گزارش سئو سایت چیست

گزارش سئو سایت چیست ، سئو یکی از قابل اندازه گیری ترین تاکتیک های بازاریابی است. می‌توانید گزارش سئو چیست ، همه چیز را از افرادی که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند و روی کمپین‌های شما کلیک کرده‌اند تا محل زندگی کاربر و لینک‌هایی که روی آنها کلیک کرده‌اند، ردیابی کنید. 

انجام این اندازه‌گیری‌ها و قرار دادن آن‌ها در یک گزارش سئو سایت چیست ، می‌تواند برای سنجش اثربخشی کمپین‌های سئو که روی آنها کار کرده‌اید بسیار مفید باشد. 

گزارش سئو چیست ، داده‌ها نشان می‌دهند  که نتیجه ارگانیک شماره 1 در مقایسه با صفحه‌ای در نقاط #10، 10 برابر بیشتر احتمال دارد که یک کلیک دریافت کند. بنابراین، جای تعجب نیست که چرا بازاریابان و مشاوران SEO قصد دارند به بالای SERP ها صعود کنند. 

معرفی بزرگترین شرکت سئو در ایران

این ویدئو را حتما ببینید

مدیارست بزرگترین شرکت تبلیغاتی و طراحی سایت در ایران هست که با بیش از 9 سال سابقه در ضمینه طراحی سایت و سئو جزو با سابقه ترین هاست . برای مشاهده مقاله بهترین شرکت طراحی سایت در ایران ، کلیک کنید

گزارش سئو سایت چیست ؟

گزارش سئو چیست ، با ایجاد یک گزارش سئو، می توانید سلامت سئوی وب سایت خود، عملکرد فعالیت های سئوی خود و زمینه های کلیدی را مشاهده کنید تا به بینش های ارزشمندی دست پیدا کنید که استراتژی های سئوی آینده شما را شکل می دهد. 

با این حال، گزارش سئو سایت چیست ایجاد یک گزارش SEO می تواند بسیار دشوار باشد، به خصوص اگر ندانید که چگونه گزارش بنویسید ، از کجا داده ها را دریافت کنید، یا روی کدام معیارها تمرکز کنید. 

گزارش سئو چیست
گزارش سئو سایت  چیست

این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد گزارش های سئو بدانید را بررسی می کند – گزارش سئوی خوب شامل چه مواردی است، انواع مختلف گزارش سئو، ابزارهایی که برای ایجاد گزارش سئوی خود نیاز دارید و سفری گام به گام برای ایجاد یک گزارش سئو در اختیار شما قرار می دهد. وبسایت شما. 

حتما بخوانید : تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید

گزارش سئو چیست؟

گزارش سئو بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی شما است. 

چه در یک آژانس کار کنید و چه در داخل، یک گزارش SEO خوب لازم است تا اطمینان حاصل شود که سهامداران (معمولا مشتری یا مدیر شما) می توانند به راحتی عملکرد و بازگشت سرمایه فعالیت های مختلف سئو را اندازه گیری کنند. 

گزارش سئوی با کیفیت، خلاصه ای مختصر و دقیق از عملکرد سئوی وب سایت شما است. 

برای اینکه بیشترین بهره را از گزارش سئوی خود ببرید، به بینش های آسان و در عین حال قدرتمندی نیاز دارید که قابل اجرا باشند. اکثر تحلیلگران سئو زمانی برای ایجاد دستی گزارش سئو در صفحات گسترده ندارند. بنابراین، آنها از یک جایگزین سریع و بهتر استفاده می کنند – قالب های گزارش SEO .

حتما بخوانید “ پروفایل بک لینک

داشتن یک قالب گزارش سئو به این معنی است که می توانید فرآیند گزارش سئوی خود را ساده کنید، گزارشات را سریعتر به مشتریان/مدیران ارائه دهید و بدون هیچ زحمتی بینش را استخراج کنید. در حالی که نیازهای مشتریان شما ممکن است متفاوت باشد، معیارهای کلیدی خاصی وجود دارد که هر شرکتی برای عملکرد سئو اندازه گیری و پیگیری می کند.

شایان ذکر است که در روزهای اولیه، گزارش سئو سایت چیست بیشتر شامل معیارهایی مانند بک لینک، کلمات کلیدی ارگانیک و نرخ کلیک بود. اما اندازه گیری تنها این معیارهای اساسی دیگر آن را کاهش نمی دهد. شما باید فراتر از ترافیک جستجو و کلیک ها بروید، زیرا یک استراتژی سئو معتبر همه چیز در مورد برنده شدن تعامل طولانی مدت، ترافیک و خوانندگان برای وب سایت شما است. 

معیارهای کلیدی را که برای ردیابی و اندازه گیری نیاز دارید، شناسایی کنید. به عنوان مثال، معیارهایی مانند گنجاندن قطعات برجسته، افزایش جستجوهای برند، بک لینک ها، کلمات کلیدی هدف، جستجوی ارگانیک و حتی رشد رقبا مکان خوبی برای شروع هستند. 

چرا باید یک گزارش SEO ایجاد کنید؟

ایجاد یک گزارش سئو دارای مزایای سه گانه است: راه حل هایی را به خوانندگان ارائه می دهد، به ایجاد اعتماد با مشتریان شما کمک می کند و تخصص شما را بهبود می بخشد. 

هدف اولیه از ایجاد یک گزارش سئو این است که بفهمید مردم در حال جستجوی آنلاین هستند، گزارش سئو چیست کلماتی که استفاده می کنند، راه حل هایی که به دنبال آن هستند و نوع محتوایی که می خواهند مصرف کنند. هنگامی که هدف مخاطبان هدف خود را درک کردید، می توانید سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید و با افرادی که در جستجوی آنلاین راه حل های ارائه شده توسط شما هستند ارتباط برقرار کنید. 

ثانیا، با تمرکز بر تمام معیارهای کلیدی سئوی خود، اعتماد و قدرت را با سهامداران خود (مشتریان یا مدیر) ایجاد می کنید. این منجر به یک رابطه سالم تر و قوی تر می شود. 

 سئو گزارش  چیست

علاوه بر این، با ایجاد یک گزارش سئو، می توانید عملکرد استراتژی ها و تاکتیک های سئو خود را اندازه گیری کنید. به این ترتیب، می توانید تعیین کنید که کدام کمپین ها بهترین عملکرد را دارند و کدامیک نه. 

به طور خلاصه، یک گزارش سئو به هر سه ذینفع – مشتریان، مشتریان و متخصصان سئو – پاسخ می‌دهد و مزایایی متناسب با نیازهای آنها به همراه دارد. 

اکنون که به خوبی درک کرده اید که گزارش سئو چیست و چرا باید آنها را ایجاد کنید، وقت آن است که وارد بخش های گوشتی شوید!

ابزارهای گزارش SEO مورد نیاز

ابزارهای سئو زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد گزارش سئو استفاده کنید. چالش این است که تعداد آنها بسیار زیاد است. گزارش سئو چیست برای یک تحلیلگر یا مدیر سئو که پروژه ها، کمپین ها و وب سایت های متعددی را مدیریت می کند، جمع آوری داده ها از چندین ابزار کار سختی است. 

در تجربه‌مان، ابزارهای گزارش‌دهی سئو زیر را دقیق‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار برای ایجاد گزارش‌های سئو می‌دانیم: 

1. کنسول جستجوی گوگل (GSC)

 سئو گزارش سایت  چیست

کنسول جستجوی گوگل یک ابزار رایگان است که تعدادی گزارش عملی را ارائه می دهد تا به شما در شناسایی فرصت ها، رفع مشکلات، مشاهده عملکرد کلمات کلیدی و دریافت پیام هایی از Google در مورد سلامت وب سایت خود کمک کند. 

در حالی که نمی‌توانید مستقیماً از کنسول جستجوی Google در سایت خود تغییراتی ایجاد کنید، می‌توانید از آن برای ارسال صفحات به نمایه Google برای بررسی خطاها در ویژگی دامنه خود و تأیید سلامت سایت خود استفاده کنید. 

برخلاف سایر ابزارها مانند Google Analytics، کنسول جستجوی گوگل فقط اطلاعاتی در مورد ترافیکی که از جستجوی وب گوگل می آید را ارائه می دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید روی رتبه‌بندی بالاتر در SERP در گوگل تمرکز کنید، این ابزار به شما کمک می‌کند تا راه خود را از طریق بخش‌هایی مانند ایمیل، رسانه‌های اجتماعی و سایر موارد قطع کنید تا گزارش‌های گوگل محور را به شما ارائه دهند. 

به آن به عنوان یک ابزار بهینه سازی فکر کنید. 

داده‌هایی که از کنسول جستجوی گوگل دریافت می‌کنید می‌تواند به مشاوران سئو و صاحبان وب‌سایت کمک کند تا فرصت‌های رتبه‌بندی جدید را کشف کنند، گزارش سئو سایت چیست عملکرد موجود را افزایش دهند و دقیقاً یاد بگیرند که چگونه ترافیک به وب‌سایتشان می‌آید. 

2. گوگل آنالیتیکس

what is seo report

Google Analytics فعالیت وب سایت شما را ردیابی می کند. از تجزیه و تحلیل منابع اصلی ترافیک کاربر گرفته تا ردیابی تکمیل اهداف و اندازه گیری عملکرد رقبا، می توانید همه این کارها را با Google Analytics انجام دهید. 

برای جمع‌آوری بینش بازدیدکنندگان، سنجش موفقیت کمپین‌های سئو و بازاریابی، کشف الگوها و روندهای کاربر، به‌دست آوردن اطلاعات بازدیدکننده مانند جمعیت‌شناسی، دستگاه، تعامل و موارد دیگر استفاده می‌شود. 

گوگل آنالیتیکس یک نمای کلی از عملکرد سئوی وب سایت شما ارائه می دهد. ابزارهای تجسم و نظارت بر داده ها، از جمله داشبورد گزارش سئو چیست ، نمودار حرکتی، کارت امتیازی که نشان دهنده تعامل کاربر و تغییرات ترافیک در طول زمان است را فراهم می کند.  

3. سمراش

seo-report

Semrush یکی از پیشرفته ترین پلتفرم های SEO است. گزارش‌های قابل تنظیمی را ارائه می‌کند که می‌تواند به شما در تسریع و ساده‌سازی فرآیند گزارش‌دهی SEO کمک کند. 

با یک ویژگی اختصاصی به نام «گزارش‌های من»، Semrush به شما امکان می‌دهد تا در آمار سئوی وب‌سایت خود عمیق شوید. ضربه زننده؟ این به شما امکان می دهد داده ها را در عملکرد وب سایت خود ترکیب کنید، در حالی که شامل داده های رقیب و ادغام Google Suite می شود. 

برای مثال، می‌توانید داده‌های جمع‌آوری شده را از کنسول جستجوی Google، Google Analytics، Google My Business، Google Ads و بیش از ۴۰ ابزار Semrush دریافت کنید. 

می‌توانید از ویژگی «ممیزی سایت» برای پوشش سئوی فنی مانند سرعت سایت، رفع خطاهای 404، رفع لینک‌های شکسته و موارد دیگر استفاده کنید. همچنین می‌توانید گزارش‌های موضوعی را مشاهده و صادر کنید که شامل خزیدن، HTTPS، سئوی بین‌المللی، عملکرد سایت و پیوند داخلی است. 

4. ahrefs

Ahrefs بیشتر به دلیل “پیش‌لینک کردن پروفایل” معروف است. هنگامی که یک دامنه وب سایت را در تب نمایه بک لینک آن وارد می کنید، یک داشبورد با اطلاعات بک لینک ها، معیارها و ترافیک ارگانیک سایت خود دریافت می کنید. 

وقتی به «Backlinks» پیمایش می‌کنید، نمای عمیقی از همه پیوندهای خود دریافت می‌کنید: dofollow، nofollow، redirect، محتوا، UGC و موارد دیگر. 

یکی از روش هایی که مشاوران با تجربه سئو یا صاحبان وب سایت از این ویژگی استفاده می کنند، تجزیه و تحلیل لینک های رقیب خود است. به عنوان مثال، می توانید صفحاتی را پیدا کنید که به رقبای شما پیوند دارند و پروفایل پیوند آنها را بررسی کنید تا بفهمید چرا مردم به سایت آنها لینک می دهند. 

علاوه بر این، یک ویژگی خاص به نام گزارش سئو چیست “بهترین توسط لینک ها” به شما کمک می کند صفحاتی را در سایتی که بیشترین بک لینک را دارند شناسایی کنید. این به شما ایده ای از محتوای با عملکرد برتر می دهد، بنابراین می توانید محتوا و استراتژی SEO خود را برای ایجاد دارایی های جذاب تر در وب سایت خود بهینه کنید. 

گزارش سئو سایت چیست با این حال، این بدان معنا نیست که Ahrefs فقط به شما گزارش بک لینک می دهد. می توانید از آن به طور گسترده برای تحقیق کلمات کلیدی، تجزیه و تحلیل سختی آن، عبارات جستجوی مرتبط با کلمات کلیدی خود استفاده کنید و از آن برای بهینه سازی سئوی وب سایت خود استفاده کنید. 

5. Moz pro

Moz یکی دیگر از ابزارهای عالی گزارش سئو است که به شما کمک می کند لیست کلمات کلیدی را جمع آوری کنید و حتی در مورد رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص پیش بینی کنید. 

می‌توانید از آن برای خزیدن در وب‌سایت خود، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی بر اساس حجم جستجو و تحقیق در مورد پروفایل بک لینک رقیب خود استفاده کنید. ویژگی های محبوب Moz عبارتند از Moz Keyword Explorer و Moz Local. 

این به شما امکان می‌دهد گزارش‌های سئوی سفارشی از جمله داده‌های رتبه‌بندی، گزارش‌های بهینه‌سازی روی صفحه، تنظیم برنامه‌ریزی گزارش‌ها و صادرات داده‌ها به یک PDF ایجاد کنید. شما می توانید یک الگوی گزارش SEO را در Moz انتخاب کنید یا از ابتدا یکی را ایجاد کنید. 

برای خرید اکانت moz pro در ایزی خرید کلیک کنید

چه چیزی در یک گزارش سئو خوب انجام می شود؟

اول از همه، گزارش SEO شما باید واضح و توصیفی باشد. باید داده‌های مرتبط، یافته‌های کلیدی و مراحل بعدی قابل اجرا را برجسته کند. زیرا، اجازه دهید با آن روبرو شویم – ایجاد یک گزارش جامع SEO که شامل لیست های طولانی از برگه های کلمات کلیدی یا تاریخچه بک لینک باشد، بی معنی است. 

جنبه های اصلی که باید هنگام ایجاد یک گزارش سئو به خاطر بسپارید عبارتند از:

  • ایجاد آن باید آسان و سریع باشد. 
  • خواندن آن باید آسان باشد، اما در عین حال مفصل نیز باشد. 
  • این باید یک نمای کلی از کمپین های قبلی خود را به شما ارائه دهد.
  • باید بینش‌های عملی ارائه دهد که به شما در هدایت فعالیت‌های سئو در آینده کمک کند.

با استفاده از یک قالب گزارش سئو ، می توانید فرآیند را استاندارد کنید، که به نوبه خود، تولید گزارش های سئو را برای شما آسان تر و سریع تر می کند. همچنین تضمین می کند که مناسبی در اختیار دارید. بنابراین اگر زمان زیادی دارید، می توانید به سرعت یک گزارش سئوی غنی بصری ایجاد کنید که مشتریان در عرض چند ثانیه آن را درک کنند. 

با مدیارست ، می توانید گزارش های خود را از ابتدا ایجاد کنید ، یا به سادگی یک الگوی آماده برای استفاده را از کتابخانه قالب خود انتخاب کنید.

در حالی که هیچ راه قطعی برای نوشتن گزارش سئوی عالی وجود ندارد، برخی از عناصر ضروری وجود دارد که به یک گزارش سئوی درخشان کمک می کنند: 

1. بررسی اجمالی 

دیدن اصطلاحات فنی، اعداد و داده های خام در گزارش سئو می تواند کمی ترسناک باشد. آنچه شما نیاز دارید یک نمای کلی تمیز است که نمای سطح بالایی از معیارهای مهم وب سایت شما ارائه دهد. این صفحه در اصل باید نمایانگر «خلاصه اجرایی» گزارش سئوی شما باشد. 

مرور کلی را به عنوان فهرست مطالب در نظر بگیرید. این به مشتری در مورد آنچه که گزارش SEO شامل چه چیزی است و آنچه باید انتظار داشته باشد می دهد. 

اضافه کردن نمودارها و نمودارها را برای نمایش بصری داده ها در نظر بگیرید، بنابراین درک آن آسان تر است. به یاد داشته باشید، مشتریان شما ممکن است زمان کافی برای بررسی عمیق هر معیار را نداشته باشند، بنابراین یک مرور کلی باید ساده و نسبتاً کوتاه باشد. 

2. KPI

هر گزارش سئوی که ایجاد می کنید باید متناسب با اهداف مشتری باشد. 

به عنوان مثال، اگر مشتری شما می خواهد نرخ تبدیل را افزایش دهد، باید روی KPI هایی مانند نرخ کلیک، رتبه بندی کلمات کلیدی، نرخ پرش و نه تمرکز کنید. از سرنخ ها از اضافه کردن معیارهای بیهوده که با هدف مشتری شما مرتبط نیست خودداری کنید. در این صورت می توانید ترافیک را کنار بگذارید. 

KPI ها موفقیت کمپین های شما را نشان می دهد و نشان می دهد که چقدر به طور موثر به اهداف مشتری خود می رسید. با اندازه‌گیری این شاخص‌های کلیدی عملکرد، می‌دانید که استراتژی‌هایتان چقدر خوب کار می‌کنند، کدام یک نیستند، و کجا باید تلاش بیشتری انجام دهید. 

برخی از KPIهای محبوب سئو شامل ترافیک ارگانیک، بک لینک، نرخ تبدیل و رتبه بندی کلمات کلیدی است. 

3. فرصت ها  

می‌توانید با گنجاندن خلاصه‌ای از مراحل بعدی قابل اجرا، مسیر بیشتری را طی کنید. 

به آنها اطلاع دهید که چه کمپین هایی را می خواهید اجرا کنید و کدام کمپین ها را متوقف کنید. به عنوان مثال، اگر وب سایت به سرعت بک لینک ها را از دست می دهد، به دنبال فرصت های ایجاد لینک باشید. 

وجود بخش فرصت‌ها گزارش سئو سایت چیست ، در گزارش سئو نه تنها استراتژی‌های آینده را نشان می‌دهد، بلکه به مشتری شما کمک می‌کند تا بفهمد که چگونه تأثیر درآمد را به ارمغان می‌آورید. بعلاوه، یک طرح سئو قوی با اعداد خوب برای پشتیبان گیری از ایده های شما می تواند شما را به عنوان یک حرفه ای قرار دهد. 

گزارش SEO خود را در 6 مرحله ایجاد کنید 

هنگام تهیه یک گزارش SEO، یک قالب قابل تنظیم و سریع می خواهید که بتوانید به راحتی هر ماه آن را تکرار کنید (با فرض اینکه گزارش های ماهانه تولید می کنید). یک الگوی سئو به شما کمک می کند تا تمام KPI های مهم را برجسته کنید، مراحل بعدی قابل اجرا را مشخص کنید و اثربخشی استراتژی سئوی خود را نشان دهید. 

قالب‌های گزارش Visme کاملاً قابل تنظیم هستند و به متخصصان این امکان را می‌دهند که هر بخش را اضافه، حذف و تغییر دهند. داشتن یک الگوی گزارش سئو به این معنی است که در زمان، تلاش و منابعی که در غیر این صورت اگر بخواهید گزارشی از ابتدا ایجاد کنید، سرمایه گذاری می کنید، صرفه جویی می کنید. 

از آنجایی که این یک قالب کاملاً قابل تنظیم است، می توانید هر اسلاید را مطابق با نیازهای مشتری خود تنظیم کنید. گزارش سئو چیست شما می توانید طرح رنگ را برای مطابقت با رنگ های برند مشتری خود تغییر دهید، آرم، فونت های خود را اضافه کنید و آن را با سبک خود هماهنگ کنید. 

این الگو اکثر KPI های اساسی را که یک مشاور سئو باید برای اندازه گیری عملکرد یک وب سایت دنبال کند، پوشش می دهد. 

بیا شروع کنیم. 

1. کارت عنوان

این اولین قدم در گزارش سئوی شماست. 

لوگوی برند خود، تاریخ/ماه گزارش و همچنین آدرس وب سایت مشتری خود را اضافه کنید. می‌توانید این اسلاید را با اضافه کردن رنگ‌ها، نمادها و شکل‌های مکمل صاف از مجموعه غنی Visme بالا ببرید. 

هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید بروید.

2. فهرست مطالب

همانطور که از نام آن پیداست، این صفحه صرفاً فهرستی از مطالب است که به شما در ساختار گزارش سئو کمک می کند. 

3. بررسی اجمالی

همانطور که قبلاً گفته شد، گزارش سئو چیست ، بخش نمای کلی گزارش SEO شما اساساً صفحه ای است که مهمترین اطلاعات را در آن خلاصه می کنید. این به شما کمک می‌کند تا پیشرفت‌ها را در بخش‌های مختلف مانند تبدیل‌های ارگانیک، ترافیک جستجو، بک لینک‌ها، جستجوهای برند و نرخ کلیک برجسته کنید. 

شایان ذکر است که اگر مشتری شما اهداف خاصی دارد، مطمئن شوید که داده های مربوطه را در بخش نمای کلی قرار داده و در اسلایدهای آینده آن را گسترش دهید. 

مشتریانی که دوست دارند در سئوی خود مشارکت بیشتری داشته باشند، گزارش سئو سایت چیست احتمالاً دوست دارند بیشتر به این نکات برجسته بپردازند، در حالی که مشتریان غیرمستقیم بیشتری ممکن است از یک مرور کلی سریع برای دانستن اینکه کمپین های آنها دقیقاً چگونه در جهت اهداف خود کار می کنند قدردانی می کنند. 

4. KPI ها

بسته به اهداف مشتری خود، KPIهای مناسب را تنظیم کنید. 

با تعریف واضح شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI) و ارائه زمینه‌ای درباره دلیل گزارش آن‌ها، می‌توانید به طور قطعی نشان دهید که چگونه به مشتری خود در پیشرفت مستمر کمک می‌کنید. 

برای مثال، اگر در حال نوشتن محتوا یا ایجاد صفحات جدید برای مشتری خود هستید، ممکن است بخواهید روی داده های مربوط به آن صفحات فرود خاص تمرکز کنید. 

در اینجا چند KPI مهم SEO که باید در گزارش سئوی خود بگنجانید آورده شده است:

  • پیوندها
  • رتبه بندی سایت
  • ترافیک جستجوی ارگانیک
  • نرخ تبدیل ارگانیک
  • ROI بازاریابی ورودی
  • درآمد فروش
  • هزینه هر سرب
  • اقتدار صفحه و دامنه

با در نظر گرفتن این KPI ها، اجازه دهید به اسلایدهای بعدی برویم که در آن تجزیه و تحلیل عمیقی از آنها ارائه خواهید کرد.  

5 – حجم فروش و بازگشت سرمایه

اگر وب‌سایت شما کالا یا خدمات ملموسی را ارائه می‌کند، اولین موردی که در هنگام تهیه گزارش سئو می‌خواهید چیزی است که دقیقاً به شما می‌گوید که چقدر وب‌سایت شما در سلامت کلی کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

یک گزارش سئو منسجم باید فوراً اطلاعاتی در مورد حجم فروش

گزارش سئو که فوراً عملکرد وب سایت شما گزارش سئو سایت چیست را به عملکرد کسب و کار شما گره نزند، بی فایده است. بهینه سازی موتور جستجو باید سرنخ ها یا فروش شما را بهبود بخشد و شما باید بتوانید این تبدیل ها را ردیابی کنید. 

6 – ترافیک ارگانیک در مقابل ترافیک پولی

یک گزارش مفید سئو باید به شما بگوید که ترافیک وب سایت شما از کجا می آید.

ترافیک ارگانیک به ترافیکی اطلاق می شود که پس از قرار دادن عبارات جستجو در موتورهای جستجو مانند بینگ یا گوگل به وب سایت شما می رسد.

ترافیک پولی به ترافیکی اطلاق می شود که پس از کلیک بر روی تبلیغاتی که برای اجرا به گوگل یا بینگ پرداخت کرده اید به وب سایت شما می رسد. 

ترافیک ارگانیک بهتر از ترافیک پولی نیست. آنچه واقعاً مهم است این است که بدانید چگونه بین ترافیک ارگانیک ناشی از SEO مؤثر و ترافیک پرداخت به ازای کلیک که بر تبلیغات متکی است تعادل برقرار کنید.

 7 – رتبه بندی جستجو 

گزارش سئو سایت چیست ، اگر در گوگل جستجوی «گزارش سئو چیست؟» را انجام دهید، محتوای زیادی را مشاهده خواهید کرد که در مورد اهمیت رتبه بندی جستجو صحبت می کند. یک گزارش SEO مفید باید به شما بگوید که کلمات کلیدی شما چگونه رتبه بندی می شوند و همچنین باید به شما بگوید که نام کسب و کار شما در کجا در گوگل و سایر موتورهای جستجو مانند Bing یا DuckDuckGo نمایش داده می شود.

شما می خواهید که کسب و کار شما در رتبه های بالای جستجو یا نزدیک به آن باشد. یک گزارش مفید سئو باید بینش هایی را در مورد رتبه بندی جستجوی شما ارائه دهد و در صورت نیاز به بهبود توصیه های عملی ارائه دهد.

اگر در زمینه سئو تازه کار هستید، این مقاله از Moz را بررسی کنید، که به رابطه بین رتبه بندی موتورهای جستجو و سئو می پردازد. 

جمع بندی مقاله گزارش سئو چیست

گزارش سئو چیست ، اگر یک شرکت سئوی معتبر را استخدام کرده اید، آنها باید گزارش های منظمی را ارائه دهند که معیارهایی را که در بالا ذکر کردیم را پوشش دهد. گزارش سئو همچنین ممکن است بر روی  ، صفحات برتر وب سایت شما، مشتریان و جذب مشتری و موارد دیگر تاثیر بگذارد.

گزارش سئو سایت چیست ، اگر در زمینه سئو تازه کار هستید و به این فکر می کنید که یک گزارش سئو شامل چه مواردی است، حتماً موارد اولیه مانند ترافیک و بک لینک ها را در نظر بگیرید! برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازاریابی دیجیتال و سئو به وبلاگ ما مراجعه کنید.

سوالات متداول گزارش سئو سایت چیست

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *