تبلیغات در سینما

تبلیغات در سینما ،  آیا تلاش می‌کنید به مخاطبان علاقه‌مند به سینما دسترسی پیدا کنید؟ تعرفه تبلیغ در سینما ،   تبلیغات سینما راهی عالی برای قرار دادن پیام شما در مقابل مخاطبان نشسته و اسیر است. تبلیغات سینما که قبل از دیدن جاذبه‌های آتی تئاتر نشان داده می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ خود را بزرگ، با نور پس‌زمینه،  مزایای تبلیغ در سینما ، در حرکت کامل و بدون هیچ گونه تبلیغات رقیب یا درهم‌ریختگی بصری نمایش دهید.

تبلیغات در سینما

مزایای تبلیغ در سینما متروپلکس های فیلم مقاصدی بسیار محبوب برای اکثر گروه های جمعیتی هستند تبلیغات در سینما ، استرابورد  و تبلیغات در تئاتر را به گزینه ای تبدیل می کنند که به سرعت در آمیخته های بازاریابی محبوبیت پیدا می کند. طبق مجله Advertising Age، خرید سایت آماده املاک تبلیغ‌کنندگان شروع به ریختن بودجه‌های تبلیغاتی خود در این قالب کرده‌اند – به‌ویژه با توانایی روزافزون مصرف‌کنندگان در انتخاب سرگرمی‌های TiVo’d و DVR’d خود در خانه. این یکی از راه هایی است که برندها با تغییر چشم انداز تبلیغاتی سازگار می شوند.

تبلیغات در سینما با بهترین بازدهی

پروفایل بک لینک اگر تبلیغات سینما آموزنده، سرگرم کننده و مهمتر از همه مرتبط با مخاطب در سالن سینما باشد، پشتیبانی سایت ،  می تواند در جلب توجه مخاطب هدف شما بسیار موثر باشد – در زمانی که آنها باز و پذیرا هستند. تبلیغات در سالن‌های سینما زمانی به هدف می‌رسند که در محیطی مثبت و سرگرم‌کننده بنشینند. کجا بهتر است پیام شما دیده شود؟

تبلیغات در سینماها

تبلیغات در سینما مدیارست تجربه و تخصص را دارد تا با پیشنهاد بهترین مجتمع ها در بازار(های) مورد نظر شما، کمپین موثری را تضمین کند. تعرفه تبلیغ در سینما ، سپس ما تمام جزئیات را بررسی می کنیم تا مطمئن شویم که محل قرارگیری شما بدون مشکل از بین می رود. چه به دنبال قرارگیری منطقه ای در چند سالن تئاتر یا قرار گرفتن در متروپلکس در سراسر کشور باشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم دسترسی و بودجه بازاریابی خود را به حداکثر برسانید.

مزایای تبلیغ در سینما

مزایای تبلیغ در سینما ، آیا می خواهید ROI کمپین تبلیغاتی خود را به حداکثر برسانید؟ اگر چنین است، باید از تبلیغات سینمای روی صفحه استفاده کنید. حتی اگر می خواهید کمپین بازاریابی خود را متنوع کنید، اهمیت تبلیغات روی پرده سینما را نادیده نگیرید. در زیر درباره ارزش این روش بازاریابی بیشتر بدانید.

مزایای تبلیغ در سینما

ویژگی های مهم تبلیغات در سینماها

مزایای تبلیغ در سینما قبل از پرداختن به جزئیات، باید به چند نکته توجه داشت. این موارد عبارتند از:
    • می‌توانید از رسانه‌های سینما برای هدف قرار دادن تعداد زیادی از مردم در ماه، با پخش فیلم‌های جدید به طور مداوم استفاده کنید. 
    • مردم تمایل دارند با تبلیغاتی که در سینما می بینند در مقایسه با سایر تبلیغاتی که ممکن است در رادیو یا تلویزیون ببینند، نرخ یادآوری بالاتری داشته باشند. 
    • شما منابع بیشتری با تبلیغات روی صفحه در اختیار دارید که به شما امکان می دهد تبلیغات خلاقانه ای برای صفحه فیلم ایجاد کنید. 
اگر بخواهید تبلیغات سینمای روی صفحه نمایش را دنبال کنید، از چندین مزیت قابل توجه برخوردار خواهید شد تبلیغات در سینما . 

شما یک مخاطب اسیر دارید

تبلیغات در سینما اول اینکه شما در سینما مخاطب اسیر دارید. همه روی صندلی های خود نشسته اند و منتظر شروع فیلم هستند. بسیاری از مردم دوست دارند به هر حال برای تماشای پیش نمایش ها زودتر بیایند، بنابراین می خواهند تبلیغات شما را ببینند. حتی زمانی که تبلیغات شروع می شود، مردم تمایل دارند به آن توجه کنند زیرا نمی خواهند گوشی خود را بردارند. استفاده از تلفن در سینما به عنوان یک رفتار اجتماعی بد تلقی می شود، بنابراین مردم چاره ای جز تماشای تبلیغ ندارند.

شما می توانید از بینایی، صدا و حرکت همه جانبه بهره ببرید

تعرفه تبلیغ در سینما ، وقتی شخصی به سینما می رود، انتظار دارد از بهترین فناوری صوتی تصویری موجود لذت ببرد. شما می توانید از همین فناوری برای تبلیغات خود استفاده کنید. صفحه نمایش سینما بسیار بزرگ است، سخنرانان در اطراف تمام مخاطبان وجود دارد و سینما از آخرین فناوری فیلم استفاده می کند. می توانید از این برای بهبود کیفیت تبلیغات خود استفاده کنید و تأثیر بیشتری بر مخاطبان خود داشته باشید.

شما می توانید تبلیغات خود را با فیلم های مناسب مرتبط کنید

تبلیغات در سینما شما کنترل کاملی بر روی فیلم هایی که با تبلیغات شما مرتبط هستند را دارید. بر اساس محصولات و خدماتی که ارائه می کنید، می توانید مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید. برای مثال، اگر محصولاتی را به کودکان می فروشید، ممکن است بخواهید از تبلیغات مرتبط با فیلم های کودکان استفاده کنید. همچنین می‌توانید با مرتبط کردن شرکت خود با برخی از محبوب‌ترین فیلم‌های سینما، تصویر برندتان را بهبود ببخشید.

تئاترها و سینماها در نزدیکی مناطق اصلی خرده فروشی قرار دارند

در نهایت، بسیاری از سینماها در نزدیکی فروشگاه‌های عمده خرده‌فروشی قرار دارند. مزایای تبلیغ در سینما ، بنابراین، ترک سالن سینما و خرید محصول یا خدمات شما برای مردم کار سختی نیست. حتی می توانید تبلیغات خود را برای نمایش در سینماهایی که نزدیک به جمعیت هدف شما هستند، هدف قرار دهید.

از تبلیغات سینمای خود بیشترین بهره را ببرید

اینها تنها تعدادی از بزرگترین دلایلی هستند که چرا باید از تبلیغات سینما به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید بازده سرمایه‌گذاری خود را به حداکثر برسانید، با متخصصی کار کنید که می‌تواند به شما کمک کند تا کمپین بازاریابی خود را برای رفع نیازهایتان سفارشی کنید.

نمونه های تبلیغات در سینما های خارجی

ترجمه شده از سایت highrock

بهترین تبلیغات سینمایی سال 2021

تبلیغات در سینما ، سپتامبر معمولاً زمانی است که بهترین کمپین های تبلیغاتی سینما در سال گذشته را جشن می گیریم و به آژانس های رسانه ای پشت سر آنها جوایز و یک مهمانی فوق العاده پاداش می دهیم. امسال، پس از اینکه همه‌گیری جهانی درهای سینما را برای نزدیک به 16 ماه بسته بود، جوایز سالانه رسانه سینمای دیجیتال که با مشارکت کمپین برگزار می‌شود، استراحت می‌کنند.

تبلیغات سینمایی

با این حال…ما هنوز هم می‌خواهیم اثر درخشانی را که امسال به پرده‌های بزرگ راه یافته است به نمایش بگذاریم و از آن حمایت کنیم، بنابراین رسانه سینمای دیجیتال تعدادی از بهترین آگهی‌های تبلیغاتی را انتخاب کرده است که از زمان بازگشت مخاطبان به سینماها در 17 می اجرا شده است. برای هر ماهی که سینماها باز شده است.

هیچ هفته ای بهتر از این برای افشای این تبلیغات پرفروش وجود ندارد، زیرا درهای به تعویق افتاده « زمانی برای مردن نیست مزایای تبلیغ در سینما ،  و آخرین بازی موردانتظار دنیل کریگ در نقش جیمز باند باز می شود.

حتی قبل از این، داده‌های بلیت‌های نقطه‌فروشی که در سراسر دارایی DCM در زمان واقعی از غرفه‌دارانی مانند Odeon، Cineworld، Vue، Picturehouse و Curzon تحویل داده شده‌اند، نشان می‌دهد که تعداد مخاطبان آن از زمان بازگشایی در ماه می به ۲۸ میلیون پذیرش رسیده است.

کارن استیسی، مدیر عامل DCM، می‌گوید: «کارن استیسی، مدیر عامل DCM، می‌گوید، این ارقام مخاطب طیفی از تبلیغ‌کنندگان را در گروه‌هایی از جمله مخابرات، امور مالی، خودرو، غذا، نوشیدنی، سرگرمی و اوقات فراغت و سفر و حمل‌ونقل جذب کرده است. ، که به مخاطبان جوان درگیر و توجه ارائه می دهد.”

استیسی اذعان می‌کند که انتخاب تنها پنج آگهی از تبلیغات امسال «سخت» بود و به یک روند کلی برای کپی طولانی مدت اشاره کرد زیرا کمپین‌ها «واقعاً قدرت صفحه بزرگ و تجربه سینما را به حداکثر می‌رسانند.

تبلیغات در سینما ، بازگشت به تجارت و استقبال از برندها برای بازگشت به صفحه نمایش فوق العاده بود. از دوستان و شرکای صنعت ما برای حمایت مستمر تشکر می کنیم. «تبلیغ فیلم برای بقیه سال و تا سال 2022 با طیف وسیعی از لحظات فرهنگی بزرگ برای برندها قابل توجه به نظر می رسد تا با مخاطبان مختلف سینما همسو شوند و به آنها ادامه دهند مزایای تبلیغ در سینما .

چرا تبلیغات سینما موثر است؟

تبلیغات در سینما ، این صنعت بی سر و صدا و متناسب با رشد مالتی پلکس ها در کشور رشد می کند. تجربه تماشای فیلم با سرمایه‌گذاری غرفه‌داران روی پروژکشن دیجیتال 4K، صدای Dolby Atmos، صندلی‌های خوابیده شیک، منوی غذایی متناسب با خلق و خوی شما و فضای کلی که تجربه فیلم‌سازی را دوباره تعریف کرده است، تغییر پارادایم کرده است. امروزه سینماها عامل تغییر در یک جامعه هستند

چرا تبلیغات سینما موثر است؟

با محبوبیت و ترجیح مولتی پلکس ها، صفحه نمایش های تک نیز برای بازسازی زیرساخت خود در سراسر صندلی، پروژکتور و صدا سرمایه گذاری می کنند تا رقابتی باقی بمانند.

تماشاگران سینما معمولاً جوان هستند و بیش از 50 درصد از افراد در گروه سنی 14 تا 38 سال هستند. تماشاگران مکرر سینما حداقل هر 4 هفته یک بار یک فیلم را تماشا می کنند. بین 60 تا 65 درصد از مردم سینما را به عنوان محبوب ترین سرگرمی های دور از خانه ارزیابی کرده اند.

سینماها معمولاً در تعطیلات آخر هفته، فصل جشنواره، تعطیلات رسمی و آخر هفته‌های طولانی، تعطیلات تابستانی و فیلم‌های پرفروش بیش از 75 درصد اشغال می‌شوند. اینها بین 5 تا 6 ماه در سال جمع می شوند. در زمان باقیمانده، اشغال بین 45 تا 55 درصد در نوسان است و معمولاً توسط محتوای بین‌المللی / امتیاز فیلم بزرگ / فیلم‌های پرطرفدار / فیلم‌های فلاپ و جشنواره‌های فیلم هدایت می‌شود.

مزایای تبلیغ در سینما

هدف از تبلیغ در سینما ها

صرف نظر از ژانر فیلم، همه سینماها در طول سال اکشن خواهند داشت. با توجه به پیشینه فوق، تبلیغات سینما باید یکی از موثرترین رسانه ها باشد، با توجه به اینکه تماشاگران فیلم اکثراً آرام هستند یا به دنبال آرامش / تنش زدایی هستند و از این رو شانس تأثیر تبلیغات بیشتر است. از این رو، تبلیغات سینما باید در ترجیح برند برای جذب مشتریان خود رتبه بالاتری داشته باشد. تعرفه تبلیغ در سینما ،  حقیقت غم انگیز این است که سینما پس از تلویزیون، چاپ، دیجیتال، رادیو و بیلبورد تقریباً در پایین ترین رتبه قرار دارد.

تبلیغات در سینما ، بیایید سفر مشتری یک تماشاگر سینما را بررسی کنیم. به طور متوسط ​​70 درصد از تماشاگران فیلم بین 10 تا 15 دقیقه قبل از زمان نمایش می آیند و در لابی منتظر می مانند. در اینجا معمولاً نسخه‌های آینده را بررسی می‌کنند، کمی میان‌وعده می‌خورند، تعرفه تبلیغ در سینما ،  از سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند و بیشتر آنها به دنبال چیزهای جدید در لابی می‌گردند. به طور متوسط ​​هر سینما 10 دقیقه قبل از شروع فیلم تبلیغات دارد و 15 دقیقه فاصله دارد.ایی در اطراف پارکینگ دارند.

Mediarestمشاهده نوشته ها

Avatar for mediarest

ما در مدیارست متخصصان برنامه نویسی زیادی را از سراسر ایران جمع کردیم و از بین آنها بهترین هاشو جدا کردیم تا توانسته ایم تبدیل بشیم به بهترین و بزرگترین شرکت طراحی سایت در ایران . ما تمام تلاشمون و هدفمون این هست که تمام کسب و کارها بتوانند سریع به درامد برسند .

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *