چگونه کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم

چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم ، برای بسیاری از افراد، کار کردن از خانه به صورت کناری یا تمام وقت می تواند یک گزینه جذاب باشد، چه بخواهند چند دلار اضافی به دست آورند یا یک شغل جدید را شروع کنند. کسب و کار محلی چیست ، با این حال، راه اندازی کسب و کار خانگی ،  راه اندازی یک کسب و کار خانگی، مانند شروع هر کسب و کار دیگری، نیاز به برنامه ریزی و تعهد شخصی زیادی دارد

کسب و کار خانگی

شما باید استراتژی خود را برنامه ریزی کنید، تمام جزئیات کوچک را بررسی کنید و سپس برای تحقق آن تلاش کنید. خوشبختانه، با استفاده از خانه خود به عنوان فضای کسب و کار خود، از برخی از هزینه ها و دردسرهای مرتبط با مشاغل کلاسیک مانند اجاره فضای تجاری و رعایت برخی الزامات مجوز جلوگیری می کنید.

حتما بخوانید : دلیل شکست کسب و کار ها

مراحل راه اندازی کسب و کار خانگی

راه اندازی کسب و کار خانگی

1 - تصمیم گیری در مورد نوع کسب و کار

راه اندازی کسب و کار خانگی  ، استعدادهای خود را ارزیابی کنید. به خاطر داشته باشید که تفاوت زیادی بین استعدادها و چیزهایی که از آنها لذت می برید وجود دارد. فقط به این دلیل که از چیزی لذت می برید به این معنی نیست که می توانید آن را به یک تجارت تبدیل کنید. به مهارت های خود یا سرگرمی هایی که بهتر از دیگران انجام می دهید فکر کنید

این می تواند پختن کیک، چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم  ساخت جواهرات یا دوخت لباس باشد. کسب‌وکار شما همچنین می‌تواند مبتنی بر مهارت حرفه‌ای باشد که توسعه داده‌اید یا در آن تحصیل کرده‌اید.

  • مطمئن شوید که این نیز کاری است که از انجام آن لذت می برید. شما زمان زیادی را صرف راه اندازی و اجرای این کسب و کار خواهید کرد، بنابراین باید بتوانید انجام آن را تحمل کنید. 

2 - نیازهای مالی خود را ارزیابی کنید

مراحل کسب و کار خانگی

در حالی که راه اندازی یک کسب و کار از خانه می تواند مقرون به صرفه تر از راه اندازی یک تجارت سنتی باشد، راه اندازی کسب و کار خانگی  ،شما همچنان برای شروع به پول نیاز دارید. همانطور که ایده کسب و کار خانگی خود را شکل می دهید، به این فکر کنید که چقدر پول برای خرید موجودی، خرید تجهیزات تولیدی خود یا پوشش هر هزینه اولیه دیگری نیاز دارید. اگر پس‌انداز زیادی ندارید . 

 می‌توانید برای شروع یک وام تجاری نیز دریافت کنید، اما این به معنای واجد شرایط بودن و متعاقباً مسئولیت گرفتن وام است که می‌تواند برای یک تجارت جدید دشوار باشد. هنگام راه اندازی کسب و کار خانگی خود، گزینه های تامین مالی خود را با دقت در نظر بگیرید.

3 - رقابت خود را بشناسید

کسب و کار خانگی چیست

 اگر قصد دارید از خانه به صورت محلی کار کنید، در اطراف شهر به دنبال کسب و کارهای دیگری باشید که خدمات یا محصولات مشابهی را ارائه می دهند. شما باید بفهمید که آیا تجارت کافی برای شما در منطقه شما باقی مانده است یا خیر. اگر قصد دارید به صورت آنلاین کار کنید، در بیشتر موارد با بازار بسیار شلوغی روبرو هستید، بنابراین باید راهی برای متمایز کردن خود از رقبا پیدا کنید.

  • در هر صورت، مطمئن شوید که قیمت رقابت خود را بررسی کرده و تجزیه و تحلیل کنید. اگر بتوانید همان محصول را با قیمت کمتری ارائه دهید، ممکن است بتوانید برخی از مشتریان آنها را از خود دور کنید.
 

4 - نیازهای بازار خود را درک کنید

به آنچه مردم می گویند و آنچه در آن منطقه نیاز دارند گوش دهید. اگر چیزی که آنها ذکر می کنند مورد علاقه شماست و در آن مهارت دارید، حتما باید آن را امتحان کنید. این به صورت محلی نیز مانند آنلاین اعمال می شود. هر ایده تجاری خوب نیازی را در بازار برآورده می کند.

5 - با قوانین استخدامی آشنا شوید

اگر قصد دارید کارمندان یا کارگران قراردادی را به عنوان بخشی از مشاغل خانگی خود استخدام کنید، باید بدانید که چگونه قوانین کار را دنبال کنید. راه اندازی کسب و کار خانگی ، اینها شامل، اما نه محدود به، حداقل دستمزد، اضافه کاری، مزایای مورد نیاز، و سایر مقررات جبران خسارت منصفانه است. بهتر است برای اطمینان از اینکه با این مقررات تخطی نکنید، یک مشاور حقوقی استخدام کنید.

6 - نامی برای کسب و کار خود انتخاب کنید

پیدا کردن نام مناسب برای کسب و کارتان یکی از مهم ترین متغیرهای موفقیت شماست. از یک نام مبهم و منحصر به فرد برای کسب و کار جدید خود اجتناب کنید که به وضوح کسب و کار شما را توصیف نمی کند و به مشتریان سرنخی در مورد خدمات و محصولات ارائه شده نمی دهد. مشتریانی که برای اولین بار می‌آیند باید بتوانند ایده‌ای کاملاً آگاهانه از کارهایی که کسب‌وکار شما انجام می‌دهد را بر اساس نامش جمع‌آوری کنند.

نام کسب و کار خانگی

برنامه ریزی برای راه اندازی کسب و کار خانگی

1 - دریابید که آیا می توانید این تجارت را سودآور کنید یا خیر

شروع کسب و کار خانگی

مردم چقدر برای خدمات شما پرداخت خواهند کرد؟ آیا می توانید از این طریق درآمد خوبی داشته باشید؟ بسیاری از مردم تا زمانی که برای تعیین سود خود وقت بگذارند، اعداد نجومی را در آینده خود می بینند. حتماً در نظر داشته باشید که چقدر زمان می توانید به طور معقول به کسب و کار خود اختصاص دهید و چه مقدار سود می توانید برای زمان و پول سرمایه گذاری خود به دست آورید. در برخی موارد، یک ایده تجاری عالی در تئوری می تواند در واقعیت بی سود باشد

2 - برای کسب و کار خانگی خود یک طرح تجاری ایجاد کنید

این طرحی برای کسب و کار شماست. همچنین ممکن است به شما کمک کند به چیزهایی فکر کنید که در مورد کسب و کارتان به ذهنتان خطور نکرده بود و به شما کمک کند تا تعیین کنید به چه نوع هزینه های راه اندازی نگاه می کنید. حداقل یک طرح تجاری باید شامل موارد زیر باشد:

  • شرحی از بازار، اهداف و آنچه آن را از رقبا متمایز می کند.
  • لیستی از محصولات یا خدمات ارائه شده و قیمت آنها.
  • تجزیه و تحلیل بازار رقبای شما و قیمت آنها.

3 - موانع قانونی برای کسب و کار خود را بررسی کنید

روش راه اندازی کسب و کار خانگی

برخی از مناطق دارای قوانین و مقررات خاصی برای مشاغل خانگی هستند، و شما باید قبل از سرمایه گذاری زمان یا پول زیادی در کسب و کار خود، آن ها را در شهرداری شهر خود بررسی کنید.

برخی از مناطق فقط باعث می شوند که صاحبان مشاغل خانگی مجوز کسب و کار داشته باشند و نه چیز دیگری. عدم اطلاع از این قوانین می تواند برای کسب و کار شما مخرب باشد.

4 - مشخص کنید که آیا به بیمه اضافی نیاز دارید یا خیر

 برای تعیین اینکه آیا به بیمه خاصی برای مشاغل خانگی خود نیاز دارید یا خیر، با نماینده بیمه محلی خود مراجعه کنید. هنگامی که یک کسب و کار خانگی را راه اندازی می کنید، بلافاصله خود، خانواده و خانه خود را در معرض خطرات مختلف قرار می دهید و می خواهید مطمئن شوید که قبل از اینکه خیلی دیر شود، تحت پوشش قرار بگیرید.

چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم

1 - در مشاغل خانگی خود سرمایه گذاری کنید.

چگونه کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم
 قبل از شروع، اغلب سرمایه گذاری هایی وجود دارد که باید در زیرساخت های کسب و کار خود انجام دهید. این بر اساس نوع کسب و کار شما متفاوت است. به عنوان مثال، اگر یک تجارت چاپ را در خانه دارید، باید یک چاپگر حرفه ای و کاغذ برای آن بخرید. اگر یک تجارت آنلاین دارید، ممکن است عاقلانه باشد که کامپیوتر و سرعت اینترنت خود را ارتقا دهید. زمان صرف شده برای انتظار برای بارگذاری صفحات می تواند افزایش یابد و به بهره وری شما آسیب برساند.
 

2 - کسب و کار خود را به عنوان یک شخص حقوقی سازماندهی کنید

راهنمای راه اندازی کسب و کار خانگی

هنگام راه اندازی برای کسب و کار، چندین گزینه برای تعیین ساختار کسب و کار خود دارید. ساده ترین کار این است که به سادگی به عنوان یک مالک انحصاری عمل کنید، جایی که شما، مالک کسب و کار، به طور قانونی کسب و کار هستید. در این مورد، شما از SSN خود برای اهداف شناسایی مالیاتی استفاده خواهید کرد. با این حال، اگر قصد دارید شرکای داشته باشید یا کارمندانی استخدام کنید

3 - دفتر خانه خود را راه اندازی کنید

شروع کسب و کار در منزل

برای کار موثر، باید یک فضای تجاری اختصاصی در خانه خود داشته باشید. چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم ، اگر محلی کار می کنید، این فضای تجاری شما نیز هست. شما باید فضایی جدا از اعضای خانواده، حیوانات خانگی و سایر مواردی که باعث حواس پرتی می شوند ایجاد کنید. در صورت امکان، این قسمت را تا حد امکان از بقیه خانه خود جدا کنید. جداسازی فیزیکی به ایجاد جدایی ذهنی بین زندگی خانگی و زندگی کاری شما کمک می کند و همچنین کسر مالیات برای یک دفتر کار خانگی را کمتر ذهنی می کند.

4 - کسب و کار خود را راه اندازی کنید

وقتی همه چیز را آماده کردید، کسب و کار یا وب سایت خود را راه اندازی کنید و اولین مشتریان خود را جذب کنید. اینها برای شروع می توانند دوستان یا خانواده باشند. به خاطر داشته باشید که از ابتدا همه چیز را در مورد تجارت خود نمی دانید. کارآفرینان در حال یادگیری هستند!

 

5 - کسب و کار خود را بازاریابی کنید

 برای جذب مشتریان بیشتر، باید کسب و کار خود را بازاریابی کنید. این شامل تبلیغات، ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی، و سایر فعالیت هایی است که برای جذب مشتریان طراحی شده اند. نوع تبلیغات شما باید بسته به نوع مشتری که می خواهید جذب کنید متفاوت باشد. اگر به صورت محلی کار می کنید، در ایستگاه های رادیویی محلی یا در روزنامه تبلیغ کنید

کسب و کار خود را بازاریابی کنید

اگر به صورت آنلاین کار می کنید، در Google AdWords ثبت نام کنید یا کسب و کار خود را در وب سایت های مربوطه تبلیغ کنید.

اهمیت تبلیغات برای راه اندازی کسب و کار خانگی

کسب و کار خود را بازاریابی کنید .برای جذب مشتریان بیشتر، باید کسب و کار خود را بازاریابی کنید. این شامل تبلیغات، ایجاد یک حضور قوی در رسانه های اجتماعی، و سایر فعالیت هایی است که برای جذب مشتریان طراحی شده اند.

 نوع تبلیغات شما باید بسته به نوع مشتری که می خواهید جذب کنید متفاوت باشد. اگر به صورت محلی کار می کنید، در ایستگاه های رادیویی محلی یا در روزنامه تبلیغ کنید. اگر به صورت آنلاین کار می کنید، در Google AdWords ثبت نام کنید یا کسب و کار خود را در وب سایت های مربوطه تبلیغ کنید.

  • بازاریابی یک کسب‌وکار همچنین می‌تواند شامل ساخت یک برند، راه‌اندازی یک وب‌سایت حرفه‌ای، هدایت ترافیک به سایت شما با بهینه‌سازی موتور جستجو، و استفاده از یک استراتژی تبلیغاتی، از جمله تاکتیک‌های دیگر باشد.
  • یکی از مهم ترین کلیدهای بازاریابی این است که به طور واضح خدمات، ارزش یا محصولی را که کسب و کار جدید شما ارائه می دهد، بیان کنید. سعی کنید هنگام به اشتراک گذاشتن کارهایی که کسب و کارتان با دیگران انجام می دهد از توضیحات طولانی و توضیحات طولانی دوری کنید. پیام خود را بسیار ساده، مستقیم و دقیق نگه دارید. به مشتری بگویید چه مشکلاتی را می توانید حل کنید، خدماتی را که ارائه خواهید داد و چگونه محصولات شما ارزش زیادی برای زندگی آنها به ارمغان می آورد، بدون اینکه اصطلاحات بیشتری را اضافه کنید که مشتریان احتمالی شما را گیج کند.
  • بازاریابی دیجیتال و ایجاد حضور آنلاین برای هر کسب و کاری ضروری است. میلیاردها جستجوی اینترنتی هر روز در موتورهای جستجوی بزرگ اینترنتی مانند یاهو و گوگل تکمیل می شود. 

ادامه اهمیت های چگونه کسب و کار خانگی راه بندازیم

خرید .com و راه اندازی یک وب سایت با سرویس آسانی مانند WebHosting Squared می تواند کمتر از 100 دلار در سال هزینه داشته باشد و شما را یک قدم به یافتن مشتریان بیشتر آنلاین نزدیکتر می کند. راه اندازی کسب و کار خانگی  پس از ایجاد یک وب سایت و رتبه بندی در گوگل، ایجاد صفحات رسانه های اجتماعی در فیس بوک و توییتر را برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و انتشار این خبر در سراسر جامعه خود در نظر بگیرید. رسانه های اجتماعی جمع آوری نظرات، صحبت با مشتریان و تبلیغات رایگان را برای شما آسان تر می کند.

با تطبیق با نیازهای مشتریان و ارائه مداوم خدمات یا محصولات خوب، بهترین شکل تبلیغات رایگان را دریافت می کنید: توصیه های دهان به دهان. اگر مشتریان شما واقعاً از کار شما راضی باشند،

نتیجه گیری و پایان مقاله

وقتی شروع به فکر کردن در مورد راه اندازی یک کسب و کار خانگی می کنید، تمام کارهایی را که فکر می کنید می توانید با مهارت ها و استعدادهای خود انجام دهید را یادداشت کنید و سپس آن را به آنچه واقعاً می خواهید انجام دهید محدود کنید.
 
کار معمولی خود را تا زمانی که بتوانید به همان میزان یا به طور مداوم درآمد کسب کنید، ادامه دهید. بسیاری از افرادی که کسب و کار خانگی دارند، زمانی که درآمد یکساله خود را پس انداز کرده اند، شغل معمولی خود را رها می کنند.

نکات و هشدار هایی که برای راه اندازی کسب و کار خانگی باید بدانید

کلاهبرداری های زیادی وجود دارد که به شما وعده پول و ثبات مالی از خانه می دهد. گرفتار این ترفندها نشوید. بهترین کسب و کار خانگی کسب و کاری است که با ذهن، قلب و دستان خود شروع کنید.

 

حتماً یک بودجه روزانه برای AdWords تنظیم کنید، هزینه های خود را در حد بودجه نگه دارید. اگر این کار را نکنید، پشیمان خواهید شد.

 
چگونه یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم ، اکثر مشاغل خانگی موفق نیستند. این فقط حقیقت ماجراست. با این حال، هر ساله چند کسب و کار جدید خانگی وجود دارد که واقعاً موفق هستند. راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که سخت کار کنید و بهترین تلاش خود را بکنید.

ترجمه شده از سایت wikihow.com

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *