روش افزایش بازدید وبلاگ

روش افزایش بازدید وبلاگ


روش افزایش بازدید وبلاگ ، پست های وبلاگ یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان و بازگرداندن ترافیک به وب سایت شما است. راز افزایش بازدید وبلاگ ، اما چگونه می توان فهمید که آنها موفق هستند؟ چه چیزی باعث می شود که یک پست وبلاگ به اندازه کافی جذاب باشد تا کسی بخواهد آن را بخواند؟

اگر شما هم مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار هستید، روش افزایش بازدید وبلاگ ، احتمالاً وبلاگ شرکت خود را بخش کلیدی استراتژی بازاریابی خود می دانید. اما حتی اگر تلاش زیادی برای ایجاد محتوای عالی انجام دهید، ممکن است اعداد ترافیکی را که دوست دارید مشاهده نکنید.

حتما بخوانید : گزارش سئو چیست

در اینجا 10 راز برای بالا بردن آمار بازدید وبلاگ شما وجود دارد:

10 روش افزایش بازدید وبلاگ

راز افزایش بازدید وبلاگ ، شما به سختی روی وبلاگ خود کار کرده اید، احساس تثبیت می کنید. اکنون زمان آن است که در مورد ترافیک جدی باشید . ما دقیقاً با شما دوست هستیم – در اینجا 10 مرحله آسان برای افزایش ترافیک وبلاگ وجود دارد!

1 – عناوین جذاب بنویسید

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای ترغیب افراد به خواندن پست های وبلاگ خود انجام دهید، نوشتن عناوین جذاب است.

 عنوان چیزی است که توجه افراد را به خود جلب می کند و باعث می شود آنها بخواهند روی پست کلیک کنند و بخوانند. روش افزایش بازدید وبلاگ ،  مدتی را به طوفان فکری عناوین جذابی اختصاص دهید که باعث می شود مردم تمایل به یادگیری بیشتر داشته باشند.

حتما بخوانید : کمپین بازاریابی موفق

همچنین ممکن است بخواهید از بررسی کننده طول تگ عنوان استفاده کنید تا مطمئن شوید عنوان شما طول مناسبی دارد. 

تگ عنوان عنوان پست وبلاگ شما است که در نتایج موتورهای جستجو نشان داده می شود. همچنین این چیزی است که در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی و سایت‌های نشانک‌گذاری نمایش داده می‌شود، بنابراین می‌خواهید آنقدر کوتاه باشد که به خوبی جا بیفتد اما به اندازه‌ای طولانی باشد که مردم را به کلیک کردن ترغیب کند.

حتکا بخوانید : پشتیبانی سایت

2 – بهینه سازی برای کلمات کلیدی

هنگامی که شما در حال نوشتن پست های وبلاگ هستید، باید کلمات کلیدی مناسب را درج کنید. راز افزایش بازدید وبلاگ تگ عنوان مکان بسیار خوبی برای استفاده از این کلمات است، اما آنها همچنین باید در سراسر پست شما به اشکال مختلف نمایش داده شوند.

 اینها برخی از مهمترین چیزهایی هستند که موتورهای جستجو هنگام تصمیم گیری درباره اینکه پست وبلاگ شما چقدر مرتبط و مفید برای شخصی است که در گوگل یا موتور دیگری جستجو می کند، به دنبال آنها هستند.

3 – به طور منظم منتشر کنید

یکی روش افزایش بازدید وبلاگ دیگر از عوامل مهم در افزایش بازدید وبلاگ، انتشار منظم آن است. اگر هر چند ماه یک بار پست بگذارید، احتمالاً مردم شما را فراموش خواهند کرد. اما اگر هر هفته یک یا دو هفته یک پست جدید منتشر کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که این پست را اغلب بررسی کنند.

4 – درباره موضوعات خود تحقیق کنید

قبل از اینکه یک کلمه بنویسید، کمی وقت بگذارید و درباره موضوع خود تحقیق کنید. مطمئن شوید که اصول اولیه را درک کرده اید تا بتوانید هوشمندانه درباره آنها بنویسید. هرچه در مورد موضوع اطلاعات بیشتری داشته باشید، پست وبلاگ شما بهتر خواهد بود.

5 – متن خود را با تصاویر بسازید

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ترافیک وبلاگ، اضافه کردن تصاویر به پست‌هایتان است. روش افزایش بازدید وبلاگ یک تصویر مرتبط می تواند به شکستن قطعات طولانی متن کمک کند و آنها را برای خوانندگان جالب تر کند. مطمئن شوید که تصاویر باکیفیت می‌گیرید یا می‌خرید، بنابراین مردم علاقه‌مند هستند به آنچه شما ارائه می‌دهید نگاه کنند.

6 – از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ پست های خود استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزایش ترافیک، تبلیغ پست‌های وبلاگ خود در شبکه‌های اجتماعی است. می توانید عنوان و توضیح کوتاهی را در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، لینکدین، پینترست و سایر سایت ها به اشتراک بگذارید. 

این باعث می‌شود افراد از مکان‌های مختلف کلیک کنند. فقط مطمئن شوید که یک پست را در هر پلتفرمی بیش از حد تبلیغ نمی کنید.

7 – از پلتفرم وبلاگ نویسی استفاده کنید که به سئو کمک می کند

همه پلتفرم های وبلاگ نویسی برای کمک به شما در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ایجاد نشده اند. 

اگر در مورد افزایش ترافیک وبلاگ خود جدی هستید، باید از پلتفرمی که برای سئو ساخته شده است استفاده کنید. این کمک می کند تا مطمئن شوید که پست های شما تا حد امکان برای کاربران موتورهای جستجو قابل مشاهده است.

8 – به نظرات پست های وبلاگ خود پاسخ دهید

بخش مهمی از افزایش ترافیک وبلاگ این است که مطمئن شوید به نظرات و سوالات خوانندگان پاسخ می دهید. 

سعی کنید با افراد در مورد تجربیات، علایق و نظراتشان در بخش نظرات پست‌های خود، گفتگو را شروع کنید. این به افزایش اعتماد بین شما و مشتریان یا مشتریان بالقوه کمک می کند.

9 – بازخورد و بررسی را بخواهید

وقتی کسی خواندن یکی از پست های وبلاگ شما را تمام می کند، ممکن است ایده هایی در مورد اینکه چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید داشته باشد. 

اما بسیاری از آنها وقت نمی گذارند تا بازخورد خود را بگذارند مگر اینکه مستقیماً از آنها خواسته شود.

 اگر چیزی منطقی نبود یا عنوان به اندازه کافی جذاب نبود، روش افزایش بازدید وبلاگ از مخاطبان خود بخواهید که بازخورد دهند . حتی می‌توانید در انتهای هر پست پیوندی قرار دهید که به آدرس ایمیل یا فرم تماس برای ارائه نظرات آنها منتهی می‌شود.

10 – روی مخاطب خود تمرکز کنید

آخرین راز افزایش ترافیک وبلاگ، راز افزایش بازدید وبلاگ تمرکز بر روی افرادی است که با آنها صحبت می کنید و چه چیزی آنها را بیشتر در مورد موضوع شما علاقه مند می کند. 

از دست دادن این موضوع در حین نوشتن آسان است زیرا ممکن است شخصاً برای شما جالب نباشد. اما اگر مردم به آنچه شما برای گفتن یا اشتراک گذاری با آنها اهمیتی نمی دهند، وبلاگ نویسی اصلاً فایده ای نخواهد داشت.

نتیجه گیری مقاله روش افزایش بازدید وبلاگ

روش افزایش بازدید وبلاگ ، با رعایت این اسرار، راز افزایش بازدید وبلاگ ، در مسیر افزایش ترافیک وبلاگ شرکت خود خواهید بود. به خاطر داشته باشید که دیدن نتایج به زمان و تلاش نیاز دارد، اما اگر صبور و ثابت باشید، متوجه تفاوت خواهید شد.

منبع خارجی americanexpress

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *