تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ، هنگام مقایسه سئو کلاه سفید و کلاه خاکستری با سئو کلاه سیاه یک چیز واضح است: موتورهای جستجو همیشه در حال تکامل هستند و آنچه در سال گذشته کارآمد بود ممکن است در جستجوی امروزی کارساز نباشد. با حفظ تمرکز خود بر روی کاربران خود از طریق سئو کلاه سفید، تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه ، می توانید موفقیت طولانی مدت در جستجوی ارگانیک را تضمین کنید. در RMG، ما با پیچیدگی‌های دستورالعمل‌های جستجوی Google آشنا هستیم و می‌توانیم سایت شما را از نظر هرگونه خطر کلاه سیاه یا خاکستری ارزیابی کنیم. 

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید

سئو کلاه سفید و سیاه دو استراتژی سئو کاملاً متفاوت هستند که نتایج متفاوتی را به همراه دارند، اما یکی بهتر از دیگری است. ما همه چیزهایی را که باید در مورد این دو بدانید را توضیح می دهیم و به شما کمک می کنیم تعیین کنید کدام یک ارزش گنجاندن در استراتژی خود را دارد.

فهرست عنوان ها

تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ، به عنوان سئوکار، ما گاهی گوگل را به خاطر رتبه پایین جستجو سرزنش می کنیم، اما به وب سایت خود نگاه کنید و از خود بپرسید که آیا کاربران تجربه خوبی دارند؟ اگر رتبه کلمات کلیدی شما کاهش یافته است، احتمالاً به همین دلیل است

تفاوت سئو کلاه سفید و سیاه

تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه  ، هدف اصلی گوگل ارائه اطلاعاتی است که به بهترین وجه با موضوع و هدف جستجوی یک کاربر خاص مرتبط باشد. اگر وب سایت شما این کار را انجام دهد، وب سایت شما رتبه خوبی خواهد داشت. تکنیک های سئو کلاه سفید در درجه اول به کاربران کمک می کند تا صفحه را بهتر درک یا تجربه کنند و ثانیا سیگنال های رتبه بندی را به موتورهای جستجو ارائه می دهند.  

سئو کلاه سفید چیست؟

انواع سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سفید شامل تکنیک های سئوی اخلاقی، شفاف و بدون جریمه است که توسط موتورهای جستجو توصیه می شود. به طور خلاصه، این راه قانونی برای انجام سئو است.

سئو کلاه سفید از دستورالعمل ها و قوانین موتورهای جستجو برای بهبود رتبه و افزایش ترافیک ارگانیک پیروی می کند. با پیروی از قوانین، سئو کلاه سفید تضمین می کند که هم بازاریابان و هم موتورهای جستجو می توانند ارزش و امنیت را برای کاربران فراهم کنند. سئو کلاه سفید برای فریب دادن الگوریتم از تاکتیک های مشکوک یا کارهای حیله گرانه استفاده نمی کند و گوگل به این موضوع توجه می کند. 

تکنیک های سئو کلاه سفید

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن مرتبط ترین عبارات جستجو برای برند شما استفاده می شود. تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ، ایدهر این است که از آنها به طور طبیعی در محتوای خود استفاده کنید (متن های نوشتاری، تصاویر، سرصفحه ها و غیره) اما مراقب باشید! پر کردن کلمات کلیدی (تکرار کلمات کلیدی بارها و بارها به قیمت خوانایی) سئو کلاه سیاه محسوب می شود، بنابراین از انجام این کار خودداری کنید.

ایجاد محتوا

محتوای منحصر به فرد، جذاب و اصلی ارزش بالایی برای کاربران ایجاد می کند و لینک های ورودی را به طور طبیعی ایجاد می کند که باعث بهبود شهرت و موقعیت شما در موتورهای جستجو می شود.

بهینه‌سازی موبایل

 از آنجایی که الگوریتم Google از نسخه موبایلی وب‌سایت‌ها به عنوان مبنای نمایه‌سازی خود استفاده می‌کند، بهینه‌سازی سایت تلفن همراه خود با طراحی واکنش‌گرا یا AMP (صفحات موبایل شتاب‌دهنده) ضروری است.

سرعت بارگذاری بهبود یافته

این یکی دیگر از عوامل مرتبط است، نه تنها برای موقعیت یابی موتور جستجو بلکه برای تجربه کاربر. یک تکنیک سئو کلاه سفید نادیده گرفته شده، تضمین می کند که زمان بارگذاری وب سایت شما کند نیست

ساختار محتوا و آدرس‌های اینترنتی:

یک وب‌سایت سازمان‌یافته با لینک‌های داخلی خوب تا حد زیادی کار عنکبوت گوگل را تسهیل می‌کند و بنابراین با موقعیت‌یابی خوب پاداش می‌گیرد.

مزایای سئو کلاه سفید

بنابراین، چرا مواردی مانند پر کردن کلمات کلیدی به عنوان سئو کلاه سیاه در نظر گرفته می شود؟ تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ، یکی از دلایل اصلی این است که تجربه خواندن ضعیفی را ایجاد می کند. اگر این پست وبلاگ هر جمله را با تغییری از «سئو کلاه سفید است» شروع کرده بود، به احتمال زیاد روی دکمه برگشت بعد از پاراگراف اول کلیک می کردید. اگر صفحه خیلی کند بارگیری می شد یا محتوای نامرتبط زیادی وجود داشت، همین اتفاق می افتاد. 

مزایای سئو کلاه سفید
  1. امنیت: برخلاف کلاه سیاه، تکنیک های سئو کلاه سفید توسط گوگل جریمه نمی شوند زیرا از دستورالعمل ها و قوانین گوگل پیروی می کنند.

  2. اخلاقی: اگر با سئو کلاه سفید توانستید موقعیت های برتر را به دست آورید، به این دلیل است که کارها را به درستی انجام می دهید و ارزش واقعی را برای کاربران به ارمغان می آورید.

  3. پایداری: صفحاتی که از تکنیک‌های کلاه سیاه استفاده می‌کنند ممکن است خیلی سریع در جایگاه خود قرار گیرند، اما وقتی دستگیر و جریمه می‌شوند به همان سرعت در رتبه‌بندی سقوط می‌کنند. در عوض، بهینه سازی صفحات با استفاده از روش های کلاه سفید تضمین می کند که موقعیت شما پایدارتر می ماند، حتی اگر تغییراتی در الگوریتم های گوگل ایجاد شود.

  4. سودآوری: تکنیک های کلاه سفید باعث ایجاد ترافیک ارگانیک با کیفیت بالا می شود که منجر به افزایش همه شاخص های بازاریابی دیجیتال مانند تولید سرنخ، تبدیل و غیره می شود. ترافیک احتمالا واجد شرایط تر است.

سئو کلاه سیاه چیست؟

انواع سئو کلاه سیاه ، به نظر می رسد سئو کلاه سیاه از طریق روش هایی که استانداردهای گوگل را نقض می کنند به نتایج سریعی دست یابد. آنها معمولاً برای بالا رفتن سریع از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) به فریب موتورهای جستجو متکی هستند.

سئو کلاه سیاه چیست

اگرچه سئو کلاه سیاه ممکن است گاهی اوقات نتایج فوری به همراه داشته باشد، اما در دراز مدت هرگز ارزش آن را ندارد ، تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ، زیرا موتورهای جستجو در صورت شناسایی هرگونه تلاشی برای تقلب در سیستم، جریمه های شدیدی را در نظر می گیرند. بنابراین، سئو کلاه سیاه معمولاً در دراز مدت مانع موفقیت شما و کاهش رتبه شما می شود.

مشکل دیگر سئو کلاه سیاه این است که هیچ ارزشی برای کاربران نهایی ندارد. اگرچه ممکن است در کوتاه مدت موثر باشد، اما در نهایت برای اهداف بازاریابی شرکت مضر است. همیشه بهتر است قدم به قدم پیش بروید و با استفاده از تکنیک های کلاه سفید پایه ای محکم بسازید.

تکنیک های رایج سئو کلاه سیاه

  1. پر کردن کلمات کلیدی این عبارت است از وارد کردن یک کلمه کلیدی بارها و بارها در یک وب سایت یا در یک محتوا به طوری که موتور جستجو شما را برای آن قرار دهد. طبق قوانین گوگل، تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه  ، کلمه کلیدی باید همیشه به صورت طبیعی استفاده شود و با ارائه اطلاعات ارزشمند به نیازهای کاربران پاسخ دهد. تکرار یک کلمه بارها و بارها بدون دلیل بر کیفیت محتوا و تجربه کاربر تأثیر منفی می گذارد.

  2. پنهان کاری. یکی از مهمترین استانداردهای سئوی اخلاقی این است که وب سایت ها باید برای کاربران و ردیاب ها یکسان ظاهر شوند. با استفاده از cloaking، ایده این است که یک وب سایت فوق العاده بهینه برای موتورهای جستجو ایجاد کنیم که برای انسان غیرقابل خواندن باشد. سپس وب‌سایت ناخوانا با وب‌سایت دیگری که برای کاربران طراحی شده است پوشانده می‌شود، اما در موتورهای جستجو قابل ردیابی نیست.

  3. حال چرخش. چرخش مبتنی بر «هک کردن» ایجاد محتوا با استفاده از برنامه‌هایی است که برای مثال با استفاده از مترادف‌ها، یک مقاله را برای تولید چندین متن مختلف تغییر می‌دهند. به طور منطقی، این عمل هیچ ارزشی به خواننده اضافه نمی کند و الگوریتم های گوگل به طور فزاینده ای قادر به تشخیص آن هستند.

  4. متن پنهان این عمل سئو کلاه سیاه بسیار قدیمی است و مقررات نمایش محتوای مشابه به کاربران و خزنده ها را نقض می کند. این شامل مخفی کردن متن هایی است که کلمات کلیدی را بارها و بارها با قرار دادن متن به همان رنگ پس زمینه یا با کاهش اندازه آن تکرار می کنند.

  5. فروش لینک. بک لینک ها یا لینک های ورودی یکی از مهم ترین عوامل برای موقعیت یابی یک وب سایت هستند، اما این موارد باید به صورت ارگانیک به دست آیند. بنابراین خرید و فروش بک لینک یک تکنیک سئو کلاه سیاه محسوب می شود و مشمول جریمه می شود.

تفاوت بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

اساساً تفاوت بین سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه به انجام درست یا نکردن کار خلاصه می شود. در میان این دو دسته سومی وجود دارد ، انواع سئو کلاه خاکستری ، که سعی می کند مرزهای مجاز را جابجا کند و این سئو کلاه خاکستری است.

اگرچه ممکن است استفاده از ترفندهای سریع و گام‌های زیرکانه برای دور زدن کار سخت سئو وسوسه‌انگیز باشد، تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ، اما این هرگز در بلندمدت به نفع وب‌سایت یا برند شما نخواهد بود. چسبیدن به سئو کلاه سفید چیزی است که به سایت شما بهترین شانس را برای افزایش اعتبار دامنه و رسیدن به رتبه اول در گوگل و سایر موتورهای جستجو می دهد. 

کلاه سفید موفقیت طولانی مدت را تضمین می کند

یکی از اولین بهینه‌سازی‌هایی که باید در هر کمپین سئو در نظر بگیرید، بهینه‌سازی متا تگ‌ها، به‌ویژه عنوان صفحه و توضیحات متا است. ابتدا، بیایید در نظر بگیریم که آیا این واقعاً یک تکنیک سئو کلاه سفید است؟ آیا به کاربر کمک می کند؟ 

بله، اینطور است، با ارائه یک عنوان صفحه واضح و توضیحات متا، کاربر نشانه واضحی از محتوایی که در صورت کلیک بر روی صفحه شما در SERP ها مشاهده خواهد کرد، خواهد داشت. اگر کاربر درک روشنی از موضوع صفحه شما داشته باشد، زمان کمتری را صرف اطلاعاتی می‌کند که به جستجوی او نمی‌پردازد. 

دوم، آیا این در دستورالعمل های موتور جستجو قرار می گیرد؟ بله، این کار را می کند. گوگل به طور خاص از بهینه سازی عنوان صفحه و توضیحات متا به عنوان بهترین روش یاد می کند. بنابراین، ما با اطمینان می توانیم تعیین کنیم که بهینه سازی متا تگ های شما یک تکنیک سئو کلاه سفید است. 

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ، با نگاهی به آینده سئو، تمرکز بر تجربه کاربر اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. در 5 می ، گوگل Core Vitals را به عنوان “مجموعه ای از معیارهای مربوط به سرعت، تفاوت سئو کلاه سفید و کلاه سیاه  ، پاسخگویی و ثبات بصری برای کمک به صاحبان سایت برای سنجش تجربه کاربر در وب” معرفی کرد. چند هفته بعد، آنها اعلام کردند که این معیارها در سال آینده به عوامل رتبه بندی مستقیم تبدیل می شوند و اهمیت تجربه کاربر در سئو کلاه سفید را تقویت می کنند. 

لینک خارجی crazyegg

نتیجه گیری مقاله تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید

با توجه به مفاد متعدد در دستورالعمل های وب مستر گوگل، برای اپراتورهای وب سایت دشوار است که کاملاً عاری از تخلف عمل کنند. هر گونه تلاش برای ایجاد پیوند برای بهبود رتبه بندی یا تلاش برای افزایش محبوبیت لینک قبلاً تقلب محسوب می شود. 

تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ، به منظور اجازه دادن به اپراتورهای وب سایت یک حاشیه اضافی، درجه بندی هایی در درجه تخلف وجود دارد. این منجر به پیدایش یک حد وسط می شود که نه یک بهینه سازی کاملاً قانونی برای موتورهای جستجو را تشکیل می دهد ، بلکه نقض دستورالعمل ها نیز نیست. این منطقه گذرا با مفهوم سئو کلاه خاکستری توصیف شده است. اکثر وب سایت های صنعت سئو در این محدوده قرار می گیرند.

سئو سیاه و سئو سفید

گوگل به طور مداوم سعی می کند با روش های غیرمجاز برای مثال از طریق آپدیت پاندا مبارزه کند . تفاوت سئو کلاه سیاه و سفید ،  هدف آپدیت پاندا توسعه الگوریتمی بود که برای یافتن محتوای تکراری یا کپی شده طراحی شده بود . همچنین قرار بود اقداماتی علیه وب‌سایت‌هایی که هرزنامه‌های لینک را انجام می‌دهند، انجام شود. به‌دنبال آن به‌روزرسانی پنگوئن Google انجام شد که قرار بود الگوریتم را در برابر هرزنامه‌های وب حتی بیشتر تقویت کند. هدف این بود که تکنیک‌های هرزنامه را راحت‌تر پیدا کنید و آنها را در ابتدا حذف کنید.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *