هنگام نوشتن بیو، برای بازدیدکنندگان جدید آسان کنید تا بفهمند اینستاگرام شما چیست. اگر اینستاگرام شما یک صفحه تجاری است، حتماً مشخصاتی در مورد آنچه کسب و کار شما ارائه می دهد، و همچنین مکان و ساعات کاری را در صورت داشتن مغازه آجر و ملات درج کنید. همچنین می‌توانید هشتگ‌هایی را به بیو خود اضافه کنید، که می‌تواند به فالوورها کمک کند تا بهتر بفهمند به چه چیزی علاقه دارید یا در چه صنعتی مشغول هستید. 

اینستاگرام به پروفایل ها اجازه می دهد یک لینک داشته باشند. از این فرصت برای پیوند به وب سایت خود یا صفحه خاصی که در حال تبلیغ آن هستید استفاده کنید. ابزارهایی مانند Linktr.ee این امکان را فراهم می کند که یک پورتال به لینک های مختلف اضافه شود تا دنبال کنندگان بتوانند راحت تر به وب سایت شما حرکت کنند. 

محتوای جذاب و با کیفیت را به اشتراک بگذارید

 get instagram followers
get instagram followers

این ممکن است بی‌معنا به نظر برسد، اما اگر می‌خواهید فالوورهای اینستاگرام بیشتری داشته باشید، باید پست‌های جالب و جذاب اینستاگرام را به اشتراک بگذارید. هیچ کس نمی خواهد حسابی را دنبال کند که محتوای غیراصلی، تصاویر تار یا پست های خسته کننده را به اشتراک می گذارد.

تعیین هویت برند و پایبندی به آن به شما کمک می کند تا فالوورهای بیشتری در رسانه های اجتماعی داشته باشید. هنگامی که اهداف خود و نوع محتوایی که می خواهید پست کنید را شناختید، زمان آن فرا رسیده است که برای ایجاد محتوای شگفت انگیز کار کنید.

مطمئن شوید که پست‌های اینستاگرام شما جذاب، جالب هستند و از تصاویر و کپشن‌های با کیفیت بالا استفاده می‌کنند. ایجاد محتوای جذاب می‌تواند سخت‌ترین بخش رشد و حفظ پروفایل اینستاگرام باشد، اما همه چیز در این مورد است!

یک برنامه ارسال را تعیین کنید

روش افزایش فالوور رایگان اینستاگرام
روش افزایش فالوور رایگان اینستاگرام

ایجاد یک استراتژی پست برای حساب اینستاگرام خود بسیار مهم است. بسیاری از کاربران در مورد اینکه چند وقت یکبار پست کنند، چه زمانی باید پست کنند و غیره مطمئن نیستند. برنامه ریزی یک برنامه زمان بندی پست به پاسخ به این سؤالات کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که در تولید محتوا در صدر قرار می گیرید.

قاعده‌ای در مورد تعداد دفعات ارسال پست وجود ندارد – این واقعاً به حساب شما، فالوورها و تعامل شما بستگی دارد. اگر فقط یک بار در هفته پست می کنید، ممکن است بخواهید بیشتر پست بگذارید. اگر دنبال کنندگان شما محتوای شما را دوست دارند و با آن درگیر هستند، آن را ادامه دهید.

اگر متوجه شدید که پست کردن هر روز نرخ تعامل بالایی را به همراه ندارد، سعی کنید کمتر پست کنید. تعامل را دنبال کنید تا ببینید چند بار باید پست کنید.

استراتژی پست گذاشتن در اینستاگرام چگونه هست ؟

تا آنجا که بهترین زمان برای ارسال پست، واقعاً به زمان آنلاین بودن فالوورهای شما بستگی دارد. الگوریتم اینستاگرام دیگر پست‌ها را به صورت زمانی در فیدها فهرست نمی‌کند، اما همچنان بهتر است زمانی پست کنید که می‌دانید فالوورهای شما آنلاین هستند و آماده تعامل با محتوای شما هستند.

زمان‌های متفاوتی را در طول روز و هفته امتحان کنید و تاریخ‌ها و زمان‌ها را بررسی کنید که بهترین تعامل را دارند. بهترین زمان برای ارسال به حساب کاربری شما و زمانی که فالوورهای شما فعال هستند بستگی دارد. درباره الگوریتم اینستاگرام بیشتر بیاموزید تا بهتر بفهمید پست شما در جدول زمانی کاربران اینستاگرام در کجا ظاهر می شود.

هنگامی که می دانید چند بار می خواهید پست ارسال کنید و چه زمان هایی برای حساب شما مناسب است، یک برنامه زمان بندی ایجاد کنید. اگر می توانید، پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید و از ابزارهای زمان بندی استفاده کنید تا پست های بعدی را برای انتشار در صف قرار دهید. اکثر حساب‌های بزرگ برای حفظ بهتر یک تقویم محتوا، پست‌ها را از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند. این می تواند بینش بهتری در مورد استراتژی بازاریابی محتوای خود به شما بدهد و شما هر روز برای ارسال پست ها در تقلا نیستید.

زیرنویس های بهتری بنویس

شرح عکس شما مهمتر از چیزی است که فکر می کنید. در حالی که محتوای تصویر یا ویدیو به وضوح برای اهداف بصری مهم است، برای به دست آوردن فالوور و تأثیرگذاری به کپشن های جذاب نیاز دارید.

اطمینان حاصل کنید که زیرنویس‌های شما متفکرانه، جالب و با برند هستند. شما می‌خواهید زیرنویس‌هایی بنویسید که کاربران رسانه‌های اجتماعی را تشویق کند که شما را لایک کنند، نظر بدهند، به اشتراک بگذارند یا اگر قبلاً شما را دنبال نکرده‌اند.

باز هم، هنگام نوشتن کپشن، مخاطبان خود و افرادی که با آنها صحبت می کنید در نظر بگیرید. کپشن‌های مناسب به شما کمک می‌کند تا فالوورهای بیشتری داشته باشید و خوانندگان بخواهند از شما بیشتر ببینند!

در برند بمانید

افزایش فالوور رایگان اینستاگرام
افزایش فالوور رایگان اینستاگرام

یک موضوع، طاقچه یا موضوع را برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. اگر فالوورها به برند شما علاقه مند باشند، آن را دنبال می کنند تا محتوای برند شما را ببینند. مطمئن شوید که صدای برند خود را پیدا کرده و به آن پایبند باشید.

محتوای نامربوط پست نکنید – به آنچه می دانید پایبند باشید. اگر حساب کاربری شما کاملاً در مورد آرایش است، بدون توجه به اینکه چقدر خوب بود، تصویری از صبحانه خود را به اشتراک بگذارید. 

سعی کنید زیبایی شناسی اینستاگرام را توسعه دهید. این کار را می توان با ارسال یک نوع محتوا، استفاده از رنگ ها و فیلترهای مشابه یا مکمل و ایجاد یک تم همه جانبه برای حساب کاربری خود انجام داد. چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم مثال‌های زیر نشان می‌دهند که چگونه یک اینستاگرام با زیبایی‌شناسی ثابت وقتی که از پروفایل آن بازدید می‌کنید جذاب‌تر به نظر می‌رسد. 

برندسازی مداوم تشخیص برند شما را برای فالوورها آسان‌تر می‌کند و به سبک و صدای برند شما کمک می‌کند. اگر می‌خواهید با فالوورهای خود به برند وفاداری کنید، به یک هویت برند واضح و ثابت نیاز دارید. 

از هشتگ ها و برچسب های موقعیت مکانی استفاده کنید

چگونه فالوور واقعی جمع کنیم رایگان
چگونه فالوور واقعی جمع کنیم رایگان

هشتگ ها دست کم گرفته می شوند، زیرا یکی از بهترین راه ها برای افزایش دید پروفایل شما هستند. اگر از هشتگ استفاده نمی کنید، باید شروع کنید. 

هشتگ هایی را انتخاب کنید که مربوط به برند شما هستند. کاربرانی که آن هشتگ را دنبال می‌کنند یا به محتوای مشابه علاقه دارند، اگر هشتگ به آن اضافه کنید، احتمال بیشتری دارد که پست‌های شما را ببینند.

با استفاده از همان مثال حساب کاربری آرایش، می‌توانید هشتگی مانند #MakeupIdeas یا #MakeupTutorial اضافه کنید تا برای علاقه‌مندان به آرایش راحت‌تر پست شما را پیدا کرده و سپس حساب خود را دنبال کنید.

 استفاده از هشتگ‌ها همچنین می‌تواند به نمایش پست‌های شما در صفحه کاوش اینستاگرام کمک کند، که می‌تواند به طور جدی برداشت‌ها، چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم لایک‌ها و فالوورهای شما را افزایش دهد. 

برچسب های موقعیت مکانی نیز مفید هستند، به خصوص اگر برند یا کسب و کار شما محلی باشد. فالوورهای محلی افرادی هستند که در واقع می آیند و از کسب و کار شما حمایت می کنند، بنابراین ایده خوبی است که آن کاربران را هدف قرار دهید. از هشتگ های مبتنی بر مکان استفاده کنید و پست های خود را با مکان تگ کنید. این می‌تواند به شما کمک کند در صفحات کاوش محلی ظاهر شوید و تأثیرات خود را با افراد منطقه خود افزایش دهید.

محتوای ویدیویی را امتحان کنید

مطالعات نشان داده اند که ویدئوها اغلب نسبت به پست های اینستاگرام عکس استاندارد، نرخ تعامل و بازدید بیشتری دارند. روش افزایش رایگان فالوور اینستاگرام اگر قبلاً آن را امتحان نکرده اید، در نظر داشته باشید که ویدیوهایی برای اشتراک گذاری در پروفایل اینستاگرام خود ایجاد کنید! مخلوط کردن رسانه های خود می تواند به جلب توجه بیشتر نیز کمک کند.

یکی از راه‌های ایجاد ویدیو در اینستاگرام، پخش زنده در استوری است. پخش زنده شامل پخش زنده ویدیویی از خودتان است تا مخاطبانتان آن را در زمان واقعی تماشا کنند، یا می‌توانید آن را ذخیره کنید تا بعداً تماشا کنند.

 پخش زنده در اینستاگرام معمولاً به دنبال کنندگان شما اعلان می کند که شما این کار را انجام می دهید، به این معنی که افراد بیشتری می توانند این نوع محتوا را تنظیم کنند و تماشا کنند.

با فالوورها درگیر شوید

چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم
چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم

تعامل با فالوورهای خود و دیگران در اینستاگرام، کلید جذب و حفظ فالوور است. بهترین حساب‌های رسانه‌های اجتماعی باعث می‌شود مخاطبان خود احساس کنند که در آن حضور دارند و شنیده می‌شوند. با فالوورهای خود تعامل داشته باشید و آنها در آینده با شما ارتباط بیشتری خواهند داشت.

در مورد حساب های مشابه در صنعت خود برای ایجاد روابط نظر دهید – اگر آنها قبلاً شما را دنبال نمی کنند، به احتمال زیاد آنها را وادار به انجام این کار می کند. چگونه فالوور اینستا جمع کنیم ، هنگامی که کاربران به پست های شما نظر می دهند یا به آنها پاسخ می دهند، پاسخ دهید تا احساس کنند شنیده می شوند

. برای ایجاد روابط با فالوورهای خود مکالمه را شروع کنید تا احتمال بیشتری وجود داشته باشد که شما را دنبال کنند.

همچنین می‌توانید از استوری‌های تعاملی اینستاگرام، نظرسنجی‌ها یا حتی پیام‌های مستقیم برای تعامل و درک بهتر مخاطبان خود استفاده کنید.

استوری اینستاگرام را به اشتراک بگذارید

استوری های اینستاگرام بخشی از پلتفرم اصلی نبودند، اما از زمانی که راه اندازی شدند بسیار بزرگ شده اند. داستان‌ها 24 ساعت طول می‌کشند، اگرچه می‌توان آن‌ها را به‌عنوان نکات برجسته در نمایه‌تان اضافه کرد تا برای همیشه باقی بماند. 

امروزه بسیاری از کاربران ترجیح می دهند استوری های اینستاگرام را به جای پیمایش در فیدهایشان تماشا کنند، بنابراین ارسال استوری باید بخش کلیدی استراتژی اینستاگرام شما باشد. 

استوری ها راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات کوتاه مدت، تبلیغ محصولات یا خدمات، یا اشتراک گذاری پست های کمتر رسمی هستند. روش افزایش رایگان فالوور اینستاگرام اگر چیزی ارزش پستی ندارد، ممکن است در عوض به داستان شما افزوده شود. 

استوری‌های اینستاگرام همچنین دارای ویژگی‌های تعاملی زیادی است که در بالا ذکر شد، مانند نظرسنجی، سؤال، چالش‌های هشتگ، شمارش معکوس، آزمون‌ها و موارد دیگر. این باعث می‌شود که ارتباط مستقیم با فالوورهای خود را آسان کنید و حتی در مورد ترجیحات آنها برای پست‌های آینده خود بیشتر بدانید.

Call to Action را بنویسید

هر پست باید شامل یک عنوان باشد، و امیدوارم که آن عنوان جذاب و جالب باشد. در صورت امکان، باید از عنوان خود برای گفتن داستانی استفاده کنید که خوانندگان شما را جذب کند. با این حال، هر عنوان باید شامل یک فراخوان برای اقدام باشد. 

فراخوان ها برای اقدام شما به پست ها و برند شما بستگی دارد. اگر لباس می فروشید، یک فراخوان برای اقدام می تواند «فروشگاه آنلاین ما را بررسی کنید!»، «برای آخرین معاملات از وب سایت ما دیدن کنید» و غیره باشد. برای وبلاگ نویسان، فراخوان اقدام ممکن است “آخرین پست وبلاگ من را بخوانید – پیوند در بیو!”. 

کپشن هایی ایجاد کنید که با صدای برند شما مطابقت داشته باشد، اما CTA را فراموش نکنید تا دنبال کنندگان بدانند در مرحله بعد چه کاری انجام دهند.

 همچنین می‌توانید برای دنبال کردن اکانت خود، یا تگ کردن یک دوست، یک فراخوان برای اقدام قرار دهید تا پست‌های شما بیشتر دیده شوند. چگونه فالوور اینستا جمع کنیم فراخوان‌های اقدام، خوانندگان شما را به سمت برداشتن گام‌های بعدی دلخواه شما هدایت می‌کند، که می‌تواند منجر به تعامل بهتر و در نتیجه، فالوورهای بیشتر شود.

با اینفلوئنسرها کار کنید

سعی کنید با اینفلوئنسرها در جایگاه خود تماس بگیرید تا در پست ها یا حتی یک پروژه با هم همکاری کنید. اینفلوئنسر مارکتینگ در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام بسیار زیاد است. یک اینفلوئنسر با فالوورهای زیاد می تواند به شما کمک کند خودتان به دنبال کنندگان بیشتری دست پیدا کنید و به معرفی نام و برند خود کمک کنید.

سعی کنید قبل از تماس با هر تأثیرگذار بزرگ، با اینفلوئنسرهای کوچکتر شروع کنید. از آنها بخواهید تا چیزی را که شما پست کرده اید به اشتراک بگذارند، یا حتی فقط از آنها راهنمایی بخواهید که چگونه دنبال کننده اینستاگرام خود را افزایش داده اند!

همکاری با برندها

آیا برندی وجود دارد که با برند شما مطابقت داشته باشد یا چیزی که دنبال کنندگان شما ممکن است طرفدار آن باشند؟ به عنوان مثال، اگر شما یک مربی گریم هستید، می توانید سعی کنید با مارک های آرایشی محبوب کار کنید.

کار با برندهای شناخته شده در جایگاه شما می تواند به معرفی نام شما کمک کند و به پروفایل اینستاگرام شما اعتبار ببخشد. به برنامه‌های وابسته، برنامه‌های حمایت مالی و سایر امکانات همکاری برای برندهایی که با سبک شما مطابقت دارند، نگاه کنید.

راه دیگر برای درگیر شدن با یک برند، ارائه محتوای تولید شده توسط کاربر است. 

اگر برندی از هشتگ خاصی استفاده می‌کند یا مسابقه‌ای برگزار می‌کند که در آن کاربران اینستاگرام می‌توانند تصاویر خود را برای نمایش ارسال کنند، شرکت کنید! روش افزایش رایگان فالوور اینستاگرام شما به طور بالقوه می توانید از برندی با مخاطبان زیادی نامی دریافت کنید که می تواند فالوورها را به صفحه شما هدایت کند.

میزبانی مسابقات

مسابقات یکی از بهترین راه ها برای جذب سریع فالوورهای جدید است. میزبانی مسابقات مانند هدایا یا معاملات ویژه راهی آسان برای جذب افراد بیشتری است که شما را دنبال کنند .

شما می توانید قوانین مسابقه را تنظیم کنید که شامل دنبال کردن حساب خود، اشتراک گذاری یکی از پست های خود در استوری آنها، چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم یا تگ کردن دوستان در نظرات است تا افراد بیشتری پست شما را ببینند، شما را دنبال کنند و با تگ کردن دوستان بیشتری وارد مسابقه شوند.

همچنین می توانید برای محتوای تولید شده توسط کاربر مسابقه برگزار کنید. این نوع مسابقه شامل درخواست از کاربران برای ارسال چیزی و تگ کردن حساب شما یا استفاده از هشتگ برای شرکت در مسابقه است.

یکی از نمونه های محبوب این کولرهای YETI است. آنها از هشتگ #BuiltForTheWild برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده می کنند که سپس می توانند در حساب خود پست کنند. این کار جذب فالوور به برند خود را آسان می کند و همچنین به تولید محتوا برای ارسال در صورت کمبود ایده کمک می کند.

در سراسر پلتفرم ها تبلیغ کنید

امروزه اکثر برندها و کسب و کارها در انواع رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین و حتی پینترست حضور دارند. چگونه فالوور اینستا جمع کنیم حساب اینستاگرام خود را در تمام پلتفرم های آنلاین خود تبلیغ کنید تا دنبال کنندگان را از یک شبکه به شبکه دیگر هدایت کنید. همچنین باید اینستاگرام خود را در وب سایت خود تبلیغ کنید تا بازدیدکنندگان وب بتوانند شما را پیدا کرده و دنبال کنند. 

از همه پلتفرم های آنلاین خود استفاده کنید تا هیچ دنبال کننده بالقوه ای را از دست ندهید. 

از Analytics استفاده کنید 

در نهایت، از شواهد مبتنی بر داده استفاده کنید تا یاد بگیرید چگونه فالوورهای بیشتری در اینستاگرام به دست آورید .  همه حساب‌های تجاری اینستاگرام، Insights اینستاگرام رایگان دریافت می‌کنند، که معیارهایی مانند دنبال‌کنندگان به‌دست‌آمده، بهترین عملکرد پست‌ها و جمعیت‌شناسی مخاطب را ارائه می‌دهد. 

از این تجزیه و تحلیل ها استفاده کنید یا روی دیگران سرمایه گذاری کنید تا درباره مخاطبان خود بیشتر بدانید و بدانید کدام پست ها بهترین عملکرد را دارن

روش افزایش رایگان فالوور اینستاگرام با تجزیه و تحلیل عملکرد خود، می توانید در مورد اینکه چه چیزی موثر است و چه چیزی کار نمی کند، اطلاعات بیشتری کسب کنید. از داده های موجود برای بهبود عملکرد اینستاگرام خود استفاده کنید و مطمئناً دنبال کنندگان بیشتری خواهید داشت.

نتیجه گیری نهایی چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم

چگونه فالوور اینستاگرام جمع کنیم ، از این نکات اینستاگرام برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر و تبلیغ آنلاین برند خود استفاده کنید. ما طی 10 سال تجربه دیجیتال مارکتینگ این نکات رو جمع اوری کرده این و به طور کامل رو رایگان روش افزایش رایگان فالوور اینستاگرام را به شما گفتیم .

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *